M Nádasi et al. A közvetett ráhatás különböző módjainak alkalmazása a csoportmunkában. (1974) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 XXIV. 7-8 609-617, 1196692
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1196692]
  1. Báthory Zoltán. Tanulók, iskolák - különbségek: Egy differenciális tanításelmélet vázlata. (1992)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[15781] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 15781, Kapcsolat: 20557964
Golnhofer Erzsébet. A differenciálás alapvető problémái a pedagógiai folyamatban.. (1979) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 29 3 228-239, 1211895
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1211895]
  1. Gömöry Kornélia. A tehetséges tanulók integrált és differenciált fejlesztésének eredményei egy kutatás tükrében. (2013) ISBN:9786155212147
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24897494] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24897494, Kapcsolat: 24897498
  2. Réthy Endréné. Motiváció, tanulás, tanítás. Miért tanulunk jól vagy rosszul?. (2003) ISBN:9631944662
    Könyv[20590380] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20590380, Kapcsolat: 23183078
  3. Lappints Árpád. Tanuláspedagógia. A tanulás tanításának alapjai.. (2002) ISBN:9630090465
    Könyv[23183080] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23183080, Kapcsolat: 23183080
  4. Deli István. Didaktika. (1998)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[20563100] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20563100, Kapcsolat: 22915730
  5. Szabó László. Az (iskolai) nevelés természetéről.. (1993) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 3-4 2-7
    Folyóiratcikk[23183082] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23183082, Kapcsolat: 23183082
  6. Báthory Zoltán. Tanulók, iskolák - különbségek: Egy differenciális tanításelmélet vázlata. (1992)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[15781] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 15781, Kapcsolat: 23183053
  7. Siposné Csendes. Mikrotanítás a gyakorlóiskolában.. (1990) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 1 p. 137
    Folyóiratcikk[23183081] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23183081, Kapcsolat: 23183081
  8. Nagy Sándor. Az oktatáselmélet alapvető kérdései. (1986)
    Könyv[23183052] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23183052, Kapcsolat: 23183052
  9. Báthory Zoltán. Tanítás és tanulás. (1985)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[15741] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 15741, Kapcsolat: 23183075
M Nádasi. Ausztriai pedagógiai folyóiratok. (1979) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 3 338-342, 1202270
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1202270]
  1. Gömöry Kornélia. A tehetséges tanulók integrált és differenciált fejlesztésének eredményei egy kutatás tükrében. (2013) ISBN:9786155212147
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)[24897492] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24897492, Kapcsolat: 24897499
Nádasi Mária et al. Tanárjelöltek a nevelés céljáról. (1981) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 1 305-310, 1201940
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1201940]
  1. Trentinné Benkő Éva. Tanulási eredmények értékelése a korai kétnyelvű fejlesztésre felkészítő pedagógusképzésben. (2015) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 2 30-62
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2919690] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2919690, Kapcsolat: 25953783
  2. Trentinné Benkő Éva. Kétnyelvi pedagógusképzésben részt vevő hallgatók nézeteinek megjelenése kreatív vizuális alkotásaikban. (2013) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 1 1 73-106
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2234318] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2234318, Kapcsolat: 25953699
  3. Szabó Éva. Mire neveljünk és hogyan?. (1999) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 54 3 443-466
    Folyóiratcikk/Tudományos[20566836] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20566836, Kapcsolat: 20566836
Nádasi Mária et al. A tartalomelemzés lehetősége a nevelés és oktatás tervének vizsgálatában. (1982) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 1 141-151, 1201945
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1201945]
  1. Szabolcs Éva. Tartalomelemzés. (2004) Megjelent: Bevezetés a pedagógiai kutatás módszereibe. 4. kiadás. pp. 330-340
    Könyvrészlet[20566838] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20566838, Kapcsolat: 20566838
