Rapos Nóra. Iskolai félelmek és félelemfeloldó stratégiák a középiskolás tanulók válaszai tükrében. (1995) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 6 5-6 120-131, 2336597
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2336597]
  1. Józsa Krisztián et al. A tanulás affektív tényezői. (2012) Megjelent: Mérlegen a magyar iskola pp. 367-406
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2000394] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2000394, Kapcsolat: 25187528
  2. Kósáné Ormai Vera. A mi iskolánk: Neveléspszichológiai módszerek az iskola belső értékelésében. (2010) ISBN:9789633120149
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[21124023] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 21124023, Kapcsolat: 23179514
  3. Horváthné Moldvay Ilona. A tanári személyiség témájának megjelenése a Fejlesztő Pedagógia szakfolyóiratiban 1990 és 1996 között. (2006) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 17 2 46-51
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23179472] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23179472, Kapcsolat: 23179472
Lénárd Sándor. A felsőoktatás modernizálásának hazai és nemzetközi tendenciái. (1999) Megjelent: Felsőoktatás-pedagógia pp. 13-29, 1768829
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1768829]
  1. Szabó Péter. Az egységes európai oktatási térség és a magyar felsőoktatás problémái. (2008) SZABADPART 1588-094X 16
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25207717] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25207717, Kapcsolat: 25207717
Lénárd Sándor. A felsőoktatás modernizálásának néhány tendenciája. (2000) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 100 1 33-51, 1769208
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1769208]
  1. Stéger Csilla. State of Play in Teacher Education in Hungary After the Bologna Reforms. (2014) ISBN:9632845056
    Könyv/Tudományos[25971193] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25971193, Kapcsolat: 25971195
  2. Kontráné Hegybíró et al. Angol szakos bölcsészek nyelvtudásának mérése szükségleteik alapján.. (2003) ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY 1587-1061 2498-4442 3 2 41-60
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1730831] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1730831, Kapcsolat: 25187511
Lénárd Sándor et al. A neveltségi szint mérése az óvodában. (2001) Megjelent: Minőség az óvodában pp. 147-174, 1768795
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1768795]
  1. Turós Mátyás. Az iskolai szocializáció hatékonyságának mérése történeti megközelítésben. (2019) ACTA UNIVERSITATIS DE CAROLO ESZTERHÁZY NOMINATAE: SECTIO PAEDAGOGICA 2630-9742 42 63-73
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31008386] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31008386, Kapcsolat: 29027292
  2. Busi Etelka. A neveltség értelmezéseinek, a neveltségi megítéléseknek és a tanulók jellemzőinek kapcsolata és összefüggései. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2856825] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2856825, Kapcsolat: 29027294
Rapos Nóra. Az iskolai félelmek vizsgálata. (2001) Megjelent: Az értelem kiművelése : I. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 332, 2977561
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[2977561]
  1. Vámos Ágnes. Metafora felhasználása a pedagógiai fogalmak tartalmának vizsgálatában. (2001) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 101 1 85-108
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1202535] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1202535, Kapcsolat: 25207624
Rapos Nóra. Az iskolai félelmek pedagógiai vizsgálata. (2003), 1771623
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1771623]
  1. Hegedűs Judit. Gyermeksorsok életutak a javítóintézetek világából. (2010) ISBN:9789636932251
    Könyv[21725275] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21725275, Kapcsolat: 21725275
  2. Jármai Erzsébet. Szemléletváltás a pedagógiai gyakorlat módszertani kultúrájában az interdiszciplinaritás jegyében.. (2008)
    Egyéb[21725270] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21725270, Kapcsolat: 21725270
Rapos Nóra. Az iskolai félelmek vizsgálata: Szülők és gyermekeik véleménye nyomán. (2003) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 13 5 107-112, 1760798
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1760798]
  1. Mesterházy Mária. Tanárok érzelmei - nemzetközi trendek, hazai helyzetkép az affektív paradigma fényében. (2018) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 1-4. szám 61-82
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30717279] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30717279, Kapcsolat: 28311676
