Előző oldalÖsszesen 47 elem 1 oldalon, 47 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.Következő oldalÁtlépés a keresőbeIn English
Megjelenítési opciók
Bíró-Szigeti Sz. A vállalatok társadalmi felelőssége a fenntartható fejlődés és az érintettek szempontjából. (2005) Megjelent: Évkönyv 2004-2005: Környezetvédelem, regionális versenyképesség, fenntartható fejlődés c. konferencia előadásai pp. 280-288,
2662264
Gyulavári Tamás. Manipulatív marketing: fogyasztói észlelések és reakciók. (2015) Megjelent: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete pp. 217-226
Fülöp Gyula et al. Sustainability Accounting: a Success Factor in Corporate Sustainability Strategy. (2014) INTERNATIONAL JOURNAL OF ECONOMICS AND MANAGEMENT ENGINEERING 2225-742X 2226-7344 4 1 1-21
Fülöp Gy et al. CORPORATE SUSTAINABILITY – STRATEGIC ALTERNATIVESAND METHODOLOGY – IMPLEMENTATION. (2012) Megjelent: International Conference on Knowledge Management and Information Sharing pp. 109-120
Pataki B et al. Some organizational issues of technology roadmapping experienced in Hungary. (2010) PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 1416-3837 1587-3803 18 1 31-38,
2659220
Hessami H Z et al. A comparative study of different kinds of technology roadmapping formats and introducing the visualization technology roadmapping. (2012) INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING AND TECHNOLOGY 2249-1058 2 12 20-31
Pataki B et al. Technology Roadmapping in Hungary: Some Practical Observations. (2010) PERSPECTIVES OF INNOVATION ECONOMICS AND BUSINESS 1804-0519 1804-0527 5 2 20-23,
2654453
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2654453]
Ding Bingjie et al. Case study as a methodological foundation for Technology Roadmapping (TRM): Literature review and future research agenda. (2023) JOURNAL OF ENGINEERING AND TECHNOLOGY MANAGEMENT 0923-4748 1879-1719 67 p. 101731
Bíró-Szigeti Sz. Épületenergetikai mikro- és kisvállalkozások marketingjellemzői és sikertényezői az energiamegtakarítás piacán: Felmérés a hazai épületenergetikai mikro- és kisvállalkozások marketingtevékenységéről. (2011) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 45 3 4-14,
2660681
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2660681]
Vágási Mária et al. Adalékok a marketing termékklasszifikációjához: Műszaki fogyasztási termékek esete. (2014) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 48 1 59-70
Pataki B et al. Some Methodological Issues of Technology Roadmapping Experienced During Consultancy. (2011) PERSPECTIVES OF INNOVATION ECONOMICS AND BUSINESS 1804-0519 1804-0527 9 3 12-16,
2679674
Bíró-Szigeti Sz et al. Stakeholder Relationship of Household Investments into Residential Building Energy Saving Projects – Modelling Approach of the Hungarian Case. (2016) ARGUMENTA OECONOMICA 1233-5835 37 2 147-168,
3136659
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3136659]
Kovács István. The Operation of Innovation Clusters in the Light of Relationships in Hungary - Qualitative Research Findings. (2019) ARGUMENTA OECONOMICA 1233-5835 43 2 283-305
Iványi T et al. Az okostelefon technológiák és a közösségi média szerepe a városmarketingben. (2016) Megjelent: Európa: Gazdaság és Kultúra = Europe: Economy and Culture pp. 556-567,
3198886
Iványi T et al. Oszd meg és hashtagelj! – Közönségrészvétel és élménymegosztás a turizmusban. (2016) Megjelent: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet pp. 706-715,
3107031
Süli Dorottya et al. The impact of social media in travel decision-making process among the Y and Z generations of music festivals in Serbia and Hungary. (2020) TURIZAM: INTERNATIONAL SCIENTIFIC JOURNAL 1450-6661 1821-1127 24 2 79-90
Süli Dorottya et al. Importance of the social media usage among young participants of music festivals in Vojvodina and Hungary. (2019) Megjelent: Get ready for iGeneration pp. 17-25
Németh Szilárd et al. Fesztiválkávézó, avagy mit tanulhatunk egy részvételi kutatáson alapuló vizsgálatból a hazai regionális fesztiválok marketingtevékenységéről?. (2019) Megjelent: Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája pp. 516-527
Száva ZSIGMOND et al. Festival Café, or What Can We Learn About the Hungarian Regional Festivals’ Marketing Activity from an Analysis Based on a Participatory Research?. (2019) Megjelent: MAG Scholar Conference in Business, Marketing and Tourism. 2019 (Europe). „Reconnecting Asia with Eastern Europe” pp. 163-172