Nádasi Mária. Az elmélet és a gyakorlat egységének biztosítása a pedagógusképzésben és továbbképzésben. (1982) Megjelent: Képmagnetofon alkalmazása a pedagógusképzésben és továbbképzésben III. pp. 55-68, 1202037
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1202037]
  1. Siposné Csendes. Mikrotanítás a gyakorlóiskolában.. (1990) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 1 p. 137
    Folyóiratcikk[23183081] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23183081, Kapcsolat: 22714198
Kotschy Beáta. Tanárjelölt egyetemisták a tanárképzésről. (1983) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 33 9. 836-852, 1201905
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1201905]
  1. Juris Renáta. Történelemtanárok képzéssel való elégedettsége. (2014) TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT 2061-6260 (XLIX.) Új folyam V. 2-4. 1-24
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25543392] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25543392, Kapcsolat: 25543392
  2. Bankó Marietta. A szakmai életút alakulásának vizsgálata - pályakövetés angoltanérként végzettek körében. (2008) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 18 1-2 129-140
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24382321] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24382321, Kapcsolat: 24382321
  3. Kelemen Elemér. Tanító- és óvóképzésünk változásai. (2007) Megjelent: A tanító a történelem sodrában Tanulmányok a magyar tanítóság 19–20. századi történetébõl pp. 44-60
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)[25543390] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25543390, Kapcsolat: 25543390
  4. Kovácsné Dúró. Tanárszakos egyetemi hallgatók értékelési tudása és kompetenciái. (2004) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 104. 2 203-223
    Folyóiratcikk[20569901] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20569901, Kapcsolat: 20569901
  5. Kelemen Elemér. Köte Sándor emlékére. (2004) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 2. 17-26
    Folyóiratcikk[20566821] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20566821, Kapcsolat: 20566821
  6. E Szabó. Tanítóképzés Magyarországon. (1998)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[20566819] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20566819, Kapcsolat: 20566819
  7. Hársfalviné Szivák. Oktatók és hallgatók megítélése a pedaógusképzés gyakorlati formáinak hatékonyságáról. (1995) MAGYAR FELSŐOKTATÁS 1215-3990 5-6. 44-49
    Folyóiratcikk[20566818] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20566818, Kapcsolat: 20566818
  8. Fáyné Dombi. Tanári minták szerepe a pedagógussáválás folyamatában. (1989)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[22306572] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22306572, Kapcsolat: 20566817
  9. Budai István et al. Főiskolás alkotótábor a játék és kreativitás jegyében.. (1987) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 7-8 781-791
    Folyóiratcikk[24382313] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24382313, Kapcsolat: 24382313
  10. Tóth Béláné. Az általános és szakmai pedagógiai tantárgyak szerepe a műszaki tanárképzésben.. (1985) SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 0237-2347 3 46-50
    Folyóiratcikk[24391944] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24391944, Kapcsolat: 24391944
  11. Tóth Béláné. Az általános és a szakmai pedagógiai tantárgyak szerepe a műszaki tanárképzésben. (1985) SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 0237-2347 3. 46-50
    Folyóiratcikk[20566814] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20566814, Kapcsolat: 20566814
  12. Ladányi Andor. Növekvő egyetértés és vitás kérdések. (1983) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 10. 934-943
    Folyóiratcikk[20566811] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20566811, Kapcsolat: 20566811
  13. Szövényi Zsolt. A pedagógusképzés továbbfejlesztéséért. (1983) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 10. 944-953
    Folyóiratcikk[20566813] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20566813, Kapcsolat: 20566813
M Nádasi. A szervezési módok nevelő hatásáról. (1984) Megjelent: A tanítás és a tanulás nevelő hatása pp. 19-32, 1201948
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1201948]
  1. Zrinszky László. Neveléselmélet. (2002) ISBN:9631628116
    Könyv[21005548] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21005548, Kapcsolat: 20566839
M Nádasi Mária. Egységesség és differenciáltság a tanítási órán. (1986) ISBN:9631792293, 1199590
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1199590]
