Bíró-Szigeti Sz. A vállalatok társadalmi felelőssége a fenntartható fejlődés és az érintettek szempontjából. (2005) Megjelent: Évkönyv 2004-2005: Környezetvédelem, regionális versenyképesség, fenntartható fejlődés c. konferencia előadásai pp. 280-288, 2662264
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[2662264]
  1. Gyulavári Tamás. Manipulatív marketing: fogyasztói észlelések és reakciók. (2015) Megjelent: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete pp. 217-226
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[26072439] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26072439, Kapcsolat: 26072439
  2. Fülöp Gyula et al. Sustainability Accounting: a Success Factor in Corporate Sustainability Strategy. (2014) INTERNATIONAL JOURNAL OF ECONOMICS AND MANAGEMENT ENGINEERING 2225-742X 2226-7344 4 1 1-21
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2826196] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2826196, Kapcsolat: 24017326
  3. Fülöp Gy. Vállalati fenntarthatósági startégiák és vezetői képességek. (2013) Economicke Studie - teoric a prax 395-403
    Folyóiratcikk[24017324] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24017324, Kapcsolat: 24017324
  4. Fülöp Gy et al. CORPORATE SUSTAINABILITY – STRATEGIC ALTERNATIVESAND METHODOLOGY – IMPLEMENTATION. (2012) Megjelent: International Conference on Knowledge Management and Information Sharing pp. 109-120
    Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos[24017325] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24017325, Kapcsolat: 24017325
  5. Koczinczky György. Tanulmányok Nagy Aladár tiszteletére: Jubileumi tanulmánykötet. (2011) ISBN:9789636619480
    Tanulmánykötet (Könyv) | Tudományos[30156613] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30156613, Kapcsolat: 24017323
  6. Fülöp Gyula et al. A környezettudatos stratégiai menedzsment koncepciója. (2011) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 42 2 4-20
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[1814084] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1814084, Kapcsolat: 24017327
Pataki B et al. A technológiaiút-térképezés első hazai tapasztalatai. (2009) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 40 különszám 50-55, 2644293
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2644293]
  1. Horváth Daniella et al. A vállalati innováció dimenzióinak feltárása az értékesítő nézőpontjából. (2019) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 50 10 26-38
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30881424] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30881424, Kapcsolat: 28460111
  2. Deutsch Nikolett et al. A technológia szerepének stratégiai felértékelődése: Szemelvények a stratégiai technomenedzsment témaköréből. (2019) ISBN:9789635037629
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[30655540] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30655540, Kapcsolat: 28203275
Pataki B et al. Some organizational issues of technology roadmapping experienced in Hungary. (2010) PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 1416-3837 1587-3803 18 1 31-38, 2659220
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2659220]
  1. Phaal R. Roadmapping Bibliography. (2013)
    Egyéb[24010381] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24010381, Kapcsolat: 24010381
  2. Hessami H Z et al. A comparative study of different kinds of technology roadmapping formats and introducing the visualization technology roadmapping. (2012) INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING AND TECHNOLOGY 2249-1058 2 12 20-31
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[25449421] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25449421, Kapcsolat: 25449421
Pataki B et al. Technology Roadmapping in Hungary: Some Practical Observations. (2010) PERSPECTIVES OF INNOVATION ECONOMICS AND BUSINESS 1804-0519 1804-0527 5 2 20-23, 2654453
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2654453]
  1. Ding Bingjie et al. Case study as a methodological foundation for Technology Roadmapping (TRM): Literature review and future research agenda. (2023) JOURNAL OF ENGINEERING AND TECHNOLOGY MANAGEMENT 0923-4748 1879-1719 67 p. 101731
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33671782] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33671782, Kapcsolat: 32589792
  2. Phaal R. Roadmapping Bibliography. (2013)
    Egyéb[24010381] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24010381, Kapcsolat: 24003324
Bíró-Szigeti Sz. Épületenergetikai mikro- és kisvállalkozások marketingjellemzői és sikertényezői az energiamegtakarítás piacán: Felmérés a hazai épületenergetikai mikro- és kisvállalkozások marketingtevékenységéről. (2011) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 45 3 4-14, 2660681
