Pusztai G. Ars poeticák és hétköznapok. Előzetes megfontolások az egyházi iskolák pedagógiai tevékenységének vizsgálatához. (1996), 1157341
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1157341]
  1. Molnár Eleonóra. Törésvonalak a pedagógustársadalomban: A kárpátaljai magyar pedagógusok egy kérdõíves vizsgálat tükrében. (2006) REGIO: KISEBBSÉG KULTÚRA POLITIKA TÁRSADALOM 0865-557X 2415-959X 2415-9603 17 1 175-197
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23184391] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23184391, Kapcsolat: 21319615
Pusztai G. Kimaradt generációk. Közelítési lehetőségek az egyházi iskolák utóbbi 50 éves történetéhez. (1996) MAGYAR EGYHÁZTÖRTÉNETI VÁZLATOK 0865-5227 3-4 8. évf. 46-50, 1157140
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1157140]
  1. Csejoszky M. Nincs cím. (2012) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 112 3 149-163
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24473259] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24473259, Kapcsolat: 24473259
  2. Csejoszki Mihály. A „visszakapott” Pannonhalmi Bencés Gimnázium diákságának oktatásszociológiai vizsgálata (1950–1964). (2012) Megjelent: Tanulás és művelődés pp. 61-67
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2328147] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2328147, Kapcsolat: 22519001
  3. Erdős I. Katolikus Iskola a kálvinista Rómában.. (2009) Megjelent: Gyakorló gimnázium a Simonyi úton. pp. 167-180
    Könyvrészlet[21338161] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21338161, Kapcsolat: 21338160
Pusztai G. Előzetes megfontolások az egyházi iskolákba járók társadalmi hátterének vizsgálatához. (1998) MAGYAR EGYHÁZTÖRTÉNETI VÁZLATOK 0865-5227 1-2 10. évf. 36-40, 1157138
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1157138]
  1. Tarján G. Értékkülönbség az egyházi és világi gimnáziumok között. (2006) Megjelent: Régió és oktatás pp. 159-165
    Könyvrészlet[20576675] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20576675, Kapcsolat: 20576675
Pusztai G. Egy törvény és szelleme. (2000) VALÓSÁG: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KÖZLÖNY 0324-7228 6 43. évf. 89-99, 1150593
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1150593]
  1. Veidinger E. A Miasszonyunkról Nevezett Szegény Iskolanővérek magyar rendtartományának története 1945-1989. (2015) Megjelent: A Boldogasszony Iskolanővérek magyar rendtartományának története pp. 153-213
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26297117] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26297117, Kapcsolat: 26297117
  2. Orosz Gábor. Szenvedés és nevelés: Prohászka Lajosnak a Magyar Paedagogiai Társaság 1947-es közgyűlésén elmondott beszédéről. (2006)
    Egyéb[21319461] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21319461, Kapcsolat: 21319461
  3. Orosz Gábor. Prohászka Lajos A szenvedés problémája és a nevelés: A szöveget közzéteszi, szerkesztette és a bevezetőt írta: Orosz Gábor. (2006)
    Egyéb[21319462] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21319462, Kapcsolat: 21319462
Pusztai G et al. Felekezeti felsőoktatás Észak-Kelet Magyarországon (A harmadfokú oktatás kiterjedésének oktatói percepciója). (2000) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 3 9. évf. 611-620, 1157125
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1157125]
  1. Ceglédi Tímea. Ugródeszkán. Reziliencia és társadalmi egyenlőtlenségek a felsőoktatásban. (2018) ISBN:9786158007771
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[30376710] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30376710, Kapcsolat: 27786586
  2. Ceglédi Tímea. Reziliencia és felsőoktatás. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27617900] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27617900, Kapcsolat: 27617900
  3. Szilágyi B. Az egyházak finanszírozásának kérdései. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24237245] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24237245, Kapcsolat: 24237245
  4. Barta Szilvia. The impact of moral awareness and religious practice on students’ learning attitudes: A continuation of an interregional analysis. (2012) Megjelent: Higher Education in the Romania-Hungary Cross-Border Cooperation Area pp. 41-60
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2365192] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2365192, Kapcsolat: 23255618
  5. Farkas D. „Egyedül” Szlovákiában.: Esettanulmány a Rózsahegyi Katolikus Egyetemről. (2011) Megjelent: Kisebbségi felsőoktatás és a Bologna-folyamat pp. 119-130
