Lányi Beatrix. A kapcsolati marketing jelentősége a kereskedelmi bankok tevékenységében. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 6 19-24, 1608426
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1608426]
  1. Borgulya Istvánné. Kommunikációmenedzsment a vállalati értékteremtésben. (2010) ISBN:9789630588362; 9789634540175
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1470547] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1470547, Kapcsolat: 21649613
  2. Attila Bator. The Unique Drivers of Customer Satisfaction and Dissatisfaction in the Field of Commercial Banks. (2009) Megjelent: International Conference on Marketing - Marketing from information to decision pp. 75-84
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[27478620] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27478620, Kapcsolat: 27478620
  3. Attila Bátor. The Connection between Customer Satisfaction and Loyalty in the Field of Commercial Banks. (2008) Megjelent: MEB 2008 – 6th International Conference on Management, Enterprise and Benchmarking pp. 427-438
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[26446886] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26446886, Kapcsolat: 26446886
  4. Bátor Attila. A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a kereskedelmi bankok szférájában a lakossági piacon. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2464504] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2464504, Kapcsolat: 29034526
  5. Schäfferné Dudás Katalin. A környezettudatosság többszintű értelmezése és a környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1420469] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1420469, Kapcsolat: 21649594
  6. Balázsné Lendvai. Sürgető reformlépések szükségesek a pénzügyi szektorban a pénzügyi kultúra fejlesztése érdekében. (2007) Megjelent: Dolgozatok a BGF Pénzügyi és Számviteli Kara tudományos műhelyéből pp. 141-154
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26446794] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26446794, Kapcsolat: 26446794
  7. Révész Balázs. Kapcsolati marketing a pénzügyi szolgáltatások piacán. (2006) Megjelent: A bankszektor és stakeholderei pp. 188-205
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26448714] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26448714, Kapcsolat: 26448714
  8. Veress István. Új értékesítési és kommunikációs eszközök a biztosítási szektorban, különös tekintettel a kockázat egyes kérdéseire. (2005)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27478612] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27478612, Kapcsolat: 27478612
  9. Stifán Orsolya. Információmenedzsment a marketingben. (2004) Megjelent: Tanulmányok az információ- és tudásfolyamatok világából pp. 77-93
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26446324] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26446324, Kapcsolat: 26446324
Gábor Rekettye et al. Applying PI analysis to measure students satisfaction at the University of Pécs. (2002) Megjelent: Fast-tracking performance through partnership, 1608439
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1608439]
  1. Somosi Ágnes. A szolgáltatáskivezetés hatása az ügyfelekre a telekommunikációs szektorban. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27407970] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 27407970, Kapcsolat: 27736055
Lányi Beatrix. A K+F nemzetközi versenyképessége: Közép-európai OECD országok kutatási és fejlesztési tevékenységének értékelése. (2002), 3195108
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[3195108]
  1. Török Á et al. Competitiveness in Research And Development: Comparisons and performance. (2005) ISBN:1843769212; 9781843769217
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1046200] []
    Független, Idéző: 1046200, Kapcsolat: 26448854
Rappai Gábor. Datenbasis der Forschung, angewandte statistische Methoden, empirische Ergebnisse (2. Kapitel). (2002) Megjelent: Wissensmanagement und wissensorientierte Führung in Professional Service Firms pp. 26-52, 1438611
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[1438611]
  1. Dobrai Katalin. Szervezeti kultúra és a szervezeti tudás menedzselése. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1427573] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1427573, Kapcsolat: 21656191
  2. Dobrai Katalin et al. Meeting customers’ demands – developing effective knowledge communication in professional service firms – a comparative study. (2006) Megjelent: Marketing uslug professionalnych. Tom 6: Uslugi bogate w wiedzę pp. 195-209
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1427198] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1427198, Kapcsolat: 21656210
Szűcs Krisztián et al. Measuring satisfaction in higher education: The case of a Hungarian university. (2002) Megjelent: Marketing in a changing world : scope, opportunities and challenges pp. 1-7, 1428031
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1428031]
  1. Fojtik János. Üzleti fakultások marketingstratégiái kétszintű képzési rendszerben. (2005) Megjelent: A Bologna-folyamat kihívásainak kezelése marketing eszközökkel pp. 91-97
