Szivák Judit. Pedagógus gondolkodása. (1997) Megjelent: Pedagógiai Lexikon, I-III. kötet pp. 161-161, 2486423
Könyvrészlet/Szócikk (Könyvrészlet)/Tudományos[2486423]
  1. Hercz Mária. A pedagógusok gondolkodása a gyermekek kognitív fejlődéséről és fejlesztéséről. (2007)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2037457] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2037457, Kapcsolat: 23533513
  2. Hercz Mária. A szakképzésben dolgozó tanárok gondolkodása tanítványaik kognitív fejlődéséről. (2002) TÁRSADALOM ÉS GAZDASÁG 1588-9734 1589-021X 24 2 251-269
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2036864] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2036864, Kapcsolat: 26161549
Szivák Judit. A kezdő pedagógus. (1998) Megjelent: Didaktika pp. 489-511, 2095958
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2095958]
  1. Zagyváné Szűcs Ida. Teacher trainers' self-reflection and self-evaluation. (2018) ACTA EDUCATIONIS GENERALIS 2585-741X 2585-7444 8 2 p. 22
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27400387] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27400387, Kapcsolat: 29081974
  2. Túri Ibolya. Konduktorjelöltek nézetrendszerének alakulása a konduktorképzés folyamán. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3385039] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3385039, Kapcsolat: 29081971
  3. K Nagy et al. Paradigmaváltás a pedagógusképzésben? ‒ A pedagógusképzés áttekintése a sikeres pályára való felkészítés szempontjából. (2017) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 67 1-2 76-82
    Folyóiratcikk/Tudományos[27139015] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27139015, Kapcsolat: 27139015
  4. Jánk István. Miért lettem én tanár!?. (2015) NYELV ÉS TUDOMÁNY - NYEST.HU p. https://www.nyest.hu/hirek/miert-lettem-en-tanar-1
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Oktatási[3354407] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3354407, Kapcsolat: 29081968
  5. Dobrova Zita. Az alma mater öröksége. (2015) ISBN:9786158016780
    Könyv/Tudományos[26151460] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26151460, Kapcsolat: 26151460
  6. Hercz Mária. A tipikus tanártól az ideálisig. (2015) Megjelent: Pályakezdő óvodapedagógusok túlélőkészlete
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Oktatási[25857090] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25857090, Kapcsolat: 29081964
  7. Baracsi Ágnes. Pedagógusok szociális problémamegoldásának jellemzői. (2014) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia és a fenntartható fejlődés pp. 115-123
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3197006] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3197006, Kapcsolat: 27013360
  8. Simon Katalin. Napjaink tanulásszervezési megoldásai a hazai közoktatásban. (2014) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 24 5 108-119
    Folyóiratcikk/Tudományos[24910347] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24910347, Kapcsolat: 24910347
  9. Simon Katalin. Napjaink tanulásszervezési megoldásai a hazai közoktatásban. (2014) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 25 3 30-42
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2715205] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2715205, Kapcsolat: 25346570
  10. Bikics Gabriella. Tanulóból tanárrá válni: Kihívások, nehézségek és segítségnyújtási lehetőségek a pedagógussá válás kezdetén. (2013) Megjelent: Új utak a pedagóguskutatásban : tanulmánykötet Falus Iván tiszteletére pp. 11-31
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24924560] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24924560, Kapcsolat: 24924560
  11. Fáyné Dombi. Pedagógiai professzió, szociálpedagógiai kompetenciák. (2013) Megjelent: Fejezetek a szociálpedagógia köréből pp. 65-679
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24925730] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24925730, Kapcsolat: 24925730
  12. Majzikné Lichtenberger. Pályakezdő pedagógusok támogatása szupervízióval - igény és lehetőség. (2012) MAGYAR REFORMÁTUS NEVELÉS: REFORMÁTUS PEDAGÓGIAI SZAKLAP 1585-7565 13 3 37-45
    Folyóiratcikk[22893728] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22893728, Kapcsolat: 22893728
  13. Radnóti Katalin et al. A bolognai rendszerű tanárképzés tanulságai. (2012) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 22 3 105-112
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2810414] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2810414, Kapcsolat: 22725553
  14. N Kollár Katalin. Pedagógusok pályaképe, a tanárképzéssel való elégedettségük és nehézségeik. (2008) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 6 4 7-34
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1607169] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1607169, Kapcsolat: 22652194
  15. Danyi Diana. Egy magyar nyelvtanár tapasztalatai Hongkongban. (2007) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 57 3-4 155-163
