Kovács Mónika. Kategorizáció és diszkrimináció: antiszemitizmus mint csoportnyelv. (1993) VILÁGOSSÁG 0505-5849 XXXIV 5 52-61, 1199706
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1199706]
  1. Kovács András. The Stranger at Hand: Antisemitic Prejudices in Post-Communist Hungary. (2010) ISBN:9789004191945
    Könyv[23009842] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23009842, Kapcsolat: 23009842
  2. Kovács A. A Másik szeme: Zsidók és antiszemiták a háború utáni Magyarországon. (2008) ISBN:9789636931018
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[189098] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 189098, Kapcsolat: 23009841
  3. Kovács A. A kéznél lévő idegen. Antiszemita előítéletek a mai Magyarországon. (2005) ISBN:9639306886
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1322812] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1322812, Kapcsolat: 20563600
  4. Kovács András. Az antiszemitizmus percepciója a mai magyar társadalomban. (2002) Megjelent: Küzdelem az igazságért. Tanulmányok Randolph L. Braham 80. születésnapjára pp. 381-397
    Könyvrészlet[20563578] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20563578, Kapcsolat: 20563578
  5. Kovács A. A különbség köztünk van : az antiszemitizmus és a fiatal elit. (1997) ISBN:9638364920
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1332179] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1332179, Kapcsolat: 20563500
  6. Fábián Z et al. Előítéletesség és tekintélyelvűség. (1996) Megjelent: Társadalmi Riport 1996 pp. 381-413
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1825735] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1825735, Kapcsolat: 23009840
  7. Erős Ferenc et al. Politikai antiszemitizmus és diszkrimináció. (1995) SZOMBAT 0865-3844 7 1 3-6
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)[24155577] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24155577, Kapcsolat: 24155577
  8. Lázár Guy. A kisebbségek szerepe a nemzeti identitás kialakulásában. (1995) REGIO: KISEBBSÉG KULTÚRA POLITIKA TÁRSADALOM 0865-557X 2415-959X 2415-9603 6 1-2 29-63
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23009824] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23009824, Kapcsolat: 23009824
  9. ERŐS Ferenc. Kik hallják meg az antiszemitizmus üzenetét? Adalékok az előítéletek szociálpszichológiájához. (1994) VIGILIA 0042-6024 1994 4 252-260
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24761573] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24761573, Kapcsolat: 24761573
  10. Volenszky P. Figyelő. (1993) MÚLT ÉS JÖVŐ 0864-8646 3 127-132
    Folyóiratcikk/Tudományos[25954730] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25954730, Kapcsolat: 25954730
  11. Kovacs András. Antisemitism in post-communist Hungary. (1993) PATTERNS OF PREJUDICE 0031-322X 1461-7331 27 2 95-101
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24761574] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24761574, Kapcsolat: 24761574
Kovács Mónika. Zsidóság a magyar tankönyvekben. (2000), 2190962
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2190962]
  1. Gyertyánfy András. Magyarságkép külföldi történelemtankönyvekben – idegenek képe hazai történelemtankönyvekben (1987–2014). (2015) TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT 2061-6260 6 1-2
    Folyóiratcikk/Tudományos[25954728] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25954728, Kapcsolat: 25954728
  2. Szunyogh Szabolcs. Jákób csillaga: Zsidóság: vallás, hagyomány, kultúra. (2015) ISBN:9786155513107
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[25007314] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25007314, Kapcsolat: 25954727
  3. Csereklye Erzsébet. A tanulói sokféleség és a tanárok multikulturális nézetei. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2486505] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2486505, Kapcsolat: 25503954
Kovacs M. The Treatment of Jewish Themes in Hungarian Schools. (2000), 2737131
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2737131]
  1. Naudžiūnienė Akvilė. Discourses and depictions of Holocaust education in Lithuanian history textbooks (1992-2012). (2017) JOURNAL OF EDUCATION CULTURE AND SOCIETY 2081-1640 2017 2 251-267
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30842165] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30842165, Kapcsolat: 28348103
  2. Naudžiūnienė Akvilė. MULTICULTURALISM IN HISTORICAL DIDACTICS: CASES OF VILNIUS, KAUNAS AND KLAIPĖDA.. (2014) Codrul Cosminului 1224-032X 2067-5860 20 1 79-90
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24197776] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24197776, Kapcsolat: 24197776
