Uwe Pohl. Portrait of a professional community in Hungary. (2009) HUMANISING LANGUAGE TEACHING 1755-9715 11 4 11-16, 2415704
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2415704]
  1. Thuraya Al. Reflection: Is it a promising or a spurious tool for teachers' professional development?. (2015) International Journal of Bilingual & Multilingual Teachers of English 2210-1829 3 1 47-58
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27355215] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27355215, Kapcsolat: 27355215
Uwe Pohl et al. Understanding group energy in university language classes. (2010) WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 1789-3607 4 23-38, 2415656
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2415656]
  1. Medgyes Péter et al. Research in foreign language education in Hungary (2006-2012). (2014) LANGUAGE TEACHING 1475-3049 0261-4448 47 4 504-537
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2738623] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2738623, Kapcsolat: 28446180
Uwe Pohl et al. Training to become a mentor: Hungarian EFL teachers' personal discoveries. (2014) WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 1789-3607 8 116-131, 2758776
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2758776]
  1. Csilla Marianna Szabó. Challenges of Hungarian higher education institutions in meeting international student needs. (2018) Megjelent: Dimensions, diversity, and directions in ELT pp. 13-22
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3407645] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 3407645, Kapcsolat: 30082571
  2. Steve Mann. Researching Reflective Practice. (2017) Megjelent: Reflective Practice in English Language Teaching: Research-Based Principles and Practices
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[27404083] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27404083, Kapcsolat: 27404083
2021-10-27 09:41