Bárdos Jenő. A tesztmódszer a gyakorlatban: Angol nyelvi tesztek összeállítása. (1978), 1964578
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1964578]
  1. FEKETE ANDREA. Német Nyelvoktatás: Nyelvészet, módszertan, nemzetiségpolitika. (2003)
    Egyéb[22359179] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22359179, Kapcsolat: 22359179
Bárdos Jenő. Vizsgamódszertan az Állami Nyelvvizsga Bizottság tagjai számára: (Examination Techniques for the Members of the State Language Examination Board). (1982), 1977699
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1977699]
  1. Csanálosi Roland. A fordítás helye az idegen nyelvek tanításában és a nyelvi értékelésben. (2015) Megjelent: Nyelvpedagógia: 2015 pp. 100-112
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2983289] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2983289, Kapcsolat: 25536744
  2. Havril Ágnes. A SZAKNYELV TÉRHÓDÍTÁSA A FELSŐOKTATÁSBAN Az angol szaknyelvi kommunikatív kompetencia fejlesztésének, mérésének és értékelésének vizsgálata a nyelvigényes társadalomtudományi felsőoktatási képzések és szakmák területén. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26478760] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26478760, Kapcsolat: 26478760
  3. Heltai Pál. Using translation for testing reading comprehension. (1997) Megjelent: Kétnyelvűség a vizsgáztatásban : Az 1997. május 30-31-i jubilemumi konferencia előadásai pp. 82-89
    Könyvrészlet[22344798] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344798, Kapcsolat: 22344798
  4. Fekete Hajnal. Standardizálási és minőségbiztosítási eljárások a vizsgáztató képzésben. (1997) TESTING MATTERS 1585-1842 2 p. 27
    Folyóiratcikk[22344792] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344792, Kapcsolat: 22344792
  5. Katona Lucia. Milyen nyelvtudást mér(j)ünk a nyelvvizsgán?. (1997) TESTING MATTERS 1585-1842 2 p. 24
    Folyóiratcikk[22344793] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344793, Kapcsolat: 22344793
  6. Szentiványi Ágnes. Nyelvvizsga-tájékoztató. (1991)
    Könyv[22344790] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344790, Kapcsolat: 22344790
  7. Szentiványi Ágnes. A nyelvvizsga: a vizsgázó, a vizsgáztató, a vizsga. (1990)
    Könyv[22344788] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344788, Kapcsolat: 22344788
Bárdos Jenő. Az idegen nyelvek tanítása a nyolcvanas években. (1984) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 34 2 105-118, 1882411
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1882411]
  1. Medgyes Péter. Töprengések a nyelvtanításról. (2015) ISBN:9789632846095
    Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[2950240] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2950240, Kapcsolat: 25536418
  2. Vígh Tibor. A kommunikatív tesztelés elméleti alapjai. (2005) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 105 4 381-407
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1628352] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1628352, Kapcsolat: 25536417
  3. Görcsné Muzsai. Nyelvpolitikai tendenciák Magyarországon a 20. század második felében, Győr-Moson-Sopron megyei adatok tükrében. Európai iskola – európai nevelés: A CERNET-Projekt és a bécsi Európai Középiskola : Közép-kelet-európai régiók oktatási együttműködése. (2001)
    Könyv[22344260] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344260, Kapcsolat: 22344777
  4. Kurtán Zsuzsa. Idegen nyelvi tantervek. (2001) ISBN:9631915891
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2425923] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2425923, Kapcsolat: 22344775
  5. Szablyár Anna. A hazai némettanítás áttekintése. (1998) Megjelent: Mérés-Értékelés-Vizsga 5 : Vizsgatárgyak, vizsgamodellek p. 35
    Könyvrészlet[22344782] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344782, Kapcsolat: 22344774
  6. Zerkowitz Judit. Tanítsunk nyelveket!: Általános módszertan nyelvtanárok számára. (1988)
    Könyv[22300599] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22300599, Kapcsolat: 22323624
  7. FÜLÖP KÁROLY. Szót érteni – nemcsak magyarul…. (1984) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 34 12 1237-1237
    Folyóiratcikk[22323623] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22323623, Kapcsolat: 22323623