    Folyóiratcikk[22652262] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22652262, Kapcsolat: 22652174
  16. Szabó-Thalmeiner Noémi. A pedagógus személyisége. (2007) Megjelent: Pedagógiai kézikönyv : az oktatás pedagógiaelméleti alapjai pp. 49-73
    Könyvrészlet[22652211] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22652211, Kapcsolat: 22652211
  17. Szász Judit. Önismeret és tanítás – önismerettanítás. (2006) MAGISZTER: A ROMÁNIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK SZÖVETSÉGÉNEK SZAKMAI-MÓDSZERTANI FOLYÓIRATA 1583-6436 2006 3-4 36-45
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23556082] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23556082, Kapcsolat: 23556082
  18. Székely Noémi. 21. századi elvárások a tanári hivatással szemben. (2003) MAGISZTER: A ROMÁNIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK SZÖVETSÉGÉNEK SZAKMAI-MÓDSZERTANI FOLYÓIRATA 1583-6436 1 tavasz 12-24
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23559864] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23559864, Kapcsolat: 23559864
  19. Györgyiné Koncz. Tanítójelöltek és kezdő tanítók hivatástudatának alakulása. (2000) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 26 1-2 190-219
    Folyóiratcikk[22652190] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22652190, Kapcsolat: 22652190
Szivák Judit. A kezdő pedagógus tapasztalatszerző folyamatának vizsgálata. (1998) Megjelent: Új tehetségek és kutatási eredmények a neveléstudományban pp. 229-238, 2088689
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2088689]
  1. Túri Ibolya. Konduktorjelöltek nézetrendszerének alakulása a konduktorképzés folyamán. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3385039] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3385039, Kapcsolat: 29082315
  2. Majzikné Lichtenberger. Pályakezdő pedagógusok támogatása szupervízióval - igény és lehetőség. (2012) MAGYAR REFORMÁTUS NEVELÉS: REFORMÁTUS PEDAGÓGIAI SZAKLAP 1585-7565 13 3 37-45
    Folyóiratcikk[22893728] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22893728, Kapcsolat: 22893661
Szivák Judit. Tanulásszervezés. (1998) Megjelent: Didaktika pp. 418-434, 2096064
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2096064]
  1. Szentes Erzsébet. A felsőfokú képzés a szakmai fejlődés meghatározó időszaka. (2014) MAGISZTER: A ROMÁNIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK SZÖVETSÉGÉNEK SZAKMAI-MÓDSZERTANI FOLYÓIRATA 1583-6436 12 3 45-52
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25549277] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25549277, Kapcsolat: 26161553
  2. Szebeni Rita. A tanárképzésben alkalmazható személyiségfejlesztés (elméleti megfontolások). (2009) MAGISZTER: A ROMÁNIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK SZÖVETSÉGÉNEK SZAKMAI-MÓDSZERTANI FOLYÓIRATA 1583-6436 3 1 57-63
    Folyóiratcikk[22742695] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22742695, Kapcsolat: 22742695
  3. Herzog Csilla. A médiaoktatás közoktatási gyakorlatának vizsgálata.: A 14-18 éves korosztály médiaműveltségének háttérvizsgálata.. (2009) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 20 4 38-50
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2041938] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2041938, Kapcsolat: 22652255
  4. Birta-Székely Noémi. Tanulásszervezés. (2007) Megjelent: Pedagógiai kézikönyv : az oktatás pedagógiaelméleti alapjai pp. 161-165
    Könyvrészlet[22652252] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22652252, Kapcsolat: 22652252
  5. Birta-Székely Noémi. Tanárok pedagógiai műveltsége: [2. kiad.]. (2007) ISBN:9789731140261
    Könyv/Tudományos[26028530] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26028530, Kapcsolat: 26028530
  6. Danyi Diana. Egy magyar nyelvtanár tapasztalatai Hongkongban. (2007) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 57 3-4 155-163
    Folyóiratcikk[22652262] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22652262, Kapcsolat: 22652262
  7. Fodor László. Az iskolai fegyelem egyes pszichológiai kérdései. (2005) KÖZOKTATÁS: A ROMÁNIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK LAPJA 1221-5732 16 4 3-4
    Folyóiratcikk/Tudományos[23551423] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23551423, Kapcsolat: 23551423
Lénárd Sándor et al. A pedagógusok neveléssel kapcsolatos nézetrendszere: (A pedagógusok gyakorlati, mesterségbeli tudása. Egy fölmérés tanulságai). (1999) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 9 9 40-43, 2212669
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2212669]
  1. Pete József. Az alma és a fája: Tisztelgés a 325 éves Ciszterci Rend Nagy Lajos Gimnáziuma és a 200 éves ciszterci iskola előtt. (2014) ISBN:9789630882637
    Könyv/Tanulmánykötet (Könyv)/Tudományos[2537934] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2537934, Kapcsolat: 28109257
  2. Pete József. A hatékony tanár - katolikus tanárok szemszögéből. (2012) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 10 3-4 261-271
