Horváth Tamás. Ray coherence between a sphere and a convex polyhedron. (1992) COMPUTER GRAPHICS FORUM 0167-7055 1467-8659 11 2 163-173, 2616669
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2616669]
  1. Yu Wang. Fast Volume Rendering Using a Spherical Index Method for Shading. (2011) Advanced Engineering Forum (Volumes 2 - 3) Mechatronics and Information Technology 567 567-572
    Folyóiratcikk[23940234] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940234, Kapcsolat: 23940234
  2. Vlastimil Havran. Efficient Sorting and Searching in Rendering Algorithms. (2006) Megjelent: Eurographics 2006 Tutorial T4 p. 1
    Egyéb konferenciaközlemény[23940233] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940233, Kapcsolat: 23940233
  3. Vlastimil Havran. Heuristic Ray-Shooting Algorithms: University of Prague. (2000)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)[23928232] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928232, Kapcsolat: 23940231
  4. Csébfalvi Balázs. A Review of Monte-Carlo Ray-Tracing Methods. (1997) Megjelent: CECSG 97, 1st Central European Seminar on Computer Graphics pp. 87-104
    Egyéb konferenciaközlemény[23940230] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940230, Kapcsolat: 23940230
  5. David G. Algorithms for Accelerating Ray-tracing. (1995)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)[23940232] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940232, Kapcsolat: 23940232
Szirmay-Kalos László. Számítógépes rendszerek kvalitatív analízise és szintézise. (1992), 2612492
Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[2612492]
  1. Telek Miklós. Some advanced reliability modelling techniques: MTA. (1995)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)[23928810] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928810, Kapcsolat: 23928810
  2. Pfening András. Nincs cím.
    Disszertáció/Egyetemi doktor (Disszertáció)[23928811] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928811, Kapcsolat: 23928811
Szirmay-Kalos László. Global Element Method for Radiosity Calculation. (1993) Megjelent: COMPUGRAPHICS 93 pp. 171-177, 2616673
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2616673]
  1. Popescu V et al. Reflected-scene impostors for realistic reflections at interactive rates. (2006) COMPUTER GRAPHICS FORUM 0167-7055 1467-8659 25 3 313-322
    Folyóiratcikk[23928414] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928414, Kapcsolat: 23940235
Szirmay-Kalos László. Dynamic layout algorithm to display general graphs. (1994) Megjelent: Graphics Gems IV pp. 505-517, 2616675
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2616675]
  1. Ertek Gürdal et al. New knowledge in strategic management through visually mining semantic networks. (2015) INFORMATION SYSTEMS FRONTIERS 1387-3326 1572-9419 1-21
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25257538] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25257538, Kapcsolat: 25257538
  2. Filip Jiri. Analyzing and Predicting Anisotropic Effects of BRDFs. (2015) Megjelent: Proceedings of the ACM SIGGRAPH Symposium on Applied Perception pp. 25-32
    Egyéb konferenciaközlemény[25257560] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25257560, Kapcsolat: 25257560
  3. Márton Tóth. Mass-Spring Models for Anisotropic Diffusion. (2014) Megjelent: Hetedik Magyar Számítógépes Grafika és Geometria Konferencia pp. 149-153
    Egyéb konferenciaközlemény[23940251] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940251, Kapcsolat: 23940251
  4. Chaomei Chen. Information Visualization: Beyond the Horizon. (2006)
    Könyv[23940237] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940237, Kapcsolat: 23940237
  5. JR Aamodt. System and method for creating a customizable network diagram. (2004) US Patent 6,732,114
    Oltalmi formák[23940247] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940247, Kapcsolat: 23940247
  6. Kevin Jeffay. Readings in Multimedia Computing and Networking. (2002)
    Könyv[23940238] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940238, Kapcsolat: 23940238
  7. Meng Yuejing. A dynamic layout algorithm for graph drawing in three dimensions: :Concordia University. (2002)
    Disszertáció/Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció)[23940250] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940250, Kapcsolat: 23940250
  8. MacIntyre B. Support for multitasking and background awareness using interactive peripheral displays. (2001) Megjelent: In Proceedings of the 14th Annual ACM Symposium on User interface Software and Technology
    Egyéb konferenciaközlemény[23940239] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940239, Kapcsolat: 23940239
