Forgó Sándor. Hálózatalapú kurzusok a felsőoktatásban - egy kérdőíves kutatás eredményei. (2010), 1676396
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1676396]
  1. Racsko Réka. Elektronikus tanulási környezetek. A tanári munka erőforrásai.. (2011)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[24933951] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24933951, Kapcsolat: 21523954
  2. Racsko Réka. A tanári munka erőforrásai. (2011) Megjelent: III. Oktatás- informatikai konferencia : tanulmánykötet pp. 254-261
    Egyéb konferenciaközlemény[21523953] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21523953, Kapcsolat: 21523953
Racsko Réka. Elektronikus tanulási környezetek.: Forrástájékoztatás a tanárképzésben. (2010) Megjelent: Tehetségpaletta pp. 163-174, 2367074
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2367074]
  1. Hauser Zoltán. PEDAGÓGIAI TUDÁSMEGOSZTÓ FÓRUM PROJEKTMENEDZSMENTJE WEBES FELÜLETEN. (2012) Megjelent: AGRIA MEDIA 2011 pp. 99-105
    Könyvrészlet[24933979] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24933979, Kapcsolat: 24933979
Forgó Sándor. Hálózatalapú módszerek alkalmazásának tapasztalatai a pedagógusképzésben. (2011) Megjelent: III. Oktatás-Informatikai Konferencia. Tanulmánykötet. p. 22, 1703668
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[1703668]
  1. Makádi Mariann. Zabolázd meg a médiasárkányt! Médiapedagógiai módszerek alkalmazása a földrajztanításban.. (2011) A FÖLDRAJZ TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 1216-6642 2 3-14
    Folyóiratcikk[24933949] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24933949, Kapcsolat: 24933949
Forgó Sándor. Hálózatalapú módszerek alkalmazásának tapasztalatai a pedagógusképzésben. (2011) Megjelent: III. Oktatás-Informatikai Konferencia. Tanulmánykötet. pp. 115-124, 1613512
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1613512]
  1. Makádi Mariann. Zabolázd meg a médiasárkányt! Médiapedagógiai módszerek alkalmazása a földrajztanításban.. (2011) A FÖLDRAJZ TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 1216-6642 2 3-14
    Folyóiratcikk[23256817] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23256817, Kapcsolat: 23256817
Herzog Csilla et al. Hol tart a hazai médiaoktatás?: A tizenévesek médiaműveltségének empirikus vizsgálata a tudatos médiahasználat és kritikus médiafogyasztás vonatkozásában.. (2011) OKTATÁS-INFORMATIKA 2061-179X 2061-1870 3-4. p. 15, 2041889
Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2041889]
  1. Barátné Hajdú Ágnes. A digitális kompetencia fejlesztése a könyvtárakban. (2019) ISBN:9789635814466
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[30824031] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30824031, Kapcsolat: 28348594
  2. Tóth-Mózer Szilvia et al. A digitális kompetencia kognitív dimenziója és összefüggésrendszere egy empirikus kutatás tükrében. (2016) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 116 2 121-150
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3163251] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3163251, Kapcsolat: 26308494
  3. Pelle Veronika. The challenges of conceptualizing social media literacy. (2015) Megjelent: Tavaszi Szél 2015 [elektronikus dok.] [Spring Wind 2015] pp. 259-269
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3179130] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3179130, Kapcsolat: 28749180
  4. Schleicher Nóra. Media and Information Literacy Policies in Hungary. (2015) Megjelent: Acta Universitatis Sapientiae Communicatio p. 49
    Könyvrészlet[26663265] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26663265, Kapcsolat: 26663265
  5. Schleicher Nóra et al. Media and Information Literacy Policies in Hungary: ANR TRANSLIT and COST “Transforming Audiences/Transforming Societies”. (2014)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[2766886] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2766886, Kapcsolat: 28822734
