Séra László. Térismeret és kognitív készségek. (1993) PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 0230-0508 13. 1. 43-65, 1978690
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1978690]
  1. LIPPAI Edit et al. A FENNTARTHATÓ INFRASTRUKTÚRA, MINT A TUDÁSMENEDZSMENT ESZKÖZE ÉS TERMÉKE. (2010) Megjelent: Szellemi tőke, mint versenyelőny avagy A tudásmenedzsment szerepe a versenyképességben pp. 1039-1068
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24767242] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24767242, Kapcsolat: 24767242
Stefanik Krisztina. Mirror Self Recognition in Children with Autism. Empirical Findings and Theoretical Considerations. (1997), 2022771
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[2022771]
  1. Rhode M. Mirroring, imitation, identification: The sense of self in relation to the mother's internal world. (2005) JOURNAL OF CHILD PSYCHOTHERAPY 0075-417X 1469-9370 31 1 52-71
    Folyóiratcikk[22667957] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22667957, Kapcsolat: 24752083
  2. Jordan Rita. Autistic spectrum disorders:: an introductory handbook for practitioners. (1999) ISBN:1853466662
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24752073] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24752073, Kapcsolat: 24752073
Győri M. Mentalizáció és nyelvi pragmatika autizmussal élő magasan funkcionáló személyeknél: reprezentációs vagy performancia deficit? Empirikus eredmények és előzetes értelmezések.. (2000), 2025196
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[2025196]
  1. Pléh Csaba. A modularitás és a pragmatika: néhány egyszerű és bonyolult kapcsolat. (2003) Megjelent: A természet és a lélek pp. 128-149
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23713448] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23713448, Kapcsolat: 23713448
Stefanik Krisztina. Speciális szükségletek a magasan funkcionáló auizmus és az Asperger-szindróma pszichológiai hátterének tükrében. (2001), 2027972
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[2027972]
  1. Gájerné Balázs et al. Módszertani intézményi útmutató: Az autizmussal élő gyermekek integrációjának kérdései. (2007)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2024194] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2024194, Kapcsolat: 24767224
Győri Miklós et al. Naiv tudatelmélet és nyelvi pragmatika magasan funkcionáló autizmusban: reprezentációs zavar, performancia korlát, vagy kompenzáció?. (2002) Megjelent: Architektúra és patológia a megismerésben pp. 11-39, 1959160
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[1959160]
  1. Mezőlaki Regina et al. Felnőtt neurotipikus és autista személyek közötti társas interakciós konfliktushelyzetek kezelésének sajátosságai. (2019) ARGUMENTUM 1787-3606 15 738-754
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30795131] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30795131, Kapcsolat: 28354510
  2. Svindt Veronika et al. A társas (pragmatikai) kommunikáció zavarának szűrési, diagnosztikai és intervenciós lehetőségei. (2019) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XLVII 2 163-181
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30775676] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30775676, Kapcsolat: 28364322
  3. Schnell Zsuzsanna. Nyelv és elmeolvasás. Eltérő jelentések az eltérő szándékok világában. (2017) Megjelent: Más elmék pp. 217-235
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2902605] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2902605, Kapcsolat: 28369294
  4. Szabó-Balogh Virág. Kognitív funkciók autizmusban. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3266411] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3266411, Kapcsolat: 28349376
  5. Lányiné Engelmayer Ágnes. Intellektuális képességzavar és pszichés fejlődés. (2017) ISBN:9789632266152
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3213062] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3213062, Kapcsolat: 26841177
  6. Alberti Gábor et al. Autizmussal élni: más elmével élni. (2017) Megjelent: Más elmék pp. 259-277
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3161005] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3161005, Kapcsolat: 28369273
  7. Zsuzsanna Schnell. Social-cognitive and pragmatic aspects of language acquisition from a developmental perspective. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25910850] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25910850, Kapcsolat: 28355408
  8. Juhász Dóra et al. Rövidtávú emlékezet és munkamemória-kapacitás autizmusban. (2016) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 26 5 36-47
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3130565] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3130565, Kapcsolat: 26833709
