Forray R. A körzetesítés társadalmi összefüggései. (1975) KÖZNEVELÉS 0133-0969 31 1 11-12, 1178408
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1178408]
  1. Kozma T. Tudásgyár: Az iskola mint társadalmi szervezet. (1985) ISBN:9632215362
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1140866] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1140866, Kapcsolat: 24921779
Forray R. Vizsgálatok az iskolai adminisztráció köréből. (1977), 1185104
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1185104]
  1. Kozma T. Tudásgyár: Az iskola mint társadalmi szervezet. (1985) ISBN:9632215362
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1140866] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1140866, Kapcsolat: 24921777
Forray R. Sok vagy kevés az iskolai adminisztráció?. (1977) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 27 11 985-995, 1178410
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1178410]
  1. Kozma T. Bevezetés a nevelésszociológiába.. (1994) ISBN:9631919587; 9631857158
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1138817] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1138817, Kapcsolat: 20527409
  2. Trencsényi László. Pedagógusszerepek az általános iskolában. (1988) ISBN:963054699X
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1363829] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1363829, Kapcsolat: 20527407
  3. Kozma T. Tudásgyár: Az iskola mint társadalmi szervezet. (1985) ISBN:9632215362
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1140866] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1140866, Kapcsolat: 20541359
  4. Kozma T. Az iskola funkciói: a szervezet - környezet nevelésszociológiai vizsgálata. (1983) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 83 4 373-383
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1167406] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1167406, Kapcsolat: 20527406
  5. Gosztonyi János. Igények és realitások a közoktatásban. (1979) Megjelent: Pedagógiai látókör 1.: 1977-78 pp. 15-19
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[20540160] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20540160, Kapcsolat: 20540160
  6. Gábor István. Tantervek. (1977) MAGYAR NEMZET 0133-185X December 8. p. 3
    Folyóiratcikk[20527405] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20527405, Kapcsolat: 20527405
  7. Ökrös László. Sok vagy kevés az iskolai adminisztráció?. (1977) ÚJ TÜKÖR 0133-1361 2 49 p. 4
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Közérdekű[20527404] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20527404, Kapcsolat: 20527404
Forray R. Ösztöndíjas középiskolások. (1978) Megjelent: Mit tettünk értük? pp. 94-116, 1178425
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1178425]
  1. Várnagy Elemér. Mit tettünk értük?. (1979) KÖZNEVELÉS 0133-0969 35 13 p. 12
    Folyóiratcikk/Rövid közlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[20527410] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20527410, Kapcsolat: 20527410
Forray R. Társadalmi igények a művelődés tervezésében: Iskolakutatás 30.. (1978), 1185117
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1185117]
  1. Kozma T. Tudásgyár: Az iskola mint társadalmi szervezet. (1985) ISBN:9632215362
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1140866] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1140866, Kapcsolat: 20542244
Forray R. A magyar általános iskolai hálózat néhány jellemzőjének faktoranalizise. (1979) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 79 3 290-295, 1178430
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1178430]
  1. Halász Gábor. A tantestületi légkör összetevőinek vizsgálata. (1980) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 30 7-8 634-641
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3048611] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3048611, Kapcsolat: 20527414
  2. Vámos Dóra. Képzettség vására: Közgazdasági szempontok az oktatástervezésben. (1979)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[20527413] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20527413, Kapcsolat: 20527413
Forray R. Társadalmunk és középiskolája. (1979) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 79 1 12-20, 1178428
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1178428]
  1. Nagy Mária. Tervezhetők-e a spontán folyamatok?. (1980) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 80 11 975-986
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20527412] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20527412, Kapcsolat: 20527412
Forray R. Az iskolázás terjedése. (1980) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 30 11 963-974, 1178435
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1178435]
  1. Kozma T. Tudásgyár: Az iskola mint társadalmi szervezet. (1985) ISBN:9632215362
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1140866] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1140866, Kapcsolat: 20541347
  2. Nagy Mária. Tervezhetők-e a spontán folyamatok?. (1980) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 30 11 975-986
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20527423] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20527423, Kapcsolat: 20527423