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2239437] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2239437, Kapcsolat: 26421879
Nahalka István et al. A pedagógusok gyakorlati, mesterségbeli tudása: Egy fölmérés tanulságai. (1999) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 9 9 36-75, 1221203
Folyóiratcikk/Jelentés (Folyóiratcikk)/Tudományos[1221203]
  1. Pete József. A hatékony tanár - katolikus tanárok szemszögéből. (2012) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 10 3-4 261-271
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2239437] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2239437, Kapcsolat: 23549711
  2. Gratzer Gábor. Prevenciós médiatár: Tananyag. (2011)
    Könyv/Oktatási anyag (Könyv)/Oktatási[23559423] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23559423, Kapcsolat: 23559423
  3. Fischer Alajos. Az elmúlt negyed század hazai neveléstudomány fejleményeinek hatása a pedagógusképzésre. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2105323] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2105323, Kapcsolat: 23559479
  4. Tiboldi Tímea. Minőségelvű angol tanárképzés az Eötvös Loránd Tudományegyetem Angol Alkalmazott Nyelvészeti Tanszékén. (2005)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[20588751] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20588751, Kapcsolat: 20604215
  5. Kiss Judit. Az iskolai cselekvés egyik terepe: A tanóra. (2005) Megjelent: A második esély iskolái pp. 111-140
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23559356] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23559356, Kapcsolat: 23559356
  6. Ujlakyné Szűcs. A nyelvpedagógus-képzés helye és szerepe a tanítóképzésben. (2005)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25535109] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25535109, Kapcsolat: 28109768
  7. Sántha Kálmán. A pedagógusok reflektív gondolkodásának vizsgálata. (2004) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 2 2 27-44
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1300763] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1300763, Kapcsolat: 20604214
  8. Banai Valéria. Értékelési szokások és attitűdök egy budapesti szakközépiskolában.. (2003) BUDAPESTI NEVELŐ: A MÉREI FERENC FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁSI TANÁCSADÓ INTÉZET SZAKMAI FOLYÓIRATA 0133-2228 1 92-108
    Folyóiratcikk[20604211] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20604211, Kapcsolat: 20604211
  9. Feketéné Szakos. Az első hazai andragógiai delfi kutatás eredményeiből.. (2003) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 3 339-369
    Folyóiratcikk[20604213] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20604213, Kapcsolat: 20604213
  10. Bárdossy Ildikó et al. A kritikai gondolkodás fejlesztése. Az interaktív és reflektív tanulás lehetőségei.: Tanulási segédlet pedagógusok és pedagógusjelöltek számára a saját élményű tanuláshoz.. (2002) ISBN:9636419205
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Oktatási[1185386] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1185386, Kapcsolat: 23533470
Szivák Judit. A kezdő pedagógus. (1999) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 9 4 3-13, 2082140
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2082140]
  1. Nagy Krisztina. Tanuló pedagógusok és az iskola szakmai tőkéje. (2017) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 3 51-54
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[3307214] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3307214, Kapcsolat: 27138798
  2. Zubora Márta et al. Pályakezdő pedagógusok karriertervei. (2017) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 1-4 24-38
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3365637] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3365637, Kapcsolat: 27688760
  3. Serfőző Mónika et al. Óvodapedagógus hallgatók élményei és vélekedései a sajátos nevelési igényről. (2017) Megjelent: Kora gyermekkori nevelés szakmai megújításának útjai, lehetőségei 1. pp. 45-59
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3266226] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3266226, Kapcsolat: 27144319
  4. Tordai Zita et al. Tanári kompetenciák - mentorszemmel. (2016) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2015 pp. 113-124
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[26247057] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26247057, Kapcsolat: 26247052
  5. HAFNERNÉ Erdődi. Önreflexiót támogató mentor tanári eszközök és módszerek. (2016) OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 2064-9908 3 3 302-311
    Folyóiratcikk/Tudományos[25818457] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25818457, Kapcsolat: 25818459
  6. Kállai Gabriella et al. „Nem gondoltam, hogy ilyen nehéz”: pályakezdő pedagógusok a gyakornoki rendszerről. (2016) Megjelent: Közelkép a gyakornoki rendszer első tapasztalatairól pp. 79-108
