Zobory I. Vontatási telep üzemi folyamatának vizsgálata. (1968) KÖZLEKEDÉSTUDOMÁNYI SZEMLE 0023-4362 XVIII. 8 346-350, 16543
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[16543]
  1. Döme B. Vontatási telepek üzemi folyamatának komplex fejlesztése. BME.. (1987)
    Disszertáció/Tudományos[11301302] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301302, Kapcsolat: 11301302
Zobory I. Theoretical Investigation of the Sphere of Problems Involved with the Inverse Meridian Flow Mode of Action of Hydrodynamic Torque Converters, Based on Computed Characteristic: Curves. (1971) Megjelent: Proceedings of the 4th Conference on Fluid Machinery pp. 1557-1570, 15609
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[15609]
  1. Szabó A. Számítási eljárás vasúti hidrodinamikus nyomatékváltó instacionárius üzemi jellemzőinek meghatározására. BME.. (1986)
    Disszertáció/Tudományos[11298528] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11298528, Kapcsolat: 11298522
  2. Andersson S. Analysis of Multielement Torque Converter Transmissions. (1986) INTERNATIONAL JOURNAL OF MECHANICAL SCIENCES 0020-7403 28 7 431-441
    Folyóiratcikk[11298524] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11298524, Kapcsolat: 11298524
Horváth K. Investigation of the performance curve transforming property of the hydraulic turbo transmission. (1975) Megjelent: Measurements on the cavitation susceptibility of water pp. 415-425, 15611
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[15611]
  1. Szabó A. Számítási eljárás vasúti hidrodinamikus nyomatékváltó instacionárius üzemi jellemzőinek meghatározására. BME.. (1986)
    Disszertáció/Tudományos[11298528] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11298528, Kapcsolat: 11298528
Zobory I. Die theoretische Untersuchung der Belastungszustandsverteilung von Maschinensätzen mit Hilfe einer statistischen Methode. (1975) PERIODICA POLYTECHNICA-TRANSPORTATION ENGINEERING 0303-7800 1587-3811 3 2 93-109, 16557
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[16557]
  1. Feihl J. Beitrag zur energieoptimalen Auslegung der Antriebsanlage von Dieseltriebfahrzeuge . Promotion B. HfV Dresden. (1987)
    Disszertáció/Tudományos[11301336] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301336, Kapcsolat: 11301336
Zobory I. Die Untersuchung der Drehmoment- und Leistungsübertragungseigenschaften hydrodynamischer Getriebe. (1975) PERIODICA POLYTECHNICA-TRANSPORTATION ENGINEERING 0303-7800 1587-3811 3 1 77-79, 16551
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[16551]
  1. Feihl J. Beitrag zur energieoptimalen Auslegung der Antriebsanlage von Dieseltriebfahrzeuge. Promotion B., HfV Dresden. (1987)
    Disszertáció/Tudományos[11301319] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301319, Kapcsolat: 11301319
  2. Szabó A. Számítási eljárás vasúti hidrodinamikus nyomatékváltó instacionárius üzemi jellemzőinek meghatározására. BME.. (1986)
    Disszertáció/Tudományos[11298528] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11298528, Kapcsolat: 11301317
  3. Dulin L. Hidraulikus dízelmozdony főerőátviteli rendszerének vizsgálata a vonóerőkifejlődés ideje alatt . BME.. (1977)
    Disszertáció/Tudományos[11301315] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301315, Kapcsolat: 11301315
Zobory I. Hidrodinamikus hajtóművek nyomaték- és teljesítményátviteli tulajdonságainak vizsgálata. (1975) GANZ MÁVAG KÖZLEMÉNYEK 0134-0778 46 1 33-40, 16554
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[16554]
  1. Bozóky L. Hazai kisteljesítményű vasúti- és közúti járművekre közös hidrodinamikus erőátviteli család kifejlesztésének lehetőségei. (1982)
    Disszertáció/Tudományos[11301328] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301328, Kapcsolat: 11301328
Horváth K. Modellierungsmöglichkeiten der durch trockene Reibung gedämpften Schwingungen bei der längsdynamischen Untersuchung von Eisenbahnzügen. (1979) PERIODICA POLYTECHNICA-TRANSPORTATION ENGINEERING 0303-7800 1587-3811 7 2 149-161, 16561
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[16561]
  1. Li F. Beitrag zur Anhebung der Sreckenkapazitaet durch überlange Güterzüge. (1998)
    Disszertáció/Tudományos[11301374] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301374, Kapcsolat: 11301374
