Berács József et al. A külföldi tőkebefektetés hatása a magyar vállalatok marketing tevékenységére. (1997) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 31 3 11-19, 1341093
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1341093]
  1. Vágási Mária. Competing Through New Product Development Supported by Knowledge Gained from Investigations on Success Factors.. (2002) PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 1416-3837 1587-3803 10 2 243-256
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2635746] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2635746, Kapcsolat: 27737326
  2. Hetesi Erzsébet. A marketingorientáció megjelenése és dolgozói megítélése a hazai közüzemi szervezeteknél (I.rész). (2001) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 35 2 11-17
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[21360603] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21360603, Kapcsolat: 22942484
Berács József et al. A privatizáció és a közvetlen külföldi tőkebefektetés hatása a hazai vállalatok marketing tevékenységére 1996-ban: ACE kutatási program /1994-1766-R/ zárótanulmánya. (1997), 2205232
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[2205232]
  1. Gáti Mirkó. Kis- és középvállalatok marketingtevékenységének befolyásoló tényezői = Influencing factors of small and medium-sized enterprises’ marketing activities: Különös tekintettel az online marketingtevékenységekre = In particular as regards on online marketing activities. (2016)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3150070] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3150070, Kapcsolat: 27738481
  2. Nagy Gábor. Fenntartható versenyelőnyt nyújt-e a piacorientáció egy gyorsan változó környezetben?: A vállalatok környezeti feltételekhez történő stratégiai adaptációja a gazdasági átmenet idején. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2981669] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2981669, Kapcsolat: 27738501
  3. Bernschütz Mária. Az integrált marketingkommunikáció alkalmazásának strukturális modellje. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22942616] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22942616, Kapcsolat: 22942616
  4. Polereczki Zsolt. A tej- és húsiparban működő kis- és középvállalatok marketing tevékenységének vizsgálata Magyarországon. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2560847] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2560847, Kapcsolat: 27740980
  5. Sajtos László. A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében.. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[20652917] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20652917, Kapcsolat: 22942628
  6. Sajtos László. A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében. (2006) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 37 3 18-30
    Folyóiratcikk[22942363] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22942363, Kapcsolat: 22942363
  7. Sajtos L. A multidimensional approach to marketing performance evaluation: A study of Hungarian companies. (2006) ACTA OECONOMICA 0001-6373 1588-2659 56 1 71-102
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23469233] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23469233, Kapcsolat: 24927345
Agárdi Irma et al. Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 8-14, 1341095
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1341095]
  1. Németh Péter. Férfi vásárlói generációk élelmiszervásárlási helyszínekről hozott döntései. (2019)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30932606] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30932606, Kapcsolat: 28245486
  2. Szabó Pál et al. A magyarországi kiskereskedelmi élelmiszerellátás főbb jellemzői és az aprófalvak ellátási problémái, lehetőségei a 21. században. (2019) TÉR-GAZDASÁG-EMBER 2064-1176 VII. évfolyam 2-3. szám 205-229
    Folyóiratcikk/Sokszerzős vagy csoportos szerzőségű szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30842162] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30842162, Kapcsolat: 28823085
  3. Senthilkumar K.. The Influence of Emotional Factors in the Purchase of Children Products and Brands. (2018) International Journal of Education and Management Engineering 2305-3623 2305-8463 8 5 18-30
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30355870] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30355870, Kapcsolat: 27757503
  4. Sütő Dávid. Magyarországi élelmiszer-kiskereskedelmi bolttípusok termelékenysége és jövedelmezősége. (2018) TAYLOR: GAZDÁLKODÁS- ÉS SZERVEZÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT: A VIRTUÁLIS INTÉZET KÖZÉP-EURÓPA KUTATÁSÁRA KÖZLEMÉNYEI 2064-4361 X 2 55-66
