Marton K. A pedagógiai analízis és curriculum (PAC 1) szociális érettségi skálával végzett vizsgálatok. (1988) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 16 2 113-117, 1758211
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1758211]
  1. Hatos Gy. Az értelmi akadályozottsággal élő emberek: nevelésük, életük. (1996)
    Könyv[22969790] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22969790, Kapcsolat: 22969790
  2. Hatos Gy. Vizsgálati lehetőségek az értelmileg akadályozott felnőttek életkörülményeinek feltárására. (1995) REHABILITÁCIÓ: A MAGYAR REHABILITÁCIÓS TÁRSASÁG FOLYÓIRATA 0866-479X 4 510-518
    Folyóiratcikk[22969788] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22969788, Kapcsolat: 22969788
Lányiné Engelmayer. Értelmi fogyatékosok szociális teljesítményeinek vizsgálata. (1991) ISBN:9630556618, 1758261
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1758261]
  1. Mészáros Andrea. Komplex állapotfelmérés protokolláris szemlélettel.. (2014) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XLII 3 185-196
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2942282] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2942282, Kapcsolat: 27666968
  2. Szabó Csilla et al. A szociális képességek és a viselkedésszabályozás megítélése. (2014) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 3 197-203
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2772044] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2772044, Kapcsolat: 27666848
  3. Gábor E. Living with a disability in Hungary: Reconstructing the narratives of disabled students. (2013) Megjelent: Disability in Eastern Europe and the Former Soviet Union: History, Policy and Everyday Life pp. 121-140
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25448123] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25448123, Kapcsolat: 27719923
  4. Csákvári Judit. Adaptív viselkedés mérése mérsékelt intellektuális képességzavarral élő felnőttek magyar mintáján. (2013) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XLI. 2 81-94
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2349773] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2349773, Kapcsolat: 27666895
  5. Radványi Katalin et al. A pedagógiai diagnosztika lehetőségei enyhén és középsúlyosan értelmi fogyatékos gyermekek együttnevelésében. (2012) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 40 3 214-225
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2091264] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2091264, Kapcsolat: 27666960
  6. Lovászy László. A fogyatékos emberek helyzetéről - a filozófiától a demográfiáig. (2006) KAPOCS 1588-7227 5 22 1-19
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27667071] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27667071, Kapcsolat: 27667071
  7. Litavecz A. Jogalkotás és jogalkalmazás – ami van és amire szükség lenne. (2004) Megjelent: „Közvetítés“ Fogyatekosságügy és média Magyarországon pp. 55-76
    Könyvrészlet[22969422] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22969422, Kapcsolat: 22969422
  8. Jászberényi M. Gyógypedagógiai terápiák és szupervízió. (2004) Megjelent: Gyógyító pedagógia pp. 115-129
    Könyvrészlet[22969407] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22969407, Kapcsolat: 22969407
  9. Gordosné Szabó Anna. Bevezető általános gyógypedagógiai ismeretek. (2004) ISBN:9631953513
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2601676] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2601676, Kapcsolat: 22969424
  10. Mesterházi Zs. A gyógypedagógiai folyamatról. (2004) Megjelent: Gyógíitó Pedagógia pp. 19-40
    Könyvrészlet[22969427] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22969427, Kapcsolat: 22969427
  11. Bagosi Mária. Értelmileg akadályozott fiatalok felmérési szempontrendszere a Gond-viselés Kht. Intézményében. (2003) MÓDSZERTANI LAPOK - SPECIÁLIS PEDAGÓGIA: AZ ORSZÁGOS KÖZOKTATÁSI SZOLGÁLTATÓ IRODA MÓDSZERTANI FOLYÓIRATA 1218-5868 10 4 25-38
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27643871] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27643871, Kapcsolat: 27643871
  12. Vágó É. Az értelmileg akadályozott gyermekek iskolai tanítása. (2002) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 31 209-209
    Folyóiratcikk[22969401] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22969401, Kapcsolat: 22969401
  13. Jászberényi M. A szupervízió szerepe az értelmi akadályozott személyek autonómabb életformáinak kialakításában. (2001) Megjelent: Kiscsoportos lakóotthonok – Hol is tartunk? pp. 259-266
    Könyvrészlet[22969373] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22969373, Kapcsolat: 22969373
  14. Borbély Sjouke. Szülők könyve értelmileg sérült kisgyermek neveléséhez. (2000)
    Könyv[22969353] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22969353, Kapcsolat: 22969353