  3. Joanna Wojdon. History textbooks facing controversial issues - case study of the Martial law in Poland. (2014) YESTERDAY & TODAY 2223-0386 2014 12 75-89
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24761521] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24761521, Kapcsolat: 24761521
  4. EGRESI ISTVAN. THE REPRESENTATION OF “OTHER” CULTURES IN THE ROMANIAN GEOGRAPHY TEXTBOOKS PUBLISHED DURING THE FIRST HALF OF THE 20 TH CENTURY. (2013) European Journal of Educational Studies 5 1 63-71
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24197785] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24197785, Kapcsolat: 24197785
  5. EGRESI ISTVAN. IDEOLOGY CHANGES AND THE REPRESENTATION OF “OTHER” CULTURES IN THE ROMANIAN GEOGRAPHY TEXTBOOKS AFTER 1948. (2012) OZEAN JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES 1943-2577 1943-2585 5 3 105-117
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24197788] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24197788, Kapcsolat: 24197788
  6. EGRESI Istvan. POLITICAL IDEOLOGY AND THE REPRESENTATION OF THE WORLD IN THE ROMANIAN GEOGRAPHY TEXTBOOKS: 1950–. (2010) Megjelent: Proceedings of the IGU - CGE Istanbul Symposium , Building Bridges between Cultures through Geographical Education July 8 - 10,... pp. 77-82
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24197789] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24197789, Kapcsolat: 24197789
Kovács Mónika. Előszó. (2001) Megjelent: Holokausztoktatás és autonómiára nevelés pp. 5-8, 1199713
Könyvrészlet/Előszó, utószó (Könyvrészlet)/Tudományos[1199713]
  1. Vásárhelyi M. Csalóka emlékezet: A 20 század történelme a magyar közgondolkodásban. (2007) ISBN:9788071499879
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[240622] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 240622, Kapcsolat: 23009804
Kovács Mónika. Holokausztoktatás és autonómiára nevelés. (2001) ISBN:9630089505, 1199712
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1199712]
  1. A Gergely András et al. Kommunikációs tabu, nevelési tradíció közléstudományi és vallásantropológiai kutatások tükrében. (2016) SOCIO.HU : TÁRSADALOMTUDOMÁNYI SZEMLE 2063-0468 6 3 137-148
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3131720] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3131720, Kapcsolat: 26328025
  2. Szőnyi A. Jógyakorlatok. (2016) Megjelent: A holokauszt, az iskola és a tanár pp. 143-186
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26311948] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26311948, Kapcsolat: 26311948
Kovács Mónika. Nemi ideológiák, nemi sztereotípiák. (2001) Megjelent: Sztereotípiakutatás pp. 448-457, 1478110
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1478110]
  1. Faragó Boglárka et al. Explicit és implicit női előítéletek nőkről: a női identitás és a nőkkel kapcsolatos előítéletek korcsoportok közötti különbségei. (2015) TÁRSADALMI NEMEK TUDOMÁNYA INTERDISZCIPLINÁRIS EFOLYÓIRAT 2062-7084 5 2 60-82
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2994220] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2994220, Kapcsolat: 25954731
  2. Pántya József et al. A nemi alapú elutasítás iránti érzékenység és a férfiakkal szembeni ellenséges hiedelmek hatása az elutasítást követő helyzetértelmezésre és megbocsátási szándékra. (2012) ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 1419-872X 14 2 21-42
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2354274] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2354274, Kapcsolat: 23194125
  3. Szabó Mónika. A társdalmi nemekkel kapcsolatos dinamikus nézetrendszerek szociálpszcichológiai vizsgálata: Ideológiák és sztereotípiák, nemi tipizáltság és társas identitás.. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23009845] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23009845, Kapcsolat: 23009845
  4. Boronkai Dóra. A "genderlektusokról" egy szociolingvisztikai diskurzuselemzés tükrében. (2006) SZOCIOLÓGIAI SZEMLE 1216-2051 16 4 64-87
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1282602] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1282602, Kapcsolat: 24198627
  5. Kegyesné Szekeres. Kollokációk: nemi sztereotípiák és gender-markerek. (2004) Megjelent: VII. Nemzetközi Magyar Nyelvtudományi Kongresszus
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[25233829] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25233829, Kapcsolat: 25233882
Kovács Mónika. Holokauszt oktatás Magyarországon. (2003) REGIO 0865-557X 2415-959X 2415-9603 14 2 88-105, 1199647
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1199647]
