Arapovics Mária. “A Civil társadalom és nonprofit szervezetek képzési program”. (2004), 1934558
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1934558]
  1. Vercseg Ilona. Közösség és részvétel: a közösségfejlesztés és a közösségi munka gyakorlatának elmélete. (2011)
    Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[24276503] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24276503, Kapcsolat: 22256970
  2. Piros Márta. A nonprofit szervezetek szerepe, lehetőségei a szektor fejlődését szolgáló képzések, képzési rendszerek kialakításában. (2006)
    Könyv[22256813] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22256813, Kapcsolat: 22256813
  3. Nizák Péter. A Budapesti Művelődési Központ által akkreditált továbbképzési program tapasztalatai, tartalmi fejlesztésének lehetséges irányai és a fejlesztés feltételei. (2004)
    Egyéb[22256682] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22256682, Kapcsolat: 22256682
Arapovics Mária. A civil szervezetek szerepe a 45 év felettiek képzésében. (2005) Megjelent: Az idős felnőtt rétegek (45 év felettiek) felnőttképzési igényei és képzési lehetőségei pp. 18-19, 2830463
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2830463]
  1. Németh Balázs. The Growth and Decline of Research on the History of Adult Education in Contemporary Hungary: Trends and Issues of Historical Research from 1993 to 2013. (2014) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 1 40-54
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2564518] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2564518, Kapcsolat: 24480254
  2. Linda Richardson et al. Potenziale des Alterns: Eine interkulturelle landerverg leich ende empirische studie über die raimenbeingungen zur förderung von bildungsarbeit durch senioren. (2009)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24480260] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24480260, Kapcsolat: 24480260
  3. Linda Richardson. Az időskorban rejlő lehetőségek: Interkulturális összehasonlító kutatás az időskorúak oktatási munkájának elősegítési feltételeiről. (2009)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24480240] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24480240, Kapcsolat: 24480257
Arapovics Mária. Civil szervezetek szerepe az egész életen át tartó tanulásban. (2005) CIVIL FÓRUM: CIVIL TÁRSADALMI HAVILAP 1582-4004 6 4 9-13, 1934747
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1934747]
  1. Osváth László et al. A szociális gazdaság témaköréhez kötődő képzések Magyarországon. (2013) Megjelent: Multidiszciplináris kihívások – sokszínű válaszok pp. 111-127
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2299821] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2299821, Kapcsolat: 24490247
  2. Algyő Nagyközség. Együttműködés és partnerség. (2010)
    Egyéb[22257363] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22257363, Kapcsolat: 22257363
  3. Osváth László. A szociális gazdaság témaköréhez kötődő képzések Magyarországon. (2010) Megjelent: Multidiszciplináris kihívások - sokszínű válaszok pp. 110-207
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24258874] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24258874, Kapcsolat: 24258874
  4. Belényesi Emese. Az önkormányzati civil referensek és a civil szervezetek érdekelt vezetőinek képzési lehetőségei. (2006)
    Egyéb[22257289] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22257289, Kapcsolat: 22257289
Arapovics Mária. "Véndiákok" - tanulni időskorban. (2006) HUMÁN SALDO 1785-5365 3 5 213-214, 1895689
Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1895689]
  1. Bajnóczi Beatrix. Felnőttek és az angoltanulás - egy nemzetközi projekt. (2013) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 19 1-2 58-68
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2269535] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2269535, Kapcsolat: 24477807
  2. Farkas Erika. A 45 év felettiek, aktív korú felnőttek a munkaerőpiacon és a felnőttképzésben. (2013) ANDRAGÓGIA ÉS MŰVELŐDÉSELMÉLET 2064-3985 2013 2 49-60
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24258870] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24258870, Kapcsolat: 24258870
  3. Henczi Lajos. Tudásmaraton. (2011) ISBN:9789631971774
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1746544] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1746544, Kapcsolat: 24452328
  4. Linda Richardson. Potenziale des Alterns. Eine interkulturelle landerverg leich ende empirische studie über die raimenbeingungen zur förderung von bildungsarbeit durch senioren. (2009)
    Könyv/Műhelytanulmány (Könyv)/Tudományos[24258873] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24258873, Kapcsolat: 24258873
