Papp Orsolya et al. A narratív self emlékezeti tükörben. A reminiszcenciahatás elméletének kiterjesztése a narratív koherencia irányába. (2004) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 59 3 321-344, 2954367
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2954367]
  1. Pólya Tibor. Múltbeli érzelmek újraélése és a történetek idői szerveződése. (2014) Megjelent: Szenvedély, szerelem, narrációk pp. 176-187
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2743194] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2743194, Kapcsolat: 27819889
  2. Garai Dóra. Identitásvesztés és identitás-alakulás az emlékek tükrében. (2007) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 35 1 12-26
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1978692] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1978692, Kapcsolat: 27819884
Papp Orsolya. A befogadási tér változásai József Attila Füst című versének értelmezése során. (2005) THALASSA: PSZICHOANALÍZIS, TÁRSADALOM, KULTÚRA : A FERENCZI SÁNDOR EGYESÜLET KIADVÁNY 0865-9362 16 2-3 81-106, 1725981
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1725981]
  1. Tóth-Varga Violetta et al. „Akinek a szíve fáj, meggyógyítja ez a táj...” Érzelemszabályozás a régi pesti kávéházakban analitikus orientáltságú környezetpszichológiai megközelítésben. (2018) IMÁGÓ BUDAPEST: PSZICHOANALÍZIS TÁRSADALOM KULTÚRA 2062-5383 7 2 86-120
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3402832] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3402832, Kapcsolat: 28209271
  2. Béres Judit. "Azért olvasok, hogy éljek" Az olvasásnépszerűsítéstől az irodalomterápiáig. (2017) ISBN:9786155497957
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3197118] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3197118, Kapcsolat: 27846559
  3. Antalfai Márta. Alkotás és kibontakozás: A Katarzisz Komplex Művészetterápia elmélete és gyakorlata. (2016) ISBN:9786155443503
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[26447833] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26447833, Kapcsolat: 26447833
  4. Fecskó-Pirisi Edina et al. A filmbe rejtett titok pszichodramatikus feltárása. (2015) IMÁGÓ BUDAPEST: PSZICHOANALÍZIS TÁRSADALOM KULTÚRA 2062-5383 4 3 6-20
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27212727] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27212727, Kapcsolat: 27212726
  5. Fecskó Edina. Tükör és áttétel: Fejezetek a pszichoanalitikus filmkutatás alapterületeiből. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22054672] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22054672, Kapcsolat: 24651270
  6. Kiss Virág. Művészeti nevelés, művészettel nevelés, művészetterápia. (2010) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 20 10 18-31
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2049767] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2049767, Kapcsolat: 24651302
Papp Orsolya et al. Oksági viszonyok azonosítása önéletrajzi narratívumokban. (2005) Megjelent: III. Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia [Third Hungarian Conference on Computational Linguistics] pp. 318-327, 1725979
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1725979]
  1. Mikulás Gábor. Versenyképességi kulturális orientációk azonosítása vezetői narrációkban. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23453304] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23453304, Kapcsolat: 24651315
Fecskó Edina et al. Kettős tükörben: Beszámoló a Harmadik Európai Pszichoanalitikus Filmfesztiválról. (2006) THALASSA: PSZICHOANALÍZIS, TÁRSADALOM, KULTÚRA : A FERENCZI SÁNDOR EGYESÜLET KIADVÁNY 0865-9362 17 1 156-169, 1725985
Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[1725985]
  1. Lénárd Kata. Anyátlanok-Ismeretlenek. (2008)
    Egyéb konferenciakötet/Tudományos[27364369] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27364369, Kapcsolat: 27364369
Mészáros Ágnes et al. A kauzális kohézió vizsgálata az Intex számítógépes eszközzel. (2006) Megjelent: IV. Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia [Fourth Hungarian Conference on Computational Linguistics] pp. 305-313, 1780344
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1780344]
  1. Mikulás Gábor. Versenyképességi kulturális orientációk azonosítása vezetői narrációkban. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23453304] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23453304, Kapcsolat: 24651255
  2. László J. The science of stories: An introduction to narrative psychology. (2008) ISBN:9780415457941
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1135673] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1135673, Kapcsolat: 27432411
Papp Orsolya. Az irodalmi mű mint átmeneti tárgy. (2006) LÉLEKELEMZÉS 1788-327X 1 1 30-37, 1725977