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1433833] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1433833, Kapcsolat: 23279578
Lányi Beatrix. Az innovációs modellek sajátosságai a gyógyszeriparban. (2006) Megjelent: Marketing Oktatók Klubjának 12. Országos Konferenciája, 1608473
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1608473]
  1. Törőcsik Mária. Vásárlói magatartás: ember az élmény és a feladat között. (2007) ISBN:9789630583978
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1420074] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1420074, Kapcsolat: 26446344
Nagyné Lányi. A vállalati együttműködés hatása az innováció sikerességére - különös tekintettel a hazai gyógyszeriparra. (2008), 2473902
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2473902]
  1. Jakopánecz Eszter. A fogyasztói ellenállás. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3124727] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3124727, Kapcsolat: 26289508
  2. Czakó Ágnes et al. Kis- és közepes vállalkozások, megújulás, együttműködés. (2013) STATISZTIKAI SZEMLE 0039-0690 91 3 229-254
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2412788] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2412788, Kapcsolat: 23498503
Lányi Beatrix. A kultúra designt befolyásoló hatása a termékfejlesztési folyamat során. (2010) Megjelent: "Gazdaság és társadalom" nemzetközi tudományos konferencia tanulmánykötete = Publications of the international scientific confe..., 1608420
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1608420]
  1. Törőcsik Mária. Fogyasztói magatartás: Insight, trendek, vásárlók. (2011) ISBN:9789630591584
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1835291] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1835291, Kapcsolat: 26609501
Lányi Beatirx. Az innovációs együttműködés okai és típusai a vegyiparban. (2011) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 42 7-8 38-46, 1748146
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1748146]
  1. Horváth Daniella et al. A vállalati innováció dimenzióinak feltárása az értékesítő nézőpontjából. (2019) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 50 10 26-38
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30881424] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30881424, Kapcsolat: 28950380
  2. Bóna Péter. „Jól elrejtették”: a magyarországi feldolgozóipari vállalkozások sikeréről. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27121551] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27121551, Kapcsolat: 28980519
  3. Hau-Horváth Orsolya et al. A földrajzi közelség szerepe az innovációs együttműködésekben – illúzió vagy valós tényező?: Szakirodalmi áttekintés. (2014) KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 0023-4346 61 12 1419-1446
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2786618] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2786618, Kapcsolat: 25596134
Szerb László et al. Mennyire versenyképesek a magyar kisvállalatok?: A magyar kisvállalatok (MKKV szektor) versenyképességének egyéni-vállalati szintű mérése és komplex vizsgálata. (2014) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 48 klsz 3-21, 2782050
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2782050]
  1. Dávid Attila. A hazai informatikai kkv-k versenyképességének és sikertényezőinek vizsgálata. (2020) PROSPERITAS 2064-759X 7 2 24-35
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31654682] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31654682, Kapcsolat: 29520486
  2. Szentesi Ibolya. Utódlás hatása a mezőgazdasági gazdálkodók együttműködési és innovációs készségére, versenyképességére. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30768275] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30768275, Kapcsolat: 28263415
  3. Szalavetz Andrea. Globális értékláncok, szakosodás és feljebb lépés : Magyarországi feldolgozóipari leányvállalatok tapasztalatai. (2019) ISBN:9789633382158
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[30681501] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30681501, Kapcsolat: 28323701
  4. Szűcs Krisztián. Competitiveness of small enterprises in the online space among the Hungarian companies. (2019) REVIEW OF FACULTY OF ENGINEERING ANALECTA TECHNICA SZEGEDINENSIA 1788-6392 2064-7964 13 2 21-27
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31006760] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31006760, Kapcsolat: 28551258
  5. Almasi Aniko. A szervezeti tényezők szerepe a magyarországi KKV szektor sikerességében. (2019) COMPETITIO 1588-9645 18 1-2 108-125
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31289377] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31289377, Kapcsolat: 28964096
  6. Béresné Mártha Bernadett. VÁLLALATOK VERSENYKÉPESSÉGEI TÉNYEZŐI SZABOLCS-SZATMÁR-BEREG MEGYÉBEN – A HUMÁNERŐFORRÁS JELENTŐSÉGE. (2018) TAYLOR: GAZDÁLKODÁS- ÉS SZERVEZÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT: A VIRTUÁLIS INTÉZET KÖZÉP-EURÓPA KUTATÁSÁRA KÖZLEMÉNYEI 2064-4361 4 34 15-25
