Éva Major. Testing People. (1996) Megjelent: Changing perspectives in teacher education pp. 87-97, 1843007
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1843007]
  1. Medgyes Péter. Language Training: A Neglected Area in Teacher Education.. (1999) Megjelent: Non-Native Educators in Language Teaching pp. 177-196
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23445573] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23445573, Kapcsolat: 23445573
  2. Medgyes Péter. Teachers Turned Ambassadors. (1996) NOVELTY - J ENG LANG TEACH CULT STUD HUNG 3 1 7-27
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23085102] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23085102, Kapcsolat: 23085102
Bárány Ferenc et al. Stakeholders' Attitudes. (1999) Megjelent: English language education in Hungary pp. 137-204, 1577636
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1577636]
  1. Csépes I. Measuring Oral Proficiency through Paired-Task Performance. (2009) ISBN:9783631564967; 97836311564967
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2388511] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2388511, Kapcsolat: 21901009
  2. Mónos Katalin. Learner strategies of Hungarian secondary grammar school students. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26635986] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26635986, Kapcsolat: 26635986
  3. Cseresznyés Mária. Exploring task difficulty in EFL reading assessment: The case of multiple matching tasks. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26635985] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26635985, Kapcsolat: 26635985
  4. Kormos J et al. Language wants of English majors in a non-native context. (2002) SYSTEM 0346-251X 1879-3282 30 517-542
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1730826] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1730826, Kapcsolat: 21901008
Fekete Hajnal. English language education in Hungary: A baseline study. (1999) ISBN:9630369591, 1388530
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1388530]
  1. Öveges Enikő. A nyelvi előkészítő évfolyam kezdete és megvalósulása: tapasztalatok és eredmények. (2018) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 118 1 55-71
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30371883] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30371883, Kapcsolat: 27811041
  2. Öveges Enikő. Year of Intensive Language Learning, a special programme to rocket Hungarian students' language proficiency: A success story?. (2017) DARNIOJI DAUGIAKALBYSTE / SUSTAINABLE MULTILINGUALISM 2335-2019 2335-2027 10 1 150-174
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3325277] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3325277, Kapcsolat: 26635198
  3. Djigunović Jelena Mihaljević. Individual Learner Differences and Young Learners’ Performance on L2 Speaking Tests. (2016) Megjelent: Assessing Young Learners of English: Global and Local Perspectives pp. 243-261
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25455677] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 25455677, Kapcsolat: 25423350
  4. Djigunovic Jelena. Context and Structure of the Study. (2015)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25423329] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25423329, Kapcsolat: 25423329
  5. Märcz Róbert. A hallott szöveg értése mint teljesítmény.: Milyen tényezők vannak hatással a vizsgázók teljesítményére egy középfokú angol hallásértésvizsga esetében?. (2014) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 20 1-2 18-34
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2919929] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2919929, Kapcsolat: 27447220
  6. Bukta Katalin. Rating EFL Written Performance. (2013) ISBN:9788376560793
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2772394] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2772394, Kapcsolat: 25423332
  7. Shayestefar P. Reforms in High-Stake University Entrance Examinations in Iran: A Critical ‘Base-line’Study. (2012)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25423333] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25423333, Kapcsolat: 25423333
  8. Krevelj Stela. Multilinguals’ Exploitation of Affordances: Evidence from the. (2012)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25423338] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25423338, Kapcsolat: 25423338
  9. Medgyes Péter. Aranykor: nyelvoktatásunk két évtizede: 1989-2009. (2011) ISBN:9789631971163
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1962263] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1962263, Kapcsolat: 23130588
  10. Illés Éva. SECONDARY SCHOOL STUDENTS’CONTACT EXPERIENCES AND DISPOSITIONS TOWARDS ENGLISH AS AN INTERNATIONAL LANGUAGE–A PILOT STUDY. (2010)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25423336] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25423336, Kapcsolat: 25423336
