Dombi Judit et al. Osztálytermi megfigyelések tapasztalatai szakképző intézmények nyelvóráin. (2009) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 19 5-6 16-39, 1388097
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1388097]
  1. Dombi Judit. Digitális forradalom az osztályteremben - kísérleti kutatások az osztatlan tanárképzésben.. (2019) Megjelent: Digitális forradalom világunkban pp. 27-57
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30648226] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30648226, Kapcsolat: 28183784
  2. Németh Krisztina. Az ellenállás képei - Vizuális módszerek az iskolai ellenkultúra vizsgálatában. (2015) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 65 9-10 70-83
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27434523] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27434523, Kapcsolat: 27434523
  3. Menyhei Zs. "YILL class, YILL problems": Teachers' and students' views on the Year of Intensive Language Learning. (2011) Megjelent: UPRT 2010 pp. 77-90
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27434518] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27434518, Kapcsolat: 27434518
  4. Sebestyénné Kereszthidi. Német két tanítási nyelvű alsó tagozatos oktatás elemzése és értékelése. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2473643] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2473643, Kapcsolat: 27422946
  5. Géczi János. Repertórium. (2009) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 19 12 1-8
    Folyóiratcikk/Bibliográfia, repertórium (Folyóiratcikk)/Tudományos[30845650] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30845650, Kapcsolat: 28352045
Dombi Judit. European language policy on plurilingualism and intercultural communication.. (2010) BULLETIN OF THE TRANSILVANIA UNIVERSITY OF BRASOV SERIES IV PHILOLOGY CULTURAL STUDIES 2066-768X 2066-7698 3 52 163-168, 1744998
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1744998]
  1. Aigul Niyazova. СULTURE OF LANGUAGE COMMUNICATION IN BUSINESS ENVIRONMENT IN THE MULTILINGUAL SOCIETY OF KAZAKHSTAN AND THE ROLE OF THE ENGLISH LANGUAGE. (2019) Megjelent: Emerging Trends in Economics, Culture and Humanities - etECH2019: Conference proceedings pp. 14-22
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[31168104] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31168104, Kapcsolat: 28794816
  2. Civelekoğlu N. The Use of Poetry to Raise Intercultural Awareness of EFL Students.. (2017) JOURNAL OF LANGUAGE TEACHING AND LEARNING 2146-1732 8 1 39-52
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27187896] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27187896, Kapcsolat: 27187896
  3. Kużelewska Elżbieta. UNITY IN DIVERSITY: THE LANGUAGE POLICY OF THE EUROPEAN UNION. (2014) STUDIES IN LOGIC GRAMMAR AND RHETORIC 0860-150X 38 51 151-165
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27431176] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27431176, Kapcsolat: 27431176
  4. Chacumova Liudmila. PLURILINGUALISM – THE WAY TO BETTER COMMUNICATION ON BOARD?. (2014) JOURNAL OF MARITIME TRANSPORT AND ENGINEERING 2255-758X 3 1 4-9
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27431182] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27431182, Kapcsolat: 27431182
  5. Tőzsér Zoltán. The European Union’s Language Policy. (2013)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[27431186] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27431186, Kapcsolat: 27431186
Dombi J. A qualitative study on English majors’ intercultural experiences. (2011) Megjelent: UPRT 2011 pp. 33-45, 2287570
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2287570]
  1. Tanabe J. Promoting Intercultural Communicative Competence in the EFL Classroom. (2018) Megjelent: Teaching Language and Culture in a Global Era pp. 99-100
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[27673815] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27673815, Kapcsolat: 27673817
  2. Medgyes Péter et al. Research in foreign language education in Hungary (2006-2012). (2014) LANGUAGE TEACHING 1475-3049 0261-4448 47 4 504-537
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2738623] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2738623, Kapcsolat: 26997691
Dombi J. English as a lingua franca in intercultural communication. (2011) BULLETIN OF THE TRANSILVANIA UNIVERSITY OF BRASOV SERIES IV PHILOLOGY CULTURAL STUDIES 2066-768X 2066-7698 4 (53) 1 183-186, 2287597
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2287597]
  1. Xiaoran Song. The Complexity of Cross Cultural Business Communication. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27430306] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27430306, Kapcsolat: 27430306
