József Lehota. Characteristics of Agricultural Marketing in Hungary During the Formation of Market Economy. (1993) Megjelent: Food and Agribusiness Marketing in Europe pp. 179-195, 2576166
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2576166]
  1. Nagy-Kovács Erika. A szőlő - és bortermékpálya jövedelmezőségének vizsgálata. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23838375] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23838375, Kapcsolat: 23838375
  2. L Esbjerg et al. Retail and Wholesale Buying Behaviour for two Different Food Products in the Eastern European Countries, MAPP-Centre for Market Surveillance. (1999)
    Egyéb[23798500] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23798500, Kapcsolat: 23798499
  3. L Esbjerg et al. Retail and Wholesale Buying Behaviour for two Different Food Products in the Eastern European Countries, MAPP-Centre for Market Surveillance. (1999)
    Egyéb[23798500] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23798500, Kapcsolat: 23798500
Lehota József. Agrármarketing. (1994) ISBN:9638439231, 1159948
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1159948]
  1. Zsótér Brigitta. Funkcionális élelmiszerek bevezetését megelőző vásárlói és dolgozói megkérdezés. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 493-500
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3105639] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 3105639, Kapcsolat: 26312995
  2. Kiss Oszkár et al. A diszkontáruházak különböző jellemzőinek vizsgálata. (2009) Megjelent: Erdei Ferenc IV. Tudományos Konferencia pp. 767-770
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24252784] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24252784, Kapcsolat: 24252784
  3. Vágány Judit. A minőségi tehéntej előállításának gazdasági hatásai és fejlesztési lehetőségei Magyarországon. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23797533] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23797533, Kapcsolat: 23797533
  4. Szabó GG et al. Szerződéses kapcsolatok az élelmiszer-gazdaságban.: A tejellátási lánc empirikus kutatása. (2007) KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 0023-4346 54 5 459-480
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[182065] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 182065, Kapcsolat: 24211870
  5. Fürediné Kovács. A fenntartható fejlődés és a táplálkozási kultúra közti összhang megteremtését szolgáló értékesítési politika: A bioboltok példáján keresztül. (2006) MARKETING MANAGEMENT 1061-3846 40 4 33-48
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1691267] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1691267, Kapcsolat: 24211869
  6. B Gaál. The Hungarian Collective Agricultural Marketing and EU Accession, in Marketing Theory and Practice: A Hungarian Perspective. (2004)
    Könyv[20499053] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20499053, Kapcsolat: 24211857
  7. Gaál B. A magyar közösségi agrármarketing és az EU csatlakozás in Marketingelmélet a gyakorlatban. (2004)
    Könyv[20499078] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20499078, Kapcsolat: 24211858
  8. Gy Kövér et al. The production the breeding pig market in the point of view of marketing. (2002) ACTA AGRARIA KAPOSVÁRIENSIS 1418-1789 6 p. 26
    Folyóiratcikk[24211868] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24211868, Kapcsolat: 24211868
  9. Pénzes Györgyné. Élelmiszer kiskereskedelmi vállalkozások magatartása a szervezeti piacon. (2002) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 36 5-6 111-118
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3264843] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3264843, Kapcsolat: 24211867
  10. Pénzes I. Die Funktionen des Einzelhandels. (2002) Megjelent: Proceeding of 2th International Conference for Young Researchers of Economics p. 283
    Egyéb konferenciaközlemény[24211878] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24211878, Kapcsolat: 24211878
  11. Kiss T et al. Versenyszabályozás és a szövetkezeti vertikális integráció az Európai Unió élelmiszer-gazdaságában. (2001) ACTA AGRARIA KAPOSVÁRIENSIS 1418-1789 5 2 55-71
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1442472] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 1442472, Kapcsolat: 23794809
  12. Kiss T et al. Versenyszabályozás és szövetkezeti vertikális integráció az Európai Unió élelmiszergazdaságában. (2000)
    Egyéb[24211879] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24211879, Kapcsolat: 24211879
  13. Szabó G. Nincs cím. (2000) SZÖVETKEZÉS 0209-9748 XXI 1-2 p. 32
