Garamhegyi Ábel et al. A területi marketing, mint az önkormányzatok versenyképességének egy lehetséges eszköze. (2000) Megjelent: Versenyképesség – regionális versenyképesség pp. 124-137, 1691451
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1691451]
  1. Lengyel Imre et al. A városi területhasználat monocentrikus modelljéről. (2002) TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923 16 3 1-26
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1279626] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1279626, Kapcsolat: 23348235
Révész Balázs. Marketingkommunikáció a közüzemi szolgáltatóknál. (2002) Megjelent: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje pp. 219-231, 1691449
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1691449]
  1. Erdős Anikó. A köz- és a versenyszféra szolgáltatásainak marketing eszközrendszere. A vasúti személyszállítási szolgáltatások marketingsajátosságai. (2004)
    Egyéb konferenciakötet[23348272] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23348272, Kapcsolat: 23348272
Mogyorósi Péter. Experiences in the Fields of Innovation Services in Hungary at the Age of Millennium. (2003) Megjelent: Knowledge Transfer, Small and Medium-Sized Enterprises, and Regional Development in Hungary pp. 47-59, 1695019
Könyvrészlet/Nem besorolt (Könyvrészlet)/Tudományos[1695019]
  1. Fodor Péter. Egyszerűsített tudásmenedzsment – rendszerek mint a helyi KKV-k fejlesztésének eszközei. (2008) Megjelent: Önkormányzatok gazdálkodás-helyi fejlesztés pp. 244-252
    Egyéb konferenciaközlemény[22470431] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22470431, Kapcsolat: 22470431
  2. Blahó Andás. : Transformation and Innovation in Medium-and Small-Scale Enterprises. (2006)
    Egyéb[22470499] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22470499, Kapcsolat: 22470499
Hetesi Erzsébet et al. A kapcsolati marketing és a kommunikáció szerepe a közüzemi szolgáltatóknál a piaci liberalizáció folyamatában. (2004) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 35 6 30-37, 1916237
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1916237]
  1. Borgulya Istvánné. Kommunikációmenedzsment a vállalati értékteremtésben. (2010) ISBN:9789630588362; 9789634540175
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1470547] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1470547, Kapcsolat: 22212092
  2. MESTER Csaba. A CRM hatalma avagy ügyfélkezelés a magyar általános vállalati gyakorlatban. (2007)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[20883686] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20883686, Kapcsolat: 22212090
  3. Révész Balázs et al. Business Purchasers’ Relationship Attitude and Perceived Purchase Uncertainties. (2006) Megjelent: Innováció, társadalmi felelősség, fenntartható fejlődés-marketing megközelítésben Marketing Oktatatók Klubjának XII. Országos K...
    Egyéb konferenciaközlemény[22212091] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22212091, Kapcsolat: 22212091
Majó Zoltán et al. A collaborative filtering szerepe az online marketing munkában. (2004) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 38 4 61-71, 1916236
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1916236]
  1. Zavodnyik József. A kiszolgált/atott e-fogy@sztó. (2005) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 39 3 63-78
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26857046] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26857046, Kapcsolat: 23348354
  2. Zavodnyik József. A kiszolgált/atott e-fogy@sztó. (2005) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 39 4-5 55-71
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26857087] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26857087, Kapcsolat: 23348357
Riedl John. Szájtpropaganda. (2004), 1691446
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1691446]
  1. Fehér Katalin. Online reklám: sok kicsi sokra megy. (2009) KORUNK (KOLOZSVÁR) 1222-8338 9008-9456 20. 4. 25-34
    Folyóiratcikk[23348377] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23348377, Kapcsolat: 23348377
  2. Kandikó József. Kódolt vásárló-behálózott fogyasztó. (2009) MAGYAR TUDOMÁNY 0025-0325 1588-1245 170. 6. 691-696
    Folyóiratcikk[23348379] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23348379, Kapcsolat: 23348379
  3. Fehér Katalin. Reklámhatás, problémamegoldás, intencionalitás. (2008) MÉDIAKUTATÓ: MÉDIAELMÉLETI FOLYÓIRAT 1586-8389 3 7-28
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2001150] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2001150, Kapcsolat: 23348374
Révész Balázs. A CRM, illetve az e-CRM rendszerek alkalmazásának hatása a vállalat ügyféloldali megítélésére. (2005) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 38-39 2004/6, 2005/1 42-47, 1916235
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1916235]
  1. Bagó Péter et al. Hogyan kezeljük a „közösségi ügyfeleket”?: Social CRM marketing és IT megközelítésben. (2012) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 43 9 35-45
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2059386] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2059386, Kapcsolat: 23349647
  2. Borgulya Istvánné. Kommunikációmenedzsment a vállalati értékteremtésben. (2010) ISBN:9789630588362; 9789634540175
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1470547] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1470547, Kapcsolat: 23348441