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27487650] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27487650, Kapcsolat: 27487650
  5. Kiss Konrád. Hagyományos piacok összehasonlító vizsgálata különböző funkciójú településeken. (2018) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 62 1 62-75
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3341364] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3341364, Kapcsolat: 27364737
  6. Javed Asad et al. Fixed vs. negotiable price; who wins the market: an evidence from Pakistan. (2018) INTERNATIONAL JOURNAL OF SERVICES AND OPERATIONS MANAGEMENT 1744-2370 1744-2389 31 1 40-52
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30336947] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30336947, Kapcsolat: 27829767
  7. Fenyves Veronika et al. PÉNZÜGYI KIMUTATÁSOK ELEMZÉSE KLASZTERELEMZÉS SEGÍTSÉGÉVEL AZ ÉSZAK-ALFÖLD RÉGIÓBAN MŰKÖDŐ ÉLELMISZER-KISKERESKEDELMI VÁLLALKOZÁSOKNÁL. (2017) ACTA CAROLUS ROBERTUS 2062-8269 7 1 87-103
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3241710] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3241710, Kapcsolat: 26708016
  8. Sütő Dávid. Magyarországi diszkontok és hipermarketek összevont pénzügyi kimutatásainak vizsgálata és jövedelmezőségi elemzése. (2017) ACTA ACADEMIAE BEREGSASIENSIS 2310-1954 xVI 212-226
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27019091] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27019091, Kapcsolat: 27019091
  9. Adrian Saw. A STUDY ON EATING HABITS IN A SMALL TOWN OF KUALA LUMPUR. (2017) INTERNATIONAL JOURNAL OF INNOVATION IN SOCIAL SCIENCES 2462-1897 2 1
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27147379] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27147379, Kapcsolat: 27147379
  10. Dajnoki Krisztina et al. Diszkrimináció a munkaerőpiacon. (2016) KÖZÉP-EURÓPAI KÖZLEMÉNYEK 1789-6339 2016/3. szám No34 149-164
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3125324] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3125324, Kapcsolat: 26462043
  11. Zsótér Brigitta et al. Vásárlói szokások vizsgálata a M.I.T. Hungária Kft. szentesi üzleteiben. (2015) JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK 1788-7593 10 2 65-71
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3025446] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 3025446, Kapcsolat: 28246190
  12. Karas D. Diverging developmental pathways on the margins of the EU : the case of the Hungarian and Polish dairy sectors. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25326545] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25326545, Kapcsolat: 25326545
  13. Dib Hayan et al. Determinants of Brand Image in Social Media. (2015) International Journal of e-Education, e-Business, e-Management and e-Learning 2010-3654 5 4 180-190
    Folyóiratcikk[25529621] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25529621, Kapcsolat: 25326563
  14. Pólya Éva et al. Role of children in the case of parental food store choice. (2014) ECONOMICA (SZOLNOK) 1585-6216 2560-2322 7 2 180-187
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[2815896] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2815896, Kapcsolat: 26657924
  15. Boros Péter. Food Retail Chains in the EU. (2014) Megjelent: China-EU: Cooperation for a Sustainable Economy pp. 253-261
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24916799] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24916799, Kapcsolat: 24916799
  16. Alhaddad Abdullah. Does Price Awareness Matter to Brand Equity?. (2014) EUROPEAN JOURNAL OF ECONOMICS FINANCE AND ADMINISTRATIVE SCIENCES 1450-2275 65 1 p. 10
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24916797] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24916797, Kapcsolat: 24916797
  17. María -. The effects of revenue management strategies in consumers behaviour. (2013) Megjelent: Back to Basics: consumer - centric marketing or target - centric marketing pp. 79-88
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[26057853] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26057853, Kapcsolat: 26057853
  18. Földi Katalin. Szolnoki élelmiszer-vásárlók kvantitatív kutatása. (2013) TERÜLETI STATISZTIKA 0018-7828 2064-8251 53 1 69-93
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25597526] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25597526, Kapcsolat: 25597526
  19. Martinez M. MAIN FACTORS THAT INFLUENCE IN THE PRICE MISPERCEPTION. (2013) INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS AND SOCIAL RESEARCH 2164-2540 2164-2540 3 3 140-148