  1. Gömöry Kornélia. A tehetséges tanulók integrált és differenciált fejlesztésének eredményei egy kutatás tükrében. (2013) ISBN:9786155212147
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)[24897492] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24897492, Kapcsolat: 24897493
  2. Rakaczkiné Tóth. Tanár és tanuló a nevelési folyamatban. (2012) Megjelent: Neveléselmélet pp. 163-172
    Könyvrészlet[22931415] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22931415, Kapcsolat: 22931375
  3. Gombos Norbert. Egységesség és differenciálás az oktatásban. (2012) Megjelent: Didaktika és oktatásszervezés p. 101-106
    Könyvrészlet[22971051] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22971051, Kapcsolat: 22971051
  4. Hanák Zsuzsanna. Differenciált munkaformák alkalmazása. (2011) Megjelent: Negújuló tanagyagtartalamak, módszerek a kompetenciaalapú tanárképzésben pp. 31-50
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[23314499] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23314499, Kapcsolat: 23314499
  5. Roeders Paul. A hatékony tanulás. (2007)
    Könyv[20563276] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20563276, Kapcsolat: 20563276
  6. Balogh László. Pedagógiai pszichológia az iskolai gyakorlatban. (2006)
    Könyv[20567294] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20567294, Kapcsolat: 20567294
  7. Szilágyi Imréné. Óvodábl iskolába. (2006) Megjelent: A jövő előszobája pp. 45-86
    Könyvrészlet[20563221] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20563221, Kapcsolat: 20563221
  8. Szendrei Julianna. Gondolod, hogy egyre megy?. (2005) ISBN:9639548529
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Ismeretterjesztő[23449365] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23449365, Kapcsolat: 20563200
  9. Papp Gabriella. A tanulásban akadályozott gyermekek a többségi általános iskolában. (2004) ISBN:9632145291
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1798049] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1798049, Kapcsolat: 20567292
  10. Petriné Feyér. A problémaközpontú csoportmunka.. (2004) ISBN:9639500793; 9639500763
    Könyv/Nem besorolt (Könyv)/Tudományos[1201530] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1201530, Kapcsolat: 20578620
  11. Hunyady Zsuzsa. Soziale Beziehungen in der Schulgemeinschaft. (2003) Megjelent: Lehren - Lernen - Prüfen pp. 149-166
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23044808] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23044808, Kapcsolat: 23044808
  12. Petri Andrásné. Pedagógusok a differenciálásról. (2001) Megjelent: A pedagógusok pedagógiája p. 203
    Könyvrészlet[20563136] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20563136, Kapcsolat: 20563136
  13. Bábosik István. A nevelés elmélete és gyakorlata. (1999) ISBN:9631903354
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[1199442] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1199442, Kapcsolat: 20563096
  14. Deli István. Didaktika. (1998)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[20563100] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20563100, Kapcsolat: 20563100
  15. Nagy Sándor. Az oktatás folyamata és módszerei. (1997)
    Könyv[20563129] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20563129, Kapcsolat: 20563129
  16. Báthory Zoltán. Tanulók, iskolák - különbségek: Egy differenciális tanításelmélet vázlata. (1992)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[15781] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 15781, Kapcsolat: 20563099
Golnhofer Erzsébet. Pedagógusok az értékelésről.. (1987) Megjelent: Az iskolai értékelés időszerű kérdései. IX. Tantervelméleti tanácskozás 1985. pp. 83-90, 1207628
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1207628]
  1. Kotschy Beáta. A pedagógiai értékelés kettős arca. (2016) Megjelent: Hiteles pedagógia pp. 28-53
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26327438] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26327438, Kapcsolat: 26327438
M Nádasi. Didaktikai irányzatok az NSZK-ban. (1987) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 1 436-443, 1201957
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1201957]
  1. Réthy E. Oktatáselméleti irányzatok. (1998) Megjelent: Didaktika pp. 9-44
    Könyvrészlet[20561317] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20561317, Kapcsolat: 20566845
Falus Iván. A pedagógia és a pedagógusok: Egy empirikus vizsgálat eredményei. (1989) ISBN:9630552701, 1201527
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1201527]
  1. M Nádasi. Differenciálás, adaptivitás. (2017) TANÍTÓ 0496-8387 55 9 5-8