  5. Linda Richardson. Az időskorban rejlő lehetőségek: Interkulturális összehasonlító kutatás az időskorúak oktatási munkájának elősegítési feltételeiről. (2009)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24480240] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24480240, Kapcsolat: 24480240
  6. Moreno et al. Mindwellness projekt: Improvement Learning Capacities and Mental Health of Elder People. National reports ont he states ont he elderly citizens and gerontology in every participants.Grundtvig project. (2008)
    Egyéb[22257002] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22257002, Kapcsolat: 22257002
  7. Henczi Lajos. A felnőttképzési tevékenységet folytató oktatók feladat és tulajdonságprofiljainak kompetenciaorientált kidolgozása. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22251048] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22251048, Kapcsolat: 22251048
Arapovics Mária. Az elbeszélt történelem (oral history) lehetőségei az andragógia oktatásában. (2007) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 5 1 71-82, 1895688
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1895688]
  1. Tálas Ágnes. Népfőiskolai munka a Lakitelek Népfőiskola tükrében. (2014) TUDOMÁNYPERSPEKTÍVA 1788-9707 2014 1 111-151
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[24487216] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24487216, Kapcsolat: 24487233
Arapovics Mária. Felnőttek tanulása közművelődési és közgyűjteményi intézményekben. (2007) Megjelent: A szak- és felnőttképzés szervezésének gyakorlata p. [Ism.], 1926954
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1926954]
  1. Horváth László. Kulturális projektciklus-menedzsment elég e a(z) (alap)műveltség a boldoguláshoz?. (2012) Megjelent: Hármashatár 2. pp. 33-38
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24258868] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24258868, Kapcsolat: 24258868
Arapovics Mária. Felnőttképzési nonprofit szervezetek Magyarországon: Az egész életen át tartó tanulás és a civil szervezetek. (2007) ISBN:9789639605510, 1928915
Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[1928915]
  1. D Babos Zsuzsánna. Partnerségi viszony kialakítása a három szektor között. (2014) Megjelent: Neveléstudományi kutatások közben pp. 31-41
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3036237] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3036237, Kapcsolat: 24490296
  2. Tálas Ágnes. Népfőiskolai munka a Lakitelek Népfőiskola tükrében. (2014) TUDOMÁNYPERSPEKTÍVA 1788-9707 2014 1 111-151
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[24487216] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24487216, Kapcsolat: 24487259
  3. Lükő István et al. The Significance of Environmental Sustainability in Adult Environmental Education. (2013) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL PROTECTION 2226-6437 2224-7777 2013 3 1-9
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24258835] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24258835, Kapcsolat: 24258835
  4. Miklósi Márta. Quality control and accreditation in adult education. (2012) Megjelent: Educatin in Transition pp. 208-215
    Könyvrészlet[25392331] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25392331, Kapcsolat: 25392331
  5. Benkei-Kovács Balázs. Az előzetes tudás elismerési rendszereinek komparatív andragógiai vizsgálata. (2012) ISBN:9789638943224; 978963894322
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2530280] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2530280, Kapcsolat: 23041490
  6. Fehérvári Anikó. Szakmai és érdekvédelmi szervezetek a szakképzés irányításban. (2011) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 2011 387 p. 398
    Folyóiratcikk[24258848] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24258848, Kapcsolat: 24258848
  7. Babos Zsuzsanna. Partnerségi viszony kialakítása civil szervezetek és támogatóik között.. (2011) Megjelent: Tudományperspektíva pp. 1-10
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24258864] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24258864, Kapcsolat: 24258864
  8. Baka József. Novi putevi u andragogiji - regionalna andragogija. / New Ways in Andragogy: Regional Andragogy. (2011) Andragoške studije Andragogical 2011 1 31-46
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24258867] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24258867, Kapcsolat: 24258867
  9. Baka József. New Ways ibn Andragogy:Regional Andragogy. (2011) ANDRAGOSKE STUDIJE : CASOPIS ZA PROUCAVANJE OBRAZOVANJA I UCENJA ODRASLIH 0354-5415 2011 April 31-47
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24480220] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24480220, Kapcsolat: 24480220
  10. Miklósi Márta. Nehézségek a felnőttképzési minőségirányítási rendszerek működtetésében.. (2011) Megjelent: Andragógia és közművelődés pp. 499-508