  9. Jukka Raisamo. Tuntopalautteen tukemat suorakäyttöiset Kaavionmuokkaustyökalut: Univ. Of Tampere, M.Sc. Thesis.. (2000)
    Disszertáció/Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció)[23940243] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940243, Kapcsolat: 23940243
  10. Kenneth H. Student Solutions Guide for Discrete Mathematics and Its Applications. (1999)
    Könyv[23940240] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940240, Kapcsolat: 23940240
  11. BL Yeo. Method and apparatus for video browsing based on content and structure. (1998) US Patent 5,708,767 Amerikai Egyesült Államok
    Oltalmi formák[23940246] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940246, Kapcsolat: 23940246
  12. Michael Fröhlich. Inkrementelles Graphlayout im Visualisierungssystem daVinci.: M.Sc. dissertation. Universität Bremen, Fachbereich 3 - Mathematik und Informatik. (1997)
    Disszertáció/Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció)[23940245] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940245, Kapcsolat: 23940245
  13. Sougata Mukherjea. Focus+Context Views of World-wide WEB Nodes. (1997) Megjelent: Proceedings of the 8th ACM Conference on Hypertext pp. 187-196
    Egyéb konferenciaközlemény[23940241] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940241, Kapcsolat: 23940241
  14. Jean-Daniel Fekete. Un mode`le multicouche pour la construction d'applications graphiques interactives: THE`SE pre´sente´e par pour obtenir Le GRADE de DOCTEUR EN SCIENCES DE L'UNIVERSITE PARIS XI ORSAY,. (1996)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)[23940244] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940244, Kapcsolat: 23940244
  15. Minerva Yeung. Extracting story units from long programs for video browsing and navigation. (1996) Megjelent: International Conference on Multimedia Computing and Systems (ICMCS'96) p. 296
    Egyéb konferenciaközlemény[23940248] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940248, Kapcsolat: 23940248
  16. Alpha Vei-Chor. DoCLoc - Graphical Display of Current Location: Monash University, Clayton, Australia, Computer Science Dept. honoured thesis. (1996)
    Disszertáció/Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció)[23940242] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940242, Kapcsolat: 23940242
  17. Minerva M. Video browsing using clustering and scene transitions on compressed sequences. (1995) Megjelent: SPIE, Vol. 2417, 399
    Egyéb konferenciaközlemény[23940249] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940249, Kapcsolat: 23940249
  18. Coates P. An approach to user management of broadband services. (1995) BRINGING TELECOMMUNICATION SERVICES TO THE PEOPLE - IS&N '95 998 360-368
    Folyóiratcikk[23940236] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940236, Kapcsolat: 23940236
Szirmay-Kalos László. On the Hardware Implementation of Scan-conversion Algorithms. (1994) Megjelent: Proc. of the 8th Symp. on Microprocessor and Microcomputer Applications (uP'94) pp. 505-515, 2616676
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2616676]
  1. Ali Mohamed. Photorealistic Images in Real-Time. (2004) Journal of Industrial Researches, Lybia 11 20 1-30
    Folyóiratcikk[23940252] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940252, Kapcsolat: 23940252
  2. Csébfalvi Balázs. An Inremental Algortihm for Fast Rotation of CT data. (1998) Megjelent: Spring Conference of Computer Graphics
    Egyéb konferenciaközlemény[23940253] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940253, Kapcsolat: 23940253
Márton Gábor. On Average-case Complexity of Ray-tracing Algorithms. (1995) Megjelent: Winter School of Computer Graphics Conference pp. 187-197, 2616678
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2616678]
  1. Benjamin Mora. The Complexity of Coherent Rendering. (2008)
    Egyéb[23940258] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940258, Kapcsolat: 23940258
  2. Vlastimil Havran. Efficient Sorting and Searching in Rendering Algorithms. (2006) Megjelent: Eurographics 2006 Tutorial T4 p. 1
    Egyéb konferenciaközlemény[23940255] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940255, Kapcsolat: 23940255
  3. Vlastimil Havran. Heuristic Ray-Shooting Algorithms: University of Prague. (2000)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)[23928232] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928232, Kapcsolat: 23940257
  4. Eric Lafortune. Mathematical Models and Monte Carlo Algorithms for Physically Based Rendering: Department of Computer Science, Faculty of Engineering, Katholieke Universiteit Leuven. (1998)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)[23940256] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940256, Kapcsolat: 23940256