  11. Rosamond Mitchell. Policy and practice in foreign language education: Case studies in three European settings. (2010) EUROPEAN JOURNAL OF LANGUAGE POLICY 1757-6822 1757-6830 2 2 151-180
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27167612] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27167612, Kapcsolat: 25423309
  12. Ariana Sim. Teaching English In Several Central And Eastern European Countries. (2008)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25520952] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25520952, Kapcsolat: 25520952
  13. Wall Dianne et al. Using baseline studies in the investigation of test impact. (2007) ASSESSMENT IN EDUCATION: PRINCIPLES POLICY AND PRACTICE 0969-594X 1465-329X 14 1 99-116
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25423288] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25423288, Kapcsolat: 25423288
  14. Bukta Katalin. PROCESSES AND OUTCOMES IN L2 ENGLISH WRITTEN PERFOMANCE ASSESSMENT: RATERS’DECISION-MAKING PROCESSES AND AWARDED SCORES IN RATING HUNGARIAN EFL LEARNERS’COMPOSITIONS. (2007)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25423341] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25423341, Kapcsolat: 25423341
  15. Mihaljević Djigunović et al. ENGLESKI JEZIK U HRVATSKOJ–OD POTREBA DO POSTIGNUĆA. (2007) METODIKA: časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi 1332-7879 8 14 25-37
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25423318] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25423318, Kapcsolat: 25423318
  16. Letica Stela. Cross-linguistic transfer in L2 and L3 production. (2007)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25423312] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25423312, Kapcsolat: 25423312
  17. Edit H. Topics in the methodology of teaching EFL. (2006) ISBN:9638088125
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1730838] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 1730838, Kapcsolat: 21309780
  18. Dianne Wall et al. The Impact of Changes in the TOEFL Examination on Teaching and Learning in Central and Eastern Europe: Phase 1, The Baseline Study. (2006)
    Egyéb[21309833] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21309833, Kapcsolat: 21309833
  19. Medgyes Peter. Facts and Beyond: Teaching English in Hungary. (2005)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25520953] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25520953, Kapcsolat: 25520953
  20. Petrić Bojana et al. Validating a writing strategy questionnaire. (2003) SYSTEM 0346-251X 1879-3282 31 2 187-215
    Folyóiratcikk[22038133] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22038133, Kapcsolat: 22038133
  21. Zoltán Kiszely et al. STUDENTS’WRITINGS IN L1 HUNGARIAN AND L2 ENGLISH: RHETORICAL PATTERNS, WRITING PROCESSES AND LITERACY BACKGROUNDS. (2003)
    Egyéb/Tudományos[25459294] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25459294, Kapcsolat: 25423323
  22. Halápi Magdolna et al. Language teaching through role-play: A Hungarian view. (2002) SIMULATION & GAMING 1046-8781 1552-826X 33 2 169-178
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2075096] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2075096, Kapcsolat: 21309830
  23. Alderson C. Szertefoszló mítoszok: Számít-e a heti óraszám?. (2001) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 7 2-3 19-28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21306745] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21306745, Kapcsolat: 21309779
  24. Bajner M. Népszerű angol nyelvkönyvek vizsgálata tudományközvetítő szerepük tükrében. (2001) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 7 1 p. 47
    Folyóiratcikk[21309796] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21309796, Kapcsolat: 21309796
  25. Mónos K. Learner Strategies of Hungarian Secondary Grammar School Students. (2001)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21306667] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21306667, Kapcsolat: 21309777
  26. Alderson J. Language testing and assessment (Part I) J Charles Alderson and Jayanti Banerjee Lancaster University, UK. (2001)
    Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[25423271] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25423271, Kapcsolat: 25423271
  27. Együd JGy et al. Introduction. (2001) Megjelent: English Language Education in Hungary. Part III. p. 5
    Könyvrészlet[21309805] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21309805, Kapcsolat: 21309805
  28. Kurtán Zsuzsa. Idegen nyelvi tantervek. (2001) ISBN:9631915891
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2425923] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2425923, Kapcsolat: 21309803
  29. Alderson JC. Foreword. (2001) Megjelent: English Language Education in Hungary. Part III. p. 3
    Könyvrészlet[21309804] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21309804, Kapcsolat: 21309804
  30. Kiss-Gulyás J. Experiencing the examination design, content, materials and procedures. (2001) Megjelent: English Language Education in Hungary. Part III.
