Buday-Sántha Attila et al. Dél-Dunántúli régió fejlesztése: TÁMOP-4.2.1.B-10/2/KONV-2010-0002 "A dél-dunántúli régió egyetemi versenyképességének fejlesztése" című projekt "Dél-Dunántúl gazdasági erőforrásainak feltárása és fejlesztési lehetőségek meghatározása" című alprojekt kutatást záró monográfia. I-II. kötet. (2013) ISBN:9789636425388, 2396574
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2396574]
  1. Haffner Tamás. Application of Renewable Energy Sources in Hungary in the Southern Transdanubia Region. (2018) Megjelent: Economy, Finance and Business in Southeastern and Central Europe pp. 241-255
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[27436053] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27436053, Kapcsolat: 27436053
  2. Haffner Tamás. A megújuló energiaforrások alkalmazása a villamosenergia - és hőtermelésre II.: Geotermikus energia és biomassza. (2017) KÖZÉP-EURÓPAI KÖZLEMÉNYEK 1789-6339 10 2 (37) 44-59
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27436050] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27436050, Kapcsolat: 27436050
  3. Haffner Tamás. A megújuló energiaforrások alkalmazása a Dél-Dunántúli régióban. (2016) Megjelent: Fiatalok Európában konferencia 2015: Tanulmánykötet pp. 221-231
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3081096] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3081096, Kapcsolat: 27436056
Gerdesics Viktória. A magyar lakosság innováció-elfogadási magatartása: országos megkérdezés eredményei. (2015) Megjelent: A TÁMOP-4.2.2.A-11/1/KONV-2012-0058 projekt „Az ökológiailag fenntartható technológiák társadalmi elfogadottságának vizsgálata”..., 3009718
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3009718]
  1. Törőcsik Mária. Self-marketing: Személyes és marketing kapcsolatok. (2017) ISBN:9789634541486
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3294921] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3294921, Kapcsolat: 27123433
Zoltán Raffay et al. Fast and slow tourism: tourism planning on the basis of pace of life. (2016) Megjelent: 5th International Scientific Symposium ''Economy of Eastern Croatia - Vision and Growth'' pp. 288-297, 3076889
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[3076889]
  1. Csapó János et al. A hazai lakosság utazási motivációinak és szokásainak elemzése az aktív turizmus és a fizikai aktivitás tekintetében. (2019) TURISZTIKAI ÉS VIDÉKFEJLESZTÉSI TANULMÁNYOK 2677-0431 2498-6984 4 4 57-70
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31207002] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31207002, Kapcsolat: 28842291
  2. Krizl Edit. A pálinkaturizmus kihasználatlan lehetőségei. (2018) Megjelent: Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet pp. 421-432
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3352476] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3352476, Kapcsolat: 27227609
  3. Gonda Tibor. A turisztikai termékfejlesztés elméleti alapjai. (2016) ISBN:9789634291084
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[3175007] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3175007, Kapcsolat: 26327188
Gerdesics Viktória. Horvátország (ország)imázsa az EU - csatlakozás időszakában: Balkán vagy Európa?. (2017), 3268792
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3268792]
  1. Csapó János et al. Turizmus és biztonság: a magyar lakosság utazási szokásaihoz köthető, biztonsággal kapcsolatos attitűdök reprezentatív vizsgálata. (2019) TURIZMUS BULLETIN 1416-9967 19 3 13-20
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30793435] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30793435, Kapcsolat: 28349229
  2. Papp-Váry Árpád. Országmárkázástól a versenyképes identitásig - és még tovább. A country branding megjelenése, célja és természete 2009-ben és 2017-ben. (2017) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 51 Különszám 105-116
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3273998] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3273998, Kapcsolat: 26831768
  3. Papp-Váry Árpád. Egy nem turisztikai alapú országmárkázás: az E-Észtország pozicionálás sikere és aktualitása az EU Tanács soros elnöksége kapcsán. (2017) TÉR-GAZDASÁG-EMBER 2064-1176 5 3 7-36
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3325109] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3325109, Kapcsolat: 27230849
Csapó János et al. Turizmus: a magyar lakosság turizmussal kapcsolatos beállítódása generációs szemléletű vizsgálattal - országosan reprezentatív személyes (n=2001) és online (n=1085) megkérdezés, fókuszcsoportos viták eredményei. (2018) ISBN:9789634293187, 30326305
Könyv/Műhelytanulmány (Könyv)/Tudományos[30326305]
  1. Pókó Nikolett. Vízparti turizmus a Duna folyó mentén Magyarországon – egy kérdőíves felmérés alapján. (2019) TURISZTIKAI ÉS VIDÉKFEJLESZTÉSI TANULMÁNYOK 2677-0431 2498-6984 4 2 97-113
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30820637] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30820637, Kapcsolat: 28324432
  2. Gyuricza László et al. Kulturális és helyi értékek, mint motivációs tényezők a szenior utazók körében. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 57-64
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30669759] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30669759, Kapcsolat: 28158667
  3. Kántor Szilvia. Kultúra fogyasztási szokások felsőoktatási intézményben tanulók körében. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 35-44
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30670864] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30670864, Kapcsolat: 28158665
  4. Ásványi K. Felelős turizmus. (2019) Megjelent: A turisztikai termékek innovatív fejlesztése pp. 182-192
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30924357] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30924357, Kapcsolat: 28896959
  5. Horváth Gergely. Az élmény szerepe, jelentősége a szálloda szektorban. (2019) TUDÁSMENEDZSMENT 1586-0698 20 2 111-125
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31012973] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31012973, Kapcsolat: 28556816
  6. Horváth Gergely. Az elégedettség szerepe, jelentősége a szálloda szektorban. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 187-198
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30672694] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30672694, Kapcsolat: 28160578
  7. Gászné Bősz. A várakban helyi termékek várnak? = Local products in historic castles?. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 392-403
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30672723] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30672723, Kapcsolat: 28160620
  8. Marton G et al. A Spartan Race, mint atipikus, piacvezető sportturisztikai vonzerő komplex elemzése. (2019) TURISZTIKAI ÉS VIDÉKFEJLESZTÉSI TANULMÁNYOK 2677-0431 2498-6984 4 2 82-96
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30811141] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30811141, Kapcsolat: 28324435
2020-03-29 11:50