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3107548] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3107548, Kapcsolat: 27136518
  7. Imre Anna et al. A pályakezdő pedagógusok támogatása – intézményi nézőpontból. (2016) Megjelent: Közelkép a gyakornoki rendszer első tapasztalatairól pp. 33-51
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3107545] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3107545, Kapcsolat: 27136521
  8. Soproni Zsuzsanna. Tudásterületek és hangsúlyok angoltanárok szakmai fejlődésében. (2015) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 21 2-3 3-28
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[3122254] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3122254, Kapcsolat: 25969950
  9. Tordai Zita. Tanári kompetenciák - mentorszemmel. (2015) Megjelent: Pedagógusok, tanulók, iskolák - az értékformálás, az értékközvetítés és az értékteremtés világa: tartalmi összefoglalók pp. 143-143
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[25180432] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25180432, Kapcsolat: 25180432
  10. Rapos Nóra et al. Javaslat az osztatlan tanárképzés gyakorlati rendszerének átgondolására és a jelenlegi gyakorlatok alapelveinek és funkcióinak meghatározására. (2015) Megjelent: A tanárképzés megújítása - 2015 pp. 215-282
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2975063] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2975063, Kapcsolat: 25180182
  11. Szemerszki M. A pedagógusok szakmai kompetenciáinak és továbbképzési igényeinek életkor szerinti eltérései. (2015) Megjelent: A pedagógushivatás megerősítésének néhány aspektusa pp. 34-56
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25911809] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25911809, Kapcsolat: 25911809
  12. Tordai Zita. A mentortanári feladatokra való felkészülés vizsgálata a tanári kompetenciák tükrébe. (2015) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 4 5-21
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2995314] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2995314, Kapcsolat: 27140562
  13. Engler Ágnes. „Üzenet egykori iskolámba”: tanárjelöltek a pedagógushivatásról. (2012) Megjelent: A tanárok tanárának lenni...Tanulmányok Szabó László tamás 70. születésnapjára pp. 73-87
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2088330] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2088330, Kapcsolat: 25227801
  14. Baracsi Ágnes. Pedagógusok személyes és társas kompetenciái. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23459397] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23459397, Kapcsolat: 23459417
  15. Bárdossy Ildikó et al. Pedagógiai nézetek: Tanári mesterképzést bevezető tanulási/tanítási program oktatók és hallgatók számára. (2011) ISBN:9789636423964
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Oktatási[1712791] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1712791, Kapcsolat: 22720143
  16. Golnhofer Erzsébet. Bevezetés az iskolába mint szervezetbe. (2011) Megjelent: A mentorfelkészítés rendszere, próbája, a mentorképzés szakterületi előkészítése pp. 240-257
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26177215] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26177215, Kapcsolat: 26177212
  17. Baracsi Ágnes. Pedagógusok interperszonális kommunikációja. (2010) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 8 2-3 21-39
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2810170] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2810170, Kapcsolat: 22746706
  18. Hegedűs Judit. Nevelésre ítéltek között – javítóintézeti pedagógusok pedagógiai kultúrája. (2010) Megjelent: A javítóintézet világa pp. 64-96
    Könyvrészlet[22686111] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22686111, Kapcsolat: 22655625
  19. Bankó Marietta. Angoltanárként végzettek szakmai életútjukról. (2010) Megjelent: Felnőttek pályaorientációja, élethossziglani tanulása pp. 31-42
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24925191] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24925191, Kapcsolat: 24925191
  20. Tusa Cecília. A pedagóguspálya pályapedagógiai követelményei összhangjának problematikája a pedagógiai kreatológia vonatkozásában. (2009) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 19 11 102-110
    Folyóiratcikk[22656547] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22656547, Kapcsolat: 22656547
  21. Bacskai Katinka. Református iskolák tanárai. (2008) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia és az eredményesség akadályai: az V. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásai pp. 181-191
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[26632610] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26632610, Kapcsolat: 22653829
  22. Hegedűs Judit. Nevelésre ítéltek között. (2008) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia és az eredményesség akadályai: az V. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásai pp. 75-82
