Cserné Adermann. A kommunikációs képesség fejlesztése a tanárképzésben. (1980) Megjelent: Képmagnetofon alkalmazása a pedagógusképzésben és továbbképzésben I. pp. 23-46, 1595500
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1595500]
  1. Koncz István. Médiapedagógia. (2011) ISBN:9789633294864
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[23600608] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23600608, Kapcsolat: 23600608
  2. Hauser Zoltán. A VIDEOTECHNIKA FELHASZNÁLÁSÁNAK TAPASZTALATAI A GYAKORLATI FELKÉSZÍTÉSBEN. (1991) Megjelent: Tanulmányok a kémia és az oktatástechnológia köréből pp. 49-74
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25210943] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25210943, Kapcsolat: 25210943
  3. Falus Iván. A mikrotanítás elméleti és gyakorlati kérdései. (1986) ISBN:9631790541
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24418518] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24418518, Kapcsolat: 24418518
Cserné Adermann. Az "önmagát beteljesítő jóslat" (Pygmalion-hatás) pedagógiai vizsgálata. (1983) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 83 1 178-186, 1948696
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1948696]
  1. Réthy Endréné et al. Árnyalt tanulóértékelés: Oktatási programcsomag a pedagógusképzés számára. (2008)
    Egyéb/Segédlet (Egyéb)/Oktatási[26538661] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26538661, Kapcsolat: 23063541
  2. Dornai Erika. A beszéd funkciói és jelentésének meghatározói. (1994) PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 0230-0508 4 502-509
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23063028] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23063028, Kapcsolat: 23063028
  3. M Nádasi. Egységesség és differenciáltság a tanítási órán. (1986) ISBN:9631792293
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1199590] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1199590, Kapcsolat: 23063467
  4. Szitó Imre et al. A tanári kommunikáció hatása a tanulók viselkedésére. (1986) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 11 1168-1178
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23069567] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23069567, Kapcsolat: 23069567
Cserné Adermann. A pedagógiai tapasztalat hatására kialakuló előfeltevések szerepe a tanulók teljesítményének értékelésében. (1985), 2230891
Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[2230891]
  1. Farsang Andrea. Korszerű módszerek a földrajz oktatásában. (2010)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[23201941] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23201941, Kapcsolat: 23201941
  2. Báthory Zoltán. A tanulók értékelése. (1992) Megjelent: Iskolák, tanulók, különbségek pp. 237-243
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[23063003] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23063003, Kapcsolat: 23063003
Cserné Adermann. Az önmagát beteljesítő jóslat (Pygmalion hatás) pedagógiai vizsgálata. (1985) Megjelent: Neveléslélektan 5. : A pedagógus pp. 162-173, 2248607
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2248607]
  1. Fejes József. A célorientációk és az osztálytermi környezet összefüggése matematika tárgyhoz kötődően 5-8. évfolyamon. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23070410] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23070410, Kapcsolat: 23070410
Cserné Adermann. Önmagát beteljesítő jóslat a pedagógiában. (1986) ISBN:9631792315, 2230962
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2230962]
  1. Hunyady Györgyné. Laikus pedagógiai nézetek vizsgálata. (2014) Megjelent: Az iskolakép változatai és változásai pp. 17-21
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24897697] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24897697, Kapcsolat: 24897697
  2. Hunyady Györgyné. Laikus pedagógiai nézetek vizsgálata. (2014) Megjelent: Az iskolakép változatai és változásai pp. 17-21
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3053793] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3053793, Kapcsolat: 25680095
  3. M Nádasi et al. Iskolai élmények. Harmónia és diszharmónia. (2014) Megjelent: Az iskolakép változatai és változásai pp. 89-94
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25679714] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25679714, Kapcsolat: 25679714
  4. Hüse Lajos. Fogyatékkal élő gyermekek inkluzív nevelésével kapcsolatos tanári attitűdök Nyíregyházán. (2014) ACTA MEDICINAE ET SOCIOLOGICA 2062-0284 5 12-13 207-228
