Gaál Éva. „Normális” program a fogyatékosok iskoláiban. (1990) PEDAGÓGIA ÉS MINŐSÉG 0865-7963 2 p. 20, 2213671
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2213671]
  1. Szabó Ákosné. Szegénység és iskola.: Kor- és kórkép a tanulásban akadályozott népesség iskoláztatásáról.. (1996) ISBN:9637685898
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2043273] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2043273, Kapcsolat: 22981266
Papp Gabriella. A nyelvi, irodalmi és kommunikációs nevelés hatékonyságának vizsgálata az enyhe fokban sérült értelmi fogyatékosok iskoláiban (bölcsészdoktori disszertáció): ELTE, Budapest. (1990), 1797902
Disszertáció/Egyetemi doktor (Disszertáció)/Tudományos[1797902]
  1. Mesterházi Zsuzsa. Tanulásban akadályozottak nevelési folyamata. (1997) Megjelent: Pedagógiai Lexikon pp. 486-487
    Könyvrészlet/Szócikk (Könyvrészlet)/Tudományos[22792697] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22792697, Kapcsolat: 22792697
Papp Gabriella. "Golliwogg bábu tánca": Komplex foglalkozási tervek a pedagógiai bábjáték alkalmazásához. (1994), 1798035
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1798035]
  1. Hujber Tamásné. Elfeledett szépség, kihasználatlan lehetőség: bábterápia. (2007) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 18 3-4 57-59
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27649174] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27649174, Kapcsolat: 27649174
  2. Mesterházi Zsuzsa. A gyógypedagógia mint tudomány. (2000) Megjelent: Gyógypedagógiai alapismeretek pp. 39-79
    Könyvrészlet[22824863] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22824863, Kapcsolat: 22824863
Papp Gabriella. Válogatás az integrált nevelés szakirodalmából: fordításgyűjtemény. (1994), 1996231
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1996231]
  1. Tóvári Ferenc. Az integrált oktatás magvalósíthatósága az iskolai testnevelésben: Esélyek, lehetőségek. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1710675] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1710675, Kapcsolat: 27641805
  2. Andrássy Ildikó. A sajátos nevelési igényről - nemzetközi összehasonlítás. (2007) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 18 2 50-75
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27648760] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27648760, Kapcsolat: 27648760
  3. Szekeres Ágota. Nehezen tanuló gyermekek az általános iskolában. (2006)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[22375855] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22375855, Kapcsolat: 22981461
  4. Nagyné Fatalin. Inkluzív nevelés Ajánlások sajátos nevelési igényű gyermekek,tanulók kompetencia alapú fejlesztéséhez: Matematika. (2006)
    Könyv[22988378] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22988378, Kapcsolat: 22988378
  5. Csányi Yvonne. Inklúziós tanterv és útmutató a magyarországi pedagógusképzés számára: Oktatási segédanyag. (2004)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[22372771] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22372771, Kapcsolat: 22813982
  6. Mesterházi Zsuzsanna. Integrált nevelés a nemzetközi és a hazai oktatásszervezésben. (2002) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 30 1 10-13
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1844674] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1844674, Kapcsolat: 22825432
  7. Gordosné Szabó. Hogyan tovább az integrált iskoláztatás útján. (2002) Megjelent: Piac-Információ-Marketing (XXI. század kihívása a pedagógiában.) pp. 155-168
    Könyvrészlet[22815976] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22815976, Kapcsolat: 22815976
  8. Horváth M. Tanulásban akadályozott gyermekek integrált nevelése-oktatása. (2001) Megjelent: Értelmileg és tanulásban akadályozott gyermekek integrált nevelése és oktatása pp. 35-54
    Könyvrészlet[22818684] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22818684, Kapcsolat: 22818669
  9. Mesterházi Zsuzsa. Tanulásban akadályozottak gyógypedagógiája. (2001) Megjelent: Gyógypedagógiai Lexikon pp. 156-157
    Könyvrészlet[22824893] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22824893, Kapcsolat: 22824893
  10. Gaál Éva. Tanulásban akadályozott gyermekek szegregált és integrált nevelésének jelene és jövője. (2000) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 28 2 98-109
    Folyóiratcikk[22815686] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22815686, Kapcsolat: 22815686
  11. Gaál Éva. A tanulásban akadályozott gyermekek az óvodában és az iskolában. (2000) Megjelent: Gyógypedagógiai alapismeretek pp. 429-459
