Fischer Szabolcs. Comparison of railway track transition curves - conference lecture. (2008) Megjelent: Abstracts of the Fourth International PhD, DLA Symposium pp. 15-16, 1925707
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1925707]
  1. Lambert Edward et al. Optimal Path Planning with Clothoid Curves for Passenger Comfort. (2019) Megjelent: Proceedings of the 5th International Conference on Vehicle Technology and Intelligent Transport Systems pp. 609-615
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[30809234] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30809234, Kapcsolat: 28311903
Fischer Szabolcs. Comparison of railway track transition curves. (2009) POLLACK PERIODICA: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR ENGINEERING AND INFORMATION SCIENCES 1788-1994 1788-3911 4 3 99-110, 1734504
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1734504]
  1. Kurhan D. M. et al. МЕТОДИКА ІНЖЕНЕРНОГО РОЗРАХУНКУ КОЕФІЦІЄНТА СТІЙКОСТІ ПРОТИ ВКОЧУВАННЯ КОЛЕСА НА РЕЙКУ: METHODOLOGY FOR ENGINEERING CALCULATION OF STABILITY COEFFICIENT AGAINST WHEEL CLIMBING ON THE RAIL. (2020) NAUKA TA PROGRES TRANSPORTU / SCIENCE AND TRANSPORT PROGRESS 2307-3489 2307-6666 87 3 71-80
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31580995] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31580995, Kapcsolat: 29421643
  2. Zboinski Krzysztof et al. The Optimization of Railway Transition Curves with an Emphasis on Initial and End Zones. (2020) Megjelent: Research Methods and Solutions to Current Transport Problems pp. 476-483
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30839499] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30839499, Kapcsolat: 28345397
  3. Abbas Shahzadeh. Toolpath Smoothing using Clothoids for High Speed CNC Machines. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30760096] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30760096, Kapcsolat: 28252772
  4. Kurhan Mykola et al. Providing the railway transit traffic Ukraine–European Union. (2019) POLLACK PERIODICA: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR ENGINEERING AND INFORMATION SCIENCES 1788-1994 1788-3911 14 2 27-38
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30760154] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30760154, Kapcsolat: 28252833
  5. Ágh Csaba. Comparative Analysis of Axlebox Accelerations in Correlation with Track Geometry Irregularities. (2019) ACTA TECHNICA JAURINENSIS 1789-6932 2064-5228 12 2 161-177
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30695891] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30695891, Kapcsolat: 28183249
  6. Krzysztof Zboinski et al. Combined use of dynamical simulation and optimisation to form railway transition curves. (2018) VEHICLE SYSTEM DYNAMICS 0042-3114 1744-5159 56 1-57
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27103436] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27103436, Kapcsolat: 27103436
  7. Nagy Richárd. Description of rail track geometry deterioration process in Hungarian rail lines No. 1 and No. 140. (2017) POLLACK PERIODICA: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR ENGINEERING AND INFORMATION SCIENCES 1788-1994 1788-3911 12 3 141-156
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3303455] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3303455, Kapcsolat: 26953705
  8. Nagy Richárd. Analytical differences between seven prediction models and the description of the rail track deterioration process through these methods. (2017) INTERSECTIONS 1582-3024 14 1 14-32
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3313192] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3313192, Kapcsolat: 26808589
  9. Vinkó Ákos. Monitoring and condition assessment of tramway track using in-service vehicle. (2016) POLLACK PERIODICA: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR ENGINEERING AND INFORMATION SCIENCES 1788-1994 1788-3911 11 3 73-82
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3166701] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3166701, Kapcsolat: 26163921
  10. Zboinski K. et al. Study of dynamical properties of railway transition curves with vehicle model subject to variantion of parametres in the suspension. (2015) Megjelent: 19th International Scientific Conference on Transport Means, TRANSPORT MEANS 2015 pp. 470-473
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[31348943] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31348943, Kapcsolat: 29039005
  11. Krzysztof Zboiński et al. OPTIMISATION OF POLYNOMIAL RAILWAY TRANSITION CURVES OF EVEN DEGREES. (2015) ARCHIVES OF TRANSPORT 0866-9546 2300-8830 35 3 71-86