    Folyóiratcikk[24211861] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24211861, Kapcsolat: 24211861
  14. Bálint J et al. A minőségbiztosítás alkalmazásának szükségessége, a minőség-költség meghatározásának nehézségei a mezőgazdaságban. (1999) Megjelent: "Agrárjövőnk alapja a minőség"
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24211875] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24211875, Kapcsolat: 24211875
  15. Tamus A-né. A gyümölcsszektor versenyképessége, minőségorientált fejlesztése. (1999) Megjelent: VI. Nemzetközi Agrárökonómiai Tudományos Napok p. 1
    Egyéb konferenciaközlemény[24211874] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24211874, Kapcsolat: 24211874
  16. Molnár A. The Role of the Communication in Corn-seed Marketing. (1996) Megjelent: The Proceedings of Conference on the EFFECTS of Restructuring on Agriculture and the Environment in the CEEC p. 1
    Egyéb konferenciaközlemény[24211872] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24211872, Kapcsolat: 24211872
  17. Komáromi N. Kvantitatív portfolió technikák alkalmazása a marketingben: Gazdálkodás-piaci verseny a mezőgazdaságban. (1996) Megjelent: V. Agrárökonómiai Tudományos Napok, Gyöngyös p. 1
    Egyéb konferenciaközlemény[24211873] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24211873, Kapcsolat: 24211873
  18. Molnár A. A marketingkommunikáció szerepe a kukorica-vetőmag értékesítésében. (1996) Megjelent: XXXVIII. Georgikon Napok p. 1
    Egyéb konferenciaközlemény[24211871] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24211871, Kapcsolat: 24211871
  19. Horváth Á et al. Manifestions of Health-consious Consumer Attitude to Food and Nutritive-Value Labels, Hungarian Agricultural Research. (1995) Agricultural and Food Marketing in Hungary p. 1
    Folyóiratcikk[24211860] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24211860, Kapcsolat: 24211860
  20. Tattay Levente. Agrármarketing: Könyvrecenzió Lehota József - Tomcsányi Pál: Agrármarketing című jegyzetről. (1995) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 29 4 p. 44
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[1718525] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1718525, Kapcsolat: 20587197
  21. Szabó G. Szövetkezeti vertikális koordináció és integráció az élelmiszergazdaságban. (1994) ÉLELMISZERMARKETING-TUDOMÁNY 1586-6912 II. 1-4
    Folyóiratcikk[24211863] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24211863, Kapcsolat: 24211863
Lehota József. Agrármarketing,. (1994) Megjelent: Agrármarketing pp. 1-16, 55-73-97-160, 1159949
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1159949]
  1. Szabó GG et al. Szerződéses kapcsolatok az élelmiszer-gazdaságban.: A tejellátási lánc empirikus kutatása. (2007) KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 0023-4346 54 5 459-480
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[182065] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 182065, Kapcsolat: 20510552
  2. Fürediné Kovács. A fenntartható fejlődés és a táplálkozási kultúra közti összhang megteremtését szolgáló értékesítési politika: A bioboltok példáján keresztül. (2006) MARKETING MANAGEMENT 1061-3846 40 4 33-48
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1691267] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1691267, Kapcsolat: 20510455
  3. B Gaál. The Hungarian Collective Agricultural Marketing and EU Accession, in Marketing Theory and Practice: A Hungarian Perspective. (2004)
    Könyv[20499053] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20499053, Kapcsolat: 20499053
  4. Gaál B. A magyar közösségi agrármarketing és az EU csatlakozás in Marketingelmélet a gyakorlatban. (2004)
    Könyv[20499078] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20499078, Kapcsolat: 20499078
  5. Gy Kövér et al. The production the breeding pig market in the point of view of marketing. (2002) ACTA AGRARIA KAPOSVÁRIENSIS 1418-1789 6 p. 26
    Folyóiratcikk[24211868] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24211868, Kapcsolat: 20504718
  6. Pénzes Gy-né. Élelmiszer-kiskereskedelmi vállalkozások magatartása a szervezeti piacon. (2002) Marketing- és Menedzsment XXVI 5-6 p. 112
    Folyóiratcikk[20504711] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20504711, Kapcsolat: 20504711
  7. Pénzes Györgyné. Élelmiszer kiskereskedelmi vállalkozások magatartása a szervezeti piacon. (2002) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 36 5-6 111-118
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3264843] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3264843, Kapcsolat: 20504714