  15. H C Günzburg. Pedagógiai Analízis és Curriculum a szociális és szemelyiségfejlődés mérésére értelmi fogyatékosoknál. (2000)
    Könyv[22969356] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22969356, Kapcsolat: 22969356
  16. Herczeg K. Közvetités” Fogyatékosságügy és média Magyarországon. (2000)
    Könyv[22969358] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22969358, Kapcsolat: 22969358
  17. Hatos Gyula. Értelmileg akadályozott felnőttek pedagógiai kisérése. (2000)
    Könyv[22969361] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22969361, Kapcsolat: 22969361
  18. Mesterházi Zsuzsanna. A gyógypedagógia mint tudomány. (2000) Megjelent: Gyógypedagógiai alapismeretek pp. 39-79
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Oktatási[1840018] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1840018, Kapcsolat: 27666804
  19. Jászberényi M. Operált hydrocephalusos gyermekek szociális érettsége. (1995) REHABILITÁCIÓ: A MAGYAR REHABILITÁCIÓS TÁRSASÁG FOLYÓIRATA 0866-479X 3 458-463
    Folyóiratcikk[22969347] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22969347, Kapcsolat: 22969347
  20. Illyés S. A humanisztikus vonulat Lányiné Dr. Engelmayer Ágnes munkásságának 1994-ig terjedő szakaszában. (1995) Megjelent: “…Önmagában véve senki sem…” pp. 11-26
    Könyvrészlet[22969343] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22969343, Kapcsolat: 22969343
  21. Jászberényi M. Operált hidrocephalusos gyermekek pszichológiai vizsgálatai (Irodalmi áttekintés). (1993) PEDIÁTER 1216-3821 1 2 45-53
    Folyóiratcikk[22969415] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22969415, Kapcsolat: 22969415
Huba J et al. Tanulási zavart mutató gyermekek szenzoros integraciója. (1992) MAGYAR PEDIÁTER 0303-5042 1 57-60, 1758214
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1758214]
  1. Lányiné Engelmayer. Értelmi fogyatékosok pszichológiája I.: Régi nézetek új megközelítésben. (1996) ISBN:9637155139
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[2343644] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2343644, Kapcsolat: 22969795
  2. Kiss P. Szerkezeti kromoszóma rendellenességben szenvedő gyermekek utánvizsgálata. (1993) PEDIÁTER 1216-3821 2 3 179-191
    Folyóiratcikk[22969794] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22969794, Kapcsolat: 22969794
Marton K. A kommunikáció szerepe a fogyatékos személyek szocializációjában. (1995) Megjelent: „...önmagában véve senki sem...”. pp. 198-208, 1841281
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1841281]
  1. Tóthné Aszalai. A szociális készségek, képességek fejlesztése óvodáskorú dadogó gyermekek logopédiai terápiájában. (2011) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 9 1-2 185-193
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1821870] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1821870, Kapcsolat: 27667115
  2. Galgóczy Anna. A kommunikációelméleti szemléletmód lehetséges hatásai az értelmileg akadályozott emberek kommunikációjának vizsgálatára és fejlesztésére. (2008) Megjelent: Interdiszciplinaritás a pedagógiában pp. 119-130
    Könyvrészlet[22969754] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22969754, Kapcsolat: 22969754
  3. Kálmán Zs. Mással-hangzók... Az augmentativ és alternativ kommunikáció alapjai. (2006)
    Könyv[22969750] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22969750, Kapcsolat: 22969750
  4. Auer M. Ajánlások beszédfogyatékos gyermekek, tanulók kompetencia alapú fejlesztéséhez: Szociális, életviteli és környezeti kompetenciák. (2006)
    Könyv[22969749] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22969749, Kapcsolat: 22969749
  5. Degovics Sz. Súlyosan, halmozottan sérült mozgáskorlátozott gyermekek szocializációs folyamatáról. (2004) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 32 4 241-256
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27232343] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27232343, Kapcsolat: 22969471
  6. Földiné Angyalossy. A tanítási-tanulási folyamat szervezése integráltan tanuló vak gyermekeknél. (2004) Megjelent: Gyógyító pedagógia pp. 399-418
    Könyvrészlet[22969468] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22969468, Kapcsolat: 22969468
  7. Romposné Tóth. Viselkedés- és magatartásproblémák az értelmileg akadályozott gyermekek körében. (2002) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 30 2 87-97
    Folyóiratcikk[22969465] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22969465, Kapcsolat: 22969465
Goffman L et al. Information Level and Young Children’s Phonological Accuracy. (1996) JOURNAL OF CHILD LANGUAGE 0305-0009 1469-7602 23 337-347, 1758209
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1758209]