Bárdos Jenő. Nyelvek és elvek. (1984) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 34 3 471-476, 1897110
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1897110]
  1. Medgyes Péter. Aranykor: nyelvoktatásunk két évtizede: 1989-2009. (2011) ISBN:9789631971163
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1962263] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1962263, Kapcsolat: 25547934
  2. Vámos Ágnes. A kétnyelvű oktatás tannyelv-politikai problématörténete és jelenkora. (2008) ISBN:9789631964783
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1199707] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1199707, Kapcsolat: 22344787
  3. VÍGH TIBOR. A kommunikatív tesztelés elméleti alapjai. (2005) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 105 48-48
    Folyóiratcikk[22323621] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22323621, Kapcsolat: 22323621
  4. Kurtán Zsuzsa. Idegen nyelvi tantervek. (2001) ISBN:9631915891
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2425923] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2425923, Kapcsolat: 22344785
  5. Csizér Kata et al. Az idegen nyelvek tanulásával kapcsolatos attitűdök változása az általános iskolások körében az 1990-es évek Magyarországán. (2001) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 7 4 19-30
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2063552] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2063552, Kapcsolat: 22323620
  6. Csizér Kata et al. Az általános iskolások nyelvtanulási attitűdjei és nyelvválasztása Magyarországon: Az orosztól az angolig?. (1999) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 99 2 193-204
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2063515] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2063515, Kapcsolat: 22323617
  7. Szablyár Anna. A hazai némettanítás áttekintése. (1998) Megjelent: Mérés-Értékelés-Vizsga 5 : Vizsgatárgyak, vizsgamodellek p. 35
    Könyvrészlet[22344782] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344782, Kapcsolat: 22344782
  8. MEDGYES PÉTER. Angol – A kommunikáció pótnyelve: Körkép az angol nyelv magyarországi oktatásáról és terjedéséről. (1992) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 92 4 265-282
    Folyóiratcikk[22322839] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22322839, Kapcsolat: 22322839
  9. JÁN LÁSZLÓ. Az angol nyelv intenzív oktatásának lehetőségei a középiskolában. (1985)
    Könyv[22322833] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22322833, Kapcsolat: 22322833
  10. MAJOR FERENCNÉ. Több figyelmet a szakközépiskolai idegen nyelvi oktatásnak. (1984) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 34 10 988-988
    Folyóiratcikk[22322831] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22322831, Kapcsolat: 22322831
  11. FÜLÖP KÁROLY. Szót érteni – nemcsak magyarul…. (1984) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 34 12 1237-1237
    Folyóiratcikk[22323623] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22323623, Kapcsolat: 22322832
Bárdos Jenő. A kreatív tanári személyiség. (1985) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 35. 7-8. 753-758, 1897114
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1897114]
  1. Fábián Gyöngyi. Tükörtől tükörig: A pedagógus pályakép változásainak elmúlt negyven éve. (2011) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 21 12 10-22
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25538139] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25538139, Kapcsolat: 25538139
  2. Katona László. Az alkalmazott színházi tevékenység szerepe a modern nyelvtanárképzésben. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23537403] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23537403, Kapcsolat: 26478907
  3. Ujlakyné Szűcs. A nyelvpedagógus-képzés helye és szerepe a tanítóképzésben. (2005)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25535109] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25535109, Kapcsolat: 25536384
  4. Fábián Gyöngyi. A nyelvtanár személyiségének megismerhetősége a személyiség, attitűdök és szerepek összefüggésében. (2002) Megjelent: Nyelvpedagógia az ezredfordulón p. 49
    Könyvrészlet[22344749] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344749, Kapcsolat: 22344749
  5. Klein Ágnes. A „jó” nyelvtanár személyisége. (2002) Megjelent: Nyelvpedagógia az ezredfordulón pp. 57-63
