Rekettye Gábor. A magyar bőrkesztyűexport helyzete és fejlesztési lehetőségei. (1972), 1299470
Disszertáció/Egyetemi doktor (Disszertáció)/Tudományos[1299470]
  1. Marczi Mihály. A Pécsi Kesztyűgyártól a Hunor Rt-ig: az államosítástól a privatizációig - a nagyüzemi pécsi kesztyűgyártás virágzása és hanyatlása. (2019) ISBN:9786150062044
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[31239016] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31239016, Kapcsolat: 28896861
  2. Nagy Bálint. A marketing magyarországi intézményesülésének története. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2967559] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2967559, Kapcsolat: 25242968
Rekettye Gábor et al. Piachoz alkalmazkodó külkereskedelmi stratégia a pécsi Kesztyűgyárban. (1974) MARKETING - PIACKUTATÁS 0133-2414 VIII 2 122-129, 1299376
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1299376]
  1. Fojtik János. Az iparvállalati külpiaci marketing. (1987)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1496870] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1496870, Kapcsolat: 20887403
  2. Baczoni Gáborné et al. Repertórium, tartalomjegyzék, 1967-1979. (1980)
    Egyéb/Ismertetés/Katalógus (Egyéb)[26733915] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26733915, Kapcsolat: 26733882
  3. Fülöp Sándor. Vállalati értékesítési és árpolitikai döntések előkészítése. (1975) ISBN:9632202422
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[20887402] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20887402, Kapcsolat: 20887402
  4. Szerkesztőség. Marketing - piackutatás. (1974) FIGYELŐ: GAZDASÁGPOLITIKAI HETILAP 0015-086X 18 25 15-15
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[31340807] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31340807, Kapcsolat: 29029173
Rekettye Gábor. A formatervezés helye és szerepe a termékpolitikában. (1976) MINŐSÉG ÉS MEGBÍZHATÓSÁG 0580-4485 X 5 152-160, 1299388
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1299388]
  1. Fixler László. A minőség és szerepe a marketingpolitikában. (1977) Megjelent: A marketingkutatás időszerű kérdései pp. 65-75
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[21352952] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21352952, Kapcsolat: 21352952
Rekettye Gábor. A marketing elmélet és gyakorlat változása a fejlett tőkés országokban. (1976) MARKETING - PIACKUTATÁS 0133-2414 X 2 149-155, 1299380
Folyóiratcikk/Nem besorolt (Folyóiratcikk)/Tudományos[1299380]
  1. Fojtik János. A marketing, mint eszkalációs probléma: Esszék a marketingről való gondolkodásról. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1275582] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1275582, Kapcsolat: 24418405
  2. Orosdy Béla. Koordináció, piac, marketing: A marketing makroökonómiai helye és mikroökonómiai szerepe. (1995) ISBN:9636413754
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1421926] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1421926, Kapcsolat: 21352959
  3. Orosdy Béla. A marketing fogalmáról és „kiterjesztéseiről”. (1995) Megjelent: Studia Oeconomica: Jubileumi tanulmánykötet pp. 254-267
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2249282] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2249282, Kapcsolat: 21352957
  4. Orosdy Béla. A marketing fogalmáról és „kiterjesztéseiről". (1995) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 29 4 31-36
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1421949] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1421949, Kapcsolat: 21352958
  5. Orosdy Béla. Koordináció, piac, marketing: A marketing makroökonómiai helye és mikroökonómiai szerepe. (1993)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[1422101] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1422101, Kapcsolat: 27858250
  6. Dezsériné Dr.. Külkereskedelmi piacszervezés és vevőszolgálat II. kötet Kísérleti jegyzet. (1980)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[1299829] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1299829, Kapcsolat: 21352953
Rekettye Gábor. A szegmentáción alapuló piacpolitika szerepe a tőkés országokba irányuló exportunk fejlesztésében. (1976) MARKETING - PIACKUTATÁS 0133-2414 X 4 469-474, 1299386
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1299386]
  1. Fojtik János. Az iparvállalati külpiaci marketing. (1987)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1496870] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1496870, Kapcsolat: 21352962
  2. Baczoni Gáborné et al. Repertórium, tartalomjegyzék, 1967-1979. (1980)
    Egyéb/Ismertetés/Katalógus (Egyéb)[26733915] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26733915, Kapcsolat: 26733915
Rekettye Gábor. A vállalati termék-piac döntések lehetséges irányai. (1977) MARKETING - PIACKUTATÁS 0133-2414 XI 3 349-354, 1299414
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1299414]
  1. Baczoni Gáborné et al. Repertórium, tartalomjegyzék, 1967-1979. (1980)
    Egyéb/Ismertetés/Katalógus (Egyéb)[26733915] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26733915, Kapcsolat: 26733922