    Könyvrészlet[22436613] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22436613, Kapcsolat: 22815274
  12. Mesterházi Zsuzsa. A gyógypedagógia mint tudomány. (2000) Megjelent: Gyógypedagógiai alapismeretek pp. 39-79
    Könyvrészlet[22824863] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22824863, Kapcsolat: 22824858
  13. Csányi Yvonne. Integrált iskoláztatás. (1997) Megjelent: Pedagógiai Lexikon pp. 48-49
    Könyvrészlet[22792692] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22792692, Kapcsolat: 22792692
Papp Gabriella et al. Miért jó az integráció?. (1995) MÓDSZERTANI LAPOK - SPECIÁLIS PEDAGÓGIA: AZ ORSZÁGOS KÖZOKTATÁSI SZOLGÁLTATÓ IRODA MÓDSZERTANI FOLYÓIRATA 1218-5868 2. 3. 8-13, 1797763
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1797763]
  1. Tóvári Ferenc. Az integrált oktatás magvalósíthatósága az iskolai testnevelésben: Esélyek, lehetőségek. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1710675] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1710675, Kapcsolat: 27641809
  2. Csányi Yvonne. Inklúziós tanterv és útmutató a magyarországi pedagógusképzés számára: Oktatási segédanyag. (2004)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[22372771] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22372771, Kapcsolat: 22813961
Papp Gabriella. Kooperációban a gyógypedagógia és az óvodapedagógia: Befogadó (inkluzív) óvoda. (1995) ÓVODAI NEVELÉS: SZAKMAI-MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 0133-1477 48 4 114-116, 1798052
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1798052]
  1. Tamás Katalin. Inkluzív nevelés az óvodában?. (2018) ISBN:9786150014616
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3350730] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3350730, Kapcsolat: 27259753
  2. Horváth M. Tanulásban akadályozott gyermekek integrált nevelése-oktatása. (2001) Megjelent: Értelmileg és tanulásban akadályozott gyermekek integrált nevelése és oktatása pp. 35-54
    Könyvrészlet[22818684] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22818684, Kapcsolat: 22818684
Papp Gabriella. Tanulásban akadályozott gyermekek integrációja. (1995) Megjelent: Fogyatékos gyermekek integrált nevelése hazai kísérletek tükrében pp. 94-143, 1798056
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1798056]
  1. Cséke Katalin. Az osztálytermi befogadás és kirekesztés mintázatai egy kárpátaljai iskolában. (2018) ACTA MEDICINAE ET SOCIOLOGICA 2062-0284 9 26 63-75
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27706199] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 27706199, Kapcsolat: 27645015
  2. Némethné Tóth Ágnes. Az inkluzív pedagógia didaktikai alapjai. (2007) ISBN:9789630619646
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1775290] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1775290, Kapcsolat: 27636972
  3. Szekeres Ágota. Nehezen tanuló gyermekek az általános iskolában. (2006)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[22375855] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22375855, Kapcsolat: 22981477
  4. Kőpatakiné Mészáros. A gyógypedagógia az együttnevelésben. (2006) Megjelent: A szervezetfejlesztés jó gyakorlatai pp. 9-29
    Könyvrészlet[22988465] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22988465, Kapcsolat: 22988465
  5. Petői I et al. Helyzetkép a befogadó nevelésről az észak-alföldi régió általános iskoláiban. (2004) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 54 4 , 5 172-190
    Folyóiratcikk[22977114] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22977114, Kapcsolat: 22977114
  6. Némethné Tóth. Az inkluzív pedagógia alapjai: Tanulásban akadályozott gyermek a többségi általános iskolában. (2003)
    Könyv[22976753] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22976753, Kapcsolat: 22976844
  7. Mesterházi Zsuzsanna. Integrált nevelés a nemzetközi és a hazai oktatásszervezésben. (2002) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 30 1 10-13
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1844674] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1844674, Kapcsolat: 22825452
  8. Csányi Y. A speciális nevelési szükségletű gyermekek és fiatalok integrált nevelése-oktatása. (2000) Megjelent: Gyógypedagógiai alapismeretek pp. 377-408
    Könyvrészlet[22813633] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22813633, Kapcsolat: 22813633
  9. Perlusz Andrea. A hallássérült gyermekek integrációja. (2000)
    Könyv[22976999] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22976999, Kapcsolat: 22976999
