András Gábor. Knowledge-based system for supporting statistical database management. (1988) KNOWLEDGE-BASED SYSTEMS 0950-7051 1 5 279-284, 2387890
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2387890]
  1. Singh R et al. An ontological knowledge-based system for the selection of process monitoring and analysis tools. (2010) COMPUTERS & CHEMICAL ENGINEERING 0098-1354 1873-4375 34 7 1137-1154
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24831728] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24831728, Kapcsolat: 24831728
  2. Gary George. Rule-based integrated building management systems. (1993)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24926221] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24926221, Kapcsolat: 24926221
Iván Futó et al. The risk evaluation expert system of World EXPO 1996. (1993) CIT JOURNAL OF COMPUTING AND INFORMATION TECHNOLOGY 1330-1136 1846-3908 1 1 57-68, 2256313
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2256313]
  1. Sántáné-Tóth Edit. Magyar mesterséges intelligencia bibliográfia: Válogatás az 1988-1996 között megjelent publikációkból. (1996)
    Könyv/Bibliográfia, repertórium (Könyv)/Tudományos[23175182] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23175182, Kapcsolat: 23175182
J. A. M.. Decision modelling with HIPRE 3+: The Amsterdam Airport Case. (1994) COMPUTATIONAL ECONOMICS 0927-7099 1572-9974 7 2 147-154, 2387885
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2387885]
  1. Jean-Charles Pomerol. Multicriterion Decision in Management: Principles and Practice. (2012) ISBN:9781461370086
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24929539] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24929539, Kapcsolat: 24929539
  2. Slaby J et al. A Fuzzy Logic Approach to Property Searching in a Property Database. (2007) Megjelent: Proceedings of the BuHu 8th International Postgraduate Research Conference 2008 : Prague, Czech Republic, June 26th-27th 2008 pp. 205-212
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24926183] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24926183, Kapcsolat: 24926183
  3. Sergio Barba-Romero. Conceptos y soportes informáticos de la decisión multicriterio discreta,. (1998) Megjelent: Evaluación y Decisión Multicriterio: Reflexiones y Experiencias pp. 34-48
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24926178] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24926178, Kapcsolat: 24926178
Pataricza A et al. Nemzetközi informatika tantervek értékelése. FEFA tanulmány, 1996.. (1996), 2125431
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[2125431]
  1. Selényi Endre. Informatika szakok a kétciklusú képzésben: eredmények és tervek 2005-ben. (2005) Megjelent: Informatika a felsőoktatásban, 2005
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Oktatási[2663777] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2663777, Kapcsolat: 24928608
Gábor András. Információmenedzsment. (1997) ISBN:9639078425, 2296890
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2296890]
  1. Zörög Zoltán. A vállalati információs rendszerek, mint gazdasági erőforrások és az alkalmazásukhoz szükséges munkaerő kompetenciák. (2013)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[2973857] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 2973857, Kapcsolat: 24926161
  2. Sebestyén Attila. Stációk és determinánsok a rendvédelmi szervek informatikai működésének fejlődésében. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[22715337] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 22715337, Kapcsolat: 24838648
  3. Móricz Péter. Élenjáró magyarországi internetes vállalkozások fejlődése az üzleti modell szempontjából. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23128086] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23128086, Kapcsolat: 24838649
  4. Rózsa Tünde. Kis- középvállalkozások számítógépes információs rendszereeinek funkcionlis, hatékonysági és gazdasági elemzése. (2008)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24926159] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24926159, Kapcsolat: 24926159
  5. Drótos György. Az információrendszerek perspektívái. (2001)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24926213] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24926213, Kapcsolat: 24926213
Gábor András. Knowledge Society Challenges the Higher Education?. (1999) Megjelent: Communications and networking in education pp. 387-390, 2401088
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2401088]
  1. Steve Wheeler. Around the Globe. (2000) QUARTERLY REVIEW OF DISTANCE EDUCATION 1528-3518 1528-3534 1 1 77-80