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24905649] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24905649, Kapcsolat: 24905649
  20. Balló Zsófia. A HAZAI KERESKEDELMI MÁRKÁK VÁSÁRLÓI MAGATARTÁSÁT BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZ Ő INEK VIZSGÁLATA A NAPI FOGYASZTÁSI CIKKEK PIACÁN. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26451484] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26451484, Kapcsolat: 26364226
  21. Földi Katalin. A fogyasztói üzletválasztási döntések az élelmiszerorientált kiskereskedelemben. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2493101] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2493101, Kapcsolat: 25038846
  22. Kurucz Adrienn. AZ INGATLANFEJLESZTÉS, AZ ÜZLETI FORMA ÉS MÉRET SZE REPE A MAGYAR KISKERESKEDELEMBEN. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26369990] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26369990, Kapcsolat: 26369990
  23. Mészáros Katalin. A magyarországi élelmiszer - kiskereskedelmi egységek által alkalmazott kiskereskedelmi stratégiák és a potenciális fogyasztók elvárásai. (2012) Megjelent: A magyarországi élelmiszer - kiskereskedelmi egységek által alkalmazott kiskereskedelmi stratégiák és a potenciális fogyasztók ... pp. 1-78
    Könyvrészlet[25597516] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25597516, Kapcsolat: 25597516
  24. Dudás Katalin. A kereskedelmi gazdaságtan alapjai. (2012) ISBN:9789636424756
    Könyv/Oktatási anyag (Könyv)/Oktatási[2287422] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2287422, Kapcsolat: 28245480
  25. Mészáros Katalin. Fogyasztói preferenciákról való lemondási spirál az élelmiszer-kiskereskedelmi egységeknél. (2010) Megjelent: Fenntartható fogyasztás és növekedés határai pp. 265-280
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2872961] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2872961, Kapcsolat: 27322517
  26. Mészáros Katalin. Értékesítési csatornák választásának legfontosabb szempontjai az élelmiszer-kiskereskedelem területén. (2009) Megjelent: A tudomány felelőssége gazdasági válságban pp. 496-508
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25597506] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25597506, Kapcsolat: 25597506
  27. Földi Katalin. Az üzletválasztás prolematikája. (2009) Megjelent: Évkönyv 2009 pp. 50-61
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25951472] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25951472, Kapcsolat: 25951472
  28. Földi Katalin. Üzletválasztást befolyásoló tényezők jelentősége az élelmiszer kiskereskedelmi horizontálsi versenyben. (2008) SZOLNOKI TUDOMÁNYOS KÖZLEMÉNYEK 1419-256X 2060-3002 XII 1-13
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25597520] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25597520, Kapcsolat: 25597520
  29. Csiszárik-Kocsir Á. et al. The examination of time awareness in the preference of catering at places of work. (2008) Megjelent: FIKUSZ 2008 : Üzleti tudományok Fiatal Kutatók Szimpóziuma, Magyar Tudomány Ünnepe 2008 pp. 219-228
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2358422] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2358422, Kapcsolat: 27740095
  30. Fodor Mónika. Examination of the value system and food preferences in the institutional catering market in light of primary research carried out in Békés county. (2008) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 52 22 94-102
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26201739] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26201739, Kapcsolat: 26201739
  31. Földi Katalin. Az üzletválasztást befolyásoló tényez ı k jelent ı sége az élelmiszer-kereskedelmi versenyben. (2008) Megjelent: Évkönyv 2008 pp. 62-72
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25951465] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25951465, Kapcsolat: 25951465
  32. Péter Erzsébet. A vállalkozási hajlandóság elemzése: A kiskereskedelmi- és vendéglátó vállalkozások példáján a Balaton Kiemelt Üdülőkörzetben. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2729522] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2729522, Kapcsolat: 26701444
  33. Hofmeister-Tótjh Ágnes. Handel und Konsumentenverhalten im Wandel - auf der Basis der Tendenzen des ungarischen Marktes zwischen 1990 und 2005. (2007) Megjelent: Handelsforschung pp. 54-69
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26169673] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26169673, Kapcsolat: 26169673
