Előző oldalÖsszesen 50 elem 1 oldalon, 50 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.Következő oldalÁtlépés a keresőbeIn English
Megjelenítési opciók
Dezső Renáta Anna. "A Starting Point” The Contribution of a Secondary Grammar School of the Romany Ethnic Minority to Lifelong Learning. (2007) Megjelent: European higher education in a changing world pp. 225-238,
1700218
Dezső Renáta. Minority Nationality Education: a True Marker of Democracy. (2009) Megjelent: Regime Change and Transitions across the Danubian Region, 1989-2009 pp. 103-126,
1700246
Forray Katalin. Társadalmi egyenlőség vagy kulturális identitás?: Kelet-Közép-Európa cigány oktatáspolitikáinak összehasonlító vizsgálata. (2013) Megjelent: Az idő fogságától szabadon pp. 174-191
Forray Katalin. Equal opportunity and national identity: Roma educational polities in Eastern-Europe. (2012) Megjelent: Education, dominance and identity pp. 65-82
Forray Katalin. Társadalmi egyenlőség vagy kulturális identitás?: Kelet-Közép-Európa cigány oktatáspolitikáinak összehasonlító vizsgálata. (2010) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 2010 2 3-23
Forray R. Social Equity vs Cultural Identity: Gypsy / Roma educational policies in selected East-Central European States. (2010) Megjelent: XIV. Word Congress of Comparative Education Societies
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[24281451] [Nyilvános]
Dezső Renáta Anna. Teaching English, Teaching Boyash, Teaching Romani: Challenges in Common.. (2009) PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 1788-2583 1788-2591 4 3-4 85-100,
1700193
Dezső Renáta. Raising Awareness of Socially Excluded Groups in Teacher Training. (2011) Megjelent: Inclusion Through Education and Culture: Fourth Annual Conference of the University Network of the European Capitals of Culture... pp. 17-23,
2285823
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2285823]
Forray R. Katalin. The Situation of the Roma/Gypsy Communities in Hungary. (2012) HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2062-9605 2064-2199 II 2 2-11
Sándor-Schmidt Barbara. Új utak az óvodapedagógiában.: A többszörös intelligenciák koncepció elméleti és gyakorlati keretei. (2016) Megjelent: Tanulás és fejlődés pp. 75-80
Sándor-Schmidt Barbara. Az intelligenciák Spektrumai – Az óvodás korú gyermekek többszörös intelligenciájának feltérképezése. (2016) Megjelent: Innovatív módszerek a pedagógiai-pszichológiai gyakorlatban Ukrajna európai integrációjának tükrében pp. 421-429
Sándor-Schmidt Barbara. Egy plurális intelligencia koncepció és a Montessori pedagógia komparatív megközelítése. (2015) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 2 20-32
Sándor-Schmidt Barbara. Egy plurális intelligencia koncepció és a Montessori pedagógia komparatív megközelítése. (2015) Megjelent: Szemelvények 3 pp. 250-274
Sándor-Schmidt Barbara. A többszörös intelligenciák koncepció és a Montessori pedagógia összehasonlítása - elmélettől a gyakorlaig: Az óvodáskori gyermeki intelligenciák mozgósításának - feltárásának egy lehetséges alternatívája. (2015)
Sándor-Schmidt Barbara. An alternative method for the mobilization and the exploration of preschool children’s intelligences. (2015) Megjelent: Third International Interdisciplinary Conference for Young Scholars in Social Sciences and Humanities. pp. 111-112
Dezső Renáta. Gandhistória. Középfokú roma/cigány nemzetiségi oktatás a rendszerváltás első két évtizedének Magyarországán. (2013) ISBN:9786155339134; 9786155339356,
2287692
Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2287692]
Arató Ferenc. Korlátozó attitűdök intézményvezetők körében. (2015) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 1 1 45-58
Dezső Renáta Anna. Twenty years after: the Gandhi School and beyond : secondary education of the Roma-Gypsies in Hungary during the transition years. (2013) ISBN:9786155339424; 9786155339448,
2770993
Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2770993]
Elena Marushiakova et al. Romanian-speaking “gypsy” communities and their identities. (2017) ROMOLÓGIA: ROMOLÓGIAI FOLYÓIRAT 2064-1257 5 1 51-60
