Racsko Réka. Elektronikus tanulási környezetek.: A tanári munka erőforrásai. (2011) Megjelent: III. Oktatás-Informatikai Konferencia. Tanulmánykötet. pp. 254-261
Makádi Mariann. Zabolázd meg a médiasárkányt! Médiapedagógiai módszerek alkalmazása a földrajztanításban.. (2011) A FÖLDRAJZ TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 1216-6642 2 3-14
Makádi Mariann. Zabolázd meg a médiasárkányt! Médiapedagógiai módszerek alkalmazása a földrajztanításban.. (2011) A FÖLDRAJZ TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 1216-6642 2 3-14
Herzog Csilla et al. Hol tart a hazai médiaoktatás?: A tizenévesek médiaműveltségének empirikus vizsgálata a tudatos médiahasználat és kritikus médiafogyasztás vonatkozásában.. (2011) OKTATÁS-INFORMATIKA 2061-179X 2061-1870 3-4. p. 15,
2041889
Tóth-Mózer Szilvia et al. A digitális kompetencia kognitív dimenziója és összefüggésrendszere egy empirikus kutatás tükrében. (2016) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 116 2 121-150
Pelle Veronika. The challenges of conceptualizing social media literacy. (2015) Megjelent: Tavaszi Szél 2015 [elektronikus dok.] [Spring Wind 2015] pp. 259-269
Schleicher Nóra et al. Media and Information Literacy Policies in Hungary: ANR TRANSLIT and COST “Transforming Audiences/Transforming Societies”. (2014)
Palocz-Andresen Michael et al. Interaktív nemzetközi oktatási-tudományos könyv megalkotása a környezet- és a klímavédelem terén. (2013) Megjelent: Kari Tudományos Konferencia Nyugat-magyarországi Egyetem, Erdőmérnöki Kar p. 128
Egyéb konferenciaközlemény/Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[3285960] [Nyilvános]
Racsko Réka. A hatékony információkeresés módszerei és eszközei az interneten. (2011) Megjelent: Lehetőségek és alternatívák a Kárpát-medencében: módszertani tanulmányok pp. 117-126,
2367063
Fülep Ádám. E-papír kísérletek a közoktatásban: Nemzetközi és hazai módszertani kutatások az e-papír oktatásban történő felhasználásáról. (2011) KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 0454-3475 13 3 p. 1
Racsko Réka. Kísérlet az e-papír eszközök bevezetésére. (2011) KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 0454-3475 13 3 77-84,
2354738
Kártyás Gábor et al. A munkajog digitalizálása: A munkajog hozzáalkalmazása a digitális munkakörnyezethez és a változó munkavállalói kompetenciákhoz. (2016)
Lengyelné Molnár Tünde. Trend Analysis of Technologies Supporting the Availability of Online Content: From KeywordBased Search to the Semantic Web. (2020) ACTA UNIVERSITATIS SAPIENTIAE COMMUNICATIO 2393-0438 2537-2793 7 92-106
Iszaly Ferenc Zalan. Electronic library services in Hungary and in the USA. (2017) LIBELLARIUM : JOURNAL FOR THE HISTORY OF WRITING, BOOKS AND MEMORY INSTITUTIONS 1846-8527 1846-9213 10 1 93-114
Lengyelné Molnár Tünde. Virtuális Könyvtárak. (2015) Megjelent: Virtuális Egyetem: Virtuális egyetem az ipar versenyképességének innovációs potenciáljának szolgálatában pp. 208-224
Herzog Csilla et al. Hol tart a hazai médiaoktatás?: A tizenévesek médiaműveltségének empirikus vizsgálata a tudatos médiahasználat és kritikus médiafogyasztás vonatkozásában. (2012) Megjelent: Agria Media 2011 Információtechnikai és Oktatástechnológiai Konferencia és Kiállítás és ICI-11 Nemzetközi Informatikai Konferencia pp. 226-238,
2042316
Pelle Veronika. The challenges of conceptualizing social media literacy. (2015) Megjelent: Tavaszi Szél 2015 [elektronikus dok.] [Spring Wind 2015] pp. 259-269
Racskó Réka. Alternatívák az elektronikus tanulási környezetek kialakítására. (2012) TUDOMÁNYOS ÉS MŰSZAKI TÁJÉKOZTATÁS 0041-3917 1586-2984 59 2 63-73,