    Folyóiratcikk/Rövid közlemény (Folyóiratcikk)/Tudományos[23847958] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23847958, Kapcsolat: 23847958
Stanislaw Wrycza. The challenges and directions of MIS curriculum development in respect of transformation of business requirements. (1999) Megjelent: Proceedings of the 4th Annual SIGCSE, SIGCUE Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education ITiCSe '99 pp. 177-178, 2399154
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2399154]
  1. Mohammed Razik. Role of soft skills in improving the performance of service organisations: with special reference to financial service industry. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24926158] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24926158, Kapcsolat: 24926158
  2. Lowry Glenn et al. Information Systems Education for the 21st Century: Aligning Curriculum Content and Delivery with the Professional Workplace. (2005) Megjelent: Technology literacy applications in learning environments pp. 171-202
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24926125] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24926125, Kapcsolat: 24926125
  3. Turner Rodney. Towards a structural model connecting hard skills, soft skills and job conditions and the IS professional: The student perspective. (2004) ISSUES IN INFORMING SCIENCE AND INFORMATION TECHNOLOGY 1547-5840 1547-5867 1 977-991
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24925812] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24925812, Kapcsolat: 24925812
  4. Turner Rodney. Describing the IS professional with a structural model. (2004) Megjelent: PACIS 2004 Proceedings pp. 1032-1046
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[24926115] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24926115, Kapcsolat: 24926115
  5. Turner Rodney et al. Education for a Technology-Based Profession: Softening the Information Systems Curriculum. (2003) Megjelent: Current issues in IT education pp. 153-172
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24926143] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24926143, Kapcsolat: 24926143
Gábor András. The Enhanced Knowledge Management Cycle Model. (2000) Megjelent: First European conference on knowledge management pp. 43-47, 2391881
Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[2391881]
  1. Matthee Machdel. Data mining for Organizational Knowledge Management: Aiding Decision, Sense and Policy Making. (2001) Megjelent: Second European Conference on Knowledge Management : Bled School of Management Bled, Slovenia, 8-9 November 2001 pp. 353-366
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24916013] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24916013, Kapcsolat: 24916013
Péter Fehér. Advisor - How can we support the employee and the employer in fringe benefit construction?: A Knowledge-Based System Approach. (2001) Megjelent: Second European Conference on Knowledge Management pp. 185-196, 2308588
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2308588]
  1. Rodger Jamieson et al. An Exploratory Study of Risks and Issues in Knowledge Management. (2003) Megjelent: 14th Australasian Conference on Information Systems, 26-28 November 2003, Perth, Western Australia
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[23161480] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23161480, Kapcsolat: 23161480
András Gábor. Knowledge Management in Content Management at the Public Administration. (2002) Megjelent: Knowledge Management in e-Government pp. 50-58, 2392684
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2392684]
  1. Al-Zoab Zaidoun et al. Human and electronic-based knowledge enablement in e-government. (2008) Megjelent: Information and Communication Technologies: from Theory to Applications, 2008, ICTTA 2008, 3rd International Conference on : da... pp. 1-4
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[23535263] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23535263, Kapcsolat: 23535263
  2. Stelios Gerogiannakis et al. Collaborative knowledge management and ontologies the Onto-Logging platform: 4th IFIP International Working Conference, KMGov 2003, Rhodes, Greece, May 26–28, 2003 Proceedings. (2003) Megjelent: Knowledge Management in Electronic Government pp. 127-138
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[23535246] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23535246, Kapcsolat: 23535246
Gábor András. The Content Industry and Knowledge Management: Technology and Organizational Challenges. (2002) Megjelent: Third European Conference on Knowledge Management pp. 313-320, 2399132