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2218044] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2218044, Kapcsolat: 22655620
  23. Dudás Margit. Pedagógusjelöltek belépő nézeteinek feltárása. (2007) Megjelent: A tanárrá válás folyamata pp. 46-120
    Könyvrészlet[22654451] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22654451, Kapcsolat: 22654451
  24. Sántha Kálmán. Kvalitatív módszerek alkalmazása a reflektív gondolkodás feltárásában. (2007) Megjelent: A tanárrá pp. 177-240
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23033116] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23033116, Kapcsolat: 23033116
  25. Rapos Nóra et al. Kellenek-e alapelvek a pedagógusképzés átalakításához?: Európai tendenciák. (2007) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 5 4 23-42
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1201806] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1201806, Kapcsolat: 28096884
  26. Sántha Kálmán. Történeti áttekintés a 20. századi pedagóguskutatásról. (2006) Neveléstörténet = History of Education = Erziehungsgeschichte = Histoire pädagogie 3 1-2 206-214
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23527694] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23527694, Kapcsolat: 23527695
  27. T. Dudás. Pedagógusjelöltek belépő nézeteinek feltárása. (2006) ISBN:9636420920
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1593952] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1593952, Kapcsolat: 22654281
  28. Dudás Margit. Belépő nézeteinek feltárása : Bevezetés a "saját pedagógiába". (2006) Megjelent: Tananyagok a pedagógia szakos alapképzéshez pp. 150-170
    Könyvrészlet[25971204] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25971204, Kapcsolat: 25971207
  29. Ujlakyné Szűcs. A nyelvpedagógus-képzés helye és szerepe a tanítóképzésben. (2005)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25535109] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25535109, Kapcsolat: 28109773
  30. Imre Nóra. Pályakezdő pedagógusok a nemzetközi szakirodalomban. (2004) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 2 3 79-96
    Folyóiratcikk[22655873] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22655873, Kapcsolat: 22655873
  31. Bokkon László. Gondolatok a tanárjelölt hallgatók gyakorlati képzésének összefüggéseiről. (2004) MAGYAR FELSŐOKTATÁS 1215-3990 14 1-2 22-25
    Folyóiratcikk[22653862] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22653862, Kapcsolat: 22653862
  32. Sántha Kálmán. A pedagógiai tudáselemek és a nézetek kölcsönhatás a pedagógusok tevékenységében = Mutual influence of knowledge elements and views in teachers’ activites. (2004) Megjelent: A kutatás menetében = In the process of Educational Research pp. 159-180
    Könyvrészlet[22656219] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22656219, Kapcsolat: 22656219
  33. Falus Iván. Van-e az oktatásnak elmélete?. (2001) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 11 9 52-55
    Folyóiratcikk[22655604] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22655604, Kapcsolat: 22655604
  34. Vámos Ágnes. Metafora felhasználása a pedagógiai fogalmak tartalmának vizsgálatában. (2001) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 101 1 85-108
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1202535] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1202535, Kapcsolat: 22665384
  35. Falus Iván. Gondolkodás és cselekvés a pedagógus tevékenységében.. (2001) Megjelent: Tanulmányok a neveléstudomány köréből, 2001 pp. 213-234
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1239363] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1239363, Kapcsolat: 22655538
  36. T. Dudás. A pályaszocializáció segítésének lehetőségei a tanárképzés kezdeti szakaszán. (2000) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 1-2 84-99
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1595486] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1595486, Kapcsolat: 22653867
Szivák Judit. A kezdő pedagógus tapasztalatszerző folyamatának vizsgálata. (1999), 2085927
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2085927]
  1. Túri Ibolya. Konduktori szakértelem a hallgatói nézetek tükrében. (2017) TUDOMÁNY ÉS HIVATÁS 2 2 46-56
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3317711] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3317711, Kapcsolat: 28941028
  2. Dobrova Zita. Az alma mater öröksége. (2015) ISBN:9786158016780
    Könyv/Tudományos[26151460] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26151460, Kapcsolat: 26151509
  3. Bordás Andrea. Pedagógusok szakmai tanuló közösségei szociokulturális konstruktivista megvilágításban. (2012) Megjelent: A tanárok tanárának lenni...Tanulmányok Szabó László tamás 70. születésnapjára pp. 226-246
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3246417] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3246417, Kapcsolat: 25227799
