Papp Orsolya et al. A narratív self emlékezeti tükörben. A reminiszcenciahatás elméletének kiterjesztése a narratív koherencia irányába. (2004) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 59 3 321-344, 2954367
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2954367]
  1. Pólya Tibor. Múltbeli érzelmek újraélése és a történetek idői szerveződése. (2014) Megjelent: Szenvedély, szerelem, narrációk pp. 176-187
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2743194] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2743194, Kapcsolat: 27819889
  2. Kovács Anikó. A NÉPNEVELÉS TÁRSADALOM-PSZICHOLÓGIAI TÉNYEZŐI 20. SZÁZADI SZÉKELY ÉS CSÁNGÓ NÉPNEVELŐK ÉLETTÖRTÉNETEINEK ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE ALAPJÁN. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31618742] [Munkapéldány]
    Független, Idéző: 31618742, Kapcsolat: 29475102
  3. Garai Dóra. Identitásvesztés és identitás-alakulás az emlékek tükrében. (2007) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 35 1 12-26
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1978692] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1978692, Kapcsolat: 27819884
  4. Károly Anna. Az oral history mint kutatási módszer. (2007) MAGISZTER: A ROMÁNIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK SZÖVETSÉGÉNEK SZAKMAI-MÓDSZERTANI FOLYÓIRATA 1583-6436 5 2 59-68
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31618736] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31618736, Kapcsolat: 29475094
  5. Garai Dóra. AZ IDENTITÁS ALAKULÁS FORDULÓPONTJAI ÉS A MEGKÜZDÉSSAJÁTOSSÁGAI VELESZÜLETETTEN ÉS TRAUMA KÖVETKEZTÉBENSÉRÜLT MOZGÁSKORLÁTOZOTT SZEMÉLYEK NARRATÍVUMAIBAN. (2005)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23650258] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23650258, Kapcsolat: 29475105
Papp Orsolya. Narratív koherencia-elemző program helye a pszichológiai kutatásban. (2004) Megjelent: II. Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia [Second Hungarian Conference on Computational Linguistics] pp. 269-274, 31321966
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[31321966]
  1. László János. A történetek tudománya. Bevezetés a narratív pszichológiába.. (2005)
    Könyv[22648733] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22648733, Kapcsolat: 29475112
  2. László J. A narratív pszichológiai tartalomelemzés. (2005) MAGYAR TUDOMÁNY 0025-0325 1588-1245 50 11 1366-1375
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[207394] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 207394, Kapcsolat: 29007164
Papp Orsolya. A befogadási tér változásai József Attila Füst című versének értelmezése során. (2005) THALASSA: PSZICHOANALÍZIS, TÁRSADALOM, KULTÚRA : A FERENCZI SÁNDOR EGYESÜLET KIADVÁNY 0865-9362 16 2-3 81-106, 1725981
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1725981]
  1. Tóth-Varga Violetta et al. „Akinek a szíve fáj, meggyógyítja ez a táj...” Érzelemszabályozás a régi pesti kávéházakban analitikus orientáltságú környezetpszichológiai megközelítésben. (2018) IMÁGÓ BUDAPEST: PSZICHOANALÍZIS TÁRSADALOM KULTÚRA 2062-5383 7 2 86-120
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3402832] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3402832, Kapcsolat: 28209271
  2. Béres Judit. "Azért olvasok, hogy éljek" Az olvasásnépszerűsítéstől az irodalomterápiáig. (2017) ISBN:9786155497957
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3197118] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3197118, Kapcsolat: 27846559
  3. Antalfai Márta. Alkotás és kibontakozás: A Katarzisz Komplex Művészetterápia elmélete és gyakorlata. (2016) ISBN:9786155443503
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[26447833] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26447833, Kapcsolat: 26447833
  4. Fecskó-Pirisi Edina et al. A filmbe rejtett titok pszichodramatikus feltárása. (2015) IMÁGÓ BUDAPEST: PSZICHOANALÍZIS TÁRSADALOM KULTÚRA 2062-5383 5 4 1-13
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3004215] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3004215, Kapcsolat: 27212726
  5. Béres Judit. A tranzaktív irodalomelmélet biblioterápiás alkalmazhatóságáról. (2013) RECITI.HU 7 1-9
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2249290] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2249290, Kapcsolat: 29475130
