Rekettye Gábor. A magyar bőrkesztyűexport helyzete és fejlesztési lehetőségei. (1972),
1299470
Disszertáció/Egyetemi doktor (Disszertáció)/Tudományos[1299470]
Marczi Mihály. A Pécsi Kesztyűgyártól a Hunor Rt-ig: az államosítástól a privatizációig - a nagyüzemi pécsi kesztyűgyártás virágzása és hanyatlása. (2019) ISBN:9786150062044
Rekettye Gábor et al. Piachoz alkalmazkodó külkereskedelmi stratégia a pécsi Kesztyűgyárban. (1974) MARKETING - PIACKUTATÁS 0133-2414 VIII 2 122-129,
1299376
Rekettye Gábor. A szegmentáción alapuló piacpolitika szerepe a tőkés országokba irányuló exportunk fejlesztésében. (1976) MARKETING - PIACKUTATÁS 0133-2414 X 4 469-474,
1299386
Rekettye Gábor. A japán gazdasági sikerek háttere. (1987) TERVGAZDASÁGI FÓRUM: AZ ORSZÁGOS TERVHIVATAL NEGYEDÉVES FOLYÓIRATA 0237-4552 3 2 122-131,
1433001
Hofmeister Tóth. A vásárlói döntést befolyásoló kultúra és értékek marketingszemléletű vizsgálata (a magyar nők körében végzett empirikus kutatás eredményeinek összefoglalása). (1994)
Rekettye Gábor. A japán disztribúciós rendszer sajátossága. (1994) KERESKEDELMI SZEMLE: A BELKERESKEDELMI KUTATÓ INTÉZET FOLYÓIRATA 0451-7652 35 6 33-39,
1433159
Lajos Attila. Az egészségtudatosság megnyilvánulása a fiatal korosztály élelmiszerpreferenciáiban. (2006) Megjelent: Növényvédőszer használat csökkentésének gazdasági hatásai pp. 115-133
Rácz-Putzer Petra Eszter. A vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) lehetséges jövőjének vizsgálata különös tekintettel a hazai gyakorlatra. (2015)
Kiss Mária. A MARKETINGORIENTÁCIÓ ÉRVÉNYESÜLÉSE A MAGYAR ÉLELMISZERIPARBAN. (1998) Megjelent: Hagyomány és megújulás a magyar marketingoktatásban pp. 169-174
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[22541019] [Nyilvános]
Rekettye Gábor et al. Az egyetemi marketingoktatás néhány kérdése. (1995) Megjelent: Tény, tartalom, tendencia pp. 3-15,
2286961
Egyéb konferenciaközlemény/Utánközlés (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2286961]
Kuráth Gabriella. A hallgatói kompetenciák elemzése és fejlesztési javaslatok: A Pécsi Tudományegyetem DPR eredményei és gyakorlata. (2018) ISBN:9789634292142
Kiss Marietta et al. Az MKTOR piacorientációt mérő modell adaptációja és kapcsolata a vállalati teljesítménnyel. (2020) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 54 2. klsz 79-91
Gyulavári Tamás et al. A piacorientáció egyes dimenzióinak összefüggése a vállalati versenyképességgel a magyar vállalatok körében. (2017) Megjelent: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás pp. 422-431
Kontor Enikő. A piacorientáció egyes elméleti és gyakorlati kérdései a kisvállalati szektorban.. (2010) Megjelent: Innováció, versenyképesség, KKV-k. pp. 221-236
Francois Durrieu et al. Market orientation of French and Hungarian small and medium-sized wineries. (2008) INTERNATIONAL JOURNAL OF WINE BUSINESS RESEARCH: IJWBR 1751-1062 1751-1070 20 2 124-137
François Durrieu. Market Orientation of the French and Hungarian Small and Medium Sized Vineries. (2006) Megjelent: 3rd International Wine Business Research Conference pp. 1-21
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[21364696] [Nyilvános]
Joaquina Rodríguez-Bobada Rey. Efecto moderador de la tipología estratégica en la relación orientación al mercado-resultados. (2005) REVISTA EUROPEA DE DIRECCIÓN Y ECONOMÍA DE LA EMPRESA 1019-6838 14 4 121-138
Berács József et al. A marketing tevékenység és az üzleti teljesítmény kapcsolata nemzetközi összehasonlításban. (2004) TÁRSADALOM ÉS GAZDASÁG 1588-9734 1589-021X 26 2 89-111
MARTÍN ARMARIO. Orientación al mercado: estado de la cuestión y agenda de investigación. (2002) Megjelent: DE COMPUTIS ET SCRIPTURIS - Estudios en homenaje a Mario Pifarré Riera pp. 1-593
Enrique Martin et al. La orientación al mercado y el rendimiento empresarial: el caso de la banca comercial espanola. (2001) CUADERNOS DE GESTION 1131-6837 1988-2157 1 1 33-64
Dobay Péter et al. Marketing On-line — A comparative Study on City Marketing. (1998) Megjelent: Proceedings of the Fouth Annual Conference on Convergence or Divergence : Aspirations and Reality in Central and Eastern Europe... pp. 343-363
Berács József et al. Gazdasági fejlettség és a marketing elvi összefüggései a privatizáció tükrében. (1996) Megjelent: Új utak a közgazdasági, üzleti és társadalomtudományi képzésben pp. 345-356
Rekettye Gábor et al. Small firms and product innovation - evidence from UK. (1995) Megjelent: 25th European small business seminar, proceedings pp. 423-435,
1433595
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1433595]
Sonal Shashiranjan. Technological Flexibility in Micro Small and Medium Enterprises (MSMEs): A Case of Small Scale Engineering Industries of Gujarat. (2014) INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH AND SCIENTIFIC INNOVATION 2321-2705 1 7 318-327
M H Bala. Technological innovations in Indian Small and Medium Enterprises (SMEs) sector: does firm size matter?. (2006) INTERNATIONAL JOURNAL OF INNOVATION AND LEARNING 1471-8197 1741-8089 3 5 499-517
M H Bala. Pattern of technological innovations in small enterprises: a comparative perspective of Bangalore (India) and Northeast England (UK). (2005) TECHNOVATION 0166-4972 1879-2383 25 3 269-280
Robert D et al. Entrepreneurship and small business research – a European perspective. (2002) JOURNAL OF SMALL BUSINESS AND ENTERPRISE DEVELOPMENT 1462-6004 1758-7840 9 2 172-222
M. H. Bala. Technological Innovations in small firms in the north-east of England. (2001) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENTREPRENEURSHIP AND INNOVATION 1465-7503 2043-6882 2 3 141-152