  1. Vidra Zsuzsanna. THE UNHIDDEN JEW. (2011) Megjelent: Multi-Disciplinary Approaches to Romany Studies : Selected Papers from Participants of. Central European University's Summer Co... pp. 196-210
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24198741] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24198741, Kapcsolat: 24198741
Kovács Mónika. Nemi ideológiák és karrieraspirációk különböző felsőoktatási intézményekben tanuló diákok körében. (2004), 2222030
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2222030]
  1. Pléh Csaba et al. Nemi sztereotípiák hatásai magyar egyetemistáknál: egy empirikus elővizsgálat adatai. (2017) Megjelent: Társadalmi nemek. Elméleti megközelítések és kutatási eredmények pp. 103-116
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3216402] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3216402, Kapcsolat: 26459879
  2. Szabó Mónika. A tekintély kritikája, a kritika hitelessége, avagy mit keres a szociálpszichológia a terápiában?. (2014) PSZICHOTERÁPIA 1216-6170 23 4 226-232
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2734219] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2734219, Kapcsolat: 24762966
  3. Szabó Mónika. Változó sztereotípiák, változó társadalom: az egyenlőtlenségek ideológiái és a kritikai társadalom-lélektan. (2012) Megjelent: A pszichológia mint társadalomtudomány pp. 321-332
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2073509] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2073509, Kapcsolat: 23009921
  4. Szabó Mónika. Intergroup Relations in Gendered Context: Perceived Threat, Attitudes, and Sexism. (2012) Megjelent: Social-Political Contexts for Intergroup Relations and Public Thought pp. 57-68
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24762965] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24762965, Kapcsolat: 24762965
  5. Szabó Mónika. A társdalmi nemekkel kapcsolatos dinamikus nézetrendszerek szociálpszcichológiai vizsgálata: Ideológiák és sztereotípiák, nemi tipizáltság és társas identitás.. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23009845] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23009845, Kapcsolat: 23009856
  6. Nguyen Luu. Ambivalens szexizmus - értékek és kulturális jelentések. (2008) Megjelent: Pszichológia és Feminizmus pp. 204-223
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[23587452] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23587452, Kapcsolat: 23587452
  7. Nguyen Luu Lan. Férfiak és nők a munka világában: Nemi szerepek a munkahelyen. (2005) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 60 1-2 111-134
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23164130] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23164130, Kapcsolat: 28239962
Lan Anh et al. Values and Ambivalence towards Men and Women: a Study in Hungary and the United States. (2004) APPLIED PSYCHOLOGY IN HUNGARY 1586-7382 2003-2004. 5-6. 5-21, 1199680
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1199680]
  1. Zita Tordai et al. The Necessity of Competency Development in Engineering Informatics Education in the Light of Students’ Characteristics. (2018) Megjelent: Teaching and Learning in a Digital World pp. 224-232
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3307990] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3307990, Kapcsolat: 28275728
  2. Holik Ildikó et al. Mérnökinformatikus hallgatók kompetenciáinak kutatása. (2018) Megjelent: Innováció, kutatás, pedagógusok pp. 44-67
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3376432] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3376432, Kapcsolat: 28275730
  3. Holik Ildikó. Mérnökhallgatók teljesítménymotivációja. (2017) Megjelent: A Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar 2017-es tudományos konferenciáinak tanulmánygyűjteménye [Zbornik Radova Nachnih Konferencija... pp. 210-220
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3283946] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3283946, Kapcsolat: 27010037
  4. Fülöp Márta. A versengés, a győzelem és a vesztés pszichológiája és kulturális különbségei. (2015)
    Disszertáció/MTA Doktora (Disszertáció)/Tudományos[2927718] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2927718, Kapcsolat: 28368201
  5. Szabó Mónika. Intergroup relations in gendered context: perceived threat, attitudes, and sexism.. (2012) Megjelent: Social-Political Contexts for Intergroup Relations and Public Thought. pp. 57-68
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2365605] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2365605, Kapcsolat: 25954744