Szirmay-Kalos László. Theory of Three Dimensional Computer Graphics. (1995) ISBN:9630569116, 2612493
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2612493]
  1. Darya KHAUSTOVA. Objective assessment of stereoscopic video quality of 3DTV: University of Rennes. (2015)
    Disszertáció/Nem besorolt (Disszertáció)/Tudományos[25029325] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25029325, Kapcsolat: 25029325
  2. Tóth Balázs. Efficient sampling methods for photorealistic rendering on the GPU. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2698208] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2698208, Kapcsolat: 23928871
  3. Józsa Péter. Analitikus MIP grafikus hardveren. (2013) Megjelent: KÉPAF 2013 – a Képfeldolgozók és Alakfelismerők Társaságának 9. országos konferenciája pp. 133-143
    Egyéb konferenciaközlemény[23928870] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928870, Kapcsolat: 23928870
  4. Szécsi László. INTERACTIVE GLOBAL ILLUMINATION WITH VIRTUAL LIGHT SOURCES. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)[23928868] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928868, Kapcsolat: 23928868
  5. Umenhoffer Tamás. Global Illumination Effects with Sampled Geometry. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)[23928865] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928865, Kapcsolat: 23928865
  6. Bc Jana. Animation of Flocks and Herds: Faculty of Mathematics, Physics and Informatics Comenius University, Bratislava. (2010)
    Disszertáció/Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció)[23928866] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928866, Kapcsolat: 23928866
  7. Daniela Onacilova. Towards Didactics of Computer Graphics. (2009) Megjelent: Future of Computer Graphics Education pp. 31-34
    Egyéb konferenciaközlemény[23928864] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928864, Kapcsolat: 23928864
  8. ZHANG Chengjie. Use Texture Filtering With Summed Area Table in Hardware Rendering. (2008) Microcomputer Applications 0820-0750 29 1 60-62
    Folyóiratcikk[23928860] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928860, Kapcsolat: 23928860
  9. Method of setting up multi-dimensional DDA variables. (2008) United States Patent 7366345
    Oltalmi formák[23928862] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928862, Kapcsolat: 23928862
  10. Muiznieks A. Square-shaped silicon crystal rod growth by the FZ method with special 3D shaped HF inductors. (2007) Megjelent: MAGNETOHYDRODYNAMICS pp. 269-282
    Egyéb konferenciaközlemény[23928863] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928863, Kapcsolat: 23928863
  11. Christophe Cassagnabere. Etude et implementation d'algorithmes d'illumination globale stochstiques acceleres par le materiel: Universite du Littoral Cote d’Opale. (2007)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)[23928869] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928869, Kapcsolat: 23928869
  12. Blaskó Gábor. Vision-based camera matching using markerrs,. (2006) Megjelent: CECSG 2000-2005 Best Paper Selection
    Könyvrészlet[23928856] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928856, Kapcsolat: 23928856
  13. Balázs Tukora. Virtual sculpture project. (2006) POLLACK PERIODICA: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR ENGINEERING AND INFORMATION SCIENCES 1788-1994 1788-3911 1 2 99-106
    Folyóiratcikk[23928819] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928819, Kapcsolat: 23928819
  14. Balázs Tukora. Mobile 3D Visualization. (2006) Megjelent: SAMI 2006, 4th Slovakian-Hungarian Joint Symposium on Applied Machine Intelligence
    Egyéb konferenciaközlemény[23928817] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928817, Kapcsolat: 23928817
  15. Premecz Mátyás. Interactive parallax mapping with slope information,. (2006) Megjelent: CESCG pp. 59-66
    Egyéb konferenciaközlemény[23928816] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928816, Kapcsolat: 23928816
  16. Matthias Michael. Efficient CPU-based Direct Volume Rendering For CT-Angiography: Institut für Computergraphik und Algorithmen der Technischen Universität Wien. (2006)
    Disszertáció/Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció)[23928867] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928867, Kapcsolat: 23928867
  17. Ian Stroud. Boundary Representation Modelling Techniques. (2006)
    Könyv[23928818] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928818, Kapcsolat: 23928818
  18. Tornai R. MMA software developing and bitmap transformations. (2005)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22421595] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22421595, Kapcsolat: 23928861
