Kozma Gábor. A debreceni belváros területhasznosításának alakulása 1940 és 1980 között. (1989) TELEPÜLÉSFEJLESZTÉS 0230-4805 9 4 79-96, 2284556
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2284556]
  1. Gyenizse Péter et al. Egy lakóterület-minősítő, többtényezős geoinformatikai modell korlátai és fejlesztési lehetőségei Debrecen példáján. (2015) MODERN GEOGRÁFIA 2062-1655 2015 4 15-38
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2990856] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2990856, Kapcsolat: 26178167
Kozma Gábor. A debreceni ipar területi fejlődése az 1930-as évek vége és 1990. között. (1993) DEBRECENI SZEMLE 1218-022X 1 1 87-97, 1319783
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1319783]
  1. Lengyel I M et al. The role of path-dependence in the local economic transformation. (2015) ZBORNIK RADOVA GEOGRAFSKI INSTITUT JOVAN CVIJIC 0350-7599 1821-2808 65 3 373-390
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3032156] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3032156, Kapcsolat: 29078377
  2. Süli-Zakar István. Debrecen gazdaságának és településszerkezetének történeti földrajza. (1996) Megjelent: Tanulmányok Debrecen városföldrajzából pp. 149-266
    Könyvrészlet[23609043] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23609043, Kapcsolat: 23609043
  3. Eke Pálné. A Debrecenbe bevándorlók társadalmi jellemzői. (1996) Megjelent: Tanulmányok Debrecen városföldrajzából II pp. 117-140
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24664272] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24664272, Kapcsolat: 24664272
  4. Eke Pál. Debrecen földterületének gazdaságföldrajzi jellemzése. (1994) Megjelent: Tanulmányok Debrecen városföldrajzából pp. 133-158
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24664268] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24664268, Kapcsolat: 24664268
  5. Süli-Zakar I. Debrecen, a regionális központ. (1994) Megjelent: Debrecen megyei jogú város önkormányzatának 1990-1994. évi tevékenysége pp. 171-203
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[172104] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 172104, Kapcsolat: 23609038
Kozma Gábor. Az image-építés helyzete Debrecenben és Groningenben. (1993) ACTA GEOGRAPHICA AC GEOLOGICA ET METEOROLOGICA DEBRECINA 0209-9004 30-31 209-235, 2276854
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2276854]
  1. Piskóti István. Régió- és településmarketing: Marketingorientált fejlesztés, márkázás. (2012) ISBN:9789630591867
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1944804] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1944804, Kapcsolat: 23609149
  2. Kovács Z et al. Változó városimázs: a városmarketing lehetőségei. (2007) Megjelent: Városfejlődés és városrehabilitáció pp. 51-58
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1136469] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1136469, Kapcsolat: 23609142
  3. Piskóti István et al. Régió- és településmarketing. (2002) ISBN:9632246837
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1210113] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1210113, Kapcsolat: 23609146
  4. Kovács Z et al. A poszt-szocialista városok változó imázsa és a városmarketing lehetőségei Budapest és Lipcse példáján. (2002) FÖLDRAJZI ÉRTESÍTŐ (1952-2008) 0015-5403 2064-5139 2064-5147 2064-5031 51 1-2 113-137
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1027381] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1027381, Kapcsolat: 23644355
  5. Kovács Z. A poszt-szocialista urbanizáció és városi átalakulás jellemzői Kelet-Európában. (2001)
    Disszertáció/MTA Doktora (Disszertáció)/Tudományos[1028067] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1028067, Kapcsolat: 23609141
  6. Kovács Z. A marketing szerepe a terület- és településfejlesztésben. (2001) Megjelent: A terület- és településfejlesztés kézikönyve pp. 144-149
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23609114] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23609114, Kapcsolat: 23609114
  7. Piskóti István et al. Régió és településmarketing. (1997) ISBN:9636613141
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1296189] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1296189, Kapcsolat: 23609106
  8. Probáld Katalin. Városmarketing II.. (1995) COMITATUS: ÖNKORMÁNYZATI SZEMLE 1215-315X 5 12 8-22
    Folyóiratcikk[24064596] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24064596, Kapcsolat: 24064596
  9. Probáld Katalin. Városmarketing I.. (1995) COMITATUS: ÖNKORMÁNYZATI SZEMLE 1215-315X 5 11 3-17