  8. Pénzes I. Die Funktionen des Einzelhandels,. (2002) Megjelent: Proceeding of 2th International Conference for Young Researchers of Economics p. 283
    Egyéb konferenciaközlemény[20513891] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20513891, Kapcsolat: 20513891
  9. Pénzes I. Die Funktionen des Einzelhandels. (2002) Megjelent: Proceeding of 2th International Conference for Young Researchers of Economics p. 283
    Egyéb konferenciaközlemény[20513894] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20513894, Kapcsolat: 20513894
  10. Pénzes I. Die Funktionen des Einzelhandels. (2002) Megjelent: Proceeding of 2th International Conference for Young Researchers of Economics p. 284
    Egyéb konferenciaközlemény[20513896] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20513896, Kapcsolat: 20513896
  11. Szabó G. Szövetkezeti vertikális koordináció és integráció az élelmiszergazdaságban. (2001) ÉLELMISZERMARKETING-TUDOMÁNY 1586-6912 II 1-4 p. 34
    Folyóiratcikk[20504627] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20504627, Kapcsolat: 20504627
  12. Kiss T. Versenyszabályozás és szövetkezeti vertikális integráció az Európai Unió élelmiszergazdaságában. (2000)
    Egyéb[20514105] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20514105, Kapcsolat: 20514105
  13. 3 Kiss. Versenyszabályozás és szövetkezeti vertikális integráció az Európai Unió élelmiszergazdaságában. (2000)
    Egyéb[20514108] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20514108, Kapcsolat: 20514108
  14. Szabó G. Nincs cím. (2000) SZÖVETKEZÉS 0209-9748 XXI 1-2 p. 32
    Folyóiratcikk[20499149] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20499149, Kapcsolat: 20499149
  15. Szabó G. Nincs cím. (2000) SZÖVETKEZÉS 0209-9748 XXI 1-1 p. 31
    Folyóiratcikk[20499150] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20499150, Kapcsolat: 20499150
  16. Bálint J et al. A minőségbiztosítás alkalmazásának szükségessége, a minőség-költség meghatározásának nehézségei a mezőgazdaságban. (1999) Megjelent: "Agrárjövőnk alapja a minőség"
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24211875] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24211875, Kapcsolat: 20513881
  17. Tamus A-né. A gyümölcsszektor versenyképessége, minőségorientált fejlesztése. (1999) Megjelent: VI. Nemzetközi Agrárökonómiai Tudományos Napok p. 1
    Egyéb konferenciaközlemény[20513880] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20513880, Kapcsolat: 20513880
  18. Molnár A. The Role of the Communication in Corn-seed Marketing. (1996) Megjelent: The Proceedings of Conference on the EFFECTS of Restructuring on Agriculture and the Environment in the CEEC p. 1
    Egyéb konferenciaközlemény[20513877] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20513877, Kapcsolat: 20513877
  19. Komáromi N. Kvantitatív portfolió technikák alkalmazása a marketingben: Gazdálkodás-piaci verseny a mezőgazdaságban. (1996) Megjelent: V. Agrárökonómiai Tudományos Napok, Gyöngyös p. 1
    Egyéb konferenciaközlemény[20513878] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20513878, Kapcsolat: 20513878
  20. Molnár A. A marketingkommunikáció szerepe a kukorica-vetőmag értékesítésében. (1996) Megjelent: XXXVIII. Georgikon Napok p. 1
    Egyéb konferenciaközlemény[20513876] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20513876, Kapcsolat: 20513876
  21. Horváth Á. Manifestions of Health-consious Consumer Attitude to Food and Nutritive-Value Labels, Hungarian Agricultural Research. (1995) Agricultural and Food Marketing in Hungary p. 1
    Folyóiratcikk[20499084] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20499084, Kapcsolat: 20499084
  22. Horváth Á. Manifestions of Health-consious Consumer Attitude to Food and Nutritive-Value Labels, Hungarian Agricultural Research. (1995) Agricultural and Food Marketing in Hungary p. 1
    Folyóiratcikk[20499086] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20499086, Kapcsolat: 20499086
  23. Szabó G. Szövetkezeti vertikális koordináció és integráció az élelmiszergazdaságban. (1994) ÉLELMISZERMARKETING-TUDOMÁNY 1586-6912 II. 1-4
    Folyóiratcikk[24211863] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24211863, Kapcsolat: 20502805
Komáromi N. Food Consumer Types in Hungary. (1995) Megjelent: Managing change in the food-chain and environment : The role of higher agricultural education pp. 229-236, 1423931
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[1423931]
  1. Fraser GE et al. The effect of age, sex, and education on food consumption of a middle- aged English cohort - EPIC in East Anglia. (2000) PREVENTIVE MEDICINE 0091-7435 1096-0260 30 1 26-34