    Könyvrészlet[21309836] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21309836, Kapcsolat: 21309807
  31. Alderson C. Ethics and politics, or Politics as unethical behaviour?. (2001)
    Egyéb[21309834] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21309834, Kapcsolat: 21309834
  32. Együd JGy. Course design. (2001) Megjelent: English Language Education in Hungary. Part III. pp. 11-22
    Könyvrészlet[21309849] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21309849, Kapcsolat: 21309806
  33. Alderson C et al. Az angol nyelvi érettségi vizsgareform. (2001) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 11 8 93-98
    Folyóiratcikk[21309857] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21309857, Kapcsolat: 21309818
  34. Kurtán Zs. A szaknyelvoktatás tervezése nemzetközi kontextusban. (2001) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 11 8 79-86
    Folyóiratcikk[21309816] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21309816, Kapcsolat: 21309816
  35. Csapó B. A nyelvtanulást és a nyelvtudást befolyásoló tényezők. (2001) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 11 8 25-35
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1152646] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1152646, Kapcsolat: 21309778
  36. Vongpumivitch V et al. An Interview with J. C. Alderson. (2001) ISSUES IN APPLIED LINGUISTICS 1050-4273 12 1 91-110
    Folyóiratcikk/Tudományos[21309819] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21309819, Kapcsolat: 21309819
  37. Judit Gaál. An analysis of novELTy: Should practicing teachers read applied linguistics journals. (2001) NOVELTY - A JOURNAL OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING AND CULTURAL STUDIES IN HUNGARY 1218-537X 8 3 27-46
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25423317] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25423317, Kapcsolat: 25423317
  38. Alderson C et al. A jelenlegi angol érettségi vizsga. (2001) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 11 8 48-60
    Folyóiratcikk[21309815] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21309815, Kapcsolat: 21309815
  39. Trócsányi A. A humán erőforrások regionális allokációja (Dél-Dunántúl). (2001) Megjelent: Konzerváció, modernizáció, regionalitás a Dél-Dunántúlon pp. 297-310
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1213756] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1213756, Kapcsolat: 26790634
  40. Horváth József. Advanced writing in English as a foreign language: A corpus-based study of processes and products. (2001) ISBN:9636418500
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[1749038] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1749038, Kapcsolat: 25423286
  41. Medgyes P. “Very English – Very Good!” Gondolatok az angol nyelv magyarországi térhódításáról. (2000) 2000: IRODALMI ÉS TÁRSADALMI HAVI LAP 0864-800X 12 10 4-14
    Folyóiratcikk[21309813] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21309813, Kapcsolat: 21309813
  42. Medgyes P et al. The language situation in Hungary. (2000) CURRENT ISSUES IN LANGUAGE PLANNING 1466-4208 1 2 148-242
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1216516] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1216516, Kapcsolat: 21309825
  43. Wall D. The Impact of High-Stakes Testing on Teaching and Learning: Can This Be Predicted or Controlled?. (2000) SYSTEM 0346-251X 1879-3282 28 4 499-209
    Folyóiratcikk[21309824] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21309824, Kapcsolat: 21309824
  44. JC Alderson. "TESTING IS TOO IMPORTANT TO BE LEFT TO TESTERS". (2000)
    Egyéb[22038149] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22038149, Kapcsolat: 22038149
  45. Alderson C. Teljesítményszintek az angol nyelvi érettségi kipróbálásán. (2000) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 100 4 423-458
    Folyóiratcikk[21309811] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21309811, Kapcsolat: 21309811
  46. Szépe Gy. Nyelvészeti és nyelvpolitikai megjegyzések. (2000) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 9 4 639-650
    Folyóiratcikk[21309812] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21309812, Kapcsolat: 21309812
  47. Szépe György. Nikolov Marianne (főszerk.): English Language Education in Hungary. A Baseline Study. (2000) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 6 2-3 102-104
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[30627904] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30627904, Kapcsolat: 21309795
  48. Alderson JC. Foreword. (2000) Megjelent: English Lanuage Education in Hungary. Part II. Examining Hungarian Learners’ Achievements in English p. 3
    Könyvrészlet[21309794] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21309794, Kapcsolat: 21309794
  49. Alderson JC. Testing is Too Important to be Left to Testers. (1999) Megjelent: Plenary Address to the Third Annual Conference on Current Trends in English Language Testing, United Arab Emirates University, ...