  1. Redford Melissa et al. The Development of Distinct Speaking Styles in Preschool Children. (2009) JOURNAL OF SPEECH LANGUAGE AND HEARING RESEARCH 1092-4388 1558-9102 52 6 p. 1434
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30309624] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30309624, Kapcsolat: 27709936
  2. Munson B et al. The sequential cueing effect in children's speech production. (2005) APPLIED PSYCHOLINGUISTICS 0142-7164 1469-1817 26 2 157-174
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21871118] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21871118, Kapcsolat: 21871118
  3. Munson B et al. The sequential cueing effect in children's speech production. (2005) APPLIED PSYCHOLINGUISTICS 0142-7164 1469-1817 26 2 157-174
    Folyóiratcikk/Tudományos[25959144] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25959144, Kapcsolat: 25959144
  4. Munson B. Variability in vertical bar s vertical bar production in children and adults: Evidence from dynamic measures of spectral mean. (2004) JOURNAL OF SPEECH LANGUAGE AND HEARING RESEARCH 1092-4388 1558-9102 47 PITTSBURGH, PA 58-69
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21871119] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21871119, Kapcsolat: 21871119
  5. Munson B. Variability in /s/ Production in Children and Adults: Evidence from Dynamic Measures of Spectral Mean. (2004) JOURNAL OF SPEECH LANGUAGE AND HEARING RESEARCH 1092-4388 1558-9102 47 1 58-69
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25959145] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25959145, Kapcsolat: 25959145
  6. Clark E. First language acquisition. (2003)
    Könyv[22969801] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22969801, Kapcsolat: 22969801
  7. Hewlett N et al. When is a velar an alveolar? Evidence supporting a revised psycholinguistic model of speech production in children. (1998) INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE & COMMUNICATION DISORDERS 1368-2822 1460-6984 33 2 161-176
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21871120] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21871120, Kapcsolat: 21871120
Marton K. Onogpeloste vraagstukken rondom het onderwijs aan kinderen met een ernstige spraaktoornis. (2001) Megjelent: Speciaal onderwijs in Hongarije pp. 63-76, 1758274
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1758274]
  1. Nyitrai Imre. Peremhelyzetben. Avagy a gyermekek és fiatalok a széttartó társadalomban. (2006) ÚJ IFJÚSÁGI SZEMLE: IFJÚSÁGELMÉLETI FOLYÓIRAT 1785-1289 4 4 56-66
    Folyóiratcikk[23279495] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23279495, Kapcsolat: 23279495
Marton K. Elméleten alapuló gyakorlat vagy klinikai irányultságú kutatás: Példa a gyermeknyelv vizsgálatok köréből. (2003) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 31 Különszám 82-91, 1758206
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1758206]
  1. Gereben Ferencné. Klinikai gyógypedagógiai: a tágan értelmezett gyógypedagógia-tudomány és -gyakorlat ismeretrendszere történeti aspektusból. (2013) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 41 Különszám 31-42
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23738401] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23738401, Kapcsolat: 23738401
Marton K et al. Working memory capacity and language processes in children with specific language impairment. (2003) JOURNAL OF SPEECH LANGUAGE AND HEARING RESEARCH 1092-4388 1558-9102 46 5 1138-1153, 1869146
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1869146]
  1. Gray Shelley et al. Working Memory Profiles of Children With Dyslexia, Developmental Language Disorder, or Both. (2019) JOURNAL OF SPEECH LANGUAGE AND HEARING RESEARCH 1092-4388 1558-9102 62 6 1839-1858
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31060580] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31060580, Kapcsolat: 28632758
  2. Hasselaar Juliane et al. Verb morphology in German-speaking children with developmental language disorder and phonological impairment. (2019) CLINICAL LINGUISTICS & PHONETICS 0269-9206 1464-5076
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31060579] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31060579, Kapcsolat: 28632757
  3. Ross-Levesque Elody et al. Syntactic Comprehension of Kindergarten French-Speaking Children with Developmental Language Disorder: Simple and Complex Sentences. (2019) CANADIAN JOURNAL OF SPEECH-LANGUAGE PATHOLOGY AND AUDIOLOGY 1913-2018 43 1 1-20
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31060581] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31060581, Kapcsolat: 28632759
  4. Zebib Racha et al. Syntactic complexity and verbal working memory in bilingual children with and without Developmental Language Disorder. (2019) FIRST LANGUAGE 0142-7237 1740-2344
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31059375] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31059375, Kapcsolat: 28632756
