Mészáros György. Techno-house szubkultúra és iskolai nevelés. (2003) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 13 9 4-64, 1330714
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1330714]
  1. Rapos Nóra. Ruhatár, halpiac vagy bandázó törzsek?: Értékek és elvárások harca az iskolában. (2015) Megjelent: A társas, társadalmi viszonyok pp. 43-49
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2975651] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2975651, Kapcsolat: 25250599
  2. Almássy Balázs. Tanártípusok a Nyugat korának magyar irodalmában. (2013) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 1 4 45-68
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26329369] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26329369, Kapcsolat: 25250583
  3. Havasréti József. Ifjúságkutatás Magyarországon különös tekintettel az ifjúsági kultúrák, a kulturális fogyasztás és a média jelentőségére. (2013)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[25250641] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25250641, Kapcsolat: 25250641
  4. Kamarás István. Pedagógiai etika bevezető. (2011) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 21 10-11 49-55
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1861785] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1861785, Kapcsolat: 25250648
  5. Fónai Eszter. Dezintegrált magyar, integrált spanyol társadalom?. (2011) KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG 0133-2597 15 4 83-92
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25250576] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25250576, Kapcsolat: 25250576
  6. Balázs É et al. Az oktatás gazdasági és társadalmi környezete. (2011) Megjelent: Jelentés a magyar közoktatásról 2010 p. online
    Könyvrészlet[22777191] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22777191, Kapcsolat: 25250635
  7. Kis Tamás. A zsonglőrködés kultúrája Magyarországon. (2010) KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG 0133-2597 14 2 99-103
    Folyóiratcikk/Rövid közlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[25250571] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25250571, Kapcsolat: 25250571
  8. Dohány Gabriella. A zenei műveltség értelmezésének lehetőségei. (2010) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 110 3 185-210
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2448967] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2448967, Kapcsolat: 25250578
  9. Mátóné Szabó. Usage of different drugs among secondary school students. (2009) PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 1788-2583 1788-2591 4 1 23-36
    Folyóiratcikk[20940762] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20940762, Kapcsolat: 20940762
  10. Mátóné Szabó. Az emók: az érzékenyek szubkultúrája. (2009) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 19 1-2 melléklet 12-25
    Folyóiratcikk[20940759] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20940759, Kapcsolat: 20940759
  11. Papp Ágnes. Mentorálás, mentor szerep a szakképzésben. (2008)
    Könyv[20940766] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20940766, Kapcsolat: 20940766
  12. Kresalek Dávid. Kulturális meghatározottságok hatásmechanizmusai a magyarországi „második esély” típusú iskolákban: Diák identitás, (szub)kultúra és iskolával kapcsolatos elvárások. (2008)
    Könyv[20940760] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20940760, Kapcsolat: 20940760
  13. Gaul Emil. Ismerjük még diákjainkat?: A középiskolás korúak öltözködése, kulturális ízlése és értékei egy országos ifjúságkutatás tükrében (1). (2008) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 18 11-12 89-101
    Folyóiratcikk[20940764] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20940764, Kapcsolat: 20940764
  14. Hegedűs Judit. Fiatalkorú bűnelkövetők gyermekkora és a javítóintézetben töltött éveik pedagógiai vizsgálata.. (2007)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1357451] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1357451, Kapcsolat: 20940763
  15. Bátorfy Attila. A drog, a zaj és a nem normális: Az elektronikus tánczenei kultúra mint morális pánik Magyarországon. (2007) BESZÉLŐ 0865-4093 12 1 104-112
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20940755] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20940755, Kapcsolat: 20940755
  16. Kamarás István. Misztika az új vallási jelenségekben. (2006) ÖKUMENÉ 1218-795X 13 2
    Folyóiratcikk[20940781] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20940781, Kapcsolat: 20940781
  17. Géczi János. Az iskola kultúrája: nevelés és tudomány. (2006) ISBN:9638674547