  9. Schnell Zsuzsanna. Az elme nyelve: Társalgás és nyelvfejlődés. (2016) ISBN:9789630596503
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2934094] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2934094, Kapcsolat: 27620071
  10. Szücs Márta. A célzás, a metafora és az irónia megértésének kognitív, nyelvi és metapragmatikai összefüggései óvodáskorban. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3114156] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3114156, Kapcsolat: 28348148
  11. Krassói Boróka Veronika et al. A beszédészlelési diagnosztika fontossága autista gyermekeknél. (2016) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 27 1 32-42
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3068377] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3068377, Kapcsolat: 26883962
  12. Szabó-Balogh Virág. Autizmus: az örök kirakó?. (2015) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 25 12 3-18
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3056789] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3056789, Kapcsolat: 26833764
  13. Kiss Szabolcs. A logika egyedfejlődése és szociológiája: Szemelvények a megismeréstudományok köréből. (2015) ISBN:9786155436062
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2911214] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2911214, Kapcsolat: 28366839
  14. Balázs Patrícia et al. A konvencionális és az újszerű metaforák megértési folyamata a serdülő és fiatal felnőtt korosztály esetében = Understanding conventional and novel metaphors by teenagers and young adults. (2015) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 70 2 327-347
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2941566] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2941566, Kapcsolat: 26835787
  15. Ivaskó Lívia. Lehetőségek a pragmatikai képesség tanulmányozására a pragmatika, a nyelvészet és a kognitív idegtudomány határán. (2013) MAGYAR NYELV 0025-0228 1588-1210 109 2 170-177
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2393461] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2393461, Kapcsolat: 23710703
  16. Schnell Zsuzsanna. A gyermekhumor kognitív nyelvészeti vizsgálata. (2013) Megjelent: Sokszínű humor pp. 195-211
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2335006] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2335006, Kapcsolat: 24767211
  17. Schnell Zsuzsanna. Humour, Irony and Social Cognition. (2012) Megjelent: Hungarian Humour pp. 253-271
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2344538] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2344538, Kapcsolat: 24767210
  18. Schnell Zsuzsanna. When the Penny Drops - in the Cognitive Dimension. (2010) Megjelent: Linguistic Shots at Humour pp. 189-209
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1746446] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1746446, Kapcsolat: 24767212
  19. Lányiné Engelmayer. Intellektuális képességzavar és pszichés fejlődés. (2009) ISBN:9789632262307
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2342627] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2342627, Kapcsolat: 22312400
  20. Kókai Nóra. Nyelvi fejlődés autizmusban. Egy longitudinális vizsgálat. (2007) NYELVTUDOMÁNY - ACTA UNIVERSITATIS SZEGEDIENSIS SECTIO LINGUISTICA 1786-7428 77 3-4 77-93
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26842982] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26842982, Kapcsolat: 26842982
  21. Gájerné Balázs et al. Módszertani intézményi útmutató: Az autizmussal élő gyermekek integrációjának kérdései. (2007)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2024194] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2024194, Kapcsolat: 24767217
  22. Schnell Zs. Cornerstone in the Kindergarten :: An applied psycholinguistics to approach to cognitive interpreting strategies. (2007) Megjelent: UPRT 2007: Empirical Studies in English Applied Linguistics pp. 195-215
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24767215] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24767215, Kapcsolat: 24767215
  23. Schnell Zsuzsanna. Tudatelmélet és pragmatika. Idiomatikus nyelvsajátítás. (2005) Megjelent: Az ezerarcú elme pp. 102-116
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1741884] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1741884, Kapcsolat: 23710707
  24. Szilágyi Beáta. Egyenetlen képességek : Esettanulmány egy 11 évs Williams-Beuren szindrómás gyermek fejlődéséről. (2005) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 16 1 34-51
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30878567] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30878567, Kapcsolat: 28392487
  25. Lukács Ágnes et al. A nyelv idegrendszeri reprezentációja. (2003) Megjelent: Kognitív idegtudomány pp. 528-560