    Könyvrészlet[22344138] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344138, Kapcsolat: 22344751
Bárdos Jenő. Szemléltetés angliai nyelviskolákban 1980-ban: (AV background and demonstration in British language schools). (1985) Megjelent: Az "idegennyelvi valóság" szemléltetése pp. 177-189, 1977689
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1977689]
  1. Márhoffer Nikolett et al. Szemléltető eszközök rendszere nyomtatott és interaktív tankönyvekben. (2014) Megjelent: Tavaszi Szél 2014 / Spring Wind 2014 IV. kötet: Szociológia és multidiszciplináris társadalom, pszichológia és neveléstudomány,... pp. 359-367
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2991822] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2991822, Kapcsolat: 26492322
  2. Poór Zoltán. Nyelvpedagógiai technológia. (2001) ISBN:9631921085
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[2245870] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2245870, Kapcsolat: 22344721
  3. Varga Gyöngyi. A táblától a számítógépig: Hagyományos és modern vizuális, auditív és audio-vizuális segédeszközök használatának módozatai a középiskolai angol nyelvoktatásban : Módszertani ötlettár. (1990)
    Könyv[22344720] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344720, Kapcsolat: 22344720
Bárdos Jenő. State Language Examinations in Hungary: A Survey on Levels, Requirements and Methods : National Institute of Education. (1986), 1978067
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1978067]
  1. Medgyes Péter. Töprengések a nyelvtanításról. (2015) ISBN:9789632846095
    Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[2950240] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2950240, Kapcsolat: 25536740
  2. Havril Ágnes. A SZAKNYELV TÉRHÓDÍTÁSA A FELSŐOKTATÁSBAN Az angol szaknyelvi kommunikatív kompetencia fejlesztésének, mérésének és értékelésének vizsgálata a nyelvigényes társadalomtudományi felsőoktatási képzések és szakmák területén. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26478763] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26478763, Kapcsolat: 26478763
  3. Dévény Ágnes. Fordítás és közvetítés. (2008) Megjelent: A két tanítási nyelvű oktatás elmélete és gyakorlata 2008-ban pp. 111-125
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2183141] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2183141, Kapcsolat: 22344718
  4. West Richard. School leaving examinations and university entrance examinations in Central and Eastern Europe. (1997) TESTING MATTERS 1585-1842 2 p. 13
    Folyóiratcikk[22344714] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344714, Kapcsolat: 22344714
  5. Tompos Anikó. LSP Proficiency Examinations: ”Euro-conformity” and ”Hungarianness. (1997)
    Könyv[22344717] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344717, Kapcsolat: 22344717
  6. Medgyes Péter. Angol – A kommunikáció pótnyelve: Körkép az angol nyelv magyarországi oktatásáról és terjedéséről. (1992) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 92 4 p. 269
    Folyóiratcikk[22344713] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344713, Kapcsolat: 22344713
Bárdos Jenő. Programtervezet az Állami Nyelvvizsga rendszerének továbbfejlesztésére. (1987), 1977680
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1977680]
  1. Havril Ágnes. A SZAKNYELV TÉRHÓDÍTÁSA A FELSŐOKTATÁSBAN Az angol szaknyelvi kommunikatív kompetencia fejlesztésének, mérésének és értékelésének vizsgálata a nyelvigényes társadalomtudományi felsőoktatási képzések és szakmák területén. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26478746] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26478746, Kapcsolat: 26478746
  2. Katona Lucia. Milyen nyelvtudást mér(j)ünk a nyelvvizsgán?. (1997) TESTING MATTERS 1585-1842 1 24-27
    Folyóiratcikk[22344711] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344711, Kapcsolat: 22344711
Bárdos Jenő. Nyelvtanítás : múlt és jelen. (1988) ISBN:9631412229, 1964642
Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[1964642]
  1. Riz Dávid. "Nyelvtanulás a megértés villámfényében": Egy 22 éves idegennyelv-tanítási módszer megvalósításának lehetőségei a közoktatásban. (2017) Megjelent: "Egyenlő esélyek, lehetőségek és megoldások" Válogatott tanulmányok az Esélyért Társadalom Műhely munkáiból pp. 131-141
