Hetesi Erzsébet. A marketing munka dolgozói megítélésének, valamint a lakossági fogyasztók lojalitásának mérése és elemzése a hazai közüzemi szolgáltatók körében. (2001), 1388820
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1388820]
  1. Szántó Szilvia. Értékorientáció, valamint szolgáltatások megítélése a fiatalok körében. (2008) Megjelent: Marketing Oktatatók Klubjának XIV. Országos Konferenciája
    Egyéb konferenciaközlemény[21099889] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21099889, Kapcsolat: 21099889
  2. Sascha Kraus et al. Small business strategy:German and anglo-american evidence. (2007) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 XXXVII 7-8
    Folyóiratcikk[21099885] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21099885, Kapcsolat: 21099885
  3. Szántó Szilvia. A fogyasztói elégedettség, valamint eredetének és következményeinek vizsgálata az autókereskedelemben. (2004)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2323187] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2323187, Kapcsolat: 21099879
  4. Szántó Szilvia. Fogyasztói elégedettség az elmélet és a gyakorlat szempontjából. (2003) MARKETING AND MENEDZSMENT XXXVII 5 26-41
    Folyóiratcikk[21099882] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21099882, Kapcsolat: 21099882
  5. Révész Balázs. Marketingkommunikáció a közüzemi szolgáltatóknál. (2002) Megjelent: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje pp. 219-231
    Könyvrészlet[21099855] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21099855, Kapcsolat: 21099855
  6. Vas Istvánné. A vállalati versenyképesség változó faktorai. (2002)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21099863] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21099863, Kapcsolat: 21099863
  7. Szántó Szilvia. A fogyasztói elégedettség okainak és következményeinek a vizsgálata a magyar autókereskedelemben. (2002) Megjelent: Az információs társadalom marketing kihívásai Marketing Oktatatók Klubjának VIII. Országos Konferenciája pp. 84-90
    Egyéb konferenciaközlemény[21099859] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21099859, Kapcsolat: 21099859
Rekettye Gábor et al. A lakossági ügyfelek lojalitásának mérése és elemzése egy magyar energiaszolgáltatónál. (2001) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 32 9 17-24, 1433330
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1433330]
  1. Juhász Zoltán et al. A betegelégedettséget befolyásoló tényezők és a lojalitás vizsgálata a háziorvosi ellátásban. (2019) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 53 3 17-31
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31167459] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31167459, Kapcsolat: 28794055
  2. Somosi Ágnes. A szolgáltatáskivezetés hatása az ügyfelekre a telekommunikációs szektorban. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27407970] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 27407970, Kapcsolat: 27736050
  3. Somosi Ágnes et al. A szolgáltatáskutatás tendenciái Magyarországon 1992-2016 között. (2017) KÖZ-GAZDASÁG 1788-0696 12 5 111-125
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3261896] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3261896, Kapcsolat: 27853610
  4. Rudolfné Katona. A FOGYASZTÓI MAGATARTÁS ÉS AZ ELÉGEDETTSÉG FŐBB TÉNYEZŐI A VENDÉGLÁTÁSBAN. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2939243] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2939243, Kapcsolat: 27638581
  5. Simay Attila Endre. A fogyasztói elégedettség, a fogyasztói bizalom és a fogyasztói lojalitás összefüggéseinek vizsgálata a magyar mobil telekommunikációs szolgáltatások piacán. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2761290] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2761290, Kapcsolat: 23770985
  6. Attila Endre. Connexions of Consumer Satisfaction, Consumer Trust and Consumer Loyalty in the Hungarian Mobile Telecommunication Services Market. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24995279] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24995279, Kapcsolat: 24995279
  7. Rudolfné Katona Mária et al. Lojalitásvizsgálat a magyar éttermi vendéglátásban. (2012) AGORA: A BGF KVIFK KULTURÁLIS - TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1789-2643 8 7-24
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2216975] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2216975, Kapcsolat: 23431166