    Könyvrészlet[21597292] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21597292, Kapcsolat: 21597292
Pusztai G. Oktatási esélyegyenlőség a felekezeti középiskolákban: Műhelytanulmány. (2000), 1882917
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[1882917]
  1. Németh J I. A közművelődés szerepe a társadalmi és a kulturális tőke fejlesztésében. (2011) SZÍN - A MAGYAR MŰVELŐDÉSI INTÉZET LAPJA 16 1 7-16
    Folyóiratcikk[22029365] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22029365, Kapcsolat: 22029365
Pusztai G. Adalékok a felekezeti oktatás társadalmi megítélésének alakulásához. (2001), 1205856
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1205856]
  1. Morvai L. Ora et labora?: Egyházi középiskolások eredményessége a 2010 utáni szektorbővülést követően. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27299629] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27299629, Kapcsolat: 27299629
  2. Bicsák Zs. The Kölcsey Ferenc Calvinist Teacher Training College, as the legal successor of the Calvinist College of Debrecen and the Teacher Training College of Debrecen. (2008)
    Egyéb[21224856] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21224856, Kapcsolat: 21219197
  3. Tomka M. Vallás és társadalom Magyarországon. (2007)
    Könyv[20576622] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20576622, Kapcsolat: 20576622
  4. Tomka Miklós. A felekezeti oktatásügy társadalmi megítélése. (2005) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 14 3 492-501
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1371958] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1371958, Kapcsolat: 20576620
Pusztai G. Bevándorló romák boldogulása a partium területén. (2001), 1157329
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1157329]
  1. Szűcs T. Alapfokú zenetanulási lehetőségek a Partiumban. (2015) KULTURÁLIS SZEMLE: NEMZETI MŰVELŐDÉSI INTÉZET 2416-2329 2 1 7-16
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26134831] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26134831, Kapcsolat: 26134831
Pusztai G et al. Roma gyermekkor a partium területén. (2001) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 3 10. évf. 584-589, 1150584
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1150584]
  1. Bocsi Veronika. Roma fiatalok szabadidős és magaskullturális mintázatai = High culture and leisure time patterns among Roma youth. (2019) Megjelent: Terepek és elméletek = Fields and Theories pp. 65-82
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30776344] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30776344, Kapcsolat: 28755181
  2. Kovács Edina. Pedagógushallgatók romákkal kapcsolatos elképzeléseinek vizsgálata. (2018) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 28 3-4 3-11
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30324631] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30324631, Kapcsolat: 27738417
  3. Szűcs Tímea. Opportunities for Elementary Level Music Education in the Partium Region. (2017) HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2062-9605 2064-2199 7 1 103-111
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3269730] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3269730, Kapcsolat: 26980042
  4. Pásztor Rita Gizella. Kisebbségi és kettős kisebbségi létben élő fiatalok továbbtanulási aspirációi egy hátrányos helyzetű térségben. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3293936] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3293936, Kapcsolat: 27299058
  5. Fónai Mihály et al. Helyzetkép a kárpátaljai magyar nyelvű romák iskoláztatásáról. (2017) Megjelent: Szülőföldön magyarul pp. 280-297
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3263056] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3263056, Kapcsolat: 26655463
  6. Kovács Edina. Tükröt tart; segít máshogy hazamenni: A playback módszer lehetséges alkalmazása az előítéletesség csökkentésére. (2016) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 26 2 19-30
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3041966] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3041966, Kapcsolat: 26054135
  7. Szűcs T. Alapfokú zenetanulási lehetőségek a Partiumban. (2015) KULTURÁLIS SZEMLE: NEMZETI MŰVELŐDÉSI INTÉZET 2416-2329 1 3 7-16
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26316557] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26316557, Kapcsolat: 26316557
  8. Márkus Zs. Pedagógusképzési hallgatók jövőtervei a Partiumban. (2014) PEDACTA 2248-3527 4 2 1-8