  2. Hiep N. Húzott és tolt vonatok hosszerőinek meghatározása fékezéskor, emelkedő és lejtős egyenes pályán. (1989)
    Disszertáció/Tudományos[11301038] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301038, Kapcsolat: 11301369
  3. Szőke D. Járművázszerkezetek belső csillapításának hatása a jármű lengéseire és a vázszerkezet igénybevételére. (1988)
    Disszertáció/Tudományos[11301367] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301367, Kapcsolat: 11301367
  4. Nagy V. Vasúti jármű rugózott és rugózatlan tömegei között működő erők. (1987) Megjelent: SZIKTMF V. Tudományos Ülésszak előadásainak kiadványa pp. 116-121
    Könyvrészlet[11301360] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301360, Kapcsolat: 11301360
  5. Nagy V. Rechentechnische Simulation der Radaufhaengung eines Drehgestelles. (1987) Megjelent: 15. Verkehrswissenschaftliche Tagung, Hochschule für Verkehrswesen, Dresden, pp. 25-29
    Könyvrészlet[11301362] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301362, Kapcsolat: 11301362
  6. Várlaki P. Nemlineáris járműdinamikai modellek statisztikai identifikációja. (1987)
    Disszertáció/Tudományos[11301358] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301358, Kapcsolat: 11301358
  7. Khánh T. Modellalkotás vasúti kocsiszekrény dinamikai méretezéséhez. (1987)
    Disszertáció/Tudományos[11301365] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301365, Kapcsolat: 11301365
  8. Nagy V. Die Dynamik der Radaufhaengung und die damit verbundenen Radlastaenderungen. (1986) ZEV GLASERS-ANNALEN 110 6-7 209-216
    Folyóiratcikk[11301355] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301355, Kapcsolat: 11301355
  9. Nagy V. Vasúti jármű felfüggesztési rendszerének dinamikája. (1984) Megjelent: KTMF IV. Tudományos Ülésszak Előadásainak Kiadványa pp. 62-68
    Könyvrészlet[11301349] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301349, Kapcsolat: 11301349
  10. Nagy Z. Átmenővonókészülékes járművekből összeállított vonat kapcsolati erőinek meghatározása tetszőleges előfeszítés esetén. BME.. (1984)
    Disszertáció/Tudományos[11301351] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301351, Kapcsolat: 11301351
  11. Dung N. Vasúti járműszekrény-felfüggesztés dinamikai és üzemeltetési szempontból kedvező paramétereinek meghatározása. (1983)
    Disszertáció/Tudományos[11301347] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301347, Kapcsolat: 11301347
  12. Heller Gy. Vasúti Járművek II.. (1982)
    Könyv[11301345] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301345, Kapcsolat: 11301345
Nagy V. A hajtott vasúti kerékpár és a sín közötti tapadási tényező leírása az xp=0 járműsebesség és a deltaxp=0 csúszási sebesség kis környezetében. (1979) KTMF TUDOMÁNYOS KÖZLEMÉNYEK 0139-0430 2 1 161-166, 16573
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[16573]
  1. Losonczi B. Reduktor hajtóműves hasúti hajtásdinamikai rendszer vizsgálata pályagerjesztés figyelembevételével. (1989)
    Disszertáció/Tudományos[11301430] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301430, Kapcsolat: 11301430
  2. Nagy Z. Átmenővonókészülékes járművekből összeállított vonat kapcsolati erőinek meghatározása tetszőleges előfeszítés esetén. BME.. (1984)
    Disszertáció/Tudományos[11301351] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301351, Kapcsolat: 11301428
Vajda J. Laboratory investigations of braking characteristics of cast iron brake shoes used by railways in Europe. (1979) PERIODICA POLYTECHNICA-TRANSPORTATION ENGINEERING 0303-7800 1587-3811 7 2 127-137, 16569
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[16569]
  1. Sostarics Gy. Vasúti járművek fékútjának számítása a teljes fékezési folyamat fékezési jellemzőinek lépésenkénti meghatározásával. (1988) JÁRMűVEK, MEZŐGAZDASÁGI GÉPEK 35 2 77-85
    Folyóiratcikk[11301401] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301401, Kapcsolat: 11301401
Zobory I. Vasúti vontatójárművek terhelési viszonyainak vizsgálata és a terhelésállapot-eloszlás alkalmazása a hidrodinamikus hajtóművek tervezésében. (1981), 15613
Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[15613]
  1. Nhung T. On the stability of perturbed dynamical systems. (1989)
    Disszertáció/Tudományos[11298535] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11298535, Kapcsolat: 11298535
