Jancsik András. Az Európai Unió turizmussal kapcsolatos intézkedései. (1997) TURIZMUS BULLETIN 1416-9967 1 3 22-28, 1957401
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1957401]
  1. Fekete Mátyás. Hétköznapi turizmus: a turizmuselmélettől a gyakorlatig. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2602453] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2602453, Kapcsolat: 23343608
  2. Walter Virág. A turizmus mint a területfejlesztés eszköze a kaposvári kistérségben. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23343606] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23343606, Kapcsolat: 23343606
  3. Eőry Edit et al. Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia: 2005-2013. (2005)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Közérdekű[23835513] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23835513, Kapcsolat: 23343611
Jancsik András. Az Európai Unió turizmussal kapcsolatos intézkedései II.. (1997) TURIZMUS BULLETIN 1416-9967 1 4 18-31, 1957402
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1957402]
  1. Fekete Mátyás. Hétköznapi turizmus: a turizmuselmélettől a gyakorlatig. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2602453] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2602453, Kapcsolat: 23835516
  2. Walter Virág. A turizmus mint a területfejlesztés eszköze a kaposvári kistérségben. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23343606] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23343606, Kapcsolat: 23835514
  3. Eőry Edit et al. Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia: 2005-2013. (2005)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Közérdekű[23835513] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23835513, Kapcsolat: 23835513
Jancsik András. Turisztikai bevételek és kiadások Magyarországon, valamint ezek várható alakulása az Európai Unióhoz való csatlakozás után. (1999) TURIZMUS BULLETIN 1416-9967 3 1 10-18, 1957397
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1957397]
  1. Smith Melanie et al. National identity construction and tourism in Hungary. (2011) Megjelent: Tourism and National Identities: An International Perspective pp. 38-51
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23343501] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23343501, Kapcsolat: 23343501
  2. Bara Beáta. Világörökség és turizmus Segesváron és Gyulafehérváron. (2010) Megjelent: Önmeghatározási kísérletek: hagyományőrzéstől a nyelvi identitásig pp. 347-368
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25235888] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25235888, Kapcsolat: 25235888
  3. Melanie Smith et al. Out with the old, in with the new?: Twenty years of post-socialist marketing in Budapest.. (2010) JOURNAL OF TOWN AND CITY MANAGEMENT 1756-9583 1756-9591 1 3 288-299
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23343525] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23343525, Kapcsolat: 23343525
  4. Rátz T et al. New places in old spaces: mapping tourism and regeneration in Budapest. (2008) TOURISM GEOGRAPHIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM SPACE PLACE AND ENVIRONMENT 1461-6688 1470-1340 10 4 429-451
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1137829] []
    Független, Idéző: 1137829, Kapcsolat: 23343539
  5. Molnár Csilla. Turizmus az Európai Unióban. (2007) Megjelent: BME Műszaki Menedzsment Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola III. országos konferenciája pp. 53-62
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[23343560] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23343560, Kapcsolat: 23343560
  6. Puczko Laszlo et al. Old City, New Image: Perception, Positioning and Promotion of Budapest. (2007) JOURNAL OF TRAVEL AND TOURISM MARKETING 1054-8408 1540-7306 22 3-4 21-34
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20284351] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20284351, Kapcsolat: 23343540
  7. Fekete Mátyás. Hétköznapi turizmus: a turizmuselmélettől a gyakorlatig. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2602453] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2602453, Kapcsolat: 23835547
Jancsik András. Integrációs folyamatok az Európai Unió turizmusában. (2001), 2418349
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2418349]
  1. Kormosné Koch. Turisztikai vállalkozások és nonprofit szervezetek menedzsmentje. (2011)
    Egyéb/Segédlet (Egyéb)/Oktatási[23344270] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23344270, Kapcsolat: 23344270
Jancsik András. „Minden szinten szinte minden” – avagy a turisztikai felsőoktatás fejlesztésének lehetséges útjai. (2002) Megjelent: Kutatás a turizmusban pp. 130-137, 2418341
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2418341]
  1. Köteles Lajos. Országos turizmusfejlesztési programok és a turisztikai felsőoktatás innovációja. (2014) TUDÁSMENEDZSMENT 1586-0698 15 2 158-165