  8. Rudolfné Katona. Fogyasztói magatartás a melegkonyhás vendéglátóipari helyeken. (2011) Megjelent: Merre tovább? Tudományos évkönyv pp. 408-430
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25264249] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25264249, Kapcsolat: 25264249
  9. Kenesei Zsófia et al. Szolgáltatásmarketing és -menedzsment. (2007) ISBN:9789639659193
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2172946] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2172946, Kapcsolat: 21360928
  10. RUDOLFNÉ KATONA. Az elégedettség és lojalitás kapcsolata az éttermi vendéglátásban. (2004) Megjelent: Tudományos évkönyv pp. 179-190
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25979208] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25979208, Kapcsolat: 25979208
  11. Szántó Szilvia. A fogyasztói elégedettség, valamint eredetének és következményeinek vizsgálata az autókereskedelemben. (2004)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2323187] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2323187, Kapcsolat: 23430972
  12. Hofmeister Tóth Ágnes et al. A fogyasztói elégedettség. (2003) ISBN:9638630639
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1422822] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1422822, Kapcsolat: 23430970
Rekettye Gábor. Measurement and Analysis of Customer Loyalty to an Electricity Distributor in Hungary. (2001) ORGANIZACIJA: JOURNAL OF MANAGEMENT, INFORMATICS AND HUMAN RESOURCES 1318-5454 1581-1832 34 7 442-450, 1433408
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1433408]
  1. Arun M. Improving Customer Satisfaction within Public Utility Companies. (2011)
    Disszertáció/Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció)/Tudományos[25970565] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25970565, Kapcsolat: 25970565
Hetesi Erzsébet. A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje. (2002), 1279519
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1279519]
  1. Bátor Attila. The Connection between Customer Satisfaction and Loyalty in the Field of Commercial Banks. (2008) Megjelent: 6th International Conference on Management, Enterprise and Benchmarking pp. 427-438
    Egyéb konferenciaközlemény[22451794] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22451794, Kapcsolat: 22451794
  2. Ercsey Ida. Észlelt kockázat a szolgáltatásgaranciák tükrében. (2007) Megjelent: Marketing Oktatók Klubjának 13. Országos Konferenciája pp. 292-301
    Egyéb konferenciaközlemény[22451784] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22451784, Kapcsolat: 22451784
  3. Bátor Attila. A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a kereskedelmi bankok szférájában a lakossági piacon. (2007)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21241125] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21241125, Kapcsolat: 22451782
  4. Bátor Attila. A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a kereskedelmi bankok szférájában (1. rész). (2007) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 51 2 4-15
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2432677] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2432677, Kapcsolat: 22451781
  5. MESTER Csaba. A CRM hatalma avagy ügyfélkezelés a magyar általános vállalati gyakorlatban. (2007)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[20883686] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20883686, Kapcsolat: 22451778
  6. Józsa László et al. The Role of Marketing in the Management of the Public Utility Service Quality. (2005) Megjelent: IV Congresso Internacional de Marketing Público y No lucrativo pp. 377-386
    Egyéb konferenciaközlemény[22451776] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22451776, Kapcsolat: 22451776
  7. Ercsey Ida. Marketing szerepe a közszolgáltatások minőségének menedzselésében. (2004) Megjelent: Fiatal Regionalisták III. Országos Konferenciája
    Egyéb konferenciaközlemény[22451774] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22451774, Kapcsolat: 22451774
Hetesi Erzsébet. A lojalitás mérési problémái a közüzemi szolgáltatóknál. (2002) Megjelent: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje pp. 205-219, 1395006
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1395006]
  1. Ercsey Ida. The service guarantees affect on customers’ evaluations of the public utility services. (2008) Megjelent: 7 th International Congress Marketing Trends, Loyalty & Satisfaction