  2. Mesterházy Mária et al. Pedagógusok nézetei az érzelmi kompetenciáról. (2016) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 26 11 16-33
    Folyóiratcikk/Rövid közlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[3177311] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3177311, Kapcsolat: 27143351
  3. Hunyady Györgyné. Szülők és gyerekek iskolaképe. (2014) Megjelent: Az iskolakép változásai pp. 95-112
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25187537] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25187537, Kapcsolat: 25187537
  4. Podráczky Judit. Szülők és iskola – reflexiók és megközelítések. (2013) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 1 1 16-22
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2388824] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2388824, Kapcsolat: 28157569
  5. Józsa Krisztián et al. A tanulás affektív tényezői. (2012) Megjelent: Mérlegen a magyar iskola pp. 367-406
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2000394] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2000394, Kapcsolat: 25187529
  6. Bárdossy Ildikó et al. Pedagógiai nézetek: Tanári mesterképzést bevezető tanulási/tanítási program oktatók és hallgatók számára. (2011) ISBN:9789636423964
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Oktatási[1712791] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1712791, Kapcsolat: 23179600
  7. Bárdossy Ildikó et al. A tanulás tervezése és értékelése: Tanulási/tanítási program oktatók és tanár szakos hallgatók számára. (2010) ISBN:9789636423179
    Könyv/Kézikönyv (Könyv)/Tudományos[1493455] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1493455, Kapcsolat: 25187613
  8. Homor Tivadar. Tanári kézikönyv az emberismeret és etika a középiskolák számára című tankönyvhöz. (2009)
    Egyéb/Oktatási[25207731] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25207731, Kapcsolat: 25207731
  9. Sántha Kálmán. Körkép a hazai kvalitatív pedagógiai kutatásokról. (2009) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 XIX 5-6 73-83
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1300743] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1300743, Kapcsolat: 21733920
  10. Jármai Erzsébet. Szemléletváltás a pedagógiai gyakorlat módszertani kultúrájában az interdiszciplinaritás jegyében. (2008) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia és az eredményesség akadályai: az V. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásai pp. 438-449
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2326381] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2326381, Kapcsolat: 21733918
  11. Jármai Erzsébet Mária. Nyelvoktatás a modern tanulás-felfogás alkalmazásával. (2008) Megjelent: X. Dunaújvárosi Nemzetközi Alkalmazott Nyelvészeti és Kommunikációs Konferencia pp. 43-50
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2326379] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2326379, Kapcsolat: 25207740
  12. Dudás Margit. Tanárjelöltek belépő nézeteinek feltárása. (2007) Megjelent: A tanárrá válás folyamata pp. 46-120
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1749173] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1749173, Kapcsolat: 21733911
  13. Jármai Erzsébet. HR-fejlesztés interdiszciplináris alapon. (2007) Megjelent: BGF Tudományos Évkönyv 2007: Reformok útján pp. 95-110
    Egyéb konferenciaközlemény/Tudományos[23179876] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23179876, Kapcsolat: 23179876
  14. Hegedűs Judit. Fiatalkorú bűnelkövetők gyermekkora és a javítóintézetben töltött éveik pedagógiai vizsgálata.. (2007)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1357451] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1357451, Kapcsolat: 25187536
  15. Földes Petra. Kényszer vagy lehetőség?: Gondolatok a család és az iskola viszonyáról. (2006) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 56 7-8 73-84
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25947777] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25947777, Kapcsolat: 21725749
  16. Falus Iván. Didaktika. Elméleti alapok a tanítás tanulásához.. (2003) ISBN:9631944557
    Könyv[30022184] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30022184, Kapcsolat: 21725745
Bábosik István et al. Szöveges értékelő eszközcsomag fejlesztése, kísérleti bevezetése és beválásvizsgálata. (2004) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 54 4-5 191-203, 1203022
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1203022]
  1. Hegedűs Judit. Jutalmazás és bűntetés, értékelés, és vizsgáztatás. (2011) Multimédia és pedagógia 12 3-17
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Oktatási[26114490] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26114490, Kapcsolat: 29027280