Kis-Tóth Lajos et al. E-papír a hazai közoktatásban: kutatási beszámoló. (2011), 1745804
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[1745804]
  1. Czeglédi László. Könyvtár és oktatás: oktatási környezetek könyvtári támogatása. (2015) ISBN:9786155509452
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2953157] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2953157, Kapcsolat: 25910840
  2. Palocz-Andresen Michael et al. Interaktív nemzetközi oktatási-tudományos könyv megalkotása a környezet- és a klímavédelem terén. (2013) Megjelent: Kari Tudományos Konferencia Nyugat-magyarországi Egyetem, Erdőmérnöki Kar p. 128
    Egyéb konferenciaközlemény/Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[3285960] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3285960, Kapcsolat: 28966124
  3. Tömösközi Péter. Az egri pilot programok bemutatása. (2013) Megjelent: Médiatudatosság az oktatásban: Konferenciakötet pp. 145-150
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25702910] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25702910, Kapcsolat: 25702910
Racsko Réka. A hatékony információkeresés módszerei és eszközei az interneten. (2011) Megjelent: Lehetőségek és alternatívák a Kárpát-medencében: módszertani tanulmányok pp. 117-126, 2367063
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[2367063]
  1. Fülep Ádám. E-papír kísérletek a közoktatásban: Nemzetközi és hazai módszertani kutatások az e-papír oktatásban történő felhasználásáról. (2011) KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 0454-3475 13 3 p. 1
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24933964] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24933964, Kapcsolat: 24933964
Racsko Réka. Kísérlet az e-papír eszközök bevezetésére. (2011) KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 0454-3475 13 3 77-84, 2354738
Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2354738]
  1. Kártyás Gábor et al. A munkajog digitalizálása: A munkajog hozzáalkalmazása a digitális munkakörnyezethez és a változó munkavállalói kompetenciákhoz. (2016)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[3185658] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3185658, Kapcsolat: 28094634
  2. Bátfai Erika et al. Az olvasás felvillanyoz – azaz könyvtár a zsebben. (2014) TUDOMÁNYOS ÉS MŰSZAKI TÁJÉKOZTATÁS 0041-3917 1586-2984 61 9 331-341
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24933963] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24933963, Kapcsolat: 24933963
  3. Ollé János et al. Digitális állampolgárság az információs társadalomban. (2013) ISBN:9789632844749
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2460055] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2460055, Kapcsolat: 24572833
Racsko Réka. Virtuális könyvtárak. (2011) ISBN:9786155221309, 2588414
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2588414]
  1. Iszaly Ferenc Zalan. Electronic library services in Hungary and in the USA. (2017) LIBELLARIUM : JOURNAL FOR THE HISTORY OF WRITING, BOOKS AND MEMORY INSTITUTIONS 1846-8527 1846-9213 10 1 93-114
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3320850] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3320850, Kapcsolat: 28094559
  2. Lengyelné Molnár. Virtuális Könyvtárak. (2015) Megjelent: Virtuális Egyetem: Virtuális egyetem az ipar versenyképességének innovációs potenciáljának szolgálatában pp. 208-224
    Könyvrészlet[25262471] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25262471, Kapcsolat: 25262471
  3. Romoda Renáta. AZ IRODALOMTÖRTÉNETI KUTATÁS LEHETŐSÉGEI A VILÁGHÁLÓ SEGÍTSÉGÉVEL. (2015) LÉTÜNK (ÚJVIDÉK) 0350-4158 XLV 4 p. 150
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)[27413177] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27413177, Kapcsolat: 27413177
  4. Mászlai Olga et al. Az információs és fogyasztói társadalom. (2014) FELNŐTTKÉPZÉSI SZEMLE 1789-3569 8. évf. 2. sz. p. 24.