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24917978] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24917978, Kapcsolat: 24917978
  2. Formádi Katalin. Professzionalizáció új iránya a turizmus szektorban. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23817892] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23817892, Kapcsolat: 23344265
Jancsik András. A nemzetközi szolgáltatás-kereskedelem liberalizációja. (2003) KÜLGAZDASÁG 0324-4202 47 2 53-83, 1790497
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1790497]
  1. Koltay András. Magyar és európai médiajog: Második, átdolgozott kiadás. (2015) ISBN:9789632954691; 9789632954684
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2904426] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2904426, Kapcsolat: 26120436
  2. Baumgartner Péter. Kell-e nekünk átfogó kereskedelem- és versenypolitikai szabályozás?. (2010)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Ismeretterjesztő[23343246] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23343246, Kapcsolat: 23343246
  3. Csiki Anita. Az amerikai transznacionális vállalatok terjeszkedési és lokalizációs stratégiái az értékesítési adatok tükrében 1983-tól 2007-ig. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23343227] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23343227, Kapcsolat: 23343227
  4. Báger Gusztáv et al. A tudásalapú gazdaság és társadalom. (2008) ISBN:9789638777973
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1377937] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1377937, Kapcsolat: 23343154
  5. Kotsis Ágnes. A globalizáció és a felsőoktatás. (2007)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23343473] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23343473, Kapcsolat: 23343473
  6. Gálik Mihály et al. Médiaszabályozás. (2005) ISBN:9632248600
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2290962] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2290962, Kapcsolat: 23343104
  7. Andor László et al. Észak Dél ellen?. (2003) EGYENLITŐ 1589-6714 1 4 2-6
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23846300] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23846300, Kapcsolat: 23846300
Jancsik András. Közvagyon és turizmus: Állami részvétel és felelősség a turizmus fejlesztésében. (2007) Megjelent: Turizmus a nemzetgazdaságban pp. 82-94, 2418433
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2418433]
  1. Somossy Eszter et al. A turisztikai desztináció menedzsment rendszer fejlesztése Magyarországon. (2014) Megjelent: Turizmus és településmarketing pp. 27-36
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2723924] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2723924, Kapcsolat: 25578562
Jancsik András. Versenyképesség és annak fejlesztési lehetőségei a turisztikai célterületeken. (2007) Megjelent: Menedzsment a XXI. században pp. 155-173, 2417908
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2417908]
  1. Demirović Dunja. Konkurentnost vojvodine kao destinacije ruralnog turizma. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26120435] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26120435, Kapcsolat: 26120435
  2. Bíró Csaba. Integrált turizmusfejlesztés - integráció és attraktivitás nélkül?!: Kalocsa szíve program. (2016) Megjelent: "Turizmus és innováció" VIII. Nemzetközi Turizmus Konferencia pp. 29-39
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[26329938] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26329938, Kapcsolat: 26329938
  3. Raffai Csilla et al. Innováció a falusi turizmusban. (2015) Megjelent: Kreativitás és innováció a turizmusban pp. 11-23
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3031388] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3031388, Kapcsolat: 26632756
  4. Szabó Zoltán. Fürdőturizmus - városfejlesztés - térségi modernizáció. (2015) Megjelent: Fürdővárosok pp. 279-289
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2862341] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2862341, Kapcsolat: 24691012
  5. Sziva Ivett. Milyenek a professzionális desztinációmenedzsment - szervezetek? – Versenyképesség és desztinációmenedzsment dán tapasztalatok tükrében. (2014) TURIZMUS BULLETIN 1416-9967 16 3-4 59-67
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3012843] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3012843, Kapcsolat: 25416811
  6. Kovács Áron et al. Medicinal and Thermal Spas in South and West Transdanubia - The Significance of Accessibility. (2014) ACTA UNIVERSITATIS DANUBIUS OECONOMICA 2065-0175 2067-340X 10 5 81-98
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2769440] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2769440, Kapcsolat: 24691076
  7. András Bozóti et al. Medicinal and Thermal Baths: Lost Investments or Key to the Future? A Regional Comparison of Settlements With or Without Baths. (2014) Megjelent: Economics Questions, Issues and Problems pp. 46-54