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25307239] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25307239, Kapcsolat: 25307239
  9. Barta Sz. The impact of moral awareness and religious practice on students’ learning attitudes: A continuation of an interregional analysis. (2010) Megjelent: Higher Education in Crossboarder Area pp. 41-60
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26980052] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26980052, Kapcsolat: 26980052
  10. Nagy K. Részekből egész régió. (2007) NAPÚT: IRODALOM MŰVÉSZET KÖRNYEZET 1419-4082 9 4 7-11
    Folyóiratcikk[20570825] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20570825, Kapcsolat: 20570825
Pusztai G. Felekezeti középiskolások az ezredfordulón Magyarországon. (2001), 1205815
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1205815]
  1. Róbert P et al. Has educational sector any impact on school effectiveness in Hungary?: A comparison of the public and the newly established religious grammar schools. (2004) EUROPEAN SOCIETIES 1461-6696 1469-8307 6 2 205-236
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1626805] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1626805, Kapcsolat: 20576144
Pusztai G. Oktatási esélyegyenlőség a felekezeti középiskolákban. (2001) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 1 10. évf. 182-186, 1150587
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1150587]
  1. Róbert P et al. Has educational sector any impact on school effectiveness in Hungary?: A comparison of the public and the newly established religious grammar schools. (2004) EUROPEAN SOCIETIES 1461-6696 1469-8307 6 2 205-236
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1626805] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1626805, Kapcsolat: 20576134
  2. Dronkers J. Are the Newly Established Religious ’Gymnasiums’ in Hungary More Effective?. (2003)
    Egyéb[20576131] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20576131, Kapcsolat: 20576131
Pusztai G. A társadalmi tőke szerepe a roma/cigány diplomások iskolai pályájának alakulásában. (2002) Megjelent: Roma/cigány értelmiségiek iskolai karrierje pp. 50-72, 1149840
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1149840]
  1. Fehélrvári A et al. A felsőoktatás szociális dimenziója: Hátrányos helyzetű csoportok hozzáférése és részvétele a felsőoktatásban. (2016)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[26160264] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26160264, Kapcsolat: 26160264
  2. Mlakár Zs. Kitörés és visszaút. (2005) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 15 2 151-154
    Folyóiratcikk[21225203] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21225203, Kapcsolat: 21225203
Pusztai G et al. A társadalmi tőke hatása a felekezeti gimnazisták továbbtanulási terveire. (2002) SZOCIOLÓGIAI SZEMLE 1216-2051 12 1 89-106, 1150569
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1150569]
  1. Szűcs Tímea. Az alapfokú művészeti iskolák működése és társadalmi környezete Egy esélynövelő iskolatípus?. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3381622] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3381622, Kapcsolat: 27608564
  2. Elekes Györgyi Margit. Roma fiatalok sikeres és sikertelen iskolai karrierjének társadalmi meghatározói egy kvalitatív kutatás alapján. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3231936] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3231936, Kapcsolat: 26647672
  3. Elekes Gy. The impacts of microsocial relationships on school mobility in the Roma population. (2014) ANNUAL REVIEW OF SOCIOLOGY 0360-0572 1545-2115 15 4 34-52
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24997198] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24997198, Kapcsolat: 24997198
  4. Márkus Zs. Pedagógusképzési hallgatók jövőtervei a Partiumban. (2014) PEDACTA 2248-3527 4 2 1-8
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25307237] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25307237, Kapcsolat: 25307237
  5. Balogh Erzsébet. Felsőoktatási szociális képzések a képzési és kimeneti követelmények tükrében. (2014) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 23 4 668-675
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2859503] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2859503, Kapcsolat: 24583880
  6. Szilágyi B. Az egyházak finanszírozásának kérdései. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24237250] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24237250, Kapcsolat: 24237250