  6. Fecskó Edina. Tükör és áttétel: Fejezetek a pszichoanalitikus filmkutatás alapterületeiből. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22054672] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22054672, Kapcsolat: 24651270
  7. Kiss Virág. Művészeti nevelés, művészettel nevelés, művészetterápia. (2010) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 20 10 18-31
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2049767] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2049767, Kapcsolat: 24651302
Papp Orsolya et al. Oksági viszonyok azonosítása önéletrajzi narratívumokban. (2005) Megjelent: III. Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia [Third Hungarian Conference on Computational Linguistics] pp. 318-327, 1725979
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1725979]
  1. Mikulás Gábor. Versenyképességi kulturális orientációk azonosítása vezetői narrációkban. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23453304] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23453304, Kapcsolat: 24651315
Fecskó Edina et al. Kettős tükörben: Beszámoló a Harmadik Európai Pszichoanalitikus Filmfesztiválról. (2006) THALASSA: PSZICHOANALÍZIS, TÁRSADALOM, KULTÚRA : A FERENCZI SÁNDOR EGYESÜLET KIADVÁNY 0865-9362 17 1 156-169, 1725985
Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[1725985]
  1. Lénárd Kata. Anyátlanok-Ismeretlenek. (2008)
    Egyéb konferenciakötet/Tudományos[27364369] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27364369, Kapcsolat: 27364369
Mészáros Ágnes et al. A kauzális kohézió vizsgálata az Intex számítógépes eszközzel. (2006) Megjelent: IV. Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia [Fourth Hungarian Conference on Computational Linguistics] pp. 305-313, 1780344
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1780344]
  1. Mikulás Gábor. Versenyképességi kulturális orientációk azonosítása vezetői narrációkban. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23453304] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23453304, Kapcsolat: 24651255
  2. László J. The science of stories: An introduction to narrative psychology. (2008) ISBN:9780415457941
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1135673] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 1135673, Kapcsolat: 27432411
Papp Orsolya. Az irodalmi mű mint átmeneti tárgy. (2006) LÉLEKELEMZÉS 1788-327X 1 1 30-37, 1725977
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1725977]
  1. Fecskó Edina. Tükör és áttétel: Fejezetek a pszichoanalitikus filmkutatás alapterületeiből. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22054672] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22054672, Kapcsolat: 24651321
Papp Orsolya. A „beszélő kúra” ábrázolása a (néma)filmművészetben. (2008) LÉLEKELEMZÉS 1788-327X 3 1-2 164-184, 1720892
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1720892]
  1. Fecskó Edina. Tükör és áttétel: Fejezetek a pszichoanalitikus filmkutatás alapterületeiből. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22054672] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22054672, Kapcsolat: 24651360
Papp Orsolya. A pszichoanalízis ábrázolhatósága az Egy lélek titkai (1926) nyomán. (2008) Megjelent: A Vászon és a Dívány találkozása : szabad asszociációk filmművészet és pszichoanalízis határvidékén pp. 1-22, 1720900
Egyéb konferenciaközlemény/Utánközlés (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1720900]
  1. Erős Ferenc. Pszichoanalízis és kulturális emlékezet. (2010)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24651347] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24651347, Kapcsolat: 24651347
  2. Bálint Katalin et al. Bevezetés: Filmművészet és pszichoanalízis. (2010) THALASSA: PSZICHOANALÍZIS, TÁRSADALOM, KULTÚRA : A FERENCZI SÁNDOR EGYESÜLET KIADVÁNY 0865-9362 21 1 3-4
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[24651357] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24651357, Kapcsolat: 24651357
Papp Orsolya. Narratív elemek Derrida: Képeslapok Szókratésztől Freudig és azon túl című művében. (2008) Megjelent: Írott és olvasott identitás pp. 159-166, 1720891
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1720891]
  1. Zipernovszky Kornél. Az elbeszélő én alakzatai Anita O'Day önéletrajzában. (2017) Megjelent: A szubjektum színeváltozásai pp. 78-99