  2. Bartha Éva et al. Fejlesztő, támogató értékelés - de hogyan?. (2011) ISBN:9786155043741
    Könyv/Kézikönyv (Könyv)/Tudományos[2425670] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2425670, Kapcsolat: 23002545
  3. Ari Pálma et al. Inkluzív nevelés - Útmutató tanulásban akadályozott gyermekek, tanulók együttneveléséhez. Dokumentációs útmutató.. (2007)
    Könyv/Kézikönyv (Könyv)/Tudományos[2020522] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2020522, Kapcsolat: 28157701
Falus Iván. Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány: 5. Országos Neveléstudományi Konferencia: program, tartalmi összefoglalók. (2005), 2102328
Egyéb konferenciakötet/Tudományos[2102328]
  1. Abuczky Á. A DE és a SZTE kapcsolathálózatai az ONK-n való szerepvállalás alapján. (2009)
    Egyéb/Tudományos[25187583] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25187583, Kapcsolat: 25187583
  2. Kozma Tamás et al. Negyvenheten. Gyorskép a Neveléstudományi felsőoktatókról és kutatókról. (2007) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 16 3 418-433
    Folyóiratcikk[23163229] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23163229, Kapcsolat: 23163229
Rapos Nóra. Alternativitás az oktatásban. (2005), 2976745
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[2976745]
  1. Mede Perla. Az alternatív pedagógiák mint esély és kihívás az értelmileg akadályozottak gyógypedagógiájában. (2009) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 37 2-3 129-140
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25187581] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25187581, Kapcsolat: 25187581
Rapos Nóra. Hogyan gondolkodnak a fegyelemről a tanárjelöltek?. (2005) Megjelent: Közoktatás, pedagógusképzés, neveléstudomány: 5. Országos Neveléstudományi Konferencia: program, tartalmi összefoglalók p. 62, 2346514
Egyéb konferenciaközlemény/Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2346514]
  1. Bán Anetta. Eredmények, problémák és teendők a mérnöktanár-képzésben egy beválásvizsgálat alapján. (2006) SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 0237-2347 22 2 195-207
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2164291] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2164291, Kapcsolat: 25207741
Hegedűs Judit et al. A tanárjelöltek szakmai kompetenciájának változása a tanárképzésben. Záró beszámoló: „A közoktatás fejlesztését szolgáló kutatások” c. pályázat, 2004-2006.. (2006), 1785499
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1785499]
  1. Bacsa-Bán Anetta. Eredmények, problémák és teendők a mérnöktanár-képzésben egy beválásvizsgálat tapasztalatai alapján. (2010) Megjelent: Az iskola fejlődési tendenciái pp. 319-339
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[27144503] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27144503, Kapcsolat: 27144503
Rapos Nóra. Differenciált tanulásszervezés szemlélete és módszerei. (2006), 2916606
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[2916606]
  1. Gömöry Kornélia. A tehetséges tanulók integrált és differenciált fejlesztésének eredményei egy kutatás tükrében. (2013) ISBN:9786155212147
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24897488] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24897488, Kapcsolat: 24897488
Kálmán Orsolya et al. Kimeneti kompetenciák tartalma és mérése: képesítési eljárások az angol, finn, holland és német tanárképzésben. (2007), 1769160
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1769160]
  1. Tordai Zita. A tanári kompetenciák vizsgálata mérnöktanárok körében. (2015) Megjelent: Tanári és tanulói kompetenciák az empirikus kutatások fókuszában pp. 254-270
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2965049] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2965049, Kapcsolat: 25971191
  2. Major Éva. A tanárok folyamatos szakmai fejlődése, továbbképzése Hollandiában. (2013) Megjelent: Pedagógus-továbbképzés pp. 215-251
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2395949] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2395949, Kapcsolat: 28837478
  3. Major Éva. A pedagógusképzés helyzete Hollandiában különös tekintettel a sztenderdekre és a bemeneti és kimeneti feltételekre. (2011) Megjelent: Tanári pályaalkalmasság - kompetenciák - sztenderdek pp. 115-137
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1842234] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1842234, Kapcsolat: 28837471
Lénárd Sándor. Esettanulmány. Megelőzés – Alkalmazkodás – Gondoskodás. (2007), 1785484
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1785484]
  1. Szabó Mária. Country Report and Case Studies – HUNGARY. (2009) Megjelent: The Role of School Leadership in the Improvement of Learning : Country Reports and Case Studies of a Central-European Project pp. 57-112