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1725977]
  1. Fecskó Edina. Tükör és áttétel: Fejezetek a pszichoanalitikus filmkutatás alapterületeiből. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22054672] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22054672, Kapcsolat: 24651321
Papp Orsolya. A „beszélő kúra” ábrázolása a (néma)filmművészetben. (2008) LÉLEKELEMZÉS 1788-327X 3 1-2 164-184, 1720892
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1720892]
  1. Fecskó Edina. Tükör és áttétel: Fejezetek a pszichoanalitikus filmkutatás alapterületeiből. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22054672] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22054672, Kapcsolat: 24651360
Papp Orsolya. A pszichoanalízis ábrázolhatósága az Egy lélek titkai (1926) nyomán. (2008) Megjelent: A Vászon és a Dívány találkozása : szabad asszociációk filmművészet és pszichoanalízis határvidékén pp. 1-22, 1720900
Egyéb konferenciaközlemény/Utánközlés (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1720900]
  1. Erős Ferenc. Pszichoanalízis és kulturális emlékezet. (2010)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24651347] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24651347, Kapcsolat: 24651347
  2. Bálint Katalin et al. Bevezetés: Filmművészet és pszichoanalízis. (2010) THALASSA: PSZICHOANALÍZIS, TÁRSADALOM, KULTÚRA : A FERENCZI SÁNDOR EGYESÜLET KIADVÁNY 0865-9362 21 1 3-4
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[24651357] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24651357, Kapcsolat: 24651357
Papp Orsolya. Narratív elemek Derrida: Képeslapok Szókratésztől Freudig és azon túl című művében. (2008) Megjelent: Írott és olvasott identitás pp. 159-166, 1720891
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1720891]
  1. Zipernovszky Kornél. Az elbeszélő én alakzatai Anita O'Day önéletrajzában. (2017) Megjelent: A szubjektum színeváltozásai pp. 78-99
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3253928] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3253928, Kapcsolat: 26778611
  2. Bálint Péter. Meseértés és értelmezés: A kárpát-medencei népmesehagyomány hermeneutikai vizsgálata. (2013) ISBN:9786155212123
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[26251258] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26251258, Kapcsolat: 24651367
  3. Varga Zoltán. Írott és olvasott identitás. Az önéletrajzi műfajok kontextusai: Szerkesztette Mekis D. János, Z. Varga Zoltán, Budapest-Pécs, L'Harmattan Kiadó - Pécsi Tudományegyetem, 2008, 380 l. (2009) IRODALOMTÖRTÉNETI KÖZLEMÉNYEK 0021-1486 1588-0834 113 4 490-498
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21627640] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 21627640, Kapcsolat: 27346396
Papp-Zipernovszky Orsolya. Szelf-olvasatok: az irodalmi élmény a pszichoanalízis és a narratív pszichológia határán. (2009) LÉLEKELEMZÉS 1788-327X 4 1-2 157-166, 1720888
Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[1720888]
  1. Béres Judit. "Azért olvasok, hogy éljek" Az olvasásnépszerűsítéstől az irodalomterápiáig. (2017) ISBN:9786155497957
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3197118] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3197118, Kapcsolat: 26660658
Papp-Zipernovszky Orsolya et al. Self-readings: the artistic experience on the crossroads between psychoanalysis and narrative psychology. (2010) Megjelent: Twenty-sixth International Conference on Literature and Psychoanalysis pp. 39-47, 1720866
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1720866]
  1. Bálint Katalin. „Feldagad a film a fejemben” – a történetekbe való bevonódás élménye mint módosult tudatállapot. (2015) Megjelent: Rábeszélőtér - A szuggesztív kommunikáció környezetpszichológiája. pp. 465-488
    Könyvrészlet[27432388] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27432388, Kapcsolat: 27432388
  2. Tölgyes Arabella et al. Identifikáció és szorongás: Lars von Trier Melankólia című filmjének befogadás-vizsgálata. (2013) IMÁGÓ BUDAPEST: PSZICHOANALÍZIS TÁRSADALOM KULTÚRA 2062-5383 2013 4 p. 80
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24651386] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24651386, Kapcsolat: 24651386
  3. Bálint Katalin. A mozinézői válaszokat meghatározó narratív és személyiségtényezők: A fokalizációs stratégia és a kötődési jellemzők hatása a filmszereplőre vonatkozó nézői válaszok mintázatára. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2169132] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2169132, Kapcsolat: 24651374
  4. Bálint K. A filmszereplő tekintete: a belső fokalizáció befogadáslélektani hatása. (2011) IMÁGÓ BUDAPEST: PSZICHOANALÍZIS TÁRSADALOM KULTÚRA 2062-5383 1 1 [22] 3 77-94