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2387711] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2387711, Kapcsolat: 22933777
  11. Lippóy Dóra. Környezeti nevelés a felnőttképzésben: Fenntartható fejlődés, társadalom, város/falu és felnőttoktatás. (2011) FELNŐTTKÉPZÉS: A NEMZETI FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZET FOLYÓIRATA 1785-1858 9 4 32-36
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23032000] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23032000, Kapcsolat: 23032000
  12. Lippóy Dóra. Fenntartható fejlődés, fenntartható társadalom, fenntartható város/falu és felnőttoktatás. (2011) FELNŐTTKÉPZÉS: A NEMZETI FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZET FOLYÓIRATA 1785-1858 4
    Folyóiratcikk[22251046] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22251046, Kapcsolat: 22251046
  13. Kengyel Ákos. Emberi erőforrások és versenyképesség. Az egész életen át tartó tanulás az Európai Unió oktatáspolitikájában. (2011)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24258861] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24258861, Kapcsolat: 24258861
  14. Baka József. A felnőttképzési földrajz és a regionális andragógia elméleti alapjai Magyarországon a XXI. század elején.. (2011) FELNŐTTKÉPZÉSI SZEMLE 1789-3569 2011 1-2 1-11
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24258866] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24258866, Kapcsolat: 24258866
  15. Babos Zsuzsanna. Túlélési stratégiák II.. (2010) SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 0237-2347 XXVI. 2. sz 121-136
    Folyóiratcikk[22251035] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22251035, Kapcsolat: 22251035
  16. Babos Zsuzsanna. Túlélési stratégiák. (2010) SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 0237-2347 XXVI. 1. sz 68-86
    Folyóiratcikk[22251034] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22251034, Kapcsolat: 22251034
  17. Vásárhelyi Judit. Nemzeti Környezeti Nevelési Stratégia - 2010. (2010)
    Egyéb[22255955] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22255955, Kapcsolat: 22255955
  18. Miklósi Márta. Nehézségek a minőségirányítás felnőttképzés viszonyai között történő alkalmazásában. (2010) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia, tanárok, értelmiségiek: A VI. Kiss Árpád Emlékkonferencia Debrecen, 2009 szeptember 18-19. előad... pp. 315-324
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2387730] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2387730, Kapcsolat: 22851770
  19. Lannert Judit. Munkaerő-piaci felmérés a Budapesti Corvinus Egyetem által kidolgozandó humánszolgálati képzési programokhoz. (2010)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24258859] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24258859, Kapcsolat: 24258859
  20. Gyorgyovich Miklós. Felnőttképzéssel foglalkozó egyházközeli civil szervezetek vizsgálata egy ernyőszervezettel készült esettanulmány. (2010) CIVIL SZEMLE 1786-3341 2010 3 21-31
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24480232] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24480232, Kapcsolat: 24480232
  21. KerülőJudit. Felnőttképzési és pályázási ismeretek. (2010)
    Könyv[22251039] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22251039, Kapcsolat: 22251039
  22. Miklósi Márta. Az Észak-Alföld régióbeli felnőttképzési intézmények jellemzői. (2010) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 60 5 37-48
    Folyóiratcikk[22251005] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22251005, Kapcsolat: 22251005
  23. Brüll Edit. A felnőttképzés néhány aspektusa civilszervezeti megközelítésben. (2010) Megjelent: ’KRÉTA’ Képzéssel a Regionális Érdekérvényesítés Támogatásáért Hálózat
    Könyvrészlet[22251036] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22251036, Kapcsolat: 22251036
  24. Baka József. A felnőttképzési területi kutatások fő irányai Magyarországon. (2010) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 8 3-4 5-18
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23499953] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23499953, Kapcsolat: 24477802
  25. Takács-Miklósi Márta. Minőségirányítás és akkreditáció a felnőttképzésben: Az Észak-Alföldi intézmények esete. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23499958] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23499958, Kapcsolat: 22251037
  26. Kákai László et al. Lifelong Learning: its status and oporunities in Europe. (2009)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[22251027] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22251027, Kapcsolat: 22251027
  27. Somkuti László. Előterjesztés a kormány részére az Idősügyi stratégiáról - 2009. (2009)
    Egyéb[22256322] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22256322, Kapcsolat: 22256322