    Egyéb konferenciaközlemény[21535570] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21535570, Kapcsolat: 21535570
  2. Éber Anna et al. How to win loyal customers. (2008) MOL SCIENTIFIC MAGAZINE 2060-338X 2 26-32
    Folyóiratcikk[21100095] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21100095, Kapcsolat: 21100095
  3. Ercsey Ida. A szolgáltatásgarancia és a fogyasztói értékelés kapcsolata a közszolgáltatási szektorban. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21793575] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21793575, Kapcsolat: 21100092
  4. Kuráth Gabriella. A beiskolázási marketing szerepe a hazai felsőoktatási intézmények vonzerőfejlesztésében. (2007)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2328000] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2328000, Kapcsolat: 22451772
Hetesi Erzsébet. Új dimenziók a lojalitás mérésében. (2002) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 36 4 35-42, 21360610
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21360610]
  1. Simay Attila Endre. A fogyasztói elégedettség, a fogyasztói bizalom és a fogyasztói lojalitás összefüggéseinek vizsgálata a magyar mobil telekommunikációs szolgáltatások piacán. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2761290] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2761290, Kapcsolat: 23357952
  2. Simay Attila. A fogyasztói lojalitás előzményei a magyar mobiltelefonos szolgáltatási piacon-a bizalom szerepe. (2012) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 XLIII 4 48-60
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23358019] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23358019, Kapcsolat: 23357956
  3. Prónay Szabolcs. A lojalitás vizsgálata fogyasztásszociológiai szempontból. (2008) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 39 10 45-53
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1916243] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1916243, Kapcsolat: 21100111
  4. Rudolfné Dr.. Az elégedettség és a lojalitás kapcsolata az éttermi vendéglátásban. (2004) Megjelent: Magyar Tudomány Napja pp. 179-190
    Egyéb konferenciaközlemény[21100103] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21100103, Kapcsolat: 21100103
Hetesi Erzsébet. A lojalitás definiálási és mérési problémái, a lojalitás hatása a jövedelmezőségre. (2003) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 1 20-27, 1388924
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1388924]
  1. Ercsey Ida. A szolgáltatásérték, a bizalom és az elkötelezettség vizsgálata a kulturális szolgáltatások körében: a jobb szolgáltatásérték magasabb elkötelezettséget eredményez?. (2017) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 48 8-9 35-45
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3273242] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3273242, Kapcsolat: 26958643
  2. Simay Attila Endre. A fogyasztói elégedettség, a fogyasztói bizalom és a fogyasztói lojalitás összefüggéseinek vizsgálata a magyar mobil telekommunikációs szolgáltatások piacán. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2761290] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2761290, Kapcsolat: 23358024
  3. Simay Attila. A fogyasztói lojalitás előzményei a magyar mobiltelefonos szolgáltatási piacon-a bizalom szerepe. (2012) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 XLIII 4 48-60
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23358019] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23358019, Kapcsolat: 23358019
  4. Simay Attila. A bizalom szerepe a mobilszolgáltatások piacán. (2011) Megjelent: MOK 2011 Felelős marketing: Tanulmánykötet pp. 409-416
    Egyéb konferenciaközlemény[22451798] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22451798, Kapcsolat: 22451798
  5. Simay Attila. Nemzetközi szakirodalmi áttekintés a fogyasztói elégedettségről és lojalitásról a mobilkommunikációban. (2010) Megjelent: Marketing Oktatók Klubjának 16. Konferenciája pp. 630-638
    Egyéb konferenciaközlemény[21100246] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21100246, Kapcsolat: 21100246
  6. Lukács Edit. THE ECONOMIC ROLE OF SMES IN WORLD ECONOMY, ESPECIALLY IN EUROPE. (2005) EUROPEAN INTEGRATION STUDIES 1588-6735 4 1 3-12
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2238078] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2238078, Kapcsolat: 21100242