Forray R. Egyenetlenségek a magyar általános iskolai hálózatban. (1980) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 30 2 99-110, 1178434
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1178434]
  1. Trencsényi László. Pedagógusszerepek az általános iskolában. (1988) ISBN:963054699X
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1363829] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1363829, Kapcsolat: 20527420
  2. Kiss Elemér. A közoktatási rendszer és a pécsi agglomeráció. (1980) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 30 7-8 610-618
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20527421] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20527421, Kapcsolat: 20527421
Forray R. Általános iskoláink a nyolcvanas években. (1981) TÁRSADALMI SZEMLE 0039-971X 36 7 74-82, 1178439
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1178439]
  1. s n. Válogatás a politikai sajtó cikkeiből: Reflektor. (1982) REFLEKTOR (BUDAPEST) 0230-2829
    Folyóiratcikk/Bibliográfia, repertórium (Folyóiratcikk)/Tudományos[20541444] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20541444, Kapcsolat: 20541444
Forray R. A középfokú iskolázás területi jellegzetességei. (1982) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 32 2 109-118, 1178444
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1178444]
  1. Inkei Péter. A középiskolai integráció és a közös igazgatású iskolák. (1984) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 1 260-275
    Folyóiratcikk[20527479] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20527479, Kapcsolat: 20527479
  2. Kovács Lajos et al. A középfokú oktatási intézmények integrációjának területi tervezhetősége. (1983) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 2 107-117
    Folyóiratcikk[20527478] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20527478, Kapcsolat: 20527478
Forray R. A felsőfokú továbbtanulás iránti igények. (1983) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 33 6 527-539, 1178454
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1178454]
  1. Kozma Tamás. Reformvitáink. (1992) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 p. 222
    Folyóiratcikk[20527491] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20527491, Kapcsolat: 20527491
Forray R et al. Az együttélés rejtett szabályai: Egy cigány csoport sikerének mértéke és ára az iskolában. (1985), 1177856
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1177856]
  1. Vámosi Tamás. Tanoncból mesterember. (2015) ISBN:9789631240900
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2994139] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2994139, Kapcsolat: 26781815
  2. Varga Andrea. Iskolaelőkészítő és felzárkóztató tábor. (1998) Megjelent: Társadalmi kohézió. tanulmányok a halmozottan hátrányos helyzetű cigány és a nem cigány fiatalok oktatásáról, társadalmi beille... pp. 58-70
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[20526128] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20526128, Kapcsolat: 20526128
  3. Kozák Istvánné. A cigány gyerekek iskolai eredményeit befolyásoló tényezők a hatvanas évek elejétől a kilencvenes évek elejéig. (1998) PHRALIPE: IRODALMI ÉS KÖZÉLETI LAP 0865-5847 9 3 5-15
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Közérdekű[20525866] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20525866, Kapcsolat: 20525866
  4. Ligeti György. Bevezetés a magyarországi cigányság kultúrájába. (1996)
    Egyéb[20526474] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20526474, Kapcsolat: 20525753
  5. Michael Sinclair. Daltestvérek: Az oláhcigány identitás és közösség továbbélése a szocialista Magyarországon. (1994) ISBN:9637977554
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[20525741] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20525741, Kapcsolat: 20525741
  6. Stewart M. PhD-értekezés gyöngyös-környéki cigány családok életéről. (1992) SZOCIÁLPOLITIKAI ÉRTESÍTŐ 0236-9834 - 4 p. -
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20525738] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20525738, Kapcsolat: 20525738
  7. Réger Z. Utak a nyelvhez: Nyelvi szocializáció-nyelvi hátrány. (1990) ISBN:9630555816
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1494392] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1494392, Kapcsolat: 20525567
  8. Réger Zita. Nyelvi szocializáció és nyelvhasználat magyarországi nyelvi közösségekben. (1987) MŰHELYMUNKÁK A NYELVÉSZET ÉS TÁRSTUDOMÁNYAI KÖRÉBŐL 0237-4226 3 31-89
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20525544] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20525544, Kapcsolat: 20525544
  9. Neukum Lea. Estélyiben az óvodába. (1986) Magyarország 35 p. 23
    Folyóiratcikk[20525506] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20525506, Kapcsolat: 20525506
Forray R. "Magyar" iskola - cigány csoport: Gyermekek két kultúra között. (1986) IFJÚSÁGI SZEMLE: AZ IFJÚKOMMUNISTA KIADVÁNYA 0230-2446 2 35-43, 1178482
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1178482]
  1. Ligeti György. Bevezetés a magyarországi cigányság kultúrájába. (1996)
    Egyéb[20526474] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20526474, Kapcsolat: 20527504