  28. Szakácsné Nagy. A Békés megyei látássérültek internet klubfoglalkozásainak tapasztalatai. (2009) KITEKINTÉS - PERSPECTIVE: REVISTA DE STIINTA SI CULTURA 1454-9921 2064-504X 2009 217-226
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24258839] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24258839, Kapcsolat: 24258839
  29. Trencsényi Imre. Felnőttképzési nonprofit szervezetek. (2008) MŰVELŐDÉS NÉPFŐISKOLA TÁRSADALOM 8 1
    Folyóiratcikk[22255922] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22255922, Kapcsolat: 22255922
  30. Henczi Lajos. A felnőttképzési tevékenységet folytató oktatók feladat és tulajdonságprofiljainak kompetenciaorientált kidolgozása. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22251030] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22251030, Kapcsolat: 22251030
Arapovics Mária. Felnőttoktatási nonprofit szervezetek. (2007) Megjelent: A szak- és felnőttképzés szervezésének gyakorlata, 1929348
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1929348]
  1. Babos Zsuzsanna. Túlélési stratégiák. (2010) SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 0237-2347 XXVI 1 68-86
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24221618] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24221618, Kapcsolat: 24221618
Arapovics Mária. A civil-nonprofit szervezetek szerepvállalása a felnőttek képzésében. (2008) CIVIL SZEMLE 1786-3341 5 3 37-58, 1895686
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1895686]
  1. Pavla Varvažovská. COMPARATIVE STUDY OF ONGOING ADULT LEARNING IN PUBLIC SERVICES AND NON-PROFIT SECTOR. (2012) JOURNAL ON EFFICIENCY AND RESPONSIBILITY IN EDUCATION AND SCIENCE 2336-2375 1803-1617 2012 5 37-42
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24258834] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24258834, Kapcsolat: 24258834
Arapovics Mária. Felsőfokú szakképzés. (2008) SZAK- ÉS FELNŐTTKÉPZÉS-SZERVEZÉS GYAKORLATA 1788-9626 2008 2 1-18, 2829734
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2829734]
  1. Benkei Kovács Balázs. A felsőfokú szakképzés helyzete az oktatási rendszerben Franciaországban és Magyarországon. (2009) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 2009 5-6 121-129
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24490195] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24490195, Kapcsolat: 24490195
Arapovics Mária. A civil társadalom és a nonprofit szervezetek szerepe az egész életre kiterjedő tanulásban. (2009), 1929214
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1929214]
  1. Feketéné Szakos. Trendkutatás és felnőttképzési innováció. (2014) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 1 29-38
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2566165] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2566165, Kapcsolat: 24258826
  2. Benkei-Kovács Balázs. Az előzetes tudás elismerési rendszereinek komparatív andragógiai vizsgálata. (2012) ISBN:9789638943224; 978963894322
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2530280] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2530280, Kapcsolat: 23041488
  3. Sebestény István. A helyi önkormányzatok és a civil szervezetek együttműködésének dimenziói, a kapcsolatrendszer funkcionális elemzésének és mérésének lehetőségei. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1837036] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1837036, Kapcsolat: 22250965
  4. Sebestény István. A civil tőke fogalma mint a társadalmi tőke speciális esete. (2011) CIVIL SZEMLE 1786-3341 VIII 3 5-27
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1854195] []
    Független, Idéző: 1854195, Kapcsolat: 22250969
Arapovics Mária. Az egész életen át tartó tanulás filozófiája. (2009) Megjelent: Felnőttoktató pp. 22-29, 1928233
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1928233]
  1. Ipacs Virág. A nonformális és informális úton szerzett kompetenciák validálása. (2014)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Ismeretterjesztő[24258879] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24258879, Kapcsolat: 24258879
  2. Hangya Dóra. Az esélyegyenlőség, mint társadalmunk mércéje. A fogyatékkal élők felnőttképzésének jelene. (2010) KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG 0133-2597 1 3 43-57
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3041678] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3041678, Kapcsolat: 24258878
  3. Henczi Lajos. A felnőttképzés jogi szabályozása. (2009) ISBN:9789636383107
    Könyv[22937943] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22937943, Kapcsolat: 22937943
Arapovics Mária et al. Felnőttoktató. (2009) ISBN:9789631967982, 1477980
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1477980]
  1. Tálas Ágnes. Népfőiskolai munka a Lakitelek Népfőiskola tükrében. (2014) TUDOMÁNYPERSPEKTÍVA 1788-9707 2014 1 111-151
