Müllner András. Ágnes asszony leplei (kriptoszemiológia). (1996) Megjelent: Budapesti és szegedi tanulmányok az irodalomelmélet/történet köréből pp. 39-48,
2108106
Pataky Adrienn. A 20. századi magyar szonett és néhány jelentősebb előzménye: Kérdések a modern szonett formai-(im)materiális-mediális viselkedése körül. (2018)
Hornyik Sándor. Avantgárd tudomány?: A modern természettudományos világkép recepciója Gyarmathy Tihamér, Csiky Tibor és Erdély Miklós munkásságában. (2008) ISBN:9789630586139
Cserjés Katalin. Applikációk a Hajnóczy-korpusz szövetén: A hagyományos szövegformálás elhagyásának módozatai Hajnóczy Péter életművében (Egy Hajnóczy-kalauz első fejezetei). (2008)
Bakcsi Botond. Az elmélet diszkrét viszonylagossága: Antoine Compagnon: Az elmélet démona : Irodalom és józan ész. (2007) LITERATURA 0133-2368 2786-1074 33 3 350-362
Sárközy Bence. H. P. Lovecraft: a borzalom helye az irodalomban. (2004) Megjelent: Elmélet – irodalom – történet: a komparatív megértés lehetőségei pp. 29-62
Boka László. deKONtrollált konszolidáció (Odorics Ferenc: A disszemináció ábrándja; Határon; A háló, a halászok és a halak). (2004) BUKSZ- BUDAPESTI KÖNYVSZEMLE 0865-4247 1588-0222 16 2 135-143
Kulcsár-Szabó Zoltán. A deKON-könyvsorozat néhány kötetéről. (2001) TISZATÁJ: IRODALMI MŰVÉSZETI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT 0133-1167 1786-2140 55 3 91-98
Mekis D János. Terméseredmény, termésátlag: Válasz a Jelenkor körkérdésére (1998 irodalmi termése). (1999) JELENKOR: IRODALMI ÉS MŰVÉSZETI FOLYÓIRAT 0447-6425 1588-0885 42 2 199-200
Krommer Balázs. deKONpozíció – deKOMpozíció?: Fogarasi György és Müllner András Rátévedések c. tanulmánykötetéről. (1998) SZÉP LITERATÚRAI AJÁNDÉK 1218-8050 5-6 4-1 198-203
Müllner András. A hipertext elmélete mint az interaktivitás technológiai ideológiája. (1999) SÁRKÁNYFŰ 1416-6089 IV-V 5-6 113-129,
2108088
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2108088]
Szűts Zoltán. Számítógép az irodalomtudományban - a hypertext. (2000) IRODALOMISMERET: IRODALMI MŰVÉSZETI ÉS MUZEOLÓGIAI FOLYÓIRAT 0865-6886 1588-077X 11 2-3 31-34
Müllner András. A neoavantgárd és az interpretáció kérdése : Erdélyi Miklós művészetelmélete. (2000) LITERATURA 0133-2368 2786-1074 26 3 285-299,
2107875
Hornyik Sándor. Avantgárd tudomány?: A modern természettudományos világkép recepciója Gyarmathy Tihamér, Csiky Tibor és Erdély Miklós munkásságában. (2008) ISBN:9789630586139
Deréky Pál. A történeti magyar avantgárd irodalom (1915-1930) és az ún. magyar neoavantgárd irodalom (1960-1975) kutatásának újabb fejleményei. (2001) L.k.k.t. 2 6 1-10
Horváth Györgyi. „…Üdvözletem küldöm Kőrösről: Jacques”: Kritika a Kőrösi Csoma Sándor című regényről. (2001) JELENKOR: IRODALMI ÉS MŰVÉSZETI FOLYÓIRAT 0447-6425 2001 7-8 1-10
Müllner András. Az én törött pengéjű finom kardom: Mészöly Miklós: Megbocsátás. (2001) Megjelent: Megbocsátás pp. 105-117,
2108092