    Egyéb konferenciaközlemény[21309859] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21309859, Kapcsolat: 21309829
  50. Öveges E. Helyzetkép az új angol érettségi fejlesztési munkálatairól. (1999) Nyelvvizsga Info 2 2 p. 53
    Folyóiratcikk[21309789] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21309789, Kapcsolat: 21309789
  51. Bukta K. Fekete Hajnal, Major Éva és Nikolov Marianne (szerk.) (1999) English Language Education in Hungary: A Baseline Study: Könyvszemle. (1999) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 99 2 210-211
    Folyóiratcikk[21309792] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21309792, Kapcsolat: 21309792
  52. Einhorn Á. Az idegen nyelvi érettségi reformjának eddigi eredményei. (1999) NYELVVIZSGA FÓRUM: NYELVVIZSGÁZTATÓK ÉS NYELVTANÁROK LAPJA 1585-1850 2 2 p. 51
    Folyóiratcikk[21309788] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21309788, Kapcsolat: 21309788
  53. Stoller F et al. An Essential Bibliography for English Language Teaching and Applied Linguistics. (1999)
    Egyéb[21309810] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21309810, Kapcsolat: 21309810
  54. Major É. A közép- és kelet-európai országok idegen nyelvi vizsgáztatási modelljei és az európai harmonizáció. (1999) NYELVVIZSGA FÓRUM: NYELVVIZSGÁZTATÓK ÉS NYELVTANÁROK LAPJA 1585-1850 2 2 p. 13
    Folyóiratcikk[21309793] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21309793, Kapcsolat: 21309793
Major Éva. Milyenfajta angol nyelvtudásra van szükség a nyelvigényes munkakörökben?. (2000) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 6 1 33-49, 1843001
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1843001]
  1. Pantó-Naszályi Dóra. ’Alte(?) Besen kehren gut’ - Gedanken über die Rolle, die Möglichkeiten, die Schulung sowie die Grenzen der Sprachmittlung im kommunikativen DaF-Unterricht in Ungarn. (2012) Megjelent: Jahrbuch der Ungarischen Germanistik 2011 pp. 267-289
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3203527] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3203527, Kapcsolat: 28168739
Major Éva. A közoktatás nyelvi vizsgareformjának szakmai, oktatáspolitikai és társadalmi feltételei. (2002), 1842836
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1842836]
  1. Horváth Zsuzsanna et al. Több önbizalom, kevesebb kudarc. (2008) Megjelent: Tanulmányok az érettségiről. Hatásvizsgálat, tantárgyi vizsgák értékelése, feladatfejlesztés. pp. 313-322
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[21910921] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21910921, Kapcsolat: 21910921
  2. Laki M. Evolution of the market for foreign language teaching services in Hungary. (2007) POST-COMMUNIST ECONOMIES 1463-1377 1465-3958 19 3 379-397
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[182097] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 182097, Kapcsolat: 21910978
  3. Laki M. Az idegennyelv-oktatási piac átalakulása. (2006) KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 0023-4346 53 10 880-901
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[181933] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 181933, Kapcsolat: 21910923
  4. Horváth Zsuzsanna et al. A kétszintű érettségi vizsga. (2005) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 55. 4. 53-70
    Folyóiratcikk[21910925] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21910925, Kapcsolat: 21910925
  5. Petneki Katalin. Az idegen nyelvek tanításának helyzete és fejlesztési feladatai. (2002) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 52. 7. 147-160
    Folyóiratcikk[21910924] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21910924, Kapcsolat: 21910924
Major Éva. A gyakorlatközpontú tanárképzés sikeresen működő modellje. (2003) MAGYAR FELSŐOKTATÁS 1215-3990 1-3 84-86, 1840134
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1840134]
  1. Stefka Barócsi. The Need to Facilitate Pre-Service Teachers in TEFL. (2011) Megjelent: UPRT 2010 pp. 119-134
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[21911364] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21911364, Kapcsolat: 21911364
Medgyes P et al. A nyelvtanár : a nyelvtanítás módszertana : dialógus. 2. átdolgozott kiad.. (2004) ISBN:9631353834, 1216178
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1216178]
  1. Varga Richárd. A szlavisztika (orosz) alapszak harmadéves Nyelvi vizsga igékhez kapcsolódó hibáinak vizsgálata. (2016) Megjelent: Kutatások és jó gyakorlatok a tanárképzés tudós műhelyeiből pp. 163-177
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3143635] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3143635, Kapcsolat: 28140516
Major Éva. A 2004-es próbaérettségi tapasztalatai - idegen nyelvek. (2005) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 55. 3. 11-27, 1842597
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1842597]
  1. Nikolov Marianne et al. Az idegen nyelvek tanulásának eredményessége. (2012) Megjelent: Mérlegen a magyar iskola pp. 241-288
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2000407] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2000407, Kapcsolat: 23441621
  2. Vígh Tibor. Az idegen nyelvi érettségi működése és hatása a tanulói teljesítmények és a tanári nézetek tükrében. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1628529] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1628529, Kapcsolat: 23441625