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27416716] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27416716, Kapcsolat: 27416716
  2. Budai László. Volt, nincs, s mégis van - grammatika!. (2015) Megjelent: Nyelvpedagógia: 2015 pp. 68-80
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2993747] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2993747, Kapcsolat: 25536737
  3. Medgyes Péter. Aranykor: nyelvoktatásunk két évtizede: 1989-2009. (2011) ISBN:9789631971163
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1962263] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1962263, Kapcsolat: 25547937
  4. Medgyes Péter. A magyar idegennyelv-oktatás aranykora: 1. fejezet: Előzmények. (2010) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 16 2-3 77-92
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1962593] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1962593, Kapcsolat: 25540841
  5. Kézi Erzsébet. Pedagógiai modernizációs kísérlet a két világháború között: a sárospataki angol nyelvoktatás. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2503018] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2503018, Kapcsolat: 27416743
  6. Bohus Ágnes. Tankönyvhasználati tapasztalatok, igények és sajátosságok a Balassi Bálint Intézet diákjainak körében végzett felmérés alapján. (2008) THL2 - J TEACH HUNG 2ND LANG HUNG CULT 1-2 p. 105
    Folyóiratcikk[22344704] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22344704, Kapcsolat: 22344704
  7. Vámos Ágnes. A kétnyelvű oktatás tannyelv-politikai problématörténete és jelenkora. (2008) ISBN:9789631964783
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1199707] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1199707, Kapcsolat: 22344705
  8. Ujlakyné Szűcs. A nyelvpedagógus-képzés helye és szerepe a tanítóképzésben. (2005)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25535109] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25535109, Kapcsolat: 25536734
  9. KÉZI ERZSÉBET. Egy megvalósult klebelsbergi koncepció. (2004)
    Könyv[22326108] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22326108, Kapcsolat: 22326108
  10. Golubeva Irina. Teaching Culture. (2003) Megjelent: Nyelvek és kultúrák találkozása: XII. Magyar Alkalmazott Nyelvészeti Kongresszus pp. 27-31
    Könyvrészlet[22344168] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344168, Kapcsolat: 22344703
  11. MIHALOVICS NATÁLIA. Adalékok a magyarországi középiskolai francianyelv-oktatás történetéhez. (2003) ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY 1587-1061 2498-4442 3 1 110-110
    Folyóiratcikk[22326109] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22326109, Kapcsolat: 22326109
  12. Madarász Klára. Útkeresés egy hatékonyabb, minőségorientált nyelvtanárképzés felé: a nyelvpedagógiai elmélet oktatásának helyzete és lehetőségei. (2002) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 p. 72
    Folyóiratcikk[22344702] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344702, Kapcsolat: 22344702
  13. Lantos Éva. A kommunikatív grammatika tanításának nyelvpedagógiai sajátosságai. (2002)
    Könyv[22344700] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344700, Kapcsolat: 22344700
  14. Bencéné Fekete. A kerettantervi német nyelvkönyvek kiegészítése. (2002) NYELVINFO 1787-0550 10 3-4 p. 27
    Folyóiratcikk[22344701] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344701, Kapcsolat: 22344701
  15. Görcsné Muzsai. Nyelvpolitikai tendenciák Magyarországon a 20. század második felében, Győr-Moson-Sopron megyei adatok tükrében. Európai iskola – európai nevelés: A CERNET-Projekt és a bécsi Európai Középiskola : Közép-kelet-európai régiók oktatási együttműködése. (2001)
    Könyv[22344260] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344260, Kapcsolat: 22344693
  16. Kurtán Zsuzsa. Idegen nyelvi tantervek. (2001) ISBN:9631915891
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2425923] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2425923, Kapcsolat: 22344694
  17. Csizér Kata et al. Az idegen nyelvek tanulásával kapcsolatos attitűdök változása az általános iskolások körében az 1990-es évek Magyarországán. (2001) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 7 4 19-30
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2063552] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2063552, Kapcsolat: 22344699