  3. Grotte Judit. Internet használat a magyarországi szabadidős utazások megszervezése során. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3287101] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3287101, Kapcsolat: 23348367
  4. Megyeri Eszter. CRM – Ügyfélkapcsolat Menedzsment - CRM a pénzügyi szolgáltató szektorban.. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 430-439
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2113265] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2113265, Kapcsolat: 23348437
Révész Balázs. Kapcsolati marketing a pénzügyi szolgáltatások piacán. (2006) Megjelent: A bankszektor és stakeholderei pp. 188-205, 1691444
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1691444]
  1. Borgulya Istvánné. Kommunikációmenedzsment a vállalati értékteremtésben. (2010) ISBN:9789630588362; 9789634540175
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1470547] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1470547, Kapcsolat: 23348531
  2. Megyeri Eszter. CRM – Ügyfélkapcsolat Menedzsment - CRM a pénzügyi szolgáltató szektorban.. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 430-439
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2113265] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2113265, Kapcsolat: 23348530
Majó Zoltán. Értékteremtés a közösség erejével – A collaborative filtering szerepe az online marketing munkában. (2008) Megjelent: Marketing Oktatók Klubjának XIV. Országos Konferenciája, 1690399
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1690399]
  1. Gyarmatiné Bányai et al. Turizmus 2.0: a kollaboráció új formáit lehetővé tevő alrendszerek bemutatása. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 317-331
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[1433535] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1433535, Kapcsolat: 23348561
Lindgreen Adam. Purchasing orientation. (2009) JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 0885-8624 24 3-4 148-153, 1695001
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1695001]
  1. Kizito Elijah. The Impact of Procurement Operations on Healthcare Delivery: A Case Study of Malawi’s Public Healthcare Delivery System. (2013) Global Journal of Management and Business 13 3 26-35
    Folyóiratcikk[23349720] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23349720, Kapcsolat: 23349720
  2. Kizito Elijah. Sourcing Strategy and Supply Chain Risk Management in the Healthcare Sector: A Case Study of Malawi’s Public Healthcare Delivery Supply Chain. (2013) JOURNAL OF MANAGEMENT AND STRATEGY 1923-3965 1923-3973 4 3 16-26
    Folyóiratcikk[23349719] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23349719, Kapcsolat: 23349719
  3. Stewart G et al. Leveraging relationship orientation and its impact on relationship outcomes. (2012) JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 0885-8624 27 8 644-658
    Folyóiratcikk[23349722] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23349722, Kapcsolat: 23349722
  4. Jennifer D. Chapter 3 The Organizational Buying Center as a Framework for Emergent Topics in Business-to-Business Marketing. (2012) Megjelent: Advances in Business Marketing and Purchasing pp. 41-87
    Könyvrészlet[23349718] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23349718, Kapcsolat: 23349718
  5. Ladeira Wagner. Integração produtiva no Mercosul : uma análise dos fatores que interferem no processo de internacionalização da produção de firmas brasileiras. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23349721] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23349721, Kapcsolat: 23349721
Kovács Péter et al. Középiskolások pénzügyi kultúrája felmérés eredményei (összefoglaló). (2011), 3114396
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[3114396]
  1. Levente Kovács et al. Financial Literacy: Panacea or placebo? A Central European Perspective. (2016) ISBN:9788081780165
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3144355] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3144355, Kapcsolat: 26258881
  2. Hornyák Andrea. Attitűdök és kompetenciák a középiskolás diákok, mint potenciális banki ügyfelek körében. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3036703] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3036703, Kapcsolat: 26089873
  3. Ország Gáborné. A középiskolások pénzügyi műveltségének időbeli alakulása. (2015) Megjelent: Gazdasági és társadalmi elemzések és fejlesztési lehetőségek pp. 36-49
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[26089894] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26089894, Kapcsolat: 26089894
  4. Zsótér Boglárka. A pénzügyi szocializáció aspektusai (1.) - A zsebpénz. (2013) PÉNZÜGYI SZEMLE ONLINE 2064-8278
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26089884] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26089884, Kapcsolat: 26089884
Kovács Péter et al. Középiskolások pénzügyi kultúrája felmérés eredményei (összefoglaló). (2012), 3114407
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[3114407]
  1. Csiszárik-Kocsir Ágnes et al. The value based analysis of the financial culture. (2016) THE JOURNAL OF MACRO TRENDS IN SOCIAL SCIENCE 2471-2752 2 1 89-100
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3098067] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3098067, Kapcsolat: 26090016
  2. Sallai Dóra. A motiváció szerepe a fiatalok pénzügyi kultúrájában. (2016) Megjelent: Badó Attila-Csikós Tímea: Pénzügyi kultúra és pénzügyi tudatosság pp. 80-96
