Ambrus Gabriella. "Nyitott" és "nyitható" feladatok a tanárképzésben és a matematikaoktatásban. (2000) A MATEMATIKA TANÍTÁSA 1216-6650 8 1 7-15, 2056360
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2056360]
  1. Barczi Krisztina. Applying Cooperative Techniques in Teaching Problem Solving. (2013) CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL 1855-9719 2232-2647 3 4 61-78
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Oktatási[2555818] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2555818, Kapcsolat: 29511711
Ambrus Gabriella. A gyakorlás újfajta értelmezése a matematikadidaktikában és a matematikatanárok képzésében. (2004) A MATEMATIKA TANÍTÁSA 1216-6650 12 3 10-15, 2056357
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2056357]
  1. Bagota Mónika et al. Tanító szakos hallgatók matematikai ismereteinek szintfelmérése. (2018) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 16 1 63-72
    Konferenciaközlemény (Folyóiratcikk) | Tudományos[3401369] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 3401369, Kapcsolat: 29511702
Ambrus Gabriella. Modellezési feladatok a matematikaórán. (2007) Megjelent: Matematika. Tanári Kincsestár pp. december 1-25, 2062651
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos[2062651]
  1. Szlávi Péter et al. IT Competences: Modelling the Real World. (2014) ANNALES MATHEMATICAE ET INFORMATICAE 1787-5021 1787-6117 43 1 183-199
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2818885] [Admin láttamozott]
    Független, Idéző: 2818885, Kapcsolat: 29511675
Gabriella Ambrus et al. Functional Reasoning and working with Functions: Functions/ mappings in mathematics teaching tradition in Hungary and Germany. (2018) MATHEMATICS ENTHUSIAST 1551-3440 1551-3440 15 3 429-454, 3379365
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3379365]
  1. Kiss-György Rita et al. Artworks as illustrations in Hungarian high school Mathematics textbooks. (2021) TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 1589-7389 2676-8364 19 1 103-117
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32426221] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32426221, Kapcsolat: 30827204
  2. Frank Robert Talbott. Exploring the Relationship between Student Online Discussion-Board Activity and Student Grades. (2020)
    Diplomamunka, szakdolgozat, TDK dolgozat (Egyéb) | Tudományos[32619563] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32619563, Kapcsolat: 31017461
Gabriella Ambrus et al. A Cross-sectional Analysis of Students’ Answers to a Realistic Word Problem from Grade 2 to 10. (2019) IEJME: MATHEMATICS EDUCATION 1306-3030 2468-4945 14 3 513-521, 30650118
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30650118]
  1. LaMoy Diane. Mathematics Value Research. (2021)
    Csak repozitóriumban hozzáférhető közlemény (Egyéb) | Tudományos[32631762] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32631762, Kapcsolat: 31037652
  2. Koklu Onder. Effect of a Method Course: Improving Prospective Elementary Teachers’ Abilities to Create Addition and Subtraction Word Problems. (2021) International Journal of Business and Applied Social Science 2469-6501 6 8 73-87
    Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[32488068] [Nyilvános]
    Független, Idéző: 32488068, Kapcsolat: 30854519
2022-06-26 01:59