  18. Kézi Erzsébet. Az idegen nyelvek oktatásának módszerei, a módszerek társadalmi és politikai összefüggései. (2001) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia és a tudás társadalma p. 833
    Könyvrészlet[22344696] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344696, Kapcsolat: 22344696
  19. Székely Gábor. A 160 éves Tudományos Ismeretterjesztő Társulat szerepe a nyelvoktatásban és a nyelvművelésben. (2001) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 7 1 p. 9
    Folyóiratcikk[22344695] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344695, Kapcsolat: 22344695
  20. Csizér Kata et al. Az általános iskolák nyelvtanulási attitűdjei és nyelvválasztása Magyarországon: Az orosztól az angolig?. (1999) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 99 2 p. 203
    Folyóiratcikk[22344692] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344692, Kapcsolat: 22344692
  21. Nagy Piroska. Tehetségfejlesztési lehetőségek középiskolás tanulók idegennyelvi képzésében. (1998) Megjelent: Alkalmazott Nyelvészeti Tanulmányok, Közép-Európa p. 187
    Könyvrészlet[22344690] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344690, Kapcsolat: 22344690
  22. Dálnoki- Fésűs. Nyelvgyakorlatok könyve a nyelvtanítás-nyelvtanulás leghatékonyabb gyakorlataival. (1998)
    Könyv[22344683] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344683, Kapcsolat: 22344683
  23. Csernusné Ortutai. Francia nyelvkönyvek az egyetemi oktatásban. (1998) Megjelent: Alkalmazott Nyelvészeti Tanulmányok, Közép-Európa p. 194
    Könyvrészlet[22344689] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344689, Kapcsolat: 22344689
  24. Hegedűs József. Az idegennyelv-tanulás néhány elméleti kérdése. (1998) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 4 4 p. 14
    Folyóiratcikk[22344691] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344691, Kapcsolat: 22344691
  25. Morvai Edit. Az általános iskolai nyelvoktatás. (1998) Megjelent: Mérés-Értékelés-Vizsga 5 : Vizsgatárgyak, vizsgamodellek p. 43
    Könyvrészlet[22344687] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344687, Kapcsolat: 22344687
  26. Szablyár Anna. A hazai némettanítás áttekintése. (1998) Megjelent: Mérés-Értékelés-Vizsga 5 : Vizsgatárgyak, vizsgamodellek p. 17
    Könyvrészlet[22344682] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344682, Kapcsolat: 22344682
  27. Giay Béla. A magyar mint idegen nyelv/ hungarológia oktatásának módszertani alapkérdései. (1997) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 3 1-2 p. 43
    Folyóiratcikk[22344680] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344680, Kapcsolat: 22344680
  28. Némethné Hock et al. A bőség kosara, avagy hogyan válasszunk jól nyelvkönyvet?. (1997) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 7 11 p. 28
    Folyóiratcikk[22344679] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344679, Kapcsolat: 22344679
  29. Lengyel Zsolt. Múltban gyökerező jelen: A magyarországi alkalmazott nyelvészet a kilencvenes években. (1996) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 2 3 p. 21
    Folyóiratcikk[22344678] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344678, Kapcsolat: 22344678
  30. Imre Anna. Tendenciák az elmúlt évek nyelvoktatásában. (1995) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 5 15-16-17 146-153
    Folyóiratcikk/Esszé (Folyóiratcikk)/Tudományos[1192539] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1192539, Kapcsolat: 22344677
  31. Heltai Pál. Fordíthatjuk-e Richard Coeur-de-Lion-t Hódító Vilmosnak?. (1995) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 5 15-16-17 p. 134
    Folyóiratcikk[22344676] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344676, Kapcsolat: 22344676
  32. Dálnoki- Fésűs. Nyelvtanítás-nyelvtanulás: Módszertani kézikönyv. (1993)
    Könyv[22344570] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344570, Kapcsolat: 22344675
  33. Csölle Anita. A csoportdinamika szerepe az oktatásban. (1993) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 3 12 p. 78
    Folyóiratcikk[22344674] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344674, Kapcsolat: 22344674
  34. Vámos Ágnes. Idegen nyelv: (Az idegen nyelvi fejlesztési munkálatok eddigi eredményei, problémái). (1992) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 2 13-14 p. 86