Mesterházi Zsuzsa et al. A nehezen tanuló gyermekek iskolai nevelése. (1998) ISBN:9637151236, 1831487
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1831487]
  1. Józsa K. Tanulásban akadályozott gyermekek tanulási motivációja.. (2008) Megjelent: Tanulmányok a tanulásban akadályozottak pedagógiája és határtudományai köréből pp. 157-179
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21901753] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21901753, Kapcsolat: 21901753
  2. Hatos Gy. Az értelmi akadályozottsággal élő emberek: nevelésük, életük. (2008) ISBN:9789639844018
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[21901754] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21901754, Kapcsolat: 21901754
  3. Vargáné Molnár et al. Az egészségkárosodás és a krónikus betegségek kapcsolata a tanulási korlátok különböző formáival.. (2008) Megjelent: Tanulmányok a tanulásban akadályozottak pedagógiája és határtudományai köréből pp. 261-280
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21901756] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21901756, Kapcsolat: 21901756
  4. Némethné Tóth Ágnes. Az inkluzív pedagógia didaktikai alapjai. (2007) ISBN:9789630619646
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1775290] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1775290, Kapcsolat: 27636950
  5. Józsa Krisztián. Az elsajátítási motiváció. (2007) ISBN:9789631642267; 9789631642261
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[1116236] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1116236, Kapcsolat: 21901757
  6. Tálas Józsefné. Inkluzív nevelés –Ajánlások sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók kompetencia alapú fejlesztéséhez: Bevezető a matematika kompetenciaterület ajánlásához. (2006)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[22982504] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22982504, Kapcsolat: 22982504
  7. Gordosné Szabó. Gyógyító pedagógia Nevelés és terápia. (2004)
    Könyv[21901759] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21901759, Kapcsolat: 21901759
  8. Tölgyszéky Papp. Egy kibontakozó új iskolamodell a gyógypedagógia intézményrendszerében. (2004) Megjelent: Gyógyító pedagógia. Nevelés és terápia pp. 237-253
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21901760] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21901760, Kapcsolat: 21901760
  9. Gordosné Szabó Anna. Bevezető általános gyógypedagógiai ismeretek. (2004) ISBN:9631953513
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2601676] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2601676, Kapcsolat: 21901761
  10. Zászaliczky P. A gyógypedagógia antropológiai kérdésfeltevései. (2004) Megjelent: Gyógyító pedagógia nevelés és terápia p. 51
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21901763] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21901763, Kapcsolat: 21901763
  11. Zsoldos Márta. Gyengén tanuló kisiskolások családi és iskolai megítélése. (2003) ISBN:9630579146
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2017929] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2017929, Kapcsolat: 21901764
  12. Erdélyi A. Ungarische Heilpädagogik im Wandel. (2002)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[21901765] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21901765, Kapcsolat: 21901765
  13. VANČOVÁ A. Skolska priprava deti s tazkostami (poruchami) v uceni. (2001) EFETA 1335-1397 XI/2 23-24
    Folyóiratcikk[21901767] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21901767, Kapcsolat: 21901767
  14. Szvatkó A. Mit tehetünk értük a nevelési tanácsadóban?. (2001) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 12 6 70-80
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21901768] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21901768, Kapcsolat: 21901768
  15. Csányi Y. Különtámogatás: szegregáltan vagy integráltan. (2001) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 10 2 232-243
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21901769] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21901769, Kapcsolat: 21901769
  16. Hatos Gy. Az értelmileg akadályozott gyermekek az óvodában és az iskolában. (2000) Megjelent: Gyógypedagógiai alapismeretek p. 427
    Könyvrészlet[22468344] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22468344, Kapcsolat: 21901771
  17. Gordosné Szabó. A magyar gyógypedagógus-képzés története. (2000) ISBN:9634634303
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2601445] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2601445, Kapcsolat: 21901773