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2399132]
  1. Kovács Barna. Az információtúlterhelés csökkentése szervezeti munkafolyamat-rendszerekben. (2009)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23847565] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23847565, Kapcsolat: 23847565
  2. Kovács Barna. Szemantikus technológiák a tartalomkezelésben. (2008) Megjelent: 60 éves a Közgazdaságtudományi Egyetem : A Jubileumi Tudományos Konferencia alkalmából készült tanulmányok pp. 407-423
    Könyvrészlet/Tudományos[23847596] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23847596, Kapcsolat: 23847596
  3. Réka Vas et al. Ontology-based Content Management Systems in Public Administration. (2008) Megjelent: Legal informatics and e-governance as tools for the knowledge society pp. 45-62
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[2303390] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2303390, Kapcsolat: 23535362
Erika Sudár. Modeling the Penetration of the Information Society Paradigm. (2004) Megjelent: Knowledge management in electronic government pp. 201-209, 2369633
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2369633]
  1. Krupa Kazimierz. Narzędzia otwartej ekonomii–kapitał intelektualny, RTE oraz coaching (zarys wybranych poglądów i wyniki badań). (2012) STUDIES OF THE INDUSTRIAL GEOGRAPHY COMMISSION OF THE POLISH GEOGRAPHICAL SOCIETY / PRACE KOMISJI GEOGRAFII PRZEMYSLU POLSKIEGO TOWARZYSTWA GEOGRAFICZNEGO 2080-1653 2449-903X 19 9-27
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24834577] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24834577, Kapcsolat: 24834577
  2. Skulimowski Andrzej MJ. Discovering complex system dynamics with intelligent data retrieval tools. (2012) Megjelent: Intelligent Science and Intelligent Data Engineering pp. 614-626
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24834535] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24834535, Kapcsolat: 24834535
  3. Skulimowski Andrzej MJ. A foresight support system to manage knowledge on information society evolution. (2012) Megjelent: Social Informatics pp. 246-259
    Könyvrészlet/Szaktanulmány (Könyvrészlet)/Tudományos[24834552] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24834552, Kapcsolat: 24834552
  4. Skulimowski AMJ. Trends and scenarios of key information society factors and technologies: Modelling methodology and a case study. (2010) Megjelent: eChallenges e-2010 Conference : 27-29 October 2010, Warsaw, Poland
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24831686] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24831686, Kapcsolat: 24831686
Vas R et al. E-CRIME system: A knowledge management application in public administration. (2004) LECTURE NOTES IN COMPUTER SCIENCE 0302-9743 1611-3349 3035 LNCS 237-248, 3049532
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3049532]
  1. Ahmed Rozha K et al. Challenges in the Digital Transformation of Courts: A Case Study from the Kurdistan Region of Iraq. (2020) Megjelent: 2020 Seventh International Conference on eDemocracy & eGovernment (ICEDEG) pp. 74-79
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[31408828] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31408828, Kapcsolat: 29112468
Zoltán Szabó et al. Simulating information policy making. (2004) Megjelent: Proceedings of the 2004 European Simulation Symposium, Budapest, October 17-20, 2004 pp. 230-235, 2299467
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2299467]
  1. Niu JW et al. Investigation of ergonomics in Chinese university cafeterias' working situation at peak hours using jack. (2011) Megjelent: 2011 IEEE 18th International Conference on Industrial Engineering and Engineering Management, IE and EM 2011 pp. 595-599
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24834998] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24834998, Kapcsolat: 24834998
  2. Ito Teruaki. Simulation-based study using a stair climbing wheelchair. (2009) Megjelent: 2009 3rd Asia International Conference on Modelling and Simulation, AMS 2009: Proceedings pp. 537-542
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24834992] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24834992, Kapcsolat: 24834992
  3. Ito Teruaki. Simulation-Based Approaches Towards Congestion Problems. (2008) Megjelent: Second Asia International Conference on Modelling and Simulation (AMS) pp. 648-653
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24835000] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 24835000, Kapcsolat: 24835000