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[24487216] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24487216, Kapcsolat: 24487403
Arapovics Mária et al. Közösségi tanulás és szervezése. (2009), 1939054
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1939054]
  1. Arapovics Mária et al. Gyakorlati útmutató intézményi önkéntes programok létrehozásához és működtetéséhez. (2017) ISBN:9786155123559
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3243302] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3243302, Kapcsolat: 28169269
  2. Molnár Aranka. Közösségi tanulás a közösségfejlesztés folyamatában. (2015) ISBN:9789638758644
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[25916048] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25916048, Kapcsolat: 25916049
  3. Vercseg Ilona. Közösség és részvétel: a közösségfejlesztés és a közösségi munka gyakorlatának elmélete. (2011)
    Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[24276503] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24276503, Kapcsolat: 24259228
Arapovics Mária. Kormányzati stratégia az egész életen át tartó tanulásról és a szakképzésről. (2009) Megjelent: Felnőttoktató pp. 33-41, 1928245
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1928245]
  1. Ádám Erzsébet. Két ország pedagógus-továbbképzési gyakorlata. (2011) ACTA BEREGSASIENSIS : A KÁRPÁTALJAI MAGYAR TANÁRKÉPZŐ FŐISKOLA ÉVKÖNYVE 2011 2 9-21
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24259231] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24259231, Kapcsolat: 24259231
  2. Kerülő Judit. Felnőttképzési és pályázási ismeretek. (2010)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24259240] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24259240, Kapcsolat: 24259240
Arapovics Mária. A közbizalom szintje az egyetemisták és főiskolások körében. (2011) Megjelent: Egyetemes értékek az egyetemen pp. 33-43, 1928197
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1928197]
  1. Hunyadi Bulcsú. Lelkes fogyasztók, el nem kötelezett demokraták.: Tanulmány a fiatalok demokráciához fűződő viszonyáról. (2013)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24258877] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24258877, Kapcsolat: 24258877
Arapovics Mária. A közösség tanulása: A civil szervezetek szerepe az egész életre kiterjedő tanulásban. (2011) ISBN:9789638943200, 1926836
Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[1926836]
  1. Péter Szabó et al. Delphi future and trend research on the museum, library and public education areas. (2019) Megjelent: The Examinations of Cultural Community Development Processes in the Municipalities of Hungary p. 177
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30889572] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30889572, Kapcsolat: 28404605
  2. Szabó Péter et al. Delfi jövő- és trendkutatás a múzeumi, könyvtári és közművelődési területen. (2019) Megjelent: Kulturális közösségfejlesztési folyamatok vizsgálatai Magyarország településein p. 145
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30889561] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30889561, Kapcsolat: 28404592
  3. Ponyi László. Delfi jövő- és trendkutatás. (2019) ISBN:9786155123719
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[30614360] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30614360, Kapcsolat: 28401719
  4. Arapovics Mária et al. Gyakorlati útmutató intézményi önkéntes programok létrehozásához és működtetéséhez. (2017) ISBN:9786155123559
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3243302] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3243302, Kapcsolat: 28169264
  5. Kurta Mihály. A múzeumandragógia örökségközvet ítési filozófiája. (2016) TUDÁSMENEDZSMENT 1586-0698 XVII 1 16-27
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25510793] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25510793, Kapcsolat: 25510793
  6. Erzsébet Mária et al. Pedagogical Aspects of Voluntary School Work. (2015) PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 1788-2583 1788-2591 10 1 23-45
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25571562] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25571562, Kapcsolat: 25879012
  7. Tálas Ágnes. Népfőiskolai munka a Lakitelek Népfőiskola tükrében. (2014) TUDOMÁNYPERSPEKTÍVA 1788-9707 2014 1 111-151
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[24487216] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24487216, Kapcsolat: 24487216
  8. Molnár Bea. Lehet-e tanulni a közösséget?. (2013) CIVIL FÓRUM: CIVIL TÁRSADALMI HAVILAP 1582-4004 2013 3 1-2
    Folyóiratcikk[24480200] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24480200, Kapcsolat: 24480200
  9. Matolcsi Zsuzsa. Iskolai közösségi szolgálat, mint pedagógiai eszköz. (2013) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 4 70-83