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3253928] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3253928, Kapcsolat: 26778611
  2. Bálint Péter. Meseértés és értelmezés: A kárpát-medencei népmesehagyomány hermeneutikai vizsgálata. (2013) ISBN:9786155212123
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2318392] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2318392, Kapcsolat: 24651367
  3. Varga Zoltán. Írott és olvasott identitás. Az önéletrajzi műfajok kontextusai: Szerkesztette Mekis D. János, Z. Varga Zoltán, Budapest-Pécs, L'Harmattan Kiadó - Pécsi Tudományegyetem, 2008, 380 l. (2009) IRODALOMTÖRTÉNETI KÖZLEMÉNYEK 0021-1486 1588-0834 113 4 490-498
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[21627640] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 21627640, Kapcsolat: 27346396
Papp-Zipernovszky Orsolya. Szelf-olvasatok: az irodalmi élmény a pszichoanalízis és a narratív pszichológia határán. (2009) LÉLEKELEMZÉS 1788-327X 4 1-2 157-166, 1720888
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1720888]
  1. Béres Judit. "Azért olvasok, hogy éljek" Az olvasásnépszerűsítéstől az irodalomterápiáig. (2017) ISBN:9786155497957
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3197118] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3197118, Kapcsolat: 26660658
Papp-Zipernovszky Orsolya et al. Self-readings: the artistic experience on the crossroads between psychoanalysis and narrative psychology. (2010) Megjelent: Twenty-sixth International Conference on Literature and Psychoanalysis pp. 39-47, 1720866
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1720866]
  1. Bálint Katalin. „Feldagad a film a fejemben” – a történetekbe való bevonódás élménye mint módosult tudatállapot. (2015) Megjelent: Rábeszélőtér - A szuggesztív kommunikáció környezetpszichológiája. pp. 465-488
    Könyvrészlet[27432388] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27432388, Kapcsolat: 27432388
  2. Tölgyes Arabella et al. Identifikáció és szorongás: Lars von Trier Melankólia című filmjének befogadás-vizsgálata. (2013) IMÁGÓ BUDAPEST: PSZICHOANALÍZIS TÁRSADALOM KULTÚRA 2062-5383 2013 4 p. 80
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24651386] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24651386, Kapcsolat: 24651386
  3. Bálint Katalin. A mozinézői válaszokat meghatározó narratív és személyiségtényezők: A fokalizációs stratégia és a kötődési jellemzők hatása a filmszereplőre vonatkozó nézői válaszok mintázatára. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2169132] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2169132, Kapcsolat: 24651374
  4. Bálint K. A filmszereplő tekintete: a belső fokalizáció befogadáslélektani hatása. (2011) IMÁGÓ BUDAPEST: PSZICHOANALÍZIS TÁRSADALOM KULTÚRA 2062-5383 1 1 [22] 3 77-94
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1818521] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1818521, Kapcsolat: 21609024
Papp-Zipernovszky Orsolya. A pszichoanalitikus befogadás-elméletek empirikus vizsgálata az irodalom és a film területén. (2011) IMÁGÓ BUDAPEST 2062-5383 1 1 41-50, 1719674
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1719674]
  1. Bálint Katalin. A mozinézői válaszokat meghatározó narratív és személyiségtényezők: A fokalizációs stratégia és a kötődési jellemzők hatása a filmszereplőre vonatkozó nézői válaszok mintázatára. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2169132] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2169132, Kapcsolat: 24651395
Papp-Zipernovszky O. A személyiségkoherencia és az esztétikai válasz összefüggései. A mûvészetbefogadás pszichoanalitikus és narratív pszichológiai vizsgálata. (2013), 2175261
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2175261]
  1. Tölgyes Arabella et al. Identifikáció és szorongás: Identifikáció és szorongás. Lars von Trier Melankólia című filmjének befogadás-vizsgálata. (2014) IMÁGÓ BUDAPEST: PSZICHOANALÍZIS TÁRSADALOM KULTÚRA 2062-5383 2013 p. 80
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24651236] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24651236, Kapcsolat: 24651236
  2. Kiss Virág. A vizuális művészetpedagógia és művészetterápia összehasonlítása a tanári és terapeuta kompetenciák tükrében. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24056661] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24056661, Kapcsolat: 27311959