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2660681]
  1. Vágási Mária et al. Adalékok a marketing termékklasszifikációjához: Műszaki fogyasztási termékek esete. (2014) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 48 1 59-70
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2698768] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2698768, Kapcsolat: 24015417
Bíró-Szigeti Sz. Mikro- és kisvállalkozások marketingfeltételeinek vizsgálata az energiamegtakarítás lakossági piacán. (2011), 2664288
PhD (Disszertáció) | Tudományos[2664288]
  1. Sebestyénné Szép Tekla. Energiafelhasználás és energiahatékonyság. (2013) ENERGIAGAZDÁLKODÁS 0021-0757 54 4 2-5
    Folyóiratcikk[25938968] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25938968, Kapcsolat: 25938968
  2. Sebestyénné Szép Tekla. Az energia gazdasági szerepének vizsgálata Kelet-Közép-Európában, 1990 és 2009 között. (2013)
    PhD (Disszertáció) | Tudományos[2325325] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2325325, Kapcsolat: 25938960
Pataki B et al. Some Methodological Issues of Technology Roadmapping Experienced During Consultancy. (2011) PERSPECTIVES OF INNOVATION ECONOMICS AND BUSINESS 1804-0519 1804-0527 9 3 12-16, 2679674
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2679674]
  1. Phaal R. Roadmapping Bibliography. (2013)
    Egyéb[24010381] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24010381, Kapcsolat: 24037287
Pataki B et al. Company-level Technology Roadmapping. (2013) Megjelent: The Dark Side of Technological Innovation pp. 83-109, 2688629
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[2688629]
  1. Schramm L L. Technological Innovation: an introduction. (2017) ISBN:9783110438277
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[27007361] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 27007361, Kapcsolat: 27007361
  2. Erdei J et al. A termelés- és szolgáltatásmenedzsment alapjai. (2015) Megjelent: Menedzsment és vállalkozásgazdaságtan pp. 283-376
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[2887028] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2887028, Kapcsolat: 24870050
  3. Phaal R. Roadmapping Bibliography. (2013)
    Egyéb[24010381] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24010381, Kapcsolat: 24051349
Bíró-Szigeti Sz et al. Stakeholder Relationship of Household Investments into Residential Building Energy Saving Projects – Modelling Approach of the Hungarian Case. (2016) ARGUMENTA OECONOMICA 1233-5835 37 2 147-168, 3136659
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3136659]
  1. Kovács István. The Operation of Innovation Clusters in the Light of Relationships in Hungary - Qualitative Research Findings. (2019) ARGUMENTA OECONOMICA 1233-5835 43 2 283-305
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30419116] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30419116, Kapcsolat: 29414705
Iványi T et al. Az okostelefon technológiák és a közösségi média szerepe a városmarketingben. (2016) Megjelent: Európa: Gazdaság és Kultúra = Europe: Economy and Culture pp. 556-567, 3198886
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3198886]
  1. Egedy T. A kreatív gazdaság városföldrajza : a budapesti agglomeráció példáján. (2021) ISBN:9789638361615
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[32467231] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32467231, Kapcsolat: 30867749
Iványi T et al. Oszd meg és hashtagelj! – Közönségrészvétel és élménymegosztás a turizmusban. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 706-715, 3107031
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[3107031]
  1. Süli Dorottya et al. The impact of social media in travel decision-making process among the Y and Z generations of music festivals in Serbia and Hungary. (2020) TURIZAM: INTERNATIONAL SCIENTIFIC JOURNAL 1450-6661 1821-1127 24 2 79-90
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31316990] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31316990, Kapcsolat: 29041569
  2. Süli Dorottya et al. Importance of the social media usage among young participants of music festivals in Vojvodina and Hungary. (2019) Megjelent: Get ready for iGeneration pp. 17-25
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[30866541] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30866541, Kapcsolat: 28440892
  3. Zsigmond Száva et al. Fesztiválok marketingtevékenységének kutatása kvalitatív eszközökkel. (2019) TÉR-GAZDASÁG-EMBER 2064-1176 2-3 7 53-74