    Folyóiratcikk[24064597] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24064597, Kapcsolat: 24064597
  10. Szakál Gyula. Az image mint a városmarketing eszköze. (1995) TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923 9 1-2 p. 25
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1931182] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1931182, Kapcsolat: 24064675
Kozma Gabor et al. Projected urban images : a comparison of Groningen (NL) and Debrecen (Hungary). (1993), 3129879
Könyv/Műhelytanulmány (Könyv)/Tudományos[3129879]
  1. Sulyok J et al. Nomen est omen – Tourist image of the Balkans. (2018) HUNGARIAN GEOGRAPHICAL BULLETIN (2009-) 2064-5031 2064-5147 67 2 173-188
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3394422] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3394422, Kapcsolat: 28559451
  2. Deng N et al. Feeling a destination through the “right” photos: A machine learning model for DMOs’ photo selection. (2018) TOURISM MANAGEMENT 0261-5177 1879-3193 65 267-278
    Folyóiratcikk/Tudományos[27304356] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27304356, Kapcsolat: 27304356
  3. Bódis G et al. Jöttünk, láttunk, visszatérünk: a visszatérő turisztikai forgalom. (2017) TERÜLETI STATISZTIKA 0018-7828 2064-8251 57 3 294-310
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3294768] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3294768, Kapcsolat: 28788480
  4. Bujdosó Zoltán et al. Tourism competitiveness and tourism development in the border regions of Hungary. (2015) Megjelent: Sustainable Development of Tourism Market: International Practices and Russian Experience pp. 18-26
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2962282] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2962282, Kapcsolat: 26130315
  5. Michalkó G et al. A "balkánság" turisztikai értelmezése a TripAdvisor utazási portál tartalomelemzése alapján. (2015) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 49 2 61-72
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2922764] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2922764, Kapcsolat: 26130314
  6. Ji S et al. Understanding supply- and demand-side destination image relationships: the case of Qingdao, China. (2014) JOURNAL OF VACATION MARKETING: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR THE TOURISM AND HOSPITALITY INDUSTRIES 1356-7667 1479-1870 5
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26130311] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26130311, Kapcsolat: 26130311
  7. Bujdosó Zoltán et al. The Roman Danube Limes as a possible thematic route and cultural heritage attraction. (2014) Megjelent: Enhancing competitiveness of V4 historic cities to develop tourism : aspects of cultural heritage pp. 25-36
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2972769] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2972769, Kapcsolat: 26130316
  8. Speigler P. A városimázs szerepe a városmarketingben, Villány példáján. (2014) Megjelent: Turizmus és településmarketing pp. 55-63
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[26130310] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26130310, Kapcsolat: 26130310
  9. Liu Cixuan. ~A Study on Cognitive Symbol of Tourist Destination Text Image Based on Network Analysis - A Case: 基于网络分析的旅游目的地文字形象认知符号探讨——以北京市为例. (2014) SOUTHEAST COMMUNICATION / DONGNAN CHUANBO 1672-9579 2014 7 48-52
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26130312] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26130312, Kapcsolat: 26130312
  10. Hsu CHC et al. Projected Images of Major Chinese Outbound Destinations. (2012) ASIA PACIFIC JOURNAL OF TOURISM RESEARCH 1094-1665 1741-6507 17 5 577-593
    Folyóiratcikk/Tudományos[26130308] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26130308, Kapcsolat: 26130308
  11. M Boisen et al. The selectiv nature of place branding and the layering of spatial identities. (2011) JOURNAL OF PLACE MANAGEMENT AND DEVELOPMENT 1753-8335 4 2 135-147
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26130307] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26130307, Kapcsolat: 26130307
  12. Van Gorp et al. Holland as other place and other time: Alterity in projected tourist images of the Netherlands. (2007) GEOJOURNAL 0343-2521 1572-9893 68 4 293-305
    Folyóiratcikk/Tudományos[26130306] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26130306, Kapcsolat: 26130306
Kozma Gábor. A debreceni lakóterületek fejlődése az 1930-as évek vége és 1990 között. (1994) Megjelent: Az "alföldi út" kérdőjelei pp. 296-304, 2704379
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2704379]