  2. Nhung T. On stability of ordinary differential equations under random perturbations. (1982)
    Disszertáció/Tudományos[11298533] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11298533, Kapcsolat: 11298533
Zobory I. A pályáról futásközben átadódó függőleges gerjesztőhatások befolyása a vontatójárművek hajtásrendszerére. (1983) Megjelent: IV. Országos Vasúti Futástechnikai Szeminárium anyaga pp. 228-242, 15615
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[15615]
  1. Péter Tamás. Gépjármű lengõrendszerek felfüggesztésparamétereinek optimálása. (1997)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[1178328] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1178328, Kapcsolat: 11298541
  2. Hiep N. Húzott és tolt vonatok hosszerőinek meghatározása fékezéskor, emelkedő és lejtős egyenes pályán. (1989)
    Disszertáció/Tudományos[11301038] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301038, Kapcsolat: 11298539
Zobory I. On efficiency optimization of hydrodynamic transmission systems under stochastic loading conditions. (1983) Megjelent: Proceedings of the 6th World Congress on the Theory of Machines and Mechanisms (IFTOMM) pp. 877-880, 15617
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[15617]
  1. Chung G V. Dízel-hidraulikus vontatójárművek hajtásdinamikai vizsgálata. (1991)
    Disszertáció/Nem besorolt (Disszertáció)/Tudományos[11298580] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 11298580, Kapcsolat: 11298550
  2. Ochan Lam. Application of reduced order Leuenberger observer to the design of vehicles. (1988) PERIOD POLYTECH - TRANSPORT ENGIN 16 2
    Folyóiratcikk[11298548] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11298548, Kapcsolat: 11298548
  3. Feihl J. Beitrag zur energieoptimalen Auslegung der Antriebsanlage von Dieseltriebfahrzeuge. Promotion B., HfV Dresden. (1987)
    Disszertáció/Tudományos[11301319] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301319, Kapcsolat: 11298546
Zobory I. Vasúti Járművek tervezése és vizsgálata (Hajtásdinamikai alapok DJ/2). (1983), 16448
Egyéb/Segédlet (Egyéb)/Tudományos[16448]
  1. Chung G V. Dízel-hidraulikus vontatójárművek hajtásdinamikai vizsgálata. (1991)
    Disszertáció/Nem besorolt (Disszertáció)/Tudományos[11298580] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 11298580, Kapcsolat: 11301040
  2. Hiep N. Húzott és tolt vonatok hosszerőinek meghatározása fékezéskor, emelkedő és lejtős egyenes pályán. (1989)
    Disszertáció/Tudományos[11301038] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301038, Kapcsolat: 11301038
Zobory I. Vasúti vontatójárművek hajtásrendszerének terhelési viszonyai. (1983) PERIODICA POLYTECHNICA-TRANSPORTATION ENGINEERING 0303-7800 1587-3811 Anniversar 243-252, 16588
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[16588]
  1. Chung G V. Dízel-hidraulikus vontatójárművek hajtásdinamikai vizsgálata. (1991)
    Disszertáció/Nem besorolt (Disszertáció)/Tudományos[11298580] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 11298580, Kapcsolat: 11301458
Zobory I. On the dynamics of drive systems of railway traction units under stochastic track excitation. (1984) PERIODICA POLYTECHNICA-TRANSPORTATION ENGINEERING 0303-7800 1587-3811 12 1-2 73-83, 16592
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[16592]
  1. Péter Tamás. Gépjármű lengõrendszerek felfüggesztésparamétereinek optimálása. (1997)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[1178328] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1178328, Kapcsolat: 11301472
  2. Márialigeti J. Evolvens fogazatú, fogazathibás fogaskerékpárok lengéseinek nemlineáris modellezése és szimulációs vizsgálata. (1991)
    Disszertáció/Tudományos[11301469] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301469, Kapcsolat: 11301469
  3. Nhung T. On the stability of perturbed dynamical systems. (1989)
    Disszertáció/Tudományos[11301467] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301467, Kapcsolat: 11301467
  4. Khánh T. Modellalkotás vasúti kocsiszekrény dinamikai méretezéséhez. (1987)
    Disszertáció/Tudományos[11301465] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301465, Kapcsolat: 11301465
  5. Várlaki P. Nemlineáris járműdinamikai modellek statisztikai identifikációja: Akadémiai doktori értekezés. (1986)