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26213220] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26213220, Kapcsolat: 26213220
  3. Mészáros A et al. Pénzügyi tudatosság vizsgálata 15-17 éves korosztály körében. (2015) Megjelent: Gazdasági és társadalmi elemzések és fejlesztési lehetőségek pp. 50-68
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[26090134] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26090134, Kapcsolat: 26090134
  4. Ország Gáborné. A középiskolások pénzügyi műveltségének időbeli alakulása. (2015) Megjelent: Gazdasági és társadalmi elemzések és fejlesztési lehetőségek pp. 36-49
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[26090060] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26090060, Kapcsolat: 26090060
  5. Kovács Ildikó Éva et al. A pénzzel kapcsolatos attitűd és különböző demográfiai változók kapcsolatának vizsgálata magyar egyetemi hallgatók mintáján. (2013) KÖZGAZDÁSZ FÓRUM / FORUM ON ECONOMICS AND BUSINESS 1582-1986 16 1 37-58
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2355296] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2355296, Kapcsolat: 26090000
Kiss Gábor. Financial literacy of hungarian teenagers. (2013) Megjelent: Proceedings of the "Scientific Management" and Management Science Today International Scientific Conference pp. 248-255, 2438814
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2438814]
  1. Levente Kovács et al. Financial Literacy: Panacea or placebo? A Central European Perspective. (2016) ISBN:9788081780165
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3144355] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3144355, Kapcsolat: 26258869
  2. Kovács Levente. A pénzügyi kultúra és a bizalom. (2016) Megjelent: Badó Attila-Csikós Tímea: Pénzügyi kultúra és pénzügyi tudatosság pp. 2-13
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26213183] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26213183, Kapcsolat: 26213183
Kovács Péter et al. Középiskolások pénzügyi kultúrája felmérés eredményei (összefoglaló). (2013), 3114453
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[3114453]
  1. Kálmán Melitta. Az egyetemisták mindennapi pénzügyi ismeretei. (2016) Megjelent: Badó Attila-Csikós Tímea: Pénzügyi kultúra és pénzügyi tudatosság pp. 124-145
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26213258] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26213258, Kapcsolat: 26213258
  2. Ország Gáborné. A középiskolások pénzügyi műveltségének időbeli alakulása. (2015) Megjelent: Gazdasági és társadalmi elemzések és fejlesztési lehetőségek pp. 36-49
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[26090156] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26090156, Kapcsolat: 26090156
Kovács P. A pénzügyi kultúra és attitűd mérése. (2014) Megjelent: "Marketing megújulás" pp. 439-447, 2940429
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2940429]
  1. Németh E et al. PÉNZÜGYI KULTÚRA FEJLESZTÉSI PROGRAMOK FELMÉRÉSE. (2016)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[26090221] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26090221, Kapcsolat: 26090221
  2. Kuruczleki Éva. Magyar egyéni vállalkozók pénzügyi kultúrája. (2016) Megjelent: Badó Attila-Csikós Tímea: Pénzügyi kultúra és pénzügyi tudatosság pp. 108-123
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26213231] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26213231, Kapcsolat: 26213231
  3. Sallai Dóra. A motiváció szerepe a fiatalok pénzügyi kultúrájában. (2016) Megjelent: Badó Attila-Csikós Tímea: Pénzügyi kultúra és pénzügyi tudatosság pp. 80-96
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26213216] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26213216, Kapcsolat: 26213216
Kovács Péter et al. Középiskolások pénzügyi kultúrája felmérés eredményei (összefoglaló). (2014), 3114456
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[3114456]
  1. Levente Kovács et al. Financial Literacy: Panacea or placebo? A Central European Perspective. (2016) ISBN:9788081780165
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3144355] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3144355, Kapcsolat: 26258890
  2. Kovács Levente. A „Money Week” szerepe és jelentősége. (2016) Megjelent: Határtalan érték a valós és a virtuális világban pp. 87-100
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3140577] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3140577, Kapcsolat: 26213153
  3. Kovács Levente. A pénzügyi kultúra kutatása és aktuális feladataink. (2015) GAZDASÁG ÉS PÉNZÜGY 2415-8909 2 1 79-88
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2928457] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2928457, Kapcsolat: 26090176
  4. Kovács Levente. A pénzügyi kultúra Európában, Magyarországon és a Miskolci Egyetemen. (2015) Megjelent: „Mérleg és Kihívások” IX. Nemzetközi Tudományos Konferencia = „Balance and Challenges” IX. International Scientific Conference:... pp. 179-187
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2958034] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2958034, Kapcsolat: 26090194
  5. Ország Gáborné. A középiskolások pénzügyi műveltségének időbeli alakulása. (2015) Megjelent: Gazdasági és társadalmi elemzések és fejlesztési lehetőségek pp. 36-49
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[26090189] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26090189, Kapcsolat: 26090189
2020-07-04 08:12