  1. Gyenizse Péter et al. Egy lakóterület-minősítő, többtényezős geoinformatikai modell korlátai és fejlesztési lehetőségei Debrecen példáján. (2015) MODERN GEOGRÁFIA 2062-1655 2015 4 15-38
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2990856] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2990856, Kapcsolat: 26178166
Kozma Gábor. A terület marketingje. A városok, államok, nemzetek beruházási, ipari és idegenforgalmi vonzereje (Marketing Places. Amacting Investment, Industry, and Tourism to Cities, States, and Nations). (1994) TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923 8 3-4 131-134, 2702452
Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[2702452]
  1. Szabó G. Régiómarketing és desztinációfejlesztés a Dél-Dunántúlon. (2007) Megjelent: "Régiók a Kárpát-medencén innen és túl" pp. 348-353
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2049383] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2049383, Kapcsolat: 24064655
  2. Szabó G. Területi márkák Baranya és Dél-Dunántúl turizmusában. (2006) Megjelent: Desztináció-építés és -menedzsment pp. 60-91
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24064623] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24064623, Kapcsolat: 24064623
Kozma Gábor. Debrecen városszerkezetének változása az 1930-as évek vége és 1990 között. (1994), 2515988
Disszertáció/Egyetemi doktor (Disszertáció)/Tudományos[2515988]
  1. Balogh László. Debrecen város utcanévkatasztere. (2007) ISBN:9789637238352
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[23644278] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23644278, Kapcsolat: 23644278
  2. Filippinyi Gábor et al. A városépítés története. (1997) Megjelent: Debrecen története pp. 85-120
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[23644224] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23644224, Kapcsolat: 23644224
Kozma Gábor. G. J. Ashworth-H.Voogd: Selling the City. (1994) DEBRECENI SZEMLE 1218-022X 2 1 148-150, 2515950
Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[2515950]
  1. Piskóti István et al. Régió- és településmarketing. (2002) ISBN:9632246837
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1210113] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1210113, Kapcsolat: 23643934
  2. Szabó Géza. A vidéki turizmus fejlesztési lehetőségei és módszerei geográfiai megközelítésben hazai példák alapján. (2000)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2053409] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2053409, Kapcsolat: 23643928
Kozma Gábor. Lakóterület- és népességszámváltozások Debrecenben az 1930-as évek vége és 1990 között. (1994) Megjelent: Tanulmányok Debrecen városföldrajzából I. pp. 83-103, 2267528
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2267528]
  1. Timár J. Gondolatok a városi épített környezet társadalomföldrajzi kutatásának magyarországi helyzetéről és lehetőségeiről. (2002) Megjelent: A magyar társadalomföldrajzi kutatás gondolatvilága pp. 259-265
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1333712] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1333712, Kapcsolat: 23609159
  2. Kovács Tibor. A debreceni lakosság térbeli szegregációja. (1998) Megjelent: Tanulmányok Debrecen városföldrajzából III pp. 121-135
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24664229] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24664229, Kapcsolat: 24664229
  3. Eke Pálné. A Debrecenbe bevándorlók társadalmi jellemzői. (1996) Megjelent: Tanulmányok Debrecen városföldrajzából II pp. 117-140
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24664272] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24664272, Kapcsolat: 24664239
  4. Lóki József et al. A beépítettség vizsgálata Debrecen város területén légifényképek alapján. (1995) FÖLDRAJZI KÖZLEMÉNYEK 0015-5411 119 1 23-33
    Folyóiratcikk[24064616] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24064616, Kapcsolat: 24064616
Kozma Gábor. A debreceni önkormányzat első lépései a városmarketing területén. (1995) COMITATUS: ÖNKORMÁNYZATI SZEMLE 1215-315X 5 5 15-20, 1319772
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1319772]
  1. Sulyok J et al. Nomen est omen – Tourist image of the Balkans. (2018) HUNGARIAN GEOGRAPHICAL BULLETIN (2009-) 2064-5031 2064-5147 67 2 173-188
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3394422] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3394422, Kapcsolat: 28559532
  2. Bujdosó Zoltán et al. Tourism competitiveness and tourism development in the border regions of Hungary. (2015) Megjelent: Sustainable Development of Tourism Market: International Practices and Russian Experience pp. 18-26