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2780668] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2780668, Kapcsolat: 25126328
  5. Kissné Gombos. SUGGESTIVE COMMUNICATION IN EDUCATION, SUGGESTIVE IMPACT OF THE SCHOOL ENVIRONMENT. (2012) PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 1788-2583 1788-2591 7 1 59-66
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23162075] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23162075, Kapcsolat: 23162075
  6. Schmerz István. Tehetséges tanulók az iskolában. (2011) KÖZÖS TÖBBSZÖRÖS: MATEMATIKA-MÓDSZERTANI KIADVÁNY 2060-775X 2 5-9
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23063052] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23063052, Kapcsolat: 23063052
  7. Hunyadi Györgyné. Személyközi kapcsolatok az iskolában. (2011) Megjelent: Padagógia az iskolában pp. 209-263
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[23062297] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23062297, Kapcsolat: 23062297
  8. Herbst Mária. A tanári beszédviselkedés jellemzői. (2011)
    Könyv/Oktatási anyag (Könyv)/Oktatási[23201921] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23201921, Kapcsolat: 23201921
  9. Hüse Lajos. A Mindenkinek becsengettek! program részletes hatásvizsgálata. (2011)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[23160935] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23160935, Kapcsolat: 23160935
  10. Turmezeyné Heller. ZENEI TEHETSÉGGONDOZÁS ÉS KÉPESSÉGFEJLESZTÉS. (2009)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[25176673] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25176673, Kapcsolat: 25176673
  11. Turmezeyné Heller et al. Zenei tehetséggondozás és képességfejlesztés. (2009) ISBN:9789638748843
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2088680] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2088680, Kapcsolat: 24889277
  12. Gorbai Gabriella. Modalităţi de aplicare a Reflexiei Profunde în optimizarea activităţilor viitorilor profesori de religie. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23066166] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23066166, Kapcsolat: 23066166
  13. RÉTHY ENDRÉNÉ et al. Árnyalt tanulóértékelés. (2008)
    Könyv/Oktatási anyag (Könyv)/Oktatási[23201509] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23201509, Kapcsolat: 23201510
  14. Péter-Szarka Szilvia. Az idegennyelv-tanulási motiváció jellemzői és változásai felsőtegozatos életkorban. (2007)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23160880] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23160880, Kapcsolat: 23160880
  15. Benyák Anikó. A hiperaktivitás háttértényezőinek vizsgálata alsó tagozatos tanulóknál. (2007)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2188591] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2188591, Kapcsolat: 23073761
  16. Balogh László. Iskolarendszer és piacgazdaság – a humán tényezők fejlesztésének követelményei és a tanárképzés megújítása. (2005) Megjelent: FEJEZETEK A PEDAGÓGIAI PSZICHOLÓGIA KÖRÉBŐL pp. x-x
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23069529] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23069529, Kapcsolat: 23069529
  17. Hunyadi Györgyné. Laikus tapasztalatok és nézetek vizsgálata tanítójelöltek körében. (2004) Megjelent: Gyermek, nevelés, pedagógusképzés pp. 9-26
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23063276] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23063276, Kapcsolat: 23063276
  18. Hunyadi Györgyné. Laikus pedagógiai tapasztalatok és nézetek vizsgálata. (2004) Megjelent: Gyermek - nevelés - pedagógusképzés pp. 9-32
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23161251] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23161251, Kapcsolat: 23161251
  19. Tóth László. A tanulói személyiség megismerése. (2002) Megjelent: Pedagógiai pszichológia a tanárképzésben pp. 309-370
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23253957] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23253957, Kapcsolat: 23253957
  20. Makki Marie-Rose. Jó szóval oktasd. (1998) HETEK 1418-0979 1587-0340 40 x-x
    Folyóiratcikk[23069685] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23069685, Kapcsolat: 23069685
  21. Nahalka István. Az oktatás társadalmi meghatározottsága. (1998) Megjelent: Didaktika pp. 45-76
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[23329568] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23329568, Kapcsolat: 23329568
  22. Sallay Hedvig. Tanári szerepek percepciója - egy általános iskolai felmérés tapasztalatai. (1995) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 3-4 201-227