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30838523] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30838523, Kapcsolat: 29041803
  4. Németh Szilárd et al. Fesztiválkávézó, avagy mit tanulhatunk egy részvételi kutatáson alapuló vizsgálatból a hazai regionális fesztiválok marketingtevékenységéről?. (2019) Megjelent: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 516-527
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[30859738] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30859738, Kapcsolat: 28287637
  5. Száva ZSIGMOND et al. Festival Café, or What Can We Learn About the Hungarian Regional Festivals’ Marketing Activity from an Analysis Based on a Participatory Research?. (2019) Megjelent: MAG Scholar Conference in Business, Marketing and Tourism. 2019 (Europe). „Reconnecting Asia with Eastern Europe” pp. 163-172
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31345214] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31345214, Kapcsolat: 29152595
  6. Süli Dorottya et al. Az utazással kapcsolatos attitűdök és vélemények Magyarországról mint turisztikai desztinációról az Y és Z generáció körében. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 20-34
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[30673169] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30673169, Kapcsolat: 28287625
  7. Süli D et al. A közösségi média használata a fiatal fesztiválozók körében. (2019) Megjelent: Turizmus 3.0 pp. 154-167
    Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[30754400] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30754400, Kapcsolat: 28440877
  8. Süli Dorottya et al. A közösségi média szerepe a fesztiválturizmusban – a Szegedi Ifjúsági Napok és a Green Future példáján.. (2017) TURIZMUS BULLETIN 1416-9967 1587-0928 17 3-4 24-32
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3352829] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3352829, Kapcsolat: 28440857
Ivanyi Tamas et al. SMART CITY: An overview of the functions of city marketing mobile applications. (2018) PERSPECTIVES OF INNOVATION ECONOMICS AND BUSINESS 1804-0519 1804-0527 18 1 44-57, 30337458
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30337458]
  1. Lee Won Sang. Analyzing the Evolution of Interdisciplinary Areas. (2022) JOURNAL OF GLOBAL INFORMATION MANAGEMENT 1062-7375 1533-7995 30 1 1-23
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32889858] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32889858, Kapcsolat: 31389248
  2. Liu Quan. Construction and Development of High-Tech Smart City. (2021) Megjelent: The 2020 International Conference on Machine Learning and Big Data Analytics for IoT Security and Privacy pp. 68-73
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31750133] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31750133, Kapcsolat: 29671575
  3. Coelho António et al. The Influence of Brand Experience in City Marketing. (2020) Megjelent: Marketing and Smart Technologies pp. 242-252
    Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos[30969397] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30969397, Kapcsolat: 28501900
Iványi Tamás et al. Smart City: Studying smartphone application functions with city marketing goals based on consumer behavior of Generation Z in Hungary. (2019) PERIODICA POLYTECHNICA SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 1416-3837 1587-3803 27 1 48-58, 3375433
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3375433]
  1. Kinelski Grzegorz et al. The Impact of a Special Economic Zone Management on the Development of Modern Sectors and Technologies in a Polish Metropolis: The Smart City Context. (2023) ENERGIES 1996-1073 1996-1073 16 6 p. 2825
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33708841] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33708841, Kapcsolat: 32639439
  2. Wawer Monika et al. Smart Mobility in a Smart City in the Context of Generation Z Sustainability, Use of ICT, and Participation. (2022) ENERGIES 1996-1073 1996-1073 15 13 p. 4651
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32929952] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32929952, Kapcsolat: 31667119
  3. Miranda Zavala Ana María et al. Mobile Devices in the Tourist Experience: Tijuana, Baja California, Mexico. (2022) Academica Turistica 2335-4194 14 2 227-240
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32721784] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32721784, Kapcsolat: 31166947
  4. Molano-Acevedo Alvaro et al. The Relationship between Intrinsic Motivations and Commitment of Consumers in Brand Communities of Entertainment Media. (2021) PERIODICA POLYTECHNICA SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 1416-3837 1587-3803 2 114-127