  19. Szíjártó Gábor. 2.5 dimensional impostors for realistic trees and forests. (2005) Megjelent: Game Programming Gems 5
    Könyvrészlet[23928820] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928820, Kapcsolat: 23928820
  20. Ali Mohamed. Photorealistic Images in Real-Time. (2004) Journal of Industrial Researches 11 1-30
    Folyóiratcikk[23928859] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928859, Kapcsolat: 23928859
  21. Antal György. Global Illumination Methods for Architectural Scenes: ELTE. (2004)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)[23889740] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23889740, Kapcsolat: 23928823
  22. Roel Martínez. Adaptive and Depth Buffer Solutions with Bundles of Parallel Rays for Global Line Monte Carlo Radiosity. (2004)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)[23928822] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928822, Kapcsolat: 23928822
  23. Szántó Péter. 3D RENDERING: MINIMIZING THE OVERHEAD OF NON-VISIBLE PIXELS. (2004) Megjelent: MIT Minisymposium
    Egyéb konferenciaközlemény[23928821] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928821, Kapcsolat: 23928821
  24. Aszódi Barnabás. NURBS patch - half-line intersection calculation. (2003) Megjelent: Második Magyar Számítógépes Grafika és Geometria Konferencia,
    Egyéb konferenciaközlemény[23928853] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928853, Kapcsolat: 23928853
  25. Szántó Péter. Implementing a Programmable Pixel Pipeline in FPGAs. (2003) Megjelent: Második Magyar Számítógépes Grafika és Geometria Konferencia,
    Egyéb konferenciaközlemény[23928854] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928854, Kapcsolat: 23928854
  26. Szíjártó Gábor. High Resolution Foliage Rendering for Real-time Applications. (2003) Megjelent: Második Magyar Számítógépes Grafika és Geometria Konferencia,
    Egyéb konferenciaközlemény[23928855] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928855, Kapcsolat: 23928855
  27. Szijártó G. Hardware Architecture for Fast Camera Effects Rendering. (2003) Megjelent: WSCG Conference pp. 133-140
    Egyéb konferenciaközlemény[23928824] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928824, Kapcsolat: 23928824
  28. Benedek Balázs. Performance Improvements of Rendering Caustics using Photon Maps in Interactive Ray Tracing. (2002) Megjelent: Első Magyar Számítógépes Grafika és Geometria Konferencia
    Egyéb konferenciaközlemény[23928850] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928850, Kapcsolat: 23928850
  29. FERKO Andrej. GRAZIA: THE GRAZ ACM COMPUTING CURRICULUM INTERACTIVE & ANIMATED COURSEWARE ON GRAPHICS & VISUAL COMPUTING. (2002) Megjelent: APLIMAT 2002 International Conference
    Egyéb konferenciaközlemény[23928826] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928826, Kapcsolat: 23928826
  30. S Czanner. Developing ACM Computing Curriculum Courseware on Graphics & Visual Computing,. (2002) Megjelent: Eurographics/ACM SIGGRAPH Workshop on Computer Graphics Education Support for Computer Graphics Educators
    Egyéb konferenciaközlemény[23928852] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928852, Kapcsolat: 23928852
  31. Aszódi B. Calculating 3D Sound Field using 3D Image Synthesis and Image Processing. (2002) Megjelent: Képfeldolgozók és Alakfelismerők III konferenciája
    Egyéb konferenciaközlemény[23928825] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928825, Kapcsolat: 23928825
  32. Aszódi Barnabás. Calculating 3D Sound Field using 3D Image Synthesis and Image Processing. (2002) Megjelent: CESCG 2002, 6th Central European Seminar on Computer Graphics
    Egyéb konferenciaközlemény[23928849] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928849, Kapcsolat: 23928849
  33. Kelemen Csaba. A Microfacet Based BRDF Model,. (2002) Megjelent: Első Magyar Számítógépes Grafika és Geometria Konferencia
    Egyéb konferenciaközlemény[23928851] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928851, Kapcsolat: 23928851
  34. Balázs Csébfalvi. Interactive Volume Rendering Techniques for Medical Data Visualisation: Vienna University of Technology. (2001)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)[23928858] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928858, Kapcsolat: 23928858
  35. Attila Neumann. Construction of Bidirectional Reflection Distribution Functions: Technische Universitat Wien. (2001)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)[23928231] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928231, Kapcsolat: 23928827
  36. Blaskó Gábor. Vision-based camera matching using markerrs,. (2000) Megjelent: CECSG 2000, 4th Central European Seminar on Computer Graphics pp. 161-172