Papp-Zipernovszky O. Irodalom-pszichoterápia a szomatikus gyógyításban. (2013) Megjelent: Pszichológia a gyógyításban pp. 261-279, 2725382
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2725382]
  1. Béres Judit. "Azért olvasok, hogy éljek" Az olvasásnépszerűsítéstől az irodalomterápiáig. (2017) ISBN:9786155497957
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3197118] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3197118, Kapcsolat: 26660652
  2. G Tóth. Logoterápia és biblioterápia. (2016) HELIKON IRODALOMTUDOMÁNYI SZEMLE 0017-999X LXII 2 230-238
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26875553] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26875553, Kapcsolat: 26875553
  3. Papp Ágnes Klára. Katarzis és karnevál: A biblioterápiás hatásmechanizmus két lehetséges elméleti modellje. (2016) HELIKON IRODALOMTUDOMÁNYI SZEMLE 0017-999X LXII 2 181-191
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26875546] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26875546, Kapcsolat: 26875546
  4. Béres Judit. Egy személyközpontú biblioterápia felé. (2016) HELIKON IRODALOMTUDOMÁNYI SZEMLE 0017-999X 62 2 259-268
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3102456] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3102456, Kapcsolat: 26098639
  5. G Tóth. A biblioterápia klinikai alkalmazásáról. (2016) KÖNYVTÁRI FIGYELŐ 0023-3773 26 1 14-24
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26098644] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26098644, Kapcsolat: 26098644
Papp-Zipernovszky O. A személyiségkoherencia és az esztétikai válasz összefüggései: A művészetbefogadás narratív pszichológiai vizsgálata. (2014) PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 0230-0508 34 1 27-47, 2725388
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2725388]
  1. Horváth Márta. Koherenciateremtés, koherenciatörés és meglepetés az evolúciós-kognitív narratológiában Bodor Ádám Konyhatitok című novellája alapján. (2019) LITERATURA: A MAGYAR TUDOMÁNYOS AKADÉMIA IRODALOMTUDOMÁNYI INTÉZETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-2368 45 4 439-449
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31195996] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31195996, Kapcsolat: 28884209
  2. Papp Ágnes Klára. Katarzis és karnevál: A biblioterápiás hatásmechanizmus két lehetséges elméleti modellje. (2016) HELIKON IRODALOMTUDOMÁNYI SZEMLE 0017-999X 2016 2 181-191
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26875534] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26875534, Kapcsolat: 26875534
Csabai M. Gyógyítók egészsége: A hivatás kihívásai és a változás lehetőségei. (2015) ISBN:9786155443206, 2898238
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2898238]
  1. Csörsz Ilona. Gyógyítók egészsége. (2016) MAGYAR TUDOMÁNY 0025-0325 1588-1245 177 4 508-511
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3165039] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3165039, Kapcsolat: 28289583
  2. Gecser Ottó. Fontos könyvek: A BUKSZ válogatott bibliográfiája, 2015. I-II. negyedév. (2015) BUKSZ- BUDAPESTI KÖNYVSZEMLE 0865-4247 1588-0222 2015 3-4 275-278
    Folyóiratcikk/Bibliográfia, repertórium (Folyóiratcikk)/Közérdekű[27220283] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27220283, Kapcsolat: 28338502
Papp-Zipernovszky Orsolya et al. „Hogy minden beteg megértse!” – Az egészségműveltség (health literacy) mérése Magyarországon. (2016) ORVOSI HETILAP 0030-6002 1788-6120 157 23 905-915, 3082978
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3082978]
  1. Laura Nistor et al. Erdélyi mindennapok egy világjárvány idején: Online kérdőíves közvélemény-kutatás erdélyi magyarok körében a COVID-19 járvány kontextusában (2020. április 16-26.). (2020) ISBN:9786063708633
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[31681116] [Munkapéldány]
    Független, Idéző: 31681116, Kapcsolat: 29550463
  2. Tuza Alexandra et al. Az egészségműveltség és a táplálkozási szokások közötti összefüggés vizsgálata serdülők körében. (2020) OXIPO : INTERDISZCIPLINÁRIS E-FOLYÓIRAT 2676-8771 2 3 19-29
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31625719] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31625719, Kapcsolat: 29494094
