Dezső Renáta Anna. "A Starting Point” The Contribution of a Secondary Grammar School of the Romany Ethnic Minority to Lifelong Learning. (2007) Megjelent: European higher education in a changing world pp. 225-238, 1700218
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1700218]
  1. IZABELA BUKALSKA. Roma minority in Hungarian cultural policy. (2012)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[31365527] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31365527, Kapcsolat: 29054243
  2. Cristina-Allemann Ghionda. Intercultural Education in Schools. (2008)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[23111014] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23111014, Kapcsolat: 23111014
Dezső Renáta. Minority Nationality Education: a True Marker of Democracy. (2009) Megjelent: Regime Change and Transitions across the Danubian Region, 1989-2009 pp. 103-126, 1700246
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1700246]
  1. Forray Katalin. Társadalmi egyenlőség vagy kulturális identitás?: Kelet-Közép-Európa cigány oktatáspolitikáinak összehasonlító vizsgálata. (2013) Megjelent: Az idő fogságától szabadon pp. 174-191
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24280762] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24280762, Kapcsolat: 24280762
  2. Forray R. Társadalmi egyenlőség és a jövő feladatai. (2013) Megjelent: Az idő fogságától szabadon pp. 205-215
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24280814] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24280814, Kapcsolat: 24280814
  3. Forray R. Social Equity versus Cultural Identity. (2013) Megjelent: Education, Dominance and Identity pp. 65-81
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23110974] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23110974, Kapcsolat: 23110974
  4. Forray Katalin. Equal opportunity and national identity: Roma educational polities in Eastern-Europe. (2012) Megjelent: Education, dominance and identity pp. 65-82
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24280773] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24280773, Kapcsolat: 24280773
  5. Forray R. Katalin. Társadalmi egyenlőség és a jövő feladatai. (2011) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 20 1 62-73
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2086397] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2086397, Kapcsolat: 24280817
  6. Forray Katalin. Társadalmi egyenlőség vagy kulturális identitás?: Kelet-Közép-Európa cigány oktatáspolitikáinak összehasonlító vizsgálata. (2010) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 2010 2 3-23
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24280744] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24280744, Kapcsolat: 24280744
  7. Forray R. Social Equity vs Cultural Identity: Gypsy / Roma educational policies in selected East-Central European States. (2010) Megjelent: XIV. Word Congress of Comparative Education Societies
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[24281451] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24281451, Kapcsolat: 24281451
Dezső Renáta Anna. Teaching English, Teaching Boyash, Teaching Romani: Challenges in Common.. (2009) PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 1788-2583 1788-2591 4 3-4 85-100, 1700193
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1700193]
  1. Kotiyoh Dintep. Efficiency of using jazz chants in developing english speaking skills of primary grade 6 students. (2012)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[31365322] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31365322, Kapcsolat: 29054009
Dezső Renáta. Raising Awareness of Socially Excluded Groups in Teacher Training. (2011) Megjelent: Inclusion Through Education and Culture: Fourth Annual Conference of the University Network of the European Capitals of Culture... pp. 17-23, 2285823
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2285823]
  1. Forray R. Katalin. The Situation of the Roma/Gypsy Communities in Hungary. (2012) HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2062-9605 2064-2199 II 2 2-11
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2086404] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2086404, Kapcsolat: 23110970
Dezső Renáta. Többszörös intelligenciák - utópia a magyar közoktatásban?. (2012) Megjelent: Az utópia ezer arca pp. 208-215, 2285780
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2285780]
  1. Sándor-Schmidt Barbara. Új utak az óvodapedagógiában.: A többszörös intelligenciák koncepció elméleti és gyakorlati keretei. (2016) Megjelent: Tanulás és fejlődés pp. 75-80
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3026603] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3026603, Kapcsolat: 25493982