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1338720] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1338720, Kapcsolat: 20940758
  18. Géczi János. Pedagógiai tudásátadás. (2005) ISBN:9638674504
    Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[1338718] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1338718, Kapcsolat: 20940761
  19. Géczi János. Neveléstudomány-neveléstörténet-a neveléstörténet oktatása. (2004) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 54 10 3-9
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1334639] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1334639, Kapcsolat: 20940757
  20. Szél Bernadett. Incorporation of Creative Methods of Future - Oriented Education. (2004) Megjelent: The First Prague Workshop on Futures Studies Methodology pp. 67-75
    Egyéb konferenciaközlemény[20940780] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20940780, Kapcsolat: 20940780
Mészáros György. Az esélyteremtés mint mentalitás. (2004) Megjelent: Második esély pp. 28-37, 1330739
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1330739]
  1. Papp Ágnes. Mentorálás, mentor szerep a szakképzésben. (2008)
    Könyv[20940766] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20940766, Kapcsolat: 20940782
Mészáros György. A “rossza arcúak” szava: a kritikai pedagógia kihívása. (2005) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 15 4 84-101, 1330716
Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1330716]
  1. Semsey Gábor. Szexuális nevelés az iskolában. (2019) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 28 12 17-34
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30615033] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30615033, Kapcsolat: 29006539
  2. Bezsenyi Tamás et al. „Nem tudnak ezek dolgozni, csak focizni!”: Elméleti és módszertani dilemmák az Orczy-kerti Farkasok labdarúgócsapatával végzett kutatás során. (2015) KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG 0133-2597 4/6 3 69-83
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3033642] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3033642, Kapcsolat: 29006543
  3. Ceglédi Tímea. Határtalan oktatáskutatás. (2014) ISBN:9789630891462
    Könyv/Tudományos[30142065] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30142065, Kapcsolat: 29490201
  4. Csereklye Erzsébet. A tanulói sokféleség és a tanárok multikulturális nézetei. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2486505] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2486505, Kapcsolat: 25503846
  5. Szabolcs Éva. Bevezető: a gyermek- és ifjúkor pedagógiai szempontú kutatásáról. (2009) Megjelent: Ifjúkorok, gyermekvilágok I. pp. 7-10
    Könyvrészlet[20940790] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20940790, Kapcsolat: 20940790
  6. Papp Ágnes. Mentorálás, mentor szerep a szakképzésben. (2008)
    Könyv[20940766] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20940766, Kapcsolat: 20940783
  7. Kereszty Orsolya. A társadalmi nem mint a kutatás tárgya a pedagógiában. (2007) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 16 4 637-649
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1299259] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1299259, Kapcsolat: 20940808
  8. Golnhofer Erzsébet et al. Gyermekkor: nézőpontok, narratívák.. (2005) ISBN:9637338241
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1201523] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1201523, Kapcsolat: 20940786
Mészáros György. Keresztény pedagógia?. (2005) MESTER ÉS TANÍTVÁNY: KONZERVATÍV PEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT: A PÁZMÁNY PÉTER KATOLIKUS EGYETEM BÖLCSÉSZETTUDOMÁNYI KAR FOLYÓIRATA 1785-4342 2 5 44-52, 1330715
Folyóiratcikk/Esszé (Folyóiratcikk)/Tudományos[1330715]
  1. Kamarás István. Pedagógiai etika bevezető. (2011) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 21 10-11 49-55
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1861785] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1861785, Kapcsolat: 25250646
Mészáros György. Kortárs filmek fiatalságképe. (2005) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 15 10 84-96, 1330717
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1330717]
  1. Támba Renátó. Gyermekszemlélet és gyermekkor-narratívák a kritikai pedagógia, a gyermekkor-szociológia és a narratív pszichológia tükrében. (2016) KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2498-5368 2 2 41-52
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3134375] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3134375, Kapcsolat: 29108262
