Előző oldalÖsszesen 7 elem 1 oldalon, 7 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.Következő oldalÁtlépés a keresőbeIn English
Megjelenítési opciók
Ambrus Gabriella. "Nyitott" és "nyitható" feladatok a tanárképzésben és a matematikaoktatásban. (2000) A MATEMATIKA TANÍTÁSA 1216-6650 8 1 7-15,
2056360
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2056360]
Barczi Krisztina. Applying Cooperative Techniques in Teaching Problem Solving. (2013) CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL 1855-9719 2232-2647 3 4 61-78
Ambrus Gabriella. A gyakorlás újfajta értelmezése a matematikadidaktikában és a matematikatanárok képzésében. (2004) A MATEMATIKA TANÍTÁSA 1216-6650 12 3 10-15,
2056357
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[2056357]
Bagota Mónika et al. Tanító szakos hallgatók matematikai ismereteinek szintfelmérése. (2018) KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 1589-519X 2064-4027 16 1 63-72
Gabriella Ambrus et al. Functional Reasoning and working with Functions: Functions/ mappings in mathematics teaching tradition in Hungary and Germany. (2018) MATHEMATICS ENTHUSIAST 1551-3440 1551-3440 15 3 429-454,
3379365
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[3379365]
Kiss-György Rita et al. Artworks as illustrations in Hungarian high school Mathematics textbooks. (2021) TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 1589-7389 2676-8364 19 1 103-117
Gabriella Ambrus et al. A Cross-sectional Analysis of Students’ Answers to a Realistic Word Problem from Grade 2 to 10. (2019) IEJME: MATHEMATICS EDUCATION 1306-3030 2468-4945 14 3 513-521,
30650118
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos[30650118]
LaMoy Diane. Mathematics Value Research. (2021)
Csak repozitóriumban hozzáférhető közlemény (Egyéb) | Tudományos[32631762] [Nyilvános]
Koklu Onder. Effect of a Method Course: Improving Prospective Elementary Teachers’ Abilities to Create Addition and Subtraction Word Problems. (2021) International Journal of Business and Applied Social Science 2469-6501 6 8 73-87