Váradi Judit. Hogyan neveljünk értő közönséget a komolyzenének / How to educate an audience to acquire a taste for classical music. (2010) ISBN:9789513938970,
2569860
Monográfia (Könyv) | Tudományos[2569860]
Pető Áron András. ZENETANÁROKKAL SZEMBENI ELVÁRÁSOK AZ ALAP- ÉS KÖZÉPFOKÚ GORDONKAOKTATÁSBAN. (2022) PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT 0133-2767 2063-1979 1-45
Kiss Julianna et al. Motiváció megtartása az online térben. (2022) Megjelent: Az online tér megjelenése a zeneművészeti oktatásban és a hangverseny-látogatásban pp. 71-86
Fábián Fanni. A komolyzenei attitűdformálás befolyásoló tényezői és lehetséges színterei. (2022) KULTURÁLIS SZEMLE: NEMZETI MŰVELŐDÉSI INTÉZET 2416-2329 IX 1 81-87
Tóth Rita. Thin Ice: Teasing Play as a Network-Forming Force in Organizations. (2021) Megjelent: New Horizons in Business and Management Studies pp. 88-97
Bartalis Izabella. Primary School Extracurricular Music Activities in Covasna and Harghita Counties. (2021) CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 2677-0326 3 1 36-46
Szedmák Borbála. Business Model Innovation and the First Steps of Digitalization in the Case of Symphony Orchestras. (2021) Megjelent: New Horizons in Business and Management Studies pp. 160-171
Bartalis Izabella. A ROMÁNIAI ZENE ÉS MOZGÁS TANTERV ÉS A MAGYARORSZÁGI ÉNEK –ZENE TANTERVHASONLÓSÁGAI ÉS KÜLÖNBSÉGEI. (2021) PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT 0133-2767 2063-1979 1-14
Borbála Szedmák et al. The Value Innovation of Symphony Orchestras and the Triggering Effect of Coronavirus. (2020) THEORY METHODOLOGY PRACTICE: CLUB OF ECONOMICS IN MISKOLC 1589-3413 2415-9883 16 2 89-95
Szalai Tamás. The Role of Orff Approach to Music Education. (2020) Megjelent: Studies in music pedagogy: the Methodological Revitalisation of Music Education pp. 173-188
Szedmák Borbála et al. Szimfonikus zenekari üzletimodell-innovációk, digitalizáció és "immunitás" a koronavírussal szemben. (2020) MAGYAR TUDOMÁNY 0025-0325 1588-1245 181 6 817-826
Sz. Fodor Adrienne et al. Művészeti tevékenység és önképzés: A művészetközvetítő pedagógus szakmai megújulásának lehetőségei.. (2020) Megjelent: Művészeti körkép. Kutatás a művészeti nevelés helyzetéről és lehetőségeiről, a tanórai és tanórán kívüli művészeti tevékenységr... pp. 37-53
Asztalos Andrea. Az általános iskolai ének-zene tanárok, tanítók gondolkodása a gyerekek zenei képességeinek fejlesztésével, a tanítással és az értékeléssel kapcsolatban. (2020)
Dragony Gábor. A NÉPZENEOKTATÁS JELENLÉTÉNEK VIZSGÁLATA SZAKGIMNÁZIUMI TANULÓK KÖRÉBEN = EXPLORATION OF FOLK MUSIC EDUCATIONAL ASPECTS AMONG VOCATIONAL HIGH SCHOOL STUDENTS. (2020) PEDACTA 2248-3527 10 2 93-103
Szűcs Tímea. A kulturális tőke szerepe a művészeti nevelésben. (2020) Megjelent: Művészeti körkép. Kutatás a művészeti nevelés helyzetéről és lehetőségeiről, a tanórai és tanórán kívüli művészeti tevékenységr... pp. 127-131
Lehotka Ildikó. Music listening in Hungarian education: Possibilities in formal and non-formal education of music listening. (2019) HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2062-9605 2064-2199 9 1 100-106
Héjja BELLA et al. Investigating attitudes and musical taste related to music lessons of primary school students in Debrecen. (2019) HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2062-9605 2064-2199 9 2 318-331