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23062979] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23062979, Kapcsolat: 23062979
  23. Járó Katalin. Szövetségben a közösséggel. (1993) Megjelent: Vissza a holnapba pp. 86-108
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23063041] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23063041, Kapcsolat: 23063041
  24. Balogh László. Gyerekek és iskolák. (1992) Megjelent: Iskolapedagógia. Az embernevelés iskolapedagógiai alapjai pp. 171-187
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[23063008] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23063008, Kapcsolat: 23063008
Cserné Adermann. A pedocentrizmustól a non-direktívitásig. (1990) Megjelent: Összehasonlító pedagógiai füzetek pp. 7-37, 2230830
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2230830]
  1. Takács István. Az Ötödik Rend – ifjúságának és pedagógusainak versengése. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2777862] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2777862, Kapcsolat: 23063026
Cserné Adermann. A szakmódszertan oktatás és a gyakorlati képzés koordinálásának egy lehetséges szervezeti kerete. (1993) Megjelent: A pedagógusképzés jelene és jövője, különös tekintettel a távlatokra pp. 25-31, 2230994
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2230994]
  1. Barabási Tünde. Az elmélet és a gyakorlat iontegrációja a magyarországi és a romániai tanítóképzési rendszerben. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23328735] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23328735, Kapcsolat: 23328735
Cserné Adermann. Távoktatás Franciaországban. (1993) KÖZNEVELÉS 0133-0969 15 6-7, 2229787
Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2229787]
  1. Zrinszky László. A felnőttképzés tudománya: Bevezetés az andragógiába. (1996) ISBN:9637315128
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[23315898] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23315898, Kapcsolat: 23315898
Cserné Adermann. A saját élmények szerepe konfliktusmegoldások tanulásában. (1994) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 44 11 33-40, 1948691
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1948691]
  1. Gorbai Gabriella. A csoportmunka szerepe a vallástanár képzésben. (2007) REFORMÁTUS SZEMLE 0254-4458 2 278-321
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23063237] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23063237, Kapcsolat: 23063237
  2. Szekszárdi Júlia. A konfliktuskezelés gyakorlata. (2001) Megjelent: Nevelési kézikönyv nem csak osztályfőnököknek pp. 104-122
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23334723] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23334723, Kapcsolat: 23334723
Cserné Adermann. Mérés, értékelés a tanulás folyamatában. (1994) Megjelent: A fejlesztő iskolavezetés műveletei pp. 89-106, 2230842
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2230842]
  1. Szekszárdi Júlia. A konfliktuskezelés gyakorlata. (2001) Megjelent: Nevelési kézikönyv nem csak osztályfőnököknek pp. 104-123
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23342103] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23342103, Kapcsolat: 23342103
Cserné Adermann. Erővonalak és távlatok. A pedagógiai értékeléssel kapcsolatos kutatásokról. (1996) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 12 58-61, 2229782
Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2229782]
  1. Szabó Imre. Értékelési szubjektivitás a gyakorlatban. (2014) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 9 86-95
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24223668] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24223668, Kapcsolat: 24223668
Cserné Adermann. A lányok és a matematika. (1997) MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK: ÁLTALÁNOS ISKOLAI TANÍTÓK ÉS TANÁROK SZÁMÁRA 1219-0039 4 143-147, 2229784
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2229784]
  1. Gombás Judit. Matematikai és zenei képességek vizsgálata 10-04 éves gyerekeknél. (2006) Megjelent: Magyar Tudomány Napja 2006 pp. 404-408
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23063049] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23063049, Kapcsolat: 23063049
Cserné Adermann. A tanári elvárások hatása a tanulók teljesítményére. (1997) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 7 10 14-20, 1948689
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1948689]
  1. Budai Gábor. Tanulói és tanulási utak a rendszerváltástól napjainkig. (2014) DUNAKAVICS 2064-5007 2 4 5-27