Forray RK. Oktatásökológia: Területi kutatások az oktatásügyben. (1986) ISBN:9634040306, 1165749
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1165749]
  1. Nemes Nagy József. Régiók, regionalizmus. (1997) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 6 3 407-423
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1930619] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1930619, Kapcsolat: 21551178
  2. Hives Tamás et al. A harmadfokú képzés területi különbségei. (1997) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 6 2 236-247
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20527295] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20527295, Kapcsolat: 21551177
  3. Lükő István. Műszaki oktatástan. (1996)
    Könyv[20526183] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20526183, Kapcsolat: 20526183
  4. Kozma T. Bevezetés a nevelésszociológiába.. (1994) ISBN:9631919587; 9631857158
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1138817] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1138817, Kapcsolat: 21551175
Forray R. Mi az oktatásökológia?. (1986) Megjelent: Oktatásökológia pp. 59-94, 1178468
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1178468]
  1. Kozma Tamás. 1. fejezet. LeaRn kutatás. (2015) Megjelent: Tanuló régiók Magyarországon: az elmélettől a valóságig pp. 13-38
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25078105] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 25078105, Kapcsolat: 25078105
  2. Lükő István. Műszaki oktatástan. (1996)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[20527498] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20527498, Kapcsolat: 20527498
Forray R et al. A cigány gyerekek iskoláztatásának néhány ellentmondása. (1987) KÖZNEVELÉS 0133-0969 19 3-4, 1179921
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1179921]
  1. Ligeti György. Bevezetés a magyarországi cigányság kultúrájába. (1996)
    Egyéb[20526474] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20526474, Kapcsolat: 20530222
Forray R. Tanulmányok a cigányság beilleszkedéséről. (1987), 1177984
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1177984]
  1. Vámosi Tamás. Tanoncból mesterember. (2015) ISBN:9789631240900
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2994139] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2994139, Kapcsolat: 26781818
  2. Ligeti György. Bevezetés a magyarországi cigányság kultúrájába. (1996)
    Egyéb[20526474] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20526474, Kapcsolat: 20526474
  3. Csongor Anna et al. Cigány kultúra, cigány kutatások. (1992) BUKSZ- BUDAPESTI KÖNYVSZEMLE 0865-4247 1588-0222 4 2 235-245
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[20526462] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20526462, Kapcsolat: 20526462
  4. Ocskay Zoltán. Hétköznapi előítéleteink. (1988) MAGYAR RENDŐR 0230-192X 50 p. 7
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[20526414] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20526414, Kapcsolat: 20526414
Forray RK. Regionalitás az oktatásfejlesztésben: a területi-társadalmi folyamatok távlati alakulása és az oktatás hosszú távú fejlesztése. (1987) TÁJÉKOZTATÓ A KÖZOKTATÁSI KUTATÁSOKRÓL 0238-1419 5 95-122, 1179934
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1179934]
  1. Köteles Lajos. Modernizációs és innovációs kísérletek a középfokú- és a felsőoktatásban Békésben. (2014) TUDÁSMENEDZSMENT 1586-0698 185 1 185-202
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24936248] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24936248, Kapcsolat: 24936248
Forray R. Hungarian Schools and Gypsies: Children Caught Between Two Cultures. (1988) IFJÚSÁGI SZEMLE: AZ IFJÚKOMMUNISTA KIADVÁNYA 0230-2446 62-77, 1180012
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1180012]
  1. Ligeti György. Bevezetés a magyarországi cigányság kultúrájába. (1996)
    Egyéb[20526474] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20526474, Kapcsolat: 20530324
Forray R et al. Tradicionális családi nevelés és iskolai magatartás egy innovatív cigány közösségben. (1988) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 38 2 124-137, 1180022
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1180022]
  1. Sándor Geskó et al. Antidiszkriminációs kézikönyv: Készült a Szociális és Munkaügyi Minisztérium „Civil szervezetek és az antidiszkriminációs törvény végrehajtása” címû programja keretében. (2007) ISBN:9789630628099
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24936519] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24936519, Kapcsolat: 24936801
  2. Fiáth Titanilla. A magyarországi roma népesség általános iskolai oktatása: Szakirodalmi kismonográfia. (2000)
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[20561724] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20561724, Kapcsolat: 20561724
  3. Gyulavári Tamás. A hátrányos megkülönböztetés felismerése és kezelése a közigazgatásban. (1989)
    Egyéb/Csak repozitóriumban hozzáférhető közlemény (Egyéb)/Tudományos[20561725] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20561725, Kapcsolat: 20561725
Forray R. Társadalmunk és középiskolája. (1988) ISBN:9630547473, 1178346
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1178346]