    Disszertáció/MTA Doktora (Disszertáció)/Tudományos[2648803] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2648803, Kapcsolat: 11301463
Zobory I. A vasúti kerék és a sín közötti erőátszármaztatás modellkisérleti vizsgálata görgős próbapadon. (1985) Megjelent: A Kerék-Sín konferencia kiadványa pp. 113-117, 15619
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[15619]
  1. Zábori Z. Vasúti kerékpár-sínpár rendszer keresztirányú dinamikai folyamatainak elemzése diszkrét kerékpármodell és kontinuum sínszálmodell esetében. (1995)
    Disszertáció[24070641] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24070641, Kapcsolat: 11298557
  2. Sostarics Gy. A sín és a kerékkopás meghatározásának számítási módszerei.. (1988) Megjelent: A vasúti pálya és a jármű kölcsönhatásának kérdései konferencia kiadványa
    Könyvrészlet[11298555] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11298555, Kapcsolat: 11298555
Zobory I. On optimum selection of torque arm support stiffnesses for final drives of railway traction vehicles. (1985) NEWSLETTER - TECHNICAL UNIVERSITY OF BUDAPEST 0231-3944 III. 4 17-26, 16597
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[16597]
  1. Chung G V. Dízel-hidraulikus vontatójárművek hajtásdinamikai vizsgálata. (1991)
    Disszertáció/Nem besorolt (Disszertáció)/Tudományos[11298580] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 11298580, Kapcsolat: 11301482
  2. Nhung T. On the stability of perturbed dynamical systems. (1989)
    Disszertáció/Tudományos[11301480] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301480, Kapcsolat: 11301480
  3. Szőke D. Járművázszerkezetek belső csillapitásának hatása a jármű lengésére és a vázszerkezet igénybevételére. (1988)
    Disszertáció/Tudományos[11301514] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301514, Kapcsolat: 11301478
Zobory I. Dynamic processes in the drive systems of railway traction vehicles in the presence of excitation caused by unevennesses in the track. (1986) Megjelent: The dynamics of vehicles on roads and on tracks: Proceedings of the 9th IAVSD Symposium held at Linköping University pp. 635-648, 15621
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[15621]
  1. A Farkas et al. Data perturbations of matrices of pairwise comparisons. (2001) ANNALS OF OPERATIONS RESEARCH 0254-5330 1572-9338 101 1-4 401-425
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2654083] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2654083, Kapcsolat: 11298589
  2. Péter T. Gépjármű lengő rendszerek felfüggesztésparamétereinek optimálása. (1995)
    Disszertáció/Tudományos[11298582] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11298582, Kapcsolat: 11298582
  3. Chung G V. Dízel-hidraulikus vontatójárművek hajtásdinamikai vizsgálata. (1991)
    Disszertáció/Nem besorolt (Disszertáció)/Tudományos[11298580] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 11298580, Kapcsolat: 11298580
  4. Lu G et al. Modelling and simulation of the wheelspin and gear loading processes of a locomotive during starting. (1990) JOURNAL OF RAIL AND RAPID TRANSIT 20 4 63-74
    Folyóiratcikk[11298612] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11298612, Kapcsolat: 11298577
  5. Lu G et al. A simulation study of some starting behaviour problems of Diesel hydraulic locomotives. (1990) JOURNAL OF RAIL AND RAPID TRANSIT 20 4 81-90
    Folyóiratcikk[11298609] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11298609, Kapcsolat: 11298574
  6. Losonczi B. Reduktor hajtóműves vasúti hajtásdinamikai rendszer vizsgálata a pályagerjesztés figyelembe vételével. (1989)
    Disszertáció/Tudományos[11298572] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11298572, Kapcsolat: 11298572
  7. Khánh T. Estimation of the mass matrix model of railway car superstructures. (1988) PERIOD POLYTECH - TRANSPORT ENGIN 16 2 35-47
    Folyóiratcikk[11298570] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11298570, Kapcsolat: 11298570
  8. Khánh T. Estimation method for the stiffnessses adapted to the discretised dynamic model of railway car superstrucures. (1988) PERIOD POLYTECH - TRANSPORT ENGIN 16 2 10-22
    Folyóiratcikk[11301510] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301510, Kapcsolat: 11298568