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24275089] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24275089, Kapcsolat: 24275089
  2. Bajusz Klára. Felnőttekhez felnövő iskola? Az iskolarendszerű felnőttoktatás aktuális társadalmi alapproblémái. (2014) ISBN:9789636425951
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2567542] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2567542, Kapcsolat: 23839952
  3. RÉTHY ENDRÉNÉ et al. Árnyalt tanulóértékelés. (2008)
    Könyv/Oktatási anyag (Könyv)/Oktatási[23201509] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23201509, Kapcsolat: 23201509
Cserné Adermann. előadás. (1997) Megjelent: Pedagógiai Lexikon, I-III. kötet pp. 352-352, 2248546
Könyvrészlet/Szócikk (Könyvrészlet)/Tudományos[2248546]
  1. Falus Iván. Az oktatás stratégiája és módszerei. (1998) Megjelent: Didaktika pp. 271-322
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Oktatási[1239317] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1239317, Kapcsolat: 23072000
Cserné Adermann. Az önirányított tanulás. (2000) TUDÁSMENEDZSMENT 1586-0698 1 1 4-10, 1948688
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1948688]
  1. Paksi-Petró Csilla. Új és korszerű módszerek a közigazgatási vezetők képzésében. (2017) POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT 1786-6553 1786-8823 13 1-3 218-231
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3291864] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3291864, Kapcsolat: 27438152
  2. Paksi-Petró Csilla. A közigazgatási vezetőfejlesztés oktatás-módszertani újdonságai. (2017) ÁLLAMTUDOMÁNYI MŰHELYTANULMÁNYOK (ON-LINE 2016-TÓL) 2498-5627 2 13 2-18
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27118614] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27118614, Kapcsolat: 27118614
  3. Paksi-Petró Csilla. A közigazgatási vezetfejlesztés oktatásmódszertana. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27656044] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27656044, Kapcsolat: 27656044
  4. Feketéné Szakos. Innovatív irányok az ezredforduló utáni andragógiában. (2014) ISBN:9789639955523
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2726232] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2726232, Kapcsolat: 24225054
  5. Bajusz Klára. Felnőttekhez felnövő iskola? Az iskolarendszerű felnőttoktatás aktuális társadalmi alapproblémái. (2014) ISBN:9789636425951
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2567542] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2567542, Kapcsolat: 23839939
  6. Bajnóczi Beatrix. Felnőttek és az angoltanulás - egy nemzetközi projekt. (2013) MODERN NYELVOKTATÁS 1219-638X 19 1-2 58-68
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2269535] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2269535, Kapcsolat: 24231359
  7. Juhász Erika. Main aspects of autonomous adult learning in Hungary. (2012) Megjelent: Education in Transition pp. 147-165
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2843039] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2843039, Kapcsolat: 24280040
  8. Erika Juhász. Adult Education and Culture. (2012) Megjelent: Education in transition pp. 147-165
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[23547920] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23547920, Kapcsolat: 23547920
  9. Simándi Szilvia. Turizmus és tanulás. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3047516] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3047516, Kapcsolat: 23066167
  10. Forray R et al. Az autonóm tanulás és az oktatás rendszere. (2008) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 58 3 62-68
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24889515] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24889515, Kapcsolat: 24889515
  11. Radvai Teréz. Az autonóm tanulás. Egy szakirodalmi kutatás részlete. (2008) Megjelent: Tolle et lege pp. 65-77
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[23161548] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23161548, Kapcsolat: 23161548
  12. Szabó Szilvia. A vezetői kompetenciafejlesztés tapasztalatai és lehetőségei egyes rendvédelmi szervek hivatásos állománya körében. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23066240] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23066240, Kapcsolat: 23066240
  13. Kiss István. A tanulási intencionalitás mint az életvezetési. (2007) Megjelent: Felsőoktatásban tanuló fiatalok problémái, útkeresése, pályafejlődése a 21. század kezdetén Magyarországon pp. 69-84