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2541782] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2541782, Kapcsolat: 24691048
  8. Raffai Csilla. Innovation in rural tourism: a model for Hungarian accommodation providers. (2013) MANAGEMENT & MARKETING (CRAIOVA) 1841-2416 8 4 747-766
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24691022] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24691022, Kapcsolat: 24691022
  9. Bozóti András. A gyógy- és termálfürdők versenyképességi indexének pénzügyi aspektusai. (2013) Megjelent: Ekonomické štúdie - teória a prax pp. 455-465
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2352214] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2352214, Kapcsolat: 23343944
  10. Tőzsér Anett. Új turisztikai versenyképességi modell összefüggései. (2012) Megjelent: A turizmus területi dimenziói pp. 213-223
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2343858] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2343858, Kapcsolat: 23344476
  11. Fehérvölgyi B et al. The trans-border co-operation as the successful realization of the ’glocal’ philosophy?. (2012) DETUROPE: CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF TOURISM AND REGIONAL DEVELOPMENT 1821-2506 4 2 72-97
    Folyóiratcikk[22834553] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22834553, Kapcsolat: 24280836
  12. Kormosné Koch. Turisztikai vállalkozások és nonprofit szervezetek menedzsmentje. (2011)
    Egyéb/Segédlet (Egyéb)/Oktatási[23344270] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23344270, Kapcsolat: 23343957
  13. Molnár Cs. Az egészségturisztikai fejlesztések hatásai, különös tekintettel Kelet-Magyarországra. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21922073] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21922073, Kapcsolat: 23343956
  14. Tőzsér Anett. Versenyképes turisztikai desztináció: új turisztikai versenyképességi modell kialakítása. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23343959] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23343959, Kapcsolat: 23343959
  15. Priszinger Krisztina et al. Fogyasztói magatartás a termálvízre alapozott turisztikai szolgáltatások tekintetében. (2009) PUBLICATIONS OF THE UNIVERSITY OF MISKOLC SERIES A-MINING 1219-008X 77 141-150
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2432766] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2432766, Kapcsolat: 23343962
Pannon Egyetem Turizmus et al. Országos ökoturizmus fejlesztési stratégia. (2008), 31375060
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[31375060]
  1. Benkhard Borbála et al. Restrictions or possibilities?: Visitor management in the Börzsöny landscape unit of Danube-Ipoly National Park (Hungary). (2018) TURIZAM: INTERNATIONAL SCIENTIFIC JOURNAL 1450-6661 1821-1127 22 3 84-94
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30322208] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30322208, Kapcsolat: 29067081
  2. Székely Andrea. A horgászturizmus: Lehetőségek és dilemmák. (2016) JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK 1788-7593 11 1-2 237-255
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3183518] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3183518, Kapcsolat: 29067082
  3. Berghauer Sándor et al. Ökoturisztikai lehetőségek Kárpátalján. (2013) ACTA ACADEMIAE BEREGSASIENSIS 2310-1954 12 2 199-207
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2549491] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2549491, Kapcsolat: 29067079
Jancsik András et al. Az érdekeltek szerepe az ökoturisztikai desztinációk versenyében. (2009) Megjelent: Örökség és turizmus pp. 109-116, 2418326
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2418326]
  1. Remenyik Bulcsú et al. Turizmus és hagyományok a Gyimesekben. (2016) Megjelent: Turizmus a régiófejlesztés szolgálatában pp. 66-72
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3154885] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3154885, Kapcsolat: 26318827
  2. Tőzsér Anett. A geoturizmus és a geoparkok szerepe a térségfejlesztésben: Egy jó hazai példa: a Novohrad-Nógrád Geopark tevékenységének bemutatása. (2016) Megjelent: Turizmus a régiófejlesztés szolgálatában pp. 106-112
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3253366] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3253366, Kapcsolat: 26318852
  3. Sziva Ivett. Milyenek a professzionális desztinációmenedzsment - szervezetek? – Versenyképesség és desztinációmenedzsment dán tapasztalatok tükrében. (2014) TURIZMUS BULLETIN 1416-9967 16 3-4 59-67
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3012843] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3012843, Kapcsolat: 25416817
  4. Dávid Lóránt et al. Analysing the Competitiveness of Tourism Regions in Hungary: New Findings. (2012) CURRENT ISSUES IN TOURISM 1368-3500 1747-7603 15 8 803-809