Rekettye Gábor. Egy kísérleti termékvizsgálat eredményei. (1977) MINŐSÉG ÉS MEGBÍZHATÓSÁG 0580-4485 XI 4 557-560, 1299400
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1299400]
  1. Papp-Váry Árpád Ferenc. A márkanév ereje – Szempontok a sikeres brandépítéshez: Szempontok a sikeres brandépítéshez. (2013) ISBN:9786155376184
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2466689] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2466689, Kapcsolat: 23592914
  2. Kókai Zoltán. Érzékszervi minősítés. (2011)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[23451912] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23451912, Kapcsolat: 23451912
Rekettye Gábor. A környezeti változások hatása - innovatív reagálás. (1978) MARKETING - PIACKUTATÁS 0133-2414 XII 2 135-141, 1299425
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1299425]
  1. Paul Hare. Hungary: A Decade of Economic Reform. (1981) ISBN:0043390218
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2292750] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2292750, Kapcsolat: 21352965
  2. Baczoni Gáborné et al. Repertórium, tartalomjegyzék, 1967-1979. (1980)
    Egyéb/Ismertetés/Katalógus (Egyéb)[26733915] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26733915, Kapcsolat: 26733925
Rekettye Gábor. A külpiaci versenyképesség egyes tényezői. (1979) MARKETING - PIACKUTATÁS 0133-2414 XIII 4 463-469, 1299440
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1299440]
  1. Fojtik János. Az iparvállalati külpiaci marketing. (1987)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1496870] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1496870, Kapcsolat: 21352967
  2. Baczoni Gáborné et al. Repertórium, tartalomjegyzék, 1967-1979. (1980)
    Egyéb/Ismertetés/Katalógus (Egyéb)[26733915] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26733915, Kapcsolat: 26733937
Rekettye Gábor. Opportunities for Cooperation in the Leather and Footwear Industry. (1982) MARKETING IN HUNGARY 0025-3731 - 4 12-18, 1299462
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1299462]
  1. VIMAL RATH. A BIBLIOGRAPHY OF ENGLISH LANGUAGE ARTICLES ON EAST EUROPEAN SOCIALIST ECONOMIES 1981 -1987 (PARTIALLY ANNOTATED). (1988)
    Egyéb/Ismertetés/Katalógus (Egyéb)/Tudományos[23647302] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23647302, Kapcsolat: 23647302
Rekettye Gábor. A termékszerkezet korszerűsítésére irányuló vállalati döntések piaci feltételrendszere. (1984), 1299473
Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[1299473]
  1. Nagy Bálint. A marketing magyarországi intézményesülésének története. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2967559] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2967559, Kapcsolat: 25242969
Rekettye Gábor. A japán gazdasági sikerek háttere. (1987) TERVGAZDASÁGI FÓRUM: AZ ORSZÁGOS TERVHIVATAL NEGYEDÉVES FOLYÓIRATA 0237-4552 3 2 122-131, 1433001
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1433001]
  1. Kiglics István. Napkeltétől napnyugtáig? Kísérletek a japán sikergazdasági modell megújítására. (2011) ISBN:9789633120231
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[23180024] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23180024, Kapcsolat: 23180024
  2. I Kiglics. Japan in hesitating transition. (2011) ISBN:9789633120361
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[23181089] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23181089, Kapcsolat: 23181089
  3. Kiglics István. Paradigmaváltási kísérlet a japán gazdaságban. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25569111] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25569111, Kapcsolat: 21352972
  4. Jarjabka Ákos. Röviden a 3M módszerről. (2004) Megjelent: Módszertani- és szemelvénygyűjtemény a Menedzsment alapjai 2. gyakorlat tárgyhoz pp. 227-257
    Könyvrészlet/Felsőoktatási tankönyv része (Könyvrészlet)/Oktatási[23132102] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23132102, Kapcsolat: 22518995
  5. Jarjabka Ákos. The Cultural and Production Conditions of Applying JIT. (2000) Megjelent: The Significance of the Last Decade pp. 49-60
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1434568] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1434568, Kapcsolat: 21352969
  6. Jarjabka Ákos. Piac és tervezés összhangja: a japán példa. (1997) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 31 1 28-35
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1434805] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1434805, Kapcsolat: 21352968
Rekettye Gábor. A japán gazdaság helyzete és a magyar-japán gazdasági kapcsolatok alakulása. (1989), 1488635
Egyéb/Nem besorolt (Egyéb)/Tudományos[1488635]
  1. Kiglics István. Napkeltétől napnyugtáig? Kísérletek a japán sikergazdasági modell megújítására. (2011) ISBN:9789633120361
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[23181176] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23181176, Kapcsolat: 23181176
  2. Kiglics István. Paradigmaváltási kísérlet a japán gazdaságban. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25569111] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25569111, Kapcsolat: 21352973