  9. Terdik Gy et al. Estimation of kernels for discrete I/O Wiener-Volterra models with stationary Gaussian input process. (1987) ACTA TECHNICA 100 1-12
    Folyóiratcikk[11298565] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11298565, Kapcsolat: 11298565
  10. Szabó A. Számítási eljárás vasúti hidrodinamikus nyomatékváltó instacionárius üzemi jellemzőinek meghatározására. BME.. (1986)
    Disszertáció/Tudományos[11298528] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11298528, Kapcsolat: 11298561
  11. Várlaki P. Nonparametric identification of non-linear Zadeh models using autoregressive input process. (1986) PERIOD POLYTECH - TRANSPORT ENGIN 14 1 33-48
    Folyóiratcikk[11298563] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11298563, Kapcsolat: 11298563
Zobory I et al. A pályaegyenetlenségek okozta dinamikus igénybevételek fékezett vasúti járműveknél. (1986) Megjelent: 5. Országos Vasúti Futástechnikai Szeminárium anyaga pp. 46-62, 15623
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[15623]
  1. Chung G V. Dízel-hidraulikus vontatójárművek hajtásdinamikai vizsgálata. (1991)
    Disszertáció/Nem besorolt (Disszertáció)/Tudományos[11298580] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 11298580, Kapcsolat: 11298594
Zobory I. A vasúti kerék és a sín közötti erőátadás modellkísérleti vizsgálata tuskós fékezés esetén. (1987) Megjelent: Sín és kerék Nemzetközi konferencia pp. 140-154, 2640187
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2640187]
  1. Sostarics Gy. A sín és kerékkopás meghatározásának számítási módszere.. (1988) Megjelent: A vasúti pálya és a jármű kölcsönhatásának kérdései konferencia kiadványa
    Könyvrészlet[24092925] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24092925, Kapcsolat: 24092925
Zobory I. Dynamic Loads in the Drive-System of Railway Traction Vehicles Due to Track Unevennesses. (1987) PERIODICA POLYTECHNICA-TRANSPORTATION ENGINEERING 0303-7800 1587-3811 15 1 29-40, 16605
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[16605]
  1. Márialigeti J. Evolvens fogazatú, fogazathibás fogaskerékpárok lengéseinek nemlineáris modellezése és szimulációs vizsgálata. (1991)
    Disszertáció/Tudományos[11301469] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301469, Kapcsolat: 11301524
  2. Márialigeti J. Simulation model gear tooth stiffness function with manufacturing errors. (1990) Megjelent: Proceedings of the 2nd MINI Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies pp. 157-171
    Könyvrészlet[11301521] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301521, Kapcsolat: 11301521
  3. Szőke D. Járművázszerkezetek belső csillapitásának hatása a jármű lengésére és a vázszerkezet igénybevételére. (1988)
    Disszertáció/Tudományos[11301514] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301514, Kapcsolat: 11301514
  4. Khánh T. Estimation of the mass matrix modell of railway car superstructures. (1988) PERIOD POLYTECH - TRANSPORT ENGIN 16 2 34-47
    Folyóiratcikk[11301512] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301512, Kapcsolat: 11301512
  5. Khánh T. Estimation method for the stiffnessses adapted to the discretised dynamic model of railway car superstrucures. (1988) PERIOD POLYTECH - TRANSPORT ENGIN 16 2 10-22
    Folyóiratcikk[11301510] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301510, Kapcsolat: 11301510
  6. Ochan Lam. Application of reduced order Leuenberger observe to the design of active suspension vehicles. (1988) PERIOD POLYTECH - TRANSPORT ENGIN 16 2 21-34
    Folyóiratcikk[11301516] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301516, Kapcsolat: 11301516
  7. Várlaki P. Nemlineáris járműdinamikai modellek statisztikai identifikációja: Akadémiai doktori értekezés. (1986)
    Disszertáció/MTA Doktora (Disszertáció)/Tudományos[2648803] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2648803, Kapcsolat: 11301508
Zobory I et al. Dynamic processes caused by track unevennesses in braked railway vehicles. (1987) PERIODICA POLYTECHNICA-TRANSPORTATION ENGINEERING 0303-7800 1587-3811 15 2 171-183, 16614
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[16614]
  1. Farkas András. Measurement of Railway Track Geometry: A State-of-the-Art Review. (2020) PERIODICA POLYTECHNICA-TRANSPORTATION ENGINEERING 0303-7800 1587-3811 48 1 76-88