  18. Gordosné Szabó. A gyógypedagógiai iskoláztatás fejlődése. (2000) Megjelent: Gyógypedagógiai alapismeretek pp. 331-356
    Könyvrészlet[22815928] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22815928, Kapcsolat: 21901774
  19. Kozma T. Tanulásban akadályozottak pedagógiája: recenzió. (1999) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XXVII/1 73-77
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[21901775] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21901775, Kapcsolat: 21901775
Papp Gabriella et al. Integrált oktatás, inkluzív iskola. (1998) Megjelent: A nehezen tanuló gyermekek iskolai nevelése pp. 215-223, 1798059
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1798059]
  1. Szekeres Ágota. Nehezen tanuló gyermekek az általános iskolában. (2006)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[22375855] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22375855, Kapcsolat: 22982042
  2. Vargáné Mező. Inkluzív nevelés – Az integrált oktatás jogi háttere: Kézikönyv a pedagógusképző intézmények részére. (2006)
    Könyv[22989156] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22989156, Kapcsolat: 22989156
  3. Némethné Tóth. Az inkluzív pedagógia alapjai: Tanulásban akadályozott gyermek a többségi általános iskolában. (2003)
    Könyv[22976753] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22976753, Kapcsolat: 22976753
  4. Horváth M. Tanulásban akadályozott gyermekek integrált nevelése-oktatása. (2001) Megjelent: Értelmileg és tanulásban akadályozott gyermekek integrált nevelése és oktatása pp. 35-54
    Könyvrészlet[22818684] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22818684, Kapcsolat: 22818830
Papp Gabriella. Jövőnk Európában. (1998) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 26. 3. 223-228, 1797757
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1797757]
  1. Czinku J. Az óvodapedagógus és a gyermek mentális (lelki) egészségvédelme. (2003) KISGYERMEKNEVELŐ: A MAGYAR BÖLCSŐDÉK EGYESŰLETÉNEK KIADVÁNYA 5 1-2 17-25
    Folyóiratcikk[22813545] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22813545, Kapcsolat: 22813545
  2. Gordosné Szabó. A magyar gyógypedagógus-képzés története. (2000) ISBN:9634634303
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2601445] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2601445, Kapcsolat: 22815940
  3. Gordosné Szabó. A gyógypedagógiai iskoláztatás fejlődése. (2000) Megjelent: Gyógypedagógiai alapismeretek pp. 331-356
    Könyvrészlet[22815928] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22815928, Kapcsolat: 22815928
Gaál Éva. Anyanyelv és irodalom. (2000) ISBN:9631909867, 1798043
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1798043]
  1. Bán A. „Bízz bennem, segítek!” – avagy, a mentálisan sérült gyermekek bizalmának alakulása a terápiás kutya iránt. In: Kaposvári Gyógypedagógiai Vademecum III.. (2015)
    Egyéb/Folyóirat vagy sorozatszerkesztés (Egyéb)/Tudományos[25551452] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25551452, Kapcsolat: 25551452
Metzger Balázs. Kéttanáros integrációs modell Budapesten a XIII. kerületben. (2000) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 28. 1. 19-24, 1797758
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1797758]
  1. Szekeres Á et al. „egy ideális világban csak így szabadna tanítani…” Gyógypedagógusok véleménye az integrációval kapcsolatban. (2012) Megjelent: A társadalmi és iskolai integráció feltételrendszere és korlátai pp. 201-225
    Könyvrészlet[22792161] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22792161, Kapcsolat: 22792161
  2. Szekeres Ágota. Nehezen tanuló gyermekek az általános iskolában. (2006)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[22375855] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22375855, Kapcsolat: 22981458
Papp Gabriella. Öt hazai integrált nevelési modell, tanulásban akadályozott gyermekek számára. (2000) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 28. 1. 15-19, 1797765
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1797765]
  1. Szekeres Ágota. Nehezen tanuló gyermekek az általános iskolában. (2006)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[22375855] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22375855, Kapcsolat: 22982106
  2. Nagypatakiné Hajzer Anna. Mérés és értékelés a tanulásban akadályozott tanulók oktatásában. (2005) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 16 2-3 61-70
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27648378] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27648378, Kapcsolat: 27648378