  5. Fichman Sveta et al. Referential Cohesion in the Narratives of Bilingual and Monolingual Children With Typically Developing Language and With Specific Language Impairment. (2019) JOURNAL OF SPEECH LANGUAGE AND HEARING RESEARCH 1092-4388 1558-9102 62 1 123-142
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30538747] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30538747, Kapcsolat: 27991508
  6. Krzemien Magali et al. Impact of processing load on analogical mapping with visual sequences in children with developmental language disorders (DLD). (2019) INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE & COMMUNICATION DISORDERS 1368-2822 1460-6984 54 3 417-429
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31060561] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31060561, Kapcsolat: 28632761
  7. Tomas Ekaterina et al. Behind the Scenes of Developmental Language Disorder: Time to Call Neuropsychology Back on Stage. (2019) FRONTIERS IN HUMAN NEUROSCIENCE 1662-5161 12
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30538680] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30538680, Kapcsolat: 27991511
  8. McDonald Janet L et al. Working memory performance in children with and without specific language impairment in two nonmainstream dialects of English. (2018) APPLIED PSYCHOLINGUISTICS 0142-7164 1469-1817 39 1 145-167
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27089650] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 27089650, Kapcsolat: 27089650
  9. Elena Zaretsky. Verbal working memory and early literacy acquisition: do ELLs allocate resources similar to their typical monolingual peers or monolingual children with SLI?. (2018) INTERNATIONAL JOURNAL OF BILINGUAL EDUCATION AND BILINGUALISM 1367-0050 1747-7522 21 1 1-20
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27673471] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27673471, Kapcsolat: 27673471
  10. Torrens Vicenc et al. The Role of Phonological Working Memory in Children with SLI. (2018) LANGUAGE ACQUISITION 1048-9223 1532-7817 25 1 102-117
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27326796] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 27326796, Kapcsolat: 27326796
  11. Walenski Matthew et al. The Real-Time Comprehension of Idioms by Typical Children, Children with Specific Language Impairment and Children with Autism. (2018) Journal of Speech Pathology & Therapy 2472-5005 03 01
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30310704] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30310704, Kapcsolat: 27711099
  12. Adams Eryn J et al. Theories of Working Memory: Differences in Definition, Degree of Modularity, Role of Attention, and Purpose. (2018) LANGUAGE SPEECH AND HEARING SERVICES IN SCHOOLS 0161-1461 49 3 340-355
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27581133] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 27581133, Kapcsolat: 27581133
  13. Gillam Sandra et al. Pull the Andon Rope on Working Memory Capacity Interventions Until We Know More. (2018) LANGUAGE SPEECH AND HEARING SERVICES IN SCHOOLS 0161-1461 49 3 434-448
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27581132] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 27581132, Kapcsolat: 27581132
  14. Kim Hyunhee et al. Pragmatic Language Characteristics of Children with Mild Intellectual Disabilities using Audio-Visual Discourse Tasks (KOPLAC). (2018) COMMUNICATION SCIENCES AND DISORDERS 2288-1328 2288-0917 23 2 298-312
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27581134] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 27581134, Kapcsolat: 27581134
  15. Lepe-Martinez Nancy et al. Executive Functions in Children with Language Disorder: Some Background from Neuropsychology. (2018) AVANCES EN PSICOLOGIA LATINOAMERICANA 1794-4724 2145-4515 36 2 388-402
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27581135] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 27581135, Kapcsolat: 27581135
  16. Ghandour Hassan et al. Associated comorbidities of specific language impairment. (2018) Benha Medical Journal 1110-208X 35 2 p. 115
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30310735] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30310735, Kapcsolat: 27711132
  17. Milligan Robyn et al. Working Memory Profiles in HIV-Exposed, Uninfected and HIV-Infected Children: A Comparison with Neurotypical Controls. (2017) FRONTIERS IN HUMAN NEUROSCIENCE 1662-5161 11
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26757546] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26757546, Kapcsolat: 26757546
  18. Gillam RB et al. Working memory in child language disorders. (2017) Megjelent: Handbook of Child Language Disorders: 2nd Edition pp. 213-237