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2330551] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2330551, Kapcsolat: 23344256
  5. Tóth Géza et al. Competitiveness of Tourism Regions in Hungary. (2011) ANATOLIA: AN INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH 1303-2917 22 3 418-423
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2251460] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2251460, Kapcsolat: 23344257
Raffai Csilla et al. Does it everyone differently?: Destination management approaches in Hungary. (2009) Megjelent: The role of tourism in territorial development : II. international conference pp. 73-82, 2244902
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2244902]
  1. Formadi K et al. Geography of tourism in Hungary. (2017) Megjelent: The geography of tourism of Central and Eastern European countries pp. 189-232
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27385999] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27385999, Kapcsolat: 27733539
Jancsik András et al. Az ifjúsági turizmus fejlesztési stratégiája. (2010), 2244992
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[2244992]
  1. Lelkóné Tollár. Középiskolai diákok kikapcsolódási szokásainak és motivációs tényezőinek összehasonlítása. (2017) Megjelent: II. Turizmus és Biztonság Nemzetközi Tudományos Konferencia pp. 440-448
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3387080] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3387080, Kapcsolat: 27377329
  2. Ivancsóné Horváth. Turizmus-vendéglátás szakos hallgatóink utazási szokásainak vizsgálata. (2014) Megjelent: XVII. Apáczai-napok Tudományos Konferencia. Mobilis in mobili: egyszerűség és komplexitás a tudományokban. Tanulmánykötet pp. 22-30
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2769655] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2769655, Kapcsolat: 26120432
  3. Major Dominika et al. A Károly Róbert Főiskola hallgatóinak utazási és rekreációs szokásai. (2014) ACTA CAROLUS ROBERTUS 2062-8269 4 1 91-100
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2522669] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2522669, Kapcsolat: 26120430
Jancsik András. The network aspects of tourism competitiveness. (2010) Megjelent: Constructing Central Europe tourism competitiveness pp. 191-209, 2418138
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2418138]
  1. Demirović Dunja. Konkurentnost vojvodine kao destinacije ruralnog turizma. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26120435] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26120435, Kapcsolat: 26120434
  2. Papp Zsófia. Tourism destination management for competitive Hungarian tourism destinations. (2014) PANNON MANAGEMENT REVIEW 2063-8248 2064-0188 3 2 95-123
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2714967] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2714967, Kapcsolat: 25578516
  3. Papp Zsófia et al. Siker és jólét - kéz a kézben?. (2013) Megjelent: Jó(l)lét és turizmus pp. 191-209
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2469766] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2469766, Kapcsolat: 26120433
  4. Madarász Eszter et al. Delimiting the “Balaton Riviera” tourist destination by using network analysis. (2013) HUNGARIAN GEOGRAPHICAL BULLETIN (2009-) 2064-5031 2064-5147 62 3 289-312
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2469736] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2469736, Kapcsolat: 25578495
  5. Madarász Eszter et al. Using network analysis to define a tourist destination as the basis for a DMO. (2012) TOURISM AND MANAGEMENT STUDIES 2182-8466 2 1036-1039
    Folyóiratcikk/Rövid közlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[23343972] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23343972, Kapcsolat: 23343972
  6. Fehérvölgyi Beáta et al. The trans-border co-operation as the successful realization of the ‘glokal’ philosophy?. (2012) DETUROPE: CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF TOURISM AND REGIONAL DEVELOPMENT 1821-2506 4 2 71-97
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23343966] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23343966, Kapcsolat: 23343966
  7. Papp Zsófia. A turisztikai desztinációk versenyképessége – hogyan mérjük? Modellek és módszerek áttekintése. (2012) Megjelent: Regionális innovációs képesség, versenyképesség és fenntarthatóság pp. 225-238
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2469786] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2469786, Kapcsolat: 23343968
  8. Papp Zsófia. Factors influencing the tourism competitiveness of former socialist countries. (2011) Human Geographies 5 2 21-30
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23343977] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23343977, Kapcsolat: 23343977
Jancsik András. A turisztikai terek életciklusát mérő indikátorok. (2012) Megjelent: Turizmus kutatások módszertana pp. 115-128, 2418426