  7. Horváth Ágnes. Non-quantitative Measures in Company Evaluation. (2005) EUROPEAN INTEGRATION STUDIES 1588-6735 4 1 61-72
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1523377] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1523377, Kapcsolat: 21100195
  8. Horváth Ágnes. A vállalati értékteremtés szubjektív tényezői. (2005) E-TUDOMÁNY 1786-6960 1 1-16
    Folyóiratcikk[21100240] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21100240, Kapcsolat: 21100240
Hetesi Erzsébet. A minőség, az elégedettség és a lojalitás mérésének problémája szolgáltatásoknál, és azok hatása a jövedelmezőségre. (2003) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 37 5 42-49, 1388940
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1388940]
  1. Simay Attila Endre. A fogyasztói elégedettség, a fogyasztói bizalom és a fogyasztói lojalitás összefüggéseinek vizsgálata a magyar mobil telekommunikációs szolgáltatások piacán. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2761290] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2761290, Kapcsolat: 23358049
  2. Rekettye Gábor. Marketing a magyar kisvállalatoknak. (2012) ISBN:9789630592468
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2043888] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2043888, Kapcsolat: 23429387
  3. Simay Attila. A fogyasztói lojalitás előzményei a magyar mobiltelefonos szolgáltatási piacon-a bizalom szerepe. (2012) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 XLIII 4 48-60
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23358019] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23358019, Kapcsolat: 23358046
  4. Prónay Szabolcs. A lojalitás vizsgálata fogyasztásszociológiai szempontból. (2008) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 39 10 45-53
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1916243] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1916243, Kapcsolat: 21100904
  5. Réti Zsuzsanna. A fogyasztói elégedettség mérése. (2008) REKLÁMGAZDASÁG XXXVI 299-300 1-11
    Folyóiratcikk[21100910] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21100910, Kapcsolat: 21100910
  6. Bátor Attila. A vevőelégedettség és a lojalitás kapcsolata a kereskedelmi bankok szférájában a lakossági piacon. (2007)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21241125] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21241125, Kapcsolat: 21100829
  7. Heidrich Balázs. A szolgáltatás vezetés értékrendi alapú megközelítése: [Habilitációs disszertáció. Miskolci Egyetem]. (2007)
    Disszertáció/Habilitációs anyag (Disszertáció)/Tudományos[1757891] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1757891, Kapcsolat: 21100867
  8. MESTER Csaba. A CRM hatalma avagy ügyfélkezelés a magyar általános vállalati gyakorlatban. (2007)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[20883686] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20883686, Kapcsolat: 21100868
  9. Kelemenné Erdős. Minőség a közforgalmú közlekedésben. (2006) Megjelent: Tavaszi Szél 2006
    Egyéb konferenciaközlemény[21100759] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21100759, Kapcsolat: 21100759
  10. Mester Csaba. A felhasználó is fontos, vagy csak a vevő?. (2006) Megjelent: Innovációmenedzsment – tudásteremtés – tudástranszfer pp. 91-103
    Egyéb konferenciaközlemény[21100808] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21100808, Kapcsolat: 21100808
  11. Mester Csaba. Jelest érdemelnek vajon a magyar vállalatok ügyfélkezelésből?. (2005) MAGYAR MINŐSÉG 1416-9576 1789-5510 14 11 163-172
    Folyóiratcikk[21100602] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21100602, Kapcsolat: 21100602
  12. Mester Csaba. Hogyan kezeljük mi az ügyfeleinket? (III. rész). (2005) MAGYAR MINŐSÉG 1416-9576 1789-5510 14 12 19-24
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23437944] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23437944, Kapcsolat: 21100530
  13. Mester Csaba. CRM-A vállalati hatékonyságnövelés régi-új eszköze. (2005)
    Egyéb[21240130] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21240130, Kapcsolat: 21240130
  14. Mester Csaba. A vállalati hatékonyságnövelés régi-új eszköze, II. rész. (2005) MAGYAR MINŐSÉG 1416-9576 1789-5510 11 14-19
    Folyóiratcikk[21100523] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21100523, Kapcsolat: 21100523