  6. Pántya József et al. A nemi alapú elutasítás iránti érzékenység és a férfiakkal szembeni ellenséges hiedelmek hatása az elutasítást követő helyzetértelmezésre és megbocsátási szándékra. (2012) ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 1419-872X 14 2 21-42
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2354274] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2354274, Kapcsolat: 23194137
  7. Kiss Paszkál et al. Kompetenciavizsgálatok módszertana, első tapasztalatok. (2010) Megjelent: Kompetenciamérés a felsőoktatásban pp. 109-121
    Könyvrészlet/Nem besorolt (Könyvrészlet)/Tudományos[1674956] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1674956, Kapcsolat: 28275729
  8. Szabó Mónika. A társdalmi nemekkel kapcsolatos dinamikus nézetrendszerek szociálpszcichológiai vizsgálata: Ideológiák és sztereotípiák, nemi tipizáltság és társas identitás.. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23009845] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23009845, Kapcsolat: 23009846
  9. Fülöp M. A kultúraközi és a kulturális összehasonlító pszichológia Magyarországon. (2009) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 64 1 3-83
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1203013] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1203013, Kapcsolat: 22698550
  10. Fülöp Márta. A kultúraközi és a kulturális összehasonlító pszichológia Magyarországon. (2009) Megjelent: A lélek a kultúrák között pp. 3-85
    Könyvrészlet/Utánközlés (Könyvrészlet)/Tudományos[22721504] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22721504, Kapcsolat: 22721464
  11. Fülöp M. Hungary. (2007) Megjelent: International encyclopedia of adolecence. 1., A-J pp. 400-423
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24198676] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24198676, Kapcsolat: 24198676
Kovács Mónika. Holokauszt: történelem és emlékezet. (2005) ISBN:9639604151, 1199693
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1199693]
  1. A Gergely András. Kisebbség és hatalom – részvétel és hatalom. (2015) SOCIO.HU : TÁRSADALOMTUDOMÁNYI SZEMLE 2063-0468 5 4 214-221
    Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[2984703] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2984703, Kapcsolat: 26328022
  2. Balassa Zsófia. Emlékezés és elbeszélő(je). A narrátor funkciója Tennessee Williams Üvegfigurák című drámájában. (2013) APERTÚRA 1787-7245 9 1
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24198593] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24198593, Kapcsolat: 24198593
  3. Pataki Ferenc. A "felejsd el!" parancsa. (2010) MOZGÓ VILÁG 0324-4601 36 8 75-82
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24198584] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24198584, Kapcsolat: 24198584
  4. Bailer-Galanda Brigitte. Recently Published Works in Holocaust and Genocide Studies. (2008) HOLOCAUST AND GENOCIDE STUDIES 8756-6583 1476-7937 22 1 145-198
    Folyóiratcikk/Bibliográfia, repertórium (Folyóiratcikk)/Tudományos[24198545] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24198545, Kapcsolat: 24198545
  5. Kisantal Tamás. "... egy tömegmészárlásról mi értelmes dolgot lehetne elmondani?": az ábrázolásmód mint történelemkoncepció a holokauszt-irodalomban. (2006) ISBN:9513925323
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24198547] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24198547, Kapcsolat: 24198547
  6. Rainer M. A vitathatatlanról szóló vita. (2006) MOZGÓ VILÁG 0324-4601 32 5 111-114
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[24198558] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24198558, Kapcsolat: 24198558
  7. Dallos Eszter. Válogatott bibliográfia a 2005. augusztus-október közötti időszak zsidó vonatkozású irodalmából, sajtójából. (2005) MÚLT ÉS JÖVŐ 0864-8646 16 4 141-144
    Folyóiratcikk/Bibliográfia, repertórium (Folyóiratcikk)/Tudományos[24198587] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24198587, Kapcsolat: 24198587
Kovács Mónika. Holokauszt: történelem és emlékezet: Bevezetés. (2005) Megjelent: Holokauszt: történelem és emlékezet pp. 7-11, 1199694
Könyvrészlet/Előszó, utószó (Könyvrészlet)/Tudományos[1199694]
  1. Gyáni Gábor. Az elveszíthető múlt. A tapasztalat mint emlékezet és történelem. (2010) ISBN:9789633100165
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[1437287] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1437287, Kapcsolat: 23009816
  2. Pataki Ferenc. A „felejtsd el” parancsa. (2010) MOZGÓ VILÁG 0324-4601 42 8 78-78
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[23009820] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23009820, Kapcsolat: 23009820