    Egyéb konferenciaközlemény[23928848] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928848, Kapcsolat: 23928848
  37. I Stroud et al. STL and extensions. (2000) ADVANCES IN ENGINEERING SOFTWARE 0965-9978 0141-1195 31 83-95
    Folyóiratcikk[23928857] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23928857, Kapcsolat: 23928857
  38. Csébfalvi Balázs. Fast Surface Rendering of Volumetric Data. (2000) Megjelent: Winter School of Computer Graphics
    Egyéb konferenciaközlemény[24111312] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24111312, Kapcsolat: 24111312
  39. Konyha Zoltán. Aspects of Developing a Driving Simulation Game. (2000) Megjelent: CECSG 2000, 4th Central European Seminar on Computer Graphics pp. 53-62
    Egyéb konferenciaközlemény[23928847] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928847, Kapcsolat: 23928847
  40. Albert Gascón. Virtual Newton Telescope. (1999) Megjelent: 3rd Central European Seminar on Computer Graphics pp. 105-117
    Egyéb konferenciaközlemény[24111309] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24111309, Kapcsolat: 24111309
  41. Albert Gascón. Virtual Newton Telescope: University of Girona. (1999)
    Disszertáció/Nem besorolt (Disszertáció)/Tudományos[24111311] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24111311, Kapcsolat: 24111311
  42. Carles Coll. Render 3D. (1999)
    Disszertáció/Nem besorolt (Disszertáció)/Tudományos[23928829] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928829, Kapcsolat: 23928829
  43. Csébfalvi Balázs. Fast Volume Rotation using Binary Shear-Warp Factorization. (1999) Megjelent: Joint EUROGRAPHICS-IEEE TCCG Symposium on Visualization,
    Egyéb konferenciaközlemény[23928831] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928831, Kapcsolat: 23928831
  44. Csébfalvi Balázs. Fast Maximum Intensity Projection using Binary Shear-Warp Factorization. (1999) Megjelent: Winter School of Computer Graphics,
    Egyéb konferenciaközlemény[23928832] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928832, Kapcsolat: 23928832
  45. Martin Van. Visualization of agent interaction through facial expression modeling and sequencing: Thesis, Carnegie Melon University, Pittsburg. (1998)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)[23928834] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928834, Kapcsolat: 23928834
  46. Csébfalvi Balázs. Review of Volume Visualization Algorithms. (1998) Megjelent: Conference on the Latest Results of Information Technology
    Egyéb konferenciaközlemény[23928836] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928836, Kapcsolat: 23928836
  47. Rázsó István. Particle Tracing Methods in Photorealistic Image Synthesis,. (1998) Megjelent: CECSG 98, 2nd Central European Seminar on Computer Graphics pp. 105-117
    Egyéb konferenciaközlemény[23928844] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928844, Kapcsolat: 23928844
  48. Ali Abbas. On 2D Line Scan Conversion. (1998) Megjelent: Conference on the Latest Results of Information Technology
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[23928835] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928835, Kapcsolat: 23928835
  49. Dornbach Péter. Implementation of the Bi-directional path-tracing algorithm. (1998) Megjelent: CECSG 98, 2nd Central European Seminar on Computer Graphics, Budmerice
    Egyéb konferenciaközlemény[23928838] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928838, Kapcsolat: 23928838
  50. Richard John. Finding the Best Viewpoint for Three-Dimensional Graph Drawings: Ph.D. thesis, The Department of Computer Science and Software Engineering, The University of Newcastle, Australia. (1998)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)[23928833] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928833, Kapcsolat: 23928833
  51. Csébfalvi Balázs. An Incremental Algortihm for Fast Rotation of CT data. (1998) Megjelent: Spring Conference of Computer Graphics
    Egyéb konferenciaközlemény[23928837] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928837, Kapcsolat: 23928837
  52. Fóris Tibor. Random Walk Global Radiosity Method. (1997) Megjelent: Conference on the Latest Results of Information Technology
    Egyéb konferenciaközlemény[23928839] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928839, Kapcsolat: 23928839
  53. Csébfalvi Balázs. Interactive Rendering of Volumetric CT Data. (1997) Megjelent: Conference on the Latest Results of Information Technology
    Egyéb konferenciaközlemény[23928840] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928840, Kapcsolat: 23928840
  54. Dornbach Péter. Eagles: PC based Virtual Reality Engine for Terrain Modelling. (1997) Megjelent: Central European Seminar on Computer Graphics, Vienna pp. 11-22
