Márialigeti J. Statisztikus fárasztóvizsgálatok kiértékelésének megbízhatósága. (1974), 2637107
Disszertáció/Egyetemi doktor (Disszertáció)/Tudományos[2637107]
  1. Zsáry Á. Gépelemek I.. (1995)
    Könyv[23977343] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23977343, Kapcsolat: 23977343
  2. Gedeon J. Biztonsági tényező számítás szerkezetfárasztásnál. (1986) Járművek és Mezőgazdasági gépek 33 7 241-247
    Folyóiratcikk[23977344] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23977344, Kapcsolat: 23977344
  3. Gedeon J. Jármű vázszerkezetek kifáradási élettartamának meghatározása. (1984)
    Disszertáció/MTA Doktora (Disszertáció)[23977345] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23977345, Kapcsolat: 23977345
  4. Gedeon J. A Weibull eloszlás néhány műszaki alkalmazása. II rész: Összetett feladatok. (1981) GÉP 0016-8572 XXXIII 6 225-232
    Folyóiratcikk[23977346] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23977346, Kapcsolat: 23977346
  5. Michelberger P et al. Problems and Development in Commercial Road Vehicle Fatigue and Testing. (1980) INTERNATIONAL JOURNAL OF VEHICLE DESIGN 0143-3369 1 5 440-453
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2607190] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2607190, Kapcsolat: 23977342
  6. Moughli O. Etude Théorique et Experimantale des Caracteristique de Fatigue d'un Acier Laminé. (1979)
    Disszertáció/Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció)[23977347] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23977347, Kapcsolat: 23977347
  7. Gedeon J. Discrete Probability Distribution Methods for Fatigue Life Prediction. (1978) Megjelent: Proceedings XI. Congress of the International Council of the Aeronautical Sciences pp. 555-565
    Egyéb konferenciaközlemény[23977348] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23977348, Kapcsolat: 23977348
Halász G et al. Statisztikus módszerek a műszaki gyakorlatban. (1976) ISBN:9634311482, 2619127
Könyv/Oktatási anyag (Könyv)/Oktatási[2619127]
  1. Borsa B. Eketestek vontatási ellenállásának stabilitásvizsgálatai Stacionaritás, ergodicitás. (1992) Járművek és Mezőgazdasági gépek 39 2 47-52
    Folyóiratcikk[23945514] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23945514, Kapcsolat: 23945514
  2. Borsa B. Az ergodicitás modellezése sztochasztikus szimulációval. (1992) Járművek és Mezőgazdasági gépek 39 10 374-381
    Folyóiratcikk[23945515] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23945515, Kapcsolat: 23945515
  3. Chung G. Diesel-hidraulikus vontatójárművek hajtásdinamikai vizsgálata. (1991)
    Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)[23945516] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23945516, Kapcsolat: 23945516
  4. Lovász Z. Kéttengelyes gépjármű mozgásának fékezés közbeni vizsgálata matematikai járműmodell felhasználásával. (1990) Járművek és Mezőgazdasági gépek 37 12 463-468
    Folyóiratcikk[23945517] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23945517, Kapcsolat: 23945517
  5. Kugler L. Teherkocsi forgóváz dinamikus viselkedése és a jellemző alkatrészelhasználódás kapcsolata. BME.. (1989)
    Disszertáció/Nem besorolt (Disszertáció)[24070638] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24070638, Kapcsolat: 24070638
  6. Kugler L. Teherkocsi forgóváz dinamikus viselkedése és a jellemző alkatrészelhasználódás kapcsolata. (1989)
    Disszertáció/Egyetemi doktor (Disszertáció)[23945518] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23945518, Kapcsolat: 23945518
  7. Lovász Z. A fékezéskor fellépő lengések fékezési folyamatra gyakorolt hatásának vizsgálata. (1986)
    Disszertáció/Egyetemi doktor (Disszertáció)[23945520] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23945520, Kapcsolat: 23945520
  8. Borsa B. Méréstervezési szempontok az eke terhelésének becslésére. (1983) Járművek és Mezőgazdasági gépek 30 1 15-19
    Folyóiratcikk[23945522] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23945522, Kapcsolat: 23945522
  9. Borsa B. Méréskiértékelési szempontok az eke terhelésénk becsléséhez. (1983) JÁRMűVEK, MEZŐGAZDASÁGI GÉPEK 30 1 15-19
