Bors Lídia. Az angol nyelv oktatása pécsi általános iskolákban. (2001) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 11 4 73-88, 1388109
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1388109]
  1. Hild G. A case study of a Hungarian EFL teacher's assessment practices with her young learners. (2017) STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 2083-5205 2084-1965 7 4 695-714
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3319274] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3319274, Kapcsolat: 27038579
  2. Williams Thomas. The link between a new language teaching technique and learners traditional beliefs. (2013) PORTA LINGUARUM 1697-7467 13 49-58
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25520943] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25520943, Kapcsolat: 25520943
  3. Majernik Erzsébet. Az olasz nyelvi írásbeli szövegértés és szövegalkotás fejlettségének és néhány háttértényező hatásának vizsgálata gimnazisták körében. (2012) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 112 2 77-92
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[22850276] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22850276, Kapcsolat: 27434345
  4. Williams Thomas. “I would like to speak it as perfectly as possible”: The potential for TBLT in Hungarian EFL. (2011)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25520951] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25520951, Kapcsolat: 25520951
  5. Péter-Szarka Szilvia. Az idegennyelv-tanulási motiváció jellemzői és változásai a felső tagozatos életkorban. (2008)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25520974] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25520974, Kapcsolat: 25520942
  6. Csapó B. A nyelvtanulást és a nyelvtudást befolyásoló tényezők. (2001) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 11 8 25-35
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1152646] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1152646, Kapcsolat: 21309903
  7. Vágó Irén. Ami az átlagok mögött van: Egyenlőtlenségek a nyelvoktatásban. (2001) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 8 61-70
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21306747] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21306747, Kapcsolat: 21309904
Lugossy Réka. Browsing and borrowing your way to motivation through picture books. (2006) Megjelent: Picture books and young learners of English pp. 23-35, 1712398
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[1712398]
  1. Ghosn I. Language learning for young learners. (2013) Megjelent: Applied linguistics and materials development pp. 61-84
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25443813] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25443813, Kapcsolat: 25443813
Lugossy Réka. Shaping teachers' beliefs through narratives. (2006) Megjelent: Empirical Studies in English Applied Linguistics pp. 313-336, 1709293
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1709293]
  1. Nikolov Marianne. „Az általános iskola, az módszertan!” Alsó tagozatos angolórák empirikus vizsgálata.. (2008) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X X 1-2 3-19
    Folyóiratcikk[22035934] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22035934, Kapcsolat: 22035934
  2. Nikolov M et al. Recent research on age, second language acquisition, and early foreign language learning.. (2006) ANNUAL REVIEW OF APPLIED LINGUISTICS 0267-1905 1471-6356 26 p. 236
    Folyóiratcikk[22035942] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22035942, Kapcsolat: 22035942
Lugossy Réka. Authentic picture books in the lives of young EFL learners and their teachers. (2007) Megjelent: Teaching modern languages to young learners pp. 77-89, 1831548
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1831548]
  1. Nikolov Marianne et al. All shades of every color: An overview of early teaching and learning of foreign languages. (2011) ANNUAL REVIEW OF APPLIED LINGUISTICS 0267-1905 1471-6356 31 95-119
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1884797] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1884797, Kapcsolat: 22035939
  2. Lang Kata. The role of storybooks in teaching English to young learners.. (2009) PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 1788-2583 1788-2591 4 1 p. 16
    Folyóiratcikk[22031841] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22031841, Kapcsolat: 22031841
  3. Drew I. Young language learner research: An overview of some international and national approaches.. (2008) Acta Didactica Norge, Vol.2, Nr.1 2 1 p. 27
    Folyóiratcikk[22031837] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22031837, Kapcsolat: 22031837
Réka Lugossy. UPRT 2008: Empirical studies in English applied linguistics. (2009) ISBN:9789636423001, 1391931
Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[1391931]
  1. Medgyes Péter et al. Research in foreign language education in Hungary (2006-2012). (2014) LANGUAGE TEACHING 1475-3049 0261-4448 47 4 504-537
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2738623] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2738623, Kapcsolat: 24206058
Lehmann Magdolna et al. Az angoltanári MA program értékelése.. (2011) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 111 4 259-288, 2175797
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2175797]
  1. Kontra Miklós. UPS AND DOWNS IN ENGLISH LANGUAGE TEACHER EDUCATION IN HUNGARY IN THE LAST HALF CENTURY. (2016) WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 1789-3607 10 1-16
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26320980] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26320980, Kapcsolat: 26320974
  2. Kontra Miklós. Hullámhegyek és -völgyek a magyarországi angoltanár-képzésben az utóbbi fél évszázadban. (2016) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 22 1-2 76-91
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25594549] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25594549, Kapcsolat: 25594528
Lehmann Magdolna. UPRT 2010: Empirical studies in English applied linguistics. (2011) ISBN:9789636424114, 1764536
Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[1764536]
  1. Medgyes Péter et al. Research in foreign language education in Hungary (2006-2012). (2014) LANGUAGE TEACHING 1475-3049 0261-4448 47 4 504-537
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2738623] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2738623, Kapcsolat: 24172366
Fodor Mónika et al. Becoming professionals in English: A social identity perspective on CLIL. (2016) Megjelent: UPRT 2015: Empirical Studies in English Applied Linguistics pp. 179-192, 3116512
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3116512]
  1. Sean Eric. Content Learning and Identity Development. (2017) OnCUE Journal 10 2 114-129
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31010116] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31010116, Kapcsolat: 28553871
2020-02-28 17:01