Mészáros György. Beavatás, liminalitás és struktúra: Fazekas Mihály Lúdas Matyijának újraolvasása. (2007) IRODALOMTÖRTÉNETI KÖZLEMÉNYEK 0021-1486 1588-0834 111 1-3 202-209, 1330730
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1330730]
  1. Rálik Alexandra. Mennyire ludas Matyi?: Interpretációs kérdések Fazekas Mihály Lúdas Matyicímű művében. (2013) Megjelent: Eötvözet II. Az Eötvös József Collegiumés az Eötvös Loránd KollégiumII. közös bölcsészkonferenciáján elhangzott előadások(Szege... pp. 22-36
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25250544] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25250544, Kapcsolat: 25250544
Mészáros György. Az ifjúsági szubkultúrák szerepe a nevelési folyamatban: Iskolai etnográfia. (2009), 1322580
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1322580]
  1. Rapos N et al. Az osztatlan tanárképzés KKK-elemzésére épülő alapelveinek, képzési struktúrájának és tartalmának meghatározása. (2015) Megjelent: A tanárképzés megújítása - 2015 pp. 11-30
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2965009] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2965009, Kapcsolat: 25250557
Mészáros György. Az adaptív iskola koncepciója: nemzetközi megközelítések és értelmezések. (2010), 1769142
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1769142]
  1. Lénárd Sándor. Oktatói együttműködés és tanuló szervezet. (2012) Megjelent: Képzési program és szervezet a magyar felsőoktatás bolognai folyamatában pp. 67-101
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2208885] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2208885, Kapcsolat: 25184684
Mészáros György et al. Az adaptív iskola: nemzetközi megközelítések és értelmezések: Elemző tanulmány. (2010), 1477563
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1477563]
  1. Horváth H Attila. Informális tanulás az Aranycsapat korában: tanulási színterek vizsgálata Puskás és Deák mikrokörnyezetében. (2011) ISBN:9789636933739
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1776876] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1776876, Kapcsolat: 25504183
Mészáros György. Új epszitemológiák kihívása a neveléstudományban. (2010) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 20 1 14-33, 1330737
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1330737]
  1. Bordás Andrea. A bricolage (barkácsolás) mint a kvalitatív pedagógiai kutatás egy lehetséges formája I.. (2016) PEDACTA 2248-3527 6 1 67-80
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3246423] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3246423, Kapcsolat: 29108264
  2. Kolosai Nedda. Művészettudomány. (2013) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 1 2 57-73
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2728070] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2728070, Kapcsolat: 25250534
Falus Iván et al. A pedagógussá válás és a szakmai fejlődés sztenderdjei. (2011) ISBN:9789639894853, 1764163
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1764163]
  1. Orgoványi-Gajdos Judit. Pedagógusok problémamegoldó gondolkodásának jellemzői a tanítási tapasztalat tükrében egy oktatási programra vonatkozó vizsgálaton keresztül. (2018) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 28 2018/12 61-75
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30430397] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30430397, Kapcsolat: 28840549
  2. Virág Irén. A tanári pálya Ausztriában. (2018) ACTA UNIVERSITATIS DE CAROLO ESZTERHÁZY NOMINATAE: SECTIO PAEDAGOGICA 2630-9742 XLI. 111-136
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30716337] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30716337, Kapcsolat: 28840816
  3. Zagyváné Szűcs Ida. A pedagógusok szakmai önértékelése egy kvalitatív vizsgálat tükrében. (2018) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 16 2 205-229
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30306989] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30306989, Kapcsolat: 28840733
  4. Lunczer Erika. A pedagógus minősítési rendszer a jogszabályi változások tükrében (2013-2017). (2018) OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 2064-9908 5 1 9-26
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31205500] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31205500, Kapcsolat: 28840583
  5. Győri István et al. A mentorálás módszertani lehetőségei a leendő testnevelő tanárok képzésében [New Potential Solutions for Mentors in the Development of Physical Education Teachers]. (2018) STADIUM - HUNGARIAN JOURNAL OF SPORT SCIENCES 2676-9506 1 1
