Gereben Ferencné. Az orrhangzós beszéd javítása. (1981), 2022428
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2022428]
  1. Mesterházi Zsuzsa. A gyógypedagógia elméletképzése.. (2004) Megjelent: Tágabb értelemben vett gyógypedagógia pp. 17-65
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23065428] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23065428, Kapcsolat: 23064402
  2. Illyés S. Gyógypedagógiai alapismeretek. (2000) ISBN:9637155287
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[1051376] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1051376, Kapcsolat: 23064400
Gereben Ferencné. Beszédhibások szocializációja kisiskoláskorban. (1985) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XIII 3 187-192, 2022391
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2022391]
  1. Kissné Haffner. Ők és mi. (1994)
    Könyv[23065340] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23065340, Kapcsolat: 23065331
Gerebenné Várbíró. Akadályozott beszédfejlődésű gyermekek iskoláskori nyomonkövetésének tapasztalatai.. (1986) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XIV 3 180-185, 2022384
Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2022384]
  1. Gordosné Szabó. A magyar gyógypedagógus-képzés története. (2000) ISBN:9634634303
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2601445] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2601445, Kapcsolat: 23065339
Gerebenné Várbíró. Tanulási zavarok differenciáldiagnosztikája. (1986) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XIV 3 168-170, 2022385
Folyóiratcikk/Rövid közlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[2022385]
  1. Gordosné Szabó. A magyar gyógypedagógus-képzés története. (2000) ISBN:9634634303
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2601445] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2601445, Kapcsolat: 23065335
Gerebenné Várbíró. A beszédfogyatékosság problémájának áttekintése logopédiai óvodában kezelt gyermekeknél.. (1988) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XVI 3 182-192, 2022373
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2022373]
  1. Gordosné Szabó. A magyar gyógypedagógus-képzés története. (2000) ISBN:9634634303
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2601445] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2601445, Kapcsolat: 23065350
Gerebenné Várbíró. A differenciált beiskolázás néhány mérőeszköze: A Bender A-, a Budapesti Binet-, a Frostig-, a Goodenough-, a SON- és a PREFER-tesztek összehasonlító vizsgálata. (1989) ISBN:9630555255, 1219149
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1219149]
  1. Nagy József. Új pedagógiai kultúra: 2. javított kiadás. (2015)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24486307] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24486307, Kapcsolat: 24486307
  2. Nagy József. Oktatási rendszerünk jövője. (2012) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 22 3 1-19
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24486304] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24486304, Kapcsolat: 24486304
  3. Nagy József. Új pedagógiai kultúra. (2010) ISBN:9789636976538
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1583781] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1583781, Kapcsolat: 24486302
  4. Nagy Zsuzsanna. Középső csoportos gyermekek készségfejlettsége. Összefüggés a RÖVID DIFER és Piaget feladatai között.. (2010) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 20 3 20-29
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2038162] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2038162, Kapcsolat: 24486306
  5. BassL. Tapasztalatok a WISC-IV gyermek-intelligenciateszt magyarországi standardizálásról. (2008)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[23065370] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23065370, Kapcsolat: 23065370
  6. Józsa Krisztián. A képességek és motívumok kölcsönös fejlesztésének lehetősége. (2006) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudomány köréből 2005 pp. 283-302
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24486691] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24486691, Kapcsolat: 24486299
  7. Mesterházi Zsuzsa. A gyógypedagógiai folyamatról. (2004) Megjelent: Gyógyító pedagógia pp. 19-39
    Könyvrészlet[23065367] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23065367, Kapcsolat: 23065367
  8. Horváthné Moldvay I. Logopédus a vidéken: Esettanulmány. (2001) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 12 4-5 35-41
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[22497088] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22497088, Kapcsolat: 20604355
  9. Józsa K. Az elsajátítási motiváció és a kognitív kompetencia fejlesztése. (2001) Megjelent: Neveléstudomány az ezredfordulón pp. 162-174
    Könyvrészlet[20500748] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20500748, Kapcsolat: 20604358
  10. Illyés S. Gyógypedagógiai alapismeretek. (2000) ISBN:9637155287
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[1051376] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1051376, Kapcsolat: 23065358
  11. Józsa Krisztián. A számlálási készség kritériumorientált fejlesztése.. (2000) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 50 7-8 270-278
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1116498] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1116498, Kapcsolat: 20604356
  12. Nagy József. A kritikus kognitív készségek és képességek kritériumorientált fejlesztése. (2000) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 7-8 50. évf. 255-269
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1347713] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1347713, Kapcsolat: 20604364
  13. Nagy J. A kognitív készségek és képességek fejlesztése. (1999) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 1 14-26
    Folyóiratcikk[20604363] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20604363, Kapcsolat: 20604363
  14. Mesterházi Zs. A nehezen tanuló gyermek iskolai nevelése. (1998)
    Könyv[22516504] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22516504, Kapcsolat: 23065356