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3293101] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3293101, Kapcsolat: 27383670
  2. Szebedy Tas. A tanári és a tanulói szerep. (2017) ÚJ KÖZNEVELÉS 2064-0625 73 7 32-37
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27382388] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27382388, Kapcsolat: 27382388
  3. Kovácsné Duró Andrea. Zenetanárok értékelési gyakorlata. (2016) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia és az oktatási rendszer újraformálása pp. 170-177
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[26109330] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26109330, Kapcsolat: 26109330
  4. Kotschy Beáta. Nagy Sándor didaktikai nézeteinek jelenléte. (2016) Megjelent: Nagy Sándor nyomdokain pp. 29-39
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26327380] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26327380, Kapcsolat: 26327380
  5. Holik Ildikó. Szakmai tanárok módszertani repertoárja. (2015) Megjelent: Tanári és tanulói kompetenciák az empirikus kutatások fókuszában pp. 35-54
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2966136] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2966136, Kapcsolat: 25534730
  6. Holik Ildikó. Mentortanárok oktatási módszerei. (2015) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 4 22-37
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2987922] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2987922, Kapcsolat: 26623579
  7. Thun Éva. Hogyan tanítsunk és tanuljunk genderül?. (2015) Megjelent: Nőképek kisebbségben 3. Tanulmányok a kisebbségben (is) élő nőkről pp. 13-17
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25534721] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25534721, Kapcsolat: 25534721
  8. Sontráné Bartus Franciska. Az óvodapedagógus- és tanító-ideát szolgáló gyakorlati képzés fő jellemzőinek meghatározása, alapelvek. (2015) SÁROSPATAKI PEDAGÓGIAI FÜZETEK 0230-0435 különszám 33-46
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2902804] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2902804, Kapcsolat: 25534795
  9. Rapos N et al. Az osztatlan tanárképzés KKK-elemzésére épülő alapelveinek, képzési struktúrájának és tartalmának meghatározása. (2015) Megjelent: A tanárképzés megújítása - 2015 pp. 11-30
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2965009] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2965009, Kapcsolat: 25534724
  10. Juris Renáta. Történelemtanárok képzéssel való elégedettsége. (2014) TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT 2061-6260 49. új folyam 5. 2-4. 1-24
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25534834] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25534834, Kapcsolat: 25534753
  11. Pukánszky B. A magyar iskolatörténet és pedagógusképzés paradigmái. (2014) ISBN:9788081220968
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2789157] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2789157, Kapcsolat: 25534789
  12. Morócz Zoltánné. A könyvtár-pedagógia és a könyvtár-használattan hatékony módszerei a bátaszéki Kanizsai Dorottya Általános Iskola Könyvtárában. (2014) ISBN:9786155429064
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2780105] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2780105, Kapcsolat: 25029165
  13. Trentinné Benkő Éva. A kétnyelvű fejlesztés és a pedagógusképzés. (2014) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 3 89-108
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2776346] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2776346, Kapcsolat: 24996377
  14. Trentinné Benkő Éva. Kétnyelvi pedagógusképzésben részt vevő hallgatók nézeteinek megjelenése kreatív vizuális alkotásaikban. (2013) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 1 1 73-106
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2234318] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2234318, Kapcsolat: 25531188
  15. Trentinné Benkő. A kétnyelvi képzésre jelentkező óvodapedagógus hallgatók nézetei és motivációi az ELTE TÓK-on. (2013) Megjelent: Education and/und Forschung pp. 251-276
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24547092] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24547092, Kapcsolat: 24547092
  16. Kocsis Mihály et al. Megközelítési módok a tanári kompetenciák leírásához. (2012) Megjelent: Pedagógusok a pályán pp. 61-83
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[22345779] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22345779, Kapcsolat: 22345779
  17. Pukánszky B. A tanári kompetenciák problématörténete. (2011) Megjelent: A tanári kompetenciákról pp. 29-64
