Kovács G et al. Handling L2 input in phonological STM: The effect of non-L1 phonetic segments and non-L1 phonotactics on nonword repetition. (2008) LANGUAGE LEARNING 0023-8333 1467-9922 58 3 597-624, 209924
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[209924]
  1. Nora Anni et al. Children show right-lateralized effects of spoken word-form learning. (2017) PLOS ONE 1932-6203 1932-6203 12 2
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26528164] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26528164, Kapcsolat: 26528164
  2. Buac Milijana et al. Predictors of processing-based task performance in bilingual and monolingual children. (2016) JOURNAL OF COMMUNICATION DISORDERS 0021-9924 62 12-29
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26225996] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 26225996, Kapcsolat: 26225996
  3. Davis Andrea. The Interaction of Language Proficiency and Talker Variability in Learning. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25256406] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25256406, Kapcsolat: 25256406
  4. Soulemanou Pepouna. Schwache und starke Adjektivflexion im Deutschen: Kognitive Hintergründe. (2015) ZEITSCHRIFT FUR ANGEWANDTE LINGUISTIK: ZFAL 1433-9889 2190-0191 63 1 203-245
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25256401] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25256401, Kapcsolat: 25256401
  5. Hamada Megumi et al. Influence of Syllable Structure on L2 Auditory Word Learning. (2015) JOURNAL OF PSYCHOLINGUISTIC RESEARCH 0090-6905 1573-6555 44 2 141-157
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24818455] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24818455, Kapcsolat: 24818455
  6. Marielle H et al. Growth of verbal short-term memory of nonwords varying in phonotactic probability: A longitudinal study with monolingual and bilingual children. (2015) JOURNAL OF MEMORY AND LANGUAGE 0749-596X 1096-0821 84 24-36
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25256393] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25256393, Kapcsolat: 25256393
  7. Nora Anni et al. Distinct Effects of Memory Retrieval and Articulatory Preparation when Learning and Accessing New Word Forms. (2015) PLOS ONE 1932-6203 1932-6203 10 5
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24861741] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24861741, Kapcsolat: 24861741
  8. Service Elisabet et al. Adults' and 8-Year-Olds' Learning in a Foreign Word Repetition Task: Similar and Different. (2014) LANGUAGE LEARNING 0023-8333 1467-9922 64 2 215-246
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24818456] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24818456, Kapcsolat: 24818456
  9. Nomi M Olsthoorn et al. Visual and auditory digit-span performance in native and non-native speakers. (2012) INTERNATIONAL JOURNAL OF BILINGUALISM 1367-0069 1756-6878 66 663-673
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24116884] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24116884, Kapcsolat: 24116884
  10. Nora A et al. Long-term phonological learning begins at the level of word form. (2012) NEUROIMAGE 1053-8119 1095-9572 63 2 789-799
    Folyóiratcikk[24116883] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24116883, Kapcsolat: 24116883
  11. Hamada M et al. The Role of the Phonological Loop in English Word Learning: A Comparison of Chinese ESL Learners and Native Speakers. (2011) JOURNAL OF PSYCHOLINGUISTIC RESEARCH 0090-6905 1573-6555 40 2 75-92
    Folyóiratcikk[24116882] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24116882, Kapcsolat: 24116882
  12. Barcroft J et al. Partial Word Form Learning in the Written Mode in L2 German and Spanish. (2010) APPLIED LINGUISTICS 0142-6001 1477-450X 31 5 623-650
    Folyóiratcikk[24116880] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24116880, Kapcsolat: 24116880
  13. Windsor J et al. Cross-Language Nonword Repetition by Bilingual and Monolingual Children. (2010) AMERICAN JOURNAL OF SPEECH-LANGUAGE PATHOLOGY 1058-0360 19 4 298-310
    Folyóiratcikk[24116881] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24116881, Kapcsolat: 24116881
Kovács Gábor et al. Magyar egyetemisták vélekedései az idősekről. (2018) JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA 0209-584X 39 3 63-93, 30371031
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30371031]
  1. Bernschütz Mária et al. Internethasználati szokások feltérképezése a Rogers-féle elmélet szerint a magyarországi idősödők körében. (2020) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 51 Különszám 35-48
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31750824] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31750824, Kapcsolat: 29782594
  2. Cserháti I et al. Az időskori utazások költési szerkezetét befolyásoló tényezők vizsgálata Magyarországon. (2020) Megjelent: Munkapiaci trendek – demográfiai és jóléti kihívások pp. 298-318
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[31799935] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31799935, Kapcsolat: 29782584
Kovács Gábor et al. The portrayal of elderly men and women in Hungarian television news programmes. (2020) AGEING & SOCIETY 0144-686X 1469-1779 (First View) 1-19, 31265481
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31265481]
  1. Bernschütz Mária et al. Internethasználati szokások feltérképezése a Rogers-féle elmélet szerint a magyarországi idősödők körében. (2020) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 51 Különszám 35-48
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31750824] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31750824, Kapcsolat: 29758904
  2. Rasi P.. 'Behind the Digi-God's back': Social representations of older people's digital competences and internet use in regional Finnish newspapers. (2020) Ageing and Society 2020
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31671363] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31671363, Kapcsolat: 29538810
2021-04-22 16:13