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2418426]
  1. Madarász Eszter et al. A turisztikai termék. (2017) Megjelent: Turizmusmarketing pp. 157-185
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26627348] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26627348, Kapcsolat: 26627348
  2. Szabó Pál et al. Az internet használatának lehetőségei a magyarországi hátrányos helyzetű térségek marketingjében Pogányvölgye példáján. (2014) Megjelent: A területi fejlődés dilemmái pp. 229-239
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2799360] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2799360, Kapcsolat: 26120428
Papp Zsófia. A piramis-modell alkalmazása turisztikai célterületekre. (2012) Megjelent: Fiatal Regionalisták VII. Konferenciája, Győr, 2011 pp. 159-168, 2418478
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2418478]
  1. Papp Zsófia. Úton a versenyképes desztináció felé = En route to the competitive destination. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2725512] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2725512, Kapcsolat: 26120429
Jancsik András. Kultúra és versenyképesség a turizmusban. (2014) Megjelent: A kulturális turizmus sokszínűsége pp. 46-64, 2583368
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2583368]
  1. Ruszinkó Ádám. Turizmusfejlesztési tapasztalatok az uniós támogatások tükrében. (2016) Megjelent: Turizmus a régiófejlesztés szolgálatában pp. 78-81
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26318830] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26318830, Kapcsolat: 26318830
  2. Csapó János et al. A SÖRGYÁRTÁS, MINT IPARI ÖRÖKSÉG TURISZTIKAI HASZNOSÍTÁSI LEHETŐSÉGEINEK ESÉLYEI MAGYARORSZÁGON – AZ ELSŐ LÉPÉSEK. (2016) TURISZTIKAI ÉS VIDÉKFEJLESZTÉSI TANULMÁNYOK 2677-0431 2498-6984 1 2 18-33
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3123713] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3123713, Kapcsolat: 26120422
  3. Irimiás A. Filmturizmus: A filmek és televíziós sorozatok turisztikai szerepének és hatásainak geográfiai vizsgálata.. (2015) ISBN:9789630596213
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2885947] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2885947, Kapcsolat: 24828340
Michalkó G et al. A balkán(i)ság turisztikai reprezentációjának jólléti dimenziói. (2014) TURIZMUS BULLETIN 1416-9967 16 2 42-50, 2717563
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2717563]
  1. Pécsek B. Nyaralás alatti munkavégzés: a workcation turizmus elméleti és gyakorlati kérdései. (2019) TURIZMUS BULLETIN 1416-9967 19 1 4-13
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30661784] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30661784, Kapcsolat: 28147292
  2. Gerdesics Viktória. Turizmus és Balkán: egy horvát imázsvizsgálat tanulságai. (2017) TURISZTIKAI ÉS VIDÉKFEJLESZTÉSI TANULMÁNYOK 2677-0431 2498-6984 2 2 20-33
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3261574] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3261574, Kapcsolat: 27000931
  3. Gerdesics Viktória et al. Horvátország - Balkán vagy Európa?. (2017) Megjelent: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás pp. 310-319
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3261570] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3261570, Kapcsolat: 27156484
  4. Kormos Gergely et al. A Balkáni régió turisztikai IKT helyzete és várható fejlődése. (2015) Megjelent: Tourism and ICT aspects of Balkan wellbeing = A balkán jóllét turisztikai és IKT vonatkozásai pp. 249-285
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2972335] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2972335, Kapcsolat: 25166420
Michalkó G et al. Az innováció szerepe a hazai turisztikai felsőoktatás versenyképességének megőrzésében. (2014), 2794467
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[2794467]
  1. Rátz T et al. Kreativitás és innováció a turizmusban. (2015) Megjelent: Kreativitás és innováció a turizmusban pp. 8-10
    Könyvrészlet/Előszó, utószó (Könyvrészlet)/Tudományos[3012330] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3012330, Kapcsolat: 26632747
Michalkó G et al. A "balkánság" turisztikai értelmezése a TripAdvisor utazási portál tartalomelemzése alapján. (2015) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 49 2 61-72, 2922764
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2922764]
  1. Irimias Anna et al. A netnography of war heritage sites´ online narratives: user-generated content and destination marketing organizations communication at comparison.. (2018) INTERNATIONAL JOURNAL OF CULTURE, TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH 1750-6182 1750-6190 12 1 159-172
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3341451] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3341451, Kapcsolat: 27315721