Süli Dorottya et al. Az utazással kapcsolatos attitűdök és vélemények Magyarországról mint turisztikai desztinációról az Y és Z generáció körében. (2019) Megjelent: Turizmus, fogyasztás, generációk pp. 20-34
Süli Dorottya et al. A közösségi média szerepe a fesztiválturizmusban – a Szegedi Ifjúsági Napok és a Green Future példáján.. (2017) TURIZMUS BULLETIN 1416-9967 1587-0928 17 3-4 24-32
Ivanyi Tamas et al. SMART CITY: An overview of the functions of city marketing mobile applications. (2018) PERSPECTIVES OF INNOVATION ECONOMICS AND BUSINESS 1804-0519 1804-0527 18 1 44-57,
30337458
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30337458]
Lee Won Sang. Analyzing the Evolution of Interdisciplinary Areas. (2022) JOURNAL OF GLOBAL INFORMATION MANAGEMENT 1062-7375 1533-7995 30 1 1-23
Liu Quan. Construction and Development of High-Tech Smart City. (2021) Megjelent: The 2020 International Conference on Machine Learning and Big Data Analytics for IoT Security and Privacy pp. 68-73
Iványi Tamás et al. Smart City: Studying smartphone application functions with city marketing goals based on consumer behavior of Generation Z in Hungary. (2019) PERIODICA POLYTECHNICA SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 1416-3837 1587-3803 27 1 48-58,
3375433
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3375433]
Kinelski Grzegorz et al. The Impact of a Special Economic Zone Management on the Development of Modern Sectors and Technologies in a Polish Metropolis: The Smart City Context. (2023) ENERGIES 1996-1073 1996-1073 16 6 p. 2825
Wawer Monika et al. Smart Mobility in a Smart City in the Context of Generation Z Sustainability, Use of ICT, and Participation. (2022) ENERGIES 1996-1073 1996-1073 15 13 p. 4651
Miranda Zavala Ana María et al. Mobile Devices in the Tourist Experience: Tijuana, Baja California, Mexico. (2022) Academica Turistica 2335-4194 14 2 227-240
Molano-Acevedo Alvaro et al. The Relationship between Intrinsic Motivations and Commitment of Consumers in Brand Communities of Entertainment Media. (2021) PERIODICA POLYTECHNICA SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 1416-3837 1587-3803 2 114-127
Bánhidi Zoltán. The Impact of Broadband Networks on Growth and Development in South America. (2021) PERIODICA POLYTECHNICA SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 1416-3837 1587-3803 29 1 33-39
Miranda Zavala Ana María et al. Análisis del beneficio en el uso de los dispositivos móviles durante la experiencia del viajero en Tijuana, Baja California. (2019) REGIÓN Y SOCIEDAD 1870-3925 31 p. e1251
Tamás Iványi et al. Measuring customer satisfaction and factors of experience in the case of tourism events and festivals. (2019) Megjelent: Proceedings of the International Conference on Management: “People, Planet and Profit: Sustainable business and society” pp. 253-260,
31010691
Tamás Iványi et al. Understanding internal connections of music festivals' experience dimensions. (2020) TOURISM AND HOSPITALITY MANAGEMENT 1330-7533 1847-3377 26 2 437-454,
31678369
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[31678369]
Giachino Chiara et al. Urban area and nature-based solution: Is this an attractive solution for Generation Z?. (2022) LAND USE POLICY 0264-8377 1873-5754 112
TÜRKMEN Emel Funda et al. INVESTIGATION OF ECONOMIC DIMENSIONS OF CHOIR FESTIVALS-FESTIVITIES IN TERMS OF PARTICIPATING CHOIRS AND ORGANIZATIONS “CORAL TOURISM”. (2022) Musicologist 2618-5652 6 1 60-89
Urbán Kristóf et al. Technology Road-Mapping of Final-Energy Generator Technologies, for the Industrial Sector, in Developed European Economies. (2022) ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 1785-8860 1785-8860 19 4 65-84,
32746002
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32746002]
Rajab Ghabour et al. Dynamic Modelling and Experimental Analysis of Tankless Solar Heat Process System for Preheating Water in the Food Industry. (2023) ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 1785-8860 1785-8860 20 4 65-83
Zoltan Varga et al. Sun Simulator for Laboratory Testing. (2022) Megjelent: IEEE 5th International Conference and Workshop in Óbuda on Electrical and Power Engineering (CANDO-EPE 2022) pp. 000107-000111