  15. Rudolfné Dr.. Az elégedettség és a lojalitás kapcsolata az éttermi vendéglátásban. (2004) Megjelent: Magyar Tudomány Napja pp. 179-190
    Egyéb konferenciaközlemény[21100258] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21100258, Kapcsolat: 21100258
Hetesi Erzsébet. Bottlenecks in B2B Quality Management and Their Impact on Marketing Research. (2003) Megjelent: Knowledge Transfer, Small and Medium-Sized Enterprises, and Regional Development in Hungary pp. 130-145, 1390608
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1390608]
  1. Steven Van. Onderzoek naar klantentevredenheid in B2B, toepassingen en nieuwe evoluties. (2007)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21100929] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21100929, Kapcsolat: 21100929
Rekettye Gábor. Analyis of Customer Loyalty to the Electricity Distributor: The Case of the Hungarian Electricity Distribution being under Liberalization. (2003) Megjelent: CIRED, 17th International Conference on Electricity Distribution, 1434466
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1434466]
  1. Ardabili. Importance of mutual relations on customer satisfaction in industries with no/low direct contact with customers. (2012) AFRICAN JOURNAL OF BUSINESS MANAGEMENT 1993-8233 6 29 8637-8673
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[22486358] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22486358, Kapcsolat: 22486358
Bíró Péter. Ügymarketing a Siemensnél, avagy a Siemens Nemzeti Vállalatcsoport társadalmi szerepvállalása. (2004) Megjelent: Nonbusiness marketing és menedzsment pp. 121-137, 1389825
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1389825]
  1. Tamus Antalné. Szolgáltatásmarketing. (2009)
    Könyv[21100959] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21100959, Kapcsolat: 21100959
Dinya László. Nonbusiness marketing és menedzsment: civil szervezetek, alapítványok, politika, kultúra, karitatív szervezetek, közigazgatás, közüzemek, nonprofitok. (2004) ISBN:9632247876, 1150258
Könyv/Kézikönyv (Könyv)/Tudományos[1150258]
  1. Putzer Petra. A hazai vállalatok CSR motívumai és lehetséges jövője, a társadalmi vállalkozás. (2016) Megjelent: Hitelesség és értékorientáció a marketingben: EMOK XXII. Országos Konferencia pp. 201-211
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[26085731] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26085731, Kapcsolat: 26085575
  2. Rácz-Putzer Petra Eszter. A vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) lehetséges jövőjének vizsgálata különös tekintettel a hazai gyakorlatra. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3163795] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3163795, Kapcsolat: 25598601
  3. Kenesei Zsófia et al. Szolgáltatásmarketing-és menedzsment. (2014) ISBN:9786155303418
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2512861] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2512861, Kapcsolat: 25770910
  4. Olsovszkyné Némedi Andrea. Hallgatói és munkaerőpiaci elégedettségi vizsgálatok a felsőoktatási marketingben. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2861903] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2861903, Kapcsolat: 28994441
  5. Gulyásné Kerekes. Civil szervezetek kommunikációs kihívásai. (2014) Megjelent: "Marketing megújulás" pp. 250-258
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24972683] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24972683, Kapcsolat: 24972683
  6. Piskóti István. Business marketingmenedzsment: Üzleti döntések, kapcsolatok marketingtámogatása. (2014) ISBN:9789630595346
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2773266] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2773266, Kapcsolat: 25619587
  7. Hetesi Erzsébet et al. Az egyéni önkéntesség motivációinak feltárása és azok marketing vonatkozása. (2014) Megjelent: "Marketing megújulás" pp. 168-179
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24972658] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24972658, Kapcsolat: 24972657
  8. Ercsey Ida. A szolgáltatásgarancia és a fogyasztói értékelés kapcsolata a közüzemi szektorban.. (2014) ISBN:9786155457111
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[25619604] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25619604, Kapcsolat: 25619604
  9. Deés Szilvia. Ki fizeti a révészt? Az Országos mentőszolgálat Alapítvány forrásszerző marketingtevékenysége. (2013) Megjelent: In Bernschütz Mária – Deés Szilvia – Kenéz András: eset@marketing.edu. Marketing esettanulmányok. Kihívások és megoldások a mag... pp. 241-254