Szalai Tamás. Alternatív zenepedagógiai irányzatok: Az Orff koncepció és a Kodály koncepció módszertani implementációjának összehasonlítása az eszközhasználat vonatkozásában. (2019) Megjelent: Innováció az oktatásban pp. 207-213
Dragony Gábor. Extrakurrikuláris lehetőségek a népzeneoktatásban. (2018) Megjelent: Új kutatások a neveléstudományokban 2017 - "Pedagógusképzés és az inklúzió" pp. 113-121
Szalai Tamás. Az éneklési képesség mérésére szolgáló kutatási eszközök áttekintése a zenepedagógiában. (2018) Megjelent: A zenepedagógia múltja, jelene és jövője pp. 85-98
Lehotka Ildikó. A zenehallgatás érzelmi-, esztétikai nevelő és képességfejlesztő hatása a hazai közoktatásban, szerepe a szocializációban és a kulturális identitásban. (2018)
Szalai Tamás. A zenei képességek mérésére alkalmas kutatási eszközök áttekintése. (2017) Megjelent: Zenepedagógiai konferencia a felsőfokú tanárképzés 50. évfordulója alkalmából = Conference of Music Pedagogy celebrating the 50...
Hausmann Kóródy Alice. A zeneirodalom tanítása középiskolában-Egy módszertani kísérlet eredményei és tapasztalatai. (2016) Megjelent: A pedagógusképzés XXI. századi perspektívái pp. 157-162
Dr. Hausmann Kóródy Alice. A zeneirodalom tanítása középiskolában: Egy módszertani kísérlet eredményei és tapasztalatai. (2016) PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT 0133-2767 2063-1979 2016 6
Szabó István. Az ütőhangszeres képzés változásai Debrecenben: Changes of percussion education in Debrecen. (2015) Megjelent: Horizonty umenia 3 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej webovej konferencie pp. 1-7
Pető Áron. A zeneiskola szerepe: A zene szerepe mind az általános iskolában, mind az alapfokú művészetoktatásban. (2015) PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT 0133-2767 2063-1979 2015 1 1-6
Szabó István. Az üstdobjáték változása a zenetörténetben = The role of the timpani in the history of music. (2014) Megjelent: Horizonty umenia pp. 1-14
Pető Áron. Az alapfokú művészetoktatás gordonkatanításra vonatkozó követelményeinek és tantervi programjának megvalósulása a gyakorlati gordonkaoktatásban. (2014)
Váradi Judit. Felmérés a kulturális rendezvények látogatottságáról, valamint a gyermekek zenei ízlésére ható tényezőkről és zenei ízlésvilágukról.. (2013) PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT 0133-2767 2063-1979 2013 3 1-21,
2569896
Héjja Bella Emerencia et al. Klasszikus kulturális szokások és attitűdök. (2020) Megjelent: Művészeti körkép. Kutatás a művészeti nevelés helyzetéről és lehetőségeiről, a tanórai és tanórán kívüli művészeti tevékenységr... pp. 71-90
Péter Csaba et al. A szülők művészeti múltja és jelene. (2020) Megjelent: Művészeti körkép. Kutatás a művészeti nevelés helyzetéről és lehetőségeiről, a tanórai és tanórán kívüli művészeti tevékenységr... pp. 133-150
Szűcs Tímea et al. A szülők hatása gyermekük művészeti tevékenységeire. (2020) Megjelent: Művészeti körkép. Kutatás a művészeti nevelés helyzetéről és lehetőségeiről, a tanórai és tanórán kívüli művészeti tevékenységr... pp. 151-169
Bíró István Ferenc et al. Általános iskolai tanulók kulturális fogyasztása a társadalmi státusz függvényében. (2020) Megjelent: Művészeti körkép. Kutatás a művészeti nevelés helyzetéről és lehetőségeiről, a tanórai és tanórán kívüli művészeti tevékenységr... pp. 107-125