    Folyóiratcikk[11301006] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 11301006, Kapcsolat: 11301006
  10. Borsa B. Véletlen folyamatok méréstervezésének egyes kérdései különös tekintettel a magajáró szecskázó nyomatékfelvételi folyamatára. (1981) Járművek és Mezőgazdasági gépek 28 1 27-32
    Folyóiratcikk[23945523] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23945523, Kapcsolat: 23945523
  11. Moughli O. Etude Théorique et Experimantale des Caracteristique de Fatigue d'un Acier Laminé. (1979)
    Disszertáció/Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció)[23945525] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23945525, Kapcsolat: 23945525
Márialigeti J. Élettartamvizsgálatok megbízhatóságának néhány kérdése. (1976) GÉP 0016-8572 XXVIII 3 73-80, 2637113
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2637113]
  1. Nagy J. Élettartam-vizsgálat kiértékelése grafikus módszerrel. (1982) Járművek és Mezőgazdasági gépek 29 7 257-260
    Folyóiratcikk[23977349] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23977349, Kapcsolat: 23977349
Márialigeti J. Interval Estimation Procedures for Evaluating Statistic Fatigue Data. (1976) PERIODICA POLYTECHNICA-TRANSPORTATION ENGINEERING 0303-7800 1587-3811 4 1 47-59, 2637114
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2637114]
  1. Moughli O. Etude Théorique et Experimantale des Caracteristique de Fatigue d'un Acier Laminé. (1979)
    Disszertáció/Külföldi fokozat (nem PhD) (Disszertáció)[23977350] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23977350, Kapcsolat: 23977350
Márialigeti János. Az élettartam-előrebecslés fő irányzatai rendszertelen terhelés-váltakozás esetén. (1988) BME KÖZLEKEDÉSMÉRNÖKI KAR GÉPELEMEK TANSZÉK KÖZLEMÉNYEI 0139-1615 57 46-79, 2637971
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2637971]
  1. Zsáry Á. Gépelemek I.. (1995)
    Könyv[23977343] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23977343, Kapcsolat: 23979548
Márialigeti J. Simulationstechnische Untersuchung von nichtlinearen Schwingungen bei fehlerbehafteten Zahnrädern. (1989) Megjelent: Zahradgetriebe Tagung Dresden Vortragsbnd Teil I pp. 200-206, 2637121
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2637121]
  1. Linke. Bericht von der Tagung Zahradgetriebe Dresden 1989. (1990) MASCHINENBAUTECHNIK 0025-4495 39 3 134-137
    Folyóiratcikk[23977351] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23977351, Kapcsolat: 23977351
Márialigeti J. Fogazathibás fogaskerekek merevségi függvényeinek szimulációs modellje. (1990) GÉP 0016-8572 XLII 2 59-62, 2637123
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2637123]
  1. Döbröczöni Á. Gépszerkezettani alkotások és hajtástechnikai kutatások. (1994)
    Disszertáció/Habilitációs anyag (Disszertáció)[23977357] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23977357, Kapcsolat: 23977357
Márialigeti J. Evolvensfogazatú fogaskerékpárok lengéseinek nemlineáris modellezése és lengéseinek szimulációs vizsgálata. (1991), 2637122
Disszertáció/Kandidátus (Disszertáció)/Tudományos[2637122]
  1. Karsai G. Fogaskerékrezgések. (1999) Megjelent: VII. Mechanikai Konferencia
    Egyéb konferenciaközlemény[23977352] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23977352, Kapcsolat: 23977352
  2. Karsai G. Dinamikusan és statikusan optimális fogalakmódosítás fogaskerékhajtásokban. (1998) Járművek és Mezőgazdasági gépek 45 2 41-50
    Folyóiratcikk[23977353] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23977353, Kapcsolat: 23977353
  3. Horvát P. A gördülőcsapágyazás csillapításának hatása a fogaskerékhajtás dinamikájára. (1998)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)[23977354] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23977354, Kapcsolat: 23977354
  4. Zsáry Á. Gépelemek II.. (1995)
    Könyv[23977355] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23977355, Kapcsolat: 23977355
  5. Zobory I. Vasúti vontatójárművek hajtásdinamikája. (1992)
    Disszertáció/MTA Doktora (Disszertáció)[23977356] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23977356, Kapcsolat: 23977356