  15. Mesterházi Zs. „tanulási klinika” szócikk. (1997) Megjelent: Pedagógiai lexikon III.
    Könyvrészlet[20604359] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20604359, Kapcsolat: 20604359
  16. Lányiné Engelmayer. Értelmi fogyatékosok pszichológiája I.: Régi nézetek új megközelítésben. (1996) ISBN:9637155139
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[2343644] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2343644, Kapcsolat: 23065357
  17. Nagy József. Articulation of pre-school with primary school in Hungary: an alternative entry model. (1989) ISBN:9282010554
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1350218] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1350218, Kapcsolat: 20604362
Gereben Ferencné. A Frostig koncepció. (1990) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 1 1 5-10, 2022332
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2022332]
  1. Illyés S. Gyógypedagógiai alapismeretek. (2000) ISBN:9637155287
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[1051376] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1051376, Kapcsolat: 23065373
  2. Kállai János et al. A térélmény kultúrtörténete és pszichopatológiája. (1998) ISBN:9638586605
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1041441] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1041441, Kapcsolat: 23065375
Gerebenné Várbíró. A beszédfogyatékosság problémája a gyógypedagógia különböző területein.. (1993) Megjelent: Nemzetközi Tudományos Konferencia Bárczi Gusztáv születésének centenáriuma alkalmából pp. 135-139, 2024061
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2024061]
  1. Illyés S. Gyógypedagógiai alapismeretek. (2000) ISBN:9637155287
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[1051376] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1051376, Kapcsolat: 23065383
  2. Gordosné Szabó. A magyar gyógypedagógus-képzés története. (2000) ISBN:9634634303
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2601445] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2601445, Kapcsolat: 23065385
  3. Mesterházi Zs. A nehezen tanuló gyermek iskolai nevelése. (1998)
    Könyv[22516504] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22516504, Kapcsolat: 23065384
Katalin Gereben. Vorbereitung von Studenten auf die Förderung von Kindern mit speziellen Förderbedürfnissen im Rahmen der Lehrerausbildung. (1994) Megjelent: Die Sonderpädagogik im Prozess der europäischen Integration. pp. 279-282, 2031687
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2031687]
  1. Gordosné Szabó. A magyar gyógypedagógus-képzés története. (2000) ISBN:9634634303
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2601445] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2601445, Kapcsolat: 23065387
Gereben Ferencné. A tanulási zavar jelenségkörének gyógypedagógiai pszichológiai értelmezése. (1995) Megjelent: „...önmagában véve senki sem...”. pp. 216-245, 2023399
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2023399]
  1. Földi Rita. Tanulási zavart okozó funkciózavarok differenciál-diagnosztikája, neuropszichológiai eljárások. (2005) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 16 1 5-12
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1620602] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1620602, Kapcsolat: 23065429
  2. Zsoldos Márta. A kognitív pszichológiai irányzat hatása a gyógypedagógiára.. (2004) Megjelent: Gyógyító pedagógia pp. 461-474
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23070931] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23070931, Kapcsolat: 23065426
  3. Mesterházi Zsuzsa. A gyógypedagógia elméletképzése.. (2004) Megjelent: Tágabb értelemben vett gyógypedagógia pp. 17-65
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23065428] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23065428, Kapcsolat: 23065428
  4. Zsoldos Márta. Gyengén tanuló kisiskolások családi és iskolai megítélése. (2003) ISBN:9630579146
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2017929] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2017929, Kapcsolat: 23065425
  5. Módné Hollós. Tanköteles kor előtti más fogyatékosok ellátása. (2001) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 12 6 115-122
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2381817] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2381817, Kapcsolat: 23065424
  6. Zsoldos Márta. A gyógypedagógiai pszichodiagnosztika határterületei: egy empirikus kutatás tapasztalatai a tanulási zavarról. (2001) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 29. különszám 48-55
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1815890] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1815890, Kapcsolat: 23065408
  7. Dékány Judit. A diszkalkúliáról. (2001) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 29 Különszám 64-66
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23065420] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23065420, Kapcsolat: 23065420
  8. Illyés S. Gyógypedagógiai alapismeretek. (2000) ISBN:9637155287
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[1051376] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1051376, Kapcsolat: 23065396
  9. Zsoldos Márta. Hogyan látják a gyenge tanulókat szüleik, pedagógusaik, és osztálytársaik?. (1999) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 LIV 3 179-196
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23065391] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23065391, Kapcsolat: 23065391