2354737
Lengyelné Molnár Tünde. Changing reading habits and methodological options resulting from digital transformation. (2019) JOURNAL OF APPLIED TECHNICAL AND EDUCATIONAL SCIENCES / ALKALMAZOTT MŰSZAKI ÉS PEDAGÓGIAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2560-5429 9 4 27-42
Munkácsy András et al. Az utazás közbeni tevékenységek a közforgalmú közlekedésben. (2019) Megjelent: Közlekedéstudományi Konferencia Győr 2019 Conference on Transport Sciences: Alternatív-Autonóm-Kooperatív-Komparatív Mobilitás ... pp. 78-78
Forgó Sándor. Az újmédia az információközvetítő szakmákban. (2018) KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 0454-3475 20 1 82-104
Czékmán Balázs. Szóasszociációs módszerrel végzett tudásszerkezet vizsgálat saját fejlesztésű alkalmazással. (2017) Megjelent: II. Oktatástervezési és oktatás-informatikai konferencia. Eszterházy Károly Egyetem Eger, 2017. február 3-4.: absztraktkötet p. 37
Czékmán Balázs. SZÓASSZOCIÁCIÓS MÓDSZERREL VÉGZETT TUDÁSSZERKEZET VIZSGÁLAT IKT ESZKÖZÖK SEGÍTSÉGÉVEL. (2017) Megjelent: Mobil - világ - iskola-Válogatott tanulmányok az I. Mobil eszközök az oktatásban konferenciáról p. 95
Lengyelné Molnár Tünde. Humán teljesítménytámogatás, mint a digitális átállás lehetséges módszere a könyvtárakban. (2017) Megjelent: XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 449
Szilágyi Gabriella. A felnőttek önirányított tanulásának jellemzői az online tanulási környezetben. (2016) Megjelent: Empirikus kutatások az oktatásban és a pedagógusképzésben pp. 70-88
Lengyelné Molnár. Virtuális Könyvtárak. (2015) Megjelent: Virtuális Egyetem: Virtuális egyetem az ipar versenyképességének innovációs potenciáljának szolgálatában pp. 208-224
Fehér Péter et al. Hatékony-e az e-olvasás? - gondolatok egy kutatás kapcsán. (2015) Megjelent: XXI. Multimédia az oktatásban és II. IKT az oktatásban konferencia pp. 226-228
Kis-Tóth Lajos. Elektronikus tanulási környezetek a felsőoktatásban. (2015) Megjelent: Virtuális Egyetem: Virtuális egyetem az ipar versenyképességének innovációs potenciáljának szolgálatában pp. 59-68
Herzog Csilla et al. A 14-18 éves tanulók médiatudatosságának empirikus vizsgálata és fontosabb eredményei. (2013) Megjelent: Tanulmányok az emberi gondolkodás tárgykörében pp. 12-23,
2495868
Habos Dorottya. A médiatudatosságra nevelés és a digitális kompetencia iskolai létjogosultsága. (2019) Megjelent: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája pp. 351-358
Molnár Gyöngyvér et al. Az informatikai műveltség online mérése. (2015) Megjelent: Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában pp. 295-317
Fehér Péter et al. Hatékony-e az e-olvasás? - gondolatok egy kutatás kapcsán. (2015) Megjelent: XXI. Multimédia az oktatásban és II. IKT az oktatásban konferencia pp. 226-228
Racsko Réka et al. Az e-könyvek tanulástámogató szerepe: összehasonlító vizsgálatok a nemzetközi és a hazai könyvtári gyakorlatban.. (2013) KORSZERŰ KÖNYVTÁR 1 17 1-20,
30842620
Fehér Péter et al. Hatékony-e az e-olvasás? - gondolatok egy kutatás kapcsán. (2015) Megjelent: XXI. Multimédia az oktatásban és II. IKT az oktatásban konferencia pp. 226-228
Racsko Réka. The electronic learning environments in international public educational practice: a comparative research. (2013) Megjelent: XXVI. DIDMATTECH 2013 pp. 27-28,
2527804
Borbás László et al. Médiatudatosság és médiaműveltség: összegző tanulmány. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 9-22,
2769928
