Falus Iván. A visszacsatolás problémája a didaktikában.. (1969), 1238596
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1238596]
  1. Zrinszky László. Fejlesztő kommunikáció és kommunikációfejlesztés: Pedagógiai és andragógiai kommunikációelmélet. (2005) ISBN:9636420734
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24275891] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24275891, Kapcsolat: 22313519
  2. Ollé János et al. Differenciált on-line tanulási környezet hatékonyság-vizsgálata. (2004) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 14 12 80-89
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1221899] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1221899, Kapcsolat: 22313518
  3. Szabó László. Didaktika szöveggyűjtemény. (2001)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1153360] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1153360, Kapcsolat: 22313517
  4. Báthory Z. Tanulók, iskolák - különbségek: Egy differenciális tanításelmélet vázlata. (2000) ISBN:963922829X
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[15824] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 15824, Kapcsolat: 22313516
  5. Fabinyi Erzsébet. Az értékátadás és –elsajátítás néhány nevelésfilozófiai, pszichológiai és nevelésszociológiai problémája az oktatási folyamatban. (1999)
    Könyv[22313515] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313515, Kapcsolat: 22313515
  6. Réthy E. Oktatáselméleti irányzatok. (1998) Megjelent: Didaktika pp. 9-44
    Könyvrészlet[20561317] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20561317, Kapcsolat: 22313500
  7. Réthy Endréné. Az oktatási folyamat. (1998) Megjelent: Didaktika pp. 221-270
    Könyvrészlet[22313504] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313504, Kapcsolat: 22313504
  8. Fehér Katalin et al. Visszajelentés. (1997) Megjelent: Pedagógiai Lexikon, I-III. kötet p. 643
    Könyvrészlet[22313492] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313492, Kapcsolat: 22313492
  9. Báthory Z. Tanulók, iskolák – különbségek: egy differenciális tanításelmélet vázlata. (1997) ISBN:9637315500
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[15803] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 15803, Kapcsolat: 22313491
  10. Lukács István. Szabályozás. (1997) Megjelent: Pedagógiai Lexikon, I-III. kötet p. 333
    Könyvrészlet[22313495] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313495, Kapcsolat: 22313495
  11. Orosz Gábor. A logika eredményeinek alkalmazása az oktatási folyamat elemzésében és tervezésében. (1997)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[22313439] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313439, Kapcsolat: 22313439
  12. Zrinszky László. Bevezetés a pedagógiai kommunikáció elméletébe. (1993)
    Könyv[22305466] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22305466, Kapcsolat: 22313487
  13. Balázs Sándor. Az ellenőrzés, értékelés kérdése, didaktikai problémái. (1993) Megjelent: Nevelés – oktatás – tanárképzés pp. 77-80
    Könyvrészlet[22313483] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313483, Kapcsolat: 22313483
  14. Iszáj Ferenc. A számítógép szerepe a tanulók matematikai készségeinek és értelmi képességeinek mérésében és fejlesztésében. (1993)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[22313480] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313480, Kapcsolat: 22313480
  15. Lukács Péter. Színvonal és szelekció: Oktatáspolitikai elemzés. (1991)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3124516] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3124516, Kapcsolat: 22313477
  16. Lukács Péter. Színvonal és szelekció. (1990)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[22313474] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313474, Kapcsolat: 22313474
  17. Vidákovich T. Diagnosztikus pedagógiai értékelés. (1990) ISBN:9630559676
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1219150] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1219150, Kapcsolat: 22313472
  18. Vidákovich Tibor. Diagnosztikus pedagógiai értékelés. (1990)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[22313473] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313473, Kapcsolat: 22313473
  19. Almásy György. Didaktikai gyakorlatok: Segédjegyzet a tanárképző főiskolák számára. (1989)
    Könyv[22309804] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22309804, Kapcsolat: 22313471