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2962282] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2962282, Kapcsolat: 25229017
  3. Radics Zsolt. Az Észak-Alföld operatív program turizmusfejlesztés prioritásának néhány jellemzője a forrásfelhasználás szemszögéből. (2015) Megjelent: Facultates sine finibus pp. 179-190
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[25072860] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25072860, Kapcsolat: 25072858
  4. Michalkó G et al. A "balkánság" turisztikai értelmezése a TripAdvisor utazási portál tartalomelemzése alapján. (2015) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 49 2 61-72
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2922764] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2922764, Kapcsolat: 24948194
  5. Bujdosó Zoltán et al. The Roman Danube Limes as a possible thematic route and cultural heritage attraction. (2014) Megjelent: Enhancing competitiveness of V4 historic cities to develop tourism : aspects of cultural heritage pp. 25-36
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2972769] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2972769, Kapcsolat: 26122504
  6. Bujdosó Zoltán et al. APPLICATION OF PROMOTION TOOLS IN HOSPITALITY AND TOURISM INDUSTRY AND ITS ROLE IN DEVELOPING THE JAMMU AND KASHMIR AS A TOURIST DESTINATION. (2014) REVISTA DE TURISM - STUDII SI CERCETARI IN TURISM 1844-2994 18 2 37-43
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2801247] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2801247, Kapcsolat: 24372130
  7. Piskóti István. Régió- és településmarketing: Marketingorientált fejlesztés, márkázás. (2012) ISBN:9789630591867
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1944804] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1944804, Kapcsolat: 23630467
  8. Piskóti István et al. Régió- és településmarketing. (2002) ISBN:9632246837
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1210113] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1210113, Kapcsolat: 23630463
  9. Gordos Tamás. A városmarketing néhány kérdése. (2000) TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923 14 2-3 183-193
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3229445] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3229445, Kapcsolat: 23630495
  10. Süli-Zakar István. Debrecen és a környező kis- és középvárosok vonzáskörzetei. (1998) Megjelent: Tanulmányok Debrecen városföldrajzából pp. 193-254
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24664256] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24664256, Kapcsolat: 24664256
  11. Piskóti István et al. Régió és településmarketing. (1997) ISBN:9636613141
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1296189] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1296189, Kapcsolat: 23630635
  12. Enyedi Gy. Regionális folyamatok Magyarországon az átmenet időszakában. (1996) ISBN:9630471213
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1098891] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1098891, Kapcsolat: 23630552
  13. Szakál Gyula. Az image mint a városmarketing eszköze. (1995) TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923 9 1-2 p. 25
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1931182] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1931182, Kapcsolat: 24064669
  14. Süli-Zakar I. Debrecen, a regionális központ. (1994) Megjelent: Debrecen megyei jogú város önkormányzatának 1990-1994. évi tevékenysége pp. 171-203
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[172104] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 172104, Kapcsolat: 23630632
Kozma Gábor. A groningeni önkormányzat (Hollandia) marketingtevékenységének városfejlesztési szempontjai. (1995) ACTA GEOGRAPHICA AC GEOLOGICA ET METEOROLOGICA DEBRECINA 0209-9004 XXXIII 179-203, 2702491
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2702491]
  1. Michalkó G. Magyarország modern turizmusföldrajza. (2007) ISBN:9789637296291
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1123872] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1123872, Kapcsolat: 24064800
Kozma Gábor. A multinacionális vállalatok és földrajzi jellegzetességeik. (1995) A FÖLDRAJZ TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 1216-6642 3 3 17-22, 2699868
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2699868]
  1. Kovács A. A tér a marketingben. (2017) TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923 31 1 70-88