    Könyvrészlet/Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet)/Oktatási[1072617] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1072617, Kapcsolat: 28367212
Győri M et al. A nyelv és a naiv tudatteória elsajátítása: a kölcsönhatások jelentősége és természete.. (2004) Megjelent: Az emberi megismerés kibontakozása pp. 82-108, 2025059
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2025059]
  1. Szücs Márta. A célzás, a metafora és az irónia megértésének kognitív, nyelvi és metapragmatikai összefüggései óvodáskorban. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3114156] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3114156, Kapcsolat: 28348145
  2. Kiss Szabolcs. A logika egyedfejlődése és szociológiája: Szemelvények a megismeréstudományok köréből. (2015) ISBN:9786155436062
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2911214] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2911214, Kapcsolat: 28366927
Gy Stefanik Krisztina. Terápiás lehetőségek az autizmussal élő gyermekek ellátásában. (2004) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 15 2 12-16, 1978688
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1978688]
  1. Krassói Boróka Veronika et al. A beszédészlelési diagnosztika fontossága autista gyermekeknél. (2016) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 27 1 32-42
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3068377] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3068377, Kapcsolat: 26883966
  2. Kékes Szabó et al. Az észlelt valóság: jellegzetességek autizmusban, összevetve a tipikus fejlődéssel. (2015) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 25 9 18-29
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2943001] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2943001, Kapcsolat: 26833671
  3. Jásper Éva-. Autizmus-specifikus támogatott foglalkoztatás: Módszertani kézikönyv. (2011) ISBN:9786155043772
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Oktatási[24767188] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24767188, Kapcsolat: 24767188
  4. Havasi Ágnes. Autizmus. (2009) Megjelent: Az akadálymentesség és egyetemes tervezés műszaki-tervezőiszmpontjai, követelményei pp. 1-19
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Oktatási[1979620] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1979620, Kapcsolat: 24767157
  5. Őszi Tamásné. Autizmus spektrum-zavarok: a terápiás megközelítések értékelésének szempontjai. (2008) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 36 3 221-223
    Folyóiratcikk/Rövid közlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[24767156] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24767156, Kapcsolat: 24767156
  6. Sávai János. Neveléselmélet: Bevezetés a pedagógiába. (2007)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[24767168] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24767168, Kapcsolat: 24767168
  7. Tóth Katalin. Autizmussal és értelmi sérüléssel élő felnőttek munkaegészségének fejlesztése és munkába állításuk feltételrendszere. (2003) ISBN:9638640553
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24768793] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24768793, Kapcsolat: 24768793
Stefanik Krisztina. Az iskoláskorra vonatkozó prognózis kérdése autizmusban – a korai képességmintázat és a naiv tudatelméleti vonatkozású viselkedések szerepe. (2005), 2022765
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2022765]
  1. Gál Zita et al. A helyzet- és személyspecifikus problémamegoldás kapcsolata a tudatelméleti működéssel 4-6 éves korban.. (2015) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 115 4 297-318
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2981933] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2981933, Kapcsolat: 27167987
  2. Győri Miklós. A nyelv, a kommunikáció és a megismerés atipikus mintázatai és kapcsolatai autizmus spektrum zavarokban. (2014) Megjelent: Pszicholingvisztika 1-2 pp. 1345-1382
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2743697] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2743697, Kapcsolat: 26864036
  3. Lukács Ágnes et al. TROG-H: új sztenderdizált módszer a nyelvtani megértés fejlődésének vizsgálatára. (2013) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 41 1 1-22
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2280537] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2280537, Kapcsolat: 24751818
Balázs Anna. Evidencia-alapú szakmai állásfoglalás az autizmus spektrum zavarral élő személyek ellátásáról. (2006) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 34. 4. 276-280, 1978689
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1978689]
  1. Keszi Roland et al. Autista gyermekek a mai magyar közoktatásban. (2011) KAPOCS 1588-7227 10 3 30-46
