Mészáros György. Techno-house szubkultúra és iskolai nevelés. (2003) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 13 9 4-64, 1330714
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1330714]
  1. Rapos Nóra. Ruhatár, halpiac vagy bandázó törzsek?: Értékek és elvárások harca az iskolában. (2015) Megjelent: A társas, társadalmi viszonyok pp. 43-49
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Oktatási[25250599] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25250599, Kapcsolat: 25250599
  2. Almássy Balázs. Tanártípusok a Nyugat korának magyar irodalmában. (2013) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 1 4 45-68
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26329369] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26329369, Kapcsolat: 25250583
  3. Havasréti József. Ifjúságkutatás Magyarországon különös tekintettel az ifjúsági kultúrák, a kulturális fogyasztás és a média jelentőségére. (2013)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[25250641] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25250641, Kapcsolat: 25250641
  4. Kamarás István. Pedagógiai etika bevezető. (2011) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 21 10-11 49-55
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1861785] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1861785, Kapcsolat: 25250648
  5. Fónai Eszter. Dezintegrált magyar, integrált spanyol társadalom?. (2011) KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG 0133-2597 15 4 83-92
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25250576] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25250576, Kapcsolat: 25250576
  6. Balázs É et al. Az oktatás gazdasági és társadalmi környezete. (2011) Megjelent: Jelentés a magyar közoktatásról 2010 p. online
    Könyvrészlet[22777191] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22777191, Kapcsolat: 25250635
  7. Kis Tamás. A zsonglőrködés kultúrája Magyarországon. (2010) KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG 0133-2597 14 2 99-103
    Folyóiratcikk/Rövid közlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[25250571] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25250571, Kapcsolat: 25250571
  8. Dohány Gabriella. A zenei műveltség értelmezésének lehetőségei. (2010) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 110 3 185-210
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2448967] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2448967, Kapcsolat: 25250578
  9. Mátóné Szabó. Usage of different drugs among secondary school students. (2009) PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 1788-2583 1788-2591 4 1 23-36
    Folyóiratcikk[20940762] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20940762, Kapcsolat: 20940762
  10. Mátóné Szabó. Az emók: az érzékenyek szubkultúrája. (2009) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 19 1-2 melléklet 12-25
    Folyóiratcikk[20940759] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20940759, Kapcsolat: 20940759
  11. Papp Ágnes. Mentorálás, mentor szerep a szakképzésben. (2008)
    Könyv[20940766] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20940766, Kapcsolat: 20940766
  12. Kresalek Dávid. Kulturális meghatározottságok hatásmechanizmusai a magyarországi „második esély” típusú iskolákban: Diák identitás, (szub)kultúra és iskolával kapcsolatos elvárások. (2008)
    Könyv[20940760] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20940760, Kapcsolat: 20940760
  13. Gaul Emil. Ismerjük még diákjainkat?: A középiskolás korúak öltözködése, kulturális ízlése és értékei egy országos ifjúságkutatás tükrében (1). (2008) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 18 11-12 89-101
    Folyóiratcikk[20940764] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20940764, Kapcsolat: 20940764
  14. Hegedűs Judit. Fiatalkorú bűnelkövetők gyermekkora és a javítóintézetben töltött éveik pedagógiai vizsgálata.. (2007)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1357451] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1357451, Kapcsolat: 20940763
  15. Bátorfy Attila. A drog, a zaj és a nem normális: Az elektronikus tánczenei kultúra mint morális pánik Magyarországon. (2007) BESZÉLŐ 0865-4093 12 1 104-112
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20940755] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20940755, Kapcsolat: 20940755
  16. Kamarás István. Misztika az új vallási jelenségekben. (2006) ÖKUMENÉ 1218-795X 13 2
    Folyóiratcikk[20940781] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20940781, Kapcsolat: 20940781
  17. Géczi János. Az iskola kultúrája: nevelés és tudomány. (2006) ISBN:9638674547