Utánközlés (Könyvrészlet) | Tudományos[2108092]
Szolláth Dávid. Kumria és Kártigám. Megjegyzések Grendel Lajos: A tények mágiája c. könyvéhez. (2003) KALLIGRAM: MŰVÉSZET ÉS GONDOLAT 1335-1826 11 7-8 100-113
Müllner András. Egy visszatérő-gyakorlat: Recenzió a Magyar Műhely Erdély Miklós-számáról. (2001) LEGKISEBB KÖZÖS TÖBBSZÖRÖS: A KOLOZSVÁRI LÁTHATATLAN KOLLÉGIUM ELMÉLETI FOLYÓIRATA 1582-0092 2 6 15-19,
2108079
Müllner András. A hipertextuális közlés anomáliái és a megbocsátás hipertextualizálásának kérdése. (2003) LITERATURA 0133-2368 2786-1074 29 1 80-97,
2107872
Havasréti József. Szóbeliség, dialógus és ellen-nyilvánosság egy "élő folyóirat" koncepciójában: A Lélegzet (1980-1985). (2007) Megjelent: A folyóiratok kultúrája az elektronikus kor szemszögéből [The culture of periodicals from the perspective of the electronic age] pp. 150-167
Fonyó Attila. A pangás évei (Klaniczay Gábor: Ellenkultúra a hetvenes–nyolcvanas években; A hetvenes évek kultúrája; Avantgárd: underground: alternatív Popzene, művészet és szubkulturális nyilvánosság Magyarországon). (2004) BUKSZ- BUDAPESTI KÖNYVSZEMLE 0865-4247 1588-0222 16 3 195-205
Hornyik Sándor. Túl a kétpólusú geopolitikai valóságon : A közép-európai neoavantgárd identitás konstrukciói. (2017) ARS HUNGARICA 0133-1531 43 4 449-464
Imre Zoltán. Terek és idők között: Heterotópia és intermedialitás a Lakásszínház budapesti és a Squat Theathre New York-i működésében. (2017) IRODALOMTÖRTÉNET 0324-4970 3058-0927 98 1 50-79
Kőhalmi Péter. Szelíd, de nem súlytalan: Pop art, konceptuális művészet, politikum: Erdély Miklós és Szentjóby Tamás progresszív munkái a ’60-as évek második felében. (2012) KÜLÖNBSÉG 1785-7821 2560-158X 12 1 151-191
László Zsuzsa. Az „underground” képzőművészeti kezdeményezések és a „hivatalos” képzőművészet viszonya a rendszerváltás előtt és után. (2011) Megjelent: A változás kultúrái pp. 75-91
Schuller Gabriella. Bódy Gábor: Hamlet, 1981. A drámaontológia színházi határa a nyolcvanas évek Magyarországán. (2009) Megjelent: A színháztudomány az akadémiai diszciplínák rendjében p. 83
Schuller Gabriella. Najmányi László és a Kovács István Stúdió: A magyar neoavantgárd hangjai. (2007) BALKON: KORTÁRS MŰVÉSZETI FOLYÓIRAT 1216-8890 1586-9792 14 6 4-11
Kőhalmi Péter. Erdély Miklós filmesztétikája montázsának tört tükrében - avagy dialektikus zárójelek, mint Erdély mosolyai. (2007) APERTÚRA 1787-7245 3 1
Dánél Mónika. Nyelvek és kulturális kódok között (Kísérlet a magyar neoavantgárd történeti kontextualizációjára). (2005) ALFÖLD: IRODALMI MŰVÉSZETI ÉS KRITIKAI FOLYÓIRAT 0401-3174 1586-698X 56 6 77-92
Bónus Tibor. A néma beszédre bírásai (Né/ma? Tanulmányok a magyar neoavantgarde köréből). (2005) ALFÖLD: IRODALMI MŰVÉSZETI ÉS KRITIKAI FOLYÓIRAT 0401-3174 1586-698X 56 11 89-95
Dánél Mónika. Zwischen den Sprachen. Versuch einer Historischen Kontextualisierung der ungarischen Neoavantgarde. (2004) Megjelent: Spielarten der Sprache pp. 369-391