  20. Rónai Miklós. A pedagógiai visszacsatolás II.. (1987) SZAKOKTATÁS: AZ ORSZÁGOS PEDAGÓGIAI INTÉZET SZAKKÉPZÉSI IGAZGATÓSÁGÁNAK PEDAGÓGIAI FOLYÓIRATA 0237-5338 2 9-10
    Folyóiratcikk[22313468] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313468, Kapcsolat: 22313468
  21. Rónai Miklós. A pedagógiai visszacsatolás I.. (1987) SZAKOKTATÁS: AZ ORSZÁGOS PEDAGÓGIAI INTÉZET SZAKKÉPZÉSI IGAZGATÓSÁGÁNAK PEDAGÓGIAI FOLYÓIRATA 0237-5338 1 19-22
    Folyóiratcikk[22313467] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313467, Kapcsolat: 22313467
  22. Iszáj Ferenc. Gépi ellenőrzés-értékelés matematikából. (1986) FELSŐOKTATÁSI SZEMLE 0428-2124 5 312-318
    Folyóiratcikk[22313465] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313465, Kapcsolat: 22313465
  23. M Nádasi Mária. Egységesség és differenciáltság a tanítási órán. (1986) ISBN:9631792293
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1199590] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1199590, Kapcsolat: 22313466
  24. Biszterszky Elemér. Programozott oktatás, oktatógépek. (1984)
    Könyv[22308855] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22308855, Kapcsolat: 22313463
  25. Iszáj Ferenc. A „multiple-choice” módszer alkalmazási lehetőségei matematika-órákon. (1984) MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK 1 39-43
    Folyóiratcikk[22313464] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313464, Kapcsolat: 22313464
  26. Nádasi Mária. Az egységesség és differenciáltság együttes érvényesítésének lehetőségei és sajátosságai az oktatási folyamat szervezésében. (1983)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[22313462] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313462, Kapcsolat: 22313462
  27. Pálvölgyi Lajos. A modellezés lehetőségeiről a pedagógiában. (1981) ISBN:9630526972
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3257581] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3257581, Kapcsolat: 22313461
  28. Szabolcs Éva. Wichtigere Arbeiten der Mitarbeiter des Lehrstuhls. (1979) ANNALES UNIVERSITATIS SCIENTIARUM BUDAPESTINENSIS DE ROLANDO EOTVOS NOMINATAE SECTIO PAEDAGOGICA ET PSYCHOLOGICA 0324-6507 VI. 241-257
    Folyóiratcikk[22309274] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22309274, Kapcsolat: 22313456
  29. Kotschy Beáta. Visszacsatolás. (1979) Megjelent: Pedagógiai Lexikon p. 459
    Könyvrészlet[22313459] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313459, Kapcsolat: 22313459
  30. Takács Etel. Programozott oktatás?. (1978)
    Könyv[22313448] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313448, Kapcsolat: 22313448
  31. Szilágyi Tiborné. Visszacsatolás a frontális órán. (1976) Megjelent: Az elmélet és a gyakorlat egységében pp. 75-103
    Könyvrészlet[22313447] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313447, Kapcsolat: 22313447
  32. Bencsik István. Az oktatási eszközök fejlesztésének didaktikai-metodikai alapjai a szakképzésben. (1976) Audiovizuális Közlemények 1 19-27
    Folyóiratcikk[22313443] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313443, Kapcsolat: 22313443
  33. Gecső Ervin. Programozott tanítás és pedagógiai technológia. (1975)
    Könyv[22313398] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313398, Kapcsolat: 22313442
  34. Nagy Sándor. Die Entwicklung der ungarischen Pädagogik im letzten vierteljahrhundert (1945-1970). (1972) ANNALES UNIVERSITATIS SCIENTIARUM BUDAPESTINENSIS DE ROLANDO EOTVOS NOMINATAE SECTIO PAEDAGOGICA ET PSYCHOLOGICA 0324-6507 III. 79-93
    Folyóiratcikk[22313441] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313441, Kapcsolat: 22313441
  35. Benő Istvánné. Könyvismertetés. (1970) KÖZÉPFOKÚ SZAKOKTATÁS 2 41-42
    Folyóiratcikk[22313522] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313522, Kapcsolat: 22313522
  36. Gecső Ervin. Könyvismertetés. (1970) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 1 99-101
    Folyóiratcikk[22313523] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313523, Kapcsolat: 22313523
  37. Suba Imréné. Könyvismertetés. (1970) SZAKMUNKÁSNEVELÉS: A MUNKAŰGYI MINISZTÉRIUM SZAKOKTATÁSI FŐOSZTÁLYÁNAK FOLYÓIRATA 0563-0428 1 p. 31
    Folyóiratcikk[22313524] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313524, Kapcsolat: 22313524
  38. Róna Borbála. A pedagógiai munka pszichohigiénés problémái. (1970) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 7-8 607-625