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3190317] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3190317, Kapcsolat: 26652020
Kozma Gábor. A városmarketing, mint a helyi gazdaságfejlesztés egyik lehetséges eszköze. (1995) TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923 9 1-2 37-54, 1319773
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1319773]
  1. Molnár N et al. Turizmusfejlesztéssel a hátrányos helyzetű területek felzárkóztatásáért – Salgótarján és a Karancs-Medves-vidék turisztikai potenciálja. (2020) FÖLDRAJZI KÖZLEMÉNYEK 0015-5411 144 1 43-64
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31278576] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31278576, Kapcsolat: 29033051
  2. Fodor L.. A falu füstje. A települési önkormányzatok és a környezet védelme a 21. század eleji Magyarországon. (2019) ISBN:9789636933647
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[30479918] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30479918, Kapcsolat: 28561647
  3. Papp-Váry Árpád. Országmárkázástól a versenyképes identitásig - és még tovább. A country branding megjelenése, célja és természete 2009-ben és 2017-ben. (2017) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 51 Különszám 105-116
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3273998] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3273998, Kapcsolat: 28593873
  4. Tóthné Kardos et al. City branding in Győr, from the change of regime to the current day. (2016) TÉR-GAZDASÁG-EMBER 2064-1176 4 4 28-40
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3194941] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3194941, Kapcsolat: 26790404
  5. Papp-Váry Á. Az országnevek mint márkanevek és szerepük az országmárkázásban: néhány eset a világból=[Country names as brand names, and their role in country branding: Some cases from all over the world]. (2016) TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923 30 1 79-92
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3029293] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3029293, Kapcsolat: 26409927
  6. Tózsa István. A településmarketing elmélete. (2014) Megjelent: Turizmus és településmarketing pp. 129-157
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2701517] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2701517, Kapcsolat: 24064793
  7. Jeney László. Gazdaságföldrajzi tanulmányok közgazdászoknak. (2013) ISBN:9789635035267
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[2214653] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2214653, Kapcsolat: 24064789
  8. Piskóti István. Régió- és településmarketing: Marketingorientált fejlesztés, márkázás. (2012) ISBN:9789630591867
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1944804] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1944804, Kapcsolat: 23647401
  9. Komáromi-Gergely Anikó et al. Factors that influence the efficiency of city marketing. (2012) ANNALS OF THE POLISH ASSOCIATION OF AGRICULTURAL AND AGRIBUSINESS ECONOMISTS 2657-781X 2657-7828 14 6 134-138
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2399101] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2399101, Kapcsolat: 24064792
  10. Tózsa István. Településtan. (2011) ISBN:9789639698956
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2137472] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2137472, Kapcsolat: 24064788
  11. Aubert A et al. Imagewechsel - Stadtpolitik und Stadtmarketing in Pécs. (2010) GEOGRAPHIA PANNONICA NOVA 1789-0527 8. 205-222
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1925354] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1925354, Kapcsolat: 24225434
  12. Vincze-Lendvai E.. An analysis of a village from the point of marketing. (2010) REVIEW OF FACULTY OF ENGINEERING ANALECTA TECHNICA SZEGEDINENSIA 1788-6392 2064-7964 1 p. 99
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31161687] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 31161687, Kapcsolat: 28788495
  13. Pirisi G et al. Role of Image Towns in the Hungarian Urbanisation. (2009) Megjelent: Differentiating Spatial Structures in the Central-European Region pp. 105-117
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1316525] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1316525, Kapcsolat: 24064795
  14. Boros L et al. Bevezetés a településmarketingbe: egyetemi jegyzet. (2009) ISBN:9789633150184
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[1947717] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1947717, Kapcsolat: 23647378