  2. Sanchez Salgado Rosa. Professionalization or amateurism?. (2017) POLITIQUE EUROPÉENNE 1623-6297 2105-2875 57 3 p. 54
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31166835] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31166835, Kapcsolat: 28793260
  3. Le Donne Salvatore. Language ecology and English as a “lingua franca” in a glocal multicultural society: opening intercultural windows. (2017) EPOS Revista de Filología 0213-201X 2255-3495 & 33 209-243
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30669932] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30669932, Kapcsolat: 28157697
  4. Hessah Khaled. EVALUATING INTERCULTURAL COMMUNICATIVE COMPETENCE USING MEDIATED SELF-REFLECTION IN TEACHING ENGLISH TO SPEAKERS OF OTHER LANGUAGES. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27430289] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27430289, Kapcsolat: 27430289
  5. Mantina A. To the problem engineering students' intercultural EFL communication. (2015)
    Egyéb/Csak repozitóriumban hozzáférhető közlemény (Egyéb)/Tudományos[27430310] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27430310, Kapcsolat: 27430310
  6. Abdulrahman M. EFL Secondary School Teachers’ Views on Blended Learning in Tabuk City. (2015) ENGLISH LANGUAGE TEACHING 1916-4742 1916-4750 8 9 51-85
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27430258] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27430258, Kapcsolat: 27430258
  7. Lugsamee Nuamthanom-Kimura. Developing Intercultural Awareness through Paintings and Films in an Expanding Circle Classroom Setting. (2015) NIDA JOURNAL OF LANGUAGE AND COMMUNICATION 20 25 98-126
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27430272] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27430272, Kapcsolat: 27430272
  8. Mahrous Doaa. BUILDING A COMMUNITY OF PRACTICE FOR ENGLISH - AS - A - FOREIGN LANGUAGE TUTORS DURING PRIVATE TUTORING. (2015)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[27431088] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27431088, Kapcsolat: 27431088
  9. Rotubon Weerachairattana. REFUSAL STRATEGIES IN ENGLISH BY THAI AND CHINESE GRADUATE STUDENTS: A CROSS -CULTURAL STUDY. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27430326] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27430326, Kapcsolat: 27430326
  10. Suklun Harika. Professional Immigrant Women in Medium and Large Organizations in the USA: A Phenomenological Study Exploring Communication Conflicts that Arise from Language Barriers. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27430286] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27430286, Kapcsolat: 27430286
  11. Mohammad Tamimy. Problematizing Latent Colonialism. (2014) HUMANISING LANGUAGE TEACHING 1755-9715 16 3
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27430324] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27430324, Kapcsolat: 27430324
  12. Lara Jane. Intelligibility of Philippine English to Korean Students: Smith Paradigm. (2014)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[27434590] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27434590, Kapcsolat: 27434590
  13. Elizabeth Poynter. English as a global language: where to for pronunciation teaching?. (2014) Megjelent: Opening New Lines of Communication in Applied Linguistics: Proceedings of the 46th Annual Meeting of the British Association fo... pp. 409-422
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[27431102] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27431102, Kapcsolat: 27431102
  14. Ruth Alvina. An Analysis of English Language Teaching Department Students’ Perspective toward English. (2014)
    Egyéb/Csak repozitóriumban hozzáférhető közlemény (Egyéb)/Tudományos[27431106] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27431106, Kapcsolat: 27431106
  15. Boutsia C. Being Self-Directed through My Electronic Language Portfolio. (2013) Megjelent: 3rd Panhellenic Conference on ICT Inclusion & Use in the Learning Process. Piraeus, Greece, 10-12 May 2013 pp. 1-8
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[27430291] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27430291, Kapcsolat: 27430291
  16. Lewko Alexander. Linguistic Projection and the Ownership of English:: Solidarity and Power with the English Language in Egypt. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27430237] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27430237, Kapcsolat: 27430237
Dombi Judit et al. ‘It was a very pleasant experience’: Language teachers’ views on the Year of Intensive Language Learning Programme. (2011) Megjelent: UPRT 2009: Empirical studies in English applied linguistics pp. 47-63, 1745055