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25231679] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25231679, Kapcsolat: 25231679
  12. Barna Zsolt et al. Analysis of Hyperbolic Transition Curve Geometry. (2015) PERIODICA POLYTECHNICA-CIVIL ENGINEERING 0553-6626 1587-3773 59 2 173-178
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2871804] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2871804, Kapcsolat: 24639746
  13. Barna Zsolt et al. A hiperbolikus átmenetiív főbb jellemzői. (2015) Megjelent: XIX. Nemzetközi Építéstudományi Konferencia pp. 12-15
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2907303] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2907303, Kapcsolat: 24838943
  14. Krzysztof Zboinski et al. FORMATION OF POLYNOMIAL RAILWAY TRANSITION CURVES OF EVEN DEGREES. (2014) PRACE NAUKOWE POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ-TRANSPORT 1230-9265 101 189-202
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24780247] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24780247, Kapcsolat: 24780247
  15. Krzysztof Zboinski et al. Optimisation of Railway Polynomial Transition Curves: A Method and Results. (2012) Megjelent: Proceedings of the First International Conference on Railway Technology: Research, Development and Maintenance
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24828747] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24828747, Kapcsolat: 24828747
  16. Krzysztof Zboinski. Nieliniowa dynamika pojazdów szynowych w łuku. (2012) ISBN:9788377891292
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24829092] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24829092, Kapcsolat: 24829092
  17. Zboiński K et al. THE UTILISATON OF ADVANCED VEHICLE DYNAMICAL MODEL IN OPTIMISING THE SHAPE OF RAILWAY TRANSITION CURVES. (2010) LOGISTYKA 1231-5478 2010 4 p. CD
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24197328] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24197328, Kapcsolat: 24197328
  18. Krzysztof Zboiński et al. Optimisation of the Railway Transition Curves' Shape with Use of Vehicle-track Dynamical Model. (2010) ARCHIVES OF TRANSPORT 0866-9546 2300-8830 22 3 387-407
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24197325] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24197325, Kapcsolat: 24197325
  19. Krzysztof Zboinski et al. Formation of Railway Transition Curves based on Advanced Dynamic Vehicle Models: B.H.V. Topping; J.M. Adam; F.J. Pallarés; R. Bru; M.L. Romero. (2010) Megjelent: Proceedings of the Tenth International Conference on Computational Structures Technology
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24829270] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24829270, Kapcsolat: 24829270
Fischer Szabolcs et al. Magistrale Európának. (2009) KÖZLEKEDÉSÉPITÉSI SZEMLE: A KÖZLEKEDÉSÉPÍTÉSI SZAKTERŰLET MÉRNÖKI ÉS TUDOMÁNYOS HAVI LAPJA 2060-6222 59 5 33-37, 1734387
Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[1734387]
  1. Kurhan Mykola et al. Use of Container and Piggyback Services in International Railway Traffic. (2020) Megjelent: TRANSBALTICA XI: Transportation Science and Technology pp. 521-530
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[31133248] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31133248, Kapcsolat: 28751232
  2. Kurhan M. et al. ДОСЛІДЖЕННЯ ВІДМІННОСТЕЙ УКРАЇНСЬКОЇ ТА ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ: DIFFERENCE RESEARCH OF UKRAINIAN AND EUROPEAN RAILWAY INFRASTRUCTURE. (2019) NAUKA TA PROGRES TRANSPORTU / SCIENCE AND TRANSPORT PROGRESS 2307-3489 2307-6666 83 5 57-70
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31031959] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31031959, Kapcsolat: 28593678
  3. M. Kurhan et al. Rationale of Priority Areas of Rail Operation in North-Eastern Europe. (2019) Megjelent: Transport means 2019: Sustainability: Research and Solutions pp. 1439-1444
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30854723] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30854723, Kapcsolat: 28362647
  4. Kurhan Mykola et al. Providing the railway transit traffic Ukraine–European Union. (2019) POLLACK PERIODICA: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR ENGINEERING AND INFORMATION SCIENCES 1788-1994 1788-3911 14 2 27-38
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30760154] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30760154, Kapcsolat: 28252830
  5. M. B. Kurhan et al. Scientific-technical support of the railway Ukraine - European Union. (2018) ISBN:9786177382132
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[30420757] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30420757, Kapcsolat: 27842979