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30583428] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30583428, Kapcsolat: 28057599
  7. Poreisz Veronika. Magyarországi nagyvárosok versenyképessége vállalataik teljesítménye alapján (Economic competitiveness of large cities based on their companies’ performance in Hungary). (2018) TÉR-GAZDASÁG-EMBER 2064-1176 6 3 39-65
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30439834] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30439834, Kapcsolat: 28323823
  8. Bene Andrea. Az élelmiszeripari KKV-k innovációs stratégiái és aktivitása az Észak-magyarországi régióban. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3403678] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3403678, Kapcsolat: 28099533
  9. Poreisz Veronika. A területi és vállalati versenyképesség összefüggései a magyar nagyvárosok főbb vállalatainak példáján keresztül. (2018) Megjelent: XVI. Nemzetközi Tudományos Napok pp. 1407-1414
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30795181] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30795181, Kapcsolat: 29046924
  10. Poreisz Veronika. A területi és a vállalati versenyképesség összefüggései a magyar nagyvárosok példáján. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3426342] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3426342, Kapcsolat: 28099528
  11. Benedek Andrea et al. The Impact of Cooperation among Small and Medium-Sized Enterprises on Their Innovation Capabilities. (2017) WSPOLCZESNE ZARZADZANIE: KWARTALNIK SRODOWISK NAUKOWYCH I LIDEROW BIZNESU / INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY MANAGEMENT 1643-5494 16 3 73-91
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3364976] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3364976, Kapcsolat: 27478593
  12. Bartha Zoltán. The FOI Model And Corporate Challenges of the Outward Focused Development Path. (2017) Megjelent: Management Challenges in the 21st Century: Diversity of Challenges pp. 133-170
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[27004502] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27004502, Kapcsolat: 27004502
  13. Dőry T. et al. RIO Country Report Hungary 2016: Hungary. Research and Innovation Observatory country reports series. (2017)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[3258846] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3258846, Kapcsolat: 28080419
  14. Blaskovics Bálint. Required Competencies of Project Management in the XXI. st Century. (2017) Megjelent: Diversity of Business Development pp. 43-55
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3268271] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3268271, Kapcsolat: 26868649
  15. Schmuck Roland. Online üzleti modellek vizsgálata Magyarországon. (2017) TAYLOR: GAZDÁLKODÁS- ÉS SZERVEZÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT: A VIRTUÁLIS INTÉZET KÖZÉP-EURÓPA KUTATÁSÁRA KÖZLEMÉNYEI 2064-4361 9 2 197-202
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3230107] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3230107, Kapcsolat: 27146004
  16. Fenyvesi Éva. Knowledge-Sharing Is One of the Guarantees of Success in Family Businesses. (2017) Megjelent: Knowledge Management Initiatives and Strategies in Small and Medium pp. 291-315
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[27478592] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27478592, Kapcsolat: 27478592
  17. Takács I et al. Kitörési lehetőség a kkv-k számára – Stratégia, megújulás, partnerség, partnerkapcsolatok. (2017) Megjelent: Az együttműködési attitűdök gazdasági-társadalmi hatótényezői az Észak-magyarországi Régióban működő kkv-kban pp. 111-138
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3229730] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3229730, Kapcsolat: 26635532
  18. Takácsné György K. Kihívások, esélyek, alternatívák (és a nem-növekedés teoriája – „Degrowth”). (2017) Megjelent: Az együttműködési attitűdök gazdasági-társadalmi hatótényezői az Észak-magyarországi Régióban működő kkv-kban pp. 139-176
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3229732] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3229732, Kapcsolat: 26635561
  19. Blaskovics Bálint. A KKV és nagyvállalati projektmenedzsment közötti különbségek. (2017) Megjelent: Projektmenedzsment a Gazdaságban pp. 73-89
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[3235281] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3235281, Kapcsolat: 28099531
  20. Németh Szilárd. A fogyasztói etnocentrizmus és az országeredet-hatás valósága (hatások és lehetőségek) Magyarországon: Az etnocentrikus tendenciák hatása a vállalati imázsra és marketingstratégiára. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3243121] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3243121, Kapcsolat: 28983688
  21. Zoltán Bartha et al. The SLEM Model as an Assessment Method for Local Goods' Competitiveness. (2016) THEORY METHODOLOGY PRACTICE: CLUB OF ECONOMICS IN MISKOLC 1589-3413 2415-9883 12 Special Issue 5-13
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3154788] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3154788, Kapcsolat: 27478594