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31169473] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31169473, Kapcsolat: 28796674
Racskó Réka. Alternatívák az elektronikus tanulási környezetek kialakítására. (2012) TUDOMÁNYOS ÉS MŰSZAKI TÁJÉKOZTATÁS 0041-3917 1586-2984 59 2 63-73, 2354737
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2354737]
  1. Lengyelné Molnár Tünde. Changing reading habits and methodological options resulting from digital transformation. (2019) JOURNAL OF APPLIED TECHNICAL AND EDUCATIONAL SCIENCES / ALKALMAZOTT MŰSZAKI ÉS PEDAGÓGIAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2560-5429 9 4 27-42
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31044454] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31044454, Kapcsolat: 28591769
  2. Munkácsy András et al. Az utazás közbeni tevékenységek a közforgalmú közlekedésben. (2019) Megjelent: Közlekedéstudományi Konferencia Győr 2019 Conference on Transport Sciences pp. 78-78
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[30696780] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30696780, Kapcsolat: 28749169
  3. Kvaszingerné Prantner Csilla. A hagyományos és elektronikus tanulási környezet kombinált alkalmazásainak vizsgálata: oktatói portálok. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30938554] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30938554, Kapcsolat: 28742512
  4. Forgó Sándor. Az újmédia az információközvetítő szakmákban. (2018) KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 0454-3475 20 1 82-104
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3403246] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3403246, Kapcsolat: 27371942
  5. Czékmán Balázs. Szóasszociációs módszerrel végzett tudásszerkezet vizsgálat saját fejlesztésű alkalmazással. (2017) Megjelent: II. Oktatástervezési és oktatás-informatikai konferencia. Eszterházy Károly Egyetem Eger, 2017. február 3-4.: absztraktkötet p. 37
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[26352066] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26352066, Kapcsolat: 26352066
  6. Czékmán Balázs. SZÓASSZOCIÁCIÓS MÓDSZERREL VÉGZETT TUDÁSSZERKEZET VIZSGÁLAT IKT ESZKÖZÖK SEGÍTSÉGÉVEL. (2017) Megjelent: Mobil - világ - iskola-Válogatott tanulmányok az I. Mobil eszközök az oktatásban konferenciáról p. 95
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)[27139413] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27139413, Kapcsolat: 27139413
  7. Lengyelné Molnár Tünde. HUMÁN TELJESÍTMÉNYTÁMOGATÁS, MINT A DIGITÁLIS ÁTÁLLÁS LEHETSÉGES MÓDSZERE A KÖNYVTÁRAKBAN. (2017) Megjelent: XVII. ORSZÁGOS NEVELÉSTUDOMÁNYI KONFERENCIA. program és absztraktkötet p. 449
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[26958915] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26958915, Kapcsolat: 26958915
  8. Lengyelné Molnár. Humán teljesítménytámogatás, mint a digitális átállás lehetséges módszere a könyvtárakban. (2017) Megjelent: XVII. ORSZÁGOS NEVELÉSTUDOMÁNYI KONFERENCIA: PROGRAM és ABSZTRAKT KÖTET p. 449
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[26960776] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26960776, Kapcsolat: 26960776
  9. Gálik Zsófia. „A DIGITÁLIS VILÁG KRESZJE”-IKT ESZKÖZÖK ÉS „DIGIDILI” TANÓRA. (2017) Megjelent: Mobil - világ - iskola pp. 90-104
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[31122123] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31122123, Kapcsolat: 28738023
  10. Lengyelné Molnár Tünde. Digitális írástudás fejlesztése a könyvtárakban. (2016) TUDOMÁNYOS ÉS MŰSZAKI TÁJÉKOZTATÁS 0041-3917 1586-2984 63 2 65-72
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3038228] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3038228, Kapcsolat: 26252011
  11. Szilágyi Gabriella. A felnőttek önirányított tanulásának jellemzői az online tanulási környezetben. (2016) Megjelent: Empirikus kutatások az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 70-88
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3285526] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3285526, Kapcsolat: 28737945
  12. Lengyelné Molnár. Virtuális Könyvtárak. (2015) Megjelent: Virtuális Egyetem: Virtuális egyetem az ipar versenyképességének innovációs potenciáljának szolgálatában pp. 208-224
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25262465] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25262465, Kapcsolat: 25262465
  13. Varga zoltán. Tantermi kihívások. (2015) Megjelent: 2. IKT az oktatásban konferemcia p. 153
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24845757] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24845757, Kapcsolat: 24845757
  14. Czeglédi László. Könyvtár és oktatás: oktatási környezetek könyvtári támogatása. (2015) ISBN:9786155509452
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2953157] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2953157, Kapcsolat: 25379752
  15. Fehér Péter et al. Hatékony-e az e-olvasás? - gondolatok egy kutatás kapcsán. (2015) Megjelent: XXI. Multimédia az oktatásban és II. IKT az oktatásban konferencia pp. 226-228
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24933967] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24933967, Kapcsolat: 24933967