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1706535] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1706535, Kapcsolat: 25531189
  18. Juhász Orchidea. Tevékenység-központú pedagógiák: Képzési csomag a pedagógusképző felsőoktatási intézmények számára. (2008)
    Egyéb/Segédlet (Egyéb)/Tudományos[26109344] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26109344, Kapcsolat: 26109344
  19. Nagy Krisztina. Segítő hivatásokat választó hallgatók pályaorientációja a "Partiumban". (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2953727] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2953727, Kapcsolat: 26626755
  20. Bacskai Katinka. Református iskolák tanárai. (2008) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia és az eredményesség akadályai: az V. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásai pp. 181-191
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[26632610] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26632610, Kapcsolat: 26632610
  21. Knopp Erika. Mai magyar református középiskolák identitása. (2007) STUDIA CAROLIENSIA 1419-1334 2007 1 3-194
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20604181] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20604181, Kapcsolat: 20604181
  22. Bíró Melinda. A szervezés módjainak és a foglalkoztatás formáinak megválasztása az úszásoktatásban. (2007) ACTA ACADEMIAE PAEDAGOGICAE AGRIENSIS NOVA SERIES: SECTIO SPORT 1788-1579 34 11-27
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2232649] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2232649, Kapcsolat: 26108104
  23. Dombi Alice. A pedagógus pályaprofil jellemzői, különös tekintettel az óvodapedagógus-képzésre. (2007) Megjelent: X. Apáczai-napok 2006 – Hagyomány és fejlődés - Nemzetközi Tudományos Konferencia pp. 93-102
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2115577] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2115577, Kapcsolat: 25534771
  24. Hercz Mária. A pedagógusok gondolkodása a gyermekek kognitív fejlődéséről és fejlesztéséről. (2007)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2037457] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2037457, Kapcsolat: 26109320
  25. Gombocz János. A nevelő személye. (2007) Megjelent: Változatok a pedagógiára A nevelés >>műkedvelőinek<<, művelőinek, kedvelőinek pp. 72-94
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25534830] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25534830, Kapcsolat: 25534830
  26. Bíró Melinda. Tanítási-tanulási stratégiák a mozgásos cselekvéstanítás speciális területén, az úszásoktatásban. (2006) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 56 9 62-71
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2232424] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2232424, Kapcsolat: 20594022
  27. Réthy Endréné. Pedagógusok tanításra irányuló vélekedései, nézetei és azok befolyásolási lehetőségei. (2006) Megjelent: Az iskola optimalizálása - a struktúra változtatása nélkül pp. 143-168
    Könyvrészlet[22960200] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22960200, Kapcsolat: 22960200
  28. Kósáné Ormai et al. Mi, pedagógusok: kérdések önmagunkhoz. (2006) ISBN:9639412465
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[27175263] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27175263, Kapcsolat: 20590114
  29. Holik Ildikó. A tanárképzés gyakorlati műhelyei: A gyakorlóiskolák tanárképzési szerepének vizsgálata. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2184806] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2184806, Kapcsolat: 25534737
  30. Padraginé Csaba. Quo vadis pedagógia?: avagy „mégis kinek a kudarca” ?. (2005) MEGYEI PEDAGÓGIAI KÖRKÉP 0237-1693 35 1 19-29
    Folyóiratcikk[22306531] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22306531, Kapcsolat: 22306531
  31. Hercz Mária. Pedagógusok szakember- és gyermekképe: Gondolatok a kognitív fejlődésről vallott nézetek megismerése közben. (2005) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 105 2 153-184
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2036861] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2036861, Kapcsolat: 20566521
  32. Zrinszky László. Fejlesztő kommunikáció és kommunikációfejlesztés. (2005)
    Könyv[20566515] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20566515, Kapcsolat: 20566515
  33. Szebedy Tas. A pedagóguspálya sajátosságai és a foglalkozási ártalmak: az iskola a szereplők együttműködésének függvénye. (2005) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 55 7-8 18-32
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20566511] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20566511, Kapcsolat: 20566511