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23429390] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23429390, Kapcsolat: 23429390
  10. Berki Viktor et al. Felsőoktatási marketing egy változó világban. (2013) Megjelent: Kiterjesztett marketing: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubjának 19. országos konferenciája pp. 533-545
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[23370370] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23370370, Kapcsolat: 23370370
  11. Nagy Angelika. Communication and Marketing of Adult Education Organizations. (2013) ISBN:9789639927841
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[3276211] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3276211, Kapcsolat: 25619544
  12. Piskóti István. Régió- és településmarketing: Marketingorientált fejlesztés, márkázás. (2012) ISBN:9789630591867
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1944804] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1944804, Kapcsolat: 23112554
  13. Deés Szilvia. Egyetemi tudománymarketing: a harmadik generációs egyetem szemlélete és kommunikációja. (2011)
    Disszertáció/Egyetemi doktor (Disszertáció)/Tudományos[23090759] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23090759, Kapcsolat: 23358070
  14. Vilmányi Márton. Egyetemi-ipari együttműködések a kapcsolatmarketing nézőpontjából. (2011) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 XLII 1 52-63
    Folyóiratcikk[21793598] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21793598, Kapcsolat: 21793598
  15. Salamon Melinda. A TQM alkalmazhatósága a közszférában. (2011) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 42 5 57-64
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2418976] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2418976, Kapcsolat: 21793600
  16. Deli-Gray Zsuzsa et al. Turizmusmarketing esettanulmányok. (2010)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[23112526] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23112526, Kapcsolat: 23112526
  17. Sas István. Reklám a jóért. (2010)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[23112557] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23112557, Kapcsolat: 23112557
  18. Orosdy Béla. Politikai marketing, árpolitika, korrupció. (2010) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 44 4 4-10
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1421970] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1421970, Kapcsolat: 23112543
  19. Simon Judit. Marketing az egészségügyben. (2010) ISBN:9789630588669; 9789630597807
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1405778] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1405778, Kapcsolat: 21793597
  20. Konczosné Szombathelyi et al. A generációs marketing jelentősége egy felsőoktatási intézmény példáján. (2010) Megjelent: Marketing Oktatók Klubjának 16. Konferenciája pp. 800-811
    Egyéb konferenciaközlemény[21793592] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21793592, Kapcsolat: 21793592
  21. Hofer Mária. A biofogyasztási értékrend alakulása. (2010) Megjelent: Marketing Oktatók Klubjának 16. Konferenciája pp. 347-357
    Egyéb konferenciaközlemény[21793591] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21793591, Kapcsolat: 21793591
  22. Tamus Antalné. Szolgáltatásmarketing. (2009)
    Könyv[21100959] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21100959, Kapcsolat: 21793589
  23. Szabó Tibor et al. Minőségmenedzsment rendszerek szerepe a felsőoktatásban. (2009) Megjelent: Vezetési Ismeretek III.: Tanulmányok a társtanszékek munkatársaitól pp. 156-169
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2658568] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2658568, Kapcsolat: 23440431
  24. Péntek Eszter. Hatékonyak-e az egészségügyi civilek?: Publikon Kiadó. (2009)
    Egyéb[21793587] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21793587, Kapcsolat: 21793587
  25. Kuráth Gabriella. Fenntartható fejlődés?: Imázs-kommunikáció a felsőoktatásban. (2009) Megjelent: Új marketing kihívások a XXI. Században – Fenntartható fogyasztás: Marketing Oktatók Klubja 15. Jubileumi Országos Konferencia : pp. 134-141
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2327647] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2327647, Kapcsolat: 20900609