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30374490] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30374490, Kapcsolat: 28840561
  6. Szontagh Pál. A keresztény pedagógusokkal szemben támasztott minőségi és etikai elvárások valamint azok kodifikációs problémái. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3374081] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3374081, Kapcsolat: 28840761
  7. Hercz Mária et al. Óvodapedagógus és tanító szakos elsőévesek pedagógus példaképei a társadalmilag elvárt személyiségjegyek tükrében: Comparing The Official Criterions Of ‘Good Teacher’ With Freshmen’s Models. (2016) GRADUS 2064-8014 3 2 397-405
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3169337] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3169337, Kapcsolat: 28840543
  8. Szontagh Pál. Kompetenciaértelmezés a keresztyén pedagógiában. (2016) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 2016 9-12 88-98
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3155945] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3155945, Kapcsolat: 26274714
  9. Kucserka Zsófia et al. Intézményen belül és intézmények között: egy kooperatív műhelymunka tanulságai. (2015) Megjelent: Horizontok II. pp. 29-35
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3087195] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3087195, Kapcsolat: 28840558
  10. Sontráné Bartus et al. Az óvodapedagógusi és tanítói professziógram IKT összetevői. (2015) SÁROSPATAKI PEDAGÓGIAI FÜZETEK 0230-0435 különszám 281-300
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2902787] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2902787, Kapcsolat: 25550891
  11. Molnár Edit. A tanári tervezés tanulásának és tanításának vizsgálata. (2015) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 65 11-12 92-106
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3036153] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3036153, Kapcsolat: 28840528
  12. Soproni Zsuzsanna. The competencies and professional development of teachers of English in Hungary. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2571528] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2571528, Kapcsolat: 28840820
  13. N Tóth. Mérföldkövek a pedagógussá válás folyamatában - Empirikus kutatás a Nyugat-magyarországi Egyetemen végzett pedagógusok körében. (2014) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 114 1 25-48
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2556925] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2556925, Kapcsolat: 28840485
  14. Chrappán Magdolna et al. Curricula and values in teacher training in Slovakia, Hungary and Czech Republic. (2014) Megjelent: Comparative Research on Teacher Education pp. 29-50
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2585772] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2585772, Kapcsolat: 28840516
  15. Lévai Dóra. A pedagógus kompetenciái az online tanulási környezetben zajló tanulási-tanítási folyamat során. (2014) ISBN:9789632845661
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2891313] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2891313, Kapcsolat: 28840514
  16. Huszár Zsuzsanna. Pedagógusképzést segítő hálózatok és szerepük a pedagógiai munka fejlesztésében.. (2012) Megjelent: Pedagógusok a pályán pp. 49-60
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2320096] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2320096, Kapcsolat: 22313330
  17. Sági Matild et al. A tanári munka minőségét befolyásoló tényezők. (2012) Megjelent: Pedagógusok a pályán pp. 9-29
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3151031] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3151031, Kapcsolat: 28840755
Gaskó Krisztina et al. A kategóriák megkérdőjelezése - A folyamatos szakmai fejlődés szempontja az adaptív-elfogadó iskola koncepciójában. (2011) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 9 (38) 3-4. 5-28, 2547145
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2547145]
  1. Réthy Endréné. Módszertani ajánlások, gyakorlatra orientált feladatok az oktatáselmélet tanításához tanulásához. (2016) ISBN:9789637692741
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3046669] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3046669, Kapcsolat: 26421098
Mészáros György. Ifjúsági szubkultúrák és „szubkulturális pedagógia” egy iskolai etnográfia fényében. (2011) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 21 1 22-38, 1477542
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1477542]
  1. Havasréti József. Ifjúságkutatás Magyarországon különös tekintettel az ifjúsági kultúrák, a kulturális fogyasztás és a média jelentőségére. (2013)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[25250641] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25250641, Kapcsolat: 25250642