Márialigeti J. Simulation Study of the Influence of Involute Tip Relief on Gear Dynamic Behaviour. (1997) PERIODICA POLYTECHNICA-TRANSPORTATION ENGINEERING 0303-7800 1587-3811 25 1-2 59-77, 2637147
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2637147]
  1. Li J et al. Gearing dynamics optimization by 3-D tooth profile modification. (2002) Modelling, Measurement and Control B 1259-5969 71 5-6 1-14
    Folyóiratcikk/Tudományos[26309956] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26309956, Kapcsolat: 23977358
Lelkes M et al. Numerical determination of cutting parameters for the control of Klingelnberg spiral bevel gear geometry. (2002) JOURNAL OF MECHANICAL DESIGN 1050-0472 1050-0472 124 4 761-772, 2637167
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2637167]
  1. Liu Siyuan et al. Investigation on the influence of work holding equipment errors on contact characteristics of face-hobbed hypoid gear. (2019) MECHANISM AND MACHINE THEORY 0094-114X 138 95-111
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31050944] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31050944, Kapcsolat: 28628977
  2. Tsuji Isamu et al. Assembly interference and its avoidance of spiral bevel gears in cyclo-palloid system. (2019) PROCEEDINGS OF THE INSTITUTION OF MECHANICAL ENGINEERS PART C-JOURNAL OF MECHANICAL ENGINEERING SCIENCE 0954-4062
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31058200] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31058200, Kapcsolat: 28628974
  3. Zhou Yuansheng et al. A novel method to generate the tooth surface model of face-milled generated spiral bevel gears. (2019) INTERNATIONAL JOURNAL OF ADVANCED MANUFACTURING TECHNOLOGY 0268-3768 1433-3015 102 5-8 1205-1214
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31058202] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31058202, Kapcsolat: 28628976
  4. Wang Shenghui et al. An adaptive geometric meshing theory for the face-milled generated spiral bevel gears. (2019) FORSCHUNG IM INGENIEURWESEN-ENGINEERING RESEARCH 0015-7899 83 3 775-780
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[31058201] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31058201, Kapcsolat: 28628975
  5. Syzrantsev Vladimir et al. Research on Geometrical Characteristics of Straight Bevel Gears with a Small Shaft Angle with a Non-Generated Gear and Generated Pinion. (2017) FME TRANSACTIONS 1451-2092 45 4 661-669
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26917765] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26917765, Kapcsolat: 26912036
  6. Syzrantsev Vladimir et al. PRECESSIONAL GEARS FOR DRIVES OF STOP VALVES OF OIL AND GAS PIPELINES AND GEARBOXES OF PUMPS TO PRODUCE HEAVY CRUDE OIL. (2017) IZVESTIYA TOMSKOGO POLITEHNICHESKOGO UNIVERSITETA INZHINIRING GEORESURSOV / BULLETIN OF THE TOMSK POLYTECHNIC UNIVERSITY GEO ASSETS ENGINEERING 2500-1019 2413-1830 328 2 15-27
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27303945] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27303945, Kapcsolat: 27303945
  7. Gonzalez-Perez Ignacio. COMPARISON OF CYCLO-PALLOID AND CYCLO-CUT CUTTING METHODS FOR GENERATION OF SPIRAL BEVEL GEARS. (2017) Proceedings of the ASME Design Engineering Technical Conferences 2159-7383 Cleveland
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[27303946] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27303946, Kapcsolat: 27303946
  8. Zhou Yuansheng et al. A New Method of Designing the Tooth Surfaces of Spiral Bevel Gears With Ruled Surface for Their Accurate Five-Axis Flank Milling. (2017) JOURNAL OF MANUFACTURING SCIENCE AND ENGINEERING-TRANSACTIONS OF THE ASME 1087-1357 1528-8935 139 6
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27303944] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27303944, Kapcsolat: 27303944
  9. Gonzalez-Perez Ignacio et al. Analytical determination of basic machine-tool settings for generation of spiral bevel gears and compensation of errors of alignment in the cyclopalloid system. (2017) INTERNATIONAL JOURNAL OF MECHANICAL SCIENCES 0020-7403 120 91-104
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26557374] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26557374, Kapcsolat: 26557374