Kerekes Rita et al. Csoportos zenei órák az online térben. (2022) Megjelent: Az online tér megjelenése a zeneművészeti oktatásban és a hangverseny-látogatásban pp. 53-70
Székely Csilla Imola. A Comparison of the Educational Methods of Zoltán Kodály and his Student, Klára Kokas. (2021) CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 2677-0326 3 1 47-52
Asztalos Andrea. Az általános iskolai ének-zene tanárok, tanítók gondolkodása a gyerekek zenei képességeinek fejlesztésével, a tanítással és az értékeléssel kapcsolatban. (2020)
Radócz Miklós. A 20. századi magyar koncertfúvószene változása Lendvay Kamilló három fúvószenekari alkotásának tükrében. (2020) Megjelent: Tudományos gondolatok a zenéről 2.0 pp. 9-34
Nagyné Árgány Brigitta. A zenei előképzettség összetevőinek komplex vizsgálata óvodapedagógus és tanító alapszakos hallgatók körében a Kaposvári Egyetemen. (2019)
Székely Csilla Imola. Öt reformpedagógus zenetanítási koncepciójának összehasonlító elemzése. (2017) Megjelent: Művészet és oktatás – a művészet oktatása = Art and Education – Education of the Art
Domokos János Antal. A művészeti iskola és a művészeti nevelés szerepe az infokommunikációs korszakban. (2016) PARLANDO: ZENEPEDAGÓGIAI FOLYÓIRAT 0133-2767 2063-1979 2016 3 1-78
Nem besorolt (Folyóiratcikk) | Tudományos[26087470] [Nyilvános]
BÍRÓ ISTVÁN FERENC et al. Tanulmányok a levelező és részismereti tanárképzés tantárgy-pedagógiai tartalmi megújításáért: ének-zene, zenepedagógia, rajz- és vizuális kultúra. (2015) ISBN:9789634738473,
3032174
Tanulmánykötet (Könyv) | Tudományos[3032174]
Héjja BELLA et al. Investigating attitudes and musical taste related to music lessons of primary school students in Debrecen. (2019) HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2062-9605 2064-2199 9 2 318-331
Radócz Miklós. A megújuló trombitairodalom Stanley Friedman Solus című műve alapján. (2017) Megjelent: Tudományos gondolatok zenéről és zeneoktatásról pp. 1-100
Lehotka Ildikó et al. A zongora szerepe az általános iskolák ének-zene óráin - az Oktatási Hivatal által kiadott tankönyvek és a NAT2020 ének-zene kerettanterve alapján, valamint az ének-zene tantárgyat tanítók véleménye szerint. (2022) Megjelent: Zenepedagógia generációkon át pp. 140-165
Sz. Fodor Adrienne et al. Művészeti tevékenység és önképzés: A művészetközvetítő pedagógus szakmai megújulásának lehetőségei.. (2020) Megjelent: Művészeti körkép. Kutatás a művészeti nevelés helyzetéről és lehetőségeiről, a tanórai és tanórán kívüli művészeti tevékenységr... pp. 37-53
Kiss Julianna et al. A tanulók extrakurrikuláris művészeti tevékenységeia háttérváltozók tükrében. (2020) Megjelent: Művészeti körkép. Kutatás a művészeti nevelés helyzetéről és lehetőségeiről, a tanórai és tanórán kívüli művészeti tevékenységr... pp. 55-70
Szűcs Tímea et al. A szülők hatása gyermekük művészeti tevékenységeire. (2020) Megjelent: Művészeti körkép. Kutatás a művészeti nevelés helyzetéről és lehetőségeiről, a tanórai és tanórán kívüli művészeti tevékenységr... pp. 151-169
Szűcs Tímea. A kulturális tőke szerepe a művészeti nevelésben. (2020) Megjelent: Művészeti körkép. Kutatás a művészeti nevelés helyzetéről és lehetőségeiről, a tanórai és tanórán kívüli művészeti tevékenységr... pp. 127-131
Héjja BELLA et al. Investigating attitudes and musical taste related to music lessons of primary school students in Debrecen. (2019) HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 2062-9605 2064-2199 9 2 318-331