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30883739] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30883739, Kapcsolat: 28809810
  2. Kugler L. Tehergépkocsi forgóváz dinamikus viselkedése és a jellemző alkatrészelhasználódás kapcsolata. (1989)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21181184] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21181184, Kapcsolat: 21181184
Zobory I et al. Identification of the Hydrodynamic Drive System Characteristic Curves. (1987) PERIODICA POLYTECHNICA-TRANSPORTATION ENGINEERING 0303-7800 1587-3811 14 1 49-58, 16601
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[16601]
  1. Chung G V. Dízel-hidraulikus vontatójárművek hajtásdinamikai vizsgálata. (1991)
    Disszertáció/Nem besorolt (Disszertáció)/Tudományos[11298580] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 11298580, Kapcsolat: 11301500
  2. Ochan Lam. Application of reduced order Leuenberger observe to the design of active suspension vehicles. (1988) PERIOD POLYTECH - TRANSPORT ENGIN 16 2 21-34
    Folyóiratcikk[11301516] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301516, Kapcsolat: 11301495
Zobory I. Über die optimale Wahl der Steifigkeit der Drehmomentstütze des Radsatzgetriebes von Eisenbahntriebfahrzeugen. (1987) WISSENSCHAFTLICHE ZEITSCHRIFT - HOCHSCHULE FÜR VERKEHRSWESEN "FRIEDRICH LIST" DRESDEN 0043-6844 130 5 863-870, 16609
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[16609]
  1. Péter Tamás. Gépjármű lengõrendszerek felfüggesztésparamétereinek optimálása. (1997)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[1178328] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1178328, Kapcsolat: 11301535
Zobory I. Dynamic Processes in the Drive System of Railway Traction Vehicles in the Presence of Excitation Caused by Unevennesses in the Track. (1988) Megjelent: The Dynamics of Vehicles on Roads and on Tracks pp. 559-570, 15627
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[15627]
  1. Márialigeti J. Evolvens fogazatú, fogazathibás fogaskerékpárok lengéseinek nemlineáris modellezése és szimulációs vizsgálata. (1991)
    Disszertáció/Tudományos[11301469] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301469, Kapcsolat: 11298615
  2. Lu G et al. Modelling and simulation of the wheelspin and gear loading processes of a locomotive during starting. (1990) JOURNAL OF RAIL AND RAPID TRANSIT 20 4 63-74
    Folyóiratcikk[11298612] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11298612, Kapcsolat: 11298612
  3. Lu G et al. A simulation study of some starting behaviour problems of Diesel hydraulic locomotives. (1990) JOURNAL OF RAIL AND RAPID TRANSIT 20 4 81-90
    Folyóiratcikk[11298609] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11298609, Kapcsolat: 11298609
Zobory I. A pálya-jármű rendszer a járműgépész szemével. (1991) Megjelent: A Pálya-Jármű Rendszer Nemzetközi Konferencia kiadványa pp. 19-42, 15668
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[15668]
  1. Zábori Z. A vasúti kerékpár sínpár rendszer keresztirányú dinamikai folyamatainak elemzése diszkrét kerékpármodell és kontinum sínszálmodell esetében. (1995)
    Disszertáció/Tudományos[11298708] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11298708, Kapcsolat: 11298708
  2. Szabó A. Vasúti járművek keresztirányú dinamikai és kerékkopási folyamatainak meghatározása digitális szimulációval. (1994)
    Disszertáció/Tudományos[11298706] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11298706, Kapcsolat: 11298706
Horváth K. Longitudinal dynamics of a six-unit metro train-set. (1992) Megjelent: Proceedings of the 2nd Mini Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies pp. 45-62, 15643
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[15643]
  1. Chung G. Dízel-hidraulikus vontatójárművek hajtásdinamikája. (1991)
    Disszertáció/Tudományos[11298661] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11298661, Kapcsolat: 11298661
Zobory I. Stochasticity in vehicle system dynamics. (1992) Megjelent: Proceedings of the 1st MINI Conference on Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies pp. 8-21, 15635
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[15635]
  1. Szabó A. Vasúti járművek keresztirányú dinamikai és kerékkopási folyamatainak meghatározása digitális szimulációval. (1994)