Papp Gabriella. Hol tartunk ma?: Információk a tanulásban akadályozott gyermekek integrációjáról. (2001) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 12 4-5 27-34, 1797755
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1797755]
  1. Tóvári Ferenc. Az integrált oktatás magvalósíthatósága az iskolai testnevelésben: Esélyek, lehetőségek. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1710675] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1710675, Kapcsolat: 27641823
  2. Nuszplné Vágvölgyi Ágnes. Fogadni vagy befogadni?: Együttnevelési lehetőségek vizsgálata két intézmény összehasonlításán keresztül. (2010) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 21 1 4-19
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27651903] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27651903, Kapcsolat: 27651903
  3. Csányi Yvonne. Inklúziós tanterv és útmutató a magyarországi pedagógusképzés számára: Oktatási segédanyag. (2004)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[22372771] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22372771, Kapcsolat: 22813825
  4. Rostás Rita. Gondolatok a fejlesztés szükségességéről és lehetőségéről. (2004) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 15 4-5 10-13
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2227929] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2227929, Kapcsolat: 27647683
  5. Némethné Tóth. Az inkluzív pedagógia alapjai: Tanulásban akadályozott gyermek a többségi általános iskolában. (2003)
    Könyv[22976753] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22976753, Kapcsolat: 22976780
Papp Gabriella. Tanulásban akadályozott gyermekek a többségi általános iskolában. (2001), 2018548
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2018548]
  1. Bánfalvy Csaba. Gyógypedagógiai szociológia. (2012) ISBN:9789637155550
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2825557] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2825557, Kapcsolat: 27653467
  2. Bánfalvy Csaba. "...A szociológiát nem a fogyatékosok művelik..." : a fogyatékosság jelensége a szociológiában. (2010) Megjelent: Tágabb értelemben vett gyógypedagógia pp. 287-306
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1796728] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1796728, Kapcsolat: 27654337
  3. Mesterházi Zsuzsa. A mélyben folyamatosan ugyanaz a búvópatak táplálta: A gyógypedagógia elméletképzésének főbb irányai. (2010) Megjelent: Tágabb értelemben vett gyógypedagógia pp. 15-65
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2702916] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2702916, Kapcsolat: 27654323
  4. Mesterházi Zsuzsa. Nemzetközi hatások a magyar gyógypedagógiában. (2003) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 31 Különszám 43-51
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23730983] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23730983, Kapcsolat: 22966405
  5. Némethné Tóth. Az inkluzív pedagógia alapjai: Tanulásban akadályozott gyermek a többségi általános iskolában. (2003)
    Könyv[22976753] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22976753, Kapcsolat: 22976797
Papp Gabriella. Esélynövelés az integrációval. (2002) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 30 61-69, 1797906
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1797906]
  1. Tamás Katalin. Inkluzív nevelés az óvodában?. (2018) ISBN:9786150014616
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3350730] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3350730, Kapcsolat: 27259810
Papp Gabriella. Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében. (2002) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 102. 2. 159-178, 1797769
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1797769]
  1. Tamás Katalin. Inkluzív nevelés az óvodában?. (2018) ISBN:9786150014616
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3350730] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3350730, Kapcsolat: 27259924
  2. N Tóth et al. Inkluzív teória integratív gyakorlatban. (2017) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 15 4 135-146
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3328485] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3328485, Kapcsolat: 27636880
  3. Zolnai Erika et al. Lehetőség, kihívás vagy akadály - A közoktatás integrációs feladatai, nemzetközi kitekintés és a magyarországi helyzetkép. (2016) KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2498-5368 2 2 5-21