  2. Irimiás A et al. Who cares more? Use of shared knowledge within virtual communities to enhance official marketing strategies. (2016) Megjelent: Management in a Digital World: Decisions, Production, Communication : Conference Proceeding del XXVIII Convegno annuale di Sine... pp. 3-6
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[26348888] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26348888, Kapcsolat: 26348888
Jancsik A et al. Megosztás megosztottság nélkül – az Airbnb és a budapesti szálláshelypiac átalakulása. (2018) KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 0023-4346 65 3 259-286, 3345191
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3345191]
  1. Pinke-Sziva I. Városi turizmus: élménysűrítés a "civilizáció legszofisztikáltabb kulturális termékei" között. (2019) Megjelent: A turisztikai termékek innovatív fejlesztése pp. 19-30
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30923746] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30923746, Kapcsolat: 28444373
  2. Boros L. et al. The emergence of peer-to-peer accommodations. The case of the Airbnb: the case of the airbnb. (2019) BELVEDERE MERIDIONALE 1419-0222 2064-5929 XXXI. 4 178-190
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31277697] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31277697, Kapcsolat: 28957068
  3. Féki Zsuzsanna et al. Barát vagy ellenség?: Negatív online fogyasztói értékelések szerepe az Airbnb oldalon. (2019) TURIZMUS BULLETIN 1416-9967 19 4 4-12
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31029223] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31029223, Kapcsolat: 28697453
  4. Dudás Gábor et al. Az Airbnb szerepe a Balatoni Turisztikai Régióban. (2019) TURIZMUS BULLETIN 1416-9967 19 2 4-14
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30732635] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30732635, Kapcsolat: 28238768
  5. Dudás Gábor et al. A közösségi gazdaság (sharing economy) definiálásának dilemmái. (2019) TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923 33 1 107-130
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30550623] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30550623, Kapcsolat: 27908573
  6. Buda Gabriella et al. Magyarországi lakosok nyitottsága a megosztáson alapuló szolgáltatások iránt szocio-demográfiai tényezők mentén. (2018) Megjelent: A hatékony marketing pp. 83-95
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30322252] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30322252, Kapcsolat: 27724099
  7. Dudás Gábor et al. Közösségi és a kereskedelmi szállásadás viszonya Magyarország nagy tavainál. (2018) Megjelent: Földrajzi tanulmányok 2018 pp. 365-367
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30316335] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30316335, Kapcsolat: 27723893
  8. Gabriella Buda et al. Hungarian consumers’ attitude to accommodation sharing service. (2018) Megjelent: 16th International Conference on Management, Enterprise and Benchmarking Proceedings: MEB 2018 pp. 64-78
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3415561] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3415561, Kapcsolat: 27490418
  9. Dudás Gábor et al. Az Airbnb szálláskínálatának jellemzői a megyei jogú városokban. (2018) TERÜLETI STATISZTIKA 0018-7828 2064-8251 58 5 462-488
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30309265] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30309265, Kapcsolat: 27722911
Smith M K et al. Non-planning and tourism consumption in Budapest’s inner city. (2018) TOURISM GEOGRAPHIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM SPACE PLACE AND ENVIRONMENT 1461-6688 1470-1340 20 3 524-548, 3276042
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3276042]
  1. Tiamiyu Tosin et al. To switch or not to switch: the role of tourists’ psychological engagement in the context of Airbnb Malaysia. (2020) INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM CITIES 2056-5607 6 1 175-196
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31167286] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31167286, Kapcsolat: 28793968
  2. Sainaghi Ruggero. The current state of academic research into peer-to-peer accommodation platforms. (2020) INTERNATIONAL JOURNAL OF HOSPITALITY MANAGEMENT 0278-4319 89
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31330197] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31330197, Kapcsolat: 29020853
  3. Nieuwland S et al. The consequences of being ‘the Capital of Cool’. Creative entrepreneurs and the sustainable development of creative tourism in the urban context of Rotterdam. (2020) JOURNAL OF SUSTAINABLE TOURISM 0966-9582 1747-7646 1-18
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31669929] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31669929, Kapcsolat: 29537243
  4. Dudás G et al. Price determinants of Airbnb listing prices in Lake Balaton Touristic Region, Hungary. (2020) EUROPEAN JOURNAL OF TOURISM RESEARCH 1994-7658 1314-0817 24