    Folyóiratcikk[22344673] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344673, Kapcsolat: 22344673
  35. Kecskés István et al. Elméleti nyelvészet, alkalmazott nyelvészet, nyelvoktatás. (1991)
    Könyv[22344670] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344670, Kapcsolat: 22344670
  36. Sz Tóth. Tanagyag és tanítási program a francia nyelv tanításához: Általános iskola 1. osztály : Értékközvetítő és képességfejlesztő program. (1990)
    Könyv[22344669] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344669, Kapcsolat: 22344669
  37. Heltai Pál. Elméretett Hozzászólás Dörnyei Zoltán és N. Tóth Zsuzsa „Megméretett – A magyar állami nyelvvizsgarendszer áttekintése” c. cikkéhez. (1989) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 34 1 p. 67
    Folyóiratcikk[22344668] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344668, Kapcsolat: 22344668
  38. Dörnyei Zoltán. Psycholinguistic Factors in Foreign Language Learning: (Pszicholingvisztikai tényezők az idegen nyelvek tanításában). (1988)
    Könyv[22344667] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344667, Kapcsolat: 22344667
Bárdos Jenő. Egynyelvűség és többnyelvűség a nyelvvizsgák rendszerében: (Mono and multilingualism in the system of FL Examinations). (1994) Megjelent: Többnyelvűség az oktatásban és a kutatásban pp. 344-354, 1966197
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1966197]
  1. Dr. Havril Ágnes. A SZAKNYELV TÉRHÓDÍTÁSA A FELSŐOKTATÁSBAN Az angol szaknyelvi kommunikatív kompetencia fejlesztésének, mérésének és értékelésének vizsgálata a nyelvigényes társadalomtudományi felsőoktatási képzések és szakmák területén. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26478717] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26478717, Kapcsolat: 26478717
  2. Tompos Anikó. LSP Proficiency Examinations: ”Euro-conformity” and ”Hungarianness. (1997)
    Könyv[22344643] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344643, Kapcsolat: 22344643
Bárdos Jenő. Az olvasás hatalma avagy az olvasástanítástól a szabadolvasásig: The Power of Reading, or from Teaching Reading to Free Voluntary Reading. (1995) Megjelent: V. Magyar Alkalmazott Nyelvészeti Konferencia pp. 10-16, 1966199
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1966199]
  1. Kárpáti László. Az angol nyelv tanulásának és értékelésének problematikája, különös tekintettel a szókincsre. (2015) Megjelent: Nyelvpedagógia: 2015 pp. 23-35
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2977007] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2977007, Kapcsolat: 25536628
Bárdos Jenő. Models of Contemporary FLTT (Foreign Language Teacher Training): Theory and Implementation. (1995), 1966203
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1966203]
  1. Katona László. Az alkalmazott színházi tevékenység szerepe a modern nyelvtanárképzésben. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23537403] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23537403, Kapcsolat: 26478944
  2. Woods Devon. Instructional Strategies in Language Education. (2005)
    Egyéb[22344641] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344641, Kapcsolat: 22344641
  3. Bukor Emese. Changing Perspectives on Teacher Knowledge: An Analysis of an English Teacher Education Program in Hungary. (2002)
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[22344640] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344640, Kapcsolat: 22344640
Bárdos Jenő. 23 szócikk a nyelvpedagógiáról. (1997) Megjelent: Pedagógiai Lexikon, I-III. kötet pp. 86-87, 1966577
Könyvrészlet/Szócikk (Könyvrészlet)/Tudományos[1966577]
  1. Fekete Andrea. Német Nyelvoktatás : Nyelvészet, módszertan, nemzetiségpolitika: (Deutschunterricht. Linguistik, Methodik, Nationalitatenpolitik). (2003)
    Könyv[22344602] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344602, Kapcsolat: 22344617
Bárdos Jenő. A nyelvpedagógia fejlődése és tudatosulása. (1997) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 97 1 3-17, 1882407
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1882407]
  1. Dr. Havril Ágnes. A SZAKNYELV TÉRHÓDÍTÁSA A FELSŐOKTATÁSBAN Az angol szaknyelvi kommunikatív kompetencia fejlesztésének, mérésének és értékelésének vizsgálata a nyelvigényes társadalomtudományi felsőoktatási képzések és szakmák területén. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26478706] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26478706, Kapcsolat: 26478706