  34. Fodor Mónika. The way to enhance the value added: satisfying the need of time conscious consumers. (2006) JOURNAL OF CENTRAL EUROPEAN AGRICULTURE 1332-9049 7 3 417-423
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25949899] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25949899, Kapcsolat: 25949899
  35. Fertő Imre et al. Reregulating the Hungarian dairy food sector. (2005) STUDIES IN AGRICULTURAL ECONOMICS 1418-2106 2063-0476 102 83-101
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27363689] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27363689, Kapcsolat: 27363689
  36. Fertő Imre. Regoverning markets in the Hungarian dairy sector. (2005) Megjelent: How Effective is the Invisible Hand? Agricultural and Food Markets in Central and Eastern Europe pp. 40-57
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25604049] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25604049, Kapcsolat: 25604049
  37. Fodor Mónika. Élelmiszerfogyasztás tendenciái - az id tudatosság térnyerése. (2005) Megjelent: Körös Tanulmányok pp. 72-81
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25881150] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25881150, Kapcsolat: 25881150
  38. Horváth Ágnes et al. AZ ÚJ FOGYASZTÓ MAGATARTÁS JELLEMZŐI AZ ÉLELMISZEREK PIACÁN – AZ EGÉSZSÉG- ÉS IDŐTUDATOSSÁG TENDENCIÁI. (2005) Megjelent: Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban pp. 108-119
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25909935] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25909935, Kapcsolat: 25909935
  39. Horváth Á et al. Az „új fogyasztó” magatartásjellemzői az élelmiszerek piacán – az egészség- és időtudatosság tendenciái. (2005) Megjelent: Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban pp. 108-119
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1163009] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1163009, Kapcsolat: 26657942
  40. Mészáros Katalin. A KISKERESKEDELEM SZERKEZETÉNEK VÁLTOZÁSA MAGYARORSZÁGON. (2005) Megjelent: Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban pp. 526-534
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25909957] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25909957, Kapcsolat: 25909957
  41. Kenesei Zsófia. Vásárlói árismeret és ártudatosság. (2004) Megjelent: Marketingelmélet a gyakorlatban pp. 197-214
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24922736] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24922736, Kapcsolat: 24922721
  42. Kenesei Zsófia. Price knowledge and price awareness. (2004) Megjelent: Marketing theory and practice pp. 227-248
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2172964] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2172964, Kapcsolat: 24922719
  43. Pénzes Györgyné. Jász-Nagykun-Szolnok megyében működő élelmiszer kiskereskedelmi vállalkozások beszerzési és értékesítési magatartása. (2004)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25039181] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25039181, Kapcsolat: 25039181
  44. Kenesei Zs. The Use of Price in the Purchase Decision. (2003) JOURNAL OF EMPIRICAL GENERALISATIONS IN MARKETING SCIENCE 1326-4443 8 1 p. 21
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24905652] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24905652, Kapcsolat: 24905652
  45. Juhász A et al. A kereskedelmi koncentráció néhány kérdése. (2003) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 36 4 67-74
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[181379] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 181379, Kapcsolat: 26658233
  46. Kenesei Zsófia. A kiskereskedelem lehetőségei a vásárlók bolthűségének megtartásában. (2002) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 33 2 20-28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2165575] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2165575, Kapcsolat: 26659579
Bauer András et al. Az élelmiszer- és napi cikk kiskereskedelem tendenciái Magyarországon.. (2000), 1781639
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[1781639]
  1. Hai A. STUDY ON EATING HABITS IN A SMALL TOWN OF KUALA LUMPUR. (2017) INTERNATIONAL JOURNAL OF INNOVATION IN SOCIAL SCIENCES 2462-1897 2 1 1-10
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27322018] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27322018, Kapcsolat: 27322018
Bauer András et al. Az élelmiszerkereskedelem fejlődési irányai az Európai Unióban. (2000) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 34 3 4-7, 1341096
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1341096]
  1. Földi Kata et al. Kereskedelmi márkás élelmiszerek vásárlási szokásainak kvalitatív kutatása Kelet-Magyarországon 2017-ben. (2017) GRADUS 2064-8014 4 2 538-543