    Folyóiratcikk[22313440] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313440, Kapcsolat: 22313440
  39. Nagy József. Könyvismertetés. (1969) KÖZNEVELÉS 0133-0969 23 p. 26
    Folyóiratcikk[22313520] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313520, Kapcsolat: 22313520
Falus Iván. Szakmai feladatlapok és programok szerkesztésének módszerei.. (1969), 1238593
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1238593]
  1. Szabolcs Éva. Wichtigere Arbeiten der Mitarbeiter des Lehrstuhls. (1979) ANNALES UNIVERSITATIS SCIENTIARUM BUDAPESTINENSIS DE ROLANDO EOTVOS NOMINATAE SECTIO PAEDAGOGICA ET PSYCHOLOGICA 0324-6507 VI. 241-257
    Folyóiratcikk[22309274] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22309274, Kapcsolat: 22313438
Falus Iván. • Az „értelmi cselekvések szakaszos formálása” elméletének új eredményei.. (1970) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 6 564-575, 1238814
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1238814]
  1. Orosz Gábor. A logika eredményeinek alkalmazása az oktatási folyamat elemzésében és tervezésében. (1997)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[22313402] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313402, Kapcsolat: 22313402
  2. Réthy Endréné. A tanítási-tanulási folyamat motivációs lehetőségeinek elemzése. (1988)
    Könyv[22312362] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22312362, Kapcsolat: 22313407
  3. Réthy Endréné. A tanulási motiváció kutatásának néhány sajátos vonása a Szovjetunióban. (1983) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 4 417-425
    Folyóiratcikk[22313406] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313406, Kapcsolat: 22313406
  4. Szabolcs Éva. Wichtigere Arbeiten der Mitarbeiter des Lehrstuhls. (1979) ANNALES UNIVERSITATIS SCIENTIARUM BUDAPESTINENSIS DE ROLANDO EOTVOS NOMINATAE SECTIO PAEDAGOGICA ET PSYCHOLOGICA 0324-6507 VI. 241-257
    Folyóiratcikk[22309274] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22309274, Kapcsolat: 22313403
  5. Salamon Jenő. The Basic concept of psychical development in soviet psychology and several of its essential variants. (1979) ANNALES UNIVERSITATIS SCIENTIARUM BUDAPESTINENSIS DE ROLANDO EOTVOS NOMINATAE SECTIO PAEDAGOGICA ET PSYCHOLOGICA 0324-6507 VI. 89-101
    Folyóiratcikk[22313405] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313405, Kapcsolat: 22313405
Falus Iván. Kísérlet a felszólító mód képzésének feladatlapos tanítására az orosz nyelvben. (1970), 1961411
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1961411]
  1. Bábosik István et al. A kísérlet. (1971) Megjelent: A pedagógiai kutatás módszerei pp. 127-186
    Könyvrészlet[22315658] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22315658, Kapcsolat: 22315658
Falus Iván. Programozott oktatás (didaktikai alapon). (1970) AUDIO-VIZUÁLIS TECHNIKAI ÉS MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK 0004-7600 2 204-212, 1238838
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1238838]
  1. Gecső Ervin. Programozott tanítás és pedagógiai technológia. (1975)
    Könyv[22313398] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313398, Kapcsolat: 22313436
Falus Iván. Tudományos diákkörök nevelőmunkája az Eötvös Loránd Tudományegyetemen. (1970) IFJÚKOMMUNISTA 0442-0330 9 14-17, 1238815
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1238815]
  1. Szabolcs Éva. Wichtigere Arbeiten der Mitarbeiter des Lehrstuhls. (1979) ANNALES UNIVERSITATIS SCIENTIARUM BUDAPESTINENSIS DE ROLANDO EOTVOS NOMINATAE SECTIO PAEDAGOGICA ET PSYCHOLOGICA 0324-6507 VI. 241-257
    Folyóiratcikk[22309274] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22309274, Kapcsolat: 22313435
Falus Iván. Hogyan készítsünk programot?. (1971) AUDIO-VIZUÁLIS TECHNIKAI ÉS MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK 0004-7600 5 645-660, 1238856
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1238856]
  1. Gecső Ervin. Programozott tanítás és pedagógiai technológia. (1975)
    Könyv[22313398] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313398, Kapcsolat: 22313398
  2. Gyaraki F. Algoritmusok és algoritmikus előírások didaktikai felhasználásának és optimalizálásának lehetőségei. (1975)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[22313400] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22313400, Kapcsolat: 22313400