  2. Sándor-Schmidt Barbara. Az intelligenciák Spektrumai – Az óvodás korú gyermekek többszörös intelligenciájának feltérképezése. (2016) Megjelent: Innovatív módszerek a pedagógiai-pszichológiai gyakorlatban Ukrajna európai integrációjának tükrében pp. 421-429
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26391621] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26391621, Kapcsolat: 26391999
  3. Sándor-Schmidt Barbara. Egy plurális intelligencia koncepció és a Montessori pedagógia komparatív megközelítése. (2015) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 2 20-32
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3013012] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3013012, Kapcsolat: 25434556
  4. Sándor-Schmidt Barbara. Egy plurális intelligencia koncepció és a Montessori pedagógia komparatív megközelítése. (2015) Megjelent: Szemelvények 3 pp. 250-274
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3013019] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3013019, Kapcsolat: 25434558
  5. Sándor-Schmidt Barbara. Egy plurális intelligencia koncepció és a Montessori pedagógia komparatív megközelítése. (2015)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[3013037] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3013037, Kapcsolat: 25434562
  6. Sándor-Schmidt Barbara. A többszörös intelligenciák koncepció és a Montessori pedagógia összehasonlítása - elmélettől a gyakorlaig: Az óvodáskori gyermeki intelligenciák mozgósításának - feltárásának egy lehetséges alternatívája. (2015)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[3013038] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3013038, Kapcsolat: 25434560
  7. Sándor-Schmidt Barbara. An alternative method for the mobilization and the exploration of preschool children’s intelligences. (2015) Megjelent: Third International Interdisciplinary Conference for Young Scholars in Social Sciences and Humanities. pp. 111-112
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[26391896] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26391896, Kapcsolat: 25493967
  8. Bálint Ágnes. Towards the Positive Psychology of Adolescence. (2014) HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2062-9605 2064-2199 4 2 4-20
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2599136] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2599136, Kapcsolat: 24280843
  9. Kovács Júlia. Egy többféleképp intelligens osztály. (2011) Megjelent: Nevelés és társadalom: Hagyomány és megújulás pp. 157-171
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2265708] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2265708, Kapcsolat: 23121102
Dezső Renáta. An Educational Experiment: the Case of the First Romani/Gypsy Nationality Secondary School. (2013) PEDACTA 2248-3527 3 1 51-62, 2297997
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2297997]
  1. Fodor Bálint. Free School of Pécs - Educational innovation in Hungary. (2017) Megjelent: Differences in Pedagogical Theory and Practice pp. 43-51
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3342730] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3342730, Kapcsolat: 26644214
Dezső Renáta. Gandhistória. Középfokú roma/cigány nemzetiségi oktatás a rendszerváltás első két évtizedének Magyarországán. (2013) ISBN:9786155339134; 9786155339356, 2287692
Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2287692]
  1. Arató Ferenc. Korlátozó attitűdök intézményvezetők körében. (2015) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 1 1 45-58
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2955348] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2955348, Kapcsolat: 25434547
Dezső Renáta. GandHistory - the Beginning. (2013) HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2062-9605 2064-2199 3 Klnsz., 2297986
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2297986]
  1. Forray R Katalin. A CIGÁNYSÁG KÖZÉPOSZTÁLYOSODÁSA. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 588-599
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3383229] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3383229, Kapcsolat: 27421068
  2. Fodor Bálint. Free School of Pécs - Educational innovation in Hungary. (2017) Megjelent: Differences in Pedagogical Theory and Practice pp. 43-51
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3342730] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3342730, Kapcsolat: 26644209
Dezső Renáta Anna. Twenty years after: the Gandhi School and beyond : secondary education of the Roma-Gypsies in Hungary during the transition years. (2013) ISBN:9786155339424; 9786155339448, 2770993
Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2770993]
  1. Elena Marushiakova et al. Romanian-speaking “gypsy” communities and their identities. (2017) ROMOLÓGIA: ROMOLÓGIAI FOLYÓIRAT 2064-1257 5 1 51-60
    Folyóiratcikk/Utánközlés (Folyóiratcikk)/Tudományos[31365481] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31365481, Kapcsolat: 29054198