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[23160886] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23160886, Kapcsolat: 23160886
  14. Kiss István. A függőség háttértényezői a felsőoktatásban. (2003)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[23160913] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23160913, Kapcsolat: 23160913
Cserné Adermann. Pedagógusok a felnőttképzésban. (2000) MÓDSZERTANI KÖZLEMÉNYEK: ÁLTALÁNOS ISKOLAI TANÍTÓK ÉS TANÁROK SZÁMÁRA 1219-0039 2 51-56, 2229706
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2229706]
  1. Velkey Róbert. Andragógiai és pedagógiai alapismeretek. (2011)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[25210979] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25210979, Kapcsolat: 25210979
Cserné Adermann. A felnőttoktató szerepe és konfliktusai. (2001) HUMÁNPOLITIKAI SZEMLE 0865-7009 12 6 27-44, 1948686
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1948686]
  1. Farkas Éva. A láthatatlan szakma: tények és tendenciák a felnőttképzés 25 évéről. (2013) ISBN:9789630876209
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2445644] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2445644, Kapcsolat: 23468388
  2. Kispálné Horváth. A felnőttképzés hatása a komfortérzésre a globalizáció korában. (2010) Megjelent: A felnőttképzés perspektívái pp. 112-119
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[23140811] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23140811, Kapcsolat: 23140811
Cserné Adermann. Konfliktusok a felnőttoktatásban. (2001) TUDÁSMENEDZSMENT 1586-0698 2 1 28-40, 1948685
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1948685]
  1. Farkas Éva. Tények és tendenciák a felnőttképzés 25 évéről. (2015) Megjelent: Tanárképzés és oktatáskutatás pp. 285-298
    Könyvrészlet[25106629] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25106629, Kapcsolat: 25106629
  2. Kispálné Horváth. A nem formális tanulás pozitív és negatív hatásai a felnőttek társas kapcsolataira egy kutatás eredményei alapján. (2015) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 13 1-2 265-276
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2911324] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2911324, Kapcsolat: 26246706
  3. Kispálné Horváth. A formális tanulás pozitív és negatív hatásai a felnőttek társas kapcsolataira egy kutatás eredményei alapján. (2015) Megjelent: Százarcú pedagógia pp. 446-456
    Könyvrészlet[24546579] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24546579, Kapcsolat: 24546579
  4. Kispálné Horváth. A felnőttképzés hatása a komfortérzetre a globalizáció korában. (2010) Megjelent: A felnőttképzés perspektívái pp. 112-119
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[23140368] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23140368, Kapcsolat: 23140368
Cserné Adermann. Andragógiai mérési, értékelési elvek és technikák. (2002) Megjelent: Kihívások és válaszok: új pályán az iskolarendszerű felnőttoktatás pp. 259-265, 2229306
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2229306]
  1. Reisz Terézia. Az egyetemre jutás sikertényezői. (2018) Megjelent: A felsőoktatási lifelong learning társadalmi és gazdasági haszna: kutatás – fejlesztés – innováció pp. 114-134
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30333001] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30333001, Kapcsolat: 27733075
  2. Simándi Szilvia. Fiatal és felnőtt hallgatók a felsőoktatásban: A felsőoktatás módszertani és vetületi kihívásai. (2016) ISBN:9786155509957
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[26146794] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26146794, Kapcsolat: 26225030
  3. Szabó Imre. Értékelési szubjektivitás a gyakorlatban. (2014) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 9 86-95
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24223663] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24223663, Kapcsolat: 24223663
  4. Farkas Éva. A rejtett tudás: A nem formális környezetben szerzett tanulási eredmények hitelesítése. (2014) ISBN:9786155455087
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2744046] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2744046, Kapcsolat: 24249871
  5. Benkei-Kovács Balázs. Az előzetes tudás elismerési rendszereinek komparatív andragógiai vizsgálata. (2012) ISBN:9789638943224; 978963894322
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2530280] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2530280, Kapcsolat: 23240455