Andrea Óhidy. Book review: Dezső Renáta Anna: Twenty years after: the Gandhi School and beyond: secondary education of the Roma-Gypsies in Hungary during the transition years. Pécs: Virágmandula Kft., 2013. 116 p. (2015) HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2062-9605 2064-2199 5 4 on-line
Elena MARUSHIAKOVA et al. ROMANIAN-SPEAKING ‘GYPSY’ COMMUNITIES IN EASTERN EUROPE. (2014) Megjelent: "Romii/ţiganii din Republica Moldova : Comunitate etnosocială, multiculturală, istorico-tradiţională, (1414-2014)" pp. 15-24
Dezső Renáta Anna. Differenciált tanulásszervezés a többszörös intelligenciák elméletének alkalmazásával: Megvalósított és reflektált óratervek a PTE tanárképzésében. (2014) ISBN:9789636426989,
2775888
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2775888]
Sándor-Schmidt Barbara. Kézikönyv a többszörös intelligenciák elméletéhez és alkalmazásához. (2016) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 II 1 71-73
Bárdossy Ildikó et al. Inklúzió — A produktív tanulás időszerűsége Magyarországon. (2016) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 2 1 7-20
Sándor-Schmidt Barbara. A diverzitás Perspektívája A spektrum szemléletmódban. (2016) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 2 2-3 29-43
Arató Ferenc. Ötletek, javaslatok új felsőoktatás-pedagógiai műfajok kialakítására a PTE Neveléstudományi Intézetének pedagógiai kurzusain. (2015) Megjelent: Horizontok II. pp. 51-69
Sándor-Schmidt Barbara. Egy plurális intelligencia koncepció és a Montessori pedagógia komparatív megközelítése. (2015) Megjelent: Szemelvények 3 pp. 250-274
Sándor-Schmidt Barbara. Egy plurális intelligencia koncepció és a Montessori pedagógia komparatív megközelítése. (2015) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 2 20-32
Sándor-Schmidt Barbara. A többszörös intelligenciák koncepció és a Montessori pedagógia összehasonlítása - elmélettől a gyakorlaig: Az óvodáskori gyermeki intelligenciák mozgósításának - feltárásának egy lehetséges alternatívája. (2015)
Sándor-Schmidt Barbara. An alternative method for the mobilization and the exploration of preschool children’s intelligences. (2015) Megjelent: Third International Interdisciplinary Conference for Young Scholars in Social Sciences and Humanities. pp. 111-112
Dezső Renáta Anna. A diverzitás lehetséges elméleti keretei a neveléstudományokban. (2015) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 1 1 32-44,
3023341
Vida Gergő. A diagnózistól a fejlesztésig – tanulási hatékonyság és intelligencia. (2018) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 4 1-4 49-64
Sándor-Schmidt Barbara. A diverzitás Perspektívája A spektrum szemléletmódban. (2016) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 2 2-3 29-43
Dezső Renáta Anna. International Segments of Teacher Education at the Institute of Education Sciences of the University of Pécs. (2015) Megjelent: Az európai pedagógusképzés metszetei pp. 163-179,
3023348
Fodor Bálint. Angol nyelvű szövegalkotás produktív, kooperatív tanulásszervezéssel a köznevelés különböző évfolyamain. (2016) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 Vol. II. 2-3. szám 57-68
Dezső Renáta Anna. Plurális intelligencia-koncepciók, tanulásközpontú pedagógiai megközelítések és az inkluzivitás összefüggései. (2015) Megjelent: Befogadó egyetem pp. 75-88,
3023352
Sándor-Schmidt Barbara. A diverzitás Perspektívája A spektrum szemléletmódban. (2016) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 2 2-3 29-43
Rayman Julianna. A Befogadó egyetem stratégiája: egy kutatói-fejlesztői munka az inkluzív kiválóság jegyében. (2015) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 1 3 77-90
Bárdossy Ildikó et al. Inklúzió — A produktív tanulás időszerűsége Magyarországon. (2016) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 2 1 7-20,
3110327
Fodor Bálint. Angol nyelvű szövegalkotás produktív, kooperatív tanulásszervezéssel a köznevelés különböző évfolyamain. (2016) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 Vol. II. 2-3. szám 57-68
Dezső Renáta Anna. Becoming a Mama PhD in a Post Socialist Country. (2017) LIMES: A II. RÁKÓCZI FERENC KÁRPÁTALJAI MAGYAR FŐISKOLA TUDOMÁNYOS ÉVKÖNYVE 2411-4081 4 93-107,
30800747
Kéri Katalin. Nőtörténeti és lánynevelés-történeti kurzusok és kutatások a Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karán: (hazai kitekintéssel). (2019) Megjelent: Áttekintés pp. 165-175