N Kollár. Történeti áttekintés: az iskolapszichológus szerepének alakulása a század elejétől napjainkig. (1988) Megjelent: Iskolapszichológia pp. 11-45, 1826594
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1826594]
  1. Vizin Gabriella. Miért nem működik még mindig?: Érvek az iskolapszichológusi hálózat kiépítése mellett. (2009) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 19 7-8 97-112
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1774650] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1774650, Kapcsolat: 22321170
  2. Murányi Irén. Munka-, pedagógiai- és tanácsadáspszichológia: Pedagógiai pszichológia. (2006) Megjelent: Pszichológiai alapismeretek pp. 737-747
    Könyvrészlet[22323395] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22323395, Kapcsolat: 22323387
N Kollár Katalin. Kooperáció az iskolában. (1997) Megjelent: Az iskola szociálpszichológiai jelenségvilága pp. 156-171, 1794376
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1794376]
  1. Bárdossy Ildikó et al. A tanulás tervezése és értékelése: Tanulási/tanítási program oktatók és tanár szakos hallgatók számára. (2009) ISBN:9789636423179
    Könyv/Kézikönyv (Könyv)/Tudományos[1493455] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1493455, Kapcsolat: 22320443
  2. Hamvai Csaba et al. Veszélyes iskola vagy veszélyes élet?. (2008) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 17 3 387-396
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1606992] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1606992, Kapcsolat: 22320434
  3. Dávid Mária et al. Tanulást támogató interkatív számítógépes program kifejlesztése az EKF-en. (2008) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 35 2 51-62
    Folyóiratcikk[22316281] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22316281, Kapcsolat: 22316281
  4. Petriné Feyér Judit. Kooperatív tanulás. (2006) Megjelent: A gyakorlati pedagógia néhány alapkérdése : Hatékony tanulás pp. 81-92
    Könyvrészlet[22320437] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22320437, Kapcsolat: 22320437
  5. Petriné Feyér. Kooperatív tanulás. (2006) Megjelent: Hatékony tanulás. pp. 81-92
    Könyvrészlet[21394038] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21394038, Kapcsolat: 22323527
  6. Ollé János. Az iskola mint szervezet. (2006) Megjelent: Az iskolák belső világa pp. 13-26
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Oktatási[2524855] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2524855, Kapcsolat: 22323538
  7. Bábosik István. A feladat, mint személyiségfejlesztő tényező. (2006) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 56 4 50-60
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[22800874] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22800874, Kapcsolat: 22316819
  8. Kovács K. Kooperatív testnevelési játékokban résztvevő és nem résztvevő 12-13 éves leányok énképének, és csoportban elhelyezkedésének összehasonlító vizsgálata. (2004) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 104 1 57-76
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1875634] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1875634, Kapcsolat: 22323522
  9. Hunyadi Attila. A kisebbségi magyar szövetkezeti intézmény a két világháború között. (2002) KORUNK (KOLOZSVÁR) 1222-8338 9008-9456 13 4 65-76
    Folyóiratcikk[22323521] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22323521, Kapcsolat: 22323521
  10. F. Lassú Zsuzsa et al. Jane Elliot nyomában – az előítéletek csökkentése a tanárképzésben. (2000) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 100 2 227-242
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1945159] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1945159, Kapcsolat: 22320451
  11. Fodor László. Pedagógiai feladatok a proszociális magatartásra nevelésben. (1998) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 8 9 24-28
    Folyóiratcikk[22320718] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22320718, Kapcsolat: 22320718
N Kollár. Iskolás gyerekek terhelési szintje, pszichoszomatikus egészségi állapota és társas kapcsolatai.. (1999) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 LIV 3 405-428, 1606916
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1606916]
  1. Ajánló bibliográfia az egészség, mentálhigiéné témaköréből. (2012)