Falus Iván. A tanári hatékonyságról és tanárképzésről. (1972) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 12 1109-1123, 1238857
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1238857]
  1. Réthy Endréné. Oktatáselméleti irányzatok. (2003) Megjelent: Didaktika pp. 12-36
    Könyvrészlet[22307635] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22307635, Kapcsolat: 22312371
  2. Szabó László. Didaktika szöveggyűjtemény. (2001)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1153360] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1153360, Kapcsolat: 22312372
  3. Réthy E. Oktatáselméleti irányzatok. (1998) Megjelent: Didaktika pp. 9-44
    Könyvrészlet[20561317] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20561317, Kapcsolat: 22312370
  4. Sallai Éva. Tanulható- e a pedagógus mesterség?. (1996)
    Könyv[22306670] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22306670, Kapcsolat: 22312368
  5. Boross Dezső. A didaktika alapfogalmai. (1993)
    Könyv[22312366] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22312366, Kapcsolat: 22312366
  6. Poór Ferenc. A videotechnika lehetőségei a képzésben. (1990)
    Könyv[22307039] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22307039, Kapcsolat: 22312365
  7. Fáyné Dombi. Tanári minták szerepe a pedagógussáválás folyamatában. (1989)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[22306572] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22306572, Kapcsolat: 22312363
  8. Trencsényi László. Pedagógusszerepek az általános iskolában. (1988) ISBN:963054699X
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1363829] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1363829, Kapcsolat: 22312361
  9. Réthy Endréné. A tanítási-tanulási folyamat motivációs lehetőségeinek elemzése. (1988)
    Könyv[22312362] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22312362, Kapcsolat: 22312362
  10. Szekeres János. Az iskolai demokrácia pedagógiai tartalma és a pedagógus irányító szerepe. (1987)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[22312360] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22312360, Kapcsolat: 22312360
  11. Szekeres János. Oktatók és hallgatók viszonyának jelentősége II.. (1986) FELSŐOKTATÁSI SZEMLE 0428-2124 12 718-724
    Folyóiratcikk[22312352] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22312352, Kapcsolat: 22312352
  12. Poór Ferenc. Mikrotanítás az egyetemi tanárképzés gyakorlatában. (1986) Megjelent: A pedagógiai késségek intenzív fejlesztésének módszerei pp. 79-86
    Könyvrészlet[22312356] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22312356, Kapcsolat: 22312356
  13. Szokolszky Ágnes. Etnometodológiai szemlélet a pedagógiában. (1986) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 2 250-264
    Folyóiratcikk[22312349] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22312349, Kapcsolat: 22312349
  14. Poór Ferenc. Ajánlott irodalom az intenzív képességfejlesztő eljárásaihoz. (1986) Megjelent: A pedagógiai képességek intenzív fejlesztésének módszerei. pp. 329-336
    Könyvrészlet[22307142] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22307142, Kapcsolat: 22312358
  15. Poór Ferenc. A videotechnika felhasználása a pedagógusok továbbképzésében. (1985)
    Könyv[22307008] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22307008, Kapcsolat: 22312347
  16. Trencsényi László. Pedagógusszerepek az általános iskolában. (1983)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[1363594] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1363594, Kapcsolat: 22312346
  17. Sass Attila. Mikrotanítás az egyetemi tanárképzés gyakorlatában. (1983) FELSŐOKTATÁSI SZEMLE 0428-2124 2 97-103
    Folyóiratcikk[22312339] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22312339, Kapcsolat: 22312339
  18. Gimesi Mihályné. A videotechnika alkalmazásának lehetőségei a rajz tantárgypedagógia oktatásában. (1983) Megjelent: Képmagnetofon alkalmazása a pedagógusképzésben és továbbképzésben pp. 235-241
    Könyvrészlet[22312342] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22312342, Kapcsolat: 22312342
  19. Sass Attila. Tanárjelöltek mikrotanítási gyakorlata, videofelvételek alkalmazása a képzésben. (1982) Megjelent: Képmagnetofon alkalmazása a pedagógusképzésben és továbbképzésben pp. 95-104
    Könyvrészlet[22309255] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22309255, Kapcsolat: 22312332