  22. Poreisz V. Theoretical review of the performance of companies in spatial approach. (2016) TÉR-GAZDASÁG-EMBER 2064-1176 IV 4 84-92
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26676893] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26676893, Kapcsolat: 28190406
  23. Vágány Judit Bernadett et al. SIKERES CSALÁDI VÁLLALKOZÁS , ÉS AMI MÖGÖTTE VAN. (2016) GRADUS 2064-8014 3 1 506-511
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3065776] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3065776, Kapcsolat: 27016922
  24. Makó Csaba et al. Segmented Capitalism in Hungary: Diverging or Converging Development Paths?. (2016) Megjelent: Labour and Social Transformation in Central and Eastern Europe: Europeanization and Beyond pp. 77-97
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3157422] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3157422, Kapcsolat: 28080418
  25. Vörösmarty Gyöngyi. Környezeti szempontok megjelenése a hazai kkv-k körében. (2016) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 50 1 53-64
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3099253] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3099253, Kapcsolat: 26314995
  26. Mezei Zoltán et al. Impact of the ICT tools on the Hungarian small and medium-sized enterprises (SMEs). (2016) KÖZGAZDÁSZ FÓRUM / FORUM ON ECONOMICS AND BUSINESS 1582-1986 19 2 (127) 3-23
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3283781] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3283781, Kapcsolat: 27478591
  27. Jarjabka Ákos. Clusters and their driving forces – lessons learned from the CNCB project. (2016) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 50 2 54-67
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2977228] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2977228, Kapcsolat: 26304203
  28. Tóth-Pajor Ákos et al. A vállalati növekedési lehetőségek területi különbségeinek modellezése. (2016) Megjelent: Térségek versenyképessége, intelligens szakosodása és újraiparosodása pp. 353-369
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3108662] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3108662, Kapcsolat: 26336660
  29. Balogh Gábor et al. Tehetségek kivándorlásának döntési mechanizmusai: Tehetségek vonzása, megtartása és fejlesztése a PTE KTK hallgatóinak példáján. (2015) Megjelent: Gazdasági és társadalmi elemzések és fejlesztési lehetőségek pp. 229-245
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2934366] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2934366, Kapcsolat: 25590247
  30. Schmuck Roland. Online üzleti modellek. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2965981] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2965981, Kapcsolat: 25596978
  31. Szőke Júlia. Kultúraközi menedzsment aspektusok magyar kis- és középvállalatok példáján. (2015) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 49 1 58-70
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2898205] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2898205, Kapcsolat: 25364831
  32. Vágány Judit et al. Családi vállalkozások sikere - a család sikere. (2015) Megjelent: II. Gazdálkodás és Menedzsment Tudományos Konferencia: Kecskemét, 2015. augusztus 27. pp. 904-908
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3005205] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3005205, Kapcsolat: 27209304
  33. Piskóti István et al. Célzott termékek és szolgáltatások piaci vizsgálata: „Társadalmi innováció generálása Borsod-Abaúj-Zemplén megyében” TÁMOP 4.2.1.-D/1/15/KONV 009 projekt részeként készült zárójelentés (5. munkacsoport). (2015)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[2968501] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2968501, Kapcsolat: 28057584
Lányi Beatrix. A szabadalmak szerepe az innovatív startupok esetén. (2016) KÖZÉP-EURÓPAI KÖZLEMÉNYEK 1789-6339 IX 2 (33) 82-94, 3082086
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3082086]
  1. Törőcsik Mária. Self-marketing: Személyes és marketing kapcsolatok. (2017) ISBN:9789634541486
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3294921] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3294921, Kapcsolat: 27123447
Lányi Beatrix. The influence of personality traits of start-up entrepreneurs on the innovative market presence in the medical biotechnology and health care industry. (2016) MARKETING FROM INFORMATION TO DECISION 2067-0338 9 1 21-33, 3192472
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3192472]
  1. Crawford Charles. The net effect: the impact of entrepreneurial alliances networks on new venture performance. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27478646] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27478646, Kapcsolat: 27478646
  2. Paulius Abramavičius. Antreprenerišku požiūriu grįstos vidinės organizacijos kultūros pasireiškimo ir tobulinimo galimybių nustatymas kūno rengybos ir sveikatingumo klubuose: Kauno miesto atvejis. (2017) SPORTO MOKSLAS 1392-1401 2424-3949 3 89 3-10
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27478643] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27478643, Kapcsolat: 27478643
2020-11-26 11:00