  6. Takács-Miklósi Márta. Minőségirányítás és akkreditáció a felnőttképzésben: Az Észak-Alföldi intézmények esete. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23499958] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23499958, Kapcsolat: 23073656
Cserné Adermann. A tanulás értékelése és akkreditációja - minőségbiztosítás a felsőoktatásban. (2003) Megjelent: Magyar-német együttműködés az európai partnerségben pp. 126-137, 2250972
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2250972]
  1. Benkei-Kovács Balázs. Az előzetes tudás elismerési rendszereinek komparatív andragógiai vizsgálata. (2012) ISBN:9789638943224; 978963894322
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[2530280] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2530280, Kapcsolat: 23167416
  2. Takács-Miklósi Márta. Minőségirányítás és akkreditáció a felnőttképzésben: Az Észak-Alföldi intézmények esete. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23499958] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23499958, Kapcsolat: 23073649
  3. Miklósi Márta. Minıségbiztosítás az oktatásban-képzésben,különösen a felnıttképzésben. (2009) Megjelent: Problémák az oktatás és képzés felnőttkori szakaszában pp. 31-40
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[23161551] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23161551, Kapcsolat: 23161551
Cserné Adermann. Önbeteljesítő tanári elvárások — iskolai kudarcok. (2003) TUDÁSMENEDZSMENT 1586-0698 4 1 53-62, 1948684
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1948684]
  1. Körző Nóra. Az iskolai teljesítmény és azok külső megítélésének szerepe az önértékelésben. (2014) Megjelent: Nevelés, oktatás, iskolapedagógia 2014 konferenciakötet p. 10
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24250696] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24250696, Kapcsolat: 24250696
  2. Zágonyi Beáta. Az iskolai teljesítményekre vonatkozó visszajelzések szerepe az önértékelésben. (2014) Megjelent: Nevelés, oktatás, iskolapedagógia 2014 konferenciakötet p. 21
    Könyvrészlet/Tudományos[24250718] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24250718, Kapcsolat: 24250718
  3. Bakos Adolf. Önbeteljesítő jóslatok a nevelésben. (2009) ÚJ KÉP: PEDAGÓGUSOK ÉS SZŰLŐK FOLYÓIRATA 1450-5010 5 x-x
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23069786] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23069786, Kapcsolat: 23069786
  4. Szabó Imre. Értékelési szubjektivitás a gyakorlatban. (2004) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 9 86-95
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24223654] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24223654, Kapcsolat: 24223654
Cserné Adermann. A korábbi tapasztalati tanulás elismerésének értékeléselméleti kérdései. Az előzetesen megszerzett tudás mérése.. (2004), 2249013
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[2249013]
  1. Kovácsné Szeppelfeled. A tananyagfejlesztés módszertana. (2010)
    Könyv/Kézikönyv (Könyv)/Tudományos[23194366] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23194366, Kapcsolat: 23194366
  2. Csapó Benő. A formális és nem-formális tanulás: Az elõzetes tudás felmérése és elismerése. (2006) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 2 3-15
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23070153] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23070153, Kapcsolat: 23070153
  3. Csapó Benő. Az előzetesen megszerzett tudás mérése és elismerése.. (2005)
    Egyéb[20311818] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20311818, Kapcsolat: 23070160
Cserné Adermann. Kutatásmódszertani dilemmák. (2004) TUDÁSMENEDZSMENT 1586-0698 5 2 11-18, 1948683
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1948683]
  1. Váraljai Mariann. AZ INFORMÁCIÓSZERZÉSI SZOKÁSOK VIZSGÁLATA A VÁLTOZÓ TANULÁSI KÖRNYEZETBEN: Empirikus kutatás a Dunaújvárosi Egyetem hallgatói körében. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26948780] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26948780, Kapcsolat: 26948792
  2. Váraljai Mariann. Információszerzési szokások vizsgálata a változó tanulási környezetben. (2015) Megjelent: Szimbolikus közösségek pp. 119-130
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24907090] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24907090, Kapcsolat: 24906504
Cserné Adermann. A felnőttek tanulásának új, korszerű módszerei az élethosszig tartó tanulás aspektusából. (2006) Megjelent: Az andragógia korszerű eszközeiről és módszereiről pp. 85-104, 2229780
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2229780]