Tóthné Parázsó Lenke et al. Online tanulási környezettel támogatott pedagógustovábbképzési programok hatékonysága. (2020) Megjelent: New Methods and Technologies in Education, Research and Practice pp. 127-147
Forgó Sándor et al. A pedagógiai rendszertervezés elvein alapuló újmédiás MOOC-kurzus - egy Pilot Projekt tapasztalatai. (2014) Megjelent: Agria Media 2014, ICI 13, ICEM 2014 pp. 43-44,
2758590
Egyéb konferenciaközlemény/Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2758590]
Pankász Balázs. Online oktatási környezet és IKT tényezők összehasonlító vizsgálata a felsőoktatásban. (2017)
Mészáros Alajos Száraz. A MOOC lehetséges szerepe a Kárpátmedence tudásalapú fejlődésében. (2015) Megjelent: Tanulmánykötet a 6. Báthory-Brassai nemzetközi konferencia előadásaiból p. 58
Racskó Réka. „A jövő oktatási környezetében az iskola falai nem leomlanak, hanem kitágulnak.”. (2014) Megjelent: Könyvtár és történet pp. 189-202,
2582519
Racsko Réka. Összehasonlító pedagógiai kutatások szükségessége az új tanulási környezetek bevezetésében a humán teljesítményt támogató technológiai kutatások szemszögéből. (2014) Megjelent: Változó életformák - régi és új tanulási környezetek pp. 221-239,
2785855
Forgó Sándor et al. A pedagógiai rendszertervezés és újmédia alapú MOOC-kurzus jellemzői a felsőoktatásban. (2015) Megjelent: Agria Media 2014 pp. 348-359,
3104960
Gulyás Enikő et al. A táblagépek hatása az osztálytermi munkára:egy videós interakcióelemzés lehetőségei és kihívásai. (2015) Megjelent: Tanulmányok a tudós tanárképzés műhelyeiből pp. 231-244,
3011145
Nagy Tamás. Károly Krisztina, Perjés István (szerk.) Jó gyakorlatok a tanárképzés tudós műhelyeiből. Diszciplínák tanítása - A tanítás diszciplínái 2. (Best practices from the schools of teacher training. Teaching of disciplines - The disciplines of teaching 2.). (2018) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 24 1 79-82
Czékmán Balázs. Tablettel támogatott oktatás általános iskolában: egy tanév eredményei. (2017) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2016 pp. 11-25
Herzog Csilla et al. Egy táblagépes iskolakísérlet hatásainak fókuszcsoportos vizsgálata: tanulói és tanári eredmények. (2015) Megjelent: Lélek-net a léleknek : Az ember a változó technikai közegek világában : A Magyar Pszichológiai Társaság XXIV. Országos Tudomány... p. 196,
2888866
Herzog Csilla et al. Tudásteremtés az új tanulási környezetben: egy táblagépes kísérlet tanulságai.. (2015) Megjelent: Agria Media 2014 pp. 283-294,
3104854
Czékmán Balázs. Tabletek és pedagógusok: mobiltechnológiával támogatott oktatás intézményi szinten. (2017) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia és a taneszközök változó regiszterei : X. Kiss Árpád Emlékkonferencia : tartalmi összefoglalók pp. 20-21
Kárpáti Andrea et al. Mobil infokommunikációs eszközök a közoktatásban: iskolai beválás-vizsgálatok. (2015) INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 1587-8694 2015 1 7-25,
3039092
Czékmán Balázs. Tablettel támogatott oktatás általános iskolában: egy tanév eredményei. (2017) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2016 pp. 11-25
Labs Oliver. Towards analytics for educational interactive e-books: the case of the reflective designer analytics platform (RDAP). (2016) Megjelent: Proceeding LAK '16 Proceedings of the Sixth International Conference on Learning Analytics & Knowledge pp. 143-147
Racsko Réka. Digitális hátizsákkal az iskolában: papírt, ceruzát és krétát cseréltek informatikai eszközökre: Az egri Eszterházy Károly Gyakorlóiskola projektjei. (2015) ÚJ KÖZNEVELÉS 2064-0625 71 5-6 34-39,
2925041