  2. Fodor Bálint. Free School of Pécs - Educational innovation in Hungary. (2017) Megjelent: Differences in Pedagogical Theory and Practice pp. 43-51
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3342730] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3342730, Kapcsolat: 26644200
  3. Andrea Óhidy. Book review: Dezső Renáta Anna: Twenty years after: the Gandhi School and beyond: secondary education of the Roma-Gypsies in Hungary during the transition years. Pécs: Virágmandula Kft., 2013. 116 p. (2015) HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2062-9605 2064-2199 5 4 on-line
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[25434554] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25434554, Kapcsolat: 25434554
  4. Elena MARUSHIAKOVA et al. ROMANIAN-SPEAKING ‘GYPSY’ COMMUNITIES IN EASTERN EUROPE. (2014) Megjelent: "Romii/ţiganii din Republica Moldova : Comunitate etnosocială, multiculturală, istorico-tradiţională, (1414-2014)" pp. 15-24
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[31365500] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31365500, Kapcsolat: 29054211
Dezső Renáta Anna. Differenciált tanulásszervezés a többszörös intelligenciák elméletének alkalmazásával: Megvalósított és reflektált óratervek a PTE tanárképzésében. (2014) ISBN:9789636426989, 2775888
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2775888]
  1. Sándor-Schmidt Barbara. Kézikönyv a többszörös intelligenciák elméletéhez és alkalmazásához. (2016) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 II 1 71-73
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[3105723] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3105723, Kapcsolat: 29054087
  2. Bárdossy Ildikó et al. Inklúzió — A produktív tanulás időszerűsége Magyarországon. (2016) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 2 1 7-20
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3110327] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3110327, Kapcsolat: 26433708
  3. Sándor-Schmidt Barbara. A diverzitás Perspektívája A spektrum szemléletmódban. (2016) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 2 2-3 29-43
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31365460] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31365460, Kapcsolat: 29054167
  4. Arató Ferenc. Ötletek, javaslatok új felsőoktatás-pedagógiai műfajok kialakítására a PTE Neveléstudományi Intézetének pedagógiai kurzusain. (2015) Megjelent: Horizontok II. pp. 51-69
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3370149] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3370149, Kapcsolat: 25434487
Dezső Renáta Anna. May Each Learn?. (2014) HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2062-9605 2064-2199 4 2, 2769917
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2769917]
  1. Sándor-Schmidt Barbara. Egy plurális intelligencia koncepció és a Montessori pedagógia komparatív megközelítése. (2015) Megjelent: Szemelvények 3 pp. 250-274
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3013019] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3013019, Kapcsolat: 25434535
  2. Sándor-Schmidt Barbara. Egy plurális intelligencia koncepció és a Montessori pedagógia komparatív megközelítése. (2015) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 2 20-32
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3013012] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3013012, Kapcsolat: 25434536
  3. Sándor-Schmidt Barbara. Egy plurális intelligencia koncepció és a Montessori pedagógia komparatív megközelítése. (2015)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[3013037] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3013037, Kapcsolat: 25434541
  4. Sándor-Schmidt Barbara. A többszörös intelligenciák koncepció és a Montessori pedagógia összehasonlítása - elmélettől a gyakorlaig: Az óvodáskori gyermeki intelligenciák mozgósításának - feltárásának egy lehetséges alternatívája. (2015)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[3013038] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3013038, Kapcsolat: 25434540
  5. Sándor-Schmidt Barbara. An alternative method for the mobilization and the exploration of preschool children’s intelligences. (2015) Megjelent: Third International Interdisciplinary Conference for Young Scholars in Social Sciences and Humanities. pp. 111-112
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[26391896] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26391896, Kapcsolat: 26391896
Dezső Renáta Anna. A diverzitás lehetséges elméleti keretei a neveléstudományokban. (2015) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 1 1 32-44, 3023341
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3023341]