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3314366] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3314366, Kapcsolat: 27176392
  2. Pólya Éva et al. Role of Children in the Case of Parental Food Store Choice. (2014) ECONOMICA (SZOLNOK) 1585-6216 2560-2322 2014 2 183-187
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25743324] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25743324, Kapcsolat: 25743324
  3. Földi Katalin. Szolnoki élelmiszer-vásárlók kvantitatív kutatása. (2013) TERÜLETI STATISZTIKA 0018-7828 2064-8251 53 1 69-93
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25626738] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25626738, Kapcsolat: 25626738
  4. Balló Zsófia. A HAZAI KERESKEDELMI MÁRKÁK VÁSÁRLÓI MAGATARTÁSÁT BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZ Ő INEK VIZSGÁLATA A NAPI FOGYASZTÁSI CIKKEK PIACÁN. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26451484] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26451484, Kapcsolat: 26451484
  5. Mészáros Katalin. A magyarországi élelmiszer - kiskereskedelmi egységek által alkalmazott kiskereskedelmi stratégiák és a potenciális fogyasztók elvárásai. (2012) Megjelent: A magyarországi élelmiszer - kiskereskedelmi egységek által alkalmazott kiskereskedelmi stratégiák és a potenciális fogyasztók ... pp. 1-78
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25949726] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25949726, Kapcsolat: 25949726
  6. Dudás Katalin. A kereskedelmi gazdaságtan alapjai. (2012) ISBN:9789636424756
    Könyv/Oktatási anyag (Könyv)/Oktatási[2287422] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2287422, Kapcsolat: 28245483
  7. Bunte Frank. The impact of private labels on the competitiveness of the European food supply chain. (2011) Megjelent: The impact of private labels on the competiiveness pp. 1-202
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25626726] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25626726, Kapcsolat: 25626726
  8. Dörnyei Krisztina. Reading before buying. (2011) Megjelent: 11th International Marketing Trends pp. 1-16
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25782515] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25782515, Kapcsolat: 25782515
  9. Dörnyei Krisztina. FOGYASZTÓI INFORMÁCIÓKERESÉSI MAGATARTÁS VIZSGÁLATA ÉLELMISZEREK CSOMAGOL ÁSÁN. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26369947] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26369947, Kapcsolat: 26369932
  10. Balló Zsófia. A kereskedelmi márkás termékek további növekedésének fogyasztói befolyásoló tényezői a magyarországi napi fogyasztási cikkek piacán. (2009) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 2009 4 59-68
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1689014] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1689014, Kapcsolat: 26658341
  11. Fertő Imre. Reregulating the Hungarian Dairy Sector. (2005) Megjelent: Studies in Agricultural Economics No 102. pp. 83-105
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26312812] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26312812, Kapcsolat: 26312812
  12. Mészáros Katalin. A KISKERESKEDELEM SZERKEZETÉNEK VÁLTOZÁSA M AGYARORSZÁGON. (2005) Megjelent: Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban pp. 526-536
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[26169843] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26169843, Kapcsolat: 26169843
  13. Pénzes Györgyné. A hazai élelmiszer-kereskedelem struktúrája az ezredforduló után. (2005) GAZDASÁG ÉS STATISZTIKA 0239-1589 17 4 3-14
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25626728] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25626728, Kapcsolat: 25626728
  14. Kenesei Zsófia. Vásárlói árismeret és ártudatosság. (2004) Megjelent: Marketingelmélet a gyakorlatban pp. 197-214
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24922736] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24922736, Kapcsolat: 24922736
  15. Kenesei Zsófia. Price knowledge and price awareness. (2004) Megjelent: Marketing theory and practice pp. 227-248
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2172964] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2172964, Kapcsolat: 24922740
  16. Pénzes Györgyné. Jász-Nagykun-Szolnok megyében működő élelmiszer kiskereskedelmi vállalkozások beszerzési és értékesítési magatartása. (2004)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25039421] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25039421, Kapcsolat: 25039421