Rekettye Gábor. Japanese Direct Investment and How to Attract it to Hungary. (1990) Megjelent: Economic Restructuring in Hungary pp. 55-65, 1432477
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1432477]
  1. Tóth Gergely. Japanese Business Activity from a Hungarian Point of View. (1993) ACTA OECONOMICA 0001-6373 1588-2659 45 3-4 401-420
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2113156] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2113156, Kapcsolat: 21352987
  2. Tóth Gergely. A Sunny Picture? Japan’s Past, Present and Future from European Point of View. (1992)
    Könyv[21352988] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21352988, Kapcsolat: 21352988
Rekettye Gábor. A környezeti változások hatása a marketing oktatására. (1991) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 25 3-4 179-189, 1433023
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1433023]
  1. Kiss Tibor. Design and Development of a Flexibble Business Simulation Game. (1997)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21352998] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21352998, Kapcsolat: 21352989
Rekettye Gábor. A külpiaci marketing I.. (1991) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 25 5-6 307-313, 1433031
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1433031]
  1. Hoffmann Istvánné. Stratégiai marketing. (2000) ISBN:9789639585324
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[21352993] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21352993, Kapcsolat: 21352977
  2. Bauer András et al. Marketing. (1996) ISBN:9637415572
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[22541013] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22541013, Kapcsolat: 22541013
  3. Hofmeister Tóth. A vásárlói döntést befolyásoló kultúra és értékek marketingszemléletű vizsgálata (a magyar nők körében végzett empirikus kutatás eredményeinek összefoglalása). (1994)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[21352976] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21352976, Kapcsolat: 21352976
  4. Bauer András et al. Bevezetés a marketingbe. (1993)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[21352975] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21352975, Kapcsolat: 21352975
  5. Bauer András et al. Marketing. (1992)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[21352974] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21352974, Kapcsolat: 21352974
Rekettye Gábor. A külpiaci marketing II.. (1992) MARKETING 0237-1995 26 1 28-35, 1433037
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1433037]
  1. Fábián Ágnes. Szellemi termékek, ezen belül kiemelten a védjegyek szerepe a vállalatai stratégiai marketing döntéseiben. (1996)
    Disszertáció/Egyetemi doktor (Disszertáció)/Tudományos[21352990] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21352990, Kapcsolat: 21352990
Rekettye Gábor et al. A külpiaci marketing. (1992), 1432429
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1432429]
  1. Külpiaci marketing. (1994) KERESKEDELMI SZEMLE: A BELKERESKEDELMI KUTATÓ INTÉZET FOLYÓIRATA 0451-7652 XXXV 6 60-61
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[31251859] []
    Független, Idéző: 31251859, Kapcsolat: 28918608
Rekettye Gábor. A japán disztribúciós rendszer sajátossága. (1994) KERESKEDELMI SZEMLE: A BELKERESKEDELMI KUTATÓ INTÉZET FOLYÓIRATA 0451-7652 35 6 33-39, 1433159
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1433159]
  1. Kiglics István. Napkeltétől napnyugtáig? Kísérletek a japán sikergazdasági modell megújítására. (2011) ISBN:9789633120231
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[23180024] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23180024, Kapcsolat: 23181390
  2. Kiglics István. Japan in hesitating transition. (2011)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[23181392] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23181392, Kapcsolat: 23181392
  3. Kiglics István. Paradigmaváltási kísérlet a japán gazdaságban. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25569111] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25569111, Kapcsolat: 21353007
  4. Székely Géza et al. Marketing alapismeretek. (2006) ISBN:9639585815
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[27044635] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27044635, Kapcsolat: 27044635
  5. Székely Géza et al. Basic Marketing. (2006) ISBN:9639698059
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2401044] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2401044, Kapcsolat: 21454976
  6. Eszes István. Globális marketing. (1999) ISBN:9631630307
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1210122] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1210122, Kapcsolat: 21353006
  7. Jarjabka Ákos. Piac és tervezés összhangja: a japán példa. (1997) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 31 1 28-35
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1434805] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1434805, Kapcsolat: 21353005
Rekettye Gábor. Marketing és minőség. (1994) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 28 3 173-178, 1433153