Mészáros György. Tanári szerepvállalás a homofóbia elleni küzdelemben: pedagógushallgatók és LMBT emberek értelmezései. (2011) Megjelent: Homofóbia Magyarországon pp. 175-188, 2729652
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2729652]
  1. Takács J et al. Az LMBT-emberek társadalmi integrációját segítő tényezők Magyarországon. (2012) Megjelent: Társadalmi integráció a jelenkori Magyarországon pp. 383-397
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2143784] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2143784, Kapcsolat: 25250478
Rapos Nóra et al. Az adaptív-elfogadó iskola koncepciója. (2011) ISBN:9789636826864, 2268277
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2268277]
  1. K. Nagy. A Differenciált Fejlesztés Heterogén Tanulócsoportokban, mint pedagógiai innováció. (2019) TANÍTÓ 0496-8387 58 7-8 20-26
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30849011] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30849011, Kapcsolat: 28940713
  2. Túri Ibolya. Konduktorjelöltek nézetrendszerének alakulása a konduktorképzés folyamán. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3385039] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3385039, Kapcsolat: 28840793
  3. Borda Balázs et al. A táborozás szociális küldetése. (2018) Megjelent: A komfortzónán is túl... pp. 53-69
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3411223] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3411223, Kapcsolat: 28840777
  4. Zsebőné Nagy. Tanuló pedagógusok és az iskola szakmai tőkéje. (2017) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 5 3 55-59
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[27138786] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27138786, Kapcsolat: 27142614
  5. Trencsényi László et al. Hungarian Social Pedagogical Narratives. (2017) ERUDITIO - EDUCATIO 1336-8893 2017 3 5-22
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3305611] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3305611, Kapcsolat: 28840845
  6. Trencsényi László. A szociálpedagógia és a minőségbiztosítás. (2017) Megjelent: Tizenkilencre lapot? pp. 103-115
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3286447] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3286447, Kapcsolat: 28941037
  7. Trencsényi László et al. Tanórán innen, iskolán túl: a szociálpedagógiai gondolat létjogosultsága. (2016) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 26 10 81-97
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3156927] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3156927, Kapcsolat: 26264388
  8. Dóczi-Vámos Gabriella. Tabuk és bizalom szerepe az iskolai erőszak szempontjából. (2016) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 3 21-35
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3134596] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3134596, Kapcsolat: 26121306
  9. Kálmán Orsolya. Oktatók és oktatói gyakorlatközösségek tanulása és támogatása a felsőoktatásban: Oktatók és oktatói gyakorlatközösségek tanulásaés támogatása a felsőoktatásban. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 215-215
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[26423999] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26423999, Kapcsolat: 26423999
  10. Mohay Borbála. Környezeti tartalmak a történelem középiskolai oktatásában. (2016) Megjelent: Kutatások és jó gyakorlatok a tanárképzés tudós műhelyeiből pp. 76-93
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27144542] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27144542, Kapcsolat: 27144542
  11. Dömsödy Andrea. Könyvtárhasználati óravázlatok 2.. (2016) ISBN:9789638804655
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Oktatási[3093183] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3093183, Kapcsolat: 26424030
  12. Vámos Ágnes. Bevezető. (2016) Megjelent: Tanuló pedagógusok és az iskola szakmai tőkéje pp. 7-17
    Könyvrészlet/Tudományos[26424034] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26424034, Kapcsolat: 26424034
  13. Dóczi-Vámos Gabriella. Az iskolai agresszió és az iskola belső világa. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 67-67
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[26423997] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26423997, Kapcsolat: 26423997
  14. Tóth Tamás. A társadalmi egyenlőtlenségek termelése: A neoliberális oktatáspolitika újbaloldali, kritikai elemzése. (2016) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 66 3-4 22-44