    Könyvrészlet/Tudományos[25187621] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25187621, Kapcsolat: 25187621
  2. Szabó Mária. Pedagógiai fejlesztések módszertani ötlettára. (2008) ISBN:9789636826130
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Oktatási[3171763] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3171763, Kapcsolat: 21754711
Rapos Nóra et al. Kellenek-e alapelvek a pedagógusképzés átalakításához?: Európai tendenciák. (2007) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 5 4 23-42, 1201806
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1201806]
  1. Pesti Csilla et al. Student Teachers as Future Researchers: How do Hungarian and Austrian Initial Teacher Education Systems Address the issue of Teachers as Researchers?. (2018) CEPS JOURNAL / REVIJA CENTRA ZA ŠTUDIJ EDUKACIJSKIH STRATEGIJ 1855-9719 2232-2647 8 3 35-57
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30368853] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30368853, Kapcsolat: 28096875
  2. Makó Ferenc. Mérnöktanár jelöltek összefüggő oktatási nevelési gyakorlata során készített portfólióinak elemzése. (2016) Megjelent: A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése pp. 33-33
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[26423990] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26423990, Kapcsolat: 26423990
  3. Rapos N et al. Az osztatlan tanárképzés KKK-elemzésére épülő alapelveinek, képzési struktúrájának és tartalmának meghatározása. (2015) Megjelent: A tanárképzés megújítása - 2015 pp. 11-30
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2965009] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2965009, Kapcsolat: 28836845
  4. Juris Renáta. Történelemtanárok képzéssel való elégedettsége. (2014) TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT 2061-6260 5 2-4
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25205337] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25205337, Kapcsolat: 25205337
  5. Stéger Csilla. State of Play in Teacher Education in Hungary After the Bologna Reforms. (2014) ISBN:9632845056
    Könyv/Tudományos[25971193] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25971193, Kapcsolat: 25971199
  6. Réthy Endréné. Kompetencia-alapú felsőoktatás : képzési segédanyag. (2010)
    Egyéb/Tudományos[25504234] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25504234, Kapcsolat: 25504234
  7. ELTE-PPK Neveléstudományi In.... Az ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar Neveléstudományi Intézetének állásfoglalása a tanárképzés néhány kritikus- és kritika alá vett kérdéséről. (2010) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 8. évf 1 117-128
    Folyóiratcikk[21718761] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21718761, Kapcsolat: 21718761
  8. Kopp Erika. Who becomes Teacher in Hungary?. (2009) Megjelent: ATEE 2009 Annual Conference Proceedings pp. 58-66
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1887755] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1887755, Kapcsolat: 25205473
Bacskay Bea et al. Kooperatív tanulás a hátrányos helyzetű tanulók integrált nevelésének elősegítésére: Pedagógus továbbképzési kézikönyv. (2008), 1768988
Könyv/Kézikönyv (Könyv)/Tudományos[1768988]
  1. Kövecsesné Gősi. A kooperatív tanulás szerepe, jelentősége az oktatási folymatban. (2016) ÚJ KATEDRA 0865-6177 24 1 21-24
    Folyóiratcikk/Tudományos[26421932] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26421932, Kapcsolat: 26421932
  2. Tóvári Ferenc et al. Integrációs és adaptációs lehetőségek az iskolai testnevelésben. (2015) ISBN:9789636428693
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[30222044] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30222044, Kapcsolat: 29028516
  3. Skribanek Anna et al. Biológia szakos pedagógusjelöltek gyakorlati oktatása kísérleti projekt alkalmazásával. (2015) Megjelent: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon pp. 261-274
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2978639] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2978639, Kapcsolat: 26421838
  4. Kövecsesné Gősi. Az etikatanítás, erkölcsi nevelés korszerű módszerei. (2014) KATEDRA: A SZLOVÁKIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK ÉS SZŰLŐK LAPJA (DUNAJSKA STREDA) 1335-6445 2014 január 16-19
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Oktatási[2548270] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2548270, Kapcsolat: 26421931
  5. Varga Éva. A kooperatív tanulás szerepe a tanári kompetenciák fejlesztésében. (2011) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 9 1-2 147-156
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23184743] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23184743, Kapcsolat: 23184743