  1. Forray R.. Resilience and Disadvantage in Education - A Sociological View. (2017) HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2062-9605 2064-2199 7 1 112-120
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3213478] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3213478, Kapcsolat: 26507096
  2. Jankó Krisztina et al. Ökumenikus iskolák: Egy elfeledett civil kezdeményezés. (2017) Megjelent: A tanulás új útjai (HERA Évkönyvek 2016) pp. 144-168
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3243657] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3243657, Kapcsolat: 26631964
  3. Fehér Gyöngyi et al. Társadalmi és állampolgári ismeretek tanítása az iskolarendszerű felnőttoktatásban. (2000) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 50 5 on-line
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20561380] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20561380, Kapcsolat: 20561380
  4. Hives Tamás et al. A harmadfokú képzés területi különbségei. (1997) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 6 2 236-247
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20527295] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20527295, Kapcsolat: 20527295
  5. Radácsi Imre. A harmadfokú képzés területi különbségei. (1997) MAGYAR FELSŐOKTATÁS 1215-3990 7 3 29-31
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20561382] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20561382, Kapcsolat: 20561382
  6. Kozma T. Bevezetés a nevelésszociológiába.. (1994) ISBN:9631919587; 9631857158
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1138817] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1138817, Kapcsolat: 20527294
  7. Horváth-Szabó Katalin. Konfliktusok az iskolában. (1991)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1681537] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1681537, Kapcsolat: 20527293
  8. Bernáth József. A baranyai-pécsi középiskolák szakmai munkája, különös tekintettel a felsőfokú továbbtanulásra. (1990) PEDAGÓGIAI SZEMLE 0031-3785 40 10 969-979
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20527292] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20527292, Kapcsolat: 20527292
  9. Kronstein Gábor. Könyvsarok. (1989) RÁDIÓ ÉS TELEVÍZIÓ ÚJSÁG 0481-6048 19 p. 31
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Közérdekű[20527290] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20527290, Kapcsolat: 20527290
  10. Sáska Géza. Forray R. Katalin : Társadalmunk és középiskolája. (1989) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 89 2 217-220
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[20527291] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20527291, Kapcsolat: 20527291
Forray R. Cigány fiúk és lányok iskolai motivációi és etnikai identitása. (1989) KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG 0133-2597 4 80-87, 1180190
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1180190]
  1. Sándor Geskó et al. Antidiszkriminációs kézikönyv: Készült a Szociális és Munkaügyi Minisztérium „Civil szervezetek és az antidiszkriminációs törvény végrehajtása” címû programja keretében. (2007) ISBN:9789630628099
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24936519] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24936519, Kapcsolat: 24936525
  2. Fiáth Titanilla. A magyarországi roma népesség általános iskolai oktatása: Szakirodalmi kismonográfia. (2000)
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[20561724] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20561724, Kapcsolat: 24940659
  3. Süli-Zakar István. Határon átnyúló kapcsolatok. (1997) Megjelent: Határmenti együttműködés a felsőoktatásban pp. 13-65
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26157154] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26157154, Kapcsolat: 20561809
  4. Ligeti György. Bevezetés a magyarországi cigányság kultúrájába. (1996)
    Egyéb[20526474] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20526474, Kapcsolat: 20530590
  5. Prónai Csaba. Cigánykutatás és kulturális antropológia. (1995)
    Könyv[20541828] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20541828, Kapcsolat: 20541828
Forray R. A cigány kultúra esélyeiről. (1989), 1178353
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1178353]
  1. Ligeti György. Bevezetés a magyarországi cigányság kultúrájába. (1996)
    Egyéb[20526474] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20526474, Kapcsolat: 20527312
  2. Csongor Anna et al. Cigány kultúra, cigány kutatások. (1992) BUKSZ- BUDAPESTI KÖNYVSZEMLE 0865-4247 1588-0222 4 2 235-245
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[20526462] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20526462, Kapcsolat: 20527311
Forray R et al. Regionális oktatásfejlesztés. (1989) Megjelent: Csak reformot ne... pp. 217-240, 3136204
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3136204]
  1. Süli-Zakar István. Határon átnyúló kapcsolatok. (1997) Megjelent: Határmenti együttműködés a felsőoktatásban pp. 13-65
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26157154] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26157154, Kapcsolat: 26157154
Forray R. Tipikus iskolák cigány kultúrák mellett. (1989) Megjelent: A cigány kultúra esélyeiről pp. 9-91, 1180263