  16. Kis-Tóth Lajos. Elektronikus tanulási környezetek a felsőoktatásban. (2015) Megjelent: Virtuális Egyetem: Virtuális egyetem az ipar versenyképességének innovációs potenciáljának szolgálatában pp. 59-68
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25262491] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25262491, Kapcsolat: 25262491
  17. Tömösközi Péter. Az egri pilot programok bemutatása. (2013) Megjelent: Médiatudatosság az oktatásban pp. 145-150
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2848471] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2848471, Kapcsolat: 24933974
Herzog Csilla et al. A 14-18 éves tanulók médiatudatosságának empirikus vizsgálata és fontosabb eredményei. (2013) Megjelent: Tanulmányok az emberi gondolkodás tárgykörében pp. 12-23, 2495868
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2495868]
  1. Habos Dorottya. A médiatudatosságra nevelés és az információs műveltség iskolai létjogosultsága. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 351-357
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[31122037] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31122037, Kapcsolat: 28737918
  2. Tongori Ágota. Measuring ICT literacy among grade 5-11 students: Confidence in accessing information. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30322158] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30322158, Kapcsolat: 28737973
  3. Molnár Gyöngyvér. Technológiaalapú tesztelés az oktatásban: a problémamegoldó képesség fejlődésének értékelése. (2017)
    Disszertáció/MTA Doktora (Disszertáció)/Tudományos[30876160] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30876160, Kapcsolat: 27139380
  4. Molnár Gyöngyvér et al. Az informatikai műveltség online mérése. (2015) Megjelent: Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában pp. 295-317
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2761858] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2761858, Kapcsolat: 26252021
Kis-Tóth Lajos et al. E-papír kísérletek a hazai közoktatásban. (2013) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 1 107-123, 2354736
Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2354736]
  1. Buda András. IKT és oktatás: Együtt vagy egymás mellett?. (2017) ISBN:9786155372681
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)[26478473] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26478473, Kapcsolat: 26478467
  2. Buda András. IKT és oktatás: Együtt vagy egymás mellett?. (2017) ISBN:9786155372681
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[3204579] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3204579, Kapcsolat: 28737949
  3. Fehér Péter. Olvassunk! Digitálisan és/vagy papíron? Problémák a digitális szövegértés körül.... (2015) LÉTÜNK (ÚJVIDÉK) 0350-4158 45 4 121-127
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25701364] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25701364, Kapcsolat: 25701364
  4. Czeglédi László. Könyvtár és oktatás: oktatási környezetek könyvtári támogatása. (2015) ISBN:9786155509452
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2953157] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2953157, Kapcsolat: 26998201
  5. Fehér Péter et al. Hatékony-e az e-olvasás? - gondolatok egy kutatás kapcsán. (2015) Megjelent: XXI. Multimédia az oktatásban és II. IKT az oktatásban konferencia pp. 226-228
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24933966] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24933966, Kapcsolat: 24933966
  6. Hanák Zsuzsanna. Neveléstudomány: Oktatás – Kutatás – Innováció. (2014) ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2060-0623 7 2
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25702630] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25702630, Kapcsolat: 25702630
  7. Ollé János et al. Digitális állampolgárság az információs társadalomban. (2013) ISBN:9789632844749
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2460055] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2460055, Kapcsolat: 24572830
Kis-Tóth Lajos. Kategóriákba sorolt linkek értékelési szempontjainak kidolgozása. (2013), 3069640
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[3069640]
  1. Nádasi András. Online tananyagok az oktatásban. (2016) Megjelent: A közösségi média az oktatásban - Elektronikus médiumok és tananyagok pp. 85-130
    Könyvrészlet/Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet)/Oktatási[25773721] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25773721, Kapcsolat: 25773721
Racsko Réka et al. Az e-könyvek tanulástámogató szerepe: összehasonlító vizsgálatok a nemzetközi és a hazai könyvtári gyakorlatban.. (2013) KORSZERŰ KÖNYVTÁR 1 17 1-20, 30842620
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30842620]
  1. Barátné Hajdú Ágnes. A digitális kompetencia fejlesztése a könyvtárakban. (2019) ISBN:9789635814466
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[30824031] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30824031, Kapcsolat: 28348590
Racsko Réka. Táblagépek elméleti és gyakorlati alkalmazása a közoktatásban. (2013) Megjelent: Networkshop 2013 pp. 45-45, 2368300
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[2368300]
  1. Fehér Péter et al. Hatékony-e az e-olvasás? - gondolatok egy kutatás kapcsán. (2015) Megjelent: XXI. Multimédia az oktatásban és II. IKT az oktatásban konferencia pp. 226-228