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1338720] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1338720, Kapcsolat: 20940758
  18. Géczi János. Pedagógiai tudásátadás. (2005) ISBN:9638674504
    Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[1338718] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1338718, Kapcsolat: 20940761
  19. Géczi János. Neveléstudomány-neveléstörténet-a neveléstörténet oktatása. (2004) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 54 10 3-9
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1334639] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1334639, Kapcsolat: 20940757
  20. Szél Bernadett. Incorporation of Creative Methods of Future - Oriented Education. (2004) Megjelent: The First Prague Workshop on Futures Studies Methodology pp. 67-75
    Egyéb konferenciaközlemény[20940780] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20940780, Kapcsolat: 20940780
Mészáros György. Az esélyteremtés mint mentalitás. (2004) Megjelent: Második esély pp. 28-37, 1330739
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1330739]
  1. Papp Ágnes. Mentorálás, mentor szerep a szakképzésben. (2008)
    Könyv[20940766] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20940766, Kapcsolat: 20940782
Mészáros György. A “rossza arcúak” szava: a kritikai pedagógia kihívása. (2005) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 15 4 84-101, 1330716
Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1330716]
  1. Csereklye Erzsébet. A tanulói sokféleség és a tanárok multikulturális nézetei. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2486505] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2486505, Kapcsolat: 25503846
  2. Szabolcs Éva. Bevezető: a gyermek- és ifjúkor pedagógiai szempontú kutatásáról. (2009) Megjelent: Ifjúkorok, gyermekvilágok I. pp. 7-10
    Könyvrészlet[20940790] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20940790, Kapcsolat: 20940790
  3. Papp Ágnes. Mentorálás, mentor szerep a szakképzésben. (2008)
    Könyv[20940766] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20940766, Kapcsolat: 20940783
  4. Kereszty Orsolya. A társadalmi nem mint a kutatás tárgya a pedagógiában. (2007) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 16 4 637-649
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1299259] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1299259, Kapcsolat: 20940808
  5. Golnhofer Erzsébet et al. Gyermekkor: nézőpontok, narratívák.. (2005) ISBN:9637338241
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1201523] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1201523, Kapcsolat: 20940786
Mészáros György. Keresztény pedagógia?. (2005) MESTER ÉS TANÍTVÁNY: KONZERVATÍV PEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT: A PÁZMÁNY PÉTER KATOLIKUS EGYETEM BÖLCSÉSZETTUDOMÁNYI KAR FOLYÓIRATA 1785-4342 2 5 44-52, 1330715
Folyóiratcikk/Esszé (Folyóiratcikk)/Tudományos[1330715]
  1. Kamarás István. Pedagógiai etika bevezető. (2011) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 21 10-11 49-55
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1861785] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1861785, Kapcsolat: 25250646
Mészáros György. Beavatás, liminalitás és struktúra: Fazekas Mihály Lúdas Matyijának újraolvasása. (2007) IRODALOMTÖRTÉNETI KÖZLEMÉNYEK 0021-1486 1588-0834 111 1-3 202-209, 1330730
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1330730]
  1. Rálik Alexandra. Mennyire ludas Matyi?: Interpretációs kérdések Fazekas Mihály Lúdas Matyicímű művében. (2013) Megjelent: Eötvözet II. Az Eötvös József Collegiumés az Eötvös Loránd KollégiumII. közös bölcsészkonferenciáján elhangzott előadások(Szege... pp. 22-36
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25250544] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25250544, Kapcsolat: 25250544
Mészáros György. Az ifjúsági szubkultúrák szerepe a nevelési folyamatban: Iskolai etnográfia. (2009), 1322580
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1322580]
  1. Rapos N et al. Az osztatlan tanárképzés KKK-elemzésére épülő alapelveinek, képzési struktúrájának és tartalmának meghatározása. (2015) Megjelent: A tanárképzés megújítása - 2015 pp. 11-30
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2965009] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2965009, Kapcsolat: 25250557
Mészáros György. Az adaptív iskola koncepciója: nemzetközi megközelítések és értelmezések. (2010), 1769142
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1769142]