    Folyóiratcikk/Tudományos[26277026] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26277026, Kapcsolat: 26277026
Illés B et al. Az üzleti terv készítés alapjai. (1997), 1101788
Könyv/Kézikönyv (Könyv)/Tudományos[1101788]
  1. Varga Zoltán. A vállalkozás - vezetés és a stratégia problémái a KKV szektorban. (2015) GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM 0865-7823 7 4 80-92
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3112124] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 3112124, Kapcsolat: 26065011
  2. Varga Zoltán. A vállalkozásvezetés és a stratégia problémái a kkv szektorban. (2013) Megjelent: Tudományos Próbapálya: PEME VI. PhD-Konferenci pp. 302-308
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24535076] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24535076, Kapcsolat: 24535076
  3. Péntek Ádám. Elektronikus üzletviteli aktivitás – felmérés a Észak-Alföldi régió KKV-i körében. (2011) Megjelent: Agrárinformatikai Tanulmányok II. pp. 79-102
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[22333510] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22333510, Kapcsolat: 27676461
  4. Kovács Sándor. A technológiai kockázat elemzésének módszerei az állattenyésztésben. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25412633] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25412633, Kapcsolat: 23795254
  5. Biro O et al. Állat-egészségügyi gazdaságtan: Animal health economics. (2006)
    Könyv/Felsőoktatási tankönyv (Könyv)/Oktatási[1298508] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1298508, Kapcsolat: 24561428
  6. Ózsvári László. Állat-egészségügyi döntéselemzés a tejtermelő gazdaságokban. (2004)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22207206] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22207206, Kapcsolat: 20283223
  7. Keszthelyi Sz. Mezőgazdasági beruházások gazdaságosságát befolyásoló tényezők vizsgálata, különös tekintettel a kockázat és a támogatások szerepére. (2000)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[20277538] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20277538, Kapcsolat: 20283224
Lehota József. Külföldi vállalkozások a magyar élelmiszergazdaságban. (1997) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 41 4 8-15, 1160386
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1160386]
  1. Simon Szilvia. Az élelmiszer-gazdaságban működő vállalakozások vizsgálata a konszern számviteli előírások alapján. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1291531] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1291531, Kapcsolat: 26650891
Lehota József. Tejtermelés – A piacok magatartásának kérdése. (1997) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 XXXI 6 57-60, 1160388
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1160388]
  1. Buzás F. A hazai tej-és cukorvertikum gazdasági elemzése. (2004)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1396453] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1396453, Kapcsolat: 26650877
Papp J. Food consumer types and behavior in Hungary: a survey of food consumers´ attitudes and practical behaviour. (1997) ACTA ALIMENTARIA: AN INTERNATIONAL JOURNAL OF FOOD SCIENCE 0139-3006 1588-2535 26 3 199-217, 1402687
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1402687]
  1. Vágány Judit. A minőségi tehéntej előállításának gazdasági hatásai és fejlesztési lehetőségei Magyarországon. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23797531] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23797531, Kapcsolat: 23797531
  2. Berke Sz et al. Fiatalok tejtermék-fogyasztási szokásai és márkapreferenciái Magyarországon. (2002) ÉLELMISZERMARKETING-TUDOMÁNY 1586-6912 2 1-4 9-18
    Folyóiratcikk[22923685] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22923685, Kapcsolat: 22923685
  3. Fraser GE et al. The effect of age, sex, and education on food consumption of a middle- aged English cohort - EPIC in East Anglia. (2000) PREVENTIVE MEDICINE 0091-7435 1096-0260 30 1 26-34
    Folyóiratcikk/Tudományos[26277026] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26277026, Kapcsolat: 21114108
Horváth Á. Élelmiszerfogyasztói szokások változásának fogyasztás-lélektani és szociológiai vonatkozásai. (1998) AGRO-21 FÜZETEK 1218-5329 22 42-47, 1218712
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1218712]
  1. Pénes P. Húsfélék és húskészítmények fogyasztásának várható alakulása Magyarországon. (2000) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 XLIV 2.