  10. Zhang Yu et al. Tooth surface geometry optimization of spiral bevel and hypoid gears generated by duplex helical method with circular profile blade. (2016) JOURNAL OF CENTRAL SOUTH UNIVERSITY 2095-2899 2227-5223 23 3 544-554
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25792538] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25792538, Kapcsolat: 25776735
  11. Mohsen Habibi et al. An accurate and efficient approach to undeformed chip geometry in face-obbing and its application in cutting force prediction. (2016) JOURNAL OF MECHANICAL DESIGN 1050-0472 1050-0472 138 2
    Folyóiratcikk/Tudományos[25327389] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25327389, Kapcsolat: 25327389
  12. Du J et al. Tooth surface modeling and contact analysis of klingelnberg hypoid gear. (2015) XIBEI GONGYE DAXUE XUEBAO/JOURNAL OF NORTHWESTERN POLYTECHNICAL UNIVERSITY 1000-2758 33 2 222-228
    Folyóiratcikk/Tudományos[25327390] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25327390, Kapcsolat: 25327390
  13. Chen Yangzhi. GEOMETRIC CONSTRAINTS AND INTERFERENCE-PROOF CONDITIONS OF HELIX-CURVE MESHING-WHEEL MECHANISM. (2015) TRANSACTIONS OF THE CANADIAN SOCIETY FOR MECHANICAL ENGINEERING 0315-8977 39 1 13-28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24891260] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24891260, Kapcsolat: 24891260
  14. Zhou YS et al. A new geometric meshing theory for a closed-form vector representation of the face-milled generated gear tooth surface and its curvature analysis. (2015) MECHANISM AND MACHINE THEORY 0094-114X 83 91-108
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)[24522754] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24522754, Kapcsolat: 24522754
  15. Zhang Weiqing et al. A motion control method for face hobbing on CNC hypoid generator. (2015) MECHANISM AND MACHINE THEORY 0094-114X 92 127-143
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25326942] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25326942, Kapcsolat: 25326942
  16. Li HT et al. The kinematic synthesis of involute spiral bevel gears and their tooth contact analysis. (2014) MECHANISM AND MACHINE THEORY 0094-114X 79 141-157
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)[24522755] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24522755, Kapcsolat: 24522755
  17. Simon VV. Optimization of face-hobbed hypoid gears. (2014) MECHANISM AND MACHINE THEORY 0094-114X 77 164-181
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2812272] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2812272, Kapcsolat: 23977382
  18. Simon Vilmos. Optimal Tooth Modifications in Face-Hobbed Spiral Bevel Gears to Reduce the Influence of Misalignments on Elastohydrodynamic Lubrication. (2014) JOURNAL OF MECHANICAL DESIGN 1050-0472 1050-0472 136 7
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2812269] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2812269, Kapcsolat: 24522757
  19. Simon V. Optimal Machine Tool Settings for the Manufacture of Face-Hobbed Spiral Bevel Gears. (2014) Megjelent: 25th International Conference on Design Theory and Methodology; ASME 2013 Power Transmission and Gearing Conference
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2495646] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2495646, Kapcsolat: 23977386
  20. Deng XQ et al. Modification Design Method for an Enveloping Hourglass Worm Gear with Consideration of Machining and Misalignment Errors. (2013) CHINESE JOURNAL OF MECHANICAL ENGINEERING 1000-9345 2192-8258 26 5 948-956
    Folyóiratcikk[23598381] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23598381, Kapcsolat: 23977383
  21. Simon V. Design of Face-Hobbed Spiral Bevel Gears with Reduced Maximum Tooth Contact Pressure and Transmission Errors. (2013) CHINESE JOURNAL OF AERONAUTICS 1000-9361 26 777-790
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2495589] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2495589, Kapcsolat: 23977384
  22. Mermoz E et al. A new methodology to optimize spiral bevel gear topography. (2013) CIRP ANNALS-MANUFACTURING TECHNOLOGY 0007-8506 1726-0604 62 1 119-122