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1433153]
  1. Vágási Mária. Innovációmarketing. (2006) ISBN:9630583968; 9789630583961
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1296198] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1296198, Kapcsolat: 22462374
  2. Lajos Attila. Az egészségtudatosság megnyilvánulása a fiatal korosztály élelmiszerpreferenciájában és fogyasztásában. (2006) ISBN:9639483648
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[23824074] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23824074, Kapcsolat: 23824074
  3. Lajos Attila. Az egészségtudatosság megnyilvánulása a fiatal korosztály élelmiszerpreferenciáiban. (2006) Megjelent: Növényvédőszer használat csökkentésének gazdasági hatásai pp. 115-133
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[21353002] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21353002, Kapcsolat: 21353002
  4. Hoffmann Istvánné. Stratégiai marketing. (2000) ISBN:9789639585324
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[21352993] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21352993, Kapcsolat: 21352999
  5. Mikulás Gábor. Menedzsment: Bevezetés 7 vezetői teszttel, 222 információs és könyvtári példával.. (1999) ISBN:9630372886
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[22518825] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22518825, Kapcsolat: 22518825
  6. Kiss Tibor. Design and Development of a Flexibble Business Simulation Game. (1997)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21352998] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21352998, Kapcsolat: 21352998
  7. Törőcsik Mária. Ipari marketing. (1996) ISBN:9631869202
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1420975] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1420975, Kapcsolat: 21353000
  8. Mark Deckers et al. Bevezetés a könyvtári menedzsmentbe. (1995)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[21352997] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21352997, Kapcsolat: 21352997
Rekettye Gábor. Mi is az a marketing orientáció?. (1994) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 28 2 81-86, 1433142
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1433142]
  1. Rácz-Putzer Petra Eszter. A vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) lehetséges jövőjének vizsgálata különös tekintettel a hazai gyakorlatra. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3163795] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3163795, Kapcsolat: 24845780
  2. Fojtik János. HIPERVERSENY A MAGYAR GAZDASÁGI FELSŐOKTATÁSBAN? (EGY LEHETSÉGES KUTATÁSRÓL). (2012) Megjelent: MOK2012 pp. 1-10
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[22518450] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22518450, Kapcsolat: 22518450
  3. Fojtik János. A marketing, mint eszkalációs probléma: Esszék a marketingről való gondolkodásról. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1275582] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1275582, Kapcsolat: 21352996
  4. Hoffmann Istvánné. Stratégiai marketing. (2000) ISBN:9789639585324
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[21352993] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21352993, Kapcsolat: 21352993
  5. Kiss Mária. A MARKETINGORIENTÁCIÓ ÉRVÉNYESÜLÉSE A MAGYAR ÉLELMISZERIPARBAN. (1998) Megjelent: Hagyomány és megújulás a magyar marketingoktatásban pp. 169-174
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[22541019] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22541019, Kapcsolat: 22541019
  6. Szabó József. Vállalkozási- és menedzsment ismeretek kulturális területen dolgozóknak. (1996)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[26575397] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26575397, Kapcsolat: 26575397
  7. Törőcsik Mária. Ipari marketing. (1996) ISBN:9631869202
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1420975] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1420975, Kapcsolat: 21352995
  8. Olach Zoltán. A marketing szemlélete és gyakorlata: A marketing áttekintő kézikönyve. (1996) ISBN:9635771819
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[22594678] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22594678, Kapcsolat: 22594678
  9. Fojtik János et al. A marketingstratégiák összefüggései: a biztosítási marketing példája. (1996) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 30 4 59-64
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1434418] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1434418, Kapcsolat: 21352991
Rekettye Gábor. A marketing mix. (1995) Megjelent: Studia Oeconomica: Jubileumi tanulmánykötet pp. 313-329, 1432533
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1432533]
  1. Kiss Tibor. Design and Development of a Flexibble Business Simulation Game. (1997)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21352998] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21352998, Kapcsolat: 21354441
Rekettye Gábor et al. Az egyetemi marketingoktatás néhány kérdése. (1995) Megjelent: Tény, tartalom, tendencia pp. 3-15, 2286961
Egyéb konferenciaközlemény/Utánközlés (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2286961]