  4. Ito T. A Simulation-Based Approach to Congestion Problem in Cafeteria. (2007) Megjelent: Modelling and Simulation: First Asia International Conference on Modelling and Simulation, AMS 2007 pp. 465-470
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[26267998] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26267998, Kapcsolat: 29022191
Desmond Keegan. Virtual classrooms in educational provision: synchronous elearning systems for European institutions. (2005), 2301398
Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[2301398]
  1. Perveen Ayesha. Synchronous and Asynchronous E-Language Learning: A Case Study of Virtual University of Pakistan. (2016) Open Praxis 2304-070X 8 1 21-39
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25485511] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25485511, Kapcsolat: 25485511
  2. Barbara L. TECHNOLOGY USE OF ONLINE INSTRUCTORS WITH HIGH SELF-EFFICACY: A MULTIPLE CASE STUDY. (2015)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[25157955] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25157955, Kapcsolat: 25157955
  3. Komlo Csaba. Virtual and on-line classrooms of e-learning. (2013) Megjelent: Educational Media (ICEM), 2013 IEEE 63rd Annual Conference International Council for pp. 1-8
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[24809842] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24809842, Kapcsolat: 24809842
  4. Al-Nuaim Hana. The use of virtual classrooms in E-learning: a case study in King Abdulaziz University, Saudi Arabia. (2012) E-Learning and Digital Media 2042-7530 9 2 211-222
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24812144] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24812144, Kapcsolat: 24812144
  5. Meza-Jaque Jessica. Modelo de Servicios B-Learning y el Sistema de Información predominante en las Instituciones de Educación Superior chilenas. (2012) Megjelent: Megaprojects: Building Infrastructure by Fostering Engineering Collaboration, Efficient and Effective Integration, and Innovati...
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24809854] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24809854, Kapcsolat: 24809854
  6. Gregorian Arno. How to construct an online synchronous e-learning system for secondary school students, a design research.. (2011)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[24754712] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24754712, Kapcsolat: 24754712
  7. Ge Z. Exploring e-learners' perceptions of net-based peer-reviewed English writing. (2011) INTERNATIONAL JOURNAL OF COMPUTER-SUPPORTED COLLABORATIVE LEARNING 1556-1607 1556-1615 6 1 75-91
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24753908] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24753908, Kapcsolat: 24753908
  8. Rossiou Eleni. Using LAMS to facilitate an effective synchronous virtual classroom in the teaching of algorithms to undergraduate students. (2009) Megjelent: Proceedings of the 2009 European LAMS Conference: Designing the Future of Learning pp. 93-101
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[24754640] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24754640, Kapcsolat: 24754640
  9. Michael Power. A Designer's Log: Case Studies in Instructional Design. (2009) ISBN:9781897425619
    Könyv/Szakkönyv (Könyv)/Tudományos[24751941] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24751941, Kapcsolat: 24751941
  10. Power Michael. The emergence of a blended online learning environment. (2008) JOURNAL OF ONLINE LEARNING AND TEACHING 1558-9528 4 4 503-514
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24743641] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24743641, Kapcsolat: 24743641
  11. Cecchi Laura. E-learning sincrónico en vivo en el dictado de cursos con régimen de profesor visitante. (2008) Megjelent: III Congreso de Tecnología en Educación y Educación en Tecnología pp. 1-10
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[24754739] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24754739, Kapcsolat: 24754739
  12. Power Michael. A dual‐mode university instructional design model for academic development. (2008) International Journal for Academic Development 1360-144X 13 1 5-16
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24751925] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24751925, Kapcsolat: 24751925
  13. Kelly Greta. A collaborative process for evaluating new educational technologies. (2008) CAMPUS-WIDE INFORMATION SYSTEMS 1065-0741 25 2 105-113
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24752013] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24752013, Kapcsolat: 24752013