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3141446] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3141446, Kapcsolat: 27641689
  4. Szabó Diana. Utazó gyógypedagógiai szolgáltatás a résztvevők oldaláról: A Közép-magyarországi régióban végzett interjús vizsgálat tapasztalatai. (2015) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 25 5-6 75-92
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25078987] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25078987, Kapcsolat: 25078987
  5. Pongrácz Kornélia. Többségi általános iskolások sajátos nevelési igényű gyermekekkel szembeni attitűdjének vizsgálata. (2013) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 41 3 197-207
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2336430] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2336430, Kapcsolat: 23367594
  6. Pongrácz Kornélia. A többségi általános iskolások fogyatékossággal élő tanulókkal szembeni attitűdjének vizsgálata az integrációs kutatásokban. (2013) Megjelent: Tudományos próbapálya pp. 494-500
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[27641952] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27641952, Kapcsolat: 27641995
  7. Schiffer Cs. „…az értelmét akkor kezdtem látni…” Kooperáció- és konkurenciafolyamatok a befogadó pedagógusok nézőpontjából. (2012) Megjelent: A társadalmi és iskolai integráció feltételrendszere és korlátai pp. 227-262
    Könyvrészlet[22792152] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22792152, Kapcsolat: 22792165
  8. Tóvári Ferenc. Az integrált oktatás magvalósíthatósága az iskolai testnevelésben: Esélyek, lehetőségek. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1710675] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1710675, Kapcsolat: 27641826
  9. N Tóth Ágnes. Ajövő pedagógusai és az inkluzív nevelés, avagy hol tartunk hallgatóink integrált nevelésre való felkészítésében. (2011) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 2011 3-4 171-179
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2255042] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2255042, Kapcsolat: 27645026
  10. Kőpatakiné Mészáros. Útravaló pedagógusoknak az intézményi implementációs folyamatok gyakorlattá válásához: Inkluzív nevelés. (2008)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Oktatási[2022844] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2022844, Kapcsolat: 22824531
  11. Horváthné Moldvay. Nevelőtestületi attitűdvizsgálat az integrált neveléssel kapcsolatban. (2006) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 17 3-4 54-60
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27648516] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27648516, Kapcsolat: 27648516
Csányi Y. Az integráció kihívásai: Sajátos nevelési igényű gyermekek a többségi általános iskolában. (2003) Megjelent: Tanári létkérdések. Kézikönyv gyakorló pedagógusoknak, osztályfőnököknek pp. 1-52, 1798063
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1798063]
  1. Fazekasné Fenyvesi. Segítő technikák a differenciált oktatásban. (2007) Megjelent: Inkluzív nevelés A tanulók hatékony megismerése : Kézikönyv a pedagógusképző intézmények részére pp. 120-128
    Könyvrészlet[22775984] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22775984, Kapcsolat: 22775984
Papp Gabriella. A differenciálás lehetőségei a tanulásban akadályozott gyermekek integrációjában. (2003) Megjelent: Együttnevelés-együttoktatás elősegítése Baranyában pp. 47-52, 1797751
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1797751]
  1. Bodrogai Tibor et al. A sajátos nevelési igény pedagógiája és pszichológiája. (2012) ISBN:9789632773636
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[2339992] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2339992, Kapcsolat: 27645093
  2. Kőpatakiné Mészáros. Adaptációs kézikönyv: Gyakorlati útmutató integráló pedagógusoknak. (2008)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[22373737] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22373737, Kapcsolat: 23020399
Papp Gabriella. Épség és fogyatékosság a többségi pedagógiában: (A tanulási korlátok köre). (2003) ÓVODAI ÉLET: A MAGYAR ÓVODAPEDAGÓGIAI EGYESŰLET FŐVÁROSI FOLYÓIRATA 1216-6979 11 4 30-33, 1798065
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1798065]
  1. Tamás Katalin. Inkluzív nevelés az óvodában?. (2018) ISBN:9786150014616
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3350730] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3350730, Kapcsolat: 27259824