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24933969] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24933969, Kapcsolat: 24933969
Racsko Réka. The electronic learning environments in international public educational practice: a comparative research. (2013) Megjelent: XXVI. DIDMATTECH 2013 pp. 27-28, 2527804
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[2527804]
  1. Barátné Hajdú Ágnes. A digitális kompetencia fejlesztése a könyvtárakban. (2019) ISBN:9789635814466
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[30824031] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30824031, Kapcsolat: 28348606
Borbás László et al. Médiatudatosság és médiaműveltség: összegző tanulmány. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 9-22, 2769928
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2769928]
  1. Barátné Hajdú Ágnes. A digitális kompetencia fejlesztése a könyvtárakban. (2019) ISBN:9789635814466
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[30824031] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30824031, Kapcsolat: 28348601
Forgó Sándor et al. A pedagógiai rendszertervezés elvein alapuló újmédiás MOOC-kurzus - egy Pilot Projekt tapasztalatai. (2014) Megjelent: Agria Media 2014, ICI 13, ICEM 2014 pp. 43-44, 2758590
Egyéb konferenciaközlemény/Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2758590]
  1. Pankász Balázs. Online oktatási környezet és IKT tényezők összehasonlító vizsgálata a felsőoktatásban. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26252971] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26252971, Kapcsolat: 26459931
  2. Mészáros Alajos Száraz. A MOOC lehetséges szerepe a Kárpátmedence tudásalapú fejlődésében. (2015) Megjelent: Tanulmánykötet a 6. Báthory-Brassai nemzetközi konferencia előadásaiból p. 58
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26958887] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26958887, Kapcsolat: 26958887
Racskó Réka. „A jövő oktatási környezetében az iskola falai nem leomlanak, hanem kitágulnak.”. (2014) Megjelent: Könyvtár és történet pp. 189-202, 2582519
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2582519]
  1. Dani Erzsébet. A HY-DE-MODELL és alkalmazásának lehetőségei –munkahipotézis. (2016) Megjelent: Agria Media 2014 pp. 431-441
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3061944] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3061944, Kapcsolat: 26251996
Racsko Réka et al. IKT erőforrás-menedzsment. (2014) ISBN:9786155509087, 2882366
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2882366]
  1. Bunkóczi László et al. Az információs rendszerek szerepe és értékelése a vállalkozásokban. (2015) STUDIA MUNDI - ECONOMICA 2415-9395 2 2 3-17
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3002497] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3002497, Kapcsolat: 26252025
Racsko Réka. Összehasonlító pedagógiai kutatások szükségessége az új tanulási környezetek bevezetésében a humán teljesítményt támogató technológiai kutatások szemszögéből. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 221-239, 2785855
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2785855]
  1. Lengyelné Molnár. A humán teljesítménytechnológia. (2017) ELEKTRONIKUS KÖNYV ÉS NEVELÉS 2061-0912 19 3
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)[27202409] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27202409, Kapcsolat: 27202409
Gulyás Enikő et al. A táblagépek hatása az osztálytermi munkára:egy videós interakcióelemzés lehetőségei és kihívásai. (2015) Megjelent: Tanulmányok a tudós tanárképzés műhelyeiből pp. 231-244, 3011145
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3011145]
  1. Nagy Tamás. Károly Krisztina, Perjés István (szerk.) Jó gyakorlatok a tanárképzés tudós műhelyeiből. Diszciplínák tanítása - A tanítás diszciplínái 2. (Best practices from the schools of teacher training. Teaching of disciplines - The disciplines of teaching 2.). (2018) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 24 1 79-82
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[3392496] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3392496, Kapcsolat: 28737985
  2. Czékmán Balázs. Tablettel támogatott oktatás általános iskolában: egy tanév eredményei. (2017) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2016 pp. 11-25
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3361358] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3361358, Kapcsolat: 27009590
Herzog Csilla et al. Egy táblagépes iskolakísérlet hatásainak fókuszcsoportos vizsgálata: tanulói és tanári eredmények. (2015) Megjelent: Lélek-net a léleknek : Az ember a változó technikai közegek világában : A Magyar Pszichológiai Társaság XXIV. Országos Tudomány... p. 196, 2888866
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[2888866]
  1. Czékmán Balázs. Tablettel támogatott oktatási intézményi implementáció. (2017) Megjelent: A tanulás új útjai (HERA Évkönyvek 2016) pp. 75-90
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3264569] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3264569, Kapcsolat: 28796658
Herzog Csilla et al. Tudásteremtés az új tanulási környezetben: egy táblagépes kísérlet tanulságai.. (2015) Megjelent: Agria Media 2014 pp. 283-294, 3104854
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3104854]