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30401720] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30401720, Kapcsolat: 25951896
  15. Gazdag Emma. Az iskola mint adaptív közösség. (2015) Megjelent: A jelszó: Gandhi pp. 23-36
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[27144547] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27144547, Kapcsolat: 28940715
  16. Dúll Andrea et al. Az iskolai környezet üzenetei : környezetpszichológiai elemzés. (2015) Megjelent: Rábeszélőtér pp. 47-73
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2919882] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2919882, Kapcsolat: 27144553
  17. Fábián Gyöngyi. A tanárszerep aspektusai, különös tekintettel a nyelvtanárszerepre. (2015)
    Disszertáció/Habilitációs anyag (Disszertáció)/Tudományos[3058198] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3058198, Kapcsolat: 28840804
  18. Csereklye Erzsébet. Multiculturalism in Central and Eastern Europe: The Hungarian Story. (2014) MULTICULTURAL EDUCATION REVIEW 2005-615X 2377-0031 6 1 102-127
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2700665] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2700665, Kapcsolat: 25250502
  19. Váraljai Mariann. Inklúziós törekvések a változó tanulási környezetben. (2014) DUNAKAVICS 2064-5007 II 12 27-35
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2809436] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2809436, Kapcsolat: 25205237
  20. Ceglédi Tímea. Határtalan oktatáskutatás. (2014) ISBN:9789630891462
    Könyv/Tudományos[30142065] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30142065, Kapcsolat: 29490218
  21. Bordás Andrea. Dominancia és szabadság: Egy pedagógusokkal készített fókuszcsoportos interjú tanításértelmezéseiben. (2014) Megjelent: Határtalan oktatáskutatás. Tanulmányok a 75 éves Kozma Tamás tiszteletére pp. 23-35
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25205231] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25205231, Kapcsolat: 25205231
  22. Barnáné Likovszky. Az integráció mint átmenet az intézményes nevelés megújulási folyamataiban. (2014) ÓVODAI VEZETÉSI ÉS NEVELÉSI MÓDSZERTANI TANÁCSADÓ 2064-2466 2 7-8 27-38
    Folyóiratcikk/Tudományos[25504162] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25504162, Kapcsolat: 25504162
  23. Solymosi Katalin. Iskolaválasztás: A háttérben húzódó motivációk és nézetek. (2013) Megjelent: Vzdelávanie, vyskum a metodologia (Oktatás, kutatás és módszertan) pp. 387-391
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25184676] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25184676, Kapcsolat: 25184676
  24. Czető Krisztina. Iskolaundor vagy egész életen át tartó tanulás, avagy milyen lehetne a jövő iskolája?. (2013) Megjelent: Üzenet a palackban: Fiatal kutatók gondolatai az egész életen át tartó tanulásról pp. 39-55
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2346643] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2346643, Kapcsolat: 25184677
  25. Réthy Endréné. Befogadás,méltányosság, az inkluzív pedagógia rendszere. (2013) ISBN:9789639687356
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2399901] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2399901, Kapcsolat: 25184679
  26. Simon Gabriella. Az iskolai tudás és az Internet. (2013) Megjelent: Digitális tananyagok: Oktatásinformatikai kompetencia a tanárképzésben pp. 204-226
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2795923] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2795923, Kapcsolat: 25184668
  27. Csereklye Erzsébet. A tanulói sokféleség és a tanárok multikulturális nézetei. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2486505] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2486505, Kapcsolat: 25503725
  28. Nagy Ádám et al. Szocializációs közegek a változó társadalomban: A nevelés esélyei: család, iskola, szabadidő, média. (2012) ISBN:9789630841412
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2069166] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2069166, Kapcsolat: 25184669
Mészáros György et al. Társadalmi sokféleség, interkulturalitás. (2012) ISBN:9786155192128, 1970224
Könyv/Nem besorolt (Könyv)/Tudományos[1970224]
  1. Németh Tibor. Taní-tani, aki a szél idefúj. (2019) TANÍ-TANI ONLINE http://www.tani-tani.info/tanitani_akit_a_szel_idefuj-http://www.tani-tani.info/tanitani_akit_a_szel_idefuj
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30818629] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30818629, Kapcsolat: 28322513