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2001673] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2001673, Kapcsolat: 24768728
Győri Miklós et al. Nem verbális eljárás a hamisvélekedés-tulajdonítás tesztelésére: eredmények tipikusan fejlődő és atipikus fejlődésű gyermekektől. (2007) Megjelent: A fejlődés zavarai és vizsgálómódszerei pp. 117-147, 2022803
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2022803]
  1. Szabó-Balogh Virág. Kognitív funkciók autizmusban. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3266411] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3266411, Kapcsolat: 28349288
  2. Szücs Márta. A célzás, a metafora és az irónia megértésének kognitív, nyelvi és metapragmatikai összefüggései óvodáskorban. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3114156] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3114156, Kapcsolat: 28348139
  3. Zsuzsanna Schnell. Social - cognitive and pragmatic aspects of language acquisition from a developmental perspective. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26848347] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26848347, Kapcsolat: 26848347
  4. Havasi Ágnes. Kommunikáció támogatása augmentatív és alternatív eszközökkel autizmus spektrum zavarokban.. (2013) Megjelent: Vzdelávanie, výskum a metodológia = Oktatás, kutatás és módszertan pp. 249-261
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2343375] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2343375, Kapcsolat: 28347545
  5. Tóth Alinka et al. Szerzett pragmatikai zavarok.. (2012) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XL 1 25-35
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23119964] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23119964, Kapcsolat: 23119964
  6. Schnell Zsuzsanna. Humour, Irony and Social Cognition. (2012) Megjelent: Hungarian Humour pp. 253-271
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2344538] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2344538, Kapcsolat: 24767208
Stefanik K et al. Az autizmus spektrum zavarok diagnózisa a klinikumban és a kutatásban: az ADI-R és az ADOS eljárások magyar adaptációjának részeredményei. (2007) Megjelent: A fejlődés zavarai és vizsgálómódszerei pp. 171-190, 1978965
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1978965]
  1. Svindt Veronika et al. A társas (pragmatikai) kommunikáció zavarának szűrési, diagnosztikai és intervenciós lehetőségei. (2019) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XLVII 2 163-181
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30775676] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30775676, Kapcsolat: 28364371
  2. Kékes Szabó Marietta. Társas vakság és annak korrelátumai autizmus spektrum zavarban. (2018) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 27 1-2 35-62
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3422255] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3422255, Kapcsolat: 28348258
  3. Pachner Orsolya. Kategorizáció és autizmus: Perceptuális kategorizáció sajátosságai autizmusban. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30771668] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30771668, Kapcsolat: 28349033
  4. Szabó-Balogh Virág. Kognitív funkciók autizmusban. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3266411] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3266411, Kapcsolat: 28352304
  5. Lányiné Engelmayer Ágnes. Intellektuális képességzavar és pszichés fejlődés. (2017) ISBN:9789632266152
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3213062] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3213062, Kapcsolat: 26841163
  6. Lukács Szandra. A nemekről való tudás és nemi identitás fejlődése autizmussal élő óvodásoknál. (2016) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 4 3 87-100
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3133218] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3133218, Kapcsolat: 26833704
  7. Kékes Szabó et al. Autizmus spektrum zavarral élő és tipikus fejlődésmenetű gyermekek tárgyi játékának összehasonlító vizsgálata. (2014) Megjelent: II. Interdiszciplináris Doktorandusz Konferencia 2013 = 2nd Interdisciplinary doctoral Conference 2013 pp. 215-228
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3086170] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3086170, Kapcsolat: 28348257
  8. Lábadi Beatrix et al. A közös figyelem fejlődése és zavarai. (2013) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 68 1 39-55
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2318074] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2318074, Kapcsolat: 24752060
  9. Bolla Veronika et al. A fogyatékosság meghatározása, csoportosítása, a gondozás és szakellátás típusai, az életvezetés támogatása. (2013) Megjelent: Mentálhigiéné és segítő hivatás pp. 103-115