Fischer Szabolcs et al. Mérethatárok sebességfüggősége. (2009) Megjelent: XIII. Nemzetközi Építéstudományi Konferencia pp. 137-143, 1734471
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1734471]
  1. Ágh Csaba. Comparative Analysis of Axlebox Accelerations in Correlation with Track Geometry Irregularities. (2019) ACTA TECHNICA JAURINENSIS 1789-6932 2064-5228 12 2 161-177
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30695891] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30695891, Kapcsolat: 28183250
Fischer Szabolcs et al. A georács erősítésű vasúti zúzottkő ágyazat diszkrét elemes modellezési lehetőségei. (2010) KÖZLEKEDÉSÉPITÉSI SZEMLE: A KÖZLEKEDÉSÉPÍTÉSI SZAKTERŰLET MÉRNÖKI ÉS TUDOMÁNYOS HAVI LAPJA 2060-6222 60 8 20-29, 1889381
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1889381]
  1. Major Zoltán. A Method for the Numerical Modelling of Embedded Rails and Determining Parameters to be Optimized. (2016) ACTA TECHNICA JAURINENSIS 1789-6932 2064-5228 9 1 16-28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3079721] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3079721, Kapcsolat: 25524308
  2. Primusz Péter. Szemcserendszerek diszkrételemes modellezése a PFC szoftverrel. (2014) ÚTÜGYI LAPOK: A KÖZLEKEDÉSÉPÍTÉSI SZAKTERŰLET MÉRNÖKI ÉS TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 2064-0919 4
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24445896] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24445896, Kapcsolat: 24445896
Fischer Szabolcs et al. Superstructure stabilization of ballast > bedded railway tracks with geogrids. (2011) HUNGARIAN JOURNAL OF INDUSTRY AND CHEMISTRY 0133-0276 2450-5102 39 1 101-106, 1935032
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1935032]
  1. Giacomo D'ANGELO. Bitumen stabilised ballast: a novel track-bed solution towards a more sustainable railway. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31263411] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31263411, Kapcsolat: 28932180
  2. M Sol-Sáncheza et al. Review of the design and maintenance technologies used to decelerate the deterioration of ballasted railway tracks. (2017) CONSTRUCTION AND BUILDING MATERIALS 0950-0618 157 402-415
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26953715] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26953715, Kapcsolat: 26953715
  3. Morteza Esmaeili et al. Laboratory and field investigation of the effect of geogrid-reinforced ballast on railway track lateral resistance. (2017) GEOTEXTILES AND GEOMEMBRANES 0266-1144 45 23-33
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26953699] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26953699, Kapcsolat: 26953699
  4. Nagy Richárd. Description of rail track geometry deterioration process in Hungarian rail lines No. 1 and No. 140. (2017) POLLACK PERIODICA: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR ENGINEERING AND INFORMATION SCIENCES 1788-1994 1788-3911 12 3 141-156
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3303455] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3303455, Kapcsolat: 26953706
  5. Nagy Richárd. Analytical differences between seven prediction models and the description of the rail track deterioration process through these methods. (2017) INTERSECTIONS 1582-3024 14 1 14-32
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3313192] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3313192, Kapcsolat: 26808591
  6. Курган М. Б. et al. Теоретичні основи впровадження високошвидкісного руху поїздів в Україні. (2016) ISBN:9789668471780
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[30433976] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30433976, Kapcsolat: 27861066
  7. Valentí Fontserè et al. NEOBALLAST: New High-performance and Long-lasting Ballast for Sustainable Railway Infrastructures. (2016) TRANSPORTATION RESEARCH PROCEDIA 2352-1465 14 1847-1854
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25915719] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25915719, Kapcsolat: 25915719
  8. Major Zoltán. A Method for the Numerical Modelling of Embedded Rails and Determining Parameters to be Optimized. (2016) ACTA TECHNICA JAURINENSIS 1789-6932 2064-5228 9 1 16-28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3079721] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3079721, Kapcsolat: 25524317
  9. Major Zoltán. THEORETICAL EXAMINATION OF THE LONGITUDINAL BEHAVIOUR OF EMBEDDED RAILS. (2015) SLOVAK JOURNAL OF CIVIL ENGINEERING 1210-3896 1338-3973 23 3 16-20
    Folyóiratcikk[25075346] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25075346, Kapcsolat: 25075346
  10. N Manzo Costanzo et al. NEOBALLAST: seeking for the ballast of the future. (2015) Megjelent: ECCOMAS Thematic Conference on Multibody Dynamics pp. 1-2