Papp Gabriella. Tanulói kooperáció a tanulásban akadályozott gyermekek integrált oktatásában. (2003) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 31. 3. 161-169, 1797771
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1797771]
  1. Pongrácz Kornélia. A többségi általános iskolások fogyatékossággal élő tanulókkal szembeni attitűdjének vizsgálata az integrációs kutatásokban. (2013) Megjelent: Tudományos próbapálya pp. 494-500
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[27641952] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27641952, Kapcsolat: 27641952
  2. Beregi Judit. Sajátos nevelési igény, sajátos pedagógia. (2010) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 21 2 29-36
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27651986] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27651986, Kapcsolat: 27651986
  3. Radicsné Szerencsés. Minőségi munka a tanítási órákon: Módszerek a sajátos nevelési igényű gyermekek fejlesztéséhez. (2008) ISBN:9789639844025
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[22370100] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22370100, Kapcsolat: 22370100
  4. Szabó Ákosné. Inkluzív nevelés – Kooperatív tanulás: Kézikönyv a pedagógusképző intézmények részére. (2007)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[22370094] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22370094, Kapcsolat: 22370094
Papp Gabriella. A speciális pedagógiák szerepe a gyógypedagógia-tudomány differenciálódásában. (2004) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 32. 2. 92-96, 1797767
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1797767]
  1. Csók Tímea. A logopédusi munka és az ellátórendszer kapcsolatának vizsgálata. (2015) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 43 1 13-25
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27645002] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27645002, Kapcsolat: 27645002
  2. Gereben Ferencné. Klinikai gyógypedagógia: a tágan értelmezett gyógypedagógia- tudomány és -gyakorlat ismeretrendszere történeti aspektusból. (2013) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XLI Különszám 31-42
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2476675] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2476675, Kapcsolat: 27649040
  3. Beregi Judit. Sajátos nevelési igény, sajátos pedagógia. (2010) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 21 2 29-36
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27651986] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27651986, Kapcsolat: 27652016
Papp Gabriella. A tanulásban akadályozott gyermekek a többségi általános iskolában. (2004) ISBN:9632145291, 1798049
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1798049]
  1. Tamás Katalin. Inkluzív nevelés az óvodában?. (2018) ISBN:9786150014616
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3350730] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3350730, Kapcsolat: 27259929
  2. Mendéné Lajtai. A soproni többségi általános iskolák integrációs feltételrendszerének érvényesülése az intézményvezetők és pedagógusok attitűdje alapján. (2016) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 14 1-2 89-106
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3090990] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3090990, Kapcsolat: 27644989
  3. Szabó Diana. Utazó gyógypedagógiai szolgáltatás a résztvevők oldaláról: A Közép-magyarországi régióban végzett interjús vizsgálat tapasztalatai. (2015) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 25 5-6 75-92
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25078992] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25078992, Kapcsolat: 25078992
  4. Győri Miklós et al. Mobil alkalmazások autizmusspektrum-zavarral élő tanulók támogatásában: Fejlesztés, beválásvizsgálat, módszertan. (2015) ISBN:9789639795822
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Közérdekű[3170801] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3170801, Kapcsolat: 27642114
  5. Pongrácz Kornélia. A többségi általános iskolások fogyatékossággal élő tanulókkal szembeni attitűdjének vizsgálata az integrációs kutatásokban. (2013) Megjelent: Tudományos próbapálya pp. 494-500
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[27641952] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27641952, Kapcsolat: 27642060
  6. Bodrogai Tibor et al. A sajátos nevelési igény pedagógiája és pszichológiája. (2012) ISBN:9789632773636
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[2339992] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2339992, Kapcsolat: 27645097
2020-08-05 19:16