    Folyóiratcikk[20598827] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20598827, Kapcsolat: 20598827
Lehota József et al. A középiskolai tanulók intézményválasztását meghatározó tényezők jellemzői és összefüggései. (1998) Megjelent: A versenyképes magyar agrárgazdaság az évezred küszöbén pp. 345-349, 2585280
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2585280]
  1. Kozma Tímea. A minőségbiztosítás szerepe és fejlesztése a felsőoktatási intézményekben és annak hallgatói értelmezése a gyakorlatban. (2014)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2544384] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2544384, Kapcsolat: 23822002
  2. Illés B Csaba et al. Motivating factors influencing institution and programme selection among first year bachelor students of agribusiness in Hungary. (2009) ANNALS OF THE POLISH ASSOCIATION OF AGRICULTURAL AND AGRIBUSINESS ECONOMISTS 2657-781X 2657-7828 11 6 50-55
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1658539] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1658539, Kapcsolat: 23821973
  3. Kozma T et al. Effects of the Bologna process on the motivation of applicants to Hungarian higher education institutes. (2009) Megjelent: 5th International Conference on Business, Management and Economics pp. 337-347
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1660348] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1660348, Kapcsolat: 23822043
  4. Illés B Csaba et al. Az elsőéves Gazdálkodási és menedzsment, illetve Kereskedelem és marketing alapszakos hallgatók intézményi és szakválasztási motivációi. (2009) Megjelent: VII. Nemzetközi Konferencia: II. kötet pp. 268-274
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1660000] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1660000, Kapcsolat: 23821964
  5. Illés B Csaba et al. The Motivation of Secondray School Students in Choosing Higher Education. (2004) Megjelent: New Business Opportunities in the Context of EU Enlargement pp. 386-389
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1660320] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1660320, Kapcsolat: 23822027
  6. Komáromi László. Marketing módszerek és eszközök alkalmazása a felsőoktatásban. (2003)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23822005] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23822005, Kapcsolat: 23822005
Lehota József. Multinacionális cégek működési sajátosságai a magyar élelmiszergazdaságban. (1998) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 42 2 29-37, 1014703
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1014703]
  1. Károlyné Zdenkó. The effect of the foreign capital and European subventions on the competitiveness of the Hungarian agribusiness’ enterprises in the last 15 years. (2009) Megjelent: Proceedings of the 113th EAAE Seminar, A resilient European food industry and food chain in a challenging world p. CD-ROM
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[23795282] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23795282, Kapcsolat: 23795282
  2. Simon Szilvia. Az élelmiszer-gazdaságban működő vállalakozások vizsgálata a konszern számviteli előírások alapján. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1291531] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1291531, Kapcsolat: 26650888
  3. Buzás Ferenc. Az agrártermelők új szerepe a vertikális marketingcsatornákon. (2006) Megjelent: Az agrárinnovációtól a társadalmi aszimmetriákig pp. 151-158
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[24236226] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24236226, Kapcsolat: 24236226
  4. Buzás F. A hazai tej-és cukorvertikum gazdasági elemzése. (2004)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[1396453] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1396453, Kapcsolat: 26650881
  5. Magda S. Az agrár-élelmiszeripari komplexum strukturális és folyamati változásai Magyarországon. (1999) Megjelent: Tiszántúli Mezőgazdasági Tudományos Napok Kiadványa pp. 11-17 pp.