  14. Rossiou Eleni. Blended methods to enhance learning: An empirical study of factors affecting student participation in the use of e-tools to complement F2F teaching of algorithms. (2007) Megjelent: ECEL 2007 : 6th European Conference on e- Learning, Copenhagen Business School, Denmark, 4-5 October 2007 pp. 519-528
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24754189] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24754189, Kapcsolat: 24754189
  15. Kearney Gavin. Sound Enhancement For Classroom Based E-Learning. (2006)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[24754142] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24754142, Kapcsolat: 24754142
  16. Tremblay Remi. " Best Practices" and Collaborative Software In Online Teaching. (2006) INTERNATIONAL REVIEW OF RESEARCH IN OPEN AND DISTANCE LEARNING 1492-3831 7 1 1-5
    Folyóiratcikk/Jelentés (Folyóiratcikk)/Tudományos[24751871] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24751871, Kapcsolat: 24751871
András Gábor. The ALADIN initiative is a framework for the strategic renewal of Corvinus University of Budapest. (2006) ORGANIZACIJA: JOURNAL OF MANAGEMENT, INFORMATICS AND HUMAN RESOURCES 1318-5454 1581-1832 39 3 p. 201, 2387896
Folyóiratcikk/Ismertetés (Folyóiratcikk)/Tudományos[2387896]
  1. Gričar Jože et al. Preface to the Focus Theme Section:‘eRegion Emergence and Impact’. (2007) EM: ELECTRONIC MARKETS 1019-6781 17 4 233-240
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24914605] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24914605, Kapcsolat: 24914605
  2. Jože Gričar. Innovative Cross-border eRegion Development: Possible Directions and Impact. (2007) ORGANIZACIJA: JOURNAL OF MANAGEMENT, INFORMATICS AND HUMAN RESOURCES 1318-5454 1581-1832 40 2 86-96
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24914600] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24914600, Kapcsolat: 24914600
Péter Fehér et al. The role of Knowledge Management Supporters in software development companies. (2006) SOFTWARE PROCESS: IMPROVEMENT AND PRACTICE 1077-4866 1099-1670 11 3 251-260, 2262837
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2262837]
  1. Gandomani Taghi Javdani et al. Talent management in agile software development: The state of the art. (2021) Megjelent: The 3rd East Indonesia Conference on Computer and Information Technology (EIConCIT) pp. 156-160
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[32076301] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32076301, Kapcsolat: 30159595
  2. Tran Quan H.N.. Organisational culture, leadership behaviour and job satisfaction in the Vietnam context. (2021) INTERNATIONAL JOURNAL OF ORGANIZATIONAL ANALYSIS 1934-8835 29 1 136-154
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31273538] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 31273538, Kapcsolat: 28944691
  3. Jurado J.L. et al. Knowledge Transfer in Software Companies Based on Machine Learning. (2020) ADVANCES IN INTELLIGENT SYSTEMS AND COMPUTING 2194-5357 2194-5365 1860-0794 1615-3871 1071 131-140
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30983259] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 30983259, Kapcsolat: 28510698
  4. Lee Jung-Chieh et al. The Moderator of Innovation Culture and the Mediator of Realized Absorptive Capacity in Enhancing Organizations' Absorptive Capacity for SPI Success. (2019) JOURNAL OF GLOBAL INFORMATION MANAGEMENT 1062-7375 1533-7995 27 4 70-90
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31305266] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31305266, Kapcsolat: 28984450
  5. Lee Jung-Chieh et al. Exploring the determinants of software process improvement success: A dynamic capability view. (2019) INFORMATION DEVELOPMENT 0266-6669 1741-6469 35 1 6-20
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31305285] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31305285, Kapcsolat: 28984478
  6. Khosravi A et al. Toward software quality enhancement by Customer Knowledge Management in software companies. (2018) TELEMATICS AND INFORMATICS 0736-5853 35 1 18-37
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27467989] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27467989, Kapcsolat: 27467989
  7. Jabeen Fauzia et al. Examining the impact of organizational culture on trust and career satisfaction in the UAE public sector: A competing values perspective. (2018) EMPLOYEE RELATIONS 0142-5455 40 6 1036-1053
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31305303] [Egyeztetett]
    Független, Idéző: 31305303, Kapcsolat: 28984505