  3. Todorovic Nevena et al. Health literacy: current status and challenges in the work of family doctors in Bosnia and Herzegovina. (2019) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 1661-7827 1660-4601 16 8
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30710748] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30710748, Kapcsolat: 28127648
  4. Csima Melinda et al. Research on the health literacy of professionals working in early childhood education. (2018) KONTAKT 1212-4117 1804-7122 20 4 e356-e362
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30376755] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30376755, Kapcsolat: 27819800
  5. Czakó-Kádár Viktória. Népegészségügyi kommunikáció – A MÁESZ és az EFI hálózat egészségkommunikációjának szerepe a népegészségügyi üzenetek eljuttatásában. (2018)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[27431878] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27431878, Kapcsolat: 27431878
  6. Erdei Renáta J. et al. Measuring the factors affecting health literacy in East Hungary: Health literacy in the adult population of Nyíregyháza city. (2018) KONTAKT 1212-4117 1804-7122 20 4 e375-e380
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30345686] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30345686, Kapcsolat: 27819278
  7. Inês da Conceição. Literacia e suas repercussões nos Custos em Saúde. (2018)
    Disszertáció/A tudomány doktora (Disszertáció)/Tudományos[30405383] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30405383, Kapcsolat: 27819867
  8. Végh Balázs et al. Egyetemi hallgatók egészségműveltségének vizsgálata. (2018) EGÉSZSÉGFEJLESZTÉS 1786-2434 2498-6666 59 6 3-13
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30414232] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30414232, Kapcsolat: 28942528
  9. Józsa Tamás et al. Asztmás gyermekek egészségmagatartásának vizsgálata a média- és internethasználat és az önértékelés dimenziói mentén [Studying the health behavior of asthmatic children regarding the dimensions of media and internet usage and self-esteem]. (2018) ORVOSI HETILAP 0030-6002 1788-6120 159 47 1971-1980
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30453354] []
    Független, Idéző: 30453354, Kapcsolat: 27819791
  10. Huszti Éva et al. A „Nyíregyháza Életminősége 2018” vizsgálat és a kutatás módszertana. (2018) ACTA MEDICINAE ET SOCIOLOGICA 2062-0284 9 27 7-18
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30736241] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30736241, Kapcsolat: 28338189
  11. Anita R. Fedor et al. Labour market opportunities of women with young children after childbirth. (2017) KONTAKT 1212-4117 1804-7122 19 3 236-243
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3268736] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3268736, Kapcsolat: 28953119
Papp-Zipernovszky Orsolya et al. A Multidimenzionális Észlelt Társas Támogatás Kérdőív magyar nyelvű validálása [Validation of the Hungarian version of multidimensional scale of perceived social support]. (2017) MENTÁLHIGIÉNÉ ÉS PSZICHOSZOMATIKA 1419-8126 1786-3759 18 3 230-262, 3265352
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3265352]
  1. LÉVAI TÜNDE et al. Szisztémás autoimmun betegségekkel kapcsolatos pszichológiai tényezők vizsgálata (protektív és rizikótényezők meghatározása). (2020) IMMUNOLÓGIAI SZEMLE 2061-0203 XII 1 4-10
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31681070] [Munkapéldány]
    Független, Idéző: 31681070, Kapcsolat: 29550391
  2. Manea Vlad et al. Co-Calibrating Physical and Psychological Outcomes and Consumer Wearable Activity Outcomes in Older Adults: An Evaluation of the coQoL Method. (2020) JOURNAL OF PERSONALIZED MEDICINE 2075-4426 10 4 p. 203
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31681131] [Munkapéldány]
    Független, Idéző: 31681131, Kapcsolat: 29550484
  3. Ocsovszky Zsófia et al. A társas támogatás és az egészséges életmód összefüggései. (2020) ORVOSI HETILAP 0030-6002 1788-6120 161 4 129-138
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31137305] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31137305, Kapcsolat: 29007120
  4. Rixer Ádám. A New Direction for Public Administration: Personalness. (2020) JOURNAL OF HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCE 2279-0845 2279-0837 25 5 37.-49.