  7. Elekes Gy. The Teacher’s Role in Roma Children’s School Mobility. (2013) Megjelent: Questions and perspectives in education pp. 154-166
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23508026] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23508026, Kapcsolat: 23508026
  8. Bálint B. The Role of Social Capital in Avoiding Over-Education. (2013) REVISTA ROMANA DE SOCIOLOGIE 1224-9262 24 1-2 101-126
    Folyóiratcikk[23628926] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23628926, Kapcsolat: 23628926
  9. Bálint B. The Role of Social Capital in Avoiding Over-Education. (2013) REVISTA ROMANA DE SOCIOLOGIE 1224-9262 24 1-2 101-126
    Folyóiratcikk[23628926] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23628926, Kapcsolat: 28460566
  10. Simándi Szilvia. Ifjúság turizmus tanulás: Az ifjú korosztály turisztikai magatartása. (2012) ISBN:9789639573819
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2073760] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2073760, Kapcsolat: 23815727
  11. Keller T. Educational choice and self assessment: The choice for secondary education in Hungary. (2012)
    Egyéb/Csak repozitóriumban hozzáférhető közlemény (Egyéb)/Tudományos[23508012] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23508012, Kapcsolat: 23508012
  12. Németh J I. A közművelődés szerepe a társadalmi és a kulturális tőke fejlesztésében. (2011) SZÍN - A MAGYAR MŰVELŐDÉSI INTÉZET LAPJA 16 1 7-16
    Folyóiratcikk[22029365] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22029365, Kapcsolat: 22029355
  13. Simándi Szilvia. Turizmus és tanulás. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3047516] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3047516, Kapcsolat: 21193391
  14. Sitányi László. Innovációs környezet és a társadalmi tőke kapcsolata: innováció-vizsgálat a Dél-Dunántúlon. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22980153] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22980153, Kapcsolat: 22029356
  15. Becze K. The Economic, Cultural and Social Background of School Choice in Miercurea Ciuc. (2009) RECONECT 2066-2556 3 1 210-225
    Folyóiratcikk[21328281] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21328281, Kapcsolat: 21328281
  16. Hatos A. Participarea comunitara in Romania urbana [Közösségi részvétel a városi Romániaban]. (2009) ISBN:9789737598493
    Könyv[20823875] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20823875, Kapcsolat: 20823875
  17. Bacskai K. Református iskolák tanárai. (2008) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 108 4 359-378
    Folyóiratcikk[21050135] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21050135, Kapcsolat: 21050135
  18. Fényes Hajnalka. Kontextuális hatások a középiskolások eredményességére. (2008) SZOCIOLÓGIAI SZEMLE 1216-2051 18 3 3-31
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1374363] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1374363, Kapcsolat: 20575364
  19. Fényes Hajnalka. Contextual effects on student efficiency at secondary school students. (2008) REVIEW OF SOCIOLOGY OF THE HUNGARIAN SOCIOLOGICAL ASSOCIATION 1417-8648 1588-2845 14 2 33-62
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25063332] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25063332, Kapcsolat: 20596060
  20. Bálint B. A túlképzetttség okainak vizsgálata az erdélyi diplomás fiatalok körében. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21050428] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21050428, Kapcsolat: 21050428
  21. Tarján G. Értékkülönbség az egyházi és világi gimnáziumok között. (2006) Megjelent: Régió és oktatás pp. 159-165
    Könyvrészlet[20576675] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20576675, Kapcsolat: 20575378
  22. Szemerszki Marianna. A nem állami felsőoktatási intézmények hallgatói. (2006) ISBN:9634044034
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[3056461] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3056461, Kapcsolat: 20575377
  23. Orbán Annamária et al. Társadalmi tőke. (2005) ERDÉLYI TÁRSADALOM: SZOCIOLÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT: A KOLOZSVÁRI BABES-BOLYAI TUDOMÁNYEGYETEM SZOCIOLÓGIA TANSZÉKE MAGYAR TAGOZATÁNAK FOLYÓIRATA 1583-6347 3 2 55-70
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2261947] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2261947, Kapcsolat: 20575374
  24. Ambrózy et al. Harminc kilométer – sok vagy kevés?. (2005) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 14 3 573-589