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2779404] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2779404, Kapcsolat: 24221621
  10. Márkus Edina. Civil Organizations in adult education. (2013) Megjelent: Interdisciplinary Research in Humanities pp. 185-194
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24490494] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24490494, Kapcsolat: 24490494
  11. Márkus Edina. Nonprofit szervezetek a felnőttképzésben. (2012) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia és a felsőoktatás alakváltozásai: a VII. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett vá... pp. 342-349
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2188983] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2188983, Kapcsolat: 24221623
  12. Tempus Közalapítvány. -KÚT Program – Közösségi Út a Tanuláshoz. Az egyéni tanulás támogatása - Jó gyakorlatok. (2012) Megjelent: - KÚT Program – Közösségi Út a Tanuláshoz. Az egyéni tanulás támogatása - Jó gyakorlatok pp. 1-131
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Oktatási[24258825] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24258825, Kapcsolat: 24258825
  13. Magyar Erzsébet. A Molnár-C. Pál Műterem–Múzeum kultúraközvetítő tevékenysége mint sajátos felnőttképzési modell. (2012) Act Sci Soc 2012 37 79-84
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)[24258824] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24258824, Kapcsolat: 24258824
  14. Vercseg Ilona. Közösség és részvétel: a közösségfejlesztés és a közösségi munka gyakorlatának elmélete. (2011)
    Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[24276503] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24276503, Kapcsolat: 24221622
Arapovics Mária. Egyetemes értékek az egyetemen kutatási jelentés – vezetői összefoglaló. (2011) Megjelent: Egyetemes értékek az egyetemen pp. 7-8, 1928201
Könyvrészlet/Előszó, utószó (Könyvrészlet)/Tudományos[1928201]
  1. Bukta Zsuzsanna. Új kihívások a sport civil szférájában: megfelelnek-e a sportegyesületek a közösségi igényknek?. (2013) ANDRAGÓGIA ÉS MŰVELŐDÉSELMÉLET 2064-3985 I 1 68-82
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24221620] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24221620, Kapcsolat: 24221620
Arapovics Mária. A felnőttképzési civilszervezeteket érintő jogszabályi változások. (2012) SZAK- ÉS FELNŐTTKÉPZÉS-SZERVEZÉS GYAKORLATA 1788-9626 2012 1 1-44, 2785026
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2785026]
  1. Henczi Lajos. Felnőttképzési és intézményi menedzsment. (2014) ISBN:9789631978193
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3326335] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3326335, Kapcsolat: 24306965
Arapovics Mária. Delfi kutatás a civil szervezetekben megvalósuló informális tanulásról. (2012) Megjelent: A Neveléstudományi Doktori Iskola programjai pp. 163-167, 2418680
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2418680]
  1. Magyar Erzsébet. Egy magánmúzeum lehetőségei a felnőttképzés különböző színterein. (2012) Megjelent: Vzdelávanie, výskum a metodológia pp. 559-565
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24221611] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24221611, Kapcsolat: 24221611
Arapovics Mária. Learning the Democratic Active Citizenship – The Role of Civil Society and NGO s. (2012) Megjelent: Adult Education - Historical and Theoretical Perspectives pp. 53-67, 2418695
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2418695]
  1. Sz Tóth. Felnőttoktatás – történeti és elméleti aspektusok. Egy kiadvány margójára. (2012) Magyar Népfőiskolai Társaság Lapja 3 31 p. 32
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24258813] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24258813, Kapcsolat: 24258813
Arapovics Mária. Adományozás, önkéntesség és társadalmi felelősségvállalás Magyarországon. (2013) ANDRAGÓGIA ÉS MŰVELŐDÉSELMÉLET 2064-3985 1 1 52-71, 2561736
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2561736]
  1. Henczi Lajos. Felnőttképzési és intézményi menedzsment. (2014) ISBN:9789631978193
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3326335] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3326335, Kapcsolat: 24306942
Arapovics Mária. A közösség tanulása, a tanulók közössége és a közösségfejlesztők fejlesztése. (2013) PAROLA: TELEPÜLÉSEKNEK, KÖZÖSSÉGEKNEK, SEGÍTŐ SZAKEMBEREKNEK XXIV 1 12-21, 2418654
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2418654]
  1. Molnár Aranka. Közösségi tanulás a közösségfejlesztés folyamatában. (2015) ISBN:9789638758644
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[25916048] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25916048, Kapcsolat: 25916048
  2. Vercseg Ilona. Társadalmi tanulás – közösségi tanulás. (2013) PAROLA: TELEPÜLÉSEKNEK, KÖZÖSSÉGEKNEK, SEGÍTŐ SZAKEMBEREKNEK 2013 4 24-32
