Bocsi Veronika et al. "Jó szóval oktasd, játszani is engedd": Pedagógusjelöltek gyermeknevelési értékei. (2015) Megjelent: Szakmai szocializáció a felsőoktatásban pp. 253-268, 2944483
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[2944483]
  1. Hafičová Hedviga et al. Mentor and Social Support as Factors of Resilience and School Success.: Analyses of Life Narratives of University Students from Marginalized Roma Communities.. (2020) ISBN:9788364157738
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[31380628] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31380628, Kapcsolat: 29073619
  2. Dusa Ágnes Réka. Gyermeknevelési értékek. (2020) KAPOCS 1588-7227 2 21-29
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31657335] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31657335, Kapcsolat: 29531395
  3. Bacskai Katinka et al. Egy vagy két malomban őrlünk? Nevelési értékek otthon és az iskolában. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 356
    Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos[31814344] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31814344, Kapcsolat: 29778759
  4. Ceglédi Tímea. Potyázók, anómiások, rituális perzisztensek és célorientált perzisztensek. A hallgatói lemorzsolódás szokatlan veszélyei. (2019) ACTA MEDICINAE ET SOCIOLOGICA 2062-0284 2559-866X 10 28 45-62
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30803951] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30803951, Kapcsolat: 28305310
  5. Ceglédi Tímea. Ugródeszkán. Reziliencia és társadalmi egyenlőtlenségek a felsőoktatásban. (2018) ISBN:9786158007788; 9786158007771
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[30334464] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30334464, Kapcsolat: 27741338
  6. Pallay Katalin. Szakmai szocializáció a felsőoktatásban. (2017) KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG 0133-2597 3 123-127
    Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Tudományos[3334035] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3334035, Kapcsolat: 27144650
  7. Ceglédi Tímea. A reziliencia ígéretének megvalósulása vagy a társadalmi egyenlőtlenségek éledése a felsőoktatásban?. (2017)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[26957652] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26957652, Kapcsolat: 26957655
  8. Ceglédi Tímea. Resilient Teacher Education Students: Social Inequalities in Higher Education. (2015) Megjelent: Professional Calling in Higher Education pp. 61-75
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2962395] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2962395, Kapcsolat: 25121782
  9. Ceglédi Tímea. Felsőoktatás és társadalmi egyenlőtlenségek: reziliens pedagógusjelöltek. (2015) Megjelent: Szakmai szocializáció a felsőoktatásban pp. 116-135
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2962403] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2962403, Kapcsolat: 25037066
  10. Ágyas Réka. Diákként sokat tanulunk, tanítóként még többet?: Pedagógushallgatók pályaorientációja a Vajdaságban. (2015) KISEBBSÉGKUTATÁS 1215-2684 4 1 66-88
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[25801798] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25801798, Kapcsolat: 25801798
Fényes Hajnalka et al. Felsőoktatásban résztvevő hallgatók különböző kompetenciáinak mérési lehetőségei. (2015) Megjelent: Ki eredményes a felsőoktatásban? pp. 66-78, 2866751
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[2866751]
  1. Markos Valéria. Úton a felelős állampolgári lét felé.: Az iskolai közösségi szolgálat közvetlen és közvetett hatásai. (2020)
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[31363281] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31363281, Kapcsolat: 29104102
  2. Dabney-Fekete Ilona Dóra. Nemzetköziesedő tudomány - A felsőoktatásban dolgozó oktatók nemzetközi aktivitása. (2020) ISBN:9786156012012
    Monográfia (Könyv) | Tudományos[31288722] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31288722, Kapcsolat: 29760126
  3. Markos Valéria. Úton az aktív állampolgári lét felé. A középiskolás diákok iskolai közösségi szolgálattal kapcsolatos attitűdjeinek vizsgálata. (2019)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[30907701] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30907701, Kapcsolat: 28843168
  4. Dabney-Fekete Ilona Dóra. Oktatók tudományos együttműködésének hálózatai a felsőoktatásban. (2019)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[31125259] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31125259, Kapcsolat: 29929547
  5. Bodó Márton et al. Az iskolai közösségi szolgálat diákattitűdjének vizsgálata végzős középiskolások körében. (2019) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 28 3 616-623
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31328470] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31328470, Kapcsolat: 30145101
  6. Malmos Edina et al. Kísérletek a hozzáadott érték mérésére a felsőoktatásban. (2016) Megjelent: A felsőoktatás (hozzáadott) értéke pp. 55-69
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3103083] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3103083, Kapcsolat: 26073894
Pusztai Gabriella. Pálya - modell: igények és lehetőségek a pedagógus-képzés változó rendszerében. (2015) ISBN:9789631234008; 9789631213607, 2966818
Tanulmánykötet (Könyv) | Tudományos[2966818]
  1. Szontagh Pál Iván. ÉRTÉK, REND, ÉRTÉKREND: A keresztyén pedagógusokkal szemben támasztott minőségi és etikai elvárások valamint azok kodifikációs problémái. (2018)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[27642407] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27642407, Kapcsolat: 27737399
  2. Bordás Andrea. Romániai magyar pedagógusok szakmai fejlődése - narratívák a rendszeren belül. (2017)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[27012168] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27012168, Kapcsolat: 27299306
  3. Tódor I. Egy felekezeti iskola tanárai körében végzett felmlérés és a nemzetközi mérések tanulságai. (2017) Megjelent: A felekezeti oktatás új negyedszázada pp. 157-174