    Folyóiratcikk[20575353] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20575353, Kapcsolat: 20575353
  25. Róbert P et al. A különböző fenntartású iskolák hatékonysága: nemzetközi összehasonlítás. (2005) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 14 3 519-533
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1626556] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1626556, Kapcsolat: 20575355
  26. Fényes Hajnalka. Továbbtanulási szándékok a felekezeti középiskolákban. (2004) Megjelent: Idővonat pp. 110-129
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1374675] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1374675, Kapcsolat: 25098129
  27. Gábor Kálmán. Ifjúsági korszakváltás : Ifjúság az új évezredben. (2004) ISBN:9638638753
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1479835] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1479835, Kapcsolat: 20575366
  28. Róbert P et al. Has educational sector any impact on school effectiveness in Hungary?: A comparison of the public and the newly established religious grammar schools. (2004) EUROPEAN SOCIETIES 1461-6696 1469-8307 6 2 205-236
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1626805] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1626805, Kapcsolat: 20575362
  29. Szemerszki M. A magánfelsőoktatás kialakulása Magyarországon. (2003)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[20575376] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20575376, Kapcsolat: 20575376
  30. Chall L. Sociological Abstracts: SA13388. (2002)
    Egyéb[21226146] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21226146, Kapcsolat: 21226146
Pusztai G. Felekezeti felsőoktatás a Tiszántúlon. (2002) Megjelent: Intézményi kutatások a felsőoktatásban pp. 230-261, 1150567
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1150567]
  1. Bényei M. HAJDÚ-BIHAR MEGYE HELYTÖRTÉNETI IRODALMA. (2016) HAJDÚ-BIHAR MEGYEI LEVÉLTÁR ÉVKÖNYVE 0133-8528 30 1 345-399
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26095315] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26095315, Kapcsolat: 26095315
  2. Fekete Ilona Dóra. Együttműködés és kapcsolathálók a magyarországi felsőoktatási intézmények között. (2009) Megjelent: Professori Salutem: Tanulmányok a 70 éves Kozma Tamás tiszteletére pp. 131-143
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2860757] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2860757, Kapcsolat: 21650547
  3. Fekete Ilona Dóra. Networks and Cooperation of Public and Church Maintained Higher Educational Institutions in Hungary. (2008) Megjelent: Religion and Values in Education in Central and Eastern Europe pp. 315-325
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2860770] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2860770, Kapcsolat: 20575148
Pusztai G. Közösségek rejtett erőforrásai. A felekezeti középiskolák társadalmi háttere napjainkban. (2002) PROTESTÁNS SZEMLE 1215-8577 4 11. évf. 3-18, 1150568
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1150568]
  1. R Fedor. Egyensúlyban?: A munkaerő-piaci karriertől a familiarizmusig. (2015) ISBN:9789633185001
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[25130140] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25130140, Kapcsolat: 25130140
  2. Rusinné FedorA. A munkaerő-piaci karriertől a familiarizmusig: A kisgyermekes nők munkavállalási attitűdjei és integrációja. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24237395] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24237395, Kapcsolat: 24237395
  3. Révay E. Kapcsolatok, közösségi értékek, közösséghez kötődés három egyetem hallgatóinak véleménye tükrében. (2012) Megjelent: Vallás a keresztény társadalom után: tanulmányok Tomka Miklós emlékére pp. 211-229
    Könyvrészlet[23230935] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23230935, Kapcsolat: 23230928
  4. Rosta G et al. A Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészettudományi Kara a hallgatói értékelések tükrében. (2010) FELSŐOKTATÁSI MŰHELY: AZ EDUCATIO TÁRSADALMI SZOLGÁLTATÓ KHT ORSZÁGOS FELSŐOKTATÁSI INFORMÁCIÓS KÖZPONT KIADVÁNYA 1789-1922 4 4 97-110
    Folyóiratcikk[22056365] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22056365, Kapcsolat: 22056365
  5. Szemerszki Marianna. A nem állami felsőoktatási intézmények hallgatói. (2006) ISBN:9634044034
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[3056461] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3056461, Kapcsolat: 20575621