    Egyéb konferenciaközlemény[23928842] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928842, Kapcsolat: 23928842
  55. Ferenczi Lehel. Curve Recognition Algorithms from measured noisy point sets. (1997) Megjelent: Conference on the Latest Results of Information Technology
    Egyéb konferenciaközlemény[24111306] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24111306, Kapcsolat: 24111306
  56. Csébfalvi Balázs. A Review of Monte-Carlo Ray-Tracing Methods. (1997) Megjelent: 1st Central European Seminar on Computer Graphics pp. 87-104
    Egyéb konferenciaközlemény[24111303] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24111303, Kapcsolat: 24111303
  57. Sohaib Faruqi. Sampling, Interpolation, Projection,: Mississippi State University, Starkville. (1996)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)[23928845] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928845, Kapcsolat: 23928845
  58. Patric Ojala. Radiosity Method. (1996)
    Egyéb[23928843] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928843, Kapcsolat: 23928843
Szirmay-Kalos László. Stochastic Sampling of Two-dimensional Images. (1995) Megjelent: COMPUGRAPHICS 95 pp. 292-299, 2616682
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2616682]
  1. Balado F. On distortion measures associated to random desynchronization attacks - art. no. 65050D. (2007) Megjelent: Security, Steganography, and Watermarking of Multimedia Contents IX pp. D5050-D5050
    Egyéb konferenciaközlemény[23940259] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940259, Kapcsolat: 23940259
Fóris Tibor. Ray shooting in logarithmic time. (1996) Megjelent: Winter School of Computer Graphics Conference pp. 79-84, 2616688
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2616688]
  1. Schmid Johannes. Programmable motion effects. (2010) Megjelent: SIGGRAPH '10: ACM SIGGRAPH 2010 papers pp. 1-9
    Egyéb konferenciaközlemény[23940261] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940261, Kapcsolat: 23940261
  2. Vlastimil Havran. Efficient Sorting and Searching in Rendering Algorithms. (2006) Megjelent: Eurographics 2006 Tutorial T4 p. 1
    Egyéb konferenciaközlemény[23940260] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23940260, Kapcsolat: 23940260
Szirmay-Kalos L. Application of variational calculus in the radiosity method. (1996) PERIODICA POLYTECHNICA-ELECTRICAL ENGINEERING 0324-6000 1587-3781 2064-5260 2064-5279 40 2 123-138, 2612477
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2612477]
  1. Fóris Tibor. Random Walk Global Radiosity Method. (1997) Megjelent: Conference on the Latest Results of Information Technology
    Egyéb konferenciaközlemény[23928648] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928648, Kapcsolat: 23928648
  2. Csébfalvi Balázs. A Review of Monte-Carlo Ray-Tracing Methods. (1997) Megjelent: CECSG 97, 1st Central European Seminar on Computer Graphics pp. 87-104
    Egyéb konferenciaközlemény[23928647] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23928647, Kapcsolat: 23928647
Csébfalvi Balázs et al. Fast Opacity Control of Volumetric CT Data. (1997) Megjelent: Winter School of Computer Graphics Conference pp. 79-87, 2616690
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2616690]
  1. Antal György. Global Illumination Methods for Architectural Scenes: ELTE. (2004)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)[23889740] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23889740, Kapcsolat: 23940263
László Szirmay-Kalos et al. An Analysis of Quasi-Monte Carlo Integration Applied to the Transillumination Radiosity Method. (1997) COMPUTER GRAPHICS FORUM 0167-7055 1467-8659 16 3 271-282, 2606386
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2606386]
  1. Milán Magdics. Stochastic Iteration in PET Reconstruction. (2012) Megjelent: GRAFGEO 2012 pp. 132-138
    Egyéb konferenciaközlemény[23889782] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23889782, Kapcsolat: 23889782
  2. Roel Martinez et al. Parallel Implementation of the Stochastic Radiosity Method. (2010) LECTURE NOTES IN COMPUTER SCIENCE 0302-9743 1611-3349 5910 396-402
    Folyóiratcikk[23889781] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23889781, Kapcsolat: 23889781
  3. Albert Trias. Speculative parallelization of multipath radiosity algorithm. (2009) Megjelent: SPECTS 2009
    Egyéb konferenciaközlemény[23889779] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23889779, Kapcsolat: 23889779
  4. Carsten Wächter. Quasi-Monte Carlo light transport simulation by efficient ray tracing. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)[23889778] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23889778, Kapcsolat: 23889778
2020-08-15 15:37