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)[24258816] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24258816, Kapcsolat: 24258816
Arapovics Mária et al. Andragógiai módszertani alapok. (2013), 30679999
Egyéb/Segédlet (Egyéb)/Tudományos[30679999]
  1. Arapovics Mária et al. Gyakorlati útmutató intézményi önkéntes programok létrehozásához és működtetéséhez. (2017) ISBN:9786155123559
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3243302] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3243302, Kapcsolat: 28169266
Arapovics Mária. Közösségi művelődés és önkéntesmenedzsment országos múzeumokban. (2015) CIVIL SZEMLE 1786-3341 12 4 25-46, 3036810
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3036810]
  1. Faár Tamara. Múzeumi önkéntesség. (2019) MÚZEUMI IRÁNYTŰ 2060-9957 17 p. 107
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30679834] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30679834, Kapcsolat: 28169058
  2. Kispálné Lucza. Közösségfejlesztés a kismúzeumokban. (2019) MÚZEUMI IRÁNYTŰ 2060-9957 17 p. 69
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30679836] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30679836, Kapcsolat: 28169059
  3. Arapovics Mária et al. Gyakorlati útmutató intézményi önkéntes programok létrehozásához és működtetéséhez. (2017) ISBN:9786155123559
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3243302] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3243302, Kapcsolat: 28169262
Arapovics Mária. A közösségfejlesztés alapfogalmai és a kulturális közösségfejlesztés paradigmái. (2016) KULTURÁLIS SZEMLE: NEMZETI MŰVELŐDÉSI INTÉZET 2416-2329 2 1-25, 3222168
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3222168]
  1. Gulyás Gabriella. Kulturális közösségfejlesztés a múzeumban. (2019) MÚZEUMI IRÁNYTŰ 2060-9957 17 p. 49
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30679825] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30679825, Kapcsolat: 28169060
  2. Ponyi László. Delfi jövő- és trendkutatás. (2019) ISBN:9786155123719
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[30614360] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30614360, Kapcsolat: 28401717
  3. Ponyi László. A kulturális közösségszervezés gyakorlata kontrollcsoport-vizsgálattal. (2019) ISBN:9786155123856
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[30853764] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30853764, Kapcsolat: 28401716
  4. B. Erdős Márta et al. Miben van az erőd?: Oktatási segédanyag szociális szakemberek és közösségfejlesztők számára. Digitális Tankönyv. (2018) ISBN:9789634293576
    Könyv/Oktatási anyag (Könyv)/Oktatási[30581917] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30581917, Kapcsolat: 28169255
  5. Vercseg Ilona. MEGJELENT Közösségfejlesztés módszertani útmutató. (2017) PAROLA: TELEPÜLÉSEKNEK, KÖZÖSSÉGEKNEK, SEGÍTŐ SZAKEMBEREKNEK 2017 4 29-33
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27616437] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27616437, Kapcsolat: 27616437
Arapovics Mária. Önkéntesség múzeumokban. (2016) TUDÁSMENEDZSMENT 1586-0698 XVII 1 133-139, 3036809
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3036809]
  1. Faár Tamara. Múzeumi önkéntesség. (2019) MÚZEUMI IRÁNYTŰ 2060-9957 17 p. 107
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30679834] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30679834, Kapcsolat: 28169057
Arapovics Mária. Community Development Methodological Guide. (2017) ISBN:9789632006765, 30888819
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[30888819]
  1. Hegóczki Szilvia et al. The effect measurement of cultural community development processes from the side of the population. (2019) Megjelent: The Examinations of Cultural Community Development Processes in the Municipalities of Hungary p. 148
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30889530] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30889530, Kapcsolat: 28404581
  2. Polonyi Gábor. The effect measurement of cultural community development processes from the side of the institutions. (2019) Megjelent: The Examinations of Cultural Community Development Processes in the Municipalities of Hungary pp. 66-93
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30888214] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30888214, Kapcsolat: 28404583
  3. Kutatópont Kft. The effect measurement of cultural community development processes from the side of municipality opinion-formers. (2019) Megjelent: The Examinations of Cultural Community Development Processes in the Municipalities of Hungary p. 116
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30889456] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30889456, Kapcsolat: 28404543
2020-11-23 23:34