  26. Törőcsik Mária et al. Chances of a Small Settlement: Palkonya as an Example of Searching For New Opportunities. (2009) Megjelent: Strateško upravljanje marketingom u funkciji unapređenja kvalitete života = Strategic marketing management in a function of imp... pp. 93-95
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1431058] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1431058, Kapcsolat: 21793590
  27. Majó Zoltán et al. Az elektronikus szolgáltatások térnyerése egy egyetemi esetpélda tükrében. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 332-343
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2431932] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2431932, Kapcsolat: 21793586
  28. ARAPOVICS MÁRIA. A CIVIL TÁRSADALOM ÉS A NONPROFIT SZERVEZETEK SZEREPE AZ EGÉSZ ÉLETRE KITERJEDİ TANULÁSBAN. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22625385] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22625385, Kapcsolat: 21793594
  29. Péntek Eszter et al. A civil szervezetek részvételi lehetőségei az egészségügyi ellátásban. (2009) EGÉSZSÉGÜGYI GAZDASÁGI SZEMLE 0013-2276 47 2 8-14
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1673310] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1673310, Kapcsolat: 21793588
  30. Bóta László. Vezetői döntések támogatása webbányászattal az intézmény honlapváltásának tükrében. (2008) Megjelent: Informatika a felsőoktatásban 2008 konferencia
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[21793574] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21793574, Kapcsolat: 21793574
  31. Image Factory. Városimázs Toplista 2007. (2008) Magyar Turizmus Bulletin XIII. 3 52-61
    Folyóiratcikk[20900603] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20900603, Kapcsolat: 20900603
  32. Konczosné Dr.. The trends of consumer's behaviour in Hungarian higher education. (2008) Megjelent: 8th International Congress Marketing Trends, Loyalty & Satisfaction
    Egyéb konferenciaközlemény[21793578] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21793578, Kapcsolat: 21793578
  33. Ercsey Ida. The service guarantees affect on customers’ evaluations of the public utility services. (2008) Megjelent: 7 th International Congress Marketing Trends, Loyalty & Satisfaction
    Egyéb konferenciaközlemény[21793576] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21793576, Kapcsolat: 21793576
  34. Drávavölgyi Tibor. The opportunities of transformation and contrast of bureaucratic culture: quality focus and directions of improvement. (2008) Megjelent: The 11-th International Scientific Days pp. 447-456
    Egyéb konferenciaközlemény[20501805] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20501805, Kapcsolat: 20501805
  35. Drávavölgyi Tibor. The opportunities of transformation and contrast of bureaucratic culture: quality focus and directions of improvement. (2008) Megjelent: The 11-th International Scientific Days pp. 447-456
    Egyéb konferenciaközlemény[20501806] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20501806, Kapcsolat: 20501806
  36. Horváth Marianna-Tóth. Intézményi arculat és identitás elemzése a Bercsényi Miklós Gimnázium és Kollégium példáján keresztül. (2008) Taní-tani Online, Altermatív iskolai folyóirat 47 4 38-48
    Folyóiratcikk[21793577] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21793577, Kapcsolat: 21793577
  37. Vilmányi Márton. Egyetemi-ipari együttműködések teljesítménye: A vertikális kutatás-fejlesztési kapcsolatok teljesítményének modellezése és mérése az egyetemi-ipari együttműködésekben. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21881967] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21881967, Kapcsolat: 21793584
  38. Törőcsik Mária et al. Dancing University Project as the Means of Creating Unique Position. (2008) Megjelent: VII. International Congress on Public and Nonprofit Marketing = VII Congreso Internacional de Marketing Público y No Lucrativo
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1431147] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1431147, Kapcsolat: 21793583
  39. Novotny A. CSR marketing az EU-ban: Hogyan bírjuk a vállalatokat társadalmi felelősségvállalásra?. (2008) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 2008 1. 13-19
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2238442] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2238442, Kapcsolat: 20501809
2020-09-21 19:16