    Egyéb konferenciaközlemény/Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[24862696] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24862696, Kapcsolat: 24862696
  11. Buddhima Indraratna et al. An Australian Perspective on Modernization of Rail Tracks Using Geosynthetics and Shockmats. (2015) Megjelent: Ground Improvement Case Histories pp. 583-608
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24938262] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24938262, Kapcsolat: 24938262
  12. Kurhan D M. ACCUMULATED DEFORMATION MODELING OF PERMANENT WAY BASED ON ENTROPY SYSTEM. (2015) NAUKA TA PROGRES TRANSPORTU / SCIENCE AND TRANSPORT PROGRESS 2307-3489 2307-6666 58 4 99-109
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25070388] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25070388, Kapcsolat: 25070387
  13. Buddhima Indraratna et al. Enhancement of Rail Track Performance through Utilisation of Geosynthetic Inclusions. (2014) GEOTECHNICAL ENGINEERING 0046-5828 45 1 17-27
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24780122] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24780122, Kapcsolat: 24780122
  14. NAHUEL MANZO. CARACTERIZACION EXPERIMENTAL DE LA RESPUESTA AL CORTE DE ARIDOS PARA BALASTO. (2014)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[24569947] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24569947, Kapcsolat: 24569947
Fischer Szabolcs. Lassújel miatti többletköltségek és a megszüntetés költségeinek összehasonlítása. (2011) SÍNEK VILÁGA 0139-3618 53 5 21-29, 1889379
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1889379]
  1. Major Zoltán. A Method for the Numerical Modelling of Embedded Rails and Determining Parameters to be Optimized. (2016) ACTA TECHNICA JAURINENSIS 1789-6932 2064-5228 9 1 16-28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3079721] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3079721, Kapcsolat: 25524363
  2. Ercsey Zoltán et al. Lassújelek hatásai a vasúti közlekedés költségeire. (2013) SÍNEK VILÁGA 0139-3618 55 1 19-26
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23561621] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23561621, Kapcsolat: 23561621
Fischer Szabolcs. Railway superstructure stabilization with geosynthetic layers. (2011) Megjelent: Transcom 2011 pp. 35-38, 1925764
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1925764]
  1. Major Zoltán. THEORETICAL EXAMINATION OF THE LONGITUDINAL BEHAVIOUR OF EMBEDDED RAILS. (2015) SLOVAK JOURNAL OF CIVIL ENGINEERING 1210-3896 1338-3973 23 3 16-20
    Folyóiratcikk[25075346] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25075346, Kapcsolat: 25075350
Sz Fischer et al. Investigations of the reinforcement and stabilisation effect of geogrid layers under railway ballast. (2011) SLOVAK JOURNAL OF CIVIL ENGINEERING 1210-3896 1338-3973 19 3 22-30, 1935033
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1935033]
  1. Indraratna Buddhima et al. Laboratory examination of ballast deformation and degradation under impact loads with synthetic inclusions. (2020) Transportation Geotechnics 2214-3912 25 p. 100406
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31581167] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31581167, Kapcsolat: 29422180
  2. PRZYBYLOWICZ Michal et al. EXPERIMENTAL AND THEORETICAL EVALUATION OF SIDE TAMPING METHOD FOR BALLASTED RAILWAY TRACK MAINTENANCE. (2020) TRANSPORT PROBLEMS / PROBLEMY TRANSPORTU: INTERNATIONAL SCIENTIFIC JOURNAL 1896-0596 2300-861X 15 3 93-106
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31604337] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31604337, Kapcsolat: 29458140
  3. Kovalchuk Vitalii et al. Stability of the Railway Subgrade under Condition of Its Elements Damage and Severe Environment. (2019) MATEC WEB OF CONFERENCES 2261-236X 294 1-10
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30853617] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30853617, Kapcsolat: 28361257
  4. Giwangkara G. et al. Recycled concrete aggregate as a road base material. (2019) IOP CONFERENCE SERIES: MATERIALS SCIENCE AND ENGINEERING 1757-8981 1757-899X 527 1-11
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30701568] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30701568, Kapcsolat: 28188621
  5. Ali Abbas. EFFECT OF USING MULTI LAYERS WELDED STEEL MESH AT ACTIVE SHEET PILE ON EMBEDDED DEPTH. (2018)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[30925943] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30925943, Kapcsolat: 28445631
  6. D'ANGELO G et al. Optimisation of bitumen emulsion properties for ballast stabilisation. (2017) MATERIALES DE CONSTRUCCION 0465-2746 1988-3226 67 327 1-10