  8. Sharma A et al. Development and enhancing of software and programming products by client information administration in market. (2018) Megjelent: Analyzing the Role of Risk Mitigation and Monitoring in Software Development pp. 150-187
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[27467980] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27467980, Kapcsolat: 27467980
  9. Khosravi A et al. Customer knowledge management antecedent factors: A systematic literature review. (2018) KNOWLEDGE AND PROCESS MANAGEMENT: THE JOURNAL OF CORPORATE TRANSFORMATION 1092-4604 1099-1441 25 1 12-30
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[27467997] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 27467997, Kapcsolat: 27467997
  10. Lee J-C et al. The moderating effects of organisational culture on the relationship between absorptive capacity and software process improvement success. (2017) INFORMATION TECHNOLOGY AND PEOPLE 0959-3845 30 1 47-70
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26677836] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26677836, Kapcsolat: 26677836
  11. Vasanthapriyan S et al. Knowledge synthesis in software industries: a survey in Sri Lanka. (2017) KNOWLEDGE MANAGEMENT RESEARCH & PRACTICE 1477-8238 1477-8246 15 3 413-430
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26696175] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26696175, Kapcsolat: 26696175
  12. Mora-Soto A et al. Improving competitiveness aligning knowledge and talent management with strategic goals. (2017) ADVANCES IN INTELLIGENT SYSTEMS AND COMPUTING 2194-5357 2194-5365 1860-0794 1615-3871 537 155-166
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26677825] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26677825, Kapcsolat: 26677825
  13. Khosravi A et al. Customer knowledge management in software development: A descriptive field survey. (2017) JOURNAL OF THEORETICAL AND APPLIED INFORMATION TECHNOLOGY 1992-8645 1817-3195 95 2 434-447
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[26677820] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26677820, Kapcsolat: 26677820
  14. Chedid Marcello et al. Knowledge Management and Software Development Organization: What Is the Challenge?. (2016) Megjelent: Knowledge Management Initiatives and Strategies in Small and Medium Enterprises p. 226
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26696204] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26696204, Kapcsolat: 26696204
  15. Lee J-C et al. Examining the impacts of organizational culture and top management support of knowledge sharing on the success of software process improvement. (2016) COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR 0747-5632 54 462-474
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25953824] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25953824, Kapcsolat: 25953824
  16. Shongwe Mzwandile. The Role of Knowledge Management in Facilitating Learning in Software Organisations. (2015) Megjelent: The Proceedings of the 5th International Conference on IS Management and Evaluation : ICIME 2015, Shaanxi, China, 28-29 May 2015 p. 151
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[26696144] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26696144, Kapcsolat: 26696144
  17. Chung-Yang Chen. The impacts of absorptive capacity on improving software development: A preliminary study. (2015) Megjelent: International Conference on Software Engineering Research and Practice (SERP) pp. 17-22
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[25954994] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25954994, Kapcsolat: 25954994
  18. Mzwandile Muzi Shongwe. Knowledge Management in Small Software Organisations: A South African Perspective. (2015) Megjelent: 16th European Conference on Knowledge Management (ECKM 2015) pp. 702-708
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[25955003] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 25955003, Kapcsolat: 25955003
  19. Messnarz Richard et al. Social responsibility aspects supporting the success of SPI. (2014) JOURNAL OF SOFTWARE-EVOLUTION AND PROCESS 2047-7473 2047-7481 26 3 284-294
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[2368842] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2368842, Kapcsolat: 25953827
  20. Betz S et al. Knowledge transfer in offshore outsourcing software development projects: An analysis of the challenges and solutions from German clients. (2014) EXPERT SYSTEMS 0266-4720 1468-0394 31 3 282-297
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24827085] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24827085, Kapcsolat: 24827085