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31369416] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31369416, Kapcsolat: 29783557
  5. Pilinszki Attila et al. A közösségi mediáció előkészítése: a közösségi diagnózis. (2020)
    Könyv/Oktatási anyag (Könyv)/Oktatási[31658837] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31658837, Kapcsolat: 29596410
  6. Kasik László et al. Serdülők általános és specifikus negatív orientációja kortársi problémáikkal kapcsolatban – kérdőíves és történetalapú elemzés. (2019) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 119 2 113-129
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31349290] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31349290, Kapcsolat: 29770686
  7. Karácsony Ilona. Erőforrások vizsgálata a gimnáziumi tanulók egészségének fejlesztésében (középpontban az iskolavédőnői ellátás erőforrás szerepének felmérése - a tanulók kvantitatív és az iskolavédőnők kvalitatív megkérdezésével). (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31321940] [Munkapéldány]
    Független, Idéző: 31321940, Kapcsolat: 29007135
  8. Arató Nikolett et al. Az internetes zaklatás áldozata és elkövetője kérdőív (CVBS-HU) és az Európai Cyberbullying Intervenciós Projekt Kérdőív (ECIPQ) magyar adaptációja. (2019) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 29 12 81-110
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31182692] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31182692, Kapcsolat: 28826183
  9. Tiringer István et al. A korai rehabilitációban résztvevő iszkémiás szívbetegek gyógyszeres adherenciájának pszichoszociális tényezői. Egy multicentrikus követéses vizsgálat eredményei. (2017) CARDIOLOGIA HUNGARICA 0133-5596 47 419-424
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3331201] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3331201, Kapcsolat: 27431877
Johanna K. Kaakinen et al. Emotional and motivational aspects of digital reading. (2018) Megjelent: Learning to Read in a Digital World pp. 141-164, 30358172
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[30358172]
  1. Spence Charles. The Multisensory Experience of Handling and Reading Books. (2020) MULTISENSORY RESEARCH 2213-4794 2213-4808 1-27
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31341519] [Munkapéldány]
    Független, Idéző: 31341519, Kapcsolat: 29029982
  2. Ute Fischer. Die Entfesselung des Lesers: Die Verschiebung der Autor-Leser-Relation durch die Virtualisierung des Romans am Beispiel des Fragmentromans „Das Land aller Übel“ von Thomas Körner. (2020)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31818908] [Munkapéldány]
    Független, Idéző: 31818908, Kapcsolat: 29783580
  3. Vanhees Claudio et al. Desirability of Multimedia Hyperlinks in Fiction to Foster Pupil Reading Motivation and Immersion. (2020) Megjelent: Recent Tools for Computer- and Mobile-Assisted Foreign Language Learning pp. 79-109
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[31161385] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31161385, Kapcsolat: 28788191
  4. Anne Mangen et al. Comparing comprehension of a long text read in print book and on Kindle: Where in the text and when in the story?. (2019) FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 1664-1078 2019
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30404710] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30404710, Kapcsolat: 27819266
Nafradi L et al. An empirical test of the Health Empowerment Model: Does patient empowerment moderate the effect of health literacy on health status?. (2018) PATIENT EDUCATION AND COUNSELING: THE LEADING INTERNATIONAL JOURNAL FOR COMMUNICATION IN HEALTHCARE 0738-3991 1873-5134 101 3 511-517, 3361669
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3361669]
  1. Baccolini V. et al. What is the Prevalence of Low Health Literacy in European Union Member States?: A Systematic Review and Meta-analysis. (2021) JOURNAL OF GENERAL INTERNAL MEDICINE 0884-8734 1525-1497 1-9
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31818595] [Munkapéldány]
    Független, Idéző: 31818595, Kapcsolat: 29783330
  2. Acuña Mora Mariela. Patient empowerment during the transition to adulthood in young persons with chronic conditions. (2021)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31818621] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31818621, Kapcsolat: 29783359
  3. Beasley D.R.. The importance of maternal antepartum depression screening and education a narrative review of the literature. (2020) JOURNAL OF PSYCHOSOCIAL NURSING AND MENTAL HEALTH SERVICES 0279-3695 58 10 19-23
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31634202] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31634202, Kapcsolat: 29494053
  4. Kuchi Zeinab Ghasemzadeh et al. The Effect of an Empowerment Program on the Perceived Risk and Physical Health of Patients With Coronary Artery Disease. (2020) Holistic Nursing Practice 0887-9311 34 3 163-170
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31321882] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31321882, Kapcsolat: 29007078
  5. Smith S.A. et al. Reintegrate Empowerment and Health Literacy to Advance Public Health and Healthcare Delivery. (2020) Megjelent: Studies in Health Technology and Informatics pp. 369-399
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[31605413] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31605413, Kapcsolat: 29459578
  6. Von Eckstaedt H.V. et al. Patient-centered Radiology Reporting for Lung Cancer Screening. (2020) JOURNAL OF THORACIC IMAGING 0883-5993 35 2 85-90