  1. Lénárd Sándor. Oktatói együttműködés és tanuló szervezet. (2012) Megjelent: Képzési program és szervezet a magyar felsőoktatás bolognai folyamatában pp. 67-101
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2208885] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2208885, Kapcsolat: 25184684
Mészáros György et al. Az adaptív iskola: nemzetközi megközelítések és értelmezések: Elemző tanulmány. (2010), 1477563
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1477563]
  1. Horváth H. Informális tanulás az Aranycsapat korában: tanulási színterek vizsgálata Puskás és Deák mikrokörnyezetében. (2011) ISBN:9789636933739
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1776876] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1776876, Kapcsolat: 25504183
Mészáros György. Új epszitemológiák kihívása a neveléstudományban. (2010) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1 20. évf. 14-33, 1330737
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1330737]
  1. Kolosai Nedda. Művészettudomány. (2013) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 1 2 57-73
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2728070] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2728070, Kapcsolat: 25250534
Falus Iván. A pedagógussá válás és a szakmai fejlődés sztenderdjei. (2011) ISBN:9789639894853, 1764163
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1764163]
  1. Szontagh Pál. Kompetenciaértelmezés a keresztyén pedagógiában. (2016) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 2016 9-12 88-98
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3155945] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3155945, Kapcsolat: 26274714
  2. Sontráné Bartus et al. Az óvodapedagógusi és tanítói professziógram IKT összetevői. (2015) SÁROSPATAKI PEDAGÓGIAI FÜZETEK 0230-0435 különszám 281-300
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2902787] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2902787, Kapcsolat: 25550891
  3. Huszár Zsuzsanna. Pedagógusképzést segítő hálózatok és szerepük a pedagógiai munka fejlesztésében.. (2012) Megjelent: Pedagógusok a pályán pp. 49-60
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2320096] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2320096, Kapcsolat: 22313330
Gaskó Krisztina. A kategóriák megkérdőjelezése - A folyamatos szakmai fejlődés szempontja az adaptív-elfogadó iskola koncepciójában. (2011) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 9 (38) 3-4. 5-28, 2547145
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2547145]
  1. Réthy Endréné. Módszertani ajánlások, gyakorlatra orientált feladatok az oktatáselmélet tanításához, tanulásához. (2016) ISBN:9789637692741
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[26077581] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26077581, Kapcsolat: 26421098
Mészáros György. Ifjúsági szubkultúrák és „szubkulturális pedagógia” egy iskolai etnográfia fényében. (2011) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 21 1 22-38, 1477542
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1477542]
  1. Havasréti József. Ifjúságkutatás Magyarországon különös tekintettel az ifjúsági kultúrák, a kulturális fogyasztás és a média jelentőségére. (2013)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[25250642] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25250642, Kapcsolat: 25250642
Mészáros György. Tanári szerepvállalás a homofóbia elleni küzdelemben: pedagógushallgatók és LMBT emberek értelmezései. (2011) Megjelent: Homofóbia Magyarországon pp. 175-188, 2729652
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2729652]
  1. Takács J et al. Az LMBT-emberek társadalmi integrációját segítő tényezők Magyarországon. (2012) Megjelent: Társadalmi integráció a jelenkori Magyarországon pp. 383-397
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2143784] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2143784, Kapcsolat: 25250478
Rapos Nóra et al. Az adaptív-elfogadó iskola koncepciója. (2011) ISBN:9789636826864, 2268277
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2268277]
  1. Zsebőné Nagy. Tanuló pedagógusok és az iskola szakmai tőkéje. (2017) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 5 3 55-59
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[27138786] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27138786, Kapcsolat: 27142614
  2. Trencsényi László et al. Tanórán innen, iskolán túl: a szociálpedagógiai gondolat létjogosultsága. (2016) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 26 10 81-97
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26264388] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26264388, Kapcsolat: 26264388