    Folyóiratcikk[23977385] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23977385, Kapcsolat: 23977385
  23. Simon V. Influence of Tooth Modifications on Load Distribution in Face-Hobbed Spiral Bevel Gears. (2012) Megjelent: Proceedings of the ASME 2011 International Design Engineering Technical Conferences pp. 135-147
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1878799] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1878799, Kapcsolat: 23977381
  24. Liu Z. A new method of errors loaded tooth contact analysis for cycloid bevel gear. (2012) ADVANCED SCIENCE LETTERS 1936-6612 1936-7317 13 690-696
    Folyóiratcikk[23977379] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23977379, Kapcsolat: 23977379
  25. Chang-Jian C. Nonlinear dynamic analysis for bevel-gear system under nonlinear suspension-bifurcation and chaos. (2011) APPLIED MATHEMATICAL MODELLING 0307-904X 35 7 3225-3237
    Folyóiratcikk[23977361] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23977361, Kapcsolat: 23977361
  26. Simon V. Influence of Tooth Modifications on Tooth Contact in Face-Hobbed Spiral Bevel Gears. (2011) MECHANISM AND MACHINE THEORY 0094-114X 46 12 1980-1998
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1826441] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1826441, Kapcsolat: 23977360
  27. Simon V. Deformations and Stresses in Face-Hobbed Spiral Bevel Gears. (2011) Megjelent: Proceedings of the ASME 2011 International Design Engineering Technical Conferences pp. 81-91
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1826941] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1826941, Kapcsolat: 23977380
  28. Simon VV. Loaded tooth contact analysis and stresses in spiral bevel gears. (2010) Megjelent: DETC2009 pp. 271-279
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1445179] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1445179, Kapcsolat: 23977364
  29. Gonzalez-Perez I et al. Analytical determination of basic machine-tool settings for generation of spiral bevel gears from blank data. (2010) JOURNAL OF MECHANICAL DESIGN 1050-0472 1050-0472 132 10
    Folyóiratcikk[23977362] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23977362, Kapcsolat: 23977362
  30. Kawasaki K et al. Analytical and experimental tooth contact pattern of large-sized spiral bevel gears in cyclo-palloid system. (2010) Megjelent: Proceedings of the ASME International Design Engineering Technical Conferences and Computers and Information in Engineering Con... pp. 139-147
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[23977365] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23977365, Kapcsolat: 23977365
  31. Kawasaki K et al. Analytical and experimental tooth contact pattern of large-sized spiral bevel gears in cyclo-palloid system. (2010) JOURNAL OF MECHANICAL DESIGN 1050-0472 1050-0472 132 4 0410041-0410048
    Folyóiratcikk[23977366] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23977366, Kapcsolat: 23977366
  32. Simon V. Advenced Design and Manufacture of Face-Hobbed Spiral Bevel Gears. (2010) Megjelent: IMECE2009 pp. 539-548
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1445006] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1445006, Kapcsolat: 23977363
  33. Simon V. Head-cutter for optimal tooth modifications in spiral bevel gears. (2009) MECHANISM AND MACHINE THEORY 0094-114X 44 7 1420-1435
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1348735] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1348735, Kapcsolat: 23977367
  34. Simon V. Reduction of sensitivity of spiral bevel gears to misalignments by the use of appropriate machine tool settings. (2008) Megjelent: 2007 Proceedings of the ASME International Design Engineering Technical Conferences and Computers and Information in Engineerin... pp. 3-12
    Egyéb konferenciaközlemény[23977371] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23977371, Kapcsolat: 23977371
  35. Simon V. Machine-tool settings to reduce the sensitivity of spiral bevel gears to tooth errors and misalignments. (2008) JOURNAL OF MECHANICAL DESIGN 1050-0472 1050-0472 130 8
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1348732] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1348732, Kapcsolat: 23977369