  4. Farkas András. Képzésmetodikai alternatíva a tanítók informatikai műveltségterületi felkészítésében. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23524992] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23524992, Kapcsolat: 25971106
  5. Falus Iván. A pedagógusképzés korszerűsítése - európai tendenciák. (2010) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 8 1 19-36
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3342752] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3342752, Kapcsolat: 24920330
  6. Dudás Margit. Tanárjelöltek belépő nézeteinek feltárása. (2007) Megjelent: A tanárrá válás folyamata pp. 46-120
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1749173] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1749173, Kapcsolat: 22665437
  7. Dudás Margit. Pedagógusjelöltek belépő nézeteinek feltárása. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22665402] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22665402, Kapcsolat: 22665402
  8. Falus Iván. Cтановлення педагога в процесі професійної підготовки у вищій школі. (2006) VISNYK PRIKARPATSKOGO UNIVERSITETU. PEDAGOGIKA / NEWSLETTER PRECARPATHIAN UNIVERSITY. PEDAGOGICS 2006 2 174-185
    Folyóiratcikk[25971104] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25971104, Kapcsolat: 25971104
  9. Dudás Margit. Belépő nézeteinek feltárása : Bevezetés a "saját pedagógiába". (2006) Megjelent: Tananyagok a pedagógia szakos alapképzéshez pp. 150-170
    Könyvrészlet[25971204] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25971204, Kapcsolat: 25971088
  10. Falus Iván. A tanári tevékenység és a pedagógusképzés új útjai. (2006) ISBN:9639610658
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[1238619] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1238619, Kapcsolat: 22665923
  11. Falus Iván. A pedagógussá válás folyamata. (2006) Tavrijszkij Visznyik Oszviti 3 38-58
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23103286] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23103286, Kapcsolat: 27801911
  12. Kovácsné Duró. Tanár szakos egyetemi hallgatók étékelési tudása és kompetenciái. (2004) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 104 2 203-223
    Folyóiratcikk[22649207] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22649207, Kapcsolat: 22666023
  13. Falus Iván. A pedagógussá válás folyamata. (2004) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 13 3 359-374
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3342758] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3342758, Kapcsolat: 22665873
Szivák Judit. Oktatók és hallgatók megítélése a pedagógusképzés gyakorlati formáinak hatékonyságáról. (1999) MAGYAR FELSŐOKTATÁS 1215-3990 9 5-6 44-59, 2087535
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2087535]
  1. Kovácsné Duró. Tanár szakos egyetemi hallgatók étékelési tudása és kompetenciái. (2004) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 104 2 203-223
    Folyóiratcikk[22649207] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22649207, Kapcsolat: 22649207
Falus Iván et al. A pedagógusok pedagógiája. (2001) ISBN:963191808x, 1201548
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1201548]
  1. Trencsényi László et al. Tanórán innen, iskolán túl: a szociálpedagógiai gondolat létjogosultsága. (2016) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 26 10 81-97
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3156927] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3156927, Kapcsolat: 26264389
  2. Pukánszky B. A magyar iskolatörténet és pedagógusképzés paradigmái. (2014) ISBN:9788081220968
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2789157] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2789157, Kapcsolat: 29027288
  3. Gombos Norbert. Szaktanári portfólió. (2012) ISBN:9789632692746
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2226396] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2226396, Kapcsolat: 22893799
  4. Gombos Norbert. Motiváció az oktatásban. (2012) Megjelent: Didaktika és oktatásszervezés pp. 35-42
    Könyvrészlet[22747533] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22747533, Kapcsolat: 22747533
  5. Gombos Norbert. Motiváció az oktatásban. (2012) Megjelent: Oktatáselmélet pp. 43-50
    Könyvrészlet[22754954] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22754954, Kapcsolat: 22754954
  6. Gombos Norbert. Egységesség és differenciáltság az oktatásban. (2012) Megjelent: Oktatáselmélet pp. 115-120
    Könyvrészlet[22754613] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22754613, Kapcsolat: 22754613
  7. Gombos Norbert. Egységesség és differenciálás az oktatásban. (2012) Megjelent: Didaktika és oktatásszervezés pp. 101-106
    Könyvrészlet[22747267] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22747267, Kapcsolat: 22747267
  8. Gombos Norbert. Az oktatás tervezése, a helyi tanterv. (2012) Megjelent: Didaktika és oktatásszervezés pp. 81-86
    Könyvrészlet[22747454] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22747454, Kapcsolat: 22747454
2020-09-25 07:52