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[27676402] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27676402, Kapcsolat: 27676402
  19. Andrea Chávez et al. Working Memory and Morphosyntax in Children with Specific (Primary) Language Impairment. (2017) Megjelent: Language Development and Disorders in Spanish-speaking Children pp. 289-307
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27679693] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27679693, Kapcsolat: 27679693
  20. Henry Lucy A et al. Working memory and developmental language impairments. (2017) CHILD LANGUAGE TEACHING & THERAPY 0265-6590 1477-0865 33 1 19-32
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26572352] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26572352, Kapcsolat: 26572352
  21. Stanford Emily et al. The Role of Working Memory in the Comprehension of Phrasal Movement in Children with Learning Difficulties. (2017) Generative Grammar in Geneva 2504-4435 10 195-216
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30310697] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30310697, Kapcsolat: 27711093
  22. Marini Andrea et al. The Role of Phonological Working Memory and Environmental Factors in Lexical Development in Italian-Speaking Late Talkers: A One-Year Follow-Up Study. (2017) JOURNAL OF SPEECH LANGUAGE AND HEARING RESEARCH 1092-4388 1558-9102 60 12 3462-3473
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27491402] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27491402, Kapcsolat: 27326800
  23. Weismer Susan Ellis et al. The role of nonverbal working memory in morphosyntactic processing by children with specific language impairment and autism spectrum disorders. (2017) JOURNAL OF NEURODEVELOPMENTAL DISORDERS 1866-1947 9
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26757547] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26757547, Kapcsolat: 26757547
  24. Ladányi Enikő et al. The role of cognitive control in anaphor resolution in children with specific language impairment. (2017) APPLIED PSYCHOLINGUISTICS 0142-7164 1469-1817 38 5 1173-1199
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3256143] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3256143, Kapcsolat: 26925969
  25. Shin Hyo Dong et al. The Relationship between Working Memory and Metaphor Comprehension in Patients with Right Hemisphere Damage. (2017) COMMUNICATION SCIENCES AND DISORDERS 2288-1328 2288-0917 22 4 745-755
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27326799] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27326799, Kapcsolat: 27326799
  26. Higgins Meaghan C et al. The Effects of Phonological Short-Term Memory and Speech Perception on Spoken Sentence Comprehension in Children: Simulating Deficits in an Experimental Design. (2017) JOURNAL OF PSYCHOLINGUISTIC RESEARCH 0090-6905 1573-6555 46 5 1213-1235
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26925967] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26925967, Kapcsolat: 26925967
  27. Peristeri Eleni et al. Syntactic and Story Structure Complexity in the Narratives of High- and Low-Language Ability Children with Autism Spectrum Disorder. (2017) FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 1664-1078 8
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27089651] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27089651, Kapcsolat: 27089651
  28. Fichman Sveta et al. Story grammar elements and causal relations in the narratives of Russian-Hebrew bilingual children with SLI and typical language development. (2017) JOURNAL OF COMMUNICATION DISORDERS 0021-9924 69 72-93
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26925968] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26925968, Kapcsolat: 26925968
  29. Kim Shin-Young et al. Sentence Comprehension Ability and Working Memory Capacity as a Function of Syntactic Structure and Canonicity in 5- and 6-Year-Old Children. (2017) COMMUNICATION SCIENCES AND DISORDERS 2288-1328 2288-0917 22 4 643-656
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27326798] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27326798, Kapcsolat: 27326798
  30. McGregor KK. Semantics in child language disorders. (2017) Megjelent: Handbook of Child Language Disorders: 2nd Edition pp. 392-415
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[27676404] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27676404, Kapcsolat: 27676404
  31. Mejía Villalobos AS et al. Phonological processes in a non-word repetition task in children with specific language impairment. (2017) REVISTA DE LOGOPEDIA FONIATRIA Y AUDIOLOGIA 0214-4603 37 4 188-197
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27676405] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27676405, Kapcsolat: 27676405