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31184290] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31184290, Kapcsolat: 28815026
  7. Sartal Antonio et al. Organizational Tools and Cultural Change in the Success of Lean Transformations: Delving Into Sequence and Rhythm. (2020) IEEE TRANSACTIONS ON ENGINEERING MANAGEMENT 0018-9391 1-13
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31395536] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31395536, Kapcsolat: 29459576
  8. Moraes Jordana Carvalhaes et al. Nurse empowerment through Pharmacogenetics [Empoderamiento del enfermero a través de la farmacogenética]. (2020) REVISTA LATINO-AMERICANA DE ENFERMAGEM 0104-1169 1518-8345 28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31605418] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31605418, Kapcsolat: 29459582
  9. de Moraes Jordana Carvalhaes et al. Nurse empowerment through Pharmacogenetics. (2020) REVISTA LATINO-AMERICANA DE ENFERMAGEM 0104-1169 1518-8345 28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31698839] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31698839, Kapcsolat: 29576504
  10. Wang Ming-Jye et al. Non-health outcomes affecting self-care behaviors and medical decision-making preference in patients with type 2 diabetes: a cross-sectional study. (2020) BMC MEDICAL INFORMATICS AND DECISION MAKING 1472-6947 20 1
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31296690] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31296690, Kapcsolat: 28973629
  11. Tabeeburdbar F. et al. Investigating the Relationship between Health Literacy and healthpromoting lifestyle in Youth. (2020) ARCHIVES OF PHARMACY PRACTICE 2320-5210 2045-080X 11 S1 86-91
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31384247] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31384247, Kapcsolat: 29079303
  12. Yilmaz Ali et al. Hasta güçlendirme ve yaşam kalitesi ilişkisi [The relationship of patient empowerment and life]. (2020) İşletme Bilimi Dergisi 2148-0737 8 1 97-114
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31321886] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31321886, Kapcsolat: 29007081
  13. Jafari Yasaman et al. Family‐centred empowerment program for health literacy and self‐efficacy in family caregivers of patients with multiple sclerosis. (2020) SCANDINAVIAN JOURNAL OF CARING SCIENCES 0283-9318 34 1
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31161381] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31161381, Kapcsolat: 28788182
  14. Hsieh P.-J. et al. Exploring peoples intentions to use the health passbook in self-management: An extension of the technology acceptance and health behavior theoretical perspectives in health literacy. (2020) TECHNOLOGICAL FORECASTING AND SOCIAL CHANGE 0040-1625 1873-5509 161
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31634200] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31634200, Kapcsolat: 29494052
  15. Suárez-Álvarez Leticia et al. Companion cocreation: improving health service encounters of the elderly. (2020) JOURNAL OF SERVICES MARKETING 0887-6045
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31384233] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31384233, Kapcsolat: 29079277
  16. Bodolica V et al. Toward patient-centered care and inclusive health-care governance: a review of patient empowerment in the UAE. (2019) PUBLIC HEALTH 0033-3506 169 114-124
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30705374] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30705374, Kapcsolat: 28533236
  17. Liu Yongmei et al. The influence of technical features of diabetic medical APP on users' continuance intention: The mediating effect of health empowerment. (2019) Megjelent: Proceedings of the 31st Chinese Control and Decision Conference (2019 CCDC) pp. 4260-4265
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30981693] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30981693, Kapcsolat: 28509114
  18. Goes AR. Literacia em saúde parental: dos fundamentos às intervenções [Parental health literacy: from fundamentals to interventions]. (2019) SAÚDE & TECNOLOGIA 1646-9704 22 8-12
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31321918] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31321918, Kapcsolat: 29007108
  19. Lin SC et al. Effect of a community-based participatory health literacy program on health behaviors and health empowerment among community-dwelling older adults: A quasi-experimental study. (2019) GERIATRIC NURSING 0197-4572 40 5 494-501
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30705366] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30705366, Kapcsolat: 28193252
  20. Ko MS et al. 외래 통원 관상동맥질환 노인환자의 건강정보이해능력, 건강임파워먼트가 건강행위이행에 미치는 영향 [Influence of Health Literacy and Health Empowerment on Health Behavior Practice in Elderly Outpatients with Coronary Artery Disease]. (2018) Journal of Korean Clinical Nursing Research 1598-9186 24 3 293-302
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31321909] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31321909, Kapcsolat: 29007099
  21. Terrones Tracy Lee. Education of anti-platelet medication to improve adherence for the Hispanic patient post percutaneous coronary intervention. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30705397] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30705397, Kapcsolat: 28193282
