Erika Zolnai et al. Possibility, Challenge or Barrier?: Tasks of Public Education: The International Outlook and the Hungarian Situation. (2014) Megjelent: A Child of Many Worlds: Focus on the Problems of Ethnic Minorities pp. 141-163, 2760921
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2760921]
  1. Koch Astina. Hanna Liberska, Marzanna Farnicka (red.), Child of Many Worlds: Focus on the Problem of Ethnic Minorities, Peter Lang Edition, Frankfurt am Main 2014, ss. 227. (2017) Rocznik Andragogiczny 1429-186X 2391-7571 23 415-418
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[31965542] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31965542, Kapcsolat: 30008561
Lajos Hüse et al. The Discourse of Social Exclusion and its Benefits for the Majority. (2014) Megjelent: A Child of Many Worlds: Focus on the Problems of Ethnic Minorities pp. 47-66, 2760917
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2760917]
  1. Fónai Mihály. A sajátos nevelési igény és az inklúzió összefüggései nemzetközi kutatás tapasztalatai alapján. (2020) Megjelent: Jogok és lehetőségek a társadalomban pp. 239-255
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[31838358] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31838358, Kapcsolat: 30208507
  2. Koch Astina. Hanna Liberska, Marzanna Farnicka (red.), Child of Many Worlds: Focus on the Problem of Ethnic Minorities, Peter Lang Edition, Frankfurt am Main 2014, ss. 227. (2017) Rocznik Andragogiczny 1429-186X 2391-7571 23 415-418
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[31965542] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31965542, Kapcsolat: 30008549
  3. Liberska Hanna et al. Student’s attitudes to the “others” and their sense of wellbeing – Polish sample. (2015) ACTA MEDICINAE ET SOCIOLOGICA 2062-0284 2559-866X 6 17 5-15
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25637448] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25637448, Kapcsolat: 25637448
  4. Pap Mónika. A tankötelezettségi korhatár csökkentésének negatív hatásai. (2015) ACTA MEDICINAE ET SOCIOLOGICA 2062-0284 2559-866X 6 17 57-86
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25887759] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 25887759, Kapcsolat: 26084464
Mihály Fónai et al. The Roma Population of Small Towns. (2014) Megjelent: A Child of Many Worlds: Focus on the Problems of Ethnic Minorities pp. 85-109, 2760919
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[2760919]
  1. Koch Astina. Hanna Liberska, Marzanna Farnicka (red.), Child of Many Worlds: Focus on the Problem of Ethnic Minorities, Peter Lang Edition, Frankfurt am Main 2014, ss. 227. (2017) Rocznik Andragogiczny 1429-186X 2391-7571 23 415-418
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[31965542] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31965542, Kapcsolat: 30008559
Labancz Imre et al. Kísérlet az IKT-eszközhasználat hatásának vizsgálatára hallgatók körében. (2016) Megjelent: A felsőoktatás (hozzáadott) értéke pp. 262-277, 3181876
Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[3181876]
  1. Ürmösné Simon Gabriella. Gendernyelvészet az érák, a kultúrantropológia és a lingvisztikai szintek tükrében. (2019) MAGYAR RENDÉSZET 1586-2895 1787-050X 19 4 105-118
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31009265] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31009265, Kapcsolat: 28455109
  2. Borszéki Judit. E-learning anyagok használata az angol rendészeti szakmai nyelv oktatásában. (2019) RENDŐRSÉGI TANULMÁNYOK 2630-8002 2019 3 115-149
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30785845] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30785845, Kapcsolat: 28317170
Zolnai Erika et al. A településtípus és méret lehetséges hatása az iskolai integrációra és inklúzióra. (2016) Megjelent: A tanulás új útjai: HuCER 2016: absztrakt kötet p. 196, 31349949
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[31349949]
  1. Fónai Mihály. A sajátos nevelési igény és az inklúzió összefüggései nemzetközi kutatás tapasztalatai alapján. (2020) Megjelent: Jogok és lehetőségek a társadalomban pp. 239-255
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[31838358] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31838358, Kapcsolat: 30208503
Zolnai Erika et al. Lehetőség, kihívás vagy akadály - A közoktatás integrációs feladatai, nemzetközi kitekintés és a magyarországi helyzetkép. (2016) KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2498-5368 2 2 5-21, 3141446
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3141446]
  1. Galla Daniella. GYEREKEK. OTTHON. EGYÜTTMŰKÖDÉS. KREATIVITÁS. A designkommunikáció, mint a soft készségek fejlesztését támogató oktatásmódszertani eszköz. (2021)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[32087529] [Nyilvános]
    Említések száma: 3
    Független, Idéző: 32087529, Kapcsolat: 30183891