  3. Vásárhelyi M. Csalóka emlékezet: A 20 század történelme a magyar közgondolkodásban. (2007) ISBN:9788071499879
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[240622] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 240622, Kapcsolat: 23009810
  4. Rainer M. A vitathatalanról szóló vita. (2006) MOZGÓ VILÁG 0324-4601 38 5 111-114
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[23009809] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23009809, Kapcsolat: 23009809
Kovács Mónika. Témakörök és feldolgozási javaslatok a holokauszt oktatásához. (2006) Megjelent: Megközelítések ... pp. 44-113, 1478273
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1478273]
  1. Polgár Mónika. "Mi közöm hozzá?". (2015) SZOCIÁLPEDAGÓGIA: NEMZETKÖZI SZAKLEKTORÁLT FOLYÓIRAT 2064-2709 3 1-2 70-78
    Folyóiratcikk/Tudományos[25672114] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25672114, Kapcsolat: 25672114
  2. Polgár Mónika. "Mi közöm hozzá?": Az Óbudai Múzeumnak a Magyar Holokauszt Emlékévhez kapcsolódó projektje és diákkonferenciája. (2015) SZOCIÁLPEDAGÓGIA: NEMZETKÖZI SZAKLEKTORÁLT FOLYÓIRAT 2064-2709 3 3-4 117-125
    Folyóiratcikk[25672139] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25672139, Kapcsolat: 25672139
Olson JE et al. Economic influences on ideals about future jobs in young adults in formerly socialist countries and the United States. (2006) CROSS-CULTURAL RESEARCH 1069-3971 1552-3578 40 4 352-376, 2112760
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2112760]
  1. Ljubotina Predrag et al. Macroeconomic Factors Forming Family Businesses Heir’s Career Choice Intention. (2019) ACTA OECONOMICA 0001-6373 1588-2659 69 3 425-444
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30859396] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30859396, Kapcsolat: 28368180
  2. Streur Jacqueline. Play the Game or Change It? A study of capitalism, control and college students. (2018)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[30859389] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30859389, Kapcsolat: 28368174
  3. Tement S. A Review of Work–Family Research in Central and Eastern Europe. (2018) Megjelent: The Cambridge Handbook of the Global Work–Family Interface pp. 269-287
    Könyvrészlet/Tudományos[27640605] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27640605, Kapcsolat: 27640605
  4. Krnjaić Z. Early development of expertise: The role of students' practical training. (2015) PSIHOLOSKA ISTRAžIVANJA 0352-7379 18 1 63-75
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26626488] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26626488, Kapcsolat: 26626488
  5. Franěk M et al. Organizational and sociodemographic determinants of job satisfaction in the Czech Republic. (2014) SAGE OPEN 2158-2440 4 3 1-12
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24225463] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24225463, Kapcsolat: 24225463
  6. Peterson Mark et al. Differences in work goals among regions of the Netherlands and Germany: functional, institutional and critical event influences. (2014) INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN RESOURCE MANAGEMENT 0958-5192 1466-4399 26 2 277-297
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24198714] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24198714, Kapcsolat: 24198714
  7. Mijoč Josipa. Modeliranje namjera za samozapošljavanje studentske populacije. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30859383] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30859383, Kapcsolat: 28368166
  8. Tomasik Martin et al. Social Change and Adolescent Developmental Tasks: The Case of Postcommunist Europe. (2012) CHILD DEVELOPMENT PERSPECTIVES 1750-8592 1750-8606 6 4 326-334
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27499038] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 27499038, Kapcsolat: 22807722
  9. Danis W et al. Values and upward influence strategies in transition: Evidence from the Czech Republic. (2011) JOURNAL OF CROSS-CULTURAL PSYCHOLOGY 0022-0221 1552-5422 42 2 288-306
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[22688909] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22688909, Kapcsolat: 22688909
  10. Krebs D et al. Positive first or negative first?: Effects of the order of answering categories on response behavior. (2010) METHODOLOGY-EUROPEAN JOURNAL OF RESEARCH METHODS FOR THE BEHAVIORAL AND SOCIAL SCIENCES 1614-1881 1614-2241 6 3 118-127
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[22688903] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22688903, Kapcsolat: 22688903