  36. Simon V. Influence of Tooth Errors and Misalignments on Tooth Contact in Spiral Bevel Gears. (2008) MECHANISM AND MACHINE THEORY 0094-114X 43 1253-1267
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1348731] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1348731, Kapcsolat: 23977368
  37. Fuentes A. Determination of basic machine-tool settings for generation of spiral bevel gears from blank data. (2008) Megjelent: 2007 Proceedings of the ASME International Design Engineering Technical Conferences and Computers and Information in Engineerin... pp. 57-68
    Egyéb konferenciaközlemény[23977370] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23977370, Kapcsolat: 23977370
  38. Shih Y et al. Mathematical model for a universal face hobbing hypoid gear generator. (2007) JOURNAL OF MECHANICAL DESIGN 1050-0472 1050-0472 129 1 38-47
    Folyóiratcikk[23977375] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23977375, Kapcsolat: 23977375
  39. Simon V. Load Distribution in Spiral Bevel Gears. (2007) JOURNAL OF MECHANICAL DESIGN 1050-0472 1050-0472 129 2 201-209
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1348745] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1348745, Kapcsolat: 23977374
  40. Simon V. Computer simulation of tooth contact analysis of mismatched spiral bevel gears. (2007) MECHANISM AND MACHINE THEORY 0094-114X 42 3 365-381
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1348744] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1348744, Kapcsolat: 23977372
  41. Di Puccio F et al. An invariant approach for gear generation with supplemental motions. (2007) MECHANISM AND MACHINE THEORY 0094-114X 42 3 275-295
    Folyóiratcikk[23977373] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23977373, Kapcsolat: 23977373
  42. Simon V. Optimal tooth modifications in spiral bevel gears introduced by machine tool setting variation. (2006) Megjelent: Fall Technical Meeting of the American Gear Manufacturers Association 2006 pp. 193-206
    Egyéb konferenciaközlemény[23977376] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23977376, Kapcsolat: 23977376
  43. Wang P et al. Fourth-order kinematic synthesis for face-milling spiral bevel gears with modified radial motion (MRM) correction. (2006) JOURNAL OF MECHANICAL DESIGN 1050-0472 1050-0472 128 2 457-467
    Folyóiratcikk[23977377] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23977377, Kapcsolat: 23977377
  44. Figliolini G et al. Algorithms for involute and octoidal bevel-gear generation. (2005) JOURNAL OF MECHANICAL DESIGN 1050-0472 1050-0472 127 4 664-672
    Folyóiratcikk[23977378] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23977378, Kapcsolat: 23977378
Lovas László et al. Mechanical behaviour simulation for synchromesh mechanism improvements. (2006) PROCEEDINGS OF THE INSTITUTION OF MECHANICAL ENGINEERS PART D-JOURNAL OF AUTOMOBILE ENGINEERING 0954-4070 220 7 919-945, 2633761
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2633761]
  1. Nejad Ali et al. Study of a synchronizer mechanism through multibody dynamic analysis. (2019) PROCEEDINGS OF THE INSTITUTION OF MECHANICAL ENGINEERS PART D-JOURNAL OF AUTOMOBILE ENGINEERING 0954-4070 233 6 1601-1613
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31057774] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31057774, Kapcsolat: 28628053
  2. Bao Chunjiang et al. Multi-Stage Gear Shifting Control Scheme for Electric Mechanical Transmission: Design and Experiment. (2019) IEEE ACCESS 2169-3536 7 95576-95584
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31057771] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31057771, Kapcsolat: 28628049
  3. Huang Hua et al. Model-based gear-shift optimization for an automated manual transmission. (2019) PROCEEDINGS OF THE INSTITUTION OF MECHANICAL ENGINEERS PART D-JOURNAL OF AUTOMOBILE ENGINEERING 0954-4070 233 12 3199-3208
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31057768] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31057768, Kapcsolat: 28628043