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1180263]
  1. Ligeti György. Bevezetés a magyarországi cigányság kultúrájába. (1996)
    Egyéb[20526474] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20526474, Kapcsolat: 20530632
Forray R. Az újjáépítés gyermekei - a konszolidáció gyermekei. (1989), 1178347
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1178347]
  1. Gallinat. A ritual middle ground?: Personhood, ideology and resistance in East Germany. (2005) SOCIAL ANTHROPOLOGY 0964-0282 1469-8676 13 3 291-305
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20561447] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20561447, Kapcsolat: 20561447
  2. Kürti László. Youth and the State in Hungary: Capitalism, Communism and Class. (2002) ISBN:0745317901; 9780745317908
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1528147] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1528147, Kapcsolat: 20561457
  3. Menyhay Imre. Voltunk, megvolnánk - leszünk?: Nevelés ideológiák kereszttüzében. (1996) ISBN:9638256885
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1243885] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1243885, Kapcsolat: 20527309
  4. Fritz Plasser. Political Culture in East Central Europe: Russian and Central European Political Culture. (1996) ISBN:1859722598
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[20561471] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20561471, Kapcsolat: 20561471
  5. Kelemen Katalin. Régió és etnikum. (1993) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 2 2 366-367
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1457132] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 1457132, Kapcsolat: 20527308
  6. Kéri László. Összegzés és előretekintés: bevezető megjegyzések és magyarázatok. (1992) Megjelent: Állam és polgár pp. 5-12
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[26077369] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26077369, Kapcsolat: 20527303
  7. Hammer Ferenc. Diktatúra és vezérkultusz: A magyarországi kommunista diktatúra létrejöttének tudásszociológiai előzményei.. (1992) ISBN:9634042600
    Könyv/Műhelytanulmány (Könyv)/Tudományos[2470730] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 2470730, Kapcsolat: 20527306
  8. Kozma Tamás. Az újjáépítés gyermekei - a konszolidáció gyermekei. (1991) MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 0025-0279 1588-2799 47 2 240-243
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[20527301] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20527301, Kapcsolat: 20527301
  9. Fenyő D. És mi?. (1990) ÉLET ÉS IRODALOM 0424-8848 34 Március 2. p. 10
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Közérdekű[20527297] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20527297, Kapcsolat: 20527297
  10. Vajda Zsuzsa. Az újjáépítés gyermekei - a konszolidáció gyermekei. (1990) BUKSZ- BUDAPESTI KÖNYVSZEMLE 0865-4247 1588-0222 2 1 p. 137
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[20527300] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20527300, Kapcsolat: 20527300
  11. Mátraházi Zsuzsa. Nemzedéki csapongások. (1989) KÖNYVVILÁG 0133-0853 17 12 p. 16
    Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Közérdekű[20527298] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20527298, Kapcsolat: 20527298
Forray R. Differences in the upbringing and behaviour of Romani boys and girls, as seen by teachers. (1989) JOURNAL OF MULTILINGUAL AND MULTICULTURAL DEVELOPMENT 0143-4632 1747-7557 10 6 515-528, 1180187
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1180187]
  1. Nieto S. Culture and Education. (2009) Megjelent: Why Do We Educate? Renewing the Conversation pp. 127-142
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[25571450] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25571450, Kapcsolat: 25571450
  2. Hamilton J et al. Adequacy and Effectiveness of Educational Provision for Traveller Children and Young People in Northern Ireland: Institut for Conflict Research. (2007)
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[20561800] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20561800, Kapcsolat: 20561800
  3. Levinson S et al. Conflicting value system: gypsy females and home-school interface. (2006) RESEARCH PAPERS IN EDUCATION 0267-1522 1470-1146 21 79-97
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20561803] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20561803, Kapcsolat: 20561803
  4. Sonia Nieto. Cultural Difference and Educational Change in a Sociopolitical Context. (2005) Megjelent: Extending Educational Change: International Handbook of Educational Change pp. 138-159
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24936838] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24936838, Kapcsolat: 24936838
  5. Levinson MP et al. Gypsy masculinities and the school-home interface: exploring contradictions and tensions. (2003) BRITISH JOURNAL OF SOCIOLOGY OF EDUCATION 0142-5692 1465-3346 24 5 587-603
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26100124] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26100124, Kapcsolat: 26100124
  6. Sonia Nieto. Cultural Difference and Educational Change in a Sociopolitical Context. (1998) Megjelent: International Handbook of Educational Change pp. 418-439