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26808553] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26808553, Kapcsolat: 26808553
  7. Morteza Esmaeili et al. Laboratory and field investigation of the effect of geogrid-reinforced ballast on railway track lateral resistance. (2017) GEOTEXTILES AND GEOMEMBRANES 0266-1144 45 23-33
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26953699] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26953699, Kapcsolat: 26323826
  8. Major Zoltán. A Method for the Numerical Modelling of Embedded Rails and Determining Parameters to be Optimized. (2016) ACTA TECHNICA JAURINENSIS 1789-6932 2064-5228 9 1 16-28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3079721] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3079721, Kapcsolat: 25524316
  9. Major Zoltán. THEORETICAL EXAMINATION OF THE LONGITUDINAL BEHAVIOUR OF EMBEDDED RAILS. (2015) SLOVAK JOURNAL OF CIVIL ENGINEERING 1210-3896 1338-3973 23 3 16-20
    Folyóiratcikk[25075346] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25075346, Kapcsolat: 25075343
  10. Kurgan DN. Modelirovanie vzaimodejstvijа puti i podvizнnogo sostava s ucнetom vremeni progiba podrel'sovogo osnovanijа. (2015) Megjelent: Proektirovanie razvitija regional'noj seti zheleznyh dorog pp. 167-175
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25221630] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25221630, Kapcsolat: 25221630
  11. M B KURHAN et al. INEQUALITIES RESEARCH OF THE TRACK AT THE RAILROAD CROSSINGS. (2015) NAUKA TA PROGRES TRANSPORTU / SCIENCE AND TRANSPORT PROGRESS 2307-3489 2307-6666 59 5 84-96
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25217811] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25217811, Kapcsolat: 25217809
  12. Ngoc Trung et al. DEM simulation of the behaviour of geogrid stabilised ballast fouled with coal. (2014) COMPUTERS AND GEOTECHNICS 0266-352X 55 224-231
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24197332] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24197332, Kapcsolat: 24197332
Fischer Szabolcs et al. A jó vasúti pályaállapot műszaki és gazdasági jelentősége. (2012), 1952593
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1952593]
  1. Nagy Richárd. A vasúti pályageometria romlási folyamatának leírása. (2016) SÍNEK VILÁGA 0139-3618 58 6 12-18
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26256264] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26256264, Kapcsolat: 26256264
Fischer Szabolcs. Villamos vontatással üzemeltetett vasúti pályákon a sebességkorlátozások okozta többletköltségek csökkentési lehetőségeinek komplex vizsgálata. (2012), 2203055
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[2203055]
  1. Szemerey Ádám. Mozdonyfedélzeti berendezés adatainak felhasználhatósága a pályafenntartásban. (2014) SÍNEK VILÁGA 0139-3618 56 2 12-18
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25098555] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25098555, Kapcsolat: 25098555
Fischer Szabolcs. Laboratory multi-level shear box tests of reinforced railway ballast by several type of geogrids. (2013), 2283269
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[2283269]
  1. Szatmári Tamás. LASER-WELDED AND WOVEN GEOGRIDS – EXPERIENCE ON THE BASIS OF THE GERMAN RAILWAY REGULATIONS. (2015) Megjelent: Innorail 2015 Budapest – Vasúti infrastruktúra és innováció Európában pp. 1-1
    Egyéb konferenciaközlemény/Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[25096387] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25096387, Kapcsolat: 25096387
Major Zoltán et al. Evaluation of railway track geometry stabilisation effect of geogrid layers under ballast on the basis of laboratory multi-level shear box tests. (2013) ACTA TECHNICA JAURINENSIS 1789-6932 2064-5228 6 2 21-44, 2401628
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2401628]
  1. Horton Mike et al. Incorporation of the Influence of Hexagonal Stabilisation Geogrids into Mechanistic-Empirical Pavement Design Method. (2019) Megjelent: Geotechnics for Transportation Infrastructure pp. 165-179
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[30712365] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30712365, Kapcsolat: 28200711
  2. Grygierek Marcin. Wpływ stabilizacji kruszywa podbudowy trójosiowym georusztem na nawierzchnię drogową w początkowym okresie jej użytkowania. (2018) ACTA SCIENTIARUM POLONORUM - Architectura Budownictwo 1644-0633 2544-1760 17 4 39-49
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30420799] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30420799, Kapcsolat: 27842997
  3. D'ANGELO G et al. Optimisation of bitumen emulsion properties for ballast stabilisation. (2017) MATERIALES DE CONSTRUCCION 0465-2746 1988-3226 67 327 1-10