  2. Horváth Daniella Dominika et al. Úgy, mint a nagyok!: Kreatív workshop általános iskolásoknak. (2020) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 30 4-5 49-66
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31316633] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31316633, Kapcsolat: 29844707
  3. Fónai Mihály. A sajátos nevelési igény és az inklúzió összefüggései nemzetközi kutatás tapasztalatai alapján. (2020) Megjelent: Jogok és lehetőségek a társadalomban pp. 239-255
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[31838358] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31838358, Kapcsolat: 30208505
  4. Cséke Katalin. Roma tanulók helyzetének tanári percepciói. (2019) Megjelent: A köz- és felsőoktatás előtt álló kihívások a XXI. században Kelet-Közép-Európában az oktatási reformok tükrében = Challenges o... pp. 47-56
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[30628033] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30628033, Kapcsolat: 28114985
  5. Ürmösné Simon Gabriella. Gendernyelvészet az érák, a kultúrantropológia és a lingvisztikai szintek tükrében. (2019) MAGYAR RENDÉSZET 1586-2895 1787-050X 19 4 105-118
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31009265] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31009265, Kapcsolat: 29844710
Barnucz Nóra et al. Az IKT eszközök használatának különbözőségei a felsőoktatásban. (2017) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 26 2 283-290, 3290398
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3290398]
  1. Michal Mičík et al. Social Media and Trust Building. (2020) ISBN:9788072115778
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[31287743] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31287743, Kapcsolat: 29035399
  2. Ürmösné Simon Gabriella. Gendernyelvészet az érák, a kultúrantropológia és a lingvisztikai szintek tükrében. (2019) MAGYAR RENDÉSZET 1586-2895 1787-050X 19 4 105-118
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31009265] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31009265, Kapcsolat: 28455083
  3. Borszéki Judit. E-learning anyagok használata az angol rendészeti szakmai nyelv oktatásában. (2019) RENDŐRSÉGI TANULMÁNYOK 2630-8002 2019 3 115-149
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30785845] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30785845, Kapcsolat: 28317151
Barnucz Nóra. Digitális egyenlőtlenségek a szociológiai elemzések tükrében. (2019) Megjelent: Tanulmányok a kompetenciákra épülő, fenntartható kulturális és technológiai fejlődés köréből pp. 205-212, 30719908
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[30719908]
  1. Uricska Erna. Rendészeti közösségi oldalak alkalmazása a szaknyelvoktatásban. (2020) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 29 4 653-662
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31797130] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 31797130, Kapcsolat: 30000701
  2. Uricska Erna. Közösségi rendészet - közösségi oldalak?: Elméleti háttér és a rendészeti digilektus fogalmának bevezetése. (2020) MAGYAR RENDÉSZET 1586-2895 1787-050X 20 2 153-168
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31143361] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31143361, Kapcsolat: 29035062
  3. Ürmösné Simon Gabriella. Gendernyelvészet az érák, a kultúrantropológia és a lingvisztikai szintek tükrében. (2019) MAGYAR RENDÉSZET 1586-2895 1787-050X 19 4 105-118
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31009265] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31009265, Kapcsolat: 28455104
  4. Borszéki Judit. E-learning anyagok használata az angol rendészeti szakmai nyelv oktatásában. (2019) RENDŐRSÉGI TANULMÁNYOK 2630-8002 2019 3 115-149
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30785845] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30785845, Kapcsolat: 28317163
Barnucz Nóra. Digitális egyenlőtlenségek feltárása az etnikai kisebbségekhez tartozó tanulók körében. (2019) Megjelent: Program - Tartalmi összefoglalók, 31350361
Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[31350361]
  1. Uricska Erna. Proper interactive communication of the police as a(n e-)trust-building strategy. Introducing the term policing digilect. (2020) KOŠICKÁ BEZPEČNOSTNÁ REVUE 1338-4880 1338-6956 10 2 185-195
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31677031] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31677031, Kapcsolat: 29779953
  2. Uricska Erna. Közösségi rendészet - közösségi oldalak?: Elméleti háttér és a rendészeti digilektus fogalmának bevezetése. (2020) MAGYAR RENDÉSZET 1586-2895 1787-050X 20 2 153-168
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31143361] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31143361, Kapcsolat: 29779957
  3. Ürmösné Simon Gabriella. Gendernyelvészet az érák, a kultúrantropológia és a lingvisztikai szintek tükrében. (2019) MAGYAR RENDÉSZET 1586-2895 1787-050X 19 4 105-118