  2. Holló Dorottya. Az interkulturalitás helye az angolszakos tanárképzésben – az interdiszciplinaritás kihívásai. (2016) Megjelent: Kutatások és jó gyakorlatok a tanárképzés tudós műhelyeiből pp. 178-192
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3136891] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3136891, Kapcsolat: 27144543
  3. Wessenauer Veszna. Etnikai, vallási, nyelvi és kulturális kisebbségek a magyar oktatásban. (2015)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[26256032] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26256032, Kapcsolat: 26256032
Takács J et al. Don’t Ask, Don’t Tell, Don’t Bother: Homophobia and the Heteronorm in Hungary. (2012) Megjelent: Confronting Homophobia in Europe pp. 79-105, 1803422
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1803422]
  1. Rédai Dorottya. Institutional Classed Hierarchy and the Intersectional Re/production of Social Inequalities in Marzipan. (2019) Megjelent: Exploring Sexuality in Schools pp. 97-142
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[30935064] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30935064, Kapcsolat: 28453695
  2. P Tóth Tamás. HIV-vel élők én-elbeszélései. (2016) ISBN:9789638302496
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[3063659] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3063659, Kapcsolat: 29191862
  3. Stőhr Lóránt. Conflicting forces: Postcommunist and mythical bodies in Kornél Mundruczó’s films. (2016) STUDIES IN EASTERN EUROPEAN CINEMA 2040-350X 2040-3518 7 2 139-152
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3103449] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3103449, Kapcsolat: 25579309
  4. Mészáros György. The “Gay Eye” of a Researcher and a Student in a Hungarian School: Autoethnography as Critical Interpretation of the Subject. (2015) Megjelent: International Handbook of Interpretation in Educational Research pp. 705-726
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2819694] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2819694, Kapcsolat: 24593270
  5. Rédai Dorottya. Sexing the School. Constituting Gender, Ethnicity and Class through Discourses of Sexuality in a Hungarian Secondary School. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26672684] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26672684, Kapcsolat: 26672684
  6. Borgos Anna. Secret Years: Hungarian Lesbian Herstory, 1950s–2000s. (2015) ASPASIA: THE INTERNATIONAL YEARBOOK OF CENTRAL EASTERN AND SOUTHEASTERN EUROPEAN WOMENS AND GENDER HISTORY 1933-2882 1933-2890 9 87-112
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2883246] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2883246, Kapcsolat: 25248313
  7. Demeter Márton. Felismerés, megismerés, elismerés. Conchita Wurst és világaink kategorizációja. (2015) SOCIO.HU : TÁRSADALOMTUDOMÁNYI SZEMLE 2063-0468 5 1 126-151
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25248312] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25248312, Kapcsolat: 25248312
  8. Máté Dezső. Faced with Multiple ‘Values’ - From the Perspective of the Roma LGBTQ Community: The inside-outsider intersection. (2015) ROMA RIGHTS JOURNAL OF EUROPEAN ROMA RIGHTS CENTER 1417-1503 2015 2 93-97
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2984472] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2984472, Kapcsolat: 26604628
  9. Szabó Miklós. Are Most Homosexuals Gay?. (2015) Megjelent: Sterile and Isloated? An anthropology today in Hungary and Poland. Wydawanictwo TIPI . Wielichowo pp. 75-87
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26604630] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26604630, Kapcsolat: 26604630
  10. Molnár Tamás. Public and Private Socialism: A Comparison of Gay Identities and Movements in Hungary and the German Democratic Republic. (2013)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)[26604627] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26604627, Kapcsolat: 26604627
Mészáros György. Szubkultúrák és iskolai nevelés: Narratív, kritikai pedagógiai etnográfia. (2014) ISBN:9789636933418, 2819696
Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2819696]
  1. Szabolcs Éva. Kvalitatív, megértő irányzatok a neveléstudományban. (2017) Megjelent: A vándordiák II. pp. 274-279
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3231407] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3231407, Kapcsolat: 27144789
  2. Kurucz Orsolya. Padra írt üzenet. Egy pedagógiai etnográfia története. (2015) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 3 91-93
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[2958016] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2958016, Kapcsolat: 25174927
2020-10-20 01:20