  32. Duinmeijer I. Persistent grammatical difficulties in Specific Language Impairment: Deficits in knowledge or in knowledge implementation?. (2017) ISBN:9789460932212
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[27679367] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27679367, Kapcsolat: 27679394
  33. Lai Chun Lun et al. Meta-Analysis of Neuropsychological Measures of Executive Functioning in Children and Adolescents With High-Functioning Autism Spectrum Disorder. (2017) AUTISM RESEARCH 1939-3792 10 5 911-939
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26757548] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26757548, Kapcsolat: 26757548
  34. Lukács Ágnes et al. Learning and overnight retention in declarative memory in specific language impairment. (2017) PLOS ONE 1932-6203 1932-6203 12
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3161503] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3161503, Kapcsolat: 26400981
  35. Seiger-Gardner L et al. Language production approaches to child language disorders. (2017) Megjelent: Handbook of Child Language Disorders: 2nd Edition pp. 501-528
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[27676406] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27676406, Kapcsolat: 27676406
  36. Wray Charlotte et al. Gesture Production in Language Impairment: It's Quality, Not Quantity, That Matters. (2017) JOURNAL OF SPEECH LANGUAGE AND HEARING RESEARCH 1092-4388 1558-9102 60 4 969-982
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26757549] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26757549, Kapcsolat: 26757549
  37. Pérez-Pereira M et al. Executive Functions and Language Development in Pre-Term and Full-Term Children. (2017) Megjelent: Language Development and Disorders in Spanish-speaking Children pp. 91-112
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27679088] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27679088, Kapcsolat: 27679088
  38. Blom Elma et al. Effects of language impairment and bilingualism across domains Vocabulary, morphology and verbal memory. (2017) LINGUISTIC APPROACHES TO BILINGUALISM 1879-9264 1879-9272 7 3-4 277-300
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26925971] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26925971, Kapcsolat: 26925971
  39. Yim Dongsun et al. Diagnostic Accuracy of Working Memory Tasks Depending on Scoring Unit and Condition in Preschool Children. (2017) COMMUNICATION SCIENCES AND DISORDERS 2288-1328 2288-0917 22 3 485-499
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27089652] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27089652, Kapcsolat: 27089652
  40. Vugs Brigitte et al. Developmental Associations Between Working Memory and Language in Children With Specific Language Impairment: A Longitudinal Study. (2017) JOURNAL OF SPEECH LANGUAGE AND HEARING RESEARCH 1092-4388 1558-9102 60 11 3284-3294
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27326801] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27326801, Kapcsolat: 27326801
  41. Cabbage Kathryn et al. Assessing Working Memory in Children: The Comprehensive Assessment Battery for Children - Working Memory (CABC-WM). (2017) JOVE-JOURNAL OF VISUALIZED EXPERIMENTS 1940-087X 124
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26925970] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26925970, Kapcsolat: 26925970
  42. Knowland VCP et al. Visual speech perception in children with language learning impairments. (2016) JOURNAL OF SPEECH LANGUAGE AND HEARING RESEARCH 1092-4388 1558-9102 59 1 1-14
    Folyóiratcikk/Tudományos[25959146] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25959146, Kapcsolat: 25959146
  43. Jones G. The influence of children's exposure to language from two to six years: The case of nonword repetition. (2016) COGNITION 0010-0277 153 79-88
    Folyóiratcikk/Tudományos[25959147] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25959147, Kapcsolat: 25959147
  44. Archibald Lisa M et al. Rethinking the connection between working memory and language impairment. (2016) INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE & COMMUNICATION DISORDERS 1368-2822 1460-6984 51 3 252-264
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25831958] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25831958, Kapcsolat: 25831958
  45. Loucas Tom et al. Phonological processing in children with specific language impairment with and without reading difficulties. (2016) INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE & COMMUNICATION DISORDERS 1368-2822 1460-6984 51 5 581-588
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26234971] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26234971, Kapcsolat: 26234971