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31009265] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31009265, Kapcsolat: 29779905
  4. Borszéki Judit. E-learning anyagok használata az angol rendészeti szakmai nyelv oktatásában. (2019) RENDŐRSÉGI TANULMÁNYOK 2630-8002 2019 3 115-149
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30785845] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30785845, Kapcsolat: 29779931
Barnucz Nóra. IKT-eszközökkel támogatott (rendészeti) nyelvoktatás. (2019) MAGYAR RENDÉSZET 1586-2895 19 4 15-31, 31009251
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31009251]
  1. Kovács Éva. The experiences of running "Advanced Technical English" courses for engineering students at Donát Bánki Faculty of Mechanical and Safety Engineering, Óbuda University. (2021) BIZTONSÁGTUDOMÁNYI SZEMLE 2676-9042 3 1 65-78
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31920518] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31920518, Kapcsolat: 30000963
  2. Borszéki Judit. The Definition of Specific-Purpose English Language Competences Needed in Border Control and Their Development Potentials: III. English for Border and Coast Guards: Specific-Purpose English Language Skills and the FRONTEX Purpose English Language Skills and the FRONTEX Courses Designed for Their Development – Level B2Courses Designed for Their Development – Level B2. (2021) MAGYAR RENDÉSZET 1586-2895 1787-050X 21 1 13-25
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[32064646] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32064646, Kapcsolat: 30148391
  3. Uricska Erna et al. Egy nyelvtanulási módszer két oldala: a rendészeti közösségi oldalak bejegyzéseinek alkalmazása oktatói és hallgatói szemmel. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia pp. 85-85
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[31913451] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31913451, Kapcsolat: 30001268
  4. Uricska Erna. Covidictionary: Words and phrases related to the global pandemic. (2021) ISBN:9786155737084
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[31797108] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31797108, Kapcsolat: 29771355
  5. Uricska Erna. Rendészeti közösségi oldalak alkalmazása a szaknyelvoktatásban. (2020) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 29 4 653-662
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31797130] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31797130, Kapcsolat: 30000704
  6. Uricska Erna. Közösségi rendészet - közösségi oldalak?: Elméleti háttér és a rendészeti digilektus fogalmának bevezetése. (2020) MAGYAR RENDÉSZET 1586-2895 1787-050X 20 2 153-168
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31143361] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31143361, Kapcsolat: 29035056
  7. Thékes István. Egy nyelvtanulást segítő online alkalmazás, a Xeropan hatása az idegennyelv-tanulás folyamataira. (2020) ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 1215-5233 1588-0818 30 6 36-51
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31407321] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 3
    Független, Idéző: 31407321, Kapcsolat: 29778453
  8. Borszéki Judit. Az English for Border and Coast Guards című nemzetközi szaknyelvi oktatóanyag fejlesztésének folyamata – a nem-nyelvész szakemberek szerepe. (2020) PORTA LINGUA 1785-2420 2064-3381 2020 231-247
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31198892] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31198892, Kapcsolat: 29779949
Barnucz Nóra. IKT eszközök szerepe az angol nyelv oktatásában. (2019) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 28 2 403-414, 30852381
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30852381]
  1. Kovács Éva. The experiences of running "Advanced Technical English" courses for engineering students at Donát Bánki Faculty of Mechanical and Safety Engineering, Óbuda University. (2021) BIZTONSÁGTUDOMÁNYI SZEMLE 2676-9042 3 1 65-78
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31920518] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31920518, Kapcsolat: 30000960
  2. Ürmösné Simon Gabriella. Sokszínű nyelvhasználat ország- és világszerte a két- és többnyelvűség tükrében. (2021) MAGYAR RENDÉSZET 1586-2895 1787-050X 21 3
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[32064256] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32064256, Kapcsolat: 30148388
  3. Uricska Erna. Rendészeti közösségi oldalak alkalmazása a szaknyelvoktatásban. (2020) EDUCATIO 1216-3384 1419-8827 29 4 653-662
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31797130] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31797130, Kapcsolat: 30000699
  4. Uricska Erna. Proper interactive communication of the police as a(n e-)trust-building strategy. Introducing the term policing digilect. (2020) KOŠICKÁ BEZPEČNOSTNÁ REVUE 1338-4880 1338-6956 10 2 185-195