  15. Vincze-Lendvai Edina. Balatonszárszó marketing szempontú vizsgálata. (2009) JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK 1788-7593 4 2 34-41
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1663451] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1663451, Kapcsolat: 28593867
  16. Vincze-Lendvai Edina. Balatonszárszó imázsvizsgálata. (2009) JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK 1788-7593 4 3-4 93-98
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2403741] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2403741, Kapcsolat: 28593866
  17. Szabó Zoltán et al. Analyzing Regional and Place Marketing Activities in Hungary through the Example of Specific Regions. (2009) Megjelent: Proceedings of the 17th International Farm Management Congress pp. 261-278
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1675131] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1675131, Kapcsolat: 24372718
  18. Bujdosó Zoltán. Térségmenedzsment. (2008)
    Könyv[20506782] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20506782, Kapcsolat: 23647374
  19. M Szabó. Marketing activities of Kalocsa. (2008) Megjelent: Lucrari Stiintifice Management Agricol pp. 655-659
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[23647398] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23647398, Kapcsolat: 23647398
  20. Aubert A et al. Kulturális nagyberuházások hatása Pécs város imázsára. (2008) Megjelent: Kultúra – Területfejlesztés. Pécs – Európa Kulturális Fővárosa 2010-ben pp. 213-230
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1402259] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1402259, Kapcsolat: 23647363
  21. Gergely Anikó et al. Régió- és településmarketing Debrecenben. (2007) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 51 3 62-67
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1675056] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1675056, Kapcsolat: 24064791
  22. Galgóczy-Németh Andrea. A városmarketing hatása és lehetőségei Gyöngyösön a turizmus tekintetében. (2007) Megjelent: "Régiók a Kárpát-medencén innen és túl" pp. 365-370
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2453219] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2453219, Kapcsolat: 24064786
  23. Málovics Gy. A helymarketing települési szintű irányítási rendszere. (2005) FALU VÁROS RÉGIÓ 1218-2613 2005 1-2 32-36
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1414091] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1414091, Kapcsolat: 23647250
  24. Sarudi Csaba. Régió- és településmarketing. (2004) ISBN:9635028253
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1274588] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1274588, Kapcsolat: 24064787
  25. Keresztély K. The Role of the State in the Urban Development of Budapest.. (2002)
    Könyv/Műhelytanulmány (Könyv)/Tudományos[174033] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 174033, Kapcsolat: 23647343
  26. Piskóti István et al. Régió- és településmarketing. (2002) ISBN:9632246837
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1210113] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1210113, Kapcsolat: 23647220
  27. Osváth László. Isztambul és London között félúton: A hazai idegenforgalmi marketing földrajzi értékelése. (2002) COMITATUS: ÖNKORMÁNYZATI SZEMLE 1215-315X 12 1-2. 110-128
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2193235] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2193235, Kapcsolat: 23647245
  28. Kovács Z et al. A poszt-szocialista városok változó imázsa és a városmarketing lehetőségei Budapest és Lipcse példáján. (2002) FÖLDRAJZI ÉRTESÍTŐ (1952-2008) 0015-5403 2064-5139 2064-5147 2064-5031 51 1-2 113-137
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1027381] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1027381, Kapcsolat: 24064785
  29. G Fekete. Együtt! - De hogyan.. (2001)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[27705180] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27705180, Kapcsolat: 27705180
  30. Kovács Z. A poszt-szocialista urbanizáció és városi átalakulás jellemzői Kelet-Európában. (2001)
    Disszertáció/MTA Doktora (Disszertáció)/Tudományos[1028067] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1028067, Kapcsolat: 23647288
  31. Kovács Zoltán. A marketing szerepe a terület- és településfejlesztésben. (2001) Megjelent: A terület- és településfejlesztés kézikönyve pp. 144-149
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[23647286] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23647286, Kapcsolat: 23647286
  32. Auber A. Marketingföldrajz és városmarketing. (2000) Megjelent: Területfejlesztés - regionális kutatások pp. 257-270