  17. Kenesei Zsófia. A kiskereskedelem lehetőségei a vásárlók bolthűségének megtartásában. (2002) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 33 2 20-28
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2165575] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2165575, Kapcsolat: 26659578
  18. Kenesei Zsófia. Az árakciók szerepe és helye a kiskereskedelemben. (2001) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 35 5-6 91-97
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2165568] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2165568, Kapcsolat: 26658186
Bauer András et al. Az élelmiszer-kereskedelmet alakító stratégiai tényezők és a kiskereskedelem változásai az Európai Unióban és Magyarországon. (2000), 1781635
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[1781635]
  1. Juhász A et al. Zöldség-gyümölcs kisárutermelők marketingszemléletű alkalmazkodása a kereskedelem koncentrációjához. (2008) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 42 4 14-22
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[182327] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 182327, Kapcsolat: 21754187
  2. Juhász Anikó. A kereskedelem koncentrációja. (2008) ISBN:9789630650175
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[25915803] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25915803, Kapcsolat: 25915803
  3. Németi Tamás. Verseny az élelmiszer-vertikumban. (2005)
    Könyv/Kézikönyv (Könyv)/Tudományos[26057403] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26057403, Kapcsolat: 26057403
  4. Juhász Anikó. Methodolgical issues of retail concentration. (2005) Megjelent: Studies in agricultural economics pp. 71-93
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26171117] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26171117, Kapcsolat: 26171117
  5. Juhász Anikó et al. A kereskedelmi koncentráció tendenciái. (2005)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[21750098] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21750098, Kapcsolat: 21750098
  6. Juhász Anikó et al. A kereskedelmi koncentráció módszertanának néhány kérdése. (2005) Marketing és Menedzsent 39 2 59-73
    Folyóiratcikk[21754182] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21754182, Kapcsolat: 21754182
  7. Juhász A et al. A kereskedelmi koncentráció hatásának egyes kérdései. (2005) KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 0023-4346 52 10 774-794
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[181737] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 181737, Kapcsolat: 21750109
  8. Seres Antal. A hazai kereskedelem vállalati koncentráltsága 1999 és 2002 között. (2005) Marketing és Menedzsent 39 3 52-63
    Folyóiratcikk[21750123] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21750123, Kapcsolat: 21750123
  9. Seres Antal. A hazai kereskedelem vállalati koncentrációja. (2005) KÜLGAZDASÁG 0324-4202 49 szeptember
    Folyóiratcikk[21750130] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21750130, Kapcsolat: 21750130
  10. Seres Antal. A kistermelők nagyméretű kereskedelmi egységekbe történő beszállításának problémái a kereskedelem szemszögéből. (2004) Marketing és Menedzsent 38 1 p. 52
    Folyóiratcikk[21750081] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21750081, Kapcsolat: 21750081
  11. Juhász A et al. A kereskedelmi koncentráció módszertana. (2004) ISBN:9639588164
    Könyv/Műhelytanulmány (Könyv)/Tudományos[181506] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 181506, Kapcsolat: 28246281
  12. Juhász Anikó. a kereskedelmi koncentráció néhány kérdése. (2003) Marketing és Menedzsent 37 4 67-74
    Folyóiratcikk[21754185] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 21754185, Kapcsolat: 21754185
Bauer András et al. Az értékesítési rendszer iparági elemzésének lehetőségei változó környezeti hatások között. (2000) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 31 4 3-7, 1778794
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1778794]
  1. Fenyves Veronika et al. PÉNZÜGYI KIMUTATÁSOK ELEMZÉSE KLASZTERELEMZÉS SEGÍTSÉGÉVEL AZ ÉSZAK-ALFÖLD RÉGIÓBAN MŰKÖDŐ ÉLELMISZER-KISKERESKEDELMI VÁLLALKOZÁSOKNÁL. (2017) ACTA CAROLUS ROBERTUS 2062-8269 7 1 87-103
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3241710] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3241710, Kapcsolat: 26667685
  2. Fenyves Veronika et al. AZ ÉSZAK-ALFÖLDI RÉGIÓ ÉLELMISZER JELLEGŰ VEGYES BOLTI KISKERESKEDELMI TEVÉKENYSÉGET VÉGZŐ VÁLLALKOZÁSAINAK ELEMZÉSE. (2016) KÖZÉP-EURÓPAI KÖZLEMÉNYEK 1789-6339 2016/3 34 165-183