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26808553] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26808553, Kapcsolat: 26808542
  4. Gołos M. Kilka komentarzy w sprawie stabilizacji warstw kruszywa niezwiązanego georusztami w warunkach słabego podłoza gruntowego. (2017) Magazyn Autostrady 1730-0703 2017 7 74-79
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26808587] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26808587, Kapcsolat: 26808587
  5. M Grygierek. EVALUATION OF PAVEMENT WITH GEOGRID STABILIZED UNBOUND AGGREGATE BASE WITHIN INITIAL PHASE OF TRAFFICKING. (2017) Megjelent: GeoAfrica 2017 Conference; 3rd AFRICAN REGIONAL CONFERENCE ON GEOSYNTHETICS pp. 864-871
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[27109062] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27109062, Kapcsolat: 27109062
  6. Fernando Martinez. CHARACTERIZATION OF RUBBERIZED ASPHALT FOR RAILWAY SUB-BALLASTS: CARATTERIZZAZIONE DELL’ASFALTO MODIFICATO CON GOMMA RICICLATA PER LO STRATO DI SOTTO-BALLASTO FERROVIARIO. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31267762] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31267762, Kapcsolat: 28937627
  7. Курган М. Б. et al. Теоретичні основи впровадження високошвидкісного руху поїздів в Україні. (2016) ISBN:9789668471780
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[30433976] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30433976, Kapcsolat: 27861067
  8. Szatmári Tamás. SZEMCSÉS KIEGÉSZÍTŐ RÉTEGEK ERŐSÍTÉSE GEOMŰANYAGOKKAL. (2016) Megjelent: Geotechnika 2016 pp. 1-2
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[26121302] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26121302, Kapcsolat: 26121302
  9. Dmitriy KURHAN. MODELING OF DEVELOPMENT VERTICAL DEFORMATION OF RAILWAY TRACK. (2016) NAUKA TA PROGRES TRANSPORTU / SCIENCE AND TRANSPORT PROGRESS 2307-3489 2307-6666 61 1 100-108
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25540004] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25540004, Kapcsolat: 25540004
  10. T Oliver M. Mechanical Stabilization of Unbound Layers to Increase Pavement Performance and Incorporation of Benefits into ME analysis. (2016) PROCEDIA ENGINEERING 1877-7058 143 896-910
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[25959301] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25959301, Kapcsolat: 25959301
  11. V D Petrenko O. ESTIMATION OF SUBGRADE STRENGTHENING INFLUENCE USING SOILCEMENT ELEMENTS. (2016) NAUKA TA PROGRES TRANSPORTU / SCIENCE AND TRANSPORT PROGRESS 2307-3489 2307-6666 64 4 162-169
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26120772] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26120772, Kapcsolat: 26120772
  12. Kurgan DN. Modelirovanie vzaimodejstvijа puti i podvizнnogo sostava s ucнetom vremeni progiba podrel'sovogo osnovanijа. (2015) Megjelent: Proektirovanie razvitija regional'noj seti zheleznyh dorog pp. 167-175
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25221630] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25221630, Kapcsolat: 25218805
  13. Kurhan D M. ACCUMULATED DEFORMATION MODELING OF PERMANENT WAY BASED ON ENTROPY SYSTEM. (2015) NAUKA TA PROGRES TRANSPORTU / SCIENCE AND TRANSPORT PROGRESS 2307-3489 2307-6666 58 4 99-109
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25070388] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25070388, Kapcsolat: 25070388
Fischer Szabolcs. A vasúti zúzottkő ágyazat és a szemcsés kiegészítő rétegek alá beépített georácsok belső nyírási ellenállásának vizsgálata. (2014) SÍNEK VILÁGA 0139-3618 56 4 22-27, 2728390
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2728390]
  1. Szatmári Tamás. SZEMCSÉS KIEGÉSZÍTŐ RÉTEGEK ERŐSÍTÉSE GEOMŰANYAGOKKAL. (2016) Megjelent: Geotechnika 2016 pp. 1-2
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[26121300] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26121300, Kapcsolat: 26121300
  2. M B KURHAN et al. INEQUALITIES RESEARCH OF THE TRACK AT THE RAILROAD CROSSINGS. (2015) NAUKA TA PROGRES TRANSPORTU / SCIENCE AND TRANSPORT PROGRESS 2307-3489 2307-6666 59 5 84-96
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25217811] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25217811, Kapcsolat: 25217811
Fischer Szabolcs. Vasúti védőrétegek optimálása. (2014) Megjelent: Kő- és Kavicsbányászati Napok 2014 pp. 36-37, 2550481
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2550481]
  1. Szatmári Tamás. Vízelvezető geokompozitok széles körű felhasználása a mélyépítésben. (2016) MŰSZAKI ELLENŐR 2063-4447 5 38-41
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Ismeretterjesztő[26084039] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26084039, Kapcsolat: 26084039