  22. Alireza Jafari et al. Application of theories/models of health education and promotion in Health Literacy research: a systematic review. (2018) Journal of Health Literacy 2476-4728 3 2 124-136
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30404707] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30404707, Kapcsolat: 27819255
Telkes Rita. A vászon és a dívány találkozása: Tanulmányok filmről, pszichoanalízisről : Stark András emlékére. (2018) ISBN:9786155443831, 3382609
Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[3382609]
  1. Bárdos Judit. Nem minden zárba illő kulcs. (2019) ÉLET ÉS IRODALOM 0424-8848 63 16 21-21
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Közérdekű[30643253] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30643253, Kapcsolat: 28127664
  2. Fazekas Balázs. Amikor a filmek pszichológushoz mennek: A vászon és a dívány. (2018) FILMTEKERCS ONLINE MOZIMAGAZIN
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Közérdekű[30417758] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30417758, Kapcsolat: 27839138
Klinovszky Andrea et al. Associations of different adherences in patients with type 2 diabetes mellitus. (2019) PATIENT PREFERENCE AND ADHERENCE 1177-889X 13 395-407, 30607300
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30607300]
  1. Moschonis George et al. Socio-Demographic Characteristics and Body Weight Perceptions of Study Participants Benefitting Most from the Feel4Diabetes Program Based on Their Anthropometric and Glycaemic Profile Changes. (2020) NUTRIENTS 2072-6643 12 10
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31671582] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31671582, Kapcsolat: 29539202
  2. Huang Yen-Ming et al. Patient factors associated with diabetes medication adherence at different health literacy levels: a cross-sectional study at a family medicine clinic. (2020) POSTGRADUATE MEDICINE 0032-5481 132 4 328-336
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31501150] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31501150, Kapcsolat: 29262395
  3. Despins Laurel A. et al. Making sense of blood glucose data and self-management in individuals with type 2 diabetes mellitus: A qualitative study. (2020) JOURNAL OF CLINICAL NURSING 0962-1067 1365-2702 29 13-14 2572-2588
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31501147] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31501147, Kapcsolat: 29262392
  4. KD Shrestha et al. Adherence to Therapeutic Regimen in Diabetic Patients Attending a Tertiary Level Hospital. (2020) Journal of Institute of Medicine Nepal 42 2 47-53
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31818836] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31818836, Kapcsolat: 29783537
  5. Pokhrel Sushant et al. Self-Care Adherence And Barriers To Good Glycaemic Control In Nepalese Type 2 Diabetes Mellitus Patients: A Hospital-Based Cross-Sectional Study. (2019) JOURNAL OF MULTIDISCIPLINARY HEALTHCARE 1178-2390 12 817-826
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31094008] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31094008, Kapcsolat: 28690318
  6. Czyżowicz Katarzyna et al. Health locus of control among patients with type 2 diabetes – preliminary test results. (2019) Problemy Pielęgniarstwa 1233-9989 27 3-4 169-174
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31321861] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31321861, Kapcsolat: 29007059
  7. Claramita M. et al. A partnership-oriented and culturally-sensitive communication style of doctors can impact the health outcomes of patients with chronic illnesses in Indonesia. (2019) PATIENT EDUCATION AND COUNSELING: THE LEADING INTERNATIONAL JOURNAL FOR COMMUNICATION IN HEALTHCARE 0738-3991 1873-5134 AiP in-press
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31123859] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31123859, Kapcsolat: 28740114
Kovács András Bálint et al. Causal Understanding in Film Viewing: The Effects of Narrative Structure and Personality Traits. (2019) EMPIRICAL STUDIES OF THE ARTS 0276-2374 1541-4493 37 1 3-31, 3290344
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3290344]
  1. Bálint Katalin et al. Narrative Sequence Position of Close-Ups Influences Cognitive and Affective Processing and Facilitates Theory of Mind. (2019) Art and Perception 2213-4905 2213-4913 7 1 27-51
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30607932] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30607932, Kapcsolat: 28088313
Náfrádi Lilla et al. Measuring functional health literacy in Hungary: validation of S-TOFHLA and Chew screening questions. (2019) CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF PUBLIC HEALTH 1210-7778 27 4 320-325, 31138885
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31138885]
  1. Sudhakar Shwetha et al. Health literacy and education level correlates of participation and outcome in a remotely delivered epilepsy self-management program. (2020) EPILEPSY & BEHAVIOR 1525-5050 1525-5069 107
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31315839] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31315839, Kapcsolat: 28999025
  2. Song Min-Sun et al. Comparing two health literacy measurements used for assessing older adults' medication adherence. (2020) JOURNAL OF CLINICAL NURSING 0962-1067 1365-2702 29 21-22 4313-4320
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31634197] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31634197, Kapcsolat: 29494047
2021-01-20 13:59