  11. Camase Greta. The ideological construction of a second reality: A critical analysis of a Romanian EFL textbook. (2009)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[24198703] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24198703, Kapcsolat: 24198703
  12. Carole F et al. Le cause del (lin-)successo lavorativo dei giovani [The determinants of youth success in the labour market]. (2009)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[24198709] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24198709, Kapcsolat: 24198709
Kovács Mónika. Nemi sztereotípiák, nemi ideológiák és karrier aspirációk. (2007) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 16 1 99-114, 1199672
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1199672]
  1. Fényes Hajnalka. Mennyit ér egy tudományos fokozat - különös tekintettel a tudományos eredményesség és előmenetel nemi különbségeire. (2018) SZOCIOLÓGIAI SZEMLE 1216-2051 28 1 60-82
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3371200] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3371200, Kapcsolat: 28356060
  2. Beáta Nagy et al. The Downturn of Gender Diversity on Boards in Hungary. (2017) Megjelent: Gender Diversity in the Boardroom pp. 205-233
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3272759] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3272759, Kapcsolat: 28355980
  3. Nagy Beáta. Szervezet és nemek. (2017) Megjelent: Társadalmi nemek. Elméleti megközelítések és kutatási eredmények pp. 57-68
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3200144] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3200144, Kapcsolat: 26459883
  4. Pléh Csaba et al. Nemi sztereotípiák hatásai magyar egyetemistáknál: egy empirikus elővizsgálat adatai. (2017) Megjelent: Társadalmi nemek. Elméleti megközelítések és kutatási eredmények pp. 103-116
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3216402] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3216402, Kapcsolat: 26459880
  5. Pálócz B et al. Nemi sztereotípiák a mese- és gyerekkönyvekben. (2017) Megjelent: Társadalmi nemek. Elméleti megközelítések és kutatási eredmények pp. 85-102
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26459882] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26459882, Kapcsolat: 26459882
  6. Szalai Laura. A parlamenti szexizmus mint ellenségképzés a politikában. (2017) TÁRSADALMI NEMEK TUDOMÁNYA INTERDISZCIPLINÁRIS EFOLYÓIRAT 2062-7084 7 1 107-125
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30849261] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30849261, Kapcsolat: 28356100
  7. Járai Krisztina. Óvó nénik és óvó bácsi - ahogyan a gyerekek látják őket. (2015) GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2063-9945 3 1 18-38
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24873111] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24873111, Kapcsolat: 28355989
  8. Kovács E. Mainly feminine: Teachers’ Characteristics and Career Aspirations, based on the “Graduate Follow-up Research 2010”. (2015) Megjelent: The Personal of the Political. Trangenrational Dialogues in Centemporary European Feminisms pp. 107-128
    Könyvrészlet/Tudományos[25954769] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25954769, Kapcsolat: 25954769
  9. Nagy Beáta. Háttérben: Kísérlet egy szervezeti nemi rend feltárására. (2015) ISBN:9789632369396
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24762829] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24762829, Kapcsolat: 24762829
  10. Kovács Edina. A tanárszakos hallgatók szakmai jövőtervei. (2015) Megjelent: Ki eredményes a felsőoktatásban? pp. 183-194
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2887097] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2887097, Kapcsolat: 28355993
  11. Rády Eszter. „Seb- és munkahelyek”: Rövid tanulmány a női stigmák dinamikájáról a munka világában. (2014) METSZETEK - TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2063-6415 2014 2 179-191
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24198441] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24198441, Kapcsolat: 24198441
  12. Kovács Edina. Kik maradnak, miért maradnak? A partiumi tanár szakos hallgatól elkötelezettségét befolyásoló tényezők. (2014) Megjelent: Képzők és képzettek: Pillanatfelvételek a 21. század tanárképzéséről és tanárairól pp. 179-200
    Könyvrészlet/Tudományos[24198476] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24198476, Kapcsolat: 24198476
  13. Nagy Beáta. Biológia vagy társadalom?: Bevezető tanulmány a társadalmi nemek kérdésköréhez. (2014) KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG 0133-2597 5 4 95-104