    Egyéb[22323544] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22323544, Kapcsolat: 22323544
  2. Rapos Nóra. Az iskolai félelmek pedagógiai szempontú vizsgálatai. (2007) Megjelent: Pedagógia és személyiségfejlesztés pp. 256-305
    Könyvrészlet[22315585] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22315585, Kapcsolat: 22315585
  3. Hunyady Györgyné et al. "Fekete pedagógia": Értékelés az iskolában. (2006) ISBN:9634463878
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1200253] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1200253, Kapcsolat: 22315406
  4. Rapos Nóra. Ami nem mérhető...? – Vagy másképp...!: Néhány szó a minőségi módszerekről. (2005)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[23474821] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23474821, Kapcsolat: 22320719
Martonné Tamás. Iskolapszichológia 25. Két tanulmány: A tanulók életmódjának kérdőíves vizsgálata. Tanulási szokások és módszerek. (2001), 1605688
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1605688]
  1. Csányi Tamás. A fiatalok fizikai aktivitásának és inaktív tevékenységének jellemzői. (2010) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 60 3-4 115-128
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1980461] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1980461, Kapcsolat: 22316568
  2. Baktay András. Az iskolapszichológus szerepe. (2006) TANÍ-TANI: PEDAGÓGIAI PERIODIKA 1417-3638 1 9
    Folyóiratcikk[22323541] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22323541, Kapcsolat: 22323541
  3. Szakmai anyagok, állásfoglalások 1.: Fejlesztőpedagógus kompetenciakörök - tevékenységi körök. (2005)
    Egyéb[22323543] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22323543, Kapcsolat: 22323543
N Kollár. Az iskolai terhelés hatása a tanulás mennyiségére és a tanulók közérzetére. (2002) ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 1419-872X IV/2. 29-45, 1607109
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1607109]
  1. Baktay András. Az iskolapszichológus szerepe. (2006) TANÍ-TANI: PEDAGÓGIAI PERIODIKA 1417-3638 1 9
    Folyóiratcikk[22323541] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22323541, Kapcsolat: 22323540
N Kollár. Tanulás és iskolai közérzet. (2003), 1607420
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1607420]
  1. Rapos Nóra. Az iskolai félelmek pedagógiai szempontú vizsgálatai. (2007) Megjelent: Pedagógia és személyiségfejlesztés pp. 256-307
    Könyvrészlet[22315586] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22315586, Kapcsolat: 22315586
N Kollár. Amikor nem a gyerekkel van a baj...: Megváltoztathatatlan adottságok. (2004) Megjelent: Pszichológia pedagógusoknak pp. 563-571, 1967740
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1967740]
  1. Fejes József Balázs et al. A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében. (2005) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 105 2 185-205
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1116320] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1116320, Kapcsolat: 22323461
N Kollár. A társas kapcsolatok, személyközi vonzalom és a csoportfolyamatok. (2004) Megjelent: Pszichológia pedagógusoknak pp. 279-309, 2835450
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2835450]
  1. Szászi Andrea. Közösségépítő/közösségteremtő játékok serdülőkorban. (2010) MAGYAR REFORMÁTUS NEVELÉS: REFORMÁTUS PEDAGÓGIAI SZAKLAP 1585-7565 11 1 76-86
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27675336] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27675336, Kapcsolat: 27675332
N Kollár. Erőszak az iskolában. (2005) EMBERTÁRS 1785-0436 III/2. 125-133, 1607155
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1607155]
  1. Rózsa Sándor et al. Stressz és megküzdés: A Rahe-féle Rövidített Stressz és Megküzdés Kérdőívvel szerzett hazai eredmények ismertetése. (2005) MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA 1419-8126 1786-3759 6 4 275-294
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1533049] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1533049, Kapcsolat: 22323086
N Kollár. Pedagógusok pályaképe, a tanárképzéssel való elégedettségük és nehézségeik. (2008) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 6 4 7-34, 1607169
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1607169]