  1. Kuráth Gabriella. A hallgatói kompetenciák elemzése és fejlesztési javaslatok: A Pécsi Tudományegyetem DPR eredményei és gyakorlata. (2018) ISBN:9789634292142
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[3376325] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3376325, Kapcsolat: 28785447
Rekettye Gábor et al. Half-Way Towards Market Economy. (1995) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 29 1 27-33, 1433170
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1433170]
  1. Kiss Marietta et al. Az MKTOR piacorientációt mérő modell adaptációja és kapcsolata a vállalati teljesítménnyel. (2020) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 Különszám 2. Táplálkozás, egészség,vásárlások 79-91
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31201442] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31201442, Kapcsolat: 29063259
  2. Gyulavári Tamás et al. A piacorientáció egyes dimenzióinak összefüggése a vállalati versenyképességgel a magyar vállalatok körében. (2017) Megjelent: Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás pp. 422-431
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3260650] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3260650, Kapcsolat: 26800221
  3. Francisco José. La Orientation al Mercado y al Rendimento. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[27191566] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27191566, Kapcsolat: 27191566
  4. Kontor Enikő. A piacorientáció érvényesülése és hatása a teljesítményre a kis és középvállalatok körében. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24366331] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24366331, Kapcsolat: 24366331
  5. Ernesto Manuel. LA GESTIÓN DE MARKETING Y LA ORIENTACIÓN AL MERCADO EN HOTELES. (2013) ISBN:9788416036165
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[23710643] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23710643, Kapcsolat: 23710643
  6. Kontor Enikő. Marketingkoncepció, piacorientáció, marketingkompetenciák és érvényesülésük kis- és középvállalatoknál. (2011) COMPETITIO 1588-9645 10 1 104-117
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21633951] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21633951, Kapcsolat: 21633951
  7. Kontor Enikő. A piacorientáció egyes elméleti és gyakorlati kérdései a kisvállalati szektorban.. (2010) Megjelent: Innováció, versenyképesség, KKV-k. pp. 221-236
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[23181394] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23181394, Kapcsolat: 23181394
  8. Francois Durrieu et al. Market orientation of French and Hungarian small and medium-sized wineries. (2008) INTERNATIONAL JOURNAL OF WINE BUSINESS RESEARCH: IJWBR 1751-1062 1751-1070 20 2 124-137
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21354399] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21354399, Kapcsolat: 21354399
  9. François Durrieu. Market Orientation of the French and Hungarian Small and Medium Sized Vineries. (2006) Megjelent: 3rd International Wine Business Research Conference pp. 1-21
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[21364696] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21364696, Kapcsolat: 21364696
  10. Joaquina Rodríguez-Bobada Rey. Efecto moderador de la tipología estratégica en la relación orientación al mercado-resultados. (2005) REVISTA EUROPEA DE DIRECCIÓN Y ECONOMÍA DE LA EMPRESA 1019-6838 14 4 121-138
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24264776] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24264776, Kapcsolat: 24264776
  11. Kiss Mariann. Marketing. (2004) ISBN:9632128516
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[22594687] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22594687, Kapcsolat: 22594687
  12. Berács József et al. A marketing tevékenység és az üzleti teljesítmény kapcsolata nemzetközi összehasonlításban. (2004) TÁRSADALOM ÉS GAZDASÁG 1588-9734 1589-021X 26 2 89-111
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2260950] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2260950, Kapcsolat: 21354401
  13. Berács József. Piacorientáció – Marketing és közgazdasági megközelítés. (2002)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[23777697] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23777697, Kapcsolat: 21354369
  14. Berács József. Piacorientáció, Közgazdasági és marketing megközelítés. (2002)
    Disszertáció/MTA Doktora (Disszertáció)/Tudományos[2282676] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2282676, Kapcsolat: 21354382
  15. MARTÍN ARMARIO. Orientación al mercado: estado de la cuestión y agenda de investigación. (2002) Megjelent: DE COMPUTIS ET SCRIPTURIS - Estudios en homenaje a Mario Pifarré Riera pp. 1-593
    Könyvrészlet[22044926] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22044926, Kapcsolat: 22044926
  16. Berács József. Market orientation-marketing and economic approach. (2001)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2295716] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2295716, Kapcsolat: 21354381