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1818521] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1818521, Kapcsolat: 21609024
Papp-Zipernovszky Orsolya. A pszichoanalitikus befogadás-elméletek empirikus vizsgálata az irodalom és a film területén. (2011) IMÁGÓ BUDAPEST 2062-5383 1 1 41-50, 1719674
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1719674]
  1. Bálint Katalin. A mozinézői válaszokat meghatározó narratív és személyiségtényezők: A fokalizációs stratégia és a kötődési jellemzők hatása a filmszereplőre vonatkozó nézői válaszok mintázatára. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2169132] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2169132, Kapcsolat: 24651395
Papp-Zipernovszky O. A személyiségkoherencia és az esztétikai válasz összefüggései. A mûvészetbefogadás pszichoanalitikus és narratív pszichológiai vizsgálata. (2013), 2175261
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2175261]
  1. Tölgyes Arabella et al. Identifikáció és szorongás: Identifikáció és szorongás. Lars von Trier Melankólia című filmjének befogadás-vizsgálata. (2014) IMÁGÓ BUDAPEST: PSZICHOANALÍZIS TÁRSADALOM KULTÚRA 2062-5383 2013 p. 80
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24651236] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24651236, Kapcsolat: 24651236
  2. Kiss Virág. A vizuális művészetpedagógia és művészetterápia összehasonlítása a tanári és terapeuta kompetenciák tükrében. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24056661] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24056661, Kapcsolat: 27311959
Papp-Zipernovszky O. Irodalom-pszichoterápia a szomatikus gyógyításban. (2013) Megjelent: Pszichológia a gyógyításban pp. 261-279, 2725382
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2725382]
  1. Béres Judit. "Azért olvasok, hogy éljek" Az olvasásnépszerűsítéstől az irodalomterápiáig. (2017) ISBN:9786155497957
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3197118] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3197118, Kapcsolat: 26660652
  2. G Tóth. Logoterápia és biblioterápia. (2016) HELIKON IRODALOMTUDOMÁNYI SZEMLE 0017-999X LXII 2 230-238
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26875553] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26875553, Kapcsolat: 26875553
  3. Papp Ágnes. Katarzis és karnevál: A biblioterápiás hatásmechanizmus két lehetséges elméleti modellje. (2016) HELIKON IRODALOMTUDOMÁNYI SZEMLE 0017-999X LXII 2 181-191
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26875546] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26875546, Kapcsolat: 26875546
  4. Béres Judit. Egy személyközpontú biblioterápia felé. (2016) HELIKON IRODALOMTUDOMÁNYI SZEMLE 0017-999X 62 2 259-268
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3102456] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3102456, Kapcsolat: 26098639
  5. G Tóth. A biblioterápia klinikai alkalmazásáról. (2016) KÖNYVTÁRI FIGYELŐ 0023-3773 26 1 14-24
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26098644] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26098644, Kapcsolat: 26098644
Papp-Zipernovszky O. A személyiségkoherencia és az esztétikai válasz összefüggései: A művészetbefogadás narratív pszichológiai vizsgálata. (2014) PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 0230-0508 34 1 27-47, 2725388
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2725388]
  1. Papp Ágnes. Katarzis és karnevál: A biblioterápiás hatásmechanizmus két lehetséges elméleti modellje. (2016) HELIKON IRODALOMTUDOMÁNYI SZEMLE 0017-999X 2016 2 181-191
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26875534] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26875534, Kapcsolat: 26875534
Csabai M. Gyógyítók egészsége: A hivatás kihívásai és a változás lehetőségei. (2015) ISBN:9786155443206, 2898238
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2898238]
  1. Csörsz Ilona. Gyógyítók egészsége. (2016) MAGYAR TUDOMÁNY 0025-0325 1588-1245 177 4 508-511
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3165039] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3165039, Kapcsolat: 28289583
  2. Gecser Ottó. Fontos könyvek: A BUKSZ válogatott bibliográfiája, 2015. I-II. negyedév. (2015) BUKSZ- BUDAPESTI KÖNYVSZEMLE 0865-4247 1588-0222 2015 3-4 275-278
    Folyóiratcikk/Bibliográfia, repertórium (Folyóiratcikk)/Közérdekű[27220283] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27220283, Kapcsolat: 28338502
Papp-Zipernovszky Orsolya et al. „Hogy minden beteg megértse!” – Az egészségműveltség (health literacy) mérése Magyarországon. (2016) ORVOSI HETILAP 0030-6002 1788-6120 157 23 905-915, 3082978
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3082978]