  4. Lin Shusen et al. Gearshift performance improvement for an electromagnetic gearshift system based on optimized active disturbance rejection control method. (2019) ADVANCES IN MECHANICAL ENGINEERING 1687-8132 1687-8140 11 2
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31057769] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31057769, Kapcsolat: 28628046
  5. Mo Wenwei et al. Dynamic analysis and control for an electric vehicle with harpoon-shift synchronizer. (2019) MECHANISM AND MACHINE THEORY 0094-114X 133 750-766
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30564611] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30564611, Kapcsolat: 28029142
  6. Chai Benben et al. Compound optimal control for shift processes of a two-speed automatic mechanical transmission in electric vehicles. (2019) PROCEEDINGS OF THE INSTITUTION OF MECHANICAL ENGINEERS PART D-JOURNAL OF AUTOMOBILE ENGINEERING 0954-4070 233 8 2213-2231
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31057772] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 31057772, Kapcsolat: 28628051
  7. Li Liang et al. Sensor fault-tolerant control for gear-shifting engaging process of automated manual transmission. (2018) MECHANICAL SYSTEMS AND SIGNAL PROCESSING 0888-3270 99 790-804
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27113723] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 27113723, Kapcsolat: 27113723
  8. Wang Xiangyu et al. Position and Force Switching Control for Gear Engagement of Automated Manual Transmission Gear-Shift Process. (2018) JOURNAL OF DYNAMIC SYSTEMS MEASUREMENT AND CONTROL-TRANSACTIONS OF THE ASME 0022-0434 140 8
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27606744] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 27606744, Kapcsolat: 27606744
  9. Alizadeh Hossein et al. Modeling, analysis and constrained control of wet cone clutch systems: A synchromesh case study. (2018) MECHATRONICS 0957-4158 49 92-104
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27351638] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 27351638, Kapcsolat: 27351638
  10. Wang Xiangyu et al. Dual-Loop Self-Learning Fuzzy Control for AMT Gear Engagement: Design and Experiment. (2018) IEEE TRANSACTIONS ON FUZZY SYSTEMS 1063-6706 26 4 1813-1822
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27606743] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 27606743, Kapcsolat: 27606743
  11. Mo Wenwei et al. A novel shift control concept for multi-speed electric vehicles. (2018) MECHANICAL SYSTEMS AND SIGNAL PROCESSING 0888-3270 112 171-193
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27628443] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 27628443, Kapcsolat: 27628443
  12. Blokhin Aleksandr. MULTISTAGE MECHANICAL TRANSMISSIONS WITH AUTOMATIC CONTROL FOR ADVANCED TRUCKS AND BUSES. (2017) ACTA MECHANICA ET AUTOMATICA 1898-4088 2300-5319 11 4 260-266
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27085244] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27085244, Kapcsolat: 27085244
  13. Li Jinning. Modelling and simulation of synchronization and engagement for self-energizing synchronizer with multibody dynamics. (2017) ADVANCES IN MECHANICAL ENGINEERING 1687-8132 1687-8140 9 3
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26753121] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26753121, Kapcsolat: 26753121
  14. Mousavi Mir et al. Estimation of Synchromesh Frictional Torque and Output Torque in a Clutchless Automated Manual Transmission of a Parallel Hybrid Electric Vehicle. (2017) IEEE TRANSACTIONS ON VEHICULAR TECHNOLOGY 0018-9545 66 7 5531-5539
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26753120] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26753120, Kapcsolat: 26753120
  15. Walker Paul et al. Dynamics and Control of Clutchless Automated Manual Transmissions for Electric Vehicles. (2017) JOURNAL OF VIBRATION AND ACOUSTICS-TRANSACTIONS OF THE ASME 1048-9002 139 6
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27085245] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27085245, Kapcsolat: 27085245
