Zobory I. A vasúti kerék és a sín közötti erőátadás modellkísérleti vizsgálata tuskós fékezés esetén. (1987) Megjelent: Sín és kerék Nemzetközi konferencia pp. 140-154, 2640187
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2640187]
  1. Sostarics Gy. A sín és kerékkopás meghatározásának számítási módszere.. (1988) Megjelent: A vasúti pálya és a jármű kölcsönhatásának kérdései konferencia kiadványa
    Könyvrészlet[24092925] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24092925, Kapcsolat: 24092925
Szabó A. On Combined Simulation of Rail/Wheel Profile Wear. (1997) Megjelent: Proceedings of the 2nd MINI Conference on Contact Mechanics and Wear of Rail/Wheel Systems pp. 196-206, 2649147
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2649147]
  1. Zakharov S et al. Simulation of mutual wheel/rail wear. (2002) WEAR 0043-1648 253 100-106
    Folyóiratcikk[23994893] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23994893, Kapcsolat: 23994893
  2. Weidemann Ch. Fahrdynamik ind Verschleiss bei gummigefederten Eisenbahnreader. (2001)
    Disszertáció[23994892] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23994892, Kapcsolat: 23994892
Szabó A. On Deterministic and Stochastic Simulation of Wheel and Rail Profile Wear Process. (1998) PERIODICA POLYTECHNICA-TRANSPORTATION ENGINEERING 0303-7800 1587-3811 26 1-2 3-17, 2649145
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2649145]
  1. Enblom R et al. Proposed procedure and trial simulation of rail profile evolution due to uniform wear. (2008) PROCEEDINGS OF THE INSTITUTION OF MECHANICAL ENGINEERS PART F-JOURNAL OF RAIL AND RAPID TRANSIT 0954-4097 222 1 15-25
    Folyóiratcikk[23994889] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23994889, Kapcsolat: 23994889
  2. Enblom R et al. Simulation of railway wheel profile development due to wear influence of disc braking and contact environment. (2005) WEAR 0043-1648 258 7-8 1055-1063
    Folyóiratcikk[23994890] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23994890, Kapcsolat: 23994890
Szabó A. Identification of the Wheel-Profile Wear-Coefficients in the Framework of the Simplified-Combined Wear Hypothesis. (1999) Megjelent: Proceedings of the 4th International Conference on Railway Bogies and Running Gears pp. 213-222, 2640183
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2640183]
  1. Weidemann Ch. Fahrdynamik und Verschleiss bei gummigefederten Eisenbahnraeder. (2001)
    Disszertáció[23984854] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23984854, Kapcsolat: 23984854
2020-04-10 05:37