  1. Todorovic Nevena et al. Health literacy: current status and challenges in the work of family doctors in Bosnia and Herzegovina. (2019) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 1661-7827 1660-4601 16 8
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30710748] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30710748, Kapcsolat: 28127648
  2. Csima Melinda et al. Research on the health literacy of professionals working in early childhood education. (2018) KONTAKT 1212-4117 1804-7122 20 4 e356-e362
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30376755] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30376755, Kapcsolat: 27819800
  3. Czakó-Kádár Viktória. Népegészségügyi kommunikáció – A MÁESZ és az EFI hálózat egészségkommunikációjának szerepe a népegészségügyi üzenetek eljuttatásában. (2018)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[27431878] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27431878, Kapcsolat: 27431878
  4. Erdei Renáta et al. Measuring the factors affecting health literacy in East Hungary: Health literacy in the adult population of Nyíregyháza city. (2018) KONTAKT 1212-4117 1804-7122 20 4 e375-e380
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30345686] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30345686, Kapcsolat: 27819278
  5. Inês da. Literacia e suas repercussões nos Custos em Saúde. (2018)
    Disszertáció/A tudomány doktora (Disszertáció)/Tudományos[30405383] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30405383, Kapcsolat: 27819867
  6. Józsa Tamás et al. Asztmás gyermekek egészségmagatartásának vizsgálata a média- és internethasználat és az önértékelés dimenziói mentén [Studying the health behavior of asthmatic children regarding the dimensions of media and internet usage and self-esteem]. (2018) ORVOSI HETILAP 0030-6002 1788-6120 159 47 1971-1980
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30453354] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30453354, Kapcsolat: 27819791
  7. Huszti Éva et al. A „Nyíregyháza Életminősége 2018” vizsgálat és a kutatás módszertana. (2018) ACTA MEDICINAE ET SOCIOLOGICA 2062-0284 9 27 7-18
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30736241] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30736241, Kapcsolat: 28338189
Papp-Zipernovszky Orsolya et al. A Multidimenzionális Észlelt Társas Támogatás Kérdőív magyar nyelvű validálása [Validation of the Hungarian version of multidimensional scale of perceived social support]. (2017) MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA 1419-8126 1786-3759 18 3 230-262, 3265352
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3265352]
  1. Arató Nikolett et al. Az internetes zaklatás áldozata és elkövetője kérdőív (CVBS-HU) és az Európai Cyberbullying Intervenciós Projekt Kérdőív (ECIPQ) magyar adaptációja. (2019) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 29 12 81-110
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31182692] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31182692, Kapcsolat: 28826183
  2. Tiringer István et al. A korai rehabilitációban résztvevő iszkémiás szívbetegek gyógyszeres adherenciájának pszichoszociális tényezői. Egy multicentrikus követéses vizsgálat eredményei. (2017) CARDIOLOGIA HUNGARICA 0133-5596 47 419-424
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3331201] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3331201, Kapcsolat: 27431877
Fecskó-Pirisi Edina. A vászon és a dívány találkozása: Tanulmányok filmről, pszichoanalízisről. (2018) ISBN:9786155443831, 3382609
Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[3382609]
  1. Bárdos Judit. Nem minden zárba illő kulcs. (2019) ÉLET ÉS IRODALOM 0424-8848 63 16 21-21
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Közérdekű[30643253] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30643253, Kapcsolat: 28127664
  2. Fazekas Balázs. Amikor a filmek pszichológushoz mennek: A vászon és a dívány. (2018) FILMTEKERCS ONLINE MOZIMAGAZIN
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Közérdekű[30417758] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30417758, Kapcsolat: 27839138
Johanna K. et al. Emotional and motivational aspects of digital reading. (2018) Megjelent: Learning to Read in a Digital World pp. 141-164, 30358172
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[30358172]
  1. Vanhees Claudio et al. Desirability of Multimedia Hyperlinks in Fiction to Foster Pupil Reading Motivation and Immersion. (2020) Megjelent: Recent Tools for Computer- and Mobile-Assisted Foreign Language Learning pp. 79-109
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[31161385] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31161385, Kapcsolat: 28788191