  16. Berbyuk Viktor. TOWARDS PARETO OPTIMIZATION OF PERFORMANCE OF A GENERIC SYNCHRONIZER OF TRANSMISSION SYSTEMS. (2016) Megjelent: INTERNATIONAL DESIGN ENGINEERING TECHNICAL CONFERENCES AND COMPUTERS AND INFORMATION IN ENGINEERING CONFERENCE, 2015, VOL 10
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[26229815] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26229815, Kapcsolat: 26229815
  17. Chen Hongxu et al. Modeling and Analysis of Gear-Shifting Process of Motor-Transmission Coupled Drive System. (2016) JOURNAL OF COMPUTATIONAL AND NONLINEAR DYNAMICS 1555-1415 1555-1423 11 2
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25802940] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25802940, Kapcsolat: 25802940
  18. Chen Hongxu et al. Modeling and analysis of engaging process of automated mechanical transmissions. (2016) MULTIBODY SYSTEM DYNAMICS 1384-5640 37 4 345-369
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26042772] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26042772, Kapcsolat: 26042772
  19. Min Gyeonghwi et al. Development of a gear fork control algorithm to improve the shift quality of a dual-clutch transmission. (2016) PROCEEDINGS OF THE INSTITUTION OF MECHANICAL ENGINEERS PART D-JOURNAL OF AUTOMOBILE ENGINEERING 0954-4070 230 11 1477-1487
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26229814] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26229814, Kapcsolat: 26229814
  20. Tahmasebi Rana. Robust Gear Shifting Force Control of a Solenoid Actuator in an Automated Manual Transmission of an Electric Vehicle via mu-Synthesis. (2015) Megjelent: IEEE VEHICLE POWER
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[27113724] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27113724, Kapcsolat: 27113724
  21. Huang H et al. Multi-domain modelling and simulation of an automated manual transmission system based on Modelica. (2015) International Journal of Simulation and Process Modelling 10 3 253-264
    Folyóiratcikk/Tudományos[25327150] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25327150, Kapcsolat: 25327150
  22. Li Hongkui et al. Modelling and analysis of the synchronization process for a wet dual-clutch transmission. (2015) PROCEEDINGS OF THE INSTITUTION OF MECHANICAL ENGINEERS PART D-JOURNAL OF AUTOMOBILE ENGINEERING 0954-4070 229 14 1981-1995
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25326939] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25326939, Kapcsolat: 25326939
  23. Lin Shusen et al. Improving the gearshifts events in automated manual transmission by using an electromagnetic actuator. (2015) PROCEEDINGS OF THE INSTITUTION OF MECHANICAL ENGINEERS PART C-JOURNAL OF MECHANICAL ENGINEERING SCIENCE 0954-4062 229 9 1548-1561
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25326940] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25326940, Kapcsolat: 25326940
  24. Walker PD et al. Transmission of Engine Harmonics to Synchronizer Mechanisms in Dual Clutch Transmissions. (2014) JOURNAL OF VIBRATION AND ACOUSTICS-TRANSACTIONS OF THE ASME 1048-9002 136 5
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)[24522748] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24522748, Kapcsolat: 24522748
  25. Chen H. Synthesis and verification of motor-transmission shift controller for electric vehicles. (2014) Megjelent: 5th IEEE/ACM International Conference on Cyber-Physical Systems, ICCPS 2014 pp. 25-35
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25327151] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25327151, Kapcsolat: 25327151
  26. Yang C. Shift Performance Test and Analysis of Multipurpose Vehicle. (2014) ADVANCES IN MECHANICAL ENGINEERING 1687-8132 1687-8140 2014
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24522749] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24522749, Kapcsolat: 24522749
  27. Alizadeh HV et al. Robust control of synchromesh friction in an electric vehicle's clutchless automated manual transmission. (2014) Megjelent: 2014 IEEE Conference on Control Applications, CCA 2014 pp. 611-616
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25327152] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25327152, Kapcsolat: 25327152
2020-01-29 08:33