Bátfai Mária. E-JEGYZETEK HASZNÁLATA A DEBRECENI EGYETEMEN. (2017) Megjelent: Mobil - világ - iskola-Válogatott tanulmányok az I. Mobil eszközök az oktatásban konferenciáról p. 256
Racsko Réka. Egy táblagéppel támogatott pedagógiai kísérlet tanulói és szülői háttérvizsgálata. (2015) Megjelent: III. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia p. 69,
2816328
Kőrösi Gábor Esztelecki. BYOD, mint oktatáspolitikai modell alkalmazható- ságának realitása a vajdasági magyar közoktatásban. (2015) Megjelent: Tanulmánykötet a 6. Báthory-Brassai nemzetközi konferencia előadásaiból pp. 107-117
Racsko Réka et al. Egy táblagéppel támogatott pedagógiai kísérlet tanulói és szülői háttérvizsgálata. (2015) Megjelent: Százarcú pedagógia pp. 81-94,
2816326
Czékmán Balázs. Pedagógusok a mobiltechnológia tükrében: általános digitális és mobil eszköz-használati kompetenciák. (2019) Megjelent: Prevenció, intervenció és kompenzáció p. 123.
Czékmán Balázs. Tablet Supported Education in a Hungarian Primary School: Results of Students and Teachers. (2018) HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2062-9605 2064-2199 2 127-130
Námesztovszki Zsolt et al. Tapasztalatok három saját készítésű MOOC kapcsán - a tervezéstől a kiértékelésig. (2017) INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 1587-8694 15 3 p. 63
Czékmán Balázs. Tablettel támogatott oktatás általános iskolában: egy tanév eredményei. (2017) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2016 pp. 11-25
Czékmán Balázs. Tablettel támogatott oktatás általános iskolában: eredmények a tanulók és a pedagógusok körében. (2016) Megjelent: XVI. Országos Neveléstudományi Konferencia: program és absztraktkötet p. 395
Racsko Réka et al. Új tanulási környezetek a köznevelésben: a személyes tanulási terek és az interakcióelemzés elméleti háttere. (2015) Megjelent: XXI. Multimédia az oktatásban és II. IKT az oktatásban konferencia = XXI Naučna konferencija „Multimediji u obrazovanju” i II N... pp. 253-258,
2908411
Balla Tamás et al. A Discussion of Developing a Programming Education Portal. (2020) CENTRAL-EUROPEAN JOURNAL OF NEW TECHNOLOGIES IN RESEARCH EDUCATION AND PRACTICE 2676-9425 2 2 1-14
Forgó Sándor. Az újmédia az információközvetítő szakmákban. (2018) KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 0454-3475 20 1 82-104
Racsko Réka. Opportunities for improving digital competences: expectations and findings on a national and international ground. (2015) Megjelent: ICAI 2014: Proceedings of the 9th International Conference on Applied Informatics, vol. 1-2 pp. 351-357,
2887051
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2887051]
Duygu İLERİTÜRK et al. FARKLI ÜLKELERİN PISA 2012 PROBLEM ÇÖZMEBECERİLERİ SONUÇLARININ KARŞILAŞTIRILMASI. (2017) AKADEMIK SOSYAL ARASTIRMALAR DERGISI / ASOS JOURNAL 2148-2489 Yıl: 5 43. 406-422
Gulyás Enikő et al. A táblagépes osztálytermi munka elemzésének lehetősége a Noldus Observer XT videós interakcióelemző szotfver segítségével. (2016) INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 1587-8694 15 1 81-94,
3040648
Czékmán Balázs. Tablettel támogatott oktatás: Nagyvolumenű nemzetközi és hazai kezdeményezések. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 477-489
Czékmán Balázs. Tablettel támogatott oktatás általános iskolában: egy tanév eredményei. (2017) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2016 pp. 11-25
Herzog Csilla et al. Táblagép az osztályteremben: Az új tanulási környezettel kapcsolatos tanári tapasztalatok. (2016) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 26 10 3-22,
3156903