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32190224] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32190224, Kapcsolat: 30340283
  5. Bánhidi Zoltán. The Impact of Broadband Networks on Growth and Development in South America. (2021) PERIODICA POLYTECHNICA SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 1416-3837 1587-3803 29 1 33-39
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31646543] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31646543, Kapcsolat: 29864406
  6. Kalašová Alica et al. Smart Parking Applications and Its Efficiency. (2021) SUSTAINABILITY 2071-1050 13 11 p. 6031
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32040080] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32040080, Kapcsolat: 30108507
  7. Egedy T. A kreatív gazdaság városföldrajza : a budapesti agglomeráció példáján. (2021) ISBN:9789638361615
    Szakkönyv (Könyv) | Tudományos[32467231] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 32467231, Kapcsolat: 30867759
  8. PAKER Neslihan et al. AKILLI ŞEHİR MOBİL UYGULAMALARINA YÖNELİK KULLANICI TUTUMUNUN TEKNOLOJİ KABUL MODELİ ARACILIĞIYLA ANALİZİ. (2021) DOGUS UNIVERSITY JOURNAL 1302-6739 1308-6979 23 1 165-180
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32645722] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32645722, Kapcsolat: 31058294
  9. Miranda Zavala Ana María et al. Análisis del beneficio en el uso de los dispositivos móviles durante la experiencia del viajero en Tijuana, Baja California. (2019) REGIÓN Y SOCIEDAD 1870-3925 31 p. e1251
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31031224] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31031224, Kapcsolat: 28592579
Tamás Iványi et al. Measuring customer satisfaction and factors of experience in the case of tourism events and festivals. (2019) Megjelent: Proceedings of the International Conference on Management: “People, Planet and Profit: Sustainable business and society” pp. 253-260, 31010691
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[31010691]
  1. Kelemen-Erdős Anikó et al. Eszképizmustól az ajánlásig – Élményfokozatok és hatásai a romkocsmákban. (2020) TURIZMUS BULLETIN 1416-9967 1587-0928 20 2 14-21
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31345979] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31345979, Kapcsolat: 29041561
Tamás Iványi et al. Understanding internal connections of music festivals' experience dimensions. (2020) TOURISM AND HOSPITALITY MANAGEMENT 1330-7533 1847-3377 26 2 437-454, 31678369
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31678369]
  1. Giachino Chiara et al. Urban area and nature-based solution: Is this an attractive solution for Generation Z?. (2022) LAND USE POLICY 0264-8377 1873-5754 112
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32471687] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 32471687, Kapcsolat: 30836324
  2. Sharma Jyoti et al. MEMORABLE TOURISM EXPERIENCES (MTE): INTEGRATING ANTECEDENTS, CONSEQUENCES AND MODERATING FACTOR. (2022) TOURISM AND HOSPITALITY MANAGEMENT 1330-7533 1847-3377 28 1 29-59
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32795632] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32795632, Kapcsolat: 31256891
  3. TÜRKMEN Emel Funda et al. INVESTIGATION OF ECONOMIC DIMENSIONS OF CHOIR FESTIVALS-FESTIVITIES IN TERMS OF PARTICIPATING CHOIRS AND ORGANIZATIONS “CORAL TOURISM”. (2022) Musicologist 2618-5652 6 1 60-89
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32925052] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32925052, Kapcsolat: 31432380
Urbán Kristóf et al. Technology Road-Mapping of Final-Energy Generator Technologies, for the Industrial Sector, in Developed European Economies. (2022) ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 1785-8860 1785-8860 19 4 65-84, 32746002
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32746002]
  1. Rajab Ghabour et al. Dynamic Modelling and Experimental Analysis of Tankless Solar Heat Process System for Preheating Water in the Food Industry. (2023) ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 1785-8860 1785-8860 20 4 65-83
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[33641726] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33641726, Kapcsolat: 32597249
  2. Zoltan Varga et al. Sun Simulator for Laboratory Testing. (2022) Megjelent: IEEE 5th International Conference and Workshop in Óbuda on Electrical and Power Engineering (CANDO-EPE 2022) pp. 000107-000111
    Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[33286823] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 33286823, Kapcsolat: 32634581
2023-03-23 19:06