  1. Barnucz Nóra. IKT eszközök hatásvizsgálata angol óra keretében. (2018) Megjelent: Oktatás-Informatika-Pedagógia konferencia 2018 p. 21
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[31350618] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31350618, Kapcsolat: 27225917
  2. Czékmán Balázs. Tabletek és pedagógusok: mobiltechnológiával támogatott oktatás intézményi szinten. (2017) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia és a taneszközök változó regiszterei : X. Kiss Árpád Emlékkonferencia : tartalmi összefoglalók pp. 20-21
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[3380960] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3380960, Kapcsolat: 26816222
Kárpáti Andrea et al. Mobil infokommunikációs eszközök a közoktatásban: iskolai beválás-vizsgálatok. (2015) INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 1587-8694 2015 1 7-25, 3039092
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3039092]
  1. Dringó-Horváth Ida. IKT a tanárképzésben: a magyarországi képzőhelyek tanárképzési moduljában oktatók IKT-mutatóinak mérése. (2018) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 2018/9-10 13-41
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30566119] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30566119, Kapcsolat: 28738036
  2. Czékmán Balázs. Tablettel támogatott oktatási intézményi implementáció. (2017) Megjelent: A tanulás új útjai (HERA Évkönyvek 2016) pp. 75-90
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3264569] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3264569, Kapcsolat: 28796664
  3. Czékmán Balázs. Tablettel támogatott oktatás általános iskolában: egy tanév eredményei. (2017) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2016 pp. 11-25
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3361358] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3361358, Kapcsolat: 27009598
  4. Fegyverneki Gergő. A mobiltanulás ábécéje pedagógusoknak: módszertani és technikai ötletek a mobilozó tanulóknak. (2017) ISBN:9786155718151
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Oktatási[27009604] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27009604, Kapcsolat: 27009604
  5. Sólyom Barbara. A középiskolások szüleinek infokommunikációs eszközhasználattal kapcsolatos attitűdjei. (2017) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 67 7-8 85-102
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3301968] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3301968, Kapcsolat: 28183167
  6. Labs Oliver. Towards analytics for educational interactive e-books: the case of the reflective designer analytics platform (RDAP). (2016) Megjelent: Proceeding LAK '16 Proceedings of the Sixth International Conference on Learning Analytics & Knowledge pp. 143-147
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27225932] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27225932, Kapcsolat: 27225932
Racsko Réka. E-könyvek a felsőoktatási könyvtárakban. (2015) TUDOMÁNYOS ÉS MŰSZAKI TÁJÉKOZTATÁS 0041-3917 1586-2984 62 4 150-155, 2893510
Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[2893510]
  1. Fehér Péter. Hatékony-e az -olvasás? - gondolatok egy kutatás kapcsán. (2015) Megjelent: 2. IKT az oktatásban konferemcia p. 227
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24845759] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24845759, Kapcsolat: 24845759
Racsko Réka. Digitális hátizsákkal az iskolában: papírt, ceruzát és krétát cseréltek informatikai eszközökre: Az egri Eszterházy Károly Gyakorlóiskola projektjei. (2015) ÚJ KÖZNEVELÉS 2064-0625 71 5-6 34-39, 2925041
Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2925041]
  1. Bátfai Mária. E-JEGYZETEK HASZNÁLATA A DEBRECENI EGYETEMEN. (2017) Megjelent: Mobil - világ - iskola-Válogatott tanulmányok az I. Mobil eszközök az oktatásban konferenciáról p. 256
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)[27139391] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27139391, Kapcsolat: 27139391
  2. Bátfai Mária et al. DUPress nyílt hozzáférésű e-jegyzetek. (2016) TUDOMÁNYOS ÉS MŰSZAKI TÁJÉKOZTATÁS 0041-3917 1586-2984 63 11 415-427
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26351460] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26351460, Kapcsolat: 26540684
Racsko Réka. Egy táblagéppel támogatott pedagógiai kísérlet tanulói és szülői háttérvizsgálata. (2015) Megjelent: III. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia p. 69, 2816328
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[2816328]
  1. Kőrösi Gábor Esztelecki. BYOD, mint oktatáspolitikai modell alkalmazható- ságának realitása a vajdasági magyar közoktatásban. (2015) Megjelent: Tanulmánykötet a 6. Báthory-Brassai nemzetközi konferencia előadásaiból pp. 107-117
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25603643] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25603643, Kapcsolat: 25603643
Racsko Réka et al. Egy táblagéppel támogatott pedagógiai kísérlet tanulói és szülői háttérvizsgálata. (2015) Megjelent: Százarcú pedagógia pp. 81-94, 2816326
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2816326]
  1. Czékmán Balázs. Pedagógusok a mobiltechnológia tükrében: általános digitális és mobil eszköz-használati kompetenciák. (2019) Megjelent: Prevenció, intervenció és kompenzáció p. 123.