  21. Colomo-Palacios R. E-mentoring in global software development teams: Success factors to develop a common culture. (2013) Megjelent: Software Design and Development: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications : Volume 3-4 pp. 1534-1549
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[26677847] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26677847, Kapcsolat: 26677847
  22. Velasco David. Success Factors in Small and Medium Mobile Software Development Companies. (2012)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[24925185] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24925185, Kapcsolat: 24925185
  23. Mitchell Susan. Software Process Improvement through the Removal of Project-level Knowledge Flow Obstacles: The Perceptions of Software Engineers. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24925292] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24925292, Kapcsolat: 24925292
  24. Alberto Heredia. ITAKA: gestión interactiva del conocimiento en organizaciones de desarrollo de software. (2012)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24925512] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24925512, Kapcsolat: 24925512
  25. Colomo-Palacios R. E-mentoring in global software development teams: Success factors to develop a common culture. (2012) Megjelent: Multiculturalism in Technology-Based Education: Case Studies on ICT-Supported Approaches pp. 160-175
    Könyvrészlet/Könyvfejezet (Könyvrészlet)/Tudományos[24827086] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24827086, Kapcsolat: 24827086
  26. Richard Messnarz et al. The Future of SPI Knowledge and Networking in Europe - A Vision. (2011) Megjelent: Systems, Software and Service Process Improvement pp. 268-277
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[1664121] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 1664121, Kapcsolat: 24827087
  27. Colomo-Palacios R et al. Software quality management improvement through mentoring: An exploratory study from GSD projects. (2011) LECTURE NOTES IN ARTIFICIAL INTELLIGENCE 0302-9743 7046 LNCS 190-199
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24827088] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24827088, Kapcsolat: 24827088
  28. Panagiotou Dimitrios. Semantic Knowledge Management In Software Develeopment. (2011)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[24925487] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24925487, Kapcsolat: 24925487
  29. Casado-Lumbreras C et al. Culture dimensions in software development industry: The effects of mentoring. (2011) SCIENTIFIC RESEARCH AND ESSAYS 1992-2248 6 11 2403-2412
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24827089] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24827089, Kapcsolat: 24827089
  30. Andrade Gabriela et al. Considerações sobre Implantação de Gerência de Conhecimento em Uma Organização de Desenvolvimento de Software: Resultados de Um Estudo de Caso. (2011) Megjelent: ESELAW : VIII Experimental Software Engineering Latin American Workshop pp. 17-26
    Egyéb konferenciaközlemény/Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[24923340] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24923340, Kapcsolat: 24923340
  31. Jessica Rodríguez. Software Process Improvement for SMEs using OMM. (2010)
    Egyéb/Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb)/Tudományos[24925455] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24925455, Kapcsolat: 24925455
  32. Kjærgaard Annemette et al. Making Sense of Software Project Management: A case of knowledge sharing in software development. (2010) SCANDINAVIAN JOURNAL OF INFORMATION SYSTEMS 0905-0167 1901-0990 22 1 3-26
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24923305] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24923305, Kapcsolat: 24923305
  33. Betz S et al. Knowledge transfer in IT offshore outsourcing projects: An analysis of the current state and best practices. (2010) Megjelent: 5 ICGSE 2010 : Fifth International Conference on Global Software Engineering : proceedings : 23-26 August 2010, Princeton, New ... pp. 330-335
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24827090] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24827090, Kapcsolat: 24827090
  34. Jäntti M et al. Establishing a service support knowledge base system: A case study. (2010) Megjelent: ICONS 2010 : the Fifth International Conference on Systems proceedings : 11-16 April 2010, Menuires, France pp. 71-76
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24827091] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24827091, Kapcsolat: 24827091