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1745055]
  1. Öveges Enikő. A nyelvi előkészítő évfolyam kezdete és megvalósulása: tapasztalatok és eredmények. (2018) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 118 1 55-71
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30371883] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30371883, Kapcsolat: 27811035
  2. Öveges Enikő. Year of Intensive Language Learning, a special programme to rocket Hungarian students' language proficiency: A success story?. (2017) DARNIOJI DAUGIAKALBYSTE / SUSTAINABLE MULTILINGUALISM 2335-2019 2335-2027 10 1 150-174
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3325277] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3325277, Kapcsolat: 26635189
  3. Szőcs Krisztina. TEACHERS’ AND STUDENTS’ PERCEPTIONS OF LANGUAGE LEARNING AUTONOMY AND ITS IMPLICATIONS IN THE CLASSROOM A CASE STUDY: OF ENGLISH AND GERMAN TEACHERS AND THEIR 9 TH GRADE STUDENTS. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26453243] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26453243, Kapcsolat: 26453110
  4. Szőcs Krisztina. "I wish I had" Secondary school teachers' beliefs about teacher autonomy: a qualitative study. (2016) Megjelent: UPRT 2015: Empirical Studies in English Applied Linguistics pp. 91-107
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3105407] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3105407, Kapcsolat: 27431117
  5. Szőcs Krisztina. LANGUAGE TEACHERS’ PERCEPTION REGARDING LANGUAGE LEARNING AUTONOMY AND SELF-ASSESSMENT IN A HUNGARIAN SECONDARY SCHOOL CONTEXT. (2015) Megjelent: Modern trends in foreign language teaching and applied linguistics pp. 223-235
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2993116] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2993116, Kapcsolat: 27431116
  6. Szőcs Krisztina. Comparative Study of Language Teachers’ Beliefs Concerning Learner Autonomy and Learners’ Self-assessment in Secondary School Context. (2015) International Journal of Language and Applied Linguistics 1 4 31-38
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2992687] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2992687, Kapcsolat: 27431118
  7. Öveges Enikó. INNOVATION IN A COMPLEX SYSTEM FRAMEWORK: SCHOOL PRINCIPALS’ PERSPECTIVES ON THE YEAR OF INTENSIVE LANGUAGE LEARNING. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27431125] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27431125, Kapcsolat: 27431125
Dombi Judit. Exploring Korean EFL students' intercultural experiences. (2011), 3388011
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[3388011]
  1. Genç Gülten. Are Turkish EFL pre-service teachers ready to manage intercultural challenges?. (2018) INTERCULTURAL EDUCATION 1467-5986 1469-8439 29 2 185-202
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27434578] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27434578, Kapcsolat: 27434578
Dombi Judit. A MIXED - METHOD STUDY ON ENGLISH MAJORS’ INTERCULTURAL COMMUNICATIVE COMPETENCE. (2013), 3386410
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3386410]
  1. Tanabe Julia. Japanese students’ intercultural gains in a study abroad context. (2019) ARGUMENTUM 1787-3606 15 421-446
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30660332] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30660332, Kapcsolat: 28157779
  2. Tanabe J. Promoting Intercultural Communicative Competence in the EFL Classroom. (2018) Megjelent: Teaching Language and Culture in a Global Era pp. 99-100
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[27673815] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27673815, Kapcsolat: 27673815
  3. Saquing Jasmin. Intercultural Communicative Competence of Bachelor of Science in Secondary Education (BSED) Major in English Students: A Basis for a Proposed Integration of Internationalization in the BSED Major in English Curriculum. (2018) The Asian EFL Journal Quarterly 1738-1460 20 12 8-28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30670021] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30670021, Kapcsolat: 28157774
  4. SUET FONG et al. INTERCULTURAL COMMUNICATIVE COMPETENCE AMONG MANDARIN AS A FOREIGN LANGUAGE LEARNERS IN A MALAYSIAN POLYTECHNIC. (2018) JuKu: Jurnal Kurikulum & Pengajaran Asia Pasifik 2289-3008 6 3 32-48
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30670017] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30670017, Kapcsolat: 28157773
  5. Williams Thomas. English Language Learners’ Socially Constructed Motives and Interactional Moves. (2018) ISBN:9781527509160
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[27673811] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27673811, Kapcsolat: 27673811