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2824019] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2824019, Kapcsolat: 24762785
  14. Takács Erzsébet. A későmodernitás francia koncepciói a hazai ifjúság-, oktatás-, családszociológiai kutatások tükrében. (2014) METSZETEK - TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 2063-6415 3 3 63-113
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3030167] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3030167, Kapcsolat: 25233429
  15. Czeglédi Alexandra. Nők férfias munkakörben. (2013) Megjelent: Tanulmányok az Eszterházy Károly Főiskola Tudományos Diákköreinek tudományos tevékenységéből (2011-2013) II. kötet pp. 278-334
    Könyvrészlet/Tudományos[24198469] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24198469, Kapcsolat: 24198469
  16. Sarlós Gábor et al. Identitás és elutasítás - előítéletesség az európai országokban. (2013) BELVEDERE MERIDIONALE 1419-0222 2064-5929 25 4 32-44
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2731880] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2731880, Kapcsolat: 25954764
  17. Gilányi Eszter. GONDOLATOK A NŐI BŰNELKÖVETÉS LÉLEKTANI ASPEKTUSAIRÓL – KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A MASZKULINITÁSRA. (2013)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[24198435] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24198435, Kapcsolat: 24198435
  18. Török Gábor. A lelkigondozó szakirányú továbbképzés curriculumának kidolgozása, eredményességvizsgálata és fejlesztése. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24198470] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24198470, Kapcsolat: 24198470
  19. Kovács Edina. The characteristics of identity development of the pedagogy students from the partium historical region. (2012) Megjelent: HIGHER EDUCATION IN THE ROMANIA-HUNGARY CROSS-BORDER COOPERATION AREA pp. 61-72
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24198408] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24198408, Kapcsolat: 24198408
  20. Kovács Edina. Tanár(nő)kép a rendszerváltás előtt és után. (2012) TÁRSADALMI NEMEK TUDOMÁNYA INTERDISZCIPLINÁRIS EFOLYÓIRAT 2062-7084 2 55-73
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2230057] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2230057, Kapcsolat: 23009850
  21. Dános Anikó. Nők a vállalati szervezeti hierarchiában – a nők foglalkoztatásának legjellemzőbb problémakörei. (2012) Megjelent: Régi dilemmák – új megoldások : Tudományos Mozaik 9. kötet pp. 79-90
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24198483] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24198483, Kapcsolat: 24198483
  22. Tóth Zsófia. Nemek közötti egyenlőség és oktatáspolitika. (2012) Megjelent: Kötetlen pp. 59-74
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26225176] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26225176, Kapcsolat: 24198466
  23. Tóth Zsófia. Nemek közötti egyenlőség és oktatáspolitika. (2012) Megjelent: Kötetlen pp. 59-74
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26225176] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26225176, Kapcsolat: 26225239
  24. Szabó Mónika. Intergroup Relations in Gendered Context: Perceived Threat, Attitudes, and Sexism. (2012) Megjelent: Social-Political Contexts for Intergroup Relations and Public Thought pp. 57-68
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24762871] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24762871, Kapcsolat: 24762871
  25. Kaszás-Korén Andrea. A nők munkaerőpiaci versenyképessége. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23009852] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23009852, Kapcsolat: 23009852
  26. Pántya József et al. A nemi alapú elutasítás iránti érzékenység és a férfiakkal szembeni ellenséges hiedelmek hatása az elutasítást követő helyzetértelmezésre és megbocsátási szándékra. (2012) ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 1419-872X 14 2 21-42
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2354274] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2354274, Kapcsolat: 23194135
  27. Fényes Hajnalka. Horizontal and Vertical Segregation in Education by Gender in the Hungarian - Romanian - Ukrainian Border Region. (2010) JOURNAL OF SOCIAL RESEARCH AND POLICY 2067-2640 2068-9861 1 1 69-89
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1374316] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1374316, Kapcsolat: 23009853
  28. Juhász Tímea. Családbarát munkahelyek, családbarát szervezetek. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24198479] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24198479, Kapcsolat: 24198479
2020-08-09 22:21