    Disszertáció/Tudományos[11298706] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11298706, Kapcsolat: 11298629
Kövesné Gilicze et al. Engineering Training Leading to the MSc Degree at the Faculty of Transportation Engineering. (1993) Megjelent: 2nd East-West Congress on Engineering Education Enhancing Engineering Education Research pp. 247-251, 2672431
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2672431]
  1. Kuhlhavy E. Bericht Mitteleuropa Ost. (1994)
    Könyv[24029897] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24029897, Kapcsolat: 24029897
Zobory I. Vasúti vontatójárművek hajtásdinamikája - doktori tézises összefoglaló. (1993), 15677
Disszertáció/MTA Doktora (Disszertáció)/Tudományos[15677]
  1. Péter Tamás. Gépjármű lengõrendszerek felfüggesztésparamétereinek optimálása. (1997)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[1178328] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1178328, Kapcsolat: 11298718
Zobory I et al. Theoretical investigations of the dynamical properties of railway tracks using a continuous beam model. (1994) PERIODICA POLYTECHNICA-TRANSPORTATION ENGINEERING 0303-7800 1587-3811 22 1 35-54, 16652
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[16652]
  1. T Dahlberg. Literature review of research on railroad ballast used in track sub-structur: EUROBALT II report 1C/980324/T/O1. (1998)
    Egyéb[24070642] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24070642, Kapcsolat: 24070642
  2. Zábori Z. Vasúti kerékpár-sínpár rendszer keresztirányú dinamikai folyamatainak elemzése diszkrét kerékpármodell és kontinuum sínszálmodell esetében. (1995)
    Disszertáció[24070641] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24070641, Kapcsolat: 24070641
I. Zobory et al. Time domain analysis of a railway vehicle running on a discretely supported continuous rail model at a constant velocity. (1996) ZAMM-ZEITSCHRIFT FUR ANGEWANDTE MATHEMATIK UND MECHANIK 0044-2267 1521-4001 76 S4 169-172, 2209682
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2209682]
  1. M Niedziela et al. Numerical experiments for mathematical models of railway track oscillations. (2004) Appl. Math. (Warsaw) 31 433-441
    Folyóiratcikk[22965298] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22965298, Kapcsolat: 22965298
Szabó A et al. On Combined Simulation of Rail/Wheel Profile Wear. (1996) Megjelent: Proceedings of the 2nd MINI Conference on Contact Mechanics and Wear of Rail/Wheel Systems pp. 196-206, 2649147
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2649147]
  1. Zakharov S et al. Simulation of mutual wheel/rail wear. (2002) WEAR 0043-1648 253 100-106
    Folyóiratcikk[23994893] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23994893, Kapcsolat: 23994893
  2. Weidemann Ch. Fahrdynamik ind Verschleiss bei gummigefederten Eisenbahnreader. (2001)
    Disszertáció[23994892] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23994892, Kapcsolat: 23994892
Zobory I et al. Dynamic response of a periodically supported railway track in case of moving phasor excitation. (1996) Megjelent: Progress in Industrial Mathematics at ECMI 96 pp. 85-92, 15718
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[15718]
  1. Mosavi A et al. Comparison of Euler-Bernoulli and Timoshenko Beam Equations for Railway System Dynamics. (2018) Megjelent: Recent Advances in Technology Research and Education pp. 32-40
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3275460] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3275460, Kapcsolat: 28695511
  2. J Fayos. Dinámica estructural de cuerpos de revolución rotatorios: aplicación al eje de un vehículo ferroviario. (2008)
    Disszertáció/Nem besorolt (Disszertáció)/Tudományos[22965315] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22965315, Kapcsolat: 22965315
  3. P M Belotserkovskiy. Interaction between a railway track and uniformly moving tandem wheels. (2006) JOURNAL OF SOUND AND VIBRATION 0022-460X 1095-8568 298 4-5 855-876
    Folyóiratcikk[22965302] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22965302, Kapcsolat: 22965302
  4. M Niedziela et al. Numerical experiments for mathematical models of railway track oscillations. (2004) Appl. Math. (Warsaw) 31 433-441