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2419954] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2419954, Kapcsolat: 28354374
Győri Miklós et al. Report on initial cognitive psychology requirements on software design & content: Project Deliverable D2.2.1. (2008), 2027912
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[2027912]
  1. Peter Ohrstrom. Persuasive mobile technology developed for young people with autism diagnosis. (2012) Megjelent: Touching the Future Technology for Autism pp. 36-57
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24766613] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24766613, Kapcsolat: 24766613
  2. Morten Aagaard. Developing Persuasive Technology for ASD Challenged Teenagers. (2012) Megjelent: Persuasive Technology: Design for Health and Safety : 7th International Conference on Persuasive Technology, PERSUASIVE 2012 pp. 67-78
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24766518] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24766518, Kapcsolat: 24766518
  3. Scharfe H. Tracing concepts in designing for change. (2010) Megjelent: 14th World Multi-Conference on Systemics, Cybernetics and Informatics, WMSCI 2010 pp. 226-231
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[23738536] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23738536, Kapcsolat: 23738536
  4. Ranfelt AM et al. Towards a handy interactive persuasive diary for teenagers with a diagnosis of Autism. (2009) Megjelent: 4th International Conference on Persuasive Technology, Persuasive'09
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[23738537] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23738537, Kapcsolat: 23738537
Győri Miklós et al. Report on test methodology and research protocols: Project Deliverable D2.1.1. (2008), 2027914
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[2027914]
  1. Anne Gerdes. The role of credibility in the design of mobile solutions to enhance the social skill‐set of teenagers diagnosed with autism. (2011) JOURNAL OF INFORMATION, COMMUNICATION AND ETHICS IN SOCIETY 1477-996X 1758-8871 9 4 253-264
    Folyóiratcikk[24752086] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24752086, Kapcsolat: 24752086
  2. Ranfelt AM et al. Towards a handy interactive persuasive diary for teenagers with a diagnosis of Autism. (2009) Megjelent: 4th International Conference on Persuasive Technology, Persuasive'09
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24752110] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24752110, Kapcsolat: 24752110
Lázár AS et al. Reduced fronto-cortical brain connectivity during NREM sleep in Asperger syndrome: An EEG spectral and phase coherence study. (2010) CLINICAL NEUROPHYSIOLOGY 1388-2457 121 11 1844-1854, 1377950
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1377950]
  1. Gorgoni Maurizio et al. Sleep EEG oscillations in neurodevelopmental disorders without intellectual disabilities. (2020) SLEEP MEDICINE REVIEWS 1087-0792 49
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31437980] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31437980, Kapcsolat: 29154539
  2. Arazi Ayelet et al. Reduced sleep pressure in young children with autism. (2020) SLEEP 0161-8105 1550-9109 43 6
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31437982] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31437982, Kapcsolat: 29154542
  3. Ueda Riyo et al. Atypical gamma functional connectivity pattern during light sleep in children with attention deficit hyperactivity disorder. (2020) BRAIN & DEVELOPMENT 0387-7604 1872-7131 42 2 129-139
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31437979] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31437979, Kapcsolat: 29154537
  4. Deliens Gaétane et al. Sleep–behaviour relationship in children with autism spectrum disorder: methodological pitfalls and insights from cognition and sensory processing. (2019) DEVELOPMENTAL MEDICINE AND CHILD NEUROLOGY 0012-1622 1469-8749 doi
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30771526] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30771526, Kapcsolat: 28267158
  5. Dasilva Miguel et al. Altered Neocortical Dynamics in a Mouse Model of Williams–Beuren Syndrome. (2019) MOLECULAR NEUROBIOLOGY 0893-7648 1559-1182
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30814032] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30814032, Kapcsolat: 28317286
  6. Rochette Annie-Claude et al. NREM sleep EEG activity and procedural memory: A comparison between young neurotypical and autistic adults without sleep complaints. (2018) AUTISM RESEARCH 1939-3792 11 4 613-623
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27599230] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27599230, Kapcsolat: 27599230