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30855085] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30855085, Kapcsolat: 28363132
  5. Codina Rosa et al. Place, power, and tourism in value-creation: contesting the plaza in Pisac, Peru. (2020) TOURISM GEOGRAPHIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM SPACE PLACE AND ENVIRONMENT 1461-6688 1470-1340 1 1 1-23
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31601311] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31601311, Kapcsolat: 29454675
  6. Jászberényi Melinda et al. Overtourism jelenség vizsgálata keresleti oldalról, Budapest példáján keresztül. (2020) Megjelent: Multidiszciplinaritás a turizmusban pp. 151-168
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[31331314] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31331314, Kapcsolat: 29018877
  7. Celata Filippo et al. Overtourism and online short-term rental platforms in Italian cities. (2020) JOURNAL OF SUSTAINABLE TOURISM 0966-9582 1747-7646 1-20
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31373902] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31373902, Kapcsolat: 29064295
  8. Murzyn-Kupisz Monika et al. Museums and coping with overtourism. (2020) SUSTAINABILITY 2071-1050 12 5
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31237900] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31237900, Kapcsolat: 28895773
  9. Kulcsár László. Földrajz – Társadalomtudomány – turizmus: elméleti és módszertani áttekintés. (2020) FÖLDRAJZI KÖZLEMÉNYEK 0015-5411 144 1 2-12
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31277681] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31277681, Kapcsolat: 29537254
  10. Kiss Róbert et al. Az overtourism érzékelt társadalmi és kulturális aspektusai az ázsiai és európai egyetemi hallgatók körében. (2020) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 54 3 29-38
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31599547] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31599547, Kapcsolat: 29537292
  11. Novy J. Urban tourism as a bone of contention: four explanatory hypotheses and a caveat. (2019) INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM CITIES 2056-5607 5 1 63-74
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27488291] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 27488291, Kapcsolat: 28610313
  12. Koens K et al. The Smart City Hospitality Framework: creating a foundation for collaborative reflections on overtourism that support destination design. (2019) JOURNAL OF DESTINATION MARKETING AND MANAGEMENT 2212-571X 2212-5752 14 1
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30820764] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30820764, Kapcsolat: 28324568
  13. Dodds R et al. The phenomena of overtourism: a review. (2019) INTERNATIONAL JOURNAL OF TOURISM CITIES 2056-5607 5 4 519-528
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30842464] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30842464, Kapcsolat: 28348438
  14. Tosin Tiamiyu et al. Review and Research Framework on Proliferation of Airbnb Accommodation Platform. (2019) INTERNATIONAL JOURNAL OF ACADEMIC RESEARCH IN BUSINESS AND SOCIAL SCIENCES 2222-6990 9 12 76-88
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31201792] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31201792, Kapcsolat: 29537289
  15. Guttentag Daniel. Progress on Airbnb: a literature review. (2019) JOURNAL OF HOSPITALITY AND TOURISM TECHNOLOGY 1757-9880 1757-9899 10 4 814-844
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30721051] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30721051, Kapcsolat: 28207950
  16. Akbulut O et al. Perceptions of tourism-related non-governmental organization (NGO) managers in Antalya. (2019) WORLDWIDE HOSPITALITY AND TOURISM THEMES 1755-4217 1755-4225 11 5 594-610
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30860874] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30860874, Kapcsolat: 28610303
  17. Perkumienė Dalia et al. Overtourism: Between the Right to Travel and Residents’ Rights. (2019) SUSTAINABILITY 2071-1050 11 7, 2138 1-17
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30631930] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30631930, Kapcsolat: 28113480
  18. Milano C et al. Overtourism: an evolving phenomenon.. (2019) Megjelent: Overtourism: excesses, discontents and measures in travel and tourism pp. 1-17
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30824090] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30824090, Kapcsolat: 28328673
  19. Lugosi Peter et al. Migrant entrepreneurship, value-creation practices and urban transformation in São Paulo, Brazil. (2019) Revista Brasileira de Pesquisa em Turismo 1982-6125 13 1 141-163
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30558867] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30558867, Kapcsolat: 28019612
2020-11-29 03:22