  17. Enrique Martin et al. La orientación al mercado y el rendimiento empresarial: el caso de la banca comercial espanola. (2001) CUADERNOS DE GESTION 1131-6837 1988-2157 1 1 33-64
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21354349] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21354349, Kapcsolat: 21354349
  18. Vágási Mária. A marketing-menedzsment alapjai. (2001)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[22769743] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22769743, Kapcsolat: 22769743
  19. P Dobay et al. Marketing On-line: A Comparative Study on City Marketing. (2000) Megjelent: The Significance of the Last Decade pp. 74-71
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1275752] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1275752, Kapcsolat: 21354357
  20. Dobay Péter et al. Marketing On-line — A comparative Study on City Marketing. (1998) Megjelent: Proceedings of the Fouth Annual Conference on Convergence or Divergence : Aspirations and Reality in Central and Eastern Europe... pp. 343-363
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[21354358] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21354358, Kapcsolat: 21354358
  21. Berács József et al. Gazdasági fejlettség és a marketing elvi összefüggései a privatizáció tükrében. (1996) Megjelent: Új utak a közgazdasági, üzleti és társadalomtudományi képzésben pp. 345-356
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[21354350] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21354350, Kapcsolat: 21354350
  22. Fojtik János. Mit is jelent ma a marketing?. (1995) Megjelent: Studia Oeconomica: Jubileumi tanulmánykötet pp. 100-109
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1432865] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1432865, Kapcsolat: 21354359
  23. Fojtik János. A marketing jelentéseiről. (1995) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 29 4 26-30
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1434411] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1434411, Kapcsolat: 21354360
Rekettye Gábor et al. Small firms and product innovation - evidence from UK. (1995) Megjelent: 25th European small business seminar, proceedings pp. 423-435, 1433595
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1433595]
  1. Sonal Shashiranjan. Technological Flexibility in Micro Small and Medium Enterprises (MSMEs): A Case of Small Scale Engineering Industries of Gujarat. (2014) INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH AND SCIENTIFIC INNOVATION 2321-2705 1 7 318-327
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[24315739] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24315739, Kapcsolat: 24315739
  2. Li Yao. Zhong xiao qi ye sheng ji de lu jing xuan ze yan jiu. (2013) Inquiry Into Economic Issues 1006-2912 2013 9 99-103
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23470910] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23470910, Kapcsolat: 23470910
  3. M H Bala. Technological innovations in Indian Small and Medium Enterprises (SMEs) sector: does firm size matter?. (2006) INTERNATIONAL JOURNAL OF INNOVATION AND LEARNING 1471-8197 1741-8089 3 5 499-517
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21354413] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21354413, Kapcsolat: 21354413
  4. M H Bala. Pattern of technological innovations in small enterprises: a comparative perspective of Bangalore (India) and Northeast England (UK). (2005) TECHNOVATION 0166-4972 1879-2383 25 3 269-280
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23462305] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23462305, Kapcsolat: 21370537
  5. MHB Subrahmanya. Technological Innovation at Small Enterprises. (2003) ECONOMIC AND POLITICAL WEEKLY 0012-9976 38 21 2067-2073
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21354414] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21354414, Kapcsolat: 21354414
  6. Subrahmanya et al. Research and Development in Small Industry in Karnataka. (2002) ECONOMIC AND POLITICAL WEEKLY 0012-9976 37 39 4010-4017
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21370538] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21370538, Kapcsolat: 21370538
  7. B Subrahmanya. R & D and firm size in the small firm size industry in India. (2002) SRI LANKAN JOURNAL OF MANAGEMENT 1391-1503 VII 3-4 1-25
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24452329] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24452329, Kapcsolat: 24452329
  8. Robert D et al. Entrepreneurship and small business research – a European perspective. (2002) JOURNAL OF SMALL BUSINESS AND ENTERPRISE DEVELOPMENT 1462-6004 1758-7840 9 2 172-222
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21354410] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21354410, Kapcsolat: 21354410
  9. M. H. Bala. Technological Innovations in small firms in the north-east of England. (2001) INTERNATIONAL JOURNAL OF ENTREPRENEURSHIP AND INNOVATION 1465-7503 2043-6882 2 3 141-152
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30863451] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30863451, Kapcsolat: 28372536
2020-08-05 22:11