  20. Oláh Emőd. „Mikrotanítás”-i elemek alkalmazása az óvónőképzős gyakorlati képzésben az ének-zenei foglalkozásokon. (1982) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 1 179-192
    Folyóiratcikk[22312112] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22312112, Kapcsolat: 22312336
  21. Petrikás Árpád. Pedagógiai laboratórium a tanárképzés szolgálatában. (1981) FELSŐOKTATÁSI SZEMLE 0428-2124 10 607-612
    Folyóiratcikk[22312330] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22312330, Kapcsolat: 22312330
  22. Szabolcs Éva. Wichtigere Arbeiten der Mitarbeiter des Lehrstuhls. (1979) ANNALES UNIVERSITATIS SCIENTIARUM BUDAPESTINENSIS DE ROLANDO EOTVOS NOMINATAE SECTIO PAEDAGOGICA ET PSYCHOLOGICA 0324-6507 VI. 241-257
    Folyóiratcikk[22309274] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22309274, Kapcsolat: 22312328
  23. Petrikás Árpád et al. Tanárképzés, hivatásra nevelés és az iskolai munka korszerűsítése. (1978) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 3-4 347-364
    Folyóiratcikk[22312322] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22312322, Kapcsolat: 22312322
  24. Réthy Endréné. Motiváció a tanítási órán. (1978)
    Könyv[22312326] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22312326, Kapcsolat: 22312326
Falus Iván. Az oktatás korszerűsítésének strukturális kérdései.: A tanítás-tanulás folyamatának szervezeti kérdései. (1972) Megjelent: Pedagógia a marxizmus-leninizmus esti egyetemek számára. pp. 232-276, 1238860
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1238860]
  1. Szabolcs Éva. Wichtigere Arbeiten der Mitarbeiter des Lehrstuhls. (1979) ANNALES UNIVERSITATIS SCIENTIARUM BUDAPESTINENSIS DE ROLANDO EOTVOS NOMINATAE SECTIO PAEDAGOGICA ET PSYCHOLOGICA 0324-6507 VI. 241-257
    Folyóiratcikk[22309274] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22309274, Kapcsolat: 22312378
Falus Iván et al. A pedagógusok helyzete és munkája. (1972), 1959821
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1959821]
  1. Zrinszky László. Iskolaelméletek és iskolai élet. (2000) ISBN:9639228184
    Könyv[22449687] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22449687, Kapcsolat: 22313385
Falus Iván. • Teljesítménymérés az iskolában.. (1972) KÖZNEVELÉS 0133-0969 5 32-33, 1238858
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1238858]
  1. Veszprémi László. Az értékelés és osztályozás korszerűsítésének kérdései. (1976)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[22312377] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22312377, Kapcsolat: 22312377
Falus Iván. A pedagógusok helyzete, szerepe és tevékenysége. (1973) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 7-8 684-694, 1238861
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1238861]
  1. Réthy Endréné. Teljesítményértékelés és motiváció. (1989)
    Könyv[22315124] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22315124, Kapcsolat: 22315124
  2. Salamon Zoltán. Pedagógus-életmód és –tevékenység. (1988)
    Könyv[22315121] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22315121, Kapcsolat: 22315121
  3. Horánszky Nándor. A tanterv helye és szerepe Kiss Árpád neveléstudományi munkásságában. (1988)
    Könyv[22315122] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22315122, Kapcsolat: 22315122
  4. Báthory Zoltán. Milyen eredménnyel végeznek természettudományos kísérleteket tanulóink?. (1983) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 2 158-166
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[15207] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 15207, Kapcsolat: 22315117
  5. Szabolcs Éva. Wichtigere Arbeiten der Mitarbeiter des Lehrstuhls. (1979) ANNALES UNIVERSITATIS SCIENTIARUM BUDAPESTINENSIS DE ROLANDO EOTVOS NOMINATAE SECTIO PAEDAGOGICA ET PSYCHOLOGICA 0324-6507 VI. 241-257
    Folyóiratcikk[22309274] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22309274, Kapcsolat: 22315115
  6. Báthory Zoltán. A verbális képesség néhány tantervi-tantárgyi összefüggése. (1977) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 9 785-791
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[15195] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 15195, Kapcsolat: 22315109
  7. Báthory Zoltán. A feladatelemzési módszer alkalmazása a tantervi értékelésben. (1977) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudomány köréből, 1977 pp. 186-216
    Könyvrészlet[22315114] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22315114, Kapcsolat: 22315114