  10. Gyarmaty Éva. A tanulási zavarok szindróma a szakirodalomban. (1998) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 48 p. 1
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23065392] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23065392, Kapcsolat: 23065392
  11. Buda Béla. Szenvedélybetegségek. (1997) SZENVEDÉLYBETEGSÉGEK: ADDICTOLOGIA HUNGARICA 1217-8527 V 152 p. 1
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23065388] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23065388, Kapcsolat: 23065388
  12. Lányiné Engelmayer. Értelmi fogyatékosok pszichológiája I.: Régi nézetek új megközelítésben. (1996) ISBN:9637155139
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[2343644] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2343644, Kapcsolat: 23065390
Gereben Ferencné. Auditív észlelési és beszédmegértési zavarok gyógypedagógiai pszichológiai megközelítésben.. (1996) Megjelent: Gyermekkori beszédészlelési és beszédmegértési zavarok pp. 54-83, 2023406
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2023406]
  1. Bertalan Regina. A nyelvfejlődési zavarok logopédiai diagnosztikai megközelítésével kapcsolatos problmák. (2012) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XL 2 83-96
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23070902] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23070902, Kapcsolat: 23070917
  2. Lányiné Engelmayer. Értelmi fogyatékosok pszichológiája I.: Régi nézetek új megközelítésben. (1996) ISBN:9637155139
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[2343644] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2343644, Kapcsolat: 23070906
Gereben Ferencné. Fejlesztő központok a gyógypedagógiában. (1996) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XXIV 1 32-35, 2021492
Folyóiratcikk/Rövid közlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[2021492]
  1. Mesterházi Zs. A nehezen tanuló gyermek iskolai nevelése. (1998)
    Könyv[22516504] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22516504, Kapcsolat: 23070923
Gereben Ferencné. Különböznek. Differenciálás kisiskoláskorban.. (1996), 2023414
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2023414]
  1. Zsoldos Márta. Gyengén tanuló kisiskolások családi és iskolai megítélése. (2003) ISBN:9630579146
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2017929] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2017929, Kapcsolat: 23070921
Gereben Ferencné. Részképességzavarok – munkamodell a gyógypedagógia számára.. (1998) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XXVI. Különsz. 26-36, 2021478
Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2021478]
  1. Zsoldos Márta. A kognitív pszichológiai irányzat hatása a gyógypedagógiára.. (2004) Megjelent: Gyógyító pedagógia pp. 461-474
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23070931] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23070931, Kapcsolat: 23070931
  2. Zsoldos Márta. Gyengén tanuló kisiskolások családi és iskolai megítélése. (2003) ISBN:9630579146
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2017929] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2017929, Kapcsolat: 23070924
Gereben Ferencné. A gyógypedagógiai pszichodiagnosztikai problémákról neuropszichológiai megközelítésben.. (2001) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XXIX 2 7-14, 2021416
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2021416]
  1. Bertalan Regina. A nyelvfejlődési zavarok logopédiai diagnosztikai megközelítésével kapcsolatos problmák. (2012) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XL 2 83-96
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23070902] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23070902, Kapcsolat: 23070968
Gereben Ferencné. A neuropszichológia szerepe a gyógypedagógiai pszichodiagnosztika megújulásában.. (2001) Megjelent: Az elme sérülései – kognitív neuropszichológiai tanulmányok pp. 213-219, 2021425
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2021425]
  1. Mohai Katalin. A diagnosztika szerepe a sikeres fejlesztésben. (2009) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XXXVII 5 331-341
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23070976] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23070976, Kapcsolat: 23070967
  2. Mesterházi Zsuzsa. A gyógypedagógia elméletképzése.. (2004) Megjelent: Tágabb értelemben vett gyógypedagógia pp. 17-65
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23065428] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23065428, Kapcsolat: 23070965
Mesterházi Zsuzsanna. A tanulási nehézségek a nehezen tanuló gyermek. (2001) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudomány köréből, 2001 pp. 333-351, 1868949
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1868949]
  1. Mohai K. Kisiskolás diszlexiás tanulók kognitív funkcióinak sajátosságai. (2004) Megjelent: Képességzavarok diagnosztikája a gyógypedagógiai pszichológiában pp. 41-56
    Könyvrészlet[22000756] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22000756, Kapcsolat: 22000756
Gereben Ferencné. Diagnosztika és gyógypedagógia. (2004) Megjelent: Gyógyító pedagógia pp. 87-105, 2021406
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2021406]
  1. Bertalan Regina. A nyelvfejlődési zavarok logopédiai diagnosztikai megközelítésével kapcsolatos problmák. (2012) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XL 2 83-96
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23070902] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23070902, Kapcsolat: 23070978