  6. Skela Janez. A Review of the Scientifc Monograph Međukulturna kompetencija u nastavi stranih jezika. Od teorijskih koncepata do primjene (Intercultural Competence in Foreign Language Teaching: From Teoretical Concepts to Applications) by Ana Petravić. (2017) ELOPE: ENGLISH LANGUAGE OVERSEAS PERSPECTIVES AND ENQUIRIES 1581-8918 14 1 115-119
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27431323] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27431323, Kapcsolat: 27431323
  7. Zsófia Menyhei. Developing English Majors' Intercultural Communicative Competence in the Classroom:: " We have learnt [...] how much more we need to learn about Intercultural Communication". (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26328102] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26328102, Kapcsolat: 27431325
  8. Wagdi Rashad. Communicative competence in teaching english at secondary schools a critical investigation in yaff ae district of yemen. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27431328] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27431328, Kapcsolat: 27431328
  9. Németh Tímea. The intercultural impact of the Erasmus programme on Hungarian students, with special regard to students of medicine and health care. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3008252] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3008252, Kapcsolat: 27431317
  10. Schröder Christin. Impact of organisational practices and language on an international business cooperation: the case of a German-Slovakian corporation. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27431221] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27431221, Kapcsolat: 27431221
  11. Joana Filipa. European Student Mobility and Intercultural Learning at a Portuguese University. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27431218] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27431218, Kapcsolat: 27431218
  12. Williams Thomas. “Can we have a ... question?” The Dearth of Communication Breakdowns in a Group of Hungarian EFL Learners. (2015) Megjelent: UPRT 2015: Empirical Studies in English Applied Linguistics pp. 218-235
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30670010] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30670010, Kapcsolat: 28157769
  13. Tanabe Julia. Bridging learners in Hungary and Japan: A case study of an online EFL communication project. (2015) Megjelent: UPRT 2015: Empirical Studies in English Applied Linguistics pp. 53-73
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3196239] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3196239, Kapcsolat: 27431231
  14. Skela Janez. The Quest for Literature in EFL Textbooks – A Quest for Camelot?. (2014) ELOPE: ENGLISH LANGUAGE OVERSEAS PERSPECTIVES AND ENQUIRIES 1581-8918 11 1 111-136
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27431275] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27431275, Kapcsolat: 27431275
  15. PETRUȘ (căs. DEVELOPING STUDENTS’ INTERCULTURAL COMMUNICATIVE COMPETENCE. APPLICATIONS IN THE PRE-SERVICE TEACHER TRAINING PRACTICE FOR THE ENGLISH SPECIALIZATION. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27431248] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27431248, Kapcsolat: 27431248
  16. Vyacheslavovna Volkova. Aktualizacia fenomena sociokulturnoj kompetencii v usloviah globalizacii. (2014) Теория и практика общественного развития 1815-4964 19 378-379
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27431270] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27431270, Kapcsolat: 27431270
Dombi Judit. A study on advanced EFL learners’ intercultural encounters. (2016) JOURNAL OF INTERCULTURAL COMMUNICATION 1404-1634 2016 42, 3140453
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3140453]
  1. Tanabe Julia. Japanese students’ intercultural gains in a study abroad context. (2019) ARGUMENTUM 1787-3606 15 421-446
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30660332] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30660332, Kapcsolat: 28157785
  2. Altan Mustafa. Intercultural Sensitivity A Study of Pre-service English Language Teachers. (2018) JOURNAL OF INTERCULTURAL COMMUNICATION 1404-1634 2018 46
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27434532] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27434532, Kapcsolat: 27434532
  3. Kuimova MV et al. Foreign language learning in promoting students' spiritual and moral values. (2017) PONTE (FLORENCE) 0032-423X 73 4 263-267
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27241274] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27241274, Kapcsolat: 27241274