  2. Bankó Marietta. A szakmai életút alakulásának vizsgálata. (2008) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 18 1-2 p. 129
    Folyóiratcikk[22344639] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22344639, Kapcsolat: 22344639
  3. Barócsi Stefka. The Role of Observation in Professional Development in Foreign Language Teacher Education WoPaLP. (2007) WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 1789-3607 1 p. 131
    Folyóiratcikk[22344638] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22344638, Kapcsolat: 22344638
  4. Fábián Gyöngyi. A pedagógus és a magyarországi tantervi változások. (2002) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 39 40-41
    Folyóiratcikk[22344637] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344637, Kapcsolat: 22344637
  5. Fábián Gyöngyi. A nyelvtanár viselkedésének megismerhetősége a személyiség, attitűdök és szerepek összefüggésében. (2002) Megjelent: Nyelvpedagógia az ezredfordulón pp. 25-50
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1815850] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1815850, Kapcsolat: 22344636
  6. Agárdi Zs. A nyelvtanártól a nyelvpedagógusig. (2002) Megjelent: Nyelvpedagógia az ezredfordulón pp. 9-22
    Könyvrészlet[20504474] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20504474, Kapcsolat: 22344635
Bárdos Jenő. Az idegennyelvi mérés és értékelés metamorfózisai. (1997) Megjelent: Kétnyelvűség a nyelvvizsgáztatásban 1967-1997 pp. 41-53, 1977632
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1977632]
  1. Simon Orsolya et al. Kétnyelvűség a nyelvvizsgáztatásban: Az 1997. május 30-31-én megtartott konferencia előadásai. 1967-1997 : Az 1997. május 30-31-én megtartott konferencia előadásai. 1967-1997. (1998) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 4 2-3 p. 130
    Folyóiratcikk[22344634] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22344634, Kapcsolat: 22344634
Bárdos Jenő et al. A hároméves angol nyelvtanárképzés továbbfejlesztésének lehetőségei: 1994/96. (1997) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 3 1-2 3-19, 1977637
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1977637]
  1. Einhorn Ágnes. Pedagógiai kultúraváltás az idegennyelv-tanításban?. (2015) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X XXI 4 48-58
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2994882] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2994882, Kapcsolat: 26477821
Bárdos J et al. A hároméves angolnyelvtanárképzés továbbfejlesztésének lehetőségei: 1994/96.. (1997) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 3(1-2) 3-19, 1216385
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1216385]
  1. Lehmann Magdolna et al. Az angoltanári MA program értékelése.. (2011) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 111 4 259-288
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2175797] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2175797, Kapcsolat: 25540827
  2. Enyedi Ágnes et al. A "hosszú" tanítási gyakorlat hazai tapasztalatai. (2009) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 4 35-56
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25538132] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25538132, Kapcsolat: 25538132
  3. Barócsi Stefka. The Role of Observation in Professional Development in Foreign Language Teacher Education WoPaLP. (2007) WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 1789-3607 1 p. 131
    Folyóiratcikk[22344638] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22344638, Kapcsolat: 25538121
  4. Révész Judit. Az ELTE Angol Tanárképző Központ tündöklése…. (2005) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 32 3 61-72
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25538120] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25538120, Kapcsolat: 25538120
  5. Fóris Ágota. Idegennyelv-tudással kapcsolatos vizsgálat a Dél-Dunántúl középiskoláiban. (2004) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 10 2-3 27-39
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25538119] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25538119, Kapcsolat: 25538119
2020-09-25 16:16