  6. Ambrózy Á et al. Harminc kilométer – sok vagy kevés?. (2005) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 14 3 537-589
    Folyóiratcikk[20575619] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20575619, Kapcsolat: 20575619
  7. Szemerszki M. A magánfelsőoktatás kialakulása Magyarországon. (2003)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[20575376] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20575376, Kapcsolat: 21052317
Pusztai G. Tetten érhető-e a rejtett tanterv?. (2002) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 12 12. évf. 39-47, 1150576
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1150576]
  1. Morvai L. The Effectiveness of Protestant Secondary School students – in the Light of the Hungarian National Assessment of Basic Competencies 2014 Database. (2018) HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2062-9605 2064-2199 7 2 252-268
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27615630] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27615630, Kapcsolat: 27615684
  2. Szűcs Tímea. Az alapfokú művészeti iskolák működése és társadalmi környezete Egy esélynövelő iskolatípus?. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3381622] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3381622, Kapcsolat: 27608687
  3. Morvai L. Ora et labora?: Egyházi középiskolások eredményessége a 2010 utáni szektorbővülést követően.. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27299599] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27299599, Kapcsolat: 27299599
  4. Szűcs Tímea. A zenei nevelés intézményrendszere és helyzete Magyarországon. (2016) Megjelent: Oktatás és fenntarthatóság (HERA évkönyvek 2015) pp. 540-556
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30351006] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30351006, Kapcsolat: 26058123
  5. Kósa Rita. Kockázatok és mellékhatások az iskolai nevelésben. (2015) METSZETEK - TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2063-6415 4 1 77-85
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3118319] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3118319, Kapcsolat: 26160386
  6. Géczi J. Az iskola kultúrája. (2007) NEVELÉSTÖRTÉNET: A SZÉKESFEHÉRVÁRI KODOLÁNYI JÁNOS FŐISKOLA FOLYÓIRATA 1785-5519 4 3-4
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26705022] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26705022, Kapcsolat: 26705022
  7. Géczi János. Az iskola kultúrája: nevelés és tudomány. (2006) ISBN:9638674547
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1338720] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1338720, Kapcsolat: 21334927
Fináncz J. A negyedik fokozat iránti társadalmi igény megjelenése. (2003) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 4 12. évf. 618-635, 1149578
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1149578]
  1. Morvai L. Ora et labora?: Egyházi középiskolások eredményessége a 2010 utáni szektorbővülést követően. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27266445] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27266445, Kapcsolat: 27266445
  2. Szűcs Tímea. Az alapfokú művészeti iskolák működése és társadalmi környezete Egy esélynövelő iskolatípus?. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3381622] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3381622, Kapcsolat: 27608376
  3. Berei E. Hallgatói színfoltok és elköteleződések. (2017) Megjelent: A felekezeti oktatás új negyedszázada pp. 257-266
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26655440] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26655440, Kapcsolat: 26655448
  4. Baranyi D. Fiatal felnőttek hallgatói mobilitásának vizsgálata az Eszterházy Károly Főiskolán. (2016) Megjelent: TANULMÁNYOK AZ ESZTERHÁZY KÁROLY FŐISKOLA TUDOMÁNYOS DIÁKKÖREINEK TUDOMÁNYOS TEVÉKENYSÉGÉBŐL pp. 35-67
    Könyvrészlet[26489308] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26489308, Kapcsolat: 26489322
  5. Garami Erika. Kistérségi jellemzők együttes hatása az oktatás eredményességére és a továbbtanulási döntésekre. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2973975] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2973975, Kapcsolat: 24237284
  6. Oszlánczi T. Az iskolarendszerű felnőttoktatás szerepe és jellemzői. Egy vidéki esti gimnázium iskolarendszerű felnőttoktatási tevékenysége. (2014) Megjelent: HATÁRTALAN OKTATÁSKUTATÁS pp. 199-215
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23815756] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23815756, Kapcsolat: 23815756