  1. Váraljai Mariann. AZ INFORMÁCIÓSZERZÉSI SZOKÁSOK VIZSGÁLATA A VÁLTOZÓ TANULÁSI KÖRNYEZETBEN: Empirikus kutatás a Dunaújvárosi Egyetem hallgatói körében. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26948780] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26948780, Kapcsolat: 26948780
  2. Astalos Sándor. Gondolatok a felnőttképzésről a MH középfokú oktatási rendszerében. (2016) HADTUDOMÁNYI SZEMLE 2060-0437 IX 395-406
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)[25574791] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25574791, Kapcsolat: 25574791
  3. Borján Eszter. A magas hűségű (high-fidelity) szimulátorok alkalmazása az egészségügyi szakemberek képzésében. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25813382] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25813382, Kapcsolat: 25813382
  4. Váraljai Mariann. TECHNOLÓGIAHASZNÁLAT SZEREPE AZ OKTATÁSI FOLYAMATBAN ÉS HATÁS A A JÓLLÉTRE. (2014) Megjelent: Pedagógusképzés - személyiségformálás, értékközvetítés, értékteremtés pp. 124-140
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)[25126310] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25126310, Kapcsolat: 25126310
  5. Dóra Hangya. MENTORING EXPERIENCES OF DISADVANTAGED TARGET GROUPS: Characteristics of Adult Training for the Disadvantaged and the Elderly. (2013) ISBN:9789639927926
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3220311] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3220311, Kapcsolat: 24807106
  6. Hangya Dóra. Hátrányos helyzetű célcsoportok mentorálási tapasztalatai: A fogyatékossággal élők és az időskorúak felnőttképzési sajátosságai. (2013) ISBN:9789639927728
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[3220443] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3220443, Kapcsolat: 25210886
  7. LAKNER SZILVIA. A FELNŐTTKÉPZÉS KORSZERŰ ELJÁRÁSAINAK ALKALMAZÁSA AZ EMBERI ERŐFORRÁS FEJLESZTÉSBEN. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26452020] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26452020, Kapcsolat: 23715469
  8. Kraiciné Szokoly et al. Bevezetés az andragógia elméletébe és módszertanába. (2012) ISBN:9789632842691
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2239847] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2239847, Kapcsolat: 23201905
  9. Dóra László. A kommunikatív oktatási stílus előnyei. (2012) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 5 90-95
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23063180] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23063180, Kapcsolat: 23063180
  10. Molnár Balázs. Pedagógushallgatók internethasználata és internet alapú tanulási szokásai a Debreceni Egyetem Gyermeknevelés és Felnőttképzési Karán. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23194363] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23194363, Kapcsolat: 23194363
  11. Kovács Márta. Az információs és kommunikációs technológiák hatása a tanulási környezet, a tanárszerep illetve az alkalmazott tanítási módszerek átalakulására. (2010)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[23246118] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23246118, Kapcsolat: 23246118
  12. Mócz Dóra. A permanans művelődés, élethosszig tartó tanulás jelentősége az egyén életútjában, különös tekintettel a 40-50 éves korosztály sajátosságaira. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23270717] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23270717, Kapcsolat: 23270717
  13. Kerülő Judit. Andragógiai alapok. (2010) Megjelent: FELNŐTTKÉPZÉSI ÉS PÁLYÁZATÍRÁSI PROJEKTISMERETEK pp. 13-98
    Könyvrészlet/Oktatási anyag része (Könyvrészlet)/Oktatási[23167415] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23167415, Kapcsolat: 23167415
  14. Micheller Magdolna et al. Felnőttképzésben alkalmazott oktatási módszerek Békés megyei oktatási vállalkozások körében. (2007) Megjelent: Körös Tanulmányok pp. 119-130
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23251707] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23251707, Kapcsolat: 23251707
Cserné Adermann. A felnőttek foglalkoztathatóságának növelésére irányuló komplex képzési modellek, különös tekintettel a hátrányos helyzetű csoportokra, javaslatok intézkedésekre : Kutatási zárótanulmány /. (2006), 2230509
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[2230509]
  1. Simándi Szilvia. Fiatal és felnőtt hallgatók az oktatásban. (2016) ISBN:9786155509957
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[26224896] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26224896, Kapcsolat: 26224896
2020-02-28 16:53