  7. Berrillo-Batista Sheila et al. Functional connectivity derived from an electroencephalogram during non-REM sleep in autism spectrum disorders. (2018) REVISTA DE NEUROLOGIA 0210-0010 67 2 41-49
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27599229] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27599229, Kapcsolat: 27599229
  8. Yu CK-C et al. A fundamental question about the application of high-Density electroencephalography and time-Series analysis in examining synchronous networks during sleep – does the use of different referencing and data preprocessing methods really matter?. (2018) SLEEP AND HYPNOSIS 1302-1192 20 1 67-84
    Folyóiratcikk/Tudományos[27178954] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27178954, Kapcsolat: 27178954
  9. O'Reilly C et al. Is functional brain connectivity atypical in autism? A systematic review of EEG and MEG studies. (2017) PLOS ONE 1932-6203 1932-6203 12 5
    Folyóiratcikk/Tudományos[26608517] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26608517, Kapcsolat: 26608517
  10. Schwartz Sophie et al. Electroencephalogram Coherence Patterns in Autism: An Updated Review. (2017) PEDIATRIC NEUROLOGY 0887-8994 67 7-22
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26566866] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26566866, Kapcsolat: 26485560
  11. Duan Fang et al. Detection of atypical network development patterns in children with autism spectrum disorder using magnetoencephalography. (2017) PLOS ONE 1932-6203 1932-6203 2017 12
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26837349] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26837349, Kapcsolat: 26837349
  12. Kirtley E. Neurotherapy and Connectivity. (2016) BIOFEEDBACK 1081-5937 2158-348X 44 4 218-224
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26842744] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26842744, Kapcsolat: 26842744
  13. Buckley Ashura W et al. Epilepsy and Autism. (2016) COLD SPRING HARBOR PERSPECTIVES IN MEDICINE 2157-1422 6 4
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25583184] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25583184, Kapcsolat: 25583184
  14. Clarke Adam R et al. EEG activity in children with Asperger's Syndrome. (2016) CLINICAL NEUROPHYSIOLOGY 1388-2457 127 1 442-451
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25384824] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25384824, Kapcsolat: 25384824
  15. Felipe Cruz. TRASTORNOS DEL ESPECTRO AUTISTA EN EL DSM V: “EXCLUSIÓN” DEL SÍNDROME DE ASPERGER. (2015) Megjelent: NEURODESARROLLO INFANTIL: DIVERSAS APROXIMACIONES TEÓRICAS Y APLICATIVAS pp. 153-184
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26842891] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26842891, Kapcsolat: 26842891
  16. Buckley Ashura et al. State-Dependent Differences in Functional Connectivity in Young Children With Autism Spectrum Disorder. (2015) EBIOMEDICINE 2352-3964 2 12 1905-1915
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25384825] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25384825, Kapcsolat: 25384825
  17. Deliens G et al. Sleep Disturbances in Autism Spectrum Disorders. (2015) Review Journal of Autism and Developmental Disorders 2195-7177 2195-7185 2 4 343-356
    Folyóiratcikk/Tudományos[26169216] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 26169216, Kapcsolat: 26169216
  18. Matlis Sean et al. Robust disruptions in electroencephalogram cortical oscillations and large-scale functional networks in autism. (2015) BMC NEUROLOGY 1471-2377 15
    Folyóiratcikk/Tudományos[25040071] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25040071, Kapcsolat: 25040071
  19. Mouthon Al et al. Methods in Pediatric Sleep Research and Sleep Medicine. (2015) NEUROPEDIATRICS 0174-304X 1439-1899 46
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24756773] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24756773, Kapcsolat: 24756773
  20. Machado C et al. Anatomic and functional connectivity relationship in autistic children during three different experimental conditions. (2015) BRAIN CONNECTIVITY 2158-0014 2158-0022 5 8 487-496
    Folyóiratcikk/Tudományos[26169217] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26169217, Kapcsolat: 26169217
  21. Yu Calvin. A high-density electroencephalographic study of synchronous networks during rapid-eye-movement sleep.. (2015) DREAMING 1053-0797 25 1 1-17
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24638083] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24638083, Kapcsolat: 24638083
  22. Carotenuto M et al. Sleep and Cognition in Developmental Age. (2014) Megjelent: Sleep and its disorders affect society pp. 29-48
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24220185] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24220185, Kapcsolat: 24220185