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[30693281] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30693281, Kapcsolat: 28180831
  2. Gulyás Enikő. A fejlesztő (e-)biblioterápia alkalmazásának lehetősége hátrányos helyzetű diákok körében. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30698663] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30698663, Kapcsolat: 28185503
  3. Czékmán Balázs. Tablet Supported Education in a Hungarian Primary School: Results of Students and Teachers. (2018) HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2062-9605 2064-2199 2 127-130
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3404116] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3404116, Kapcsolat: 28942746
  4. Námesztovszki Zsolt et al. Tapasztalatok három saját készítésű MOOC kapcsán - a tervezéstől a kiértékelésig. (2017) INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 1587-8694 15 3 p. 63
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31301614] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31301614, Kapcsolat: 29061447
  5. Czékmán Balázs. Tablettel támogatott oktatás általános iskolában: egy tanév eredményei. (2017) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2016 pp. 11-25
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3361358] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3361358, Kapcsolat: 27009602
  6. Czékmán Balázs. Tablettel támogatott oktatás általános iskolában: eredmények a tanulók és a pedagógusok körében. (2016) Megjelent: XVI. Országos Neveléstudományi Konferencia: program és absztraktkötet p. 395
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[26176013] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26176013, Kapcsolat: 26176013
Racsko Réka. Opportunities for improving digital competences: expectations and findings on a national and international ground. (2015) Megjelent: ICAI 2014: Proceedings of the 9th International Conference on Applied Informatics, vol. 1-2 pp. 351-357, 2887051
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2887051]
  1. Duygu İLERİTÜRK et al. FARKLI ÜLKELERİN PISA 2012 PROBLEM ÇÖZMEBECERİLERİ SONUÇLARININ KARŞILAŞTIRILMASI. (2017) AKADEMIK SOSYAL ARASTIRMALAR DERGISI / ASOS JOURNAL 2148-2489 Yıl: 5 43. 406-422
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30614383] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30614383, Kapcsolat: 28094621
Gulyás Enikő et al. A táblagépes osztálytermi munka elemzésének lehetősége a Noldus Observer XT videós interakcióelemző szotfver segítségével. (2016) INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 1587-8694 15 1 81-94, 3040648
Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3040648]
  1. Czékmán Balázs. Tablettel támogatott oktatás: Nagyvolumenű nemzetközi és hazai kezdeményezések. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 477-489
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30702468] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30702468, Kapcsolat: 28180568
  2. Czékmán Balázs. Tablettel támogatott oktatás általános iskolában: egy tanév eredményei. (2017) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2016 pp. 11-25
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3361358] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3361358, Kapcsolat: 27009585
Herzog Csilla et al. Táblagép az osztályteremben. (2016) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 26 10 3-22, 3156903
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3156903]
  1. Juhász Erika. OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM. (2019) ISBN:9786155657030
    Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[30686910] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30686910, Kapcsolat: 28180795
  2. Bartal Orsolya. Digitális megosztottság más szemmel: Fókuszban az M-learning. (2019)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[30682935] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30682935, Kapcsolat: 28351153
  3. Dombi Judit. Digitális forradalom az osztályteremben - kísérleti kutatások az osztatlan tanárképzésben.. (2019) Megjelent: Digitális forradalom világunkban pp. 27-57
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30648226] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30648226, Kapcsolat: 28966157
  4. Czékmán Balázs. A Tablet Research: Changes in Teachers’ General Digital Competences and Mobile-usage Competences. (2019) Megjelent: I. Szakképzés és Oktatás: Ma – Holnap konferencia. Fejlődés és partnerség : Absztraktkötet p. 34
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[30935522] []
    Független, Idéző: 30935522, Kapcsolat: 28454207
  5. Czékmán Balázs. MOBILTECHNOLÓGIÁVAL TÁMOGATOTT NYELVTANULÁS (MALL) HATÉKONYSÁGÁNAK VIZSGÁLATA ANGOL NYELV ESETÉBEN. (2018) PEDACTA 2248-3527 8 1 23-39
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30586829] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30586829, Kapcsolat: 28966164