  2. SZATMÁRI Tamás. Közlekedési létesítmények víztelenítése geoműanyagokkal. (2016) Megjelent: XVII. Közlekedésfejlesztési és beruházási konferencia pp. 33-35
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[25574399] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25574399, Kapcsolat: 25574399
Fischer Szabolcs. A vasúti zúzottkövek aprózódásvizsgálata egyedi laboratóriumi módszerrel. (2015) SÍNEK VILÁGA 0139-3618 57 3 12-19, 2924253
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2924253]
  1. Д М КУРГАН. ОСНОВИ МАТЕМАТИЧНОГО ОПИСУ ХВИЛЬОВОЇ МОДЕЛІ ПОШИРЕННЯ НАПРУЖЕНЬ У ЗАЛІЗНИЧНІЙ КОЛІЇ: THE BASIS OF MATHEMATICAL DESCRIPTION FOR WAVE MODEL OF STRESSES PROPAGATION IN RAILWAY TRACK. (2016) NAUKA TA PROGRES TRANSPORTU / SCIENCE AND TRANSPORT PROGRESS 2307-3489 2307-6666 56 5 101-113
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26257738] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26257738, Kapcsolat: 26257738
Fischer Szabolcs. INVESTIGATION OF INNER SHEAR RESISTANCE OF GEOGRIDS BUILT UNDER GRANULAR PROTECTION LAYERS AND RAILWAY BALLAST. (2015) NAUKA TA PROGRES TRANSPORTU / SCIENCE AND TRANSPORT PROGRESS 2307-3489 2307-6666 59 5 97-106, 2980955
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2980955]
  1. Shapovalov Vladimir. ИНЖЕНЕРНЫЕ РЕШЕНИЯ ПО ПОВЫШЕНИЮ УСТОЙЧИВОСТИ ВЕРХНЕГО СТРОЕНИЯ ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОГО ПУТИ: Engineering solutions to improve the stability of the railway upper structure. (2017) Vestnik Rostovskogo Gosudarstvennogo Universiteta Putey Soobshcheniya 0201-727X 68 4 119-135
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27378372] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27378372, Kapcsolat: 27378372
  2. A A Kruglikov et al. Strengthening of the railway ballast section shoulder with two-component polymeric binders. (2017) Transportation Geotechnics 2214-3912 11 133-143
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27103311] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27103311, Kapcsolat: 27103311
  3. Nagy Richárd. Description of rail track geometry deterioration process in Hungarian rail lines No. 1 and No. 140. (2017) POLLACK PERIODICA: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR ENGINEERING AND INFORMATION SCIENCES 1788-1994 1788-3911 12 3 141-156
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3303455] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3303455, Kapcsolat: 26953708
  4. Nagy Richárd. Analytical differences between seven prediction models and the description of the rail track deterioration process through these methods. (2017) INTERSECTIONS 1582-3024 14 1 14-32
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3313192] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3313192, Kapcsolat: 26808596
  5. Д М КУРГАН. ОСНОВИ МАТЕМАТИЧНОГО ОПИСУ ХВИЛЬОВОЇ МОДЕЛІ ПОШИРЕННЯ НАПРУЖЕНЬ У ЗАЛІЗНИЧНІЙ КОЛІЇ: THE BASIS OF MATHEMATICAL DESCRIPTION FOR WAVE MODEL OF STRESSES PROPAGATION IN RAILWAY TRACK. (2016) NAUKA TA PROGRES TRANSPORTU / SCIENCE AND TRANSPORT PROGRESS 2307-3489 2307-6666 65 5 101-113
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26257737] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26257737, Kapcsolat: 26257737
  6. Dmitriy KURHAN. MODELING OF DEVELOPMENT VERTICAL DEFORMATION OF RAILWAY TRACK. (2016) NAUKA TA PROGRES TRANSPORTU / SCIENCE AND TRANSPORT PROGRESS 2307-3489 2307-6666 60 1 100-108
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25540003] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25540003, Kapcsolat: 25540003
  7. Dmitriy KURHAN. Determination of Load for Quasi-static Calculations of Railway Track Stress-strain State. (2016) ACTA TECHNICA JAURINENSIS 1789-6932 2064-5228 9 1 83-96
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25524378] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25524378, Kapcsolat: 25524371
Fischer Szabolcs. Traction Energy Consumption of Electric Locomotives and Electric Multiple Units at Speed Restrictions. (2015) ACTA TECHNICA JAURINENSIS 1789-6932 2064-5228 8 3 240-256, 2924252
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2924252]
  1. Ren Junhua et al. Analysis of factors affecting traction energy consumption of electric multiple unit trains based on data mining. (2020) JOURNAL OF CLEANER PRODUCTION 0959-6526 262 p. 121374
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31271857] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31271857, Kapcsolat: 28942517
  2. Kurhan M. et al. ДОСЛІДЖЕННЯ ВІДМІННОСТЕЙ УКРАЇНСЬКОЇ ТА ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ: DIFFERENCE RESEARCH OF UKRAINIAN AND EUROPEAN RAILWAY INFRASTRUCTURE. (2019) NAUKA TA PROGRES TRANSPORTU / SCIENCE AND TRANSPORT PROGRESS 2307-3489 2307-6666 83 5 57-70