  1. Sándor-Schmidt Barbara. Diverzitás és individuális értékek óvodás korban: a MIMI (MIndenki Másképp Intelligens) módszer beválás-vizsgálata. (2019) Megjelent: Pedagógiai mozaik pp. 113-123
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[31365363] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31365363, Kapcsolat: 29054052
  2. Vida Gergő. A diagnózistól a fejlesztésig – tanulási hatékonyság és intelligencia. (2018) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 4 1-4 49-64
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31008765] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31008765, Kapcsolat: 29054024
  3. Sándor-Schmidt Barbara. A diverzitás Perspektívája A spektrum szemléletmódban. (2016) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 2 2-3 29-43
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31365460] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31365460, Kapcsolat: 29054169
  4. Vida Gergő. Nincs cím. (2015) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 I. 1. 75-79
    Folyóiratcikk[26391788] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26391788, Kapcsolat: 26391788
  5. Arató Ferenc. Deconstructing exclusion: a post-structuralist approach to inclusiveness. (2015) Megjelent: Inclusive University pp. 43-60
    Könyvrészlet/Utánközlés (Könyvrészlet)/Tudományos[3370265] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3370265, Kapcsolat: 26391777
  6. Varga Aranka. Az inklúzió szemlélete és gyakorlata. (2015) ISBN:9789636427825
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3023383] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3023383, Kapcsolat: 25434496
  7. Arató Ferenc. A kizárás dekonstrukciója – az inkluzivitás poszt-strukturalista megközelítése. (2015) Megjelent: Befogadó egyetem pp. 43-60
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3370167] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3370167, Kapcsolat: 25434494
Dezső Renáta Anna. International Segments of Teacher Education at the Institute of Education Sciences of the University of Pécs. (2015) Megjelent: Az európai pedagógusképzés metszetei pp. 163-179, 3023348
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3023348]
  1. Fodor Bálint. Angol nyelvű szövegalkotás produktív, kooperatív tanulásszervezéssel a köznevelés különböző évfolyamain. (2016) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 Vol. II. 2-3. szám 57-68
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30672895] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30672895, Kapcsolat: 29054185
Dezső Renáta Anna. Plurális intelligencia-koncepciók, tanulásközpontú pedagógiai megközelítések és az inkluzivitás összefüggései. (2015) Megjelent: Befogadó egyetem pp. 75-88, 3023352
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3023352]
  1. Sándor-Schmidt Barbara. Diverzitás és individuális értékek óvodás korban: a MIMI (MIndenki Másképp Intelligens) módszer beválás-vizsgálata. (2019) Megjelent: Pedagógiai mozaik pp. 113-123
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[31365363] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31365363, Kapcsolat: 29054060
  2. Sándor-Schmidt Barbara. A diverzitás Perspektívája A spektrum szemléletmódban. (2016) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 2 2-3 29-43
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31365460] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31365460, Kapcsolat: 29054174
  3. Rayman Julianna. A Befogadó egyetem stratégiája: egy kutatói-fejlesztői munka az inkluzív kiválóság jegyében. (2015) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 1 3 77-90
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27391022] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27391022, Kapcsolat: 25434517
Bárdossy Ildikó et al. Inklúzió — A produktív tanulás időszerűsége Magyarországon. (2016) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 2 1 7-20, 3110327
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3110327]
  1. Fodor Bálint. Angol nyelvű szövegalkotás produktív, kooperatív tanulásszervezéssel a köznevelés különböző évfolyamain. (2016) AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2415-9484 Vol. II. 2-3. szám 57-68
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30672895] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30672895, Kapcsolat: 29054181
Dezső Renáta Anna. Becoming a Mama PhD in a Post Socialist Country. (2017) LIMES: A II. RÁKÓCZI FERENC KÁRPÁTALJAI MAGYAR FŐISKOLA TUDOMÁNYOS ÉVKÖNYVE 2411-4081 4 93-107, 30800747
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30800747]
  1. Kéri Katalin. Nőtörténeti és lánynevelés-történeti kurzusok és kutatások a Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karán: (hazai kitekintéssel). (2019) Megjelent: Áttekintés pp. 165-175
    Könyvrészlet/Utánközlés (Könyvrészlet)/Tudományos[30900775] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30900775, Kapcsolat: 29054773
2021-01-26 12:24