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3125248] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3125248, Kapcsolat: 26463388
  3. Horváth Dóra. A termékdesign sajátosságainak szerepe a termékek fogyasztói megítélésében [The role of product design in product related consumer judgements]. (2001)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2282662] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2282662, Kapcsolat: 22914455
Agárdi I.. Psychological Distance in the Euromove Region. (2002) JOURNAL OF CROSS-CULTURAL COMPETENCE AND MANAGEMENT 1436-8811 9 3 159-195, 1341092
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1341092]
  1. Topcu Katalin. A kulturstandard-kutatás elmélete és gyakorlata magyar-osztrák menedzser-interakcióban: egy magyar szempontú jellemzés. (2006)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[21344878] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 21344878, Kapcsolat: 25082641
Agárdi Irma. Fogyasztói Bizalom.: KÖZGÁZ Fogyasztói Bizalom Index, 1996-2002. (2003) ISBN:9639478431, 1341115
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1341115]
  1. Bottyán László. Társadalmi Jól-lét a kereskedelem tükrében. (2015) Megjelent: Inclusive Society - Well-being - Participation [Inkluzív társadalom - jól-lét - társadalmi részvétel] pp. 59-65
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26323320] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26323320, Kapcsolat: 26323320
  2. Bauer András et al. A banki hitelfelvevők rejtett gazdaságból származó jövedelme: Marketing megközelítés és empirikus kísérlet a kockázatkezelés szolgálatában. (2012) Megjelent: "Coopetition" p. 20
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2455103] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2455103, Kapcsolat: 25402951
  3. Simon Judit et al. A bizalom alakulása a gazdasági és pénzügyi világválság alatt. (2010) SOUTH-EAST EUROPE: INTERNATIONAL RELATIONS QUARTERLY 2062-1973 2062-1973 1 3 8-15
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2197221] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2197221, Kapcsolat: 26854523
  4. Gyulavári Tamás. Fogyasztói árelfogadás az Interneten. (2005)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1315692] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1315692, Kapcsolat: 24651556
Malota Erzsébet. A magyarországi kutatás aggregált mutatóinak alakulása. (2003) Megjelent: Fogyasztói Bizalom. pp. 38-46, 2299061
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2299061]
  1. Bauer András et al. A banki hitelfelvevők rejtett gazdaságból származó jövedelme: Marketing megközelítés és empirikus kísérlet a kockázatkezelés szolgálatában. (2012) Megjelent: "Coopetition" p. 20
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2455103] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2455103, Kapcsolat: 26655744
Agárdi Irma. Horizontális stratégiai szövetségek hatása a kiskereskedelmi vállalatok marketingstratégiájára és teljesítményére az élelmiszer- és napi cikk kiskereskedelemben. (2004), 1341104
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1341104]
  1. Erdeiné Késmárki-Gally Szilvia. The forms of agricultural cooperation in Hungary. (2017) Megjelent: Multidisciplinary challenges and the approaches to meeting them pp. 69-88
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3289194] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3289194, Kapcsolat: 27420577
  2. Szentesi Ibolya. Az együttműködés gyakorlati kérdései a mai magyar mezőgazdaságban. (2017) Megjelent: Folyamatmenedzsment kihívásai pp. 125-142
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3258556] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3258556, Kapcsolat: 27739264
  3. Kemény Ildikó et al. Termékek és szolgáltatások vásárlása on-line - vajon mások az elvárások?. (2015) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 46 7 28-40
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3009412] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3009412, Kapcsolat: 26658479
  4. Marciniak Róbert. Osztott szolgáltatások: Egy innovatív szervezeti forma vizsgálata. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2773878] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2773878, Kapcsolat: 27739223
  5. Kemény Ildikó. A versenytársak csak egy kattintásra vannak = Competition is just a click away: Az újravásárlási és továbbajánlási szándék alakulása különböző e-kereskedelmi kategóriákban = Repurchasing and Word of Mouth Intention in the Different E-Commerce Categories. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2981537] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2981537, Kapcsolat: 25365867
2020-07-08 01:30