  2. Anne Mangen et al. Comparing comprehension of a long text read in print book and on Kindle: Where in the text and when in the story?. (2019) FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 1664-1078 2019
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30404710] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30404710, Kapcsolat: 27819266
Nafradi L et al. An empirical test of the Health Empowerment Model: Does patient empowerment moderate the effect of health literacy on health status?. (2018) PATIENT EDUCATION AND COUNSELING: THE LEADING INTERNATIONAL JOURNAL FOR COMMUNICATION IN HEALTHCARE 0738-3991 1873-5134 101 3 511-517, 3361669
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3361669]
  1. Jafari Yasaman et al. Family‐centred empowerment program for health literacy and self‐efficacy in family caregivers of patients with multiple sclerosis. (2020) SCANDINAVIAN JOURNAL OF CARING SCIENCES 0283-9318 34 1
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31161381] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31161381, Kapcsolat: 28788182
  2. Bodolica V et al. Toward patient-centered care and inclusive health-care governance: a review of patient empowerment in the UAE. (2019) PUBLIC HEALTH 0033-3506 169 114-124
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30705374] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30705374, Kapcsolat: 28533236
  3. Liu Yongmei et al. The influence of technical features of diabetic medical APP on users' continuance intention: The mediating effect of health empowerment. (2019) Megjelent: 2019 Chinese Control And Decision Conference (CCDC) pp. 4260-4265
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30981693] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30981693, Kapcsolat: 28509114
  4. Von Eckstaedt et al. Patient-centered Radiology Reporting for Lung Cancer Screening. (2019) JOURNAL OF THORACIC IMAGING 0883-5993
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31184290] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31184290, Kapcsolat: 28815026
  5. Lin SC et al. Effect of a community-based participatory health literacy program on health behaviors and health empowerment among community-dwelling older adults: A quasi-experimental study. (2019) GERIATRIC NURSING 0197-4572 40 5 494-501
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30705366] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30705366, Kapcsolat: 28193252
  6. Terrones Tracy. Education of anti-platelet medication to improve adherence for the Hispanic patient post percutaneous coronary intervention. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30705397] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30705397, Kapcsolat: 28193282
  7. Alireza Jafari et al. Application of theories/models of health education and promotion in Health Literacy research: a systematic review. (2018) Journal of Health Literacy 2476-4728 3 2 124-136
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30404707] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30404707, Kapcsolat: 27819255
Klinovszky Andrea et al. Associations of different adherences in patients with type 2 diabetes mellitus. (2019) PATIENT PREFERENCE AND ADHERENCE 1177-889X 13 395-407, 30607300
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30607300]
  1. Pokhrel Sushant et al. Self-Care Adherence And Barriers To Good Glycaemic Control In Nepalese Type 2 Diabetes Mellitus Patients: A Hospital-Based Cross-Sectional Study. (2019) JOURNAL OF MULTIDISCIPLINARY HEALTHCARE 1178-2390 12 817-826
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31094008] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31094008, Kapcsolat: 28690318
  2. Claramita M. et al. A partnership-oriented and culturally-sensitive communication style of doctors can impact the health outcomes of patients with chronic illnesses in Indonesia. (2019) PATIENT EDUCATION AND COUNSELING: THE LEADING INTERNATIONAL JOURNAL FOR COMMUNICATION IN HEALTHCARE 0738-3991 1873-5134 AiP in-press
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31123859] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31123859, Kapcsolat: 28740114
Kovács András et al. Causal Understanding in Film Viewing: The Effects of Narrative Structure and Personality Traits. (2019) EMPIRICAL STUDIES OF THE ARTS 0276-2374 1541-4493 37 1 3-31, 3290344
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3290344]
  1. Bálint Katalin et al. Narrative Sequence Position of Close-Ups Influences Cognitive and Affective Processing and Facilitates Theory of Mind. (2019) Art and Perception 2213-4905 2213-4913 7 1 27-51
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30607932] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30607932, Kapcsolat: 28088313
2020-02-28 16:56