  6. Forgó Sándor. Az újmédia az információközvetítő szakmákban. (2018) KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 0454-3475 20 1 82-104
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3403246] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3403246, Kapcsolat: 27371929
  7. Czékmán Balázs. Tablettel támogatott oktatás általános iskolában: egy tanév eredményei. (2017) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2016 pp. 11-25
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3361358] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3361358, Kapcsolat: 27009595
  8. Lengyelné Molnár. A humán teljesítménytechnológia. (2017) ELEKTRONIKUS KÖNYV ÉS NEVELÉS 2061-0912 19 3
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)[27202409] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27202409, Kapcsolat: 27202410
Racsko Réka. Az aktuális infokommunikációs stratégiák (policy) nemzetközi áttekintése. (2016) TUDOMÁNYOS ÉS MŰSZAKI TÁJÉKOZTATÁS 0041-3917 1586-2984 63 3 91-107, 3052022
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3052022]
  1. Nagy Szabolcs et al. A játékosítás (gamification) mint a digitális oktatási innováció egyik eszköze: A SimBrand szoftver esete. (2019) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 53 02 55-67
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31107096] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31107096, Kapcsolat: 28737924
  2. Barátné Hajdú Ágnes. A digitális kompetencia fejlesztése a könyvtárakban. (2019) ISBN:9789635814466
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[30824031] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30824031, Kapcsolat: 28348617
Racsko Réka et al. IKT-innovációk, új médiumok az oktatásban. (2016) Megjelent: Az információközvetítő szakmák újmédia-kompetenciái, az újmédia lehetőségei pp. 177-195, 3150804
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3150804]
  1. Barátné Hajdú Ágnes. A digitális kompetencia fejlesztése a könyvtárakban. (2019) ISBN:9789635814466
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[30824031] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30824031, Kapcsolat: 28348603
Kis-Tóth Lajos et al. A digitális átállás indikátorai a pedagógusképző intézményekben. (2017) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia és a taneszközök változó regiszterei : X. Kiss Árpád Emlékkonferencia : tartalmi összefoglalók p. 62, 3269762
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[3269762]
  1. Forgó Sándor. A levelező oktatástól a távtanuláson át a közösségi tartalomszervezésig és a tanulásig – Egy kísérleti kurzus tapasztalatai. (2018) Megjelent: Agria Media 2017 pp. 150-155
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30366079] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30366079, Kapcsolat: 28351334
Kis-Tóth Lajos et al. Transzverzális kompetenciák fejlesztésének pedagógiai módszerei, különös tekintettel a digitális kompetenciára. (2017) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 26 2 230-245, 3289828
Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3289828]
  1. Kvaszingerné Prantner Csilla. A hagyományos és elektronikus tanulási környezet kombinált alkalmazásainak vizsgálata: oktatói portálok. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30938554] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30938554, Kapcsolat: 28742534
  2. Rozália Klára et al. Young Children’s Digital Practices in the European Context: Insights from Romania. (2018) ACTA UNIVERSITATIS SAPIENTIAE COMMUNICATIO 2393-0438 2537-2793 5 85-97
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30473288] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30473288, Kapcsolat: 27889535
  3. Di Blasio Barbara. TANTERVI REFORM ÉS TANTÁRGYFEJLESZTÉS A GYÓGYPEDAGÓGUS-KÉPZÉSBEN. (2018) Megjelent: Új kihívások és pedagógiai innovációk a szakképzésben és a felsőoktatásban pp. 504-515
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30699396] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30699396, Kapcsolat: 28737944
  4. Forgó Sándor. A levelező oktatástól a távtanuláson át, a közösségi tartalomszervezésig és tanulásig - Egy kísérleti kurzus tapasztalatai. (2018) Megjelent: Agria Media 2017 pp. 151-156
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3403904] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3403904, Kapcsolat: 28351356
Racsko Réka. Digitális átállás az oktatásban. (2017) ISBN:9789636937874, 3340946
Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[3340946]
  1. Szabó Csilla Marianna et al. The Relation of Contemporary Labour Market Skills and the Future Engineers’ Visions. (2020) KnE Engineering 2518-6841 5 3 59-66
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31319386] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31319386, Kapcsolat: 29008166
2020-07-07 07:27