  3. Dóczi-Vámos Gabriella. Tabuk és bizalom szerepe az iskolai erőszak szempontjából. (2016) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 3 21-35
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3134596] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3134596, Kapcsolat: 26121306
  4. Kálmán Orsolya. Oktatók és oktatói gyakorlatközösségek tanulása és támogatása a felsőoktatásban: Oktatók és oktatói gyakorlatközösségek tanulásaés támogatása a felsőoktatásban. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 215-215
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[26423999] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26423999, Kapcsolat: 26423999
  5. Mohay Borbála. Környezeti tartalmak a történelem középiskolai oktatásában. (2016) Megjelent: Kutatások és jó gyakorlatok a tanárképzés tudós műhelyeiből pp. 76-93
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27144542] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27144542, Kapcsolat: 27144542
  6. Dömsödy Andrea. Könyvtárhasználati óravázlatok 2.. (2016) ISBN:9789638804655
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Oktatási[3093183] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3093183, Kapcsolat: 26424030
  7. Vámos Ágnes. Bevezető. (2016) Megjelent: Tanuló pedagógusok és az iskola szakmai tőkéje pp. 7-17
    Könyvrészlet/Tudományos[26424034] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26424034, Kapcsolat: 26424034
  8. Dóczi-Vámos Gabriella. Az iskolai agresszió és az iskola belső világa. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 67-67
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[26423997] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26423997, Kapcsolat: 26423997
  9. Tóth Tamás. A társadalmi egyenlőtlenségek termelése – A neoliberális oktatáspolitika újbaloldali, kritikai elemzése a társadalmi egyenlőtlenségek tükrében. (2016) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 66 3-4 22-44
    Folyóiratcikk/Tudományos[25951896] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25951896, Kapcsolat: 25951896
  10. Gazdag Emma. Az iskola mint adaptív közösség. (2015) Megjelent: A jelszó: Gandhi pp. 23-36
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[27144546] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27144546, Kapcsolat: 27144546
  11. Dúll Andrea et al. Az iskolai környezet üzenetei : környezetpszichológiai elemzés. (2015) Megjelent: Rábeszélőtér pp. 47-73
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2919882] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2919882, Kapcsolat: 27144553
  12. Csereklye Erzsébet. Multiculturalism in Central and Eastern Europe: The Hungarian story. (2014) MULTICULTURAL EDUCATION REVIEW 2005-615X 2377-0031 6 1 102-127
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25250502] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25250502, Kapcsolat: 25250502
  13. Váraljai Mariann. Inklúziós törekvések a változó tanulási környezetben. (2014) DUNAKAVICS 2064-5007 2 12 27-35
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)[27421135] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27421135, Kapcsolat: 25205237
  14. Bordás Andrea. Dominancia és szabadság: Egy pedagógusokkal készített fókuszcsoportos interjú tanításértelmezéseiben. (2014) Megjelent: Határtalan oktatáskutatás. Tanulmányok a 75 éves Kozma Tamás tiszteletére pp. 23-35
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25205231] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25205231, Kapcsolat: 25205231
  15. Barnáné Likovszky. Az integráció mint átmenet az intézményes nevelés megújulási folyamataiban. (2014) ÓVODAI VEZETÉSI ÉS NEVELÉSI MÓDSZERTANI TANÁCSADÓ 2064-2466 2 7-8 27-38
    Folyóiratcikk/Tudományos[25504162] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25504162, Kapcsolat: 25504162
  16. Solymosi Katalin. Iskolaválasztás: A háttérben húzódó motivációk és nézetek. (2013) Megjelent: Vzdelávanie, vyskum a metodologia (Oktatás, kutatás és módszertan) pp. 387-391
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25184676] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25184676, Kapcsolat: 25184676
  17. Czető Krisztina. Iskolaundor vagy egész életen át tartó tanulás, avagy milyen lehetne a jövő iskolája?. (2013) Megjelent: Üzenet a palackban: Fiatal kutatók gondolatai az egész életen át tartó tanulásról pp. 39-55
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2346643] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2346643, Kapcsolat: 25184677
  18. Réthy Endréné. Befogadás,méltányosság, az inkluzív pedagógia rendszere. (2013) ISBN:9789639687356