  6. Bakó Balázs et al. Kooperatív tanulás.: Segédlet a kompetencia alapú pedagógus-képzés megújulásához. (2010)
    Egyéb/Segédlet (Egyéb)/Tudományos[2185364] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2185364, Kapcsolat: 29028507
Rapos Nóra. Adaptív oktatás: Az adaptivitás szemlélete. (2008) ISBN:9789639795037, 1755003
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1755003]
  1. Nagyné Schiffer Csilla. Inkluzív iskolák fejlesztése. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2050902] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2050902, Kapcsolat: 29027298
  2. Kontráné Hegybíró et al. Diszlexiával angolul: Gyakorlati útmutató nyelvtanároknak. (2012) ISBN:9789630592628
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2342322] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2342322, Kapcsolat: 23060226
  3. M Nádasi Mária. Adaptív nevelés és oktatás. (2010)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1556028] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1556028, Kapcsolat: 21718754
  4. Mayer József. Glosszárium. 1000 szó a szakiskolákról. (2009) ISBN:9789636826369
    Könyv/Tudományos[25187602] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25187602, Kapcsolat: 25187602
Rapos Nóra et al. Adaptivitás – módszer vagy szemlélet?. (2008) Megjelent: Adaptív oktatás pp. 9-15, 1768732
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1768732]
  1. Marton Eszter. A SZÜLŐ ÉS AZ ISKOLA KAPCSOLATA, SZEREPE A SIKERES EGYÜTTNEVELÉS MEGVALÓSÍTÁSÁBAN. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30865427] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30865427, Kapcsolat: 29027325
  2. Fehér Ilona. A női értékrend átadása három generáción át. (2016) Megjelent: Tavaszi Szél 2016 = Spring Wind 2016. Tanulmánykötet. IV. kötet: Pszichológia- és neveléstudomány, sporttudomány, szociológia- ... pp. 27-39
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3318732] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3318732, Kapcsolat: 29028762
  3. M Nádasi Mária. Adaptív nevelés és oktatás. (2010)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1556028] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1556028, Kapcsolat: 23005605
Rapos Nóra et al. A tanári szak képzési követelményei az ELTE–n. (2008) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia és az eredményesség akadályai: az V. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásai pp. 81-81, 2215123
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[2215123]
  1. Nagy Ádám et al. Beyond the family and the scool: The theoretical foundations of the tertiary socialisation environment and the youth profession as an autonomous field. (2010) ISBN:9789638898821
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2074446] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2074446, Kapcsolat: 25187588
  2. Jármai Erzsébet. HR-fejlesztés interdiszciplináris alapon. (2008) Megjelent: BGF Tudományos Évkönyv 2007: Reformok útján pp. 95-110
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[25129775] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25129775, Kapcsolat: 25129775
  3. Jármai Erzsébet. Gondolatok a (szak) nyelvtanári kompetenciafejlesztésről. (2008) NYELVINFO 1787-0550 12 1 31-36
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23028761] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23028761, Kapcsolat: 23028761
  4. Jármai Erzsébet Mária. Gondolatok a (szak) nyelvtanári kompetenciafejlesztésről. (2008) Megjelent: Porta Lingua 2008: Szakember, szaktudás, szaknyelv pp. 69-76
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23028779] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23028779, Kapcsolat: 23028779
  5. Trencsényi László et al. Iskolán kívüli nevelés. (2006) ISBN:9639724068; 9639704644
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Oktatási[1330750] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1330750, Kapcsolat: 25187589
Rapos Nóra. A tanulást támogató értékelés a pedagógusképzésben. (2009) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 7 2-3 221-238, 1760789
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1760789]
  1. Domján Krisztina et al. Nemzeti Kutatási Jelentés: Magyarország 2009. (2010)
    Könyv/Műhelytanulmány (Könyv)/Tudományos[22341835] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22341835, Kapcsolat: 23341399
Rapos Nóra et al. Fejlesztő értékelés. (2009) ISBN:9789636930547, 1750793
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1750793]
  1. Marton Eszter. A SZÜLŐ ÉS AZ ISKOLA KAPCSOLATA, SZEREPE A SIKERES EGYÜTTNEVELÉS MEGVALÓSÍTÁSÁBAN. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30865427] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30865427, Kapcsolat: 29027329