    Könyvrészlet[20031887] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 20031887, Kapcsolat: 20031887
Illés B et al. A piaci orientáció összetevői és mérése a mezőgazdasági vállalkozásokban. (1999) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 33 3-4 69-73, 1657958
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1657958]
  1. Dunay A et al. Improving competitiveness by strengthening market orientation: Case study of a Hungarian wine producing company. (2014) Megjelent: New Trends in Management in the 21st Century pp. 257-270
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2603002] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2603002, Kapcsolat: 23873843
  2. François Durrieu et al. Market Orientation of the French and Hungarian Small and Medium Sized Vineries. (2006) Megjelent: 3rd International Wine Business Research Conference pp. 1-21
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[23814795] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23814795, Kapcsolat: 23814795
  3. François Durrieu et al. Market Orientation of the French and Hungarian Small and Medium Sized Vineries. (2006) Megjelent: 3rd International Wine Business Research Conference pp. 1-21
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[23814795] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23814795, Kapcsolat: 27786388
  4. Pataki László. A tőkeellátás és a tőkeszerkezet változása és annak hatása a Heves megyei agrárvállalkozások gazdálkodására (1992-2000). (2003)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2203455] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2203455, Kapcsolat: 27640335
Illés B. et al. Piaci orientáció a mezőgazdasági vállalkozásokban. (1999) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 43 3 40-46, 1658135
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[1658135]
  1. Vida Adrienn. A bioüzemanyagok előállításának és alkalmazásának gazdasági értékelése Magyarországon. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2942324] [Hitelesített]
    Független, Idéző: 2942324, Kapcsolat: 24293208
Lehota J. Fogyasztás, marketing és minőség az agrárgazdaságban. (1999) Megjelent: Minőség és agrárstratégia pp. 59-83, 1176548
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1176548]
  1. Juhász A et al. Minőségi rendszerek szerepe a hazai élelmiszergazdaságban. (2010) ISBN:9789634915485
    Könyv[22919492] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 22919492, Kapcsolat: 22919492
  2. Vágány Judit. A minőségi tehéntej előállításának gazdasági hatásai és fejlesztési lehetőségei Magyarországon. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23797532] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 23797532, Kapcsolat: 23797532
  3. BÁNÁTI D et al. Élelmiszer-biztonság a nemzetközi kereskedelem tükrében. (2006) ISBN:9634914837
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1154572] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1154572, Kapcsolat: 22919672
  4. Nagyné Pécsi. Structural chnages of the Hungarian meat processing industry.. (2004) JOURNAL OF CENTRAL EUROPEAN AGRICULTURE 1332-9049 8 3 161-168
    Folyóiratcikk[22497223] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22497223, Kapcsolat: 22497223
  5. Horváth A et al. A vevői magatartás vizsgálata a bevásárlóközpontokban kvalitatív kutatás alapján. (2002) ÉLELMISZERMARKETING-TUDOMÁNY 1586-6912 2 1-4 63-72
    Folyóiratcikk[22923703] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22923703, Kapcsolat: 22923703
Lehota József. Az ökológiai mezőgazdaság termékeinek export- és hazai piaci helyzete,: Környezetbarát mezőgazdálkodás. (1999) Megjelent: Az ökológiai mezőgazdaság termékeinek export- és hazai piaci helyzete, Környezetbarát mezőgazdálkodás pp. 91-107, 1158688
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[1158688]
  1. Gergely Éva. Consumer attitudes, motivations and misbelives relating to organic foods. (2013) ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 9 2 33-37
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24212015] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 24212015, Kapcsolat: 24212015
Guth László et al. Agrárgazdaságtan. (2000) ISBN:9633563194; 9789633563199, 1159956
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[1159956]
  1. Tatár János et al. Védjegyek szerepe a bioélelmiszerek piacra juttatásában. (2019) Megjelent: "...elemezni, tervezni, dönteni kell..." pp. 79-96
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30686686] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30686686, Kapcsolat: 28176666
  2. Abdulghani Al-sabai et al. The challenges and actual questions of the agriculture in Yemen. (2019) STUDIA MUNDI - ECONOMICA 2415-9395 6 1 116-124
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30626027] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30626027, Kapcsolat: 28107682