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[26655303] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26655303, Kapcsolat: 26655303
  4. Barabás A. A pedagóguslét aktuális kérdései. (2017) PEDACTA 2248-3527 7 11 91-94
    Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Tudományos[27009520] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27009520, Kapcsolat: 27009520
  5. Hetei A. Pályaó- modell: Igények és lehetőségek a pedagógus-továbbképzés változó rendszerében. (2016) MAGISZTER: A ROMÁNIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK SZÖVETSÉGÉNEK SZAKMAI-MÓDSZERTANI FOLYÓIRATA 1583-6436 20 2 77-81
    Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Tudományos[26160387] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26160387, Kapcsolat: 26160387
  6. Imre A. Gyakorló pedagógusok és pályamodellek. (2015) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 25 2 134-136
    Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Tudományos[26160379] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26160379, Kapcsolat: 26160379
Pusztai Gabriella. Pedagógusok továbbképzési igényének vizsgálata: CHERD Műhelytanulmányok III.. (2015), 3082444
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[3082444]
  1. Rapos Nóra et al. A pedagógusok folyamatos szakmai fejlődésének és tanulásának komplexitása. (2022) NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2063-9546 10 1 7-36
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32766809] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32766809, Kapcsolat: 31221113
  2. Nagy Mónika. "A felsőoktatás (hozzáadott) értéke. Közelítések az intézményi hozzájárulás megragadásához" című tanulmányból (Szerk.: Pusztai Gabriella, Bocsi Veronika és Ceglédi Tímea. Nagyvárad-Budapest, 2016.) egy részlet (18 - 19. oldal) fordítása angol nyelvre.. (2018)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[31383008] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31383008, Kapcsolat: 29077721
  3. Erdős István. A szakmai etikai normák formálódása mint közös tanulás. (2015) Megjelent: Pálya - modell: igények és lehetőségek a pedagógus-képzés változó rendszerében pp. 95-106
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[32756667] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32756667, Kapcsolat: 31209045
Engler Ágnes et al. A családszerkezet és az iskolai eredményesség összefüggései. (2016) Megjelent: Riport a családokról pp. 457-479, 3105484
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3105484]
  1. Balogh Vivien et al. A CSALÁD SZEREPE A MUNKAVÁLLALÁSRA EGYETEMISTÁK KÖRÉBEN. (2020) Megjelent: Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia p. 22
    Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos[31659097] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31659097, Kapcsolat: 29525911
  2. Morvai Laura. Ora et labora? Egyházi középiskolások eredményessége a 2010 utáni szektorbővülést követően. (2018)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[3381587] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3381587, Kapcsolat: 27232071
  3. Kovács Karolina Eszter. Mens Sana In Corpore Sano?: A Magyar Sportiskolai Rendszer Tanulóinak Egészségtudatossági és Tanulmányi Eredményeinek Összefüggései. (2018)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[31670505] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31670505, Kapcsolat: 28113688
Pusztai G et al. Bővülés után, egységesülés előtt. (2017) Megjelent: Alapvetés pp. 220-255, 3298178
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[3298178]
  1. Kopp Erika. Megújuló energiák.: Innováció és eredményesség a református középiskolákban. (2018)
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[30337049] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30337049, Kapcsolat: 27737480
  2. Szontagh Pál Iván. ÉRTÉK, REND, ÉRTÉKREND: A keresztyén pedagógusokkal szemben támasztott minőségi és etikai elvárások valamint azok kodifikációs problémái. (2018)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[27642407] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27642407, Kapcsolat: 27737402
Pusztai Gabriella et al. Characteristics of Teaching Community Capital - Focus on Teachers in Reformed Public Education Institutions. (2020) CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 2677-0326 2 2 48-55, 31382105
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31382105]
  1. Liao Meijun. Fēnbù shì lǐngdǎo, jiàoshī xiézuò hé jiàoshī chuàngxīn xíngwéi de guānxì zhī duō céngcì jiégòu fāngchéng móxíng fēnxī: Yǐ TALIS 2018 táiwān zīliào wéi lì. (2022)
    Egyetemi doktor (Disszertáció) | Tudományos[32850728] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32850728, Kapcsolat: 31335269
  2. Dan Beáta-Andrea et al. THE LINK BETWEEN EXPERIENTIAL PEDAGOGY AND COMMUNITY SCHOOLS. (2021) Megjelent: Community Building and Social Innovation pp. 12-25
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[32729484] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32729484, Kapcsolat: 30421259
  3. Edina Márkus. COMMUNITY LEARNING AND SOCIAL INNOVATION. (2021) Megjelent: Community Building and Social Innovation pp. 220-231
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[32103724] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32103724, Kapcsolat: 30927331
  4. Julianna Boros. Community Building and Social Innovation. (2021) ISBN:9789633189436
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[32103622] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32103622, Kapcsolat: 30593187
Gabriella Pusztai et al. Religious Values and Educational Norms among Catholic and Protestant Teachers in Hungary. (2021) RELIGIONS 2077-1444 12 10, 32243526
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32243526]
  1. Sexton P. J. et al. Identity, Ambiguity, and Professionalism: Dilemmas for the Diocesan Advisor in the Republic of Ireland. (2021) RELIGIONS 2077-1444 12 11 p. 973
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32487924] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32487924, Kapcsolat: 30854370
2022-06-26 00:52