  46. Wang Xiaoqing et al. Non-Word Repetition Performance in Mandarin-Speaking Preschool Children With and Without Specific Language Impairment (SLI). (2016) CHINESE JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS 2192-9505 2192-9513 39 3 337-353
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26400982] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26400982, Kapcsolat: 26400982
  47. Wray Charlotte et al. Gestural abilities of children with specific language impairment. (2016) INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE & COMMUNICATION DISORDERS 1368-2822 1460-6984 51 2 174-182
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25831959] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25831959, Kapcsolat: 25831959
  48. Lukács Ágnes et al. Executive Functions and the Contribution of Short-Term Memory Span in Children With Specific Language Impairment. (2016) NEUROPSYCHOLOGY 0894-4105 30 3 296-303
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2931635] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2931635, Kapcsolat: 25831960
  49. Tse Choi Yeung et al. Examining the cognitive demands of analogy instructions compared to explicit instructions. (2016) INTERNATIONAL JOURNAL OF SPEECH-LANGUAGE PATHOLOGY 1754-9507 1754-9515 18 5 465-472
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26234970] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26234970, Kapcsolat: 26234970
  50. Melzer Jessica et al. Cognitive skills and language development in children aged between four and five years. (2016) ZEITSCHRIFT FUR NEUROPSYCHOLOGIE 1016-264X 1664-2902 27 1 37-51
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25831961] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25831961, Kapcsolat: 25831961
  51. Reichenbach K et al. Cognitive functions in preschool children with specific language impairment. (2016) INTERNATIONAL JOURNAL OF PEDIATRIC OTORHINOLARYNGOLOGY 0165-5876 1872-8464 86 22-26
    Folyóiratcikk/Tudományos[25959148] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25959148, Kapcsolat: 25959148
  52. Milligan Robyn. A comparison of working memory profiles in HIV-infected and HIV-exposed uninfected children. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30309986] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30309986, Kapcsolat: 27710285
  53. Roello Mara et al. When words lead to solutions: Executive function deficits in preschool children with specific language impairment. (2015) RESEARCH IN DEVELOPMENTAL DISABILITIES 0891-4222 1873-3379 37 216-222
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25831971] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25831971, Kapcsolat: 25831971
  54. Agina AM. Understanding children's private speech and self- regulation learning in web 2.0: Updates of vygotsky through piaget and future recommendations. (2015) Megjelent: Standards and Standardization: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications pp. 1476-1528
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25959149] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25959149, Kapcsolat: 25959149
  55. Frizelle Pauline et al. The Role of Memory in Processing Relative Clauses in Children With Specific Language Impairment. (2015) AMERICAN JOURNAL OF SPEECH-LANGUAGE PATHOLOGY 1058-0360 24 1 47-59
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25831972] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25831972, Kapcsolat: 25831972
  56. Conti-Ramsden Gina et al. The relation between receptive grammar and procedural declarative, and working memory in specific language impairment. (2015) FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 1664-1078 6
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25831965] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25831965, Kapcsolat: 25831965
  57. Leclercq Anne-Lise et al. The impact of attentional allocation capacities on nonword repetition in children with specific language impairment. (2015) CLINICAL LINGUISTICS & PHONETICS 0269-9206 1464-5076 29 8-10 719-735
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25831974] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25831974, Kapcsolat: 25831974
  58. Dispaldro Marco et al. The effect of spatio-temporal distance between visual stimuli on information processing in children with Specific Language Impairment. (2015) RESEARCH IN DEVELOPMENTAL DISABILITIES 0891-4222 1873-3379 45-46 284-299
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25831963] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25831963, Kapcsolat: 25831963
  59. Steer Colin et al. Preconception and Prenatal Environmental Factors Associated with Communication Impairments in 9 Year Old Children Using an Exposome-Wide Approach. (2015) PLOS ONE 1932-6203 1932-6203 10 3
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25831970] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25831970, Kapcsolat: 25831970
2020-08-05 22:06