  8. Miklós Gyuláné. Gondolatok a „szabad” irodalomóráról. (1976) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 6 532-541
    Folyóiratcikk[22315108] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22315108, Kapcsolat: 22315108
Falus Iván. • Az iskolai hospitálások különböző változatainak összehasonlító vizsgálata.. (1973) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 3 302-320, 1238863
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1238863]
  1. Szabolcs Éva. Wichtigere Arbeiten der Mitarbeiter des Lehrstuhls. (1979) ANNALES UNIVERSITATIS SCIENTIARUM BUDAPESTINENSIS DE ROLANDO EOTVOS NOMINATAE SECTIO PAEDAGOGICA ET PSYCHOLOGICA 0324-6507 VI. 241-257
    Folyóiratcikk[22309274] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22309274, Kapcsolat: 22315307
Falus Iván. Kategóriarendszer alkalmazása a felsőoktatási előadások megfigyelésére. (1973), 1961069
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1961069]
  1. Poór Ferenc. A videotechnika lehetőségei a képzésben. (1990)
    Könyv[22307039] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22307039, Kapcsolat: 22315305
  2. Poór Ferenc. Ajánlott irodalom az intenzív képességfejlesztő eljárásaihoz. (1986) Megjelent: A pedagógiai képességek intenzív fejlesztésének módszerei. pp. 329-336
    Könyvrészlet[22307142] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22307142, Kapcsolat: 22315301
  3. Poór Ferenc. A videotechnika felhasználása a pedagógusok továbbképzésében. (1985)
    Könyv[22307008] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22307008, Kapcsolat: 22315298
Falus Iván. Kategóriarendszer alkalmazása a felsőoktatási előadások megfigyelésére.. (1973) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 1-2 78-90, 1214377
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1214377]
  1. Buda Mariann. Eszköztár a tanárszakos hallgatók intézményi pedagógiai gyakorlataihoz. (1999)
    Könyv[22304877] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22304877, Kapcsolat: 23184352
  2. Kósáné Ormai. A mi iskolánk.: Neveléspszichológiai módszerek az iskola belső értékelésében.. (1998) ISBN:9638323248
    Könyv[20599986] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20599986, Kapcsolat: 20599986
  3. Kósáné Ormai. A pedagógus: Neveléslélektan. (1991)
    Könyv[23184351] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23184351, Kapcsolat: 23184351
  4. Poór Ferenc. A videotechnika lehetőségei a képzében.. (1990) ISBN:9631825671
    Könyv[20600026] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20600026, Kapcsolat: 20600026
  5. Komlósi Ákos. Hallgatói szemlélet- és magatartásmód elemzése nevelési konfliktushelyzetekben. (1987) Megjelent: Pedagógiai szituációk a tanárképzésben pp. 53-79
    Könyvrészlet[23184350] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23184350, Kapcsolat: 23184350
  6. Poór Ferenc. Ajánlott irodalom az intenzív képességfejlesztés eljárásaihoz.. (1986) Megjelent: A pedagógiai képességek intenzív fejlesztésének módszerei. pp. 329-336
    Könyvrészlet[20600049] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20600049, Kapcsolat: 20600049
  7. Kósáné Ormai. A pedagógus.: Neveléslélektani Szöveggyűjtemény 5.. (1985)
    Könyv[20600015] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20600015, Kapcsolat: 20600015
  8. Szabolcs Éva. Wichtigere Arbeiten der Mitarbeiter des Lehrstuhls. (1979) ANNALES UNIVERSITATIS SCIENTIARUM BUDAPESTINENSIS DE ROLANDO EOTVOS NOMINATAE SECTIO PAEDAGOGICA ET PSYCHOLOGICA 0324-6507 VI. 241-257
    Folyóiratcikk[22309274] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22309274, Kapcsolat: 23184349
  9. Réthy Endréné. Az oktatási folyamatok faktoranalízise. (1978) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 3-4 p. 406
    Folyóiratcikk[20590726] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20590726, Kapcsolat: 20590726
  10. Golnhofer Erzsébet. A korszerű pedagógia előadások szerepe a pedagógusképzésben. (1978) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 2 57-65
    Folyóiratcikk[23184347] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23184347, Kapcsolat: 23184347
  11. Golnhofer Erzsébet. Az előadás-kutatás módszertani kérdései. (1977) Megjelent: Vizsgálatok a nevelés – oktatás korszerűsítésével kapcsolatban pp. 129-146
    Könyvrészlet[23184346] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23184346, Kapcsolat: 23184346
2020-09-25 14:26