  1. Jancsák Csaba. A tanárképzésben tanuló hallgatók, 2011.. (2011) Megjelent: Tanárképzős hallgatók a bolognai folyamatban (2010-2011) pp. 105-150
    Könyvrészlet[22323079] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22323079, Kapcsolat: 22323079
  2. Rapos Nóra. A tanulást támogató értékelés a pedagógusképzésben. (2009) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 36 2-3 221-238
    Folyóiratcikk[22316247] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22316247, Kapcsolat: 22316247
Bernáth László et al. A tanulási stílus mérése. (2015) Megjelent: Iskolapszichológia pp. 1-71, 2980109
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2980109]
  1. Könnyü Laura Krisztina. Mozduljunk! – Mozgásos gyakorlatok az anyanyelvi órán. (2019) ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2060-0623 12 2 38-53
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Oktatási[30784703] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30784703, Kapcsolat: 28764614
  2. Lanszki Anita et al. Digitális történetmesélés alkalmazása természettudományos témájú tantárgyi tartalmak feldolgozásában. (2017) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 2 26-44
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3244978] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3244978, Kapcsolat: 29059885
N Kollár Katalin. A társas, társadalmi viszonyok. (2015) ISBN:9789632846897, 2975358
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2975358]
  1. M Pintér Tibor. Infokommunikációs lehetőségek a kisgyermekkori idegennyelv-fejlesztésben. (2017) Megjelent: Jó gyakorlatok a korai idegen nyelvi fejlesztésben és pedagógusképzésben pp. 172-189
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3317503] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3317503, Kapcsolat: 27143307
  2. M Pintér Tibor. Infokommunikáció használata a tanulásban: Elméleti megközelítés az oktatásinformatikai készségek fejlesztéséhez. (2016) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 4 2 11-23
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3317489] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3317489, Kapcsolat: 27143357
Szabó Éva et al. Az iskolapszichológiai, óvodapszichológiai ellátás szakszolgálati protokollja. (2015) ISBN:9789639795648, 2982306
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2982306]
  1. Szél Erzsébet. Határon innen és túl: Pszichoterápiás szemlélet az iskolapszichológus munkájában. (2019) PSZICHOTERÁPIA 1216-6170 28. 1. 12-19
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30624696] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30624696, Kapcsolat: 28105873
  2. Somogyi Mónika. Iskolapszichológia és külső intézmények szerepe az iskolai munka támogatásában. (2017) Megjelent: Pedagógusok pszichológiai kézikönyve 3. pp. 489-500
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26872219] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26872219, Kapcsolat: 26872219
  3. Páskuné Dr.. A 3-5 órás tehetség-tanácsadás szakmai protokollja. (2017)
    Egyéb/Segédlet (Egyéb)/Tudományos[27175125] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27175125, Kapcsolat: 27175125
N Kollár Katalin. Pedagógusok pszichológiai kézikönyve 1.. (2017) ISBN:9789632762807, 3202902
Könyv/Kézikönyv (Könyv)/Tudományos[3202902]
  1. Pléh Csaba. Beérkezett könyvek. (2018) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 73 2 353-355
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[27686582] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27686582, Kapcsolat: 27686623
N Kollár Katalin. Pedagógusok pszichológiai kézikönyve 2.. (2017) ISBN:9789632762814, 3187173
Könyv/Kézikönyv (Könyv)/Tudományos[3187173]
  1. Pléh Csaba. Beérkezett könyvek. (2018) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 73 2 353-355
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[27686582] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27686582, Kapcsolat: 27686568
N Kollár Katalin. Pedagógusok pszichológiai kézikönyve 3.. (2017) ISBN:9789632762845, 3200677
Könyv/Kézikönyv (Könyv)/Tudományos[3200677]
  1. Pléh Csaba. Beérkezett könyvek. (2018) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 73 2 353-355
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[27686582] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27686582, Kapcsolat: 27686582
2020-09-26 12:56