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2399901] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2399901, Kapcsolat: 25184679
  19. Simon Gabriella. Az iskolai tudás és az Internet. (2013) Megjelent: Digitális tananyagok. Oktatásinformatikai kompetencia a tanárképzésben pp. 204-226
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2795923] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2795923, Kapcsolat: 25184668
  20. Csereklye Erzsébet. A tanulói sokféleség és a tanárok multikulturális nézetei. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2486505] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2486505, Kapcsolat: 25503725
  21. Nagy Ádám et al. Szocializációs közegek a változó társadalomban: A nevelés esélyei: család, iskola, szabadidő, média. (2012) ISBN:9789630841412
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2069166] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2069166, Kapcsolat: 25184669
Mészáros György et al. Társadalmi sokféleség, interkulturalitás. (2012) ISBN:9786155192128, 1970224
Könyv/Nem besorolt (Könyv)/Tudományos[1970224]
  1. Németh Tibor. Taní-tani, aki a szél idefúj. (2019) TANÍ-TANI ONLINE http://www.tani-tani.info/tanitani_akit_a_szel_idefuj-http://www.tani-tani.info/tanitani_akit_a_szel_idefuj
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30818629] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30818629, Kapcsolat: 28322513
  2. Holló Dorottya. Az interkulturalitás helye az angolszakos tanárképzésben – az interdiszciplinaritás kihívásai. (2016) Megjelent: Kutatások és jó gyakorlatok a tanárképzés tudós műhelyeiből pp. 178-192
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3136891] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3136891, Kapcsolat: 27144543
  3. Wessenauer Veszna. Etnikai, vallási, nyelvi és kulturális kisebbségek a magyar oktatásban. (2015)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[26256032] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26256032, Kapcsolat: 26256032
Takács J et al. Don’t Ask, Don’t Tell, Don’t Bother: Homophobia and the Heteronorm in Hungary. (2012) Megjelent: Confronting Homophobia in Europe pp. 79-105, 1803422
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1803422]
  1. Rédai Dorottya. Institutional Classed Hierarchy and the Intersectional Re/production of Social Inequalities in Marzipan. (2019) Megjelent: Exploring Sexuality in Schools pp. 97-142
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[30935064] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30935064, Kapcsolat: 28453695
  2. Stőhr Lóránt. Conflicting forces: post-communist and mythical bodies in Kornél Mundruczó's films. (2016) STUDIES IN EASTERN EUROPEAN CINEMA 2040-350X 2040-3518 7 2 139-152
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25579309] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25579309, Kapcsolat: 25579309
  3. Mészáros Gy. The “Gay Eye” of a Researcher and a Student in a Hungarian School: Autoethnography as Critical Interpretation of the Subject. (2015) Megjelent: International Handbook of Interpretation in Educational Research pp. 705-726
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24593270] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24593270, Kapcsolat: 24593270
  4. Rédai Dorottya. Sexing the School. Constituting Gender, Ethnicity and Class through Discourses of Sexuality in a Hungarian Secondary School. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26672684] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26672684, Kapcsolat: 26672684
  5. Borgos Anna. Secret Years: Hungarian Lesbian Herstory, 1950s–2000s. (2015) ASPASIA: THE INTERNATIONAL YEARBOOK OF CENTRAL EASTERN AND SOUTHEASTERN EUROPEAN WOMENS AND GENDER HISTORY 1933-2882 1933-2890 9 87-112
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2883246] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2883246, Kapcsolat: 25248313
  6. Demeter Márton. Felismerés, megismerés, elismerés. Conchita Wurst és világaink kategorizációja. (2015) SOCIO.HU : TÁRSADALOMTUDOMÁNYI SZEMLE 2063-0468 5 1 126-151
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25248312] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25248312, Kapcsolat: 25248312
  7. Máté Dezső. Faced with Multiple ‘Values’ - From the Perspective of the Roma LGBTQ Community: The inside-outsider intersection. (2015) ROMA RIGHTS JOURNAL OF EUROPEAN ROMA RIGHTS CENTER 1417-1503 2015 2 93-97
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2984472] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2984472, Kapcsolat: 26604628
