{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-29 13:12", "paging" : { "last" : true, "first" : true, "totalPages" : 1, "totalElements" : 62, "totalUncutElements" : 62, "totalEstimatedElements" : 30, "size" : 100, "number" : 1, "numberOfElements" : 62, "sort" : [ { "direction" : "ASC", "property" : "publication.publishedYear", "ascending" : true }, { "direction" : "ASC", "property" : "publication.label", "ascending" : true }, { "direction" : "ASC", "property" : "publication.mtid", "ascending" : true }, { "direction" : "DESC", "property" : "related", "ascending" : false }, { "direction" : "ASC", "property" : "mtid", "ascending" : true } ] }, "content" : [ { "otype" : "Citation", "mtid" : 26998146, "status" : "APPROVED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2017-12-08T08:38:13.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 16998146, "lastRefresh" : "2023-09-20T03:01:40.826+0000", "lastModified" : "2017-12-08T08:38:13.000+0000", "created" : "2017-12-08T08:38:09.000+0000", "publication" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 2725876, "link" : "/api/publication/2725876", "label" : "Keller Krisztina et al. Marketing szemlélet érvényesítése a Nagykanizsai Inkubátorház és Innovációs Központ előkészítése során. (2009) Megjelent: Települési környezet pp. 210-215", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000312, "link" : "/api/subtype/10000312", "label" : "Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 228, "published" : true, "oldId" : 10000312, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Marketing szemlélet érvényesítése a Nagykanizsai Inkubátorház és Innovációs Központ előkészítése során", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 6, "publishedYear" : 2009, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 2725876, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 2725876, "related" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 3184867, "link" : "/api/publication/3184867", "label" : "Péter Erzsébet. A turisztikai szuprastruktúra vállalkozási hajlandóság elemzése. (2016) Megjelent: I. Turizmus és Biztonság Nemzetközi Tudományos Konferencia pp. 142-150", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000312, "link" : "/api/subtype/10000312", "label" : "Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 228, "published" : true, "oldId" : 10000312, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A turisztikai szuprastruktúra vállalkozási hajlandóság elemzése", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 18810157, "link" : "/api/publicationidentifier/18810157", "label" : "Teljes dokumentum: https://uni-pen.hu/files/konferencia/2016/I_turbizt_konferenciakotet.pdf#page=142", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 39, "link" : "/api/publicationsource/39", "label" : "Teljes dokumentum", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10006, "link" : "/api/publicationsourcetype/10006", "label" : "Link", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Teljes dokumentum", "linkPattern" : "@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 39, "snippet" : true }, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "https://uni-pen.hu/files/konferencia/2016/I_turbizt_konferenciakotet.pdf#page=142", "realUrl" : "https://uni-pen.hu/files/konferencia/2016/I_turbizt_konferenciakotet.pdf#page=142", "published" : true, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 9, "publishedYear" : 2016, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 3184867, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 3184867, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : null, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/26998146", "label" : "Péter Erzsébet. A turisztikai szuprastruktúra vállalkozási hajlandóság elemzése. (2016) Megjelent: I. Turizmus és Biztonság Nemzetközi Tudományos Konferencia pp. 142-150", "template" : "