Dombi Judit. ’Egyszerre volt érdekes és ijesztő; de azt hiszem, leginkább hihetetlenül izgalmas volt.’ Angol szakos egyetemi hallgatók interkulturális élethelyzetekben.. (2017) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 23 1 17-30, 3211765
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3211765]
  1. Tanabe Julia. Japanese students’ intercultural gains in a study abroad context. (2019) ARGUMENTUM 1787-3606 15 421-446
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30660332] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30660332, Kapcsolat: 28157781
  2. Borsos Levente et al. Interkulturális kommunikatív kompetencia fejlesztése IKT eszközökkel: Egy japán-magyar projekt tanulságai. (2017) THL2: A MAGYAR NYELV ÉS KULTÚRA TANÍTÁSÁNAK SZAKFOLYÓIRATA 1787-1417 2498-8995 2017 1-2 270-288
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3271555] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3271555, Kapcsolat: 26997667
Dombi Judit. Working towards a model of intercultural communicative competence for advanced-level EFL learners. (2017) Megjelent: UZRT 2016: Empirical Studies in Applied Linguistics pp. 5-22, 3264851
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3264851]
  1. Tanabe Julia. Japanese students’ intercultural gains in a study abroad context. (2019) ARGUMENTUM 1787-3606 15 421-446
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30660332] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30660332, Kapcsolat: 28157782
Veronika Timpe-Laughlin et al. Designing interactive, automated dialogues for L2 pragmatics learning. (2017) Megjelent: Proceedings of the 21st Workshop on the Semantics and Pragmatics of Dialogue pp. 143-152, 3265830
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[3265830]
  1. Evanini Keelan et al. Overview of Automated Speech Scoring. (2019) Megjelent: Automated Speaking Assessment pp. 3-20
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[31164227] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31164227, Kapcsolat: 28791174
  2. Banerjee Heidi et al. Designing an End-of-Unit Assessment for a Computer-Based Pragmatics Learning Tool: First Steps Toward a Prototype Module Research Memorandum. (2019)
    Kutatási adat/Tudományos[30669908] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30669908, Kapcsolat: 28157675
  3. Ramanarayanan Vikram et al. Beyond Monologues. (2019) Megjelent: Automated Speaking Assessment pp. 176-191
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[31164235] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31164235, Kapcsolat: 28791180
  4. Höhn Sviatlana. Artificial Companion for Second Language Conversation. (2019) ISBN:9783030155032; 9783030155049
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[31164219] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31164219, Kapcsolat: 28791165
  5. Sydorenko Tetyana et al. Simulated speaking environments for language learning: insights from three cases. (2018) COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING 0958-8221 1744-3210 1-32
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27429492] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27429492, Kapcsolat: 27429492
Dombi Judit. Aszimmetrikus kommunikáció - aszimmetrikus viszonyok. (2018) ISBN:9789639863576, 30318073
Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[30318073]
  1. Pálfy-Madarász Eszter. A kérés beszédaktusának társalgáselemzési vizsgálata. (2020) Megjelent: Tavaszi Szél - Spring Wind 2019 pp. 297-307
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[31152752] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31152752, Kapcsolat: 28782722
  2. Ludányi Zsófia. Szabályok, normák, nyelvszokás: Tanulmányok a köznyelvi és szaknyelvi helyesírás és nyelvalakítás köréből. (2019)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[30819642] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30819642, Kapcsolat: 28829235
  3. Krizsai Fruzsina et al. Az értelmezős szerkezet lehetséges kategorizációja beszélt nyelvi adatok alapján. (2019) Megjelent: Kontextualizáció és metapragmatikai tudatosság pp. 195-212
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30749896] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30749896, Kapcsolat: 28352148
  4. Szabó Martina. Az értékváltás jelensége a magyar nyelvben: A negatív emotív elemek egy sajátos használatáról. (2019) MAGYAR NYELV 0025-0228 1588-1210 115 3 309-323
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30879562] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30879562, Kapcsolat: 28829231
  5. Viszket Anita et al. A névelő hasznáról. (2019) ARGUMENTUM 1787-3606 15 665-673
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30611629] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30611629, Kapcsolat: 28175400
2020-02-28 16:58