  34. Ujlakyné Szűcs. A nyelvpedagógus-képzés helye és szerepe a tanítóképzésben. (2005)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25535109] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25535109, Kapcsolat: 25534708
  35. Kovácsné Duró. Tanár szakos egyetemi hallgatók étékelési tudása és kompetenciái. (2004) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 104 2 203-223
    Folyóiratcikk[22649207] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22649207, Kapcsolat: 20569888
  36. Hunyady Györgyné. Laikus pedagógiai tapasztalatok és nézetek vizsgálata a tanítójelöltek körében. (2004) Megjelent: Gyermek - nevelés - pedagógusképzés pp. 9-33
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1611065] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1611065, Kapcsolat: 20566527
  37. Szabó László. Didaktika. Szöveggyűjtemény. (2004)
    Könyv[20588459] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20588459, Kapcsolat: 20588459
  38. Nagyné Szarka. Az óvódapedagógus szakmai elkötelezettsége. (2004)
    Könyv[20566483] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20566483, Kapcsolat: 20566483
  39. Papp Gabriella. A tanulásban akadályozott gyermekek a többségi általános iskolában. (2004) ISBN:9632145291
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1798049] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1798049, Kapcsolat: 20569878
  40. Petriné Feyér. A problémaközpotú csoportmunka. (2004)
    Könyv[20566505] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20566505, Kapcsolat: 20566505
  41. Sántha Kálmán. A pedagógusok reflektív gondolkodásának vizsgálata. (2004) PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 0133-2570 2 2 27-44
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1300763] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1300763, Kapcsolat: 20566508
  42. Gombocz J. A mentálhigiénés képzettségű pedagógus. (2004) EMBERTÁRS 1785-0436 2 3 196-206
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1712920] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1712920, Kapcsolat: 26623543
  43. Vámos Ágnes. Tanárkép, tanárfogalom a családban. (2003) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 13 5 113-118
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1204045] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1204045, Kapcsolat: 20593808
  44. Petriné Feyér. Pedagógusok a differenciálásról. (2003) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia és a tudás társadalma pp. 542-555
    Könyvrészlet[20566489] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20566489, Kapcsolat: 20566489
  45. Dombi Alice. Pedagógiai "ars poetiká"-k. (2003) Megjelent: Interdiszciplináris pedagógia és a tudás társadalma pp. 568-576
    Könyvrészlet[20566494] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20566494, Kapcsolat: 20566494
  46. Friedrich W. Pedagógia. (2003) ISBN:9633894034
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[20588453] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20588453, Kapcsolat: 20588453
  47. Réthy Endréné. Oktatáselméleti irányzatok. (2003) Megjelent: Didaktika : elméleti alapok a tanítás tanulásához pp. 11-36
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Oktatási[20566497] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20566497, Kapcsolat: 20566497
  48. Kőpatakiné Mészáros. Motivál az egész világ…. (2003) Megjelent: Tanári kulcskompetenciák p. 62
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26116990] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26116990, Kapcsolat: 26116990
  49. Nahalka István. Az oktatás társadalmi meghatározottsága. (2003) Megjelent: Didaktika : elméleti alapok a tanítás tanulásához pp. 37-56
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Oktatási[20566500] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20566500, Kapcsolat: 20566500
  50. Nahalka István. A tanulás. (2003) Megjelent: Didaktika : elméleti alapok a tanítás tanulásához pp. 103-136
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Oktatási[20566503] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20566503, Kapcsolat: 20566503
  51. Szivák Judit. A kezdő pedagógus. (2003) Megjelent: Didaktika : elméleti alapok a tanítás tanulásához pp. 487-511
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Oktatási[20588458] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20588458, Kapcsolat: 20588458
  52. Lappints Árpád. Tanuláspedagógia. A tanulás tanításának alapjai.. (2002) ISBN:9630090465
    Könyv[23183080] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23183080, Kapcsolat: 20588447
2020-08-03 17:52