  23. Esposito M et al. Intellectual disabilities and power spectra analysis during sleep: a new perspective on borderline intellectual functioning. (2014) JOURNAL OF INTELLECTUAL DISABILITY RESEARCH 0964-2633 1365-2788 58 5 421-429
    Folyóiratcikk[24075260] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24075260, Kapcsolat: 23815284
  24. Ahmadlou Mehran. Electroencephalograms in Diagnosis of Autism. (2014) Megjelent: Comprehensive Guide to Autism p. 327-343
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[23387754] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23387754, Kapcsolat: 23387754
  25. Elena V et al. EEG hyper-connectivity in high-risk infants is associated with later autism. (2014) JOURNAL OF NEURODEVELOPMENTAL DISORDERS 1866-1947 6
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24270802] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24270802, Kapcsolat: 24270802
  26. Guevara M. EEGbands: A Computer Program to Statistically Analyze Parameters of Electroencephalographic Signals. (2014) JOURNAL OF BEHAVIORAL AND BRAIN SCIENCES 2160-5866 2160-5874 4 7 308-327
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24104810] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24104810, Kapcsolat: 24104810
  27. Shih-Chung Chen et al. Coherence Validation of Alternative Sleep EEG Electrode Placements Using Wavelet Transform. (2014) JOURNAL OF MEDICAL AND BIOLOGICAL ENGINEERING 1609-0985 2199-4757 34 6 528-534
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24756780] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24756780, Kapcsolat: 24756780
  28. Tsai AC et al. Recognizing syntactic errors in Chinese and English sentences: Brain electrical activity in Asperger's syndrome. (2013) RESEARCH IN AUTISM SPECTRUM DISORDERS 1750-9467 7 7 889-905
    Folyóiratcikk[23123544] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23123544, Kapcsolat: 23123544
  29. Machado Calixto et al. QEEG Spectral and Coherence Assessment of Autistic Children in Three Different Experimental Conditions. (2013) JOURNAL OF AUTISM AND DEVELOPMENTAL DISORDERS 0162-3257 p. 1-19
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24315994] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24315994, Kapcsolat: 24315994
  30. Cindy Zurita. Cognición Espacial: posiciones egocéntrica y alocéntrica en un grupo con Síndrome de Asperger: Spatial Cognition in an Asperger syndrome group: egocentric and alloce n tric stances. (2013) Rev. Chil. Neuropsicol. 8 2 40-45
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23541163] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23541163, Kapcsolat: 23541163
  31. Liese A. Primäre und sekundäre Bewusstseinsqualitäten: Eine EEG-Analyse des Gamma-Frequenzbands während Tagtraum und fokussierter Wachheit im Vergleich mit REM- und luziden Traumzuständen. (2012)
    Disszertáció/Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció)/Tudományos[24316638] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24316638, Kapcsolat: 24316638
  32. Mahowald M et al. State dissociation, human behavior, and consciousness. (2011) CURRENT TOPICS IN MEDICINAL CHEMISTRY 1568-0266 1873-4294 11 19 2392-2402
    Folyóiratcikk[21640173] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21640173, Kapcsolat: 21640173
  33. Jiménez-Almaraz G. Estudio de la actividad eléctrica cerebral en niños expuestos intraútero a dosis bajas de cocaína, tabaco y alcohol. (2011) Anuario de Investigación en Adicciones 12 1 30-42
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24315998] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24315998, Kapcsolat: 24315998
  34. Guevera MA et al. EEGcorco: a computer program to simultaneously calculate and statistically analyze EEG coherence and correlation. (2011) JOURNAL OF BIOMEDICAL SCIENCE AND ENGINEERING 1937-6871 1937-688X 4 774-787
    Folyóiratcikk[21793960] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21793960, Kapcsolat: 21793960
Győri Miklós et al. Miért nélkülözhetetlen a komplex empirikus kutatásmódszertan?: Integrált eredmények és érvek a HANDS projektből. (2011) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány - a múlt értékei és a jövő kihívásai p. 300, 2027924
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[2027924]
  1. Szabó-Balogh Virág. Kognitív funkciók autizmusban. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3266411] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3266411, Kapcsolat: 28349439
  2. Szabó-Balogh Virág. Autizmus: az örök kirakó?. (2015) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 25 12 3-18
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3056789] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3056789, Kapcsolat: 26833765
2020-10-23 10:56