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31677031] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31677031, Kapcsolat: 29779954
  5. Uricska Erna. Közösségi rendészet - közösségi oldalak?: Elméleti háttér és a rendészeti digilektus fogalmának bevezetése. (2020) MAGYAR RENDÉSZET 1586-2895 1787-050X 20 2 153-168
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31143361] [Egyeztetett]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 31143361, Kapcsolat: 29035049
  6. Borszéki Judit. Az English for Border and Coast Guards című nemzetközi szaknyelvi oktatóanyag fejlesztésének folyamata – a nem-nyelvész szakemberek szerepe. (2020) PORTA LINGUA 1785-2420 2064-3381 2020 231-247
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31198892] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31198892, Kapcsolat: 29779946
Ürmösné Simon Gabriella et al. Az Idegennyelvi és Szaknyelvi Lektorátus múltbeli, és jelenlegi tevékenységei, valamint a jövő perspektívája. (2019) PORTA LINGUA 1785-2420 2064-3381 2019 293-307, 31187172
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31187172]
  1. Kovács Éva. The experiences of running "Advanced Technical English" courses for engineering students at Donát Bánki Faculty of Mechanical and Safety Engineering, Óbuda University. (2021) BIZTONSÁGTUDOMÁNYI SZEMLE 2676-9042 3 1 65-78
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31920518] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31920518, Kapcsolat: 29919464
  2. Borszéki Judit. Képzési és kimeneti követelmények (KKK), tanulási eredmény alapú tantervfejlesztés, 21. századi kompetenciák a rendészeti felsőoktatásban. (2021) BELÜGYI SZEMLE: A BELÜGYMINISZTÉRIUM SZAKMAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA (2010-) 2062-9494 2677-1632 69 5 751-780
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[32032466] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 32032466, Kapcsolat: 30099510
  3. Nyitrai Endre. A koronavírus elleni küzdelem és a nemzeti adatvagyon újrahasznosítása a rendőrség vonatkozásában. (2021) Megjelent: A járvány hosszútávú hatása a magyar közigazgatásra pp. 339-345
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[31991785] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31991785, Kapcsolat: 30072858
  4. Borszéki Judit. Az English for Border and Coast Guards című nemzetközi szaknyelvi oktatóanyag fejlesztésének folyamata – a nem-nyelvész szakemberek szerepe. (2020) PORTA LINGUA 1785-2420 2064-3381 2020 231-247
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31198892] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31198892, Kapcsolat: 28832719
Barnucz Nóra et al. Az IKT-eszközök használata az idegennyelv-oktatásban hátrányos helyzetű tanulók iskoláiban [The Use of ICT in Language Education in Schools of Disadvantaged Students]. (2020) INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 1587-8694 20 1 7-28, 31327232
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31327232]
  1. Czékmán Balázs. Pedagógusok mobil eszköz-használati háttere egy tabletes kutatás tükrében. (2021) Megjelent: Módszertani újítások és kutatások a szakképzés és a felsőoktatás területén pp. 238-250
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[31990947] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31990947, Kapcsolat: 30052833
  2. Czékmán Balázs. A tabletek tanórai használatának pedagógiai-módszertani vonatkozásai. (2021) Megjelent: Oktatás - Informatika - Pedagógia 2021 Konferencia p. 41
    Könyvrészlet/Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet)/Tudományos[31896920] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31896920, Kapcsolat: 30001265
  3. Parapatics Andrea et al. A regionális nyelvi háttér és a második nyelv elsajátításával kapcsolatos motivációk vizsgálata: egy kísérlet tanulságaiból. (2021) ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2060-0623 XIV 1 1-14
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31997853] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31997853, Kapcsolat: 30123207
  4. Bíró Brigitta. Hallgatag ország. (2020) LUDOVIKA MAGAZIN 8 4 1-2
    Folyóiratcikk/Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)/Tudományos[31831564] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31831564, Kapcsolat: 29796752
Ürmösné Simon Gabriella et al. Transzdiszciplináris Sokszínű Kar Konferencia. (2020) MAGYAR RENDÉSZET 1586-2895 1787-050X 20 2 183-195, 31187189
Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31187189]
  1. Borszéki Judit. Képzési és kimeneti követelmények (KKK), tanulási eredmény alapú tantervfejlesztés, 21. századi kompetenciák a rendészeti felsőoktatásban. (2021) BELÜGYI SZEMLE: A BELÜGYMINISZTÉRIUM SZAKMAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA (2010-) 2062-9494 2677-1632 69 5 751-780
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[32032466] [Admin láttamozott]
    Említések száma: 2
    Független, Idéző: 32032466, Kapcsolat: 30099509
2021-08-03 22:08