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[23647274] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23647274, Kapcsolat: 23647274
  33. Garamhegyi Ábel et al. A területi marketing, mint az önkormányzatok versenyképességének egy lehetséges eszköze. (2000) Megjelent: Versenyképesség – regionális versenyképesség pp. 124-137
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1691451] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1691451, Kapcsolat: 23647321
  34. Michalkó G. A városi turizmus elmélete és gyakorlata. (1999) ISBN:9637395857
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1123868] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1123868, Kapcsolat: 24064784
  35. Nemeskéri Zsolt. A turisztikai termék/szolgáltatás vásárlásának jellemzői. (1999) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 33 3-4 20-24
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1700748] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1700748, Kapcsolat: 23647247
  36. Mészáros Bernadett. Településmarketing. (1998) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 32 4 4-10
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2946943] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2946943, Kapcsolat: 23647224
  37. Piskóti István et al. Régió és településmarketing. (1997) ISBN:9636613141
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1296189] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1296189, Kapcsolat: 23647350
  38. Mészáros Bernadett. Önkormányzat és marketing. (1997) MAGYAR KÖZIGAZGATÁS 0865-736X 47 9 556-566
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2945503] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2945503, Kapcsolat: 24064680
Kozma Gábor. A népesség számának, összetételének és területi eloszlásának változása Debrecenben 1939 és 1990 között. (1996) TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923 10 2-3 123-132, 2513432
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2513432]
  1. Jankó F. A települések belső szerkezetének vizsgálata: a „Mendöl-módszertől” a szociálgeográfiáig. (2005) FÖLDRAJZI KÖZLEMÉNYEK 0015-5411 129 1-2 15-30
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1298003] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1298003, Kapcsolat: 23631226
Kozma Gábor. Az ingatlanárak földrajzi jellegzetességei Debrecenben. (1996) Megjelent: Tanulmányok Debrecen városföldrajzából II pp. 141-148, 2276859
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2276859]
  1. Gyenizse Péter et al. Egy lakóterület-minősítő, többtényezős geoinformatikai modell korlátai és fejlesztési lehetőségei Debrecen példáján. (2015) MODERN GEOGRÁFIA 2062-1655 2015 4 15-38
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2990856] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2990856, Kapcsolat: 26178165
  2. Jankó F. A települések belső szerkezetének vizsgálata: a „Mendöl-módszertől” a szociálgeográfiáig. (2005) FÖLDRAJZI KÖZLEMÉNYEK 0015-5411 129 1-2 15-30
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1298003] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1298003, Kapcsolat: 23631418
  3. Mező Ferenc. Két választás Debrecenben. (1998) Megjelent: Tanulmányok Debrecen városföldrajzából pp. 159-192
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24664264] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24664264, Kapcsolat: 24664264
Kozma Gábor. Társadalmi-gazdasági hatások. (1997) Megjelent: A debreceni Nagyerdei park rendezési tervének várható környezeti, ökológiai és társadalmi hatásai pp. 157-165, 3126613
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3126613]
  1. Mátyás Szabolcs. A nemzetközi és a hazai bűnözésföldrajzi kutatások. (2018) MAGYAR TUDOMÁNY 0025-0325 1588-1245 179 2 245-254
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3363559] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3363559, Kapcsolat: 27291607
  2. Sallai János et al. Criminal Geography as a New Subject in the Hungarian Higher Education. (2016) MAGYAR RENDÉSZET 1586-2895 16 2 139-146
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3123219] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3123219, Kapcsolat: 26122507
  3. Sallai János. Bűnözésföldrajz: a rendőrség szolgálatába állított tudomány. (2014) BELÜGYI SZEMLE: A BELÜGYMINISZTÉRIUM SZAKMAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA (2010-) 2062-9494 62 9 95-107
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2743047] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2743047, Kapcsolat: 28561649
2020-08-03 17:33