  8. Szabó Miklós. Are Most Homosexuals Gay?. (2015) Megjelent: Sterile and Isloated? An anthropology today in Hungary and Poland. Wydawanictwo TIPI . Wielichowo pp. 75-87
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26604630] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26604630, Kapcsolat: 26604630
  9. Molnár Tamás. Public and Private Socialism: A Comparison of Gay Identities and Movements in Hungary and the German Democratic Republic. (2013)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)[26604627] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26604627, Kapcsolat: 26604627
Mészáros György. Szubkultúrák és iskolai nevelés: Narratív, kritikai pedagógiai etnográfia. (2014) ISBN:9789636933418, 2819696
Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2819696]
  1. Szabolcs Éva. Kvalitatív, megértő irányzatok a neveléstudományban. (2017) Megjelent: A vándordiák II. pp. 274-279
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3231407] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3231407, Kapcsolat: 27144789
  2. Kurucz Orsolya. Padra írt üzenet. Egy pedagógiai etnográfia története. (2015) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 3 91-93
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[2958016] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2958016, Kapcsolat: 25174927
  3. Rédai Dorottya. Gender dichotómia a szexuális öröm diskurzusaiban. (2015) SOCIO.HU : TÁRSADALOMTUDOMÁNYI SZEMLE 2063-0468 5 1 188-216
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25250519] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25250519, Kapcsolat: 25250519
  4. Trencsényi László. Alapmű: Mészáros György (2014): Szubkultúrák és iskolai nevelés. Narratív kritikai pedagógiai etnográfia. (2015) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 3 88-90
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[2958015] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2958015, Kapcsolat: 25174922
Rapos Nóra et al. Javaslat az osztatlan tanárképzés gyakorlati rendszerének átgondolására és a jelenlegi gyakorlatok alapelveinek és funkcióinak meghatározására. (2015) Megjelent: A tanárképzés megújítása - 2015 pp. 215-282, 2975063
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2975063]
  1. Szőke-Milinte Enikő. Oktatáspolitikai dilemmák – a gyakorlatok és az egyetemi képzés kapcsolata, a kísérőszemináriumok jellemzői. (2015) Megjelent: A tanárrá válás és a tanárság kutatása pp. 28-51
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25227771] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25227771, Kapcsolat: 25227771
  2. Kucserka Zsófia et al. Intézményen belül és intézmények között: egy kooperatív műhelymunka tanulságai. (2015) Megjelent: Horizontok II. pp. 29-35
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3087195] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3087195, Kapcsolat: 27144552
Mészáros György. Reconsidering the identity approach of the EU LGBT+ architecture from a feminist perspective. (2017) Megjelent: The Future of the European Union: Feminist Perspectives from East-Central Europe pp. 46-56, 3333649
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3333649]
  1. Kováts Eszter. Az angolszász viták jelentősége a magyar kormányzat " genderideológiára " hivatkozó mozgósításában és a hamis szembeállítások meghaladásában. (2018) TÁRSADALMI NEMEK TUDOMÁNYA INTERDISZCIPLINÁRIS EFOLYÓIRAT 2062-7084 1 46-67
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3384307] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3384307, Kapcsolat: 28116848
Tóth Tamás et al. We should've made a revolution: A critical rhapsody of the Hungarian education system’s catching-up revolutions since 1989. (2018) POLICY FUTURES IN EDUCATION 1478-2103 1478-2103 16 4 465-481, 30401760
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30401760]
  1. Tight Malcolm. The neoliberal turn in Higher Education. (2019) HIGHER EDUCATION QUARTERLY 0951-5224 1468-2273 73 3 273-284
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31093682] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31093682, Kapcsolat: 28689702
Neumann Eszter et al. From Public Education to National Public Upbringing: : The Neoconservative Turn of Hungarian Education After 2010. (2019) Megjelent: Austerity and the Remaking of European Education pp. 117-146, 30714283
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30714283]
  1. Éber Márk. Osztályszerkezet Magyarországon globális perspektívából. (2019) FORDULAT 1585-0560 2498-9347 26 76-114
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30862912] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30862912, Kapcsolat: 28749242
2020-02-28 17:03