  3. Gerencsér Ilona et al. Harmonization possibilities of SK and HU water and tourism management systems, EU conformity check. (2019) ISBN:9786158122900
    Könyv/Kézikönyv (Könyv)/Tudományos[30794654] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 30794654, Kapcsolat: 28846895
  4. Keszthelyi Krisztián. AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM MŐKÖDÉSI ANOMÁLÁI. (2019) STUDIA MUNDI - ECONOMICA 2415-9395 6 3 42-55
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30940234] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30940234, Kapcsolat: 28459695
  5. Keszthelyi Krisztián. AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM MŐKÖDÉSI ANOMÁLÁI. (2019) STUDIA MUNDI - ECONOMICA 2415-9395 6 3 42-55
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30940234] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30940234, Kapcsolat: 28463738
  6. Al-Sabai Abdulghani et al. The Timely Issues of the Development of Yemeni Agriculture. (2018) Megjelent: Regional integration and spatial processes in the world pp. 55-64
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[30414811] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30414811, Kapcsolat: 27846502
  7. Neszmélyi György Iván et al. Dilemmas and Constraints in the Nigerian Trade Policy. (2018) Megjelent: Regional integration and spatial processes in the world pp. 125-136
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[30414817] [Érvényesített]
    Független, Idéző: 30414817, Kapcsolat: 27846515
  8. Káposzta József. A jó kormányzás regionális összefüggései a vidéki térben.. (2018) STUDIA MUNDI - ECONOMICA 2415-9395 5 3 70-78
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30307504] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30307504, Kapcsolat: 27789880
  9. Neszmélyi György Iván. Tajvan társadalmi és gazdasági kihívásai különös tekintettel az agrárágazatra: Hasonlóságok és eltérések Tajvan és Dél-Korea fejlődési útjában. (2017) ISBN:9789632696942
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[3301360] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3301360, Kapcsolat: 26998890
  10. Usman Z. Socio-economic characteristics and their correlates on rural land productivity: a case study of cocoa farmers in Ondo state, Nigeria. (2016) Megjelent: Sustainable agriculture and rural development initiatives in the developing countries, pp. 69-86
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26233973] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26233973, Kapcsolat: 27709258
  11. Péli László et al. Regional analysis of Hungaricums in Europe. (2016) STUDIA MUNDI - ECONOMICA 2415-9395 3 2 125-133
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26279655] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 26279655, Kapcsolat: 26316568
  12. Némediné Kollár et al. National and international awareness of hungaricums. (2016) Megjelent: Innovációs kihívások és lehetőségek 2014-2020 között pp. 1199-1206
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25542628] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25542628, Kapcsolat: 25542646
  13. Oláh Izabella et al. THE ROLE OF LOCAL CURRENCIES IN THE ECONOMIC DEVELOPMENT OF RURAL AREAS = A HELYI PÉNZ SZEREPE A VIDÉKI TERÜLETEK GAZDASÁGI FEJLŐDÉSÉBEN. (2014) Megjelent: Az átalakuló, alkalmazkodó mezőgazdaság és vidék: tanulmányok pp. 1181-1188
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2564767] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2564767, Kapcsolat: 24206562
  14. Martin Abwao et al. The potentials of value addition on cassava, Kenya a case of Seme sub-county, Kisumu county. (2014) Megjelent: Az átalakuló, alkalmazkodó mezőgazdaság és vidék: tanulmányok pp. 33-39
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2569454] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2569454, Kapcsolat: 24206561
  15. Oláh Izabella et al. A HUNGARIKUMOK SZEREPE A HELYI GAZDASÁGFEJLESZTÉSBEN = THE ROLE OF HUNGARICUM BRAND IN LOCAL ECONOMIC DEVELOPMENT. (2014) Megjelent: Az átalakuló, alkalmazkodó mezőgazdaság és vidék: tanulmányok pp. 1188-1196
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2564760] [Jóváhagyott]
    Független, Idéző: 2564760, Kapcsolat: 24206563
  16. Neszmélyi Gy et al. Tigrisbébi Afrika partjainál? Mauritius nemzetgazdaságának fejlődése, kihívások és kilátások. (2013) Megjelent: A falutipológiától a marketingföldrajzig pp. 117-128
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24206560] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24206560, Kapcsolat: 24206560
  17. Naár-Tóth Zsuzsanna. Regional research of the economic crisis (2008) for the profitability of agricultural enterprises. (2013) ECONOMICS OF SUSTAINABLE AGRICULTURE 2062-445X 2013 1 115-122
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24206564] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24206564, Kapcsolat: 24206564
2020-08-05 07:42