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24936835] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24936835, Kapcsolat: 24936835
  7. Smith T. Recognising difference: The Romani 'Gypsy' child socialisation and education process. (1997) BRITISH JOURNAL OF SOCIOLOGY OF EDUCATION 0142-5692 1465-3346 18 2 243-256
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26100125] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26100125, Kapcsolat: 26100125
  8. Smith T. Racist encounters - Romani 'Gypsy' women and mainstream health services. (1997) EUROPEAN JOURNAL OF WOMENS STUDIES 1350-5068 4 2 183-196
    Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26100126] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26100126, Kapcsolat: 26100126
  9. Ligeti György. Bevezetés a magyarországi cigányság kultúrájába. (1996)
    Egyéb[20526474] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20526474, Kapcsolat: 20530495
Forray R. A Német Szövetségi Köztársaság értékelési és vizsgarendszere. (1990) Megjelent: Tanterv vagy vizsga? pp. 145-156, 1180350
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1180350]
  1. Nagy József. Vizsga: de milyen?. (1995) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 4 3 395-414
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24490811] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24490811, Kapcsolat: 20530872
  2. Szabó Judit. Vizsgák, vizsgarendszerek - máshol, másképpen. (1993) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 53 7-8 59-73
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20530867] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20530867, Kapcsolat: 20530867
  3. Mátrai Zsuzsa. Négy vizsgarendszermodell. (1991) ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 1215-1807 1788-2400 51 6 31-42
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20530865] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20530865, Kapcsolat: 20530865
Forray R. Bikulturelle Sozialisation: Eine Fallstudie über eine Budapester Roma-Gruppe. (1990) Megjelent: Bildungswesen und Sozialstruktur in Mitteleuropa im 19. und 20. Jahrhundert pp. 115-140, 1180345
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1180345]
  1. Ligeti György. Bevezetés a magyarországi cigányság kultúrájába. (1996)
    Egyéb[20526474] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20526474, Kapcsolat: 20530858
Forray R et al. Többféle kultúrára támaszkodó nevelés. (1990) KÖZNEVELÉS 0133-0969 2 4-5, 1180316
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1180316]
  1. Zsolnai József. A magyar közoktatás minőségi megújításának szakmai programja. (1992) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 2 6-7 5-196
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20530837] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20530837, Kapcsolat: 20530837
Forray R. Iskolakörzetesítés alulnézetben: Lajosmizse, 1989.. (1990), 1183418
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1183418]
  1. Kozma T. Ifjúság és oktatás. (1995) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 4 2 208-222
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1166000] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1166000, Kapcsolat: 20534804
  2. Kozma T. Bevezetés a nevelésszociológiába.. (1994) ISBN:9631919587; 9631857158
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1138817] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1138817, Kapcsolat: 20534796
Forray R Katalin et al. A cigány etnikum újjászületőben: Tanulmány a családról és az iskoláról. (1990), 1178354
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1178354]
  1. Hajdics-Szücs Eszter Cecília. Óvoda és kisebbségi gyerekek: Óvodapedagógus hallgatók és gyakorló óvodapedagógusok Magyaroroszágon és Írországban. (2018)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[30925982] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30925982, Kapcsolat: 28772259
  2. Orsós Anna. A beás nyelv megőrzésének lehetőségeiről. (2012) ISBN:9786155181450
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2416972] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2416972, Kapcsolat: 22045070
  3. Cserti Csapó Tibor. A cigány népesség a társadalmi-gazdasági térszerkezetben. (2011) ISBN:9786155181412
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1881277] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1881277, Kapcsolat: 22044907
  4. Majtényi B. A nemzetállam új ruhája.: multikulturalizmus Magyarországon. (2007) ISBN:9789636930257; 9636930252
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[219807] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 219807, Kapcsolat: 24936927
  5. Orsós Anna. A beás nyelv megőrzésének lehetőségei. (2007) Megjelent: Cigány nyelvek és közösségek a Kárpád-medencében pp. 266-292
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[196393] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 196393, Kapcsolat: 20561480
  6. Bodnárné Kiss. Etnicitás: A társadalomtudományi vizsgálatok új dimenziója. (1998) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 8 8 80-85
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[20527327] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 20527327, Kapcsolat: 20527327
2020-08-15 16:04