  2. Révész László. A Komplex Alapprogram Koncepciója 2.0: Nevelési-oktatási program a végzettség nélküli iskolaelhagyás megelőzésére. (2019) ISBN:9789634961185; 9789634961192
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[30847428] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30847428, Kapcsolat: 29027334
  3. Rónay Zoltán. Jog és pedagógia találkozása. A jog oktatásának helye és célszerűsége a pedagógusképzésben. (2018) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 6 4 39-50
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30347921] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30347921, Kapcsolat: 29027311
  4. Mária Hercz et al. Before role change: future teachers' beliefs about formative assessment. (2018) Megjelent: A Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar tudományos konferenciáinak tanulmánygyűjteménye pp. 258-266
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30320120] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30320120, Kapcsolat: 29027358
  5. Csekő Györgyi. Az Arany-emlékév diákversenyének tanulságai. (2017) KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 0454-3475 19 3 72-87
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27144516] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27144516, Kapcsolat: 27144511
  6. Ferenczi Sára. A pozitív pszichológia alkalmazásának lehetőségei az általános iskola alsó tagozatán. (2017)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[31339285] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31339285, Kapcsolat: 29027359
  7. Vámos Ágnes. Pedagógusok a problémáikról, a hibákról. (2016) Megjelent: Tanuló pedagógusok és az iskola szakmai tőkéje pp. 123-142
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3094513] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3094513, Kapcsolat: 26151423
  8. Lencse Máté. Naplózás – a pedagógiai folyamatok dokumentálása, monitorozása, mérése, értékelése. (2016) Megjelent: Mire jó a tanoda? pp. 164-168
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[31339271] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31339271, Kapcsolat: 29027337
  9. Kotschy Beáta et al. Módszertani segédlet a pedagóguskompetenciák értékeléséhez. (2016) Megjelent: Módszertani segédlet pedagógusminősítési szakértők számára pp. 12-20
    Könyvrészlet/Oktatási anyag része (Könyvrészlet)/Oktatási[31339286] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31339286, Kapcsolat: 29027360
  10. Réthy Endréné. Módszertani ajánlások, gyakorlatra orientált feladatok az oktatáselmélet tanításához tanulásához. (2016) ISBN:9789637692741
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3046669] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3046669, Kapcsolat: 26424047
  11. Gaál Gabriella et al. Pedagógus-mesterség. (2015) ISBN:9786155509780
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[3278617] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3278617, Kapcsolat: 29027356
  12. Einhorn Á. Pedagógiai kultúraváltás : De hogyan?. (2015) Megjelent: A pedagógiai kultúraváltás lehetőségei : Tanulmányok a Miskolci Egyetem Tanárképző Intézetében zajló fejlesztő munkáról pp. 57-75
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26421779] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26421779, Kapcsolat: 26421779
  13. Petőné Csima Melinda. Mérés, értékelés, vizsgáztatás. (2015) Megjelent: Egészségügyi szakmódszertan p. online
    Könyvrészlet/Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet)/Oktatási[3007654] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3007654, Kapcsolat: 29027338
  14. Fóris-Ferenczi Rita. A pedagόgiai paradigma befolyásolása az értékelésre. (2015) Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія» 2 2 93-97
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26424053] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26424053, Kapcsolat: 26424053
  15. Kövecsesné Gősi. A különböző intelligenciaterületek fejlesztési lehetőségei környezeti nevelési projektben. (2015) Megjelent: Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon pp. 193-212
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26421820] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26421820, Kapcsolat: 26421820
  16. Kövecsesné Gősi. A környezeti nevelés gyakorlata az erdei iskolában. (2015) ISBN:9789639829350
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24897504] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24897504, Kapcsolat: 24897511
  17. Szivák Judit. Reflektív elméletek, reflektív gyakorlatok. (2014) ISBN:9789632844824
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2489833] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2489833, Kapcsolat: 25184692
  18. Hegedűsné Tóth Zsuzsanna. Óvodapedagógus-képzés új utakon: a portfólióval támogatott ének-zene képzés. (2014) Megjelent: Neveléstudományi kutatások közben pp. 123-127