  2. Fejes J. Tanulási korlátok a magyar szakirodalomban. (2010) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XXXVIII 4 273-287
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23070977] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23070977, Kapcsolat: 23070977
  3. Mohai Katalin. A diagnosztika szerepe a sikeres fejlesztésben. (2009) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XXXVII 5 331-341
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23070976] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23070976, Kapcsolat: 23070976
  4. Buda Béla. Gyógyító pedagógia. Nevelés és terápia. (2004) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XXXII 3 219-221
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23070971] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23070971, Kapcsolat: 23070971
  5. Gordosné Szabó Anna. Bevezető általános gyógypedagógiai ismeretek. (2004) ISBN:9631953513
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2601676] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2601676, Kapcsolat: 23070975
Gereben Ferencné. Kommunikációs nehézségek – megváltozott tanulási feltételek. Logopédiai óvodában kezelt gyermekek fejlődésének nyomonkövetése. (2005) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XXXIII 2 83-100, 2021370
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2021370]
  1. Fábián Zsuzsanna et al. Narratívumok elemzése-beszédfogyatékosság szülői nézőpontból. (2013) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XLI 1 56-64
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23070984] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23070984, Kapcsolat: 23070984
Mesterházi Zsuzsanna et al. A (gyógy)pedagógiai diagnosztikai alapfogalmak: a tanulás és a tanulási sikertelenség alapértelmezése. (2006) Megjelent: (Gyógy)pedagógiai diagnosztika és tanácsadás pp. 22-47, 1840048
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1840048]
  1. Szabó Ákosné. Tanulmányok a tanulásban akadályozottak pedagógiája és határtudományai köréből. (2008)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1214052] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1214052, Kapcsolat: 21919168
  2. Józsa Krisztián. Az elsajátítási motiváció. (2007) ISBN:9789631642267; 9789631642261
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[1116236] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1116236, Kapcsolat: 21919167
Gereben Ferencné. A fejlődési diszfázia és diszlexia tünetegyüttesének szerepe az iskolai pályafutás alakulásában három eset gyógypedagógiai pszichodiagnosztikai vizsgálatának tükrében.. (2007) ISBN:9789638748713, 2058058
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2058058]
  1. Csányi Yvonne. Diszfáziás hallássérült tanulók (gyógy)pedagógiai tipológiája. (2010) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XXXVIII 1 1-13
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23070987] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23070987, Kapcsolat: 23070987
  2. Mészáros Andrea Kas. A kognitív funkciók megismerésének szerepe a nyelvfejlődési zavarok diagnosztikájában. (2008) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XXXVI 2 86-104
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23070985] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23070985, Kapcsolat: 23070985
Gereben Ferencné. Gyógypedagógia a változó világban. (2008) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XXXVI 3 161-177, 1978891
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1978891]
  1. Bertalan Regina. A nyelvfejlődési zavarok logopédiai diagnosztikai megközelítésével kapcsolatos problmák. (2012) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XL 2 83-96
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23070902] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23070902, Kapcsolat: 23070990
Gereben Ferencné. A gyógypedagógiai pszichodiagnosztika táguló horizontja - képességzavarok neuropszichológiai megközelítése. (2009) Megjelent: Neurokognitív fejlődési zavarok vizsgálata és terápiája pp. 203-231, 1979743
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1979743]
  1. Bertalan Regina. A nyelvfejlődési zavarok logopédiai diagnosztikai megközelítésével kapcsolatos problmák. (2012) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 XL 2 83-96
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23070902] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23070902, Kapcsolat: 23070991
Gereben Ferencné et al. Beszéd- és nyelvi zavart mutató (beszédfogyatékos) gyermekek, tanulók komplex vizsgálatának diagnosztikus protokollja. (2014) Megjelent: Diagnosztikus protokollok kézikönyve pp. 5-81, 2803792
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2803792]
  1. Svindt Veronika. A társas pragmatikai kommunikációs zavar: terminológiai kérdések, tüneti diagnosztikai módszerek és problémák. (2019) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 74 2 215-231
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30775678] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30775678, Kapcsolat: 28950988
  2. Juhász Valéria et al. A szókincs szerepe az olvasáselsajátításban és a szövegértés-fejlődésben, szókincskutatások, szókincsvizsgáló eljárások. (2019) Megjelent: Szövegértés-fejlesztés a könyvtárban pp. 93-134
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30830777] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30830777, Kapcsolat: 29002656
2020-08-13 17:22