  7. Szemerszki Marianna. Frissdiplomások továbbképzése és továbbképzési stratégiái.. (2011) Megjelent: Frissdiplomások 2010 pp. 83-103
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3056167] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3056167, Kapcsolat: 21334863
  8. Szontágh Krisztina et al. Doktori iskolák marketingfejlesztési lehetőségei – a PhD hallgatók stratégiai döntéseinek viszonylatában. (2010) Megjelent: Új marketing világrend MOK 2010 pp. 437-446
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24252223] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24252223, Kapcsolat: 26655451
  9. Tornyi Zs. A hallgatói mobilitás egy speciális metszete. (2010) Megjelent: Pillanatfelvételek a Kárpát-medencei ifjúságról pp. 103-114
    Könyvrészlet[21029792] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21029792, Kapcsolat: 21029791
  10. Petrás E. Kisvárosi felsőoktatási intézmények lokális hatásrendszere az Alföldön. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21193438] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21193438, Kapcsolat: 21193440
  11. Tornyi Zs. Határon túli doktoranduszlányok. (2007) NAPÚT: IRODALOM MŰVÉSZET KÖRNYEZET 1419-4082 9 4 15-25
    Folyóiratcikk[20575161] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20575161, Kapcsolat: 20575161
  12. Finácz J. Főiskolai és egyetemi hallgatók továbbtanulási tervei a partiumi térségben. (2006) Megjelent: Régió és oktatás pp. 411-419
    Könyvrészlet[20575153] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20575153, Kapcsolat: 20575153
Kozma T. Roma childhood in Eastern Europe. (2003) ACTA PAEDAGOGICA VILNENSIA 1392-5016 1648-665X 11 44-62, 1165924
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1165924]
  1. Štuopytė E. ROMŲ VAIKŲ SOCIALIZACIJOS YPATUMAI. (2008) SOCIALINIS DARBAS 1648-4789 2029-2775 7 3 140-147
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23508018] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23508018, Kapcsolat: 23508018
Pusztai Gabriella et al. A negyedik fokozat iránti társadalmi igény megjelenése. (2003) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 12 4 618-634, 2495227
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2495227]
  1. Pusztai Gabriella. Társadalmi tőke és iskola. (2009)
    Könyv[21051565] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21051565, Kapcsolat: 28269682
Pusztai G. Assessing Contemporary Hungarian Society.. (2003) REVIEW OF SOCIOLOGY OF THE HUNGARIAN SOCIOLOGICAL ASSOCIATION 1417-8648 1588-2845 9 2 161-173, 1149809
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1149809]
  1. Kozma T. Moral education in Hungary fifteen years after the transition. (2005) JOURNAL OF MORAL EDUCATION 0305-7240 1465-3877 34 4 491-504
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1141870] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1141870, Kapcsolat: 20575184
Pusztai G. Hitvalló közösségek rejtett társadalmi funkciója. (2003) MAGISZTER: A ROMÁNIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK SZÖVETSÉGÉNEK SZAKMAI-MÓDSZERTANI FOLYÓIRATA 1583-6436 1 1 65-70, 1149845
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1149845]
  1. Belényi Emese. Kultúrák határmezsgyéjén.: A romániai magyar nyelvű siketoktatás identitásépítő szerepe.. (2019) Megjelent: OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM pp. 235-246
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30814594] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30814594, Kapcsolat: 29002998
  2. Belényi Emese. Többszörös kisebbségben: identitás és oktatási inklúzió egy romániai magyar siket közösségben. (2017)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3177525] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3177525, Kapcsolat: 27298521
Pusztai G. Mai magyar felekezeti középiskolások vallásossága. (2003) Megjelent: Ifjúság, értékrend, vallás pp. 63-81, 1149804
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1149804]
  1. Földvári Mónika. Vallásosság és értékek együttjárása a magyar társadalom generációiban. (2009) Megjelent: Vallásosság és kultúra pp. 11-34
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2379938] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2379938, Kapcsolat: 21053058
  2. Földvári M. Relation of religiosity and values in various age groups of Hungarian society. (2006) Megjelent: Eastern European Religion pp. 73-93
    Könyvrészlet[21053059] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21053059, Kapcsolat: 21053059
2020-08-15 16:52