Pintér Lilla. A mondatértékű bővítmények típusai a magyar nyelvben. (2009) MAGYAR NYELVŐR 0025-0236 1585-4515 133. évf. 4. szám 480-491, 2172413
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2172413]
  1. H. Varga Mária. Igemód és mondatmód: A felszólító mód és a kötőmód ("a mellékmondati felszólító mód") összefüggései a magyarban. (2020) MAGYAR NYELVŐR 0025-0236 1585-4515 144 4 441-459
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31798362] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31798362, Kapcsolat: 29760959
Pintér Lilla. Obviáció a magyar nyelvben. (2011) MAGYAR NYELVŐR 0025-0236 1585-4515 135 1 97-106, 2172417
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2172417]
  1. É. Kiss Katalin. A balkáni kötőmód beépülése két magyar nyelvváltozat beszélőinek grammatikájába. (2020) Megjelent: Nyelvelmélet és diakrónia 4 pp. 69-85
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[31398996] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31398996, Kapcsolat: 29098789
Gerőcs Mátyás et al. How do Hungarian preschoolers interpret number words?. (2014) Megjelent: ConSOLE XXI pp. 104-122, 2539076
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2539076]
  1. Surányi Balázs et al. Logical and pragmatic meaning in the interpretation of disjunction: Contextual relevance and scalar implicatures. (2019) Megjelent: Experiments in Focus pp. 251-278
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[31141997] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31141997, Kapcsolat: 28991717
  2. É Kiss Katalin et al. Scalar Implicature or Domain Restriction: How Children Determine the Domain of Numerical Quantifiers. (2018) Megjelent: Linguistic and Cognitive Aspects of Quantification pp. 83-114
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3407671] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3407671, Kapcsolat: 27621289
É. Kiss Katalin et al. Identificational focus revisited: The issue of exhaustivity. (2016) Megjelent: CLS 50: Proceedings of the fiftieth annual meeting of the Chicago Linguistic Society pp. 125-144, 3311958
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3311958]
  1. Zimmermann Malte et al. (Non-)exhaustivity in focus partitioning across languages. (2020) Megjelent: Approaches to Hungarian 16. pp. 208-230
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[31272699] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31272699, Kapcsolat: 28943917
  2. Szűcs Péter. Left peripheral constructions in English and Hungarian: A perspective from Lexical-Functional Grammar. (2020)
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[31678570] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31678570, Kapcsolat: 29922978
Pintér Lilla. A magyar szerkezeti fókusz kimerítő értelmezésének kísérletes vizsgálata. (2016) Megjelent: STUDIA VARIA pp. 191-212, 3151578
Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3151578]
  1. Szűcs Péter. Left peripheral constructions in English and Hungarian: A perspective from Lexical-Functional Grammar. (2020)
    Könyv/Monográfia (Könyv)/Tudományos[31678570] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31678570, Kapcsolat: 29923000
  2. Tóth Enikő et al. A comparison of Hungarian focus structures: experimental insights. (2020) FINNISCH-UGRISCHE MITTEILUNGEN 0341-7816 44 79-94
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31786116] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31786116, Kapcsolat: 29770245
  3. Tóth Enikő et al. A strukturális és a szintaktikailag jelöletlen fókusz interpretációjának összehasonlító elemzése. (2018) JELENTÉS ÉS NYELVHASZNÁLAT 2064-9940 5 181-199
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30347516] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 30347516, Kapcsolat: 27789479
  4. ENIKŐ TÓTH AND. PREVERBAL FOCUS AND SYNTACTICALLY UNMARKED FOCUS: A COMPARISON. (2017) Megjelent: Language Use and Linguistic Structure pp. 227-244
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[26789072] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26789072, Kapcsolat: 26789072
Pintér Lilla. Preschoolers’ interpretation of the focus particle csak ‘only’ in Hungarian. (2016) Megjelent: ConSOLE XXIII: Proceedings of the 23rd Conference of the Student Organization of Linguistics in Europe pp. 200-220, 3072602
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[3072602]
  1. É Kiss Katalin et al. Scalar Implicature or Domain Restriction: How Children Determine the Domain of Numerical Quantifiers. (2018) Megjelent: Linguistic and Cognitive Aspects of Quantification pp. 83-114
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[3407671] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 3407671, Kapcsolat: 27621287
Pintér Lilla. A kimerítő értelmezés elsajátítása különböző fókusztípusok esetén. (2017), 3245449
Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[3245449]
  1. Cruschina Silvio. The greater the contrast, the greater the potential: On the effects of focus in syntax. (2021) GLOSSA: A JOURNAL OF GENERAL LINGUISTICS 2397-1835 6 1 1-30
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31828125] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31828125, Kapcsolat: 29795466
  2. Szabó Veronika. A metaszintaktikai képességek kutatásának lehetőségei. (2020) Megjelent: Találkozások az anyanyelvi nevelésben 4. pp. 137-147
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[31676898] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31676898, Kapcsolat: 29546634
  3. Tóth Enikő et al. A comparison of Hungarian focus structures: experimental insights. (2020) FINNISCH-UGRISCHE MITTEILUNGEN 0341-7816 44 79-94
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31786116] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 31786116, Kapcsolat: 29770247
Pintér Lilla. The acquisition of asserted, presupposed, and pragmatically implied exhaustivity in Hungarian. (2018) ACTA LINGUISTICA HUNGARICA / ACTA LINGUISTICA ACADEMICA 1216-8076 1588-2624 2560-1016 2559-8201 65 2-3 353-383, 3396919
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3396919]
  1. Káldi Tamás et al. Linguistic exhaustivity inference is context dependent: A visual-world eye-tracking study on Hungarian focus. (2018) ACTA LINGUISTICA HUNGARICA / ACTA LINGUISTICA ACADEMICA 1216-8076 1588-2624 2560-1016 2559-8201 65 4 547-595
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30309519] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 30309519, Kapcsolat: 27821280
2021-04-19 12:34