    Folyóiratcikk[22965298] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22965298, Kapcsolat: 22965296
  5. P M Belotserkovskiy. Bogie parametric oscillations due to sleeper spacing. (2004) Megjelent: Proceedings of 9th Mini Conference Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies pp. 137-144
    Könyvrészlet[22965293] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22965293, Kapcsolat: 22965293
  6. P M Belotserkovskii. The steady vibrations and resistance of a railway track to the uniform motion of an unbalanced wheel,. (2003) PMM JOURNAL OF APPLIED MATHEMATICS AND MECHANICS 0021-8928 1873-4855 67 5 763-773
    Folyóiratcikk[22965288] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22965288, Kapcsolat: 22965288
  7. T Dahlberg. Railway track settlements – a literarury review. (2003)
    Egyéb[22965290] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22965290, Kapcsolat: 22965290
  8. P M Belotserkovskiy. What Gives Start to Rail Corrugation. (2002) Megjelent: Proceedings of 8th Mini Conference Vehicle System Dynamics, Identification and Anomalies pp. 143-150
    Könyvrészlet[22965285] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22965285, Kapcsolat: 22965285
  9. П M Белоцерковский. Установившиеся и неустановившиеся колебания периодических структур: ВАК, Москва. (2001)
    Disszertáció/A tudomány doktora (Disszertáció)/Tudományos[23037319] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23037319, Kapcsolat: 23037319
  10. Kruse H et al. A modular algorithm for linear, periodic train-track models. (2001) ARCHIVE OF APPLIED MECHANICS 0939-1533 71 6-7 473-486
    Folyóiratcikk[11298800] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11298800, Kapcsolat: 11298800
  11. P M Belkotserkovskiy. Vlijanyije gyeformacii szdviga v relsze na periogyicseszkuju nyeodnorodnoszty putyi. (1999) Transzport: nauka, tyehnyika, upravlenyije, VINYITI 10 25 23-27
    Folyóiratcikk[24091033] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24091033, Kapcsolat: 24091033
  12. Popp K et al. Vehicle-track dynamics in the mid-frequency range. (1999) VEHICLE SYSTEM DYNAMICS 0042-3114 1744-5159 31 5-6 423-464
    Folyóiratcikk[11298796] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11298796, Kapcsolat: 11298796
  13. K Popp. Fahrwegmodelle als periodische Strukturen mit gestörten Parametern: Zwischenbericht zum Forschungsvorhaben. (1998)
    Egyéb[22965277] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22965277, Kapcsolat: 22965277
Zobory I et al. Track-vehicle in-plane dynamical model consisting of a beam and lumped parameter components. (1997) PERIODICA POLYTECHNICA-TRANSPORTATION ENGINEERING 0303-7800 1587-3811 25 1-2 3-8, 16706
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[16706]
  1. Mosavi A et al. Comparison of Euler-Bernoulli and Timoshenko Beam Equations for Railway System Dynamics. (2018) Megjelent: Recent Advances in Technology Research and Education pp. 32-40
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3275460] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3275460, Kapcsolat: 28693498
Zobory I. Prediction of wheel/rail profile wear. (1997) VEHICLE SYSTEM DYNAMICS 0042-3114 1744-5159 28 2-3 221-259, 16709
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[16709]
  1. Ye Yunguang et al. Rotary-scaling fine-tuning (RSFT) method for optimizing railway wheel profiles and its application to a locomotive. (2020) RAILWAY ENGINEERING SCIENCE 2662-4745 2662-4753 28 2 160-183
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31410615] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31410615, Kapcsolat: 29114748
  2. Meghoe Annemieke et al. Rail wear and remaining life prediction using meta-models. (2020) INTERNATIONAL JOURNAL OF RAIL TRANSPORTATION 2324-8378 8 1 1-26
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31410618] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31410618, Kapcsolat: 29114751
  3. Luczak Bartosz et al. Numerical algorithm for predicting wheel flange wear in trams - Validation in a curved track. (2020) PROCEEDINGS OF THE INSTITUTION OF MECHANICAL ENGINEERS PART F-JOURNAL OF RAIL AND RAPID TRANSIT 0954-4097 234 10 1156-1169
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31564621] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31564621, Kapcsolat: 29394523
2020-11-26 10:33