  35. Casado-Lumbreras C et al. Mentoring programmes: A study of the Spanish software industry. (2009) INTERNATIONAL JOURNAL OF LEARNING AND INTELLECTUAL CAPITAL 1479-4853 1479-4861 6 3 293-302
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24827092] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24827092, Kapcsolat: 24827092
  36. Nielsen Peter. State-of-the-Art on Software Project Management Knowledge: Deliverable D5.3. (2008)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[26696179] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26696179, Kapcsolat: 26696179
  37. Sanchez-Segura Maria-Isabel. Software process improvement proposal applying six sigma and patterns. (2008) Megjelent: SEPG Europe 2008 Conference pp. 1-61
    Egyéb konferenciaközlemény/Nem besorolt (Egyéb konferenciaközlemény)/Tudományos[24924798] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24924798, Kapcsolat: 24924798
  38. Bjørnson FO et al. Knowledge management in software engineering: A systematic review of studied concepts, findings and research methods used. (2008) INFORMATION AND SOFTWARE TECHNOLOGY 0950-5849 50 11 1055-1068
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24827093] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24827093, Kapcsolat: 24827093
  39. Peter Axel. Knowledge in a Wiki. (2008)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[24925301] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24925301, Kapcsolat: 24925301
  40. Jäntti M. Establishing a knowledge base for problem management, part II. (2008) Megjelent: IASTED International Conference on Software Engineering, SE 2008 pp. 226-231
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[24827094] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24827094, Kapcsolat: 24827094
  41. Marco Jäntti. Difficulties in Managing Software Problems and Defects. (2008)
    Disszertáció/Nem besorolt (Disszertáció)/Tudományos[24925322] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24925322, Kapcsolat: 24925322
  42. Palacios Ricardo. Recomendaciones para el desarrollo del capital humano desde la perspectiva de la mejora del proceso software. (2007) Revista de Procesos y Métricas de las tecnologías de la información 1886-4554 4 1 1-8
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[24925162] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24925162, Kapcsolat: 24925162
  43. Finn Olav. Knowledge Management in Software Process Improvement. (2007)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[26715665] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 26715665, Kapcsolat: 26715665
Soumi Papadopoulou. As-Is Analysis. (2006), 2596536
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[2596536]
  1. Kovács Barna. Az információtúlterhelés csökkentése szervezeti munkafolyamat-rendszerekben [Reducing information overload in organizational workflow systems]. (2010)
    Disszertáció/PhD (Disszertáció)/Tudományos[23851485] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 23851485, Kapcsolat: 23851485
Soumi Papadopoulou. User Requirements and Conceptual Architecture. (2006), 2594764
Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[2594764]
  1. I Kotsiopoulos. Bringing Together and Accelerating eGovernment Research in the EU. (2009)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[24933087] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24933087, Kapcsolat: 24933087
  2. Kovács Barna. Basic functionality of Content Management System (SAKE D10 deliverable). (2007)
    Egyéb/Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)/Tudományos[24933093] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 24933093, Kapcsolat: 24933093
Andrea Kő et al. Ontology-based Support of Knowledge Evaluation in Higher Education. (2008) Megjelent: Information modelling and knowledge bases XIX pp. 306-313, 2311777
Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[2311777]
  1. Christian Weber. Enabling a Context Aware Knowledge-Intense Computerized Adaptive Test through Complex Event Processing. (2014) SEFBIS JOURNAL 1788-2265 2014 9 66-74
    Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[25137060] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 25137060, Kapcsolat: 25137060
  2. Rozanc I et al. Analysis of elective courses selection in post-Bologna programmes. (2014) Megjelent: 2014 37th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO) : proc... pp. 744-749
    Könyvrészlet/Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)/Tudományos[23846189] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 23846189, Kapcsolat: 23846189
2021-08-03 10:25