  3. Petneki Katalin. Schreibfertigkeit im neuen Abitur: Ergebnisse der Oberstufe-Probeprüfung 2004. (2008) Megjelent: "... mit den beiden Lungenflügeln atmen" . Zu Ehren von János Kohn pp. 259-272
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23441610] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23441610, Kapcsolat: 23441622
  4. Vígh Tibor. Erforschung von Schreibfertigkeit im Abitur für DaF.. (2008) Megjelent: Tests im DaF-Unterricht – DaF-Unterricht im Test. Festschrift für Katalin Petneki. pp. 95-104
    Könyvrészlet[23391406] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23391406, Kapcsolat: 23441626
  5. Dávid Gergely. Az emelt szintű idegen nyelvi érettségi és az államilag elismert nyelvvizsgák a vizsgázói teljesítmények tükrében. Összegző tanulmány, bővített változat. (2008)
    Könyv/Műhelytanulmány (Könyv)/Tudományos[23441620] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23441620, Kapcsolat: 23441620
  6. Vígh Tibor. Der Prüfungsteil Schreiben im neuen ungarischen Abitur für Deutsch als Fremdsprache. (2007) Megjelent: Chance Deutsch: Schule – Studium – Arbeitswelt. Beiträge der 34. Jahrestagung DaF 2006. pp. 155-174
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23413020] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23413020, Kapcsolat: 23441631
  7. Vígh Tibor. Bewertung von Schreibfertigkeit im Abitur für Deutsch als Fremdpsrache. (2007) DEUTSCHUNTERRICHT FUR UNGARN 0237-5559 22 1-2 81-95
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1628469] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1628469, Kapcsolat: 23441627
  8. Petneki Katalin. Problematik der Niveaustufen im neuen Abitur für Deutsch als Fremdsprache in Ungarn. (2006) Megjelent: Chance Deutsch: Schule – Studium – Arbeitswelt. Beiträge der 34. Jahrestagung DaF 2006 pp. 175-186
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23441624] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23441624, Kapcsolat: 23441624
  9. Vígh Tibor. Der Prüfungsteil Schreiben im neuen Abitur für DaF.. (2006) JAHRBUCH DER UNGARISCHEN GERMANISTIK 1217-0216 2005 335-351
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23441635] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23441635, Kapcsolat: 23441635
Einhorn Ágnes et al. Az idegen nyelvek - vizsgafejlesztés nemzetközi kontextusban: Új érettségi Magyarországon : honnan, hová, hogyan? : egy folyamat állomásai. (2006) Megjelent: Új érettségi Magyarországon : honnan, hová, hogyan? : egy folyamat állomásai pp. 127-137, 1840137
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1840137]
  1. Medgyes Péter et al. Research in foreign language education in Hungary (2006-2012). (2014) LANGUAGE TEACHING 1475-3049 0261-4448 47 4 504-537
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2738623] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2738623, Kapcsolat: 24907001
  2. Károly Adrienn. A fordítás és közvetítés változó szerepe az idegennyelv-oktatásban: a tudományos nézőpontok közeledése. (2014) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 20 4 19-34
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2841515] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2841515, Kapcsolat: 24446129
  3. Nikolov Marianne et al. Az idegen nyelvek tanulásának eredményessége. (2012) Megjelent: Mérlegen a magyar iskola pp. 241-288
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2000407] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2000407, Kapcsolat: 23441637
  4. Vígh Tibor. A kétszintű idegen nyelvi érettségi tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatása: Egy tanári kérdőíves vizsgálat eredményei. (2012) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 22 7-8 62-79
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2174492] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2174492, Kapcsolat: 23611855
  5. Illés Éva. A szövegértés pragmatikája – egy érettségi feladat elemzése. (2011) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 21 4-5 144-156
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1706466] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1706466, Kapcsolat: 23618597
  6. Vígh Tibor. Egy IRT-alapú nyelvi feladatbank létrehozásának módszertani kérdései. A német nyelvi érettségi vizsgafeladatok eredményei. (2008) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 107 4 29-51
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23441642] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23441642, Kapcsolat: 23441642
  7. Szénich Alexandra. Die zum Germanistikstudium notwendigen Deutschkenntnisse. (2007) DEUTSCHUNTERRICHT FUR UNGARN 0237-5559 19 1-2 96-108
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23427059] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23427059, Kapcsolat: 23441641
  8. Szénich Alexíndra. A felsőfokú továbbtanuláshoz szükséges nyelvtudás. (2007) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 17 8 p. 49-59
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23441640] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23441640, Kapcsolat: 23441640
Major Éva. Szövegek, feladatok, vizsga : az angol nyelvi érettségi feladatsorok összeállításának folyamata: Új érettségi Magyarországon : honnan, hová, hogyan? : egy folyamat állomásai. (2006) Megjelent: Új érettségi Magyarországon : honnan, hová, hogyan? : egy folyamat állomásai pp. 139-152, 1840138
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1840138]
  1. Medgyes Péter et al. Research in foreign language education in Hungary (2006-2012). (2014) LANGUAGE TEACHING 1475-3049 0261-4448 47 4 504-537
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2738623] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2738623, Kapcsolat: 24907016
Major Éva. A gyakorlatok szerepe az új mesterszintű tanárképzésben. (2007) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 5. 4. 79-91, 1840135
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1840135]
  1. Medgyes Péter et al. Research in foreign language education in Hungary (2006-2012). (2014) LANGUAGE TEACHING 1475-3049 0261-4448 47 4 504-537
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2738623] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2738623, Kapcsolat: 24907014
Dorner H et al. A kollaboratív interakciók kialakulásának folyamata egy kevert oktatási formájú tanárképzési kurzus keretében.. (2008) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 18 11-12 3-22, 1839106
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1839106]
  1. Pásztor-Kovács Anita. A kollaboráció hatékonyságának feltételei és mérési lehetőségei. (2019) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 9 3-20
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30935674] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30935674, Kapcsolat: 28598956
  2. Dringó-Horváth Ida. Digitális kooperáció a nyelvórán. (2016) Megjelent: Távlatok a mai magyar alkalmazott nyelvészetben pp. 32-46
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3160105] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3160105, Kapcsolat: 28598954
  3. Lakatosné Török. Az IKT hatása a tanulási környezetre. (2014) Megjelent: II. Neveléstudományi és Szakmódszertani Konferencia pp. 329-334
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[25495456] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25495456, Kapcsolat: 25495456
  4. Habók Anita. A fogalmi térképek alkalmazásának lehetőségei kollaboratív tanulási környezetben. (2013) Megjelent: Az iskolai sikerességet befolyásoló kognitív és affektív tényezők értékelése pp. 65-83
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2369660] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2369660, Kapcsolat: 25495454
  5. Molnár Pál. Számítógéppel támogatott együttműködõ tanulás online közösségi hálózatos környezetben. (2009) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 109 3 261-285
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1766062] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1766062, Kapcsolat: 25495453
Dorner H et al. Evolving collaboration among teacher trainees – analysis of collaborative discourse.. (2009) WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 1789-3607 3 76-96, 1839100
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1839100]
  1. Asztalos Réka. The Pedagogical Purposes of the Use of Virtual Learning Environments and Web 2.0 Tools in Tertiary Language Teaching in a Blended Learning Environment. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3133171] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3133171, Kapcsolat: 29057258
  2. Medgyes Péter et al. Research in foreign language education in Hungary (2006-2012). (2014) LANGUAGE TEACHING 1475-3049 0261-4448 47 4 504-537
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2738623] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2738623, Kapcsolat: 25495356
  3. Asztalos Réka. Teachers’ use of a virtual learning environment and their disposition towards e-learning at Budapest Business School. (2012) PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 1788-2583 1788-2591 7 1 11-26
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2038771] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2038771, Kapcsolat: 25495362
  4. Arteaga Soraya. Self-Directed and Transforming Outlier Classroom Teachers as Global Connectors in Experiential Learning. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[31368110] []
    Független, Idéző: 31368110, Kapcsolat: 29057257
  5. Asztalos Réka. Students’ Disposition towards the Use of Computers and the Internet in Language Learning: The Results of a Pilot Study.. (2011) WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 1789-3607 5 118-137
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2038731] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2038731, Kapcsolat: 22668387
Gonda Zsuzsa. Digitális szövegek olvasásának típusai és stratégiái. (2015) ISBN:9789632846378, 3060374
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3060374]
  1. Veszelszki Ágnes. Netnyelvészet: Bevezetés az internet nyelvhasználatába. (2017) ISBN:9789634143079
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[3233275] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3233275, Kapcsolat: 26820021
  2. Antalné Szabó Ágnes. A tankönyvi szövegek kreatív és interaktív feldolgozása. (2017) Megjelent: A tankönyvkutatás szakmai, módszertani kérdései pp. 32-47
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3340173] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3340173, Kapcsolat: 27185329
  3. Kugler Nóra. A magyarországi magyar anyanyelvoktatás, az anyanyelvpedagógia helyzete a közoktatásban. (2017) Megjelent: A magyar nyelv jelene és jövője pp. 336-356
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3325534] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3325534, Kapcsolat: 27139990
2020-08-09 23:15