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31031959] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31031959, Kapcsolat: 28593677
  3. Kurhan Mykola et al. Providing the railway transit traffic Ukraine–European Union. (2019) POLLACK PERIODICA: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR ENGINEERING AND INFORMATION SCIENCES 1788-1994 1788-3911 14 2 27-38
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30760154] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30760154, Kapcsolat: 28252829
  4. Pogrebnyak V. et al. Accuracy of Location Currency and Processing of Received Data on International Transport Corridors and High-Speed Masters. (2019) Metrology and measuring instruments 2307-2180 1 21-24
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30633878] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30633878, Kapcsolat: 28115539
  5. M. Kurhan et al. The Effectiveness Evaluation of International Railway Transportation in the Direction of “Ukraine – European Union”. (2018) Megjelent: Transport means 2018 p. 145
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[30319519] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30319519, Kapcsolat: 27720326
  6. M. B. Kurhan et al. Scientific-technical support of the railway Ukraine - European Union. (2018) ISBN:9786177382132
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[30420757] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30420757, Kapcsolat: 27842978
  7. M B Kurhan et al. RESEARCH OF RAILWAY TRACK PARAMETERS IN THE PLAN BASED ON THE DIFFERENT METHODS OF SURVEY. (2018) NAUKA TA PROGRES TRANSPORTU / SCIENCE AND TRANSPORT PROGRESS 2307-3489 2307-6666 74 2 77-86
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27411953] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27411953, Kapcsolat: 27411953
  8. Kurhan Mykola et al. Problems of providing international railway transport. (2018) MATEC WEB OF CONFERENCES 2261-236X 230 p. 01007
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[30321566] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30321566, Kapcsolat: 27723107
  9. Eduard Tartakovskyi et al. Systems Approach to the Organization of Locomotive Maintenance on Ukraine Railways. (2017) Megjelent: Rail Transport—Systems Approach pp. 217-236
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26483117] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26483117, Kapcsolat: 26483117
  10. Hetman H K et al. SELECTION OF RATIONAL PARAMETERS OF THE NOMINAL MODE ELECTRIC TRAINS WITH ASYNCHRONOUS TRACTION DRIVE. (2017) NAUKA TA PROGRES TRANSPORTU / SCIENCE AND TRANSPORT PROGRESS 2307-3489 2307-6666 69 3 56-65
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26808558] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26808558, Kapcsolat: 26808558
  11. M B Kurhan et al. FORECASTING OF PASSENGER TRAFFIC UPON IMPLEMENTATION OF HIGH-SPEED RUNNING. (2017) NAUKA TA PROGRES TRANSPORTU / SCIENCE AND TRANSPORT PROGRESS 2307-3489 2307-6666 67 1 118-131
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26459375] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26459375, Kapcsolat: 26459375
  12. Nagy Richárd. Description of rail track geometry deterioration process in Hungarian rail lines No. 1 and No. 140. (2017) POLLACK PERIODICA: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR ENGINEERING AND INFORMATION SCIENCES 1788-1994 1788-3911 12 3 141-156
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3303455] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3303455, Kapcsolat: 26953711
  13. Nagy Richárd. Analytical differences between seven prediction models and the description of the rail track deterioration process through these methods. (2017) INTERSECTIONS 1582-3024 14 1 14-32
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3313192] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3313192, Kapcsolat: 26808603
  14. Major Zoltán. A Method for the Numerical Modelling of Embedded Rails and Determining Parameters to be Optimized. (2016) ACTA TECHNICA JAURINENSIS 1789-6932 2064-5228 9 1 16-28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3079721] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3079721, Kapcsolat: 25524328
  15. M B Kurhan. Вплив нерівностей колії в межах залізничних переїздів на безпеку руху поїздів: Influence of rail inequalities in railway crossings on train safety. (2015) Electromagnetic compatibility and safety on railway transport 2223-5620 2411-1554 9 55-64
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27378386] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27378386, Kapcsolat: 27378386
2020-09-26 14:45