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3042641] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3042641, Kapcsolat: 25953339
  19. Kövecsesné Gősi Viktória et al. Készítsünk együtt portfóliót!. (2014) TANÍTÁS-TANULÁS: SZAKMÓDSZERTANI FOLYÓIRAT - TANÍTÓK SZÁMÁRA 1785-1033 11 5 28-29
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Oktatási[2771817] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2771817, Kapcsolat: 26421908
  20. Hegedűsné Tóth Zsuzsanna. Challenges in the musical training and practical support of future preschool teachers with portfolio. (2014) Megjelent: Competences of Preschool Teachers in Knowledge Society pp. 80-85
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3042637] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3042637, Kapcsolat: 25184689
  21. Tóth Andrea. A tollbamondás értékelésének problémái az általános iskola felső tagozatában. (2013) ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2060-0623 6 3
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2763482] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2763482, Kapcsolat: 26421901
  22. Kádár Erika. A portfólió alkalmazásának lehetőségei a munkaerőpiacon hátrányos helyzetű emberek képzése során. (2013)
    Könyv[25184688] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25184688, Kapcsolat: 25184688
  23. Orbán Józsefné. Kooperatív technikák: Az együttműködő tanulás szervezése. (2011)
    Könyv/Oktatási anyag (Könyv)/Oktatási[25184687] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25184687, Kapcsolat: 25184687
  24. Bartha Éva et al. Fejlesztő, támogató értékelés - de hogyan?. (2011) ISBN:9786155043741
    Könyv/Kézikönyv (Könyv)/Tudományos[2425670] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2425670, Kapcsolat: 23002548
  25. Kövecsesné Dr. Gősi. Együttműködésre épülő oktatási módszerek jelentősége a tanulási folyamatban. (2011) Megjelent: Globális kihívások - alternatív megoldások határon innen és határon túl pp. 100-112
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2193271] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2193271, Kapcsolat: 29027336
  26. Csányi Eszter. Fejlesztő értékelés a felsőoktatásban az idegen nyelv hatékonyabb elsajátítása érdekében. (2010) NYELVVILÁG 1786-0636 1 9. 71-75
    Folyóiratcikk[21718751] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21718751, Kapcsolat: 21718751
  27. Szivák Judit. A reflektív gondolkodás fejlesztése. (2010)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2093443] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2093443, Kapcsolat: 21718753
  28. Bartha Éva et al. Elrugaszkodás.: A személyközpontú diáktámogatás működtetésének keretei, elemei és rendszere. (2009)
    Könyv/Oktatási anyag (Könyv)/Oktatási[2547193] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2547193, Kapcsolat: 25184691
  29. Pataky Gabriella. A portfolió a vizuális nevelésben. Értékelési alternatíva az alsófokú oktatási - nevelési intézmények pedagógusainak képzésében. (2009) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 59. évf. 5-6. 226-259
    Folyóiratcikk[21718729] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21718729, Kapcsolat: 21718729
Mészáros György. Az adaptív iskola koncepciója: nemzetközi megközelítések és értelmezések. (2010), 1769142
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1769142]
  1. Lénárd Sándor. Oktatói együttműködés és tanuló szervezet. (2012) Megjelent: Képzési program és szervezet a magyar felsőoktatás bolognai folyamatában pp. 67-101
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2208885] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2208885, Kapcsolat: 25184684
Mészáros György et al. Az adaptív iskola: nemzetközi megközelítések és értelmezések: Elemző tanulmány. (2010), 1477563
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1477563]
  1. Horváth H Attila. Informális tanulás az Aranycsapat korában: tanulási színterek vizsgálata Puskás és Deák mikrokörnyezetében. (2011) ISBN:9789636933739
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1776876] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1776876, Kapcsolat: 25504183
Falus Iván et al. A pedagógussá válás és a szakmai fejlődés sztenderdjei. (2011) ISBN:9789639894853, 1764163
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1764163]
  1. Orgoványi-Gajdos Judit. Pedagógusok problémamegoldó gondolkodásának jellemzői a tanítási tapasztalat tükrében egy oktatási programra vonatkozó vizsgálaton keresztül. (